Którą pralkę SAMSUNG kupić? Jest tego tyle oznaczeń modeli że można zwariować. Chciałbym żeby była "na czasie" w miarę najlepszy osprzęt oraz silnik. Rozpiętość cen na allegro jest między 1500 a 3500zł. Teraz, jako amator celuję gdzieś max.3000zł. Tyle że w tym przedziale cenowym jest pięć czy sześć różnych modeli które w opisach nie różnią się niczym...
zaczął podczas rozruchu wywalać mi bezpiecznik na jednej fazie (praktycznie natychmiast) - sprawdziłem całą instalację sterującą oraz sam silnik - nie ma zwarć międzyfazowych ani między uzwojeniami silnika. Bezpieczniki nie wywalają, tym bardziej jakieś fazy- proszę poprawić ! Interesuje mnie jak i czym kolega mierzył, oraz dlaczego nie wykonano najważniejszego...
Jeśli mą zawór EVP to normalka rzecz. Słychać takie cykanie przy zbiorniczku EVApu i opary paliwa ida do zbiorniczka. Tak się dzieje jak, zaczyna się rozgrzewać silnik lub jest gorąc na dworku. Jeśli cyka rytmicznie to dobrze jeśli cyka nie równo to niedobrze. W każdy razie Podłącz interfejs nawet smartfonowy. Sprawdź błędy ECU iEPC Czy wypadają zapłony...
Często można zdiagnozować silnik po dokładnym obejrzeniu komutatora.
Przy prawidłowej budowie pieca czopuch, czyli jak to tutaj nazywacie rura odprowadzająca dym do komina powinna co najwyżej być ciepła. Jeżeli piec grzeje komin to nadaje się tylko na utylizację. Szkoda wywalać pieniądze na opał aby ogrzewać atmosferę.
Dlaczego ma unikać hondy?? to Bardzo dobre silniki i przedewszystkim górnozaworowe! mają większą moc i moment z mniejszej pojemności a co za tym idzie mniej palą!!! aa nie tak jak napisał kolega że palą więcej( chyba się za bardzo nie zna na silnikach). Jakby dolnozaworówki paliły mniej to teraz przy tych cenach paliw producenci samochodów zamiast ładować...
a dlaczego miało by ci to wywalać dla10mA? Jeżeli instalacja będzie dobrze wykonana, dla przewodów np.YDY 3x2,5 mm2 izolacji 450/750V, a silnik i urządzenia nie będą zalewane wodą(dobra izolacja)itp. to wszystko będzie dzialać jak należy. Jeżeli poleci gdzieś izolacja (np. w trakcie użytkowania zalejesz silnik) to i 100mA wyłaczy się, z tym że w między...
Witam forumowiczów, TLDR ;Chciałbym przerobić maszynkę do golenia Philips QC5015 domyślnie zasilaną akumulatorkiem 1.2V (?) tj. chciałbym zmienić źródło zasilania na bardziej uniwersalne. Chciałbym do tego wykorzystać PowerBank 5V 2.1mA. Tło historyczne: ;D potrzebuję Waszej pomocy z (mam nadzieję) banalnym tematem dot. modyfikacji starej maszynki do...
Witam. Włączę się znowu. Kupując jesienią Multipro sugerowałem się głośnością(z danych Zelmera odnośnie poszczególnych typów)i właśnie ten miał najmniej decybeli. A drugim moim założeniem była prostota konstrukcji( śrubki nie zatrzaski>>łatwiej rozkręcić przy naprawie). Kolejnym -brak elektroniki= mniejsza awaryjność.A wielkość odkurzacza ?On jest...
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Wszystko jasne . Zgadza się wszystko i bezpiecznik i wartość i to że ten schemat pasuje ( w moim przypadku ) do silnika AZQ, Sonda pracuje , błędu nie wywala , silnik pracuje równo . Oscyloskopu nie podłączałem , bo właściwie to po co . Okazyjnie wymyłem EGR . Dziękuję za wskazania .
A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
No właśnie o wiele większą niż 130*C. Prawie pewne że się gotuje. No więc ratuje Cię jakaś chłodnica lub grzać parownik olejem z silnika.
Połącz 1 i 3 do sieci a do 2 i 4 żarówkę jeśli będzie działać top masz odpowiedź. Jednak miałem przeczucie.
Nie znasz się zbytnio na tym a mimo to podłączyłeś, na dodatek bez wyłącznika. Podpowiem tylko ułożenie mostków (metalowe blaszki łączące styki z lewej strony z stykami z prawej) wskazują że silnik jest podłączony w Δ. Przy większej mocy silnika może być przyczyną wybijania bezpieczników. Zleć to elektrykowi jeśli życie i zdrowie Ci miłe.
