Na YouTube dodaj filmik.
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
kolego od tego silnika perkinsa mam pytanie czy udało ci sie uruchomić silnik. Ja mam taki sam silnik w widlaku i ten sam problem z odpalaniem! U mnie pompa paliwa była robiona latem kapitalny remont wymiana głowiczki i takie tam 1100 zł naprawa.Na rurkach paliwo pojawia sie ,pompa odpowietrzona do kolektora mala dawka rozpuszczalnika pochodnia rozrusznik...
Może po prostu masz brudną chłodnicę.
Jeśli z węża odmy nie dmucha -to znaczy że jest zapchana ( ma dmuchać przy zakręconym korku wlewu oleju i wsadzonym bagnecie ). To że dmucha z korka wlewu oleju to normalne , jak będzie przy tym lekko chlapać olejem również .
Sprawdź drożność tzw. odmy, gdyż przytkana może być jednym z powodów takiego "dmuchania" silnika, szczególnie przed zimą.
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Czołem. Xsara Picasso 2.0 16V benzyna silnik RFN. Objaw jest taki: po odkręceniu korka wlewu oleju - silnie dmucha. W miarę czyste powietrze, bez dymu, ale ciśnienie jest mniej więcej jak z rury wydechowej. A jak odłączę przewód odmy, który wychodzi z drugiej pokrywy zaworów, to tam nic nie dmucha. Czy to tak ma być? Tam jakiś zawór? A może po prostu...
Wystarczy zdjąć wężyk powrotny z naczynia wyrównawczego i ponaciskać węże chłodnicy, czasami robię na chama-nie naciskam a dmucham przez korek
wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
Wymieniłem na regenerowaną i jest duża poprawa w czasie pompowania. A sprawdziłeś u siebie czy dmucha jak mówiłem? U mnie aż korek podnosiło.
normalne dmuchanie to rozumiem ale to jest dość mocne. po zakupie jak sprawdzałem to tylko delikatnie dmuchało i nie było czuć spalin co teraz niestety występuje. Czy wcześniej dmuchało z miejsca miernika pozomu oleju to nie wiem bo nie sprawdzałem.
Sprawdź czy nie dmucha ostro w odmę albo korek wlewu oleju. Może kompresja już ostro uciekać.
Jakiej firmy polecacie podkładki pod wtryski 1.6 TDI CAYC? W sumie chyba warto wymienić również oringi, czyli jakie macie sprawdzone zestawy? Przebieg silnika 200 000 km, lekko dmucha po otwarciu korka, ale mimo to silnik pracuje równo.
Dmucha spalinami spod korka?
Włącz go i postaw na jakimś podwyższeniu - zrób mu "wysokie nogi" ... Zobaczysz czy się to powtórzy... a przedewszystkim czy jak się zagrzeje czy dmucha ciepłym powietrzem czy nie - jeśli słabo dmucha to masz korek... :(
Pora zamknąć temat. Układ został "usprawniony" - nie obyło się bez sporej pracy palnikiem, ale efekt końcowy jest zadowalający tzn: sprzęt został naprawiony :). Oto kolejność wykonanych prac (może komuś się przyda): - wlutowałem zawór bistabilny - przylutowałem zawór serwisowy do niskiego ciśnienia przy kompresorze - dmuchanie azotem (10atm) - stwierdziłem...
U mnie dmucha z korka spalonym olejem, a z bagnetu jakby zgasić świeczkę dość obficie ale z małym ciśnieniem wydmuchane. Sprawdź cz nie masz zatkanej (uszkodzonej) odmy. Bo obiawy które podajesz na to wskazują.
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
tak korek jest dobry w wakacje był nowy kupiony jak odkrece korek to mocno dmucha przy wyzszych obrotach wyrzuca olej
Piszesz, że dmuchałeś w kranik chłodnicy a korkiem chłodnicy i przelewem nie uciekało ciśnienie? Nie ja dmuchałem, tylko ty masz dmuchać i nie interesować się przelewem. Możesz i przez kranik, byle z założoną głowicą. Blok ma być ciepły. Przy ciśnieniu~ 0,5 bara musi gdzieś kroplę pokazać. Regeneracja regeneracją, a pewnie okaże się że źle osadzony...
1.6xe jest kolizyjny, zawory pogięte, uszczelniacze zaworowe może uszkodzone to dmucha pod pokrywę i przez korek.
W pierwszej kolejności trzeba zrobić rozrząd. Z tym dmuchaniem to chyba chodzi o korek wlewu oleju. Tam będzie zawsze trochę dmuchać i to jest raczej normalne w tym silniku. Grunt żeby spaliny tamtędy nie leciały. A jak bardzo mocno dmucha to może być jeszcze odma zamulona/zapchana. Ale nie ma co gdybać. Zajmij się kołem pasowym i ustawieniem rozrządu...
Najprościej pomiar ciśnienia sprężania. Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
Rano, przed pierwszym uruchomieniem silnika, niech okręci korek wlewu paliwa (może go od razu z powrotem zakręcić, chodzi tylko o wyrównanie ciśnienia w zbiorniku) i dopiero niech spróbuje uruchomić silnik... niech też zwróci uwagę, czy odkręcając korek, ze zbiornika dmuchają opary benzyny (normalne), czy zasysa powietrze do zbiornika.
Jak masz zalepione nagarem pierścienie, albo dziurę w tłoku, to już żaden wynalazek nie pomoże. Przyśpieszy najwyżej śmierć silnika. Wątpię czy da radę jeszcze kilka miesięcy. :) Zdejmij pokrywę klawiatury i sprawdź czy spod wtryskiwacza nie dmucha.
Bo odmą c330 jest ten korek i jak dmucha z niego to się brudzi silnik od góry i spływa ku dołowi. I dobrze że jest wąz założony. Nie ma silnika który nie dmucha z odmy.
Kompresję zmierz, sprawdź czy ma przedmuchy. Jak odkręcisz korek wlewowy oleju czuć np. spalinami i dmucha mocno?
Jak rozpadła się turbina to pewnie masz pełno oleju w wydechu... jak się rozgrzeje to się wypala i dymi. Jeśli chodzi o ciśnienie to chyba jak większość diesli min. 18bar powinien mieć. jak dmucha z korka to co to może oznaczać Dmucha i dymi czy tylko "pulsuje"? Jak nie lecą spaliny i nie pluje olejem to w/g mnie nie ma powodów do zmartwień.
mhh. pokombinuje troszkę i dowiem się co to i zacznę szukać. a i jedna rzecz mnie dziś zaskoczyła... przed chwilą pompowałem powietrze przytkałem na dosłownie 3 sekundy wylot powietrza z komory olejowej i wyrwało mi korek... dosyć mocno dmucha z tej małej dziurki powietrze, czy to normalne?
czy wymiana pompy załatwi problem? wymiana pompy nie załatwiła problemu, nadal znika płyn tylko teraz nie wiem gdzie przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy oraz olej na 10w40 wraz z filtrem (nie wiem jaki był wcześniej, auto kupione miesiąc temu). Po wymianie dmucha z korka oleju oraz bagnetu (biały dymek). Silnik jest bardzo mocny i raczej nie bierze...
Problem w tym, że chyba pompa oleju zdycha jeszcze. Wszystkie objawy na to wskazują. Jak zmierzyć ciśnienie? W korek oleju coś wkręcamy? Nawet nie wiem, ile barów powinna dmuchać, słyszałem że dwa. Sama pompa dość tania ale jak zwykle VW przekombinowało. Pompa na łańcuchu a rozrząd na paskach (dwóch!). Konstrukcja UFO.
Spod korka słychać dmuchanie, olej dość mocno pryska - rozbryzgi na cały motor + kurtkę śmiałka który odkręcił korek. Zdecydowanie inaczej niż w moim Peugeocie 306 1.6 8V gdzie ani grama oleju nie leci po odkręceniu korka, słychać tylko cichy pomruk.
Witam, posiadam traktorek Husquvarna LT131 z silniczkiem B&S 12,5HP. Wszystko jest w porządku poza jednym małym szczegółem. Otóż co jakiś czas silnik dostaje tzw. kangurka i gaśnie. Przyczyną jest brak paliwa w filtrze. Wymieniłem filtr na nowy, ale ciągle jest to samo. Wymontowałem i wyczyściłem zbiornik paliwa, ale ciągle jest to samo. Jak traktorek...
Oleju nie brał, spod korka nie dmuchał, zastanawia mnie tylko ten luz między cylindrem a tłokiem. Jutro będę myślał 🤔
Witam, ale jak mocno dmucha przed tym zaworem, jesteś w stanie utrzymać to ciśnienie palcem?. Może korek spustowy pod zbiornikiem jest otwarty.
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Sprawdż jeszcze korek od zbiorniczka. Czasami jak nie MB nie trzyma ciśnienia w układzie to kiepsko grzeje.
Zmień uszczelniacz na korku wlewu oleju. Może puszcza. Ze skrzyni korbowej trochę dmucha.
Teraz zauważyłem że słownik zrobił błąd nie 4 miesiące a 4 mtg. Te części teraz, to już wołają o pomstę do nieba. Jakby nie było - zawory jutro sprawdzę i przereguluje. Najbardziej niepewna dla mnie to ta głowica . Jak się okaże, że to zestawy naprawcze - to rozszarpie ich w tym sklepie z częściami. Dzięki za podpowiedź. Odpalę go bez pokrywy zaworów...
Podmieniłem wtryskiwacz no i nic to nie dało, maź była koloru czarnego a czym objawia sie dziura w tłoku?? zakładam ze wtedy dość mocno dmuchało by mi z korka wlewu oleju a nic takiego sie nie dzieje
Witam, wrocilem do domu po pracy normalnie po 2 godz chcialem znowu jechać wsiadam odpalam a auto bardzo dziwnie chodzi , faluje gaśnie . Wyjmuję bagnet i nie widać oleju (miska cala)jak odpali na moment słychać uderzenia pod pokrywa jak by coś metalowego się ulamalo i latalo po całej pokrywie . Do tego silnie dmucha z korka oleju. Jakies pomysły ?
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika. Jeszcze nie mierzylem. Jeśli byłoby niższe to... skąd utrata kompresji? Jak już wspomniałem niedawno była robiona głowica- kompleksowo z wymianą zaworow , szczelnosc, oczywiście upg również. Spod korka coś tam dmucha.....
koło pasowe jest ok sprawdzane, dodam że po tym stukaniu wymieniłem olej na półsyntetyk (bo był syntetyk) i stukanie trochę ucichło więc chyba wtryski odpadają. Dzisiaj zauważyłem mały dymek taki niebieskawy po odkręceniu wlewu oleju. Dodam że nie dmucha z korka tylko lekki dymek się unosi przez pewien czas i potem jest spokój. Co to może być?
Dmuchać może, byle nie spalinami.
hahah jestescie smieszni... Poza naprawdę nielicznymi wypadkami, powodowanymi naprawdę wyższą koniecznością, tylko skończony kretyn siada za kółko po spożyciu. Zamiast dmuchania i innych wymysłów powinno się wyrobić (jak nie można po dobroci to przymusem) nawyk nie wsiadania. Dmuchać za każdym razem ? No ludzie, przecież mnie cholera by wzięła podczas...
Ja też miałbym bardzo duże obawy, ale nie zdiagnozuje się przez forum, udaj się najlepiej z nim na warsztat, nie zmierzą mu kompresję, ogólnie przejrzą. Po odkręceniu korka oleju dmucha dość mocno i lekko dymi. No to może być kłopot z pękniętym pierścieniem itp. Pozdrawiam.
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
Witam. Problem dotyczy sprężarki 50L chińskiej opatrzonej nazwą Bico. Nie wiem ile ma lat. Chodzi o to, że mocno dmucha przez korek w którym jest otworek(odpowietrznik). Po długiej pracy pryska mi olejem i pojawia się też w wężu taka "piana" czyli olej zmieszany z wodą (może jest to wilgoć z powietrza) . Domyślam się, że padły pierścienie. Rozkręcam,...
No właśnie jakoś tego klikania nie słyszę. Czy zapchany filtr węgla lub nie otwierający się zawór mogą spowodować, że opary, powietrze, zamiast do filtra i potem z powrotem do silnika, będą ulatywały korkiem? Bo chyba korkiem nie powinno dmuchać. Sprawdzałem to w oplu corsie i tam nic nie syczy kolo korka, u siebie zmieniałem korek na inny i poprawy...
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
(at)4jerry, no dzięki za info, no my też ustawiali pierścienie, a dokładniej zamki też są co ok 120°, a co do jeszcze właśne może coś się poprawić jak by pochodził na biegu jałowym przez parę godzin. Dodano po 10 (at)mierzejewski46, no niby tak, przydało by się z hamować, tuleje, no pierścienie też są ustawione zamkami co ok. 120°, tuleje były w miarę...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
wymieniajac same pierscienie juz zrobiles blad wiec nie oczekuj ze ci nie bedzie dmuchac przec korek. Nie powinno sie zmieniac samych pierscieni.
