Ma dmuchać na silnik.
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Możliwe że wróci, teraz tylko po odpaleniu sama nie zaczyna pompować ale trzeba wcisnąć ten guzik na panelu i wtedy dmucha. Silnik jest na pasku rozrządu ale to mi zrobi znajomy mechanik samochodowy a olej i filtr silnika jestem w stanie sam wymienić.
Sprawdź drożność tzw. odmy, gdyż przytkana może być jednym z powodów takiego "dmuchania" silnika, szczególnie przed zimą.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Wentylator nie będzie działał w odwrotnym kierunku - to nie ten typ silnika. Ale ma dmuchać.
Wymysł eko-przypałów. Pompa powietrza, jak zimny silnik to dmucha w wydech żeby katalizator się szybciej rozgrzał.
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
W wężu jest klapka zwrotna ,jeśli już chcesz dmuchać to od strony pompy. Silnik pompy do wymiany- raczej.
słabo ssie w otworze wylotu powietrza / po lewej stronie na zdjęciu przestał dmuchać Czy silnik i wirnik sprężarki kręci się? Jeżeli tak to jest zatkane. Może wirnik sprężarki poluzował się? Sprawdź bez rury ssącej.
Witam mam problem spaliny przedostają się do silnika i dmucha spalinami przez miarkę oleju i odmę dość mocno może ktoś miał taki problem gdzie goszukać.
Teoretycznie https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_... jak płynie Ci więcej niż napisane to niedobrze. 1. Praktycznie możesz to zmierzyć amperomierzem (tylko nie cęgą, bo to za mało dokładne na tak małe prądy) i zobaczyć czy może z silnikiem jest ok, a wyłącznik silnikowy zwany termikiem ma niezbyt dokładną skalę. 2. czy silnik ci się nagrzewa...
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Krokodyle powinni być wyposażeni w odpowiednie urządzenia pomiarowe do emisji spalin i robić pomiary na drodze tym wszystkim tedeikom, Dlaczego tedeikom? Jak wszystkim to wszystkim :) Skoro na żądanie drogówki dmuchają wszyscy kierowcy to nie widzę powodów by nie dmuchał każdy silnik, bez wyjątku.
ale powiedzieli ci jak bije turbina czy z dolnych obrotów dobrze dmucha?
No troszkę. Właśnie znalazłem w necie posta z bateria ale nie wierzyłem :) A jaka to jest i gdzie? Dodano po 1 Co do E6 to dmuchałem w silnik który jest z tyłu z prawej strony. Na nim jest kawałek blachy i dużo miedzianych opiłków było. Po dmuchaniu ruszyło ale za kilka dni to samo. Co tam trze? Ta blacha?
Sprawdź pozostałe czy nie dmucha
Odłącz tą plastikową rurkę od pokrywy zaworów i zobacz czy dmucha z jej króćca
jeżeli nic nie dmucha to w nagrzewnicy obok silnika od ogrzewania... troche zabawy cie czeka by to wymienic... powodzenia ! jakby cos potrzeba do e-36 to zapraszam - www.bmw-czesci.com
urwał się ten wirnik silnik działa i teraz dmucha temperatura spada już jest 0 st z 14 w ciągu 10 minut. Skoro tak to nic już nie sprawdzaj. ;) Dzięki za zdjęcie ale to co mnie najbardziej interesowało jest niestety nieczytelne.
przestała mi dziełać dmuchawa na 1,2,3 biegu, na 4 dmucha. silnik jest ok, podejrzewam element oporowy ale nie mogę go zlokalizować. może ktoś wie. za pomoc będę wdzięczny.
Klima od razu po odpaleniu silnika powinna dmuchać ustaloną temperaturą? Nie, to chwilę zajmuję bo najpierw parownik musi uzyskać odpowiednią temperaturę a później musi nastąpić schłodzenie kanałów wylotowych, wtedy dopiero temperatura się ustali.
Jak turbo nie dmucha to chyba sprawność silnika jest mniejsza? Kolejny mit - turbo praktycznie zawsze "dmucha", tylko czasem jedynie utrzymuje ciśnienie atmosferyczne (gdzie w silniku wolnossącym byłoby podciśnienie).