Zobacz: https://obrazki.elektroda.pl/8386212100_...
L1,L2,L3 Do zacisków N do stojana. Pomierz czy silnik nie ma przebicia skoro wywala różnicówka.
Żółtozielony powinien być na obudowie. Jest to kolor zastrzeżony dla przewodu ochronnego. Połączenia powinny mieć odpowiednie końcówki kablowe, a nie "mocno skręcony). Przy takiej mocy silnika powinno się już zastosować sterowanie stycznikiem przez presostat i jakieś zabezpieczenie w postaci przekaźnika termicznego. Jaki przekrój tego przewodu? Bo wygląda...
ten silnik był połączony w trójkąt i działał idealnie moc 5,5 kv, pasek był zdjęty wczoraj go raz włączyłem i działał a za kilka minut drugi raz włączyłem (bez obciążenia sam silnik) i coś tam strzeliło w puszce na silniku i bezpieczniki spalone wymieniłem bezpieczniki koleina próba włączenia i nadal to samo a w puszce nie widać żadnego zwarcia, okopcenia...
Wywala B25 przedlicznikowe przy przełączniu w gwiazdę. Startuje na trojkącie normalnie. Zabezpieczenia za licznikiem C20 nie wywala. Silnik 11kw napędza koło zamachowe (rębak). Czy pomoże wymiana B25 na C25?
Silnik od odkurzacza nie wymaga kondensatora rozruchowego. Jedynie używa się kondensatora przeciwzakłóceniowego włączanego równolegle z zasilaniem. Nie ma on wpływu na pracę odkurzacza. Zobacz sobie schematy podłączenia takiego silnika. Zrób solidne połączenia, możliwe, że upala się miejsce słabego styku w wyniku dużego prądu rozruchowego.
Czasem się uruchamia ale ma wypalone styki. Zwłaszcza jak spawa się punktami.
Uszkodzona elektronika po zwarciu kostki silnika, konkretnie tor tachometru. Było o tym na forum nie raz, szukajka pomoże. Szukaj również jako pralki Mastercook, Brandth, Fagor, bo to samo.
Na początek wyjmij wtyczkę z gniazdka sieciowego i dopiero ..... Sprawdź kondensator a jak nie masz czym to go wymień albo Jeśli ma tyle lat ile napisałeś( być może sa dwa) i ten inaczej wyglądajacy odłącz i zobacz czy kręci na praniu - na wirowaniu nie sprawdzaj Wszystko to zrób po obejrzeniu FPZ-ta czyli filtra p zakłóceniowego bo być moze to jego...
Witam !! Sprawdziłbym grzałkę , a co do wymiany szczotek to ja w swoim bosh max po 5 latach wymieniałem , nie jest to nic skomplikowanego i wydaje mi się ze każdy sobie poradzi bez wzywania fachowca. Co do sprawdzenia czy to grzałka czy silnik , odłącz grzałkę i zapuść pranie jak nie wywali to masz winowajcę , jak wywali to może być silnik(szczotki)...
Wraca raczej do gwiazdy i przeciążony silnik wywala termika. Szukałbym w obwodzie presostatu lub automatyki rozruchowej (czasówka) Jednak potrzebny będzie elektryk.
Co sprawdzić jeszcze, aby silnik zaczął startować? W pierwszej kolejności doszlifuj sobie szczotki, bo zniszczysz wirnik.
Łożyska wymienia się podobnie jak w starych Polarach. Potrzebny ściągacz, kilka rozmiarów kluczy i młotek. Silnik można podłączyć na dwa w/w sposoby ale lepiej przez autotransformator :wink:
A na zimnym silniku wywala błędy?
Silnik może być zablokowany lub ciężko się obracać i stawia duży opór powodując przeciążenie, silnik można sprawdzić zdejmując pasek napędowy i spróbować bez obciążenia maszyną czy też wyrzuci bezpieczniki bo może to maszyna jest tego przyczyną. Co do maszyny radzę ją rozebrać osłony i dokładnie naoliwić każde połączenie, przez parę lat nieużywania...
Witam ! Dołącz zdjęcie silnika od strony wyprowadzeń ( kabli ) silnika. Cz wysuszyłeś silnik ?
Obawiam się, że system będzie wywalał błąd. Wielokrotnie odłączałem silnik krokowy zaworu 3-d w różnych markach i modelach kotłów, i nie miałem żadnych błędów wynikających z samego faktu odłączenia silnika. Nie wiem, jak będzie w tym kotle, ale podejrzewam, że analogicznie.