Masz jakiś problem z tym autem czy masz za dużo wolnego czasu i szukasz "dziury w całym"? Zostaw ten korek w spokoju. Martwić się zacznij jak Ci będzie wyrzucać olej przez bagnet, albo dmuchać spalinami z korka wlewowego oleju, jak będzie źle to ręki tam nie przyłożysz bo Cię oparzą gorące spaliny albo schlapie Cię gorącym olejem. Dopóki czuć tylko...
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Zapal na zimnym silniku i odkręć korek wlewowy połóż nad wlewem rękę i sprawdź czy dmucha...
No to dmuchałem , w ten środkowy wężyk to uchodzi powietrze tym zaślepionym korkiem ,a ten pierwszy jest zablokowany.
Witam Pacjent to 1.6 tdci 115 km 2012 rok. Ok 300.000 km.Odpala idealnie, 2 razy zdarzyło sie ze zakopcił , później zupełnie nie kopci nawet przy duzym obciazeniu czy odpalaniu na zimnym. Ginie olej, trzeba dolewać. Odma wymieniona tj cala pokrywa. Dmucha z korka wlewu oleju, i miarki. Pierścienie? Zrzucać głowice regenerować? Sam juz nie wiem, silnik...
wentylator chłodnicy jest sprawny płyn też jest gdy odkręciłem korek od płynu chłodzącego to zasysał powietrze wętylator w środku samochodu dmucha zimnym powietrzem chociaż silnik jest przegrzany.
Zanim rozebrałeś, mogłeś - mając sprężarkę i manometr do ciśnienia w cylindrach - połączyć jedno z drugim i wdmuchnąć w ten sposób ciśnienie powietrza do cylindrów po kolei, ustawiając każdy w górnym martwym punkcie tak by zawory były zamknięte. Następnie posłuchać czy dmucha pod korkiem oleju (pierścienie), albo w dolocie bądź wydechu (zawory). Co...
najpierw odkręć wężyk od pompy wtryskowej i zobacz czy leci ropa z filtra paliwa, jak nie leci to dmuchnij w zbiornik (odkręć korek i dmuchaj) jak zacznie lecieć to przestań dmuchać, ma już sama z siebie lecieć (jak nie leci to rozebrać wyczyścić lub wymienić wkład filtra i szczelnie znów złożyć, jak ropa leci to załóż wężyk do pompy, zakręć porządnie...
Zakupiłem Renault Espace 1.9dci. Cena rynkowa, stan rynkowy. Nie wątpię.... Po doradzeniu przez znajomego, odpiąłem EGR, Zmień znajomych, to się wyciąga i czyści. oraz przy jeździe poniżej ok 1800obr na obciążeniu, np pod górę Na kurs prawa jazdy chyba trzeba wrócić i nauczyć się jeździć. Z korka po odkręceniu lekko dmucha niebieskawy dymek bez specjalnie...
Troszeczkę dmucha-chyba, że masz potężne przedmuchy, to bardziej. Olej to tamtędy nie leci, oprócz tego, co przedostanie się tam z mgły olejowej - z czasem się nazbiera - węże oczywiście z gumy olejoodpornej.
Toyota Yaris z 2013 r. o pojemności 1.33 - podczas wysokich obrotów na luzie puszcza chmurę niebieskiego dymu. Po wejściu na normalne obroty dym znika. Nie dmucha z bagnetu. Po odkręceniu korka wlewu oleju też nie ma dymu. Podejrzewam, że może być problem z uszczelniaczami zaworów, ale przed wizytą u mechanika chciałbym wiedzieć coś więcej na ten temat....
Jak to trudno Ci powiedzieć czy zasysa czy dmucha!?! Przecież czujesz czy korek Ci przyciąga Ci wydmuchuje, poza tym jakby zasysało powietrze nie śmierdziało by benzyną, a skoro czuć paliwem to wydmuchuje opary i to jest prawidłowe i normalne. Układ paliwowy jest szczelny, nie ma odpowietrzenia, bo nie może być (przepisy!) i powstaje w nim nadciśnienie...
Jednak ten silnik od początku ma być eksploatowany przy obciążeniu bliskim całkowitego. Trudno dociec teraz, co autor miał namyśli pisząc te obciążenie "całkowite', czy to po prostu nie lapsusik jeżykowy równy słynnej konserwacji "kałacha" bez pasa. W każdym razxie każdy mechanizm złożony z nowych częsci, podlega zwiększonemu tarciu, z naturalnych...
Witam no więc tak, klient dzwonił że z autkiem nic się nie dzieje,chodzi ok więc na razie będzie tak jezdził bo ma na razie problem żeby odstawić auto. W związku z tym wiemy że na odpiętej odmie i zaślepionym ssaku nic się nie dzieje od tygodnia więc można przyjąć że pozostałe podzespoły silnika są ok. Po odkręceniu korka nic się nie zmienia jeżeli...
