Sprawdź stan oleju. Pewnie są dwa.
2008 kopci na niebiesko Dla mnie to uszczelka pod głowicą silnika. Poczekaj aż się tu "szamani" mechaniki wypowiedzą :)
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
Kopci przy tym?
Kopci na poczatku, kolor spalin czarny, temperatura na zewnatrz np: 20'C Pozdrawiam
Remont wykonany jest dobrze głowica naprawiony prawidłowo. Dlaczego kopci tylko na zimnym silniku i szarpie i strzela. Oleju nie ubywa.
Mam pytanie dlaczego mf 255 na rozgrzanym silniku nie może ruszyć z żadnego biegu bo gaśnie, dodam tylko że kopci na biało a remont silnika był pół roku temu.
Problemem były gumowe o-ringi które trzymały dyszę w gaźniku. Po wymianie problem ustąpił.
Nie rozumiem dlaczego silnik kopci pomimo pozytywnych wyników pomiarów. Ponieważ to nie jest profesjonalny miernik do tego. Jeśli silnik działa na napięcie międzyfazowe 400V to miernik mierzy silnik napięciem wyższym, niż nominalne. Poza tym miernik indukcyjności? Mierzyłeś indukcyjność uzwojeń?
Dlaczego zakładasz dwa jednakowe tematy ?
Podstawy zasady działania diesli znam ;) Rozumiem mniej więcej o co tam chodzi. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Skoro komputer ma czujnik ciśnienia doładowania i na bieżąco utrzymuje stały skład mieszanki paliwa z powietrzem, to dlaczego mimo kontroli składu mieszanki silnik kopci?
Olej jest lany Castrol 5w40, silnik jakieś 45 tyś temu był robiony tzn głowica,pompa,wtryski,turbo ogólnie wszystkie bebechy w środku nie mam z nim problemu przyspiesza dobrze ma moc nie kopci, silnik jak jest temperatura powyżej 0 stopni nie ma problemu z odpalaniem ale jak jest już poniżej 0 to zaczyna się kłopot taki jak opisałem
nie chce byc zlym prorokiem ale prawdopodobnie bedzie do roboty pompa wtryskowa
rocznik i oznaczenie silnika ?
Jaka może być przyczyna? A jaka może być, skoro się dymi? Przepalone uzwojenie. Skoro się dymi przy wyjętych szczotkach - trafiony jest stojan. A jeśli przy włożonych szczotkach wyzwala zabezpieczenie, to wirnik też jest upalony. Trzeba silnik przezwoić albo szukać drugiego.
glowice oddalem do zakładu myśle ze zrobili ok z reszta nie jedną już u nich robiłem i byly w pożądku . A dlaczego mi ten olej wali przez odmę na przepustnice i do filtra , kolektor ssący mam w środku strasznie zasmarowany. Czyrzby pierścienie padły? Dodano po 11 samochod tak kopci żę nic w lusterkach nie widać płynu nie bierze i jest czysty bez oleju...
Założone były trzy pierścienie dwa oddzielne i jeden ze sprężyną co ciekawa zmierzyliśmy dzisiaj ciśnienie i wynosi ono na każdym tłoku po 25 a z odmy kopci jak szalony. Ciśnienie to wydaje mi się prawidłowe przy tym roczniku silnika i jego wyeksploatowaniu, ale oczywiście mogę się mylić, jeśli nie to dlaczego tak kopci z odmy.
Dlaczego kopci na niebiesko?
On tak powinien kopcić na zimnym ? Te silniki nie kopcą czy sa zimne czy mają temperaturę roboczą. Przyczyn może być wiele: 1 - sprawdź świecę 2 - sprawdź stan oleju ( czy nie jest za dużo, odma idzie do gaźnika ) 3 - zastanów się czy zawsze agregat stał w pozycji roboczje. Czy nikt go nie przekręcał na bok Niech popracuje pare minut i wtedy określ...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Witam! mialem taka lalunie chodzila jak na dame przystalo bez zarzutu. pewnie to wiesz ale ssanie wlancza sie po wl stacyjki naciskajac pedal gazu do dechy na chwile. jesli to nie dziala to masz po prostu przepalona spirale (podgrzewacz) od ssania to takie ustrojstwo pod filtrem paliwa przykrecone do gaznika dochodzi do niego zasilanie i 2 weze z plynem...
czy może pedał nie nadaje się ,moje kabelki do silnika są złe Najszybciej. Pedałem zwykłym od tura ( nie mówiąc o kablach) sprawy nie załatwisz - w H. jest regulacja elektroniczna. Poza tym w H. siedzi o mocy ciągłej osiemdziesięciowatowy koń, a tur ma może 50W, jak nie mniej, stałej.