(at)carrot wywala błąd silnika, czy czasem nie jest kod pod diesla? Tu jest benzyna
(at)398216usuniety Z modelarskim silnikiem Diesla przerobionym na gaz dzięki Forum Elektroda. :D Zaczyna sie wywalanie otwartych drzwi. :cry: 100 zł za dedykowany silnik do dużego zegara, np ulicznego, czyli dedykowany dla Autora.
Silnik wywala korki bez szafy, a ta skrzynka to źle zrobione zdjęcie pod złym kątem. Wszystko w jak najlepszym porządku, a wtyczka poprawiona.
Mam zbudowany kompresor na pompie od ikarusa , chłodzenie płynem tak żeby nie zamarzał w zimie ,smarowanie rozbryzgowe , ciśnienie ustawione 9 atm. przy 10 atm. wywala główny.Silnik 4KW 1440 obr.Spisuje się rewelacyjnie.Podczas malowania wystarcza powietrza.
Odlaczylam grzalke i niestety nadal wybija korki zaraz po uruchomieniu. Teraz odłącz silnik.
Jeśli i to nic nie da - odłącz silnik wraz z kondensatorem, ekektronika tego nie wykryje a wyeliminujesz wszystkie zmienne. Awaria fotek mało prawdopodobna - wywala ci główny bezpiecznik mocy - od silnika i peryferiów na 230V - czyli lampa (jak napisał przedmówca), silnik i trafo zasilania elektroniki. Od samej elektroniki jest drugi, o mniejszym amperażu...
Stary, szczerze? Ten grzmot będzie pracował nawet jak mu wyjmiesz PCM. On jest tam tylko do pracy zaworu EGR. Niejednokrotnie wywalałem tam wiązke silnika, na zawór odcinający paliwo ( po wymianie zaworu kodowego!) dawałem plus po stacyjce i wszystko działało jak dawniej.
W jedną stronę kręci elegancko Jeśli tak, to silnik OK. Szukaj uszkodzenia na module - sprawdź czy któryś z przekaźników silnika, nie jest sklejony.
Nie wiem jak ma Opel, ja w Audi miałem immo w liczniku, a nie w sterowniku. Owszem, po dwukrotnym zablokowaniu się immo /wywalało się/, zawiozłem sam sterownik silnika by zdjąć z niego blokadę, od tego czasu miałem spokój.
Tylko dobry specjalista z kompem, widocznie obecny mechanik nie do końca ogarnia ten silnik, może to być wszystko od czujników po nieszczelności w kolektorze itp. Takie rzeczy nie zawsze wywalają błędy, trzeba dobrze odczytywać wartości rzeczywiste.
Zasilanie jak było, kostka u góry na schemacie to kostka silnika wg naklejki pod pokrywką. Czyli białe kable od topika zostają a kondesatror muszę gdzieś przepiąc i zworkę wywalam
Witam, ma ktoś na sprzedaż/odstąpienie taki moduł ? Może być uszkodzony/martwy, potrzebny mi driver silnika FSB50550AB. W mojej niby wszystko sprawdzone, silnik drgnie na chwile i wywala błąd silnika - silnik pompy nowy.
Czy Ty mierzysz grzałkę na upływność pod napięciem? Silnik wyjmij i pomierz rezystancję pomiędzy wirnikiem, stojanem a korpusem( uziemieniem silnika).
Witam. Okazało się że problem polegał na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu. Potrzebne są oryginalne blokady. Powyżej 3500 obrotów czujniki traciły sygnał i wywalały silnik w tryb awaryjny.
Czyli masz "komplet przekładkowy" Będzie chodzić, tylko jak nie podepniesz sygnału prędkości (w tym rozwiązaniu poprzez immo) to będzie wywalał błąd.
Wezwij Elektryka w celu przejrzenia całej instalacji, ponieważ ewidentnie coś z nią jest nie w porządku.
Sprawdz silnik pralki.
Żeby zweryfikowac mechanikę musisz rozkręcić siłownik żeby sie dowiedzieć - może jest niesymetrycznie zjechana zebatka na śrubie i przekłądnia blokuje się w jedną stronę. Jednak wszystko wygląda na zwarcie w stojanie silniczka siłownika (nawet na zablokowanym siłowniku - która to blokada stanowi zresztą część normalnej pracy siłownika, np na dobiciu...
dlaczego silnik iskrzyć silnik wywalać korek silnik gwiazda wywalać
laguna lusterko prawe otwieranie drzwiczek router winstars
Korozja styków w akumulatorze Xbox: przyczyny i zapobieganie Czujnik temperatury LM335 - zasada działania i zastosowanie