Kiedyś podpiąłem silnik do sieci 3 fazowej, miał nieczytelną tabliczkę znamionową , dało się odczytać 3 ~ 500V , dobrze że szybko wybiły 40 A bezpieczniki , a silnik 1,5 kW .Wolę już na zimne dmuchać . Silnik to przetrzymał . Co do falowników, to tylko w wentylacji z nimi miałem do czynienia, bo łożysk nie wybijały tak jak regulacje na triakach . Nie...
Po tym co piszesz wygląda że silnik jest przegrzany ,należałoby sprawdzić stojan oraz wirnik ale skoro dmucha dymem,to się nadaje do remontu.
Wyciągnij silniczek i zobacz stan tulejek no i czy nic w nawiew nie wpadło. Żeby wyjąć silnik należy zdemontować schowek pasażera wtedy będziesz miał dobre dojście do silnika i oporników.
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
Po pierwsze w silniku MPI nie powinno się stosować instalacji mieszalnikowej, po drugie te silniki zawsze dmuchały olejem z odmy, kwestia tylko ile tego oleju tam jest - czy wkład filtra powietrza jest nasiąknięty olejem, czy tylko jest go trochę w obudowie filtra. W starszych silnika FIRE w odmie była taka "sprężynka" (coś jak myjak do stalowych garnków),...
Przebite tranzystory w sterowniku silnika.
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Dmuchanie z bagnetu normą na pewno nie jest - powietrze może lekko pulsować, ale nie powinno jednostronne dmuchać. Silnika Super FIRE (16V) nie znam, ale mankamentem silników FIRE (8V) montowanych w Puntach mk.1 była wiecznie zabrudzona olejem z odmy przepustnica.
Ten od nawiewu wciagnie?? Dam nisko rurke, przyczepie ją gdzies pod silnikiem i niech sobie dmucha pod silnik, skroplona para tez splynie. Wiadomo ze sa zawirowania powietrza wokół silnika plus wiskoza dmucha.
Czy dało by sie z w tym silniku zrobić tak żeby zamiast zasysać dmuchał? Ma dość sporą moc i zastanawiam się nad zastosowaniem go do czegoś innego co dmucha ;)
Jakiej firmy polecacie podkładki pod wtryski 1.6 TDI CAYC? W sumie chyba warto wymienić również oringi, czyli jakie macie sprawdzone zestawy? Przebieg silnika 200 000 km, lekko dmucha po otwarciu korka, ale mimo to silnik pracuje równo.
wyjąłem przekaźnik wentylatora i sprawdziłem nadmuch - kręci się jeden wentylator (prawy) i dmucha na silnik, z założonym przekażnikiem kręcą się dwa wentylatory i czuć jak dmucha na zewnątrz
nieefektywność odmy nie nieefektywność tylko silnik dmucha w skrzynie korbową lak lokomotywa.
jeśli po dotarciu nic się nie zmieni A co ma się zmienić? Cop najwyżej spadnie. Cisnienie powinno mieć co najmniej 30 barów, po dotarciu jeszcze wzrosnąć. Obecna wartość, jeśli silnik dmucha w dół, to za luźne tłoki.
Ściągnij z przepływomierza rurę która idzie w stronę silnika i w nią dmuchaj.
Do tyłu czyli jak ? Dmucha na silnik jak tak to dobrze. a co to za puszka się "zjarała"?,może warto by ją było też wymienić ,naprawić do czegoś ona musi być.
silnik sprawdzałeś? Co ma do tego błędu silnik??? Grzałka do sprawdzenia,hydrostat ( nie metodą dmuchania i słuchania cykania ale omomierzem), moduł.
Palnik i silnik do wymiany ,oraz jeśli jest tłumik wydechu to do likwidacji
Jak się rozbiegnie jak będzie dmuchać w atmosferę?????
w którą stronę powinna iść fal powietrza w ursusie c 330 jak jest włączony powinno wciągać powietrze przez chłodnice czy dmuchać od silnika a jeszcze jedno pytanie ile dobrze mieć wiatraków do chłodzenia powietrza 2 czy jeden?
Na pana trzeba mieć wygląd i pieniądze ale dziękuję. Do obliczeń jako jednostkę czasu przyjmuje się sekundy a to dlatego że minuta ma ich 60 a nie 100 i dopiero chcąc mieć wynik podany w minutach mnożymy przez 60 (at)jaśkooo91 też na poprzedniej stronie pisałem ale jak widać nie wszyscy rozumieją, trzeba wytłumaczyć - uświadomić co niektórych. (at)jero11...
Nie miałem na myśli że to jest silnik turbo doładowany więc uszczelniacze zaworów nie pomogą bo w kolektorze większośći jest ciśnienie a nie podciśnienie. Więc by dmuchało do silnika a nie ciaglo oej...
https://obrazki.elektroda.pl/4150299600_... jak dmuchałem tutaj to słyszalne było syczenie i normalnie mogłem dmuchać, a jak odpaliłem silnik to zassysało mi palec mocno
Pękły zaworki w głowicy i teraz dmucha tam gdzie ma lżej, głowicę zdjąć i sprawdzić
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
Ciekawe jakim cudem Nie wiem jakim, wsadziłem anglika i z kratek nic nie leciało, zamieniłem bieguny i dalej lipa, zamieniłem turbiny na silnikach i wtedy zaczął dmuchać. Palilem wtedy szluga i dym wciągało mi do kratek. To nie było jakieś mocne zasysanie ale widać wyraźnie było, że dym wciąga w kratki
A raczej nie wiem ile mam czynnika bo przy jednej butli nie chłodziło a przy dwóch tyle się zmieniło ze sprężarka się wyłącza, jakąś wszyscy polecają te czynniki to co należy sprawdzić lub zrobić ? wentylator dmucha az miło silnik się nie grzeje był wymieniany i tam raczej czysto
Już sobie zobaczyłem powiem ci jak jest w moim stilo ten z przodu w dolot a ten co masz dobrze widoczny i zsunięty bezpośredni spływ oleju do skrzyni korbowej . jak zdejmiesz to z któregoś dmucha ???
To może jakoś zmienić biegunowość, żeby dmuchał do środka? Jest to możliwe? W tych silnikach nie da się. Ponadto ukształtowanie łopatek nie pozwala. Drugie rozwiązanie jest sensowne i wykonalne.
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Tym wężykiem z reduktora ma zasysać, nie dmuchać, co znaczy, że masz uszkodzony reduktor gazu, ma dziurę, i dmucha gazem. Zregeneruj, lub wymień na nowy, taki sam, lub inny.
Wentylator chłodnicy ze sprzęgłem wiskotycznym. Na zimnym silniku, po jego (silnika) uruchomieniu ma być "wichura" pod maską, tak około minuty. Po tym czasie ma przestać dmuchać i ma dmuchać dopiero podczas dużego zagrzania silnika, przy czym im wyższe obroty silnika tym słabsze dmuchanie.
Pewnie gniazdo zaworu wyleciało (zdejmij głowicę) silnik złom.
Zabezpieczenie przed zamarzaniem nie pozwoli na włączenie sprężarki. U mnie jest to mniej niż 5°C, natomiast pracuje cyklicznie w obecnych temperaturach, im zimniej tym krótsze cykle pracy w stosunku do cyklu przerwy. Nie pamiętam przy jakiej temperaturze nie startuje w ogóle. O jaką różnicę pytasz? Opcja auto to automat siły i kierunku nawiewu, nie...
to że dmucha odmą to normalne. ściągnij wąż od turbiny odpal silnik daj obroty powyżej 2000tys i zobacz czy nie pluje olejem przyłóż rękę i zobaczysz
Bo odmą c330 jest ten korek i jak dmucha z niego to się brudzi silnik od góry i spływa ku dołowi. I dobrze że jest wąz założony. Nie ma silnika który nie dmucha z odmy.
Witam Co może być przyczyną braku nadmuchu? Nie reaguje na pokrętło siły dmuchania tak jakby nie pracował silnik. Czego szukać gdzie szukać jak to sprawdzić?. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z grzaniem samochodu .. chodzi o to że auto na postoju dmucha zimnym powietrzem ( silnik 90 stop) albo też gdzy jadę autem za jakiś czas dmucha ciepłym powietrzem ale gdy stanę na chwilę to już dmucha zimnym AUDI A4 B7 ... DZIEKUJE ZA POMOC..