Jeżeli chodzi o stuki, to zależy jaki, metaliczny czy pukanie, obstawiam panewke. Co do biegów, to obstawiam że źle ustawiony wybierak, tylko tak o skręcony i zamiast 1, wrzucasz 3. W skrzyni powinna być zaślepka do blokowania skrzyni na luzie i tak samo obok drążka. To się ustawia i mocno skręca. Jeżeli winne było by sprzęglo bądź też linka to: a/...
wymieniłem właśnie i nic Dodano po 37 podejżewam że to może być zapłon przyspieszony Dodano po 58 i nie ma takiej równej pracy silnika a powinien zdrowo chodzić i jeszcze jak dam mu po gazie przy 4000 obrotach kopci mi
W ten sposób sprawdzasz zawór w pompce i jest ogólną sprawność. Jak jest nowa i dobra to zamyka zegar na 600bar. Zużyta dochodzi ledwo do 450bar. No i oczywiście nie nabije w 5 ruchach tych 250bar.
https://obrazki.elektroda.pl/3573355200_... Kilka razy już spotkałem się z tym, że w fiatowskich silnikach 2,5 i 2,8 przeskakuje rozrząd o 3 zęby tylko na pompie wtryskowe. Kolega ma Ducato 2,5 D to jeżdzi bez osłony rozrządu i co jakiś czas na drodze ustawią rozrząd na pompie zdejmując tylko górne kółko prowadzące pasek.
A czy wtedy zmniejszę dawkę paliwa bo sam już nie wiem dlaczego mi tak okropnie kopci na czarno gdy dodaję gazu::cry:
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
Jaka gwarancja. Jest to A6 C6 z 2011roku Tylko ze zgram soft juz po 2 aktualizacjach. Wyjasnilo mi sie dlaczego wypala dpf na zimnym i kopci przy tym niesamowicie.
Pewnie coś się zepsuło. Dlaczego wymagasz od nas diagnostyki telepatycznej? Pojedź do mechanika, niech sprawdzi parametry pracy silnika i będziesz wiedział. Czemu my mamy zgadywać, co mogło się skiepścić?
Jesli uszkodzony był zawór EGR to proponuje sprawdzić kolektor ssący, mógł mieć cały czas pełny przelot do recyrkulacji i zapaskudził dolot. Pozdrawiam
Pomiar sprężania?
Na gorącym silniku przy zdjętej odmie kopci dość drastycznie Dlaczego idziesz z diagnozą w kierunku odmy? Oleju ubywa drastycznie? Jak kopci z odpiętą zainteresuj się dpf-em, wtryskiwaczami.
To może być wszystko! Silnik został przegrzany.
Ja tam nie będę się spierał . Ale nie raz przyjechał do mnie tdci jaki i tddi z uszkodzonymi świecami widziałem tez wielokrotnie urwane . I w każdym z nich był problem z uruchomieniem przerywał kichał prychał . Po prostu nauczonym doświadczaniem zaczynam od rzeczy prostych . To tyle
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
Witam dlaczego jak odpale samochod po rozgrzaniu silnika kopci na niebiesko. Albo jak zrobie np 200 kilometrów olej pobiera byl caly bagnet po za kreskami i po jedzie jest półowa pomoze ktos :)
EMS 5409;To potwierdzenie, że jest coś nie tak z ciśnieniem oleju. Trzeba sprawdzić czujnik i jego okablowanie a wcześniej stan oleju w misce olejowej. APS 185 * Brak komunikatu temperatury zewnętrznej lub nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL 2. EMS 54295; potwierdzenie ze strony sterownika silnika o niewłaściwej wartości temperatury...
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Sprawdź WN.
Należy zacząć od pompy wtryskowej. Instrukcję czyszczenia nastawnika znajdziesz w internecie.
Ale dlaczego auto kopci? Wali dymem z rury cały czas - czy zimny, czy nagrzany. Czy niesprawna jedna świeca żarowa i/lub nieszczelna obudowa filtra paliwa będą dawały efekt kopcenia z wydechu i nierównomiernej pracy silnika?
1,5 mies. temu To nie dawno, jak widzisz po postach przyczyn może być kilka. Pomocy co to może być i ile zostawię mechanikowi? Niestety naprawa zapewne będzie polegała na ponownym rozebraniu góry w gorszym przypadku i dołu jeżeli to uszczelki tulei a więc nowe uszczelki, śruby głowicy być może olej. Przed naprawą może okazać się że, nie zdiagnozują...
Problem kopcenia pozostal. Po diagnostyce okazalo sie ze dpf jest wypalany na zimnym silniku. Podczas kopcenia spadaja wartosci sadzy.
Witam nie tuleje tylko kadłub silnika od latania na wodzie :D co do kopcenia sprawdz membrane odmy silnika czy nie jest pęknięta.
Witam. Kupiłem Peugeota 206 2.0 Hdi rok 2000. Mam go od niedzieli. Dzisiaj kiedy jechał nim z jakieś 5 min, wiadomo nie był jeszcze ciepły, stanąłem koło kolegi. No i jak ruszałem to to wkręciłem go na 3000 może 3500 obrotów i puścił mi taką łunę czarnego z białym dymem. Później jak przejechałem z 9 km stanąłem i tak samo zrobiłem znowu puścił mi taką...
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Nie, dla mnie takie rady, to tak jakby pojechać do mechanika i na pytanie, co jest zepsute, czy na pewno jest zepsute i dlaczego się zepsuło, mechanik odpowiedział. Jestem tym mechanikiem. Diagnozuję uszkodzony silnik (router). Silnik kopci (jest podatny na ataki). Dodatkowo w tym samochodzie nie istnieją już tarcze i klocki, ogólnie brak hamulców...
Cześć, jestem nowy, także spokojnie. :) Posiadam Zafira A 2.0 DTI 2002 r, miałem problem z egr, blokował się, ponieważ był pokryty sadzą. Wyczyściłem go i działa bardzo dobrze, lecz nie mogę znaleźć przyczyny dlaczego kopci lekko na niebiesko na zimnym i rozgrzanym silniku. Błędów nie ma, egr nie zacina się, oleju nie bierze, od czego zacząć pomóżcie....
nie bierze oleju kopci na biało.
Dlaczego nie podawać 12V na cewke przekaznika jak jest wlutowany? Ta dioda to jest dioda przełączająca 100V. Wymienię i sprawdzę jakoś płytkę tylko jak? W pralce sprawdzać? Bez sensu. Bo okaże się, że coś jest nadal źle i rozkręcanie.
witam mam pytanie bo od niedawna co jakiś czas silnik dostaje niebezpiecznie wysokiej temperatury po czym płyn chłodzący wyparowuje mimo ze mam szczelny okład bynajmniej tak mi się wydaje. Dlaczego tak się dzieje? nie raz tez zdarza się ze silnik bardzo kopci na biało. Moc silnika dopiero odczuwalna jest przy 2000obr
To grzanie po uruchomieniu jest po to by silnik nie kopcił ,prawdopodobnie po osiągnięciu określonej temperatury silnika nie będą się załączały .Możesz to sprawdzić kontrolką .pamiętaj że dla silnika prawidłowa temperatura to ok80c.
Scorpio 97rok 2,5 TDi, 125KM Diagnostyka wykazała błąd P1225 Silnik nie kopci do 2200 obrotów silnik ma moc a powyżej słabnie turbina chodzi pytania 1. co oznacza błąd p1225? 2. dlaczego słabnie powyżej 2200 obrotów? [/quote]
Witam forumowiczów mam problem z moją mini koparka siedź tam mały silnik dwa cylindry yanmar 2tn68 . Ciężko pali jak zimna później kopci i strzela i brakuje jej mocy... Ciśnienie na tłokach 12 wtryski zrobione na nowo zawory są ok. W załączniku film jak pracuję Z góry dzięki za pomoc
Może się zaciął, ale to raczej by dymił na czarno. Jaki ma przebieg silnik, coś było wcześniej robione?
A powiedz mi dlaczego w sieci krążą opinie że po zaślepieniu EGRa akuto kopci, więcej spala i silnik dostaje w kość?
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Mam ładowarke teleskopową FDI z silnikiem perkinsa 4 cylindrowy. Silnik mocno "kopci" niebieskim dymem. Zaniepokojony jestem cisnieniem wtrysków bo ok 180at mają.. wydaje sie za dużo. Czy wie ktoś ile powinno wynosic cisnienie wtrysków ?? i jakie moga byc przyczyny owego kopcenia silnika??
zaworek zwrotny ten na sprężynie co praktycznie jest na samym poczatku przewodu co z silnika wychodzi? Wtryski zamontowane i bez zmian jeden cały czas kopci
2 możliwości: 1) turbina jest nie sprawna i tam tędy idzie do silnika. 2) pierścienie w silniku Autor napisał że nie kopci , czyli nie do silnika idzie olej. Dostał poradę aby spód silnika obejrzał, na razie nie odpowiedział co tam zobaczył ? :cry:
Witam zrobiłem w Fordzie remont silnika. Przyczyną spadku kompresji była głowica. Przy okazji wymieniłem pierścienie i panewki. Teraz po oodpaleniu silnik pracuje równo ale kopci na niebiesko i czuć nieprzepaloną ropę. Nie wiem dlaczego kopci. Czy ktoś ma jakiś pomysl dlaczego może kopcić?