Zmierz kompresję i tyle będzie wiadomo Kompresja prawidłowa a silnik i tak dmucha (normalka w C330).
Jak wydmuchuje ci olej odmą to jest prawie norma w c330. Wyciąg bagnet(miarke oleju) i sprawdź czy też bardzo dmucha jak tak to luz między tłokiem a tuleją. Dobry patent załóż sobie podkładke filcową pok korek i po problemie- czysty silnik :)
Samą dyskusją nic nie zrobimy. Musisz dokonać pomiaru ciśnienia w cylindrach . Skoro kombinowałeś z głowicą to może luzy zaworowe niewłaściwe? Trochę trudno ocenić twoje stwierdzenie, że dmucha powietrze z korka. Spodziewałbym się oparów oleju lub nawet oleju. Ponadto z racji, że widać twoje niewielkie doświadczenie w sprawie proponowałbym zainteresowanie...
Tak kable są podłączone prawidłowo. Przed chwilą wróciłem z garażu i martwi mnie fakt że spod korka wlewu oleju dmucha dość mocno dym.
hmmm... a może ktoś kto ma dafa xf 105 mógł by u siebie sprawdzić czy na rozgrzanym silniku powietrze tak leci bo sprawdzałem przy dafie xf 105 z 2008 roku oraz przy dafie z 2009 roku to jak się silnik rozgrzeje to lekko z korka od oleju dmucha powietrze i tak samo z odmy lecą u nich spaliny ...
to jest diesel. ja mam mercedesa w202. dodawalem do ropy i dynks i benzyne i różne odmrazacze ale i tak zamarza;/ .. wez spreżarke i dmuchnij we węże do zbiornika bo napewno tam niema przepływu paliwa.. odkrec korek od zbiornika i dmuchaj.. jak juz robisz. napelnij filter ropa i nalej mu troche benzyny i sprubuj. powinno pomuc. ja robie tak samo. i...
Witam.Mam problem z ogrzewaniem w moim cooperze.Generalnie dmucha jedynie zimne powietrze.Wymieniona pompa wody,termostat,korek chlodziwa,kilkakrotnie odpowietrzany,wykonany test szczelnosci uszczelki glowicy I nic:(Ostatnim etapem do ktorego mam zamiar sie zabrac jest wymiana nagrzewnicy.Pytanie moje do Szanownych kolegow jest czy konieczne bedzie...
witam mam problem z octavia II 1.9tdi 105km bls. Przy 120km/h zgasła... po ostygnięciu odpala i po 2-4sek gaśnie. po odkręceniu korka mocno dmucha, to samo po zdjęciu odmy z pokrywy... po zdjęciu odmy silnik nie gaśnie ale strasznie gwizdze, ale to pewnie przez odmę bo po odkręceniu korka też chodzi i nie gaśnie ale nie gwizdze... po odpięciu odmy na...
No w sensie zaworek się zamyka i jest cały czas zamknięty na wyłączonym silniku. Przedmuch jest w sensie gdy ściągnę zaworek i otworze korek od zbiornika paliwa, wtedy mogę dmuchać w waż do filtra węglowego. Muszę zerknąć jeszcze do filtra czy on nie jest zapchany. Waz do kolektora zaślepiłem i zobaczymy. Jeszcze ściągnę na wszelki wypadek wężyk do...
Właśnie myślałem o tym i znowu ją wymontowałem,rurka czysta ,kanał w bloku z tego co widać od góry to czysty,dmuchałem powietrzem to powietrze jak uchodzi przy korku wlewu oleju jest odczuwalne po przyłożeniu ręki.
[quote="gimak"]Wspomniał kolega o gazie, więc na poczatek warto by sprawdzić czy przypadkiem reduktor nie dmucha do układu i to może być powodem wyrzucania płynu przez korek (zaworek) na zbiorniku wyrównawczym przy dużych obrotach silnika[quote] jak to mogę sprawdzić? pozdrawiam
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
MIAŁEM TAKĄ HISTORIĘ PO WYMIANIE USZCZELNIENIA NA 1 POMPOWTRYSKU WSZYSTKO USTAŁO jakie miales jescze objawy ? nie dmuchał parą mocniej po odkreceniu korka od wlewu oleju ? Moze to tylko zbieg okolicznosci byl ?