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
ja najpierw wziąłbym kompresor i pistolet do dmuchania i całą elektryke przewietrzył . wszystkie kostki i złącza .
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
Ja ładuję byle-czym .Jedynie przydałaby się kontrolka że napięcie jest już właściwe . Ogniwa musiałem dobre trafić bo godzina pracy z gumowym krążkiem do kleju i tylko silnik ciepłym powietrzem dmuchał .
Sprawdźcie, czy nie macie nieszczelności na wydechu pomiędzy sondą. Pewnie chodzi wam o sondę, która jest za wydechem. Ona jest rozumiana jako długofalowa i wykrywa niedopalony tlen, stąd wywala błąd P2096. W ostatnio robionym aucie była nieszczelność za złączem elastycznym. Czasami też zdarza się, że samo złącze się zniszczy i też tak pokazuje. Można...
ale kierunek przepływu powietrza będzie do wewnątrz wirnika Mylisz się - zawsze powietrze wylatuje na zewnątrz. Jeśli wentylator kręci się w niewłaściwą stronę to spada jego wydajność, w powiązaniu z obudową może praktycznie całkowicie przestać dmuchać.
No to jak nic nie świeci to padło podświetlenie zasilanie albo sam sterownik.Jak nic nie dmucha to silnik albo wytopione konektory w złączach.A trzecie to tysiąc razy było opisywane.
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Opcjonalnie dziura w tłoku . Bzdury, bo wszedzie takie samo ciśnienie. Zawieszone zaworki w PVC, zapchane przewody, silnik zdycha i dmucha w karter. Stąd to wszystko.
Pompa powietrza wtórnego. Dmucha w wydech żeby się katalizator szybciej nagrzał. Ma się włączać tylko na zimnym, uruchomionym silniku. Najbardziej prawdopodobne że uszkodzony będzie tylko przekaźnik w skrzynce pod maską.
Witam Wygląda, że zablokowała się klapa rozdzielania nawiewu na szybę/na twarz. Możesz mieć także uszkodzony silnik tej klapy lub jego zasilanie. Pozdrawiam
Moja C 360 dmucha z korka wlewu oleju.. Nie jest słaba, mocno się nie grzeje tylko to dmuchanie. Czy to będzie wina głowicy, czy mogę się spodziewać wymiany pierścieni bo trochę oleju tez pobiera. Wolałbym żeby to była głowica, to szybko bym naprawił a cały silnik to zejdzie trochę.
Przecież to singiel, po jaką cholerę odkręcasz wlew na pracującym silniku?
Jakieś pomysły? Odłącz sensor 3W i sprawdź czy wyjdzie na obrotny (kostka pięciokablowa wpięta z tyłu silnika). Najlepiej jest podmienić na próbę dmuchać nie zalecam jest to czułe urządzenie, tu opis do starszej wersji https://blisco.pl/jak-sprawdzic-hydrosta... Nadmuchać na próbę to kolega sobie może balona xD
Dwa śmigła do napędu i jedno większe do dmuchania poduszki.
Jaki to kompresor, "gotowiec" jakiś? Jeżeli ten kompresor ma wentylator to powinien się tak "kręcić" aby wentylator "dmuchał" na cylinder... nie żeby "odciągał" powietrze od cylindra...
A nie wpadłeś na to, że piec się być może nie załącza? To ciepło co leci po odpaleniu i zgaszeniu silnika pochodzi z cyrkulacji płynu.
Zatkany filtr powietrza będzie powodował przegrzewanie silnika.
Musi dokładnie wyschnąć silnik i moduł(jak był zalany) pochyl ją na bok i podłącz farelkę niech dmucha od spodu.
Hm jak przypominam sobie to w środku w komorze jest popielata taka jakby strumienica żeby właśnie nie wiało na ten regulator i kieruje strumień powietrza właśnie w dół do komory kabiny ale ok sprawdzę jutro ale mówię jak cała komora była rozkręcona to silnik dmuchał także nie wiem o co kaman
Pozwolę się podpiąć pod temat. Na forum są instrukcje montażu webasto thermo toc c do opla omegi i vectry c. Poszukuję takiej instrukcji do opla astry f bo chcę takie webasto zamontować a za bardzo nie mam pomysłu gdzie je zamontować. Mam również pytanie jak to podłączyć do fabrycznej dmuchawy w samochodzie tak abypo nagrzaniu silnika dmuchało do kabiny...
Standard w tych silnikach że z pod wtrysków dmucha.
Żeby każdy silnik tak dmuchał to byłoby dobrze. Przecież to nie nowy samochód...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem i przegrzewaniem się silnika w zimie w CC 900. Silnik uruchamiam bez problemów, włączam silny nawiew na szybę i idę odśnieżać. Trwa to trochę, ale jak wsiadam do autka, mimo, że temperatura silnika wg wskaźnika ma już 50-60 stopni, nadal dmucha kompletnie zimnym powietrzem, dopiero po przegazowaniu zaczyna grzać. Mało...
To nie jest bezpiecznik, a rezystor drutowy. Na jego obudowie powinna być podana wartość. Rezystor o mocy ok 3-5W (tak na oko). Regulował zapewne prędkością obrotową silnika. Bez niego, "farelka" nie będzie dmuchała na jednym zakresie , albo wcale. Powinna natomiast grzać kilka sekund do czasu zadziałania wyłącznika termicznego. Urwana końcówka nie...
Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Jeżeli dmuchawa działa przy dmuchaniu to ten czujnik jest sprawny. To zwykły wyłącznik zapłonu taki jak ten na rączce do zapalania i gaszenia dmuchawy z tym że typu przycisk i musi być stale naciśnięty i trzymany przez jakiś element rury ssącej przy zbieraniu liści lub osłony wentylatora przy dmuchaniu by styki nie zwierały cewki z masą. Myślę że to...
To jest standardowe miejsce dmuchania uszczelki w tym silniku tym bardziej jak jest tam pęknięty blok a w mało którym nie jest. Niech autor wrzuci lepsze zdjęcie tego bloku i miejsca.
Manometr musi być około 35 atm. Przedmuch do skrzyni korbowej może być spowodowany przedmuchem przez pierścienie. Z każdego silnika dmucha z odmy czy masz w wlewie siatkę aby skraplała olej.
Skoro dmucha, to niestety - silnik na złom. Zmierz kompresję jeszcze.
W mondeo do pokrętła od rodzaju nawiewu dochodzi podciśnienie, albo źle jest podłączone w komorze silnika albo w ogóle nie podłączone, sprawdź przy silniku czy podciśnienia są ok a jeśli będą ok to musisz odkręcić panel sterowania nadmuchem i sprawdzić czy tam dochodzi podciśnienie, bo w mondeo zdarza się że się to pokrętło się rozszczelnia i wtedy...
W najlepszym przypadku bedzie jakis problem z odmą a w najgorszym trzeba by sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Możę pękł pierścień coś sie stało z tłokiem albo tuleją i dmucha olejem w odme.
czytałem na stronie garret-a gt15 jest do silników benzynowych 1.0 - 1.4 ale ile dmucha nie wiem.
Dobra więc. Odświeżam temat. Pralka od 2021/2022 pracowała właściwie ciągiem z przerwami na wymianę łożysk i szczotek (przeczyszczony komutator I cały silnik przy okazji). Czasami trochę wariowała z szarpaniem itp. Ostatnio wyrzuciła błąd E52 i stanęła kompletnie. Nie chciała ruszyć w ogóle silnikiem. Więc przeleciałem całe archiwum elektrody właściwie......
A jak silnik stoi to turbina dmucha? Zauważ dwa parametry: -ciśnienie w kolektorze -ciśnienie atmosferyczne
W tym roku znów to samo tylko musiałem już kupić nowe kostki i kolejny rezystor. Po wymisnie cisza. Dalej nie działa. Na włączonym silniku gdy włączę nawiew czuć że silnik dostaje obciążenie, ale nic nie dmucha. Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. Zdemontuj wycieraczki i podszybie ustaw nawiew...
jak sugeruje poprzednik raczej prosciej wymienić silnik
Jeżeli silnik 3-fazowy to to tak.
citroen dmucha dmucha powietrza pompka dmucha
termistor oznaczenie drżeć silnik czujnik cofać wsteczny
elektronika matrycy windows vista
Schemat płyty ECO357/85 - dostępność i diagnostyka Widoczność obiektu 100m z 400km: analiza