Pompe naprawiali w warsztacie o nazwie, Bosch ...... No to naprawili i usterka znikła, czy tylko udali, że naprawili? (-)jak sprawdzic odme, przy dolocie do turbiny tam gdzie ta odma się łączy jest trochę oleju. Nie znam za bardzo kia ceed 1,6 crdi, ale mam fotkę z silnika hdi, gdzie czerwona strzałka pokazuje rurkę gumową łączącą odmę z rurą dolotową...
Najprawdopdobniej zimeringi na wale korbowym ale simeringi też pewnie nadają się do wymiany A gdzie on znajdzie w tym silniku ?
Witam, Wykonałem to co mówił kol. grzeskk. Nic się nie zmieniło oprócz: bardzo kopci z rury wydechowej białym (siwym) dymem i silnik bierze dużo oleju. Silnik nadal faluje na wolnych obrotach. Za falowanie obrotów silnika odpowiedzialna jest też rura wydechowa, za kolektorem wylotowym a dokładnie kawałek rury wykonanej z plecionki. Będę musiał to wymienić...
Witam mam problem z odpaleniem silnika od golfa 2 1.6 diesel kręci bardzo kopci na biało a nie odpala, na samostar coś chce łapać ale nie łapie zauważyłem też że dmucha powietrze do filtra powietrza.
Witam Silnik chodzi z rana ( po odpaleniu po dłuższym postoju ) równo , czy chwilkę kuleje , bo u mnie w TDI schodziło paliwo i z rana był lekko zapowietrzony co skutkowało chwilowym kopceniem na biało . Pozdrawiam Andrzej Obroty silnika lekko falują , kopci na jasno niebiesko , absolutnie zapach ON
Dokładnie pooglądaj silnik dmuchawy, być może się zaciera.
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
ale co jade po wzniesieniu i przechyli ie troch na strone gzanika to kopci
Silnik ok. Sprawdź działanie GLR. I ciśnienie na rozdzielaczu jazdy. Silnik przeciążony i kopci.
to słabe te silniki B&S żeby po 5 sezonach coś się zaczynało dziać z silnikiem. Mogłem kupić Honde może by lepsza była
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Na początek wymień świecę, bo one to różne cuda potrafią robić. Silnik dwu- czy czterosuwowy?
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
W czym? S7? Mniemam że to silnik 4T, bo w silniku 2T aby olej wypływał z bagnetu to serio by to trzeba nalać za dużo XD... Też co to znaczy "olej wypływał"? Wyciekał spod bagnetu, czy odkręcasz a tu fontanna? W tym drugim przypadku to jedyne co przychodzi mi do głowy, to zatkany któryś z kanałów olejowych, jeśli ten silnik takowe posiada.
Panowie czy problem może leżeć po stronie korka wyrównawczego? Bo zobaczyłem ze ma on dwa małe wyloty ale są zatkane. Zauważyłem też że przy 100 stopniach nie włączają się wiatraki. Zaraz zobaczę bezpiecznik czujnika temperatury. Teraz po przejechaniu 400 km ubytek płynu jest niewidoczny
Witam!jestem właścicielką Alahambry 2001 1.9 (115k)nam problem z webasto po zakupie auta okazało się że jest spalona świeca więc została wymieniona wszystko było ok gdy pogoda dopisywała natomiast teraz gdy wieczory są chłodne po uruchomieniu silnika przez pierwszą minutę nie dzieje się nic następnie z webasto zaczyna niesamowicie kopcić sprawiając...
Witam, mam focusa tdci 115km, 241tys.km Mam podobny problem, mianowicie przy nizszych temperaturach i zimnym zilniku przy odpalaniu auto musi troche pokrecic i strasznie przy tym szarpie silnikiem, jak zaskoczy to jest ok, chodzi normalnie, moze lekko faluja obroty przez pierwsze momenty. Czy to moga byc siwece, albo bezpiecznik od swiec? Prosze o porade.
Po wyjęciu filtra ropa bez zanieczyszczeń piękny żółty kolor co do pompek nowe uszczelniacze auto nie kopci pali na strzał obroty równe bez falowania nowa pompa tandemowa luk zamieniony na bosch
Bez przepływomierza kopcił silnik? Mimo wszystko należy założyć sprawny i jeździć :)
No dobra, ale powiedzcie mi dlaczego tak się nie dzieje cały czas tylko co jakiś czas. Jadąc od Skierniewice do Nowego Targu na wakacje (ok 400km) ani razu nie zakopciła a jadą po mieście nie przeciążając silnika kopci jak opętana. Co wy na to ??
Witam serdecznie Taki problem Pali na dotyk Ma moc 100% Ale jak się zagrzeje to kopci na niebiesko Co robic Silnik 250 4t China
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Świece w porządku. Dzwoniłem do gościa (znajomego mechanika) i mówił żeby sprawdzić wtryski bo mogą lać i dlatego będzie kopcił.
co do tego dymienia, to musi brac olej jak silnik zimny to na niebiesko a jak się rozgrzeje to biało.
Mało informacji... Co to za wersja - gaźnik polski/Weber czy ten japoński? Jest gaz? A rozkręcałeś kolektor dolotowy? Przewód do serwa i inne podciśnienia do sprawdzenia + przewody wysokiego napięcia. Gdzie konkretnie strzela- filtr powietrza czy z wewnątrz kolektora (dla sprawdzenia odłącz filtr)? Sprzęgło lub nawet jego brak nie spowodują takiego...
Oczywiście że tak, Prawdopodobnie opary oleju i jest ich na tyle dużo że przy powtórnym spaleniu zassanych przez odmę i skierowanych do przepustnicy silnik kopci i wytwarzają dodatkowy nagar. Najczęściej przyczyną są pęknięcia pierścieni tłokowych. Jeżeli zdejmiesz odmę to kopeć zniknie. Pewnie żre Ci olej i częściej dolewasz.
Przeczytaj mój post jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz a zrozumiesz. Bo dopóki nie rozbierzesz to nic się nie zmieni nawet jak będziesz pisał pięć postów na godzinę. Nie musisz mi wierzyć na słowo ale zaręczam ci że tak będzie. Auto może być stare,brudne, porysowane, mieć wgniotki kopcący silnik zgrzytającą skrzynię ale jak nie ma dobrych hamulców...
No od mieszanki ona jest, wkrecając ją ujmujesz powietrza w mieszance. Przepraszam pomyłiły mi się śrubki. Dziękuję koledze niżej za zwrócenie uwagi o pomyłke.
Nie. Uszkodzona swieca żarowa powoduje utrudniony rozruch i kopcenie silnika podczas rozruchu.
Witam. Mam problem z samochodem. Samochód po odpaleniu na zimnym silniku kopci na biało i delikatnie odczuwalna jest nierówna praca silnika. Po zagrzaniu się silnika, dymienie zmniejsza się. Wtryski zostały zregenerowane, egr wyłączony i zaślepiony, czujnik temperatury wymieniony, świece żarowe i przekaźnik świec nowy, kompresja ok. W załącznikach przesyłam...
przy problemie z wtryskiem szarpie i kopci silnik, czy nie mam racji ?
vis 78 przekaznik swiateł postojowych ems11176 kod informacyjny dla sterownika nox ems11182 kod informacyjny dla sterownika nox ems274 czujnik temp powietrza doładowującego ems11181 kod informacyjny dla sterownika nox Dodano po 2 ems 5697 sterowanie wentylatorem
T5 i twoje 5000 postów - wszystkie są takie mądre ? A powiedz jak Ci pokażę ten EGR to co dalej zrobisz?Zaślepisz? Będzie check na desce.Następne pytanie będzie - dlaczego?Auto kopci?Diagnoza była?
jak jest uszkodzony przepływomierz to nie jest wcale powiedziane ze zapali sie kontrolka od silnika.moze byc przepływomierzem tak jak mowisz
Witam!!! Mam problem. Posiadam wywrotkę VOLVO FM12 420 r2001. Latem nic się nie dzieje,a gdy temperatura spadnie poniżej 15 C zaczynają falować obroty, samochód na wolnych obrotach nie równo chodzi, nie kopci, pali normalnie, niema żadnych błędów w silniku.
Co ciekawe na plaku nie palił! Nie dociekam dlaczego ale może to mieć też związek z czujnikiem położenia wału A niby jaki związek ma niepalenie na plaku z czujnikiem wału?
Może to dotyczyć uszkodzonej głowicy lub zużytych pierścieni.
dlaczego kopci czarno silnik kopci dlaczego silnik buczy
równoległe łączenie wzmacniaczy przelacznik swiatla zmywarka whirlpool alarm
Stihl FS 200 – „dziury” przy dodawaniu gazu, regulacja gaźnika, objawy i usuwanie usterki Radio z nawigacją do Skoda Yeti 2015 – Amundsen, Columbus, Android, kompatybilność