Co to za skala w tym manometrze chyba od benzynowca, manometr do diesla ma skalę do 30 a benzyna do 15. Co do czyszczenia to sitko odmy jest w pokrywie zaworów od spodu, i z pokrywy wychodzi przewód elastyczny, można go zdjąć i sprawdzić ile dmucha. Kompresję silnika można sprawdzić odkręcając korek wlewu oleju wtedy ciśnienie z pod pokrywy będzie go...
Rozrusznik rzeczywiście trochę za wolno kręci zastanawiam się czy jest to spwodowane jego zużyciem czy za słabym akumulatorem (bateria żelowa 85 Ah).Dodatkowo pytanie z innej bajki czy jeśli po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha mocno spalinami a z bagnetu w ogóle nie dmucha to zużyte są tylko uszczelniacze zaworowe a nie pierścienie?
Dmucha przez uszkodzone uszczelniacze zaworowe. Rura wydechowa jest czarna w środku? Podczas jazdy wyhamuj go silnikiem z wysokich obrotów po czym depnij mu i patrz w lusterko czy jest niebiesko. Jeśli tak to uszczelniacze. Silniczek pewnie już wymęczony. Ponieważ remont = wartości auto, to możesz pokombinować z olejami typu Valvoline MaxLife lub dodatkami...
witam dzisiaj zrobiłem jakieś 20 km. Kłęby białego dymu zniknęły, jednak teraz koci na siwo. Tak jakby lekko od oleju. Nie stwierdziłem jakiegoś ubytku oleju, ale chyba pokonałem za krótki dystans. Płynu też nie ubywa. Po odkręceniu korka wlewu dmucha dość mocno i wydobywa się trochę dymu. Po wyjęciu bagnetu też dmucha ale znacznie słabiej. Czy to pierścienie,...
w mazdzie miałem taki przypadek jak odkręciłem korek to dawało jak z wydechu winne były uszczelniacze pod wtryskami zatkany kat też może to powodować bedzie dmuchało przez uszczelniacze zaworowe albo nawet przez turbo
jeżdziłem na orlenie clasić 15w 40 a gdzie jest ten zaworek od pompy to duzo jest roboty czy trzeba miske odkręcac ? bo jeśli to panewki to sie nie opłaci robic co nie i jeszcze zaczoł mi dmuchac przez korek powietrzem oleju nie widać narazie
Niektóre silniki mają odpowietrzenie z dołu skrzyni korbowej, jak i z pokrywy zaworów tak jak tu. Jeżeli odma jest drożna to po odkręceniu korka wlewu oleju sprawdzić czy dmucha i bije ciśnienie. Może lekko dmuchać, ale jeżeli po przytkaniu zacznie bić ciśnienie to nie będzie świadczyć najlepiej o kondycji silnika.
Witam Posiadam Passata B5 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której...
Jak w temacie. Jak przyłoże ręke do wlewu oleju to mam calą dłoń w czarnych kropkach i mocno dmucha...?????
Prawdopodobnie jest to odpływ z wnęki na korek paliwa. Najprościej będzie to zbadać fizycznie dmuchając w króciec.
Witam. Ciśnienie pomierzone: 1 - 11,5 2 - 13,7 3- 13,7 4 - 13,7 Najdziwniejsze jest to że na czwarty kuleje a nie na pierwszy. Po odkręceniu korka wlewu oleju dość mocno dmucha.
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Czyli zaciąga olej i chodzi na oleju silnikowym .Sprawdź to co Ci napisałem i sprawdź turbinę co pisał Montrres może turbina rzucać olej na tłoki .Odłącz turbinę od kolektora i zobacz co wtedy będzie się działo . Dodano po 4 Jeszcze jedno czy jak korek wlewu oleju odkręcisz to mocno dmucha ?
Wg. mnie będą zatkane kurzem radiatory na bokach obudowy i jest za słabe chłodzenie. Odkręć dolną część obudowy która przykrywa wentylator. Powietrzem sprężonym dmuchnij od zewnątrz obudowy (w kierunku przeciwnym niż normalnie leci powietrze). W dwóch laptopach Acera, które serwisuje zrobił się korek z kurzu przed radiatorem i dmuchanie zgodnie z kierunkiem...
dmuchać korek zimne mercedes dmuchać dmuchać kolektor
śmierdząca pralka plamy ekranie częstotliwość referencyjna
pioneer gniazda wyjściowe iveco dayli
Głośny sygnał z baterii - możliwe przyczyny Mocowanie koła pasowego w Peugeot 206+ 1.4 benzyna