Pierwsze 3 miejsca. 1. Kysiu 2. Xylometazolin! 3. hipek99 ________________________________________... Koniec roku zbliża się wielkimi krokami a za tym idzie Nowy Rok. Nowy rok - Nowy kalendarz :D Poproszono mnie o zorganizowanie konkursu na kalendarz elektroda.pl na rok 2009 Jest to ostatni moment na taki konkurs. Kalendarz może być praktyczny,...
Zapraszamy wszystkich serdecznie do uczestnictwa w tworzeniu hasła reklamowego dla forum Elektroda.pl Nagrody: 1 miejsce - 500pkt, ranga: Laureat konkursu "Hasło reklamowe elektroda.pl" (na okres 3 miesięcy), doładowanie telefonu komórkowego kwotą 30pln, wpis do księgi 2 miejsce - 300pkt, wpis do księgi 3 miejsce - 100pkt, wpis do księgi Nagroda publiczności...
Jakie ciśnienie doładowania można uzyskać stosując system Comprex? Jak możesz podaj wykresy pokazujące różnice z i bez tego systemu. System Comprex to rodzaj sprężarki mechanicznej, która wykorzystuje energię spalin do doładowania jednostki napędowej. W porównaniu do tradycyjnych turbosprężarek, system Comprex oferuje większą wydajność przy niskich...
Witam. Problem wygląda tak że od jakiegoś czasu czuć że auto nie ma tyle mocy co powinno mieć. Nie jest takie zrywne jak kiedyś. Około 2tys obrotów był odczuwalny zryw charakterystyczny dla diesla z turbo. Teraz go nie ma. Auto muli. Kolektor dolotowy wyczyszczony, EGR wyczyszczony, szczelność dolotu sprawdzona, filtry zaworków koło EGR i turbo wyczyszczone,...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Witam, mam problem z przebiegiem doładowania - pojawia się nagły spadek wartości zmierzonej. Po kilku takich pikach w dół pojawia się błąd P0243 regulacja ciśnienia doładowania. Odchyłka regulacji ujemna. Turbina już wymieniona, MAP sensor nowy, regulator ciśnienia też.
Witam, auto jak w temacie. Błedy jakie zastałem P2408 -usterka korka wlewu lub błąd poziomu dodatku P0409- elektro zawór EGR P0102- Sygnał przepływomierza za niski P1351- Błąd obwodu sterowania przekazinka dogrzewania P2563- Czujnik ciśnienia doładowania P1598- nieznany Po wykasowaniu wraca od razu po zapłonie: P2408 i P1598 Zapalamy chwila jazdy i...
Witam. Mam mały problem z doładowaniem w t5 2.5 axe. oryginalny przebieg 164tyś km,auto znam od nowości. Auto wpadało w tryb awaryjny i przekraczało limit doładowania,był też delikatnie pęknięty kolektor na harmonijce. Kolektor został wymieniony,Turbo zdemontowane i wyczyszczone chociaż nagaru było bardzo mało. Niestety jeździ jak jeździł. brakuje mocy...
Witam Mam problem z moim Audi. Mianowicie podczas jazdy pojawia się dziwne buczenie. Dzieje się tak tylko powyżej 2tys obrotów na każdym biegu. Sytuacja występuje podczas delikatnego przyspieszania lub jazdy na stałych obrotach. Buczy przez chwilę, przestaje i pojawia się co jakiś czas w zależności od obrotów. Co ciekawe przy wciśnięciu gazu w podłogę...
Witam! Om651 2015r Wywala błąd P0299 zbyt niskie ciśnienie doładowania. Zaworki podciśnieniowe nowe, wężyki szczelne, intercoller suchy, na teście szczelności sd przy 1.5bar niby szczelny. EGR na testach niby sprawny. Turbo po regeneracji bo wcześniejsze już i tak miało luzy. Test dymny ok, dym nigdzie nie ucieka, no minimalnie przy gruszce z EGR,ale...
Witam Mam telefon w sieci mixPlus (na kartę i umowę), muszę co miesiąc doładowywać konto. Mam pytanie. Mam konto w WBK i tam przez Internet jest taka tabelka do doładowania konta: I tu moje pytanie: czy jak doładuję za 50zł, to konto mi przedłuży o 3 miesiące, czy to się będzie liczyć jak jedno doładowanie (na okres jednego miesiąca). Nie wiem jak to...
Sanyo oprócz świetnych baterii Eneloop Mobile Booster (model KBC-L2BS) i Eneloop Stick Booster (KBC-D1BS) . Mobile Booster to zestaw który potrafi doładować każde urządzenie, korzystające z portu USB lub microUSB, prądem o natężeniu 1 A przez dwie godziny lub 500mA przez 4 godziny. Zestaw ładujące może być naładowany za pomocą zasilacza AC lub portu...
Zakładka finanse > historia doładowań > wpisać daty - tego Ci brakuje?
Zawór recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniowo zaworem elektropneumatycznym, bez sprzężenia zwrotnego (brak kontroli rzeczywistego jego położenia)- jego zacięcia komputer nie wykryje - sądzę, że to on może być przyczyną tych problemów. Możesz spróbować po demontażu go oczyścić (w necie znajdziesz wiele porad na ten temat) - niekiedy to pomaga a...
Japońska firma JTT wprowadziła do sprzedaży akcesorium o nazwie "Rescue cable for microUSB". "Rescue cable for microUSB" to nic innego jak kabel zakończony męskimi wtykami microUSB po obu stronach umożliwiający doładowanie akumulatora telefonu z akumulatora innego urządzenia posiadającego gniazdo microUSB. Kabel jest zwijany co pozwala na uzyskanie...
Witam. Czy doładowanie na poziomie 2,41 to normalne w hdi ?
Witam Jak w temacie, projekt ma dotyczyć cyfrowego wskaźnika ciśnienia doładowania. Z racji tego iż moje auto to Diesel, które poddane jest "delikatnym" modyfikacją, chciałbym mieć możliwość podglądu rzeczywistego ciśnienia doładowania. Pewnie nie jeden z was pomyśli: "Czemu nie kupisz zwykłego zegara" Otóż moja odpowiedź jest prosta, na zwykłym wskaźniku...
Witam, kupiłem niedawno passata b4 z silnikiem 1.9tdi 1z, na chwile obecna nie mam z nim problemów, pali od strzała, nie kopci, dobrze przyśpiesza. Podczas testów vagiem i innym interfejsem zauwazyłem, że dawka jak i kąt wtrysku odbiegają od norm(w załączniku wykresy i wartości) Jak wcześniej wspomniałem auto jeździ "dobrze", moze troche więcej spala....
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. Kluczową sprawą w sterowaniu turbo, jak raczysz...
Witam Mam problem z Citroenem C8. W aucie zapieczona była zmienna geometria. Po zrobieniu turbosprężarki nadal nie ma właściwego ciśnienia doładowania = ok 1200 mBar Podciśnienie dochodzi do elektrozaworu sterowania turbosprężarką, cięgno zmiennej geometrii zaciąga, ale nie opuszcza do końca, opuszcza jedynie do 30%. Podmieniłem elektrozawór, czujnik...
hi tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia doładowania pozdrawiam kris
Witam, o jakiegoś czasu walcze z tym autem tj Jetta z silnikiem TSI 1.4 caxa . Auto miało typowy problem związany z turbo tj wyrobioną oś zaowru wastegate . Wymieniłem turbo na fabrycznie nowe , problem doładowania występował nadal w związku z tym wymieniłem zawór n75 na nowy oryginał Pierburg . Wymiana oraz przeczyszczenie obu czujników powietrza na...
Witam Serdecznie Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jak sprawdzić czujnik doładowania pod względem elektrycznym? Jak on działa gdyż tam są aż 4 przewody.
Witam jako mechanik 16 lat już nie w zawodzie aż głupio mi pisać Pacjent Audi a4 b7 2.0tdi BRF 2007 bez DPF Zaczęło się od błędu przekroczenia regulacji doładowania oczywiście spadek mocy , zacięta geometria sprężarki , chwytało ją delikatnie od dołu na zimnym silniku ledwo co wyczuwalny opór , auto do mechaników zalali od tyłu sprężarkę , i na pewno...
Koledze chyba chodzi o czujnik ciśnienia doładowania .
scania r 500 v8 2007 e5 Dodano po 10 czujnik z płaską 4-pinową wtyką, od starego uszkodzonego czujnika który wziąłem od kolegi odciąłem kabel kupiłem nowy czujnik bosch 0281 002 655 kupiłem wtyczkę do tego czujnika i teraz potrzebuję schematu jak połączyć kabel od czujnika scania z czujnikiem bosch. Jeden i drugi mają piny 1-4 tylko trzeba je połączyć....
Postanowiłem w moim seacie leonie 1.9 tdi 90 KM ALH 275tys 2005r. wymienić wtryskiwacze z końcówkami 0.216. Jadąc wtedy do tego warsztatu zapalił auto straciło moc. Stanąłem na stacji zgasiłem, poczekałem 5 min odpaliłem i moc wróciła. Auto ponownie straciło moc przy prędkości 150km/h podejrzewam że to notlauf. Po wymianie wtryskiwaczy warsztat w któremu...
Witam, Szukam czujnika od ciśnienia doładowania. Auto działa bez turbiny, komputer podczepiony i problem z czujnikiem daje zdjęcie do wglądu i czy tutaj znajduje się ten czujnik? Ponoć po wyjęciu można go przeczyścić i powinno hulać. Proszę o wskazówki:)
Od jakiegoś czasu miałem problem z utratą mocy w Renault Trafic 2.0 dCi komputer pokazał błąd p 2263 przekroczona wartość doładowania. Szukałem aż w końcu znalazłem pęknięty przewód pod czujnikiem ciśnienia doładowania. Wymiana przewodu rozwiązała problem.
Oś X to dawka paliwa w [mg] Oś Y to obroty w [1/min] OŚ Z to zadane ciśnienie doładowania w [mBar] wraz z cisnieniem atmosferyczne (czyli 1950mBar to 0,95 Bar ciśnienia doładowania i 1Bar atmosferycznego)
Faktycznie chodzi chyba o czujnik przy turbinie ciśnienia spalin zmyliło mnie to że wpisywałem kod błędu df651 i naczytałem się na innym forum o tym czujnku a wpisując kod błedu i czujnik ciśnienia wyskakiwał mi w gogle ten czujnik ciśnienia doładowania bosch a nie ciśnienia spalin przed turbiną. Nie chodzi już o to że zadarmo sobię naprawię bo już...
Szukałam na stronie Energii ale się nie doczytałam. Dzięki za linka. Mieli tylko filmik jak doładować licznik na klawiaturze... A wiesz może jak odczytać licznik? Czy na pewno mi się doladowalo?
Czasem w czasie jazdy wyłącza się turbo i samochód jedzie w sposób "mulasty". Wyłączenie i włączenie kluczyka i znów jest OK. Zauważyłem też że kiedy wciskam mocniej gaz w trakcie jazdy słychać jakby lekki pisk czy gwizd. Kiedy wpadnie w tryb awaryjny niego dźwięku nie słychać. Czy może być jakaś nieszczelność? Załączam obrazki ze SD, kod błędu i test...
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo Dodam, że często wystarczy go wykręcić , przemyć...
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam, mam problem z ducato jak w tytule traci moc. Wychodzi na problem z powietrzem z doładowaniem. Przypadki są takie odpalam jedzie normalnie pełna moc, odpalam już czuć, że nie ma mocy kręci chyba maks do ok 3tyś maks do 90km\h, odpalam brak mocy maks ok 1,5 tys, nie idzie ujechać, raz był przypadek że odapalił i od razu gasł. Już nie wiem czego...
Witam. Mam problem z balanserem, otóż w samochodzie mam założone urządzenie w sposób jak na foto. Instalacja 24V. Drugi akumulator jest cały czas niedoładowany, pierwszy ma 100%, drugi 0d 70% do ok. 90% max, nigdy nie osiągnął 100%. Często był problem z odpaleniem rano. Macie jakiś pomysł jak to usprawnić ? Pozdrawiam Odłączyłem wczoraj balanser. Dzisiaj...
Witam Kopiłem MB Sprinter 313 CDI niekompletny z 2002 roku. Co prawda na chodzie. Silnik 2.2 dcm3 Mam taki problem ze na silniku z wiązki przewodów pod kolektorem ssącym wychodzi wtyczka identyczna jak do czujnika ciśnienia doładowania ale nie ma jej gdzie wpiąć. Albo brakuje jakiegoś kolejnego czujnika lub też brakuje fragmentu wiązki przewodów. Czy...
Witam fiat doblo 1.3 MultiJet 16V 2007r. Auto ma muła ze startu i przy dużych obciązeniach wyrzuca błąd P0328 "Zbyt niskie ciśnienie" (losowo), dodatkowo wyczuwalne "dziury" w doładowaniu turbiny. W aucie wymieniona Turbina, Sprawdzone/wymienione wężyki, kolektor czysty, brak dpf i kat. Czy ktoś jest w stanie coś wyczytać z tych wykresów?
Witam. Czy może ktoś wie gdzie się znajduje czujnik ciśnienia doładowania w man Tgx 460 2017r. Czy w ogóle jest?
Witam mialem dokladnie taki sam problem 0.3 bara za malo. Wina stala po stronie zaworu regulucyjnego cisnienia doładowania tego co jest przykręcony do turba na dwie śrubki. Wymiana na orginalny używany i auto śmiga.
nie masz na co czekać do jutra bo i tak Ci nic nie przyjdzie już teraz miałem ten sam problem tzn znajoma zobacz tutaj poprostu dzwoń do nich i mów że mimo otrzymania smsa z wiadomością że konto doładowane wraz nie masz pieniędzy na koncie ja 2 razy dzwoniłem i za drugim razem poskutkowało miła pani zajeła się moją sprawą i po około godzinie znowu dostałem...
Z reguły świeżo kupiony akumulator trzeba traktować tak, jakby byl rozładowany, czyli najpierw podłączyć do ładowania. końcowe napiecie ładowania akumulatora żelowego jest 14,4V. Nie należy przekraczać prądu ładowania C/10, czyli dla Ciebie to jest 0,5A. Jeżeli nie masz ogranicznika napięcia, to czesto sprawdzaj napięcie woltomierzem - najlepiej cyfrowym....
Witam Mam pytanie odnośnie termianla do sprzedaży doładowań , jaką firme polecacie z która można nawiązać współprace z tego właśnie zakresu i czy ktoś może podać jakieś namiary na przedstawiciela? był jeden post na ten tamat na elektrodzie ale nic konkretnego w nim nie ma dlatego zakładam nowy. pozdrawiam
witam tu masz to co prawdopodobnie opisałes natomiast nie jestem pewny do konca sorki za rysunek nie miałem lepszego
mam wiązkę od laguny 2 1.9dci jakby była taka sama to mogę Ci podesłać taką kostkę moje gg 1679401 Dodano po 2 znalazłem coś takiego
Witam serdecznie. Posiadam w clio silnik z volvo 1.7 z turbo - problem polega na tym że auto jedzie tak jak by tego turbo nie było - mam podlaczony orginalny wskaźnik z volvo - posiada on 3 skale - białą, żółtą i czerwoną. U mnie przy pełnym gazie wskaźnik ten wychyla się do końca białego pola. Posprawdzałem już czy nie ma gdzieś nieszczelności - jest...
Posiadam następujący problem/dylemat. Wyłapałem błąd czujnika ciśnienia doładowania, czujnik wymieniałem i dalej to samo. Przyczyną okazały się wytarte kabelki przy wtyczce, jednak od tego czasu nie mogę ich połączyć tak żeby było dobrze. Wtyczka poszła na śmietnik, a ja zrobiłem to za pomocą pinów ładnie zaizolowanych. Próbowałem lutować i luty wytrzymują...
Witam, Mam problem z renault laguna 1,9dti 1999r (KOMBI). Problem polega na tym że silnik faluje na obrotach 1100-1400 obrotów. Na komputerze nie pokazuje żadnego błędu. Gdy odłączę kostkę czujnika którą mam na foto poniżej problem znika, ale tylko do momentu włączenia klimy. Wtedy samochód działa przez 3-4min i znów zaczyna cały wariować. Żeby problem...
wolne obroty: ~2200obr Troszkę inne te wartości pokazuje
UMTSmon CENTRUM OPROGRAMOWANIA UBUNTU mi nie wykrywa co do wine to się właśnie zastanawiam bo to może się udać tylko pod Windowsem modem miał swój jakiś program który sobie instalował na początku ale zanim spróbuje liczyłem że ktoś mi podrzuci nazwę jakiegoś linuxowego programu którym uda się to zrobić... ...WINE nie che mi się zainstalować więc chyba...
Na chwilę obecną mam nowy prostownik Ctek 5.0 i chyba w tej cenie nie moglem kupić nic lepszego, ten prostownik wygrał test zrobiony przez niemiecką organizację dozoru technicznego. Co do Centry Futury to znalazłem bardzo ciekawy wątek na jednym z for i polecam nawet przeczytać co nie co. Centra bezobsługowa ... dobry żart. źródło:
Witam Vectra B 1997r 101KM 2.0 DTI Po odpaleniu sztanga turbiny od razu jest wciągnięta. Podcisnienia sprawne, zawór podmieniony i sprawny, nie przepuszcza, po jego odpięciu sztanga cofa się. Wkleiłem pare parametrów. Czujnik cisnienia doladowania jest ok, podmieniony na drug. Ma ktoś pomysł czym to moze być spowodowane ?
Witam poajawiły sie oto takie błędy. Filtry wymienione łącznie z adblue. Autko póki zimne jedzie potem jak się rozgrzeje już turbawa jakby nie ciągła. Adblue pobiera bardzo dużo. Element grzejny to ten który jest na filtrze ?
Przykładowo:
Dzięki za podpowiedzi narysowałem taki sobie schemat: Sorry ale nie łapie tego - nie znam się: stabilizator równoległy oparty o komparator napięcia. To już dla mnie zbyt skomplikowane. Czy mój schemat jest dobry, widziałem gdzieś na innych schematach że dają chyba diodę na + od panelu słonecznego a przed 7805, czy ona musi być?
No widzę teraz, że rzeczywiście tak jest. Ale to EGR zamyka się z opóźnieniem (lub za krótko) i przez to doładowanie utyka ? ? ? Czy po prostu przycina się zmienna geometria ? Czy zbyt krótko trzymam go na przyśpieszaniu i nie osiąga zadanego ciśnienia ? Pytania dotyczą cały czas tego loga:
Witam mam problem z turbiną otóż powyżej 2 tyś obrotów przestaje działać i wywala błąd: 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Czujnik znajduje się w sterowniku silnika, zdemontowałem sterownik okazało się, że był troszkę zaolejony wszystko wyczyściłem i dalej ale rzadziej pojawia się ten błąd. Typ czujnika...
no własnie czujnik do Volvo jest jakiś "dziwny" podaje zdjęcie ma jeden przelot zamknięty po podaniu zasilania otwiera go.. Dodano po 1 jak sprawdzić jakie ciśnienie widzi ECU?
(-) okablowanie między sterownikiem a czujnikiem sprawdzone równolegle występuje usterka pedału przyspieszenia P0380 którego także niemożna wykasować Dodam że zasilanie czujnika i pedału ok. To jest bardzo dobry tok myślenia, ponieważ w większości przypadków usterki czujnikowe nie pochodzą od razu od komputera, ale od ich kabli i styków. W myśl zasady...
Od spodu widać go tak jak to czerwone kółko
Mówimy o tym ? i jak sei dostac do srodka ? wywiercić otwór i wsadzic dysze metalowa od gazu ?
Witam serdecznie, czytałem wiele tematów, ale nie mogłem odnaleźć odpowiedzi. Jest problem z turbiną, a mianowicie, nie ma mocy od niskich obrotów. Vag pokazuje na biegu jałowym, że jest przeładowany ( wartość proporcjonalnie rośnie różnice specified-1100mbar i actual-1300mbar. Zawór n75 zamieniłem miejscami z n18, gdyż po wyłączeniu silnika wypuszczał...
Witam Pacjent Audi A6 C5 1.8T AEB Seria Auto słabe Błędy. Sonda Lambda. Po wymianie brak poprawy. Logowanie: Sprawdziłem gruszkę WG. Działa bez zacięć. Trzyma ciśnienie Sprawdzona szczelność układu. Wszystko OK. Jazda z manometrem wskazuje 0 bar. Podciśnienie pokazuje (przy zdjęciu nogi z gazu) Usunąłem do testu DV. Zaślepione wejście. Aby wyeliminować...
proszę o analizę logów
Wtryski zrobione turbina nowa wyremontowanych silników jest cała elektroda jak mam robić wszystko po kolei to już zrobiłem mam 6 manów i robiłem wtryski w każdym ale żaden chmury nie walił.Szukam dlaczego w parametrach nie widzę ciśnienia doładowania .
Hej, dzięki za info. Wystarczyło napisac PWM :) Oczywiście mój błąd z silnikiem i modelem więc już naprawiam. silnik 2.0 DCi 150KM Jakąś chwile temu zrobiłem pomiar tych parametrów na drodze. niestety mój CLIP nie chce zapamiętac danych więc zrobiłem fotke. Na czerwono moment wystąpienia usterki. Do tego czasu teren był z górki i raczej płasko. Usterko...
Czy można jakoś sprawdzić w tym silniku szczelność układu doładowania metodą przy użyciu kompresora? Obecnie mam podłaczony do tego "sprzętu" niewielki, regulowany reduktor ciśnienia i mogę sobie to ciśnienie dokładnie wyregulować. Producent zaleca narzędzie specjalne w postaci generatora dymu - dym pod ciśnieniem podawany jest do układu ssącego i...
Wszystko niby działa podciśnienia ok gruszką ładnie pracuje a wąż do przepustnicy po przegazowaniu miękki Sprawdź analogowo wirnik, zdejmontuj rurę i obadaj luzy osi wirnika. Na fotce signum 1.9 co prawda 120km, też nie dawał ciśnienia.
Obrazek nr 1 zaznaczyłem stąd woda podobno idzie do kanalizacji prosto z tego co wiem Dodano po 1 Taki ten zawór co wode dziś dopuszczałem Dodano po 4 Taki ten zawór co wode dziś dopuszczałem Dodano po 1 .Zakręciłem dopływ a woda dalej się z niego leje Może zawór puszcza - odpadła uszczelka na grzybku. Jaki masz zawór? zakręciłem calkowicie dopływ...
Numer 16. Na drugim zdjęciu lepiej widać.
Witam. Zafira B 1.7cdti problem z turbo. Całkowicie nie dmucha. Błąd P0299 ciśnienie doładowania zbyt małe. Czy to gruszka na turbo czy całe turbo czy też jakiś czujnik? Nie widać czarnego dymu za autem. Dodano po 14 Czy to może być coś związane z tą gruszką?
Jeżeli dobrze pamiętam to jak jest przepustnica z przodu i rura dolotowa plastikowa idze w dół to ta rura dolotowa na wysokości kompresora klimatyzacji będzie czujnik z kostka 4 pin Dodano po 1 Lepiej od dołu to zróbic ale miejsce nie powala...
Witam.Na bliskim targowisku znalazłem takie ładowarki: Nie kupiłem żadnej.Może coś poradzicie? Ta RAPID ELWORLD ma wbudowane 3 gniazda USB ,plus wbudowane połączenie kablowe.
Albo wykupić za 5 zł bezterminowy pakiet 100 SMS i ustawić sobie testy raz na dobę :) - taniej się nie da :) Arku, da się :) Operator fioletowy, taryfa OdNowa. Integra z modułem INT-GSM, normalnie używane mieszkanie, wszystkie powiadomienia i obsługa w Integra Control, SMS-y i Clipy ustawione na alarmy i awarie. Synchronizacja czasu przez moduł zapewnia...
Potwierdzam, wiązka tj. 4 kable idzie bezpośrednio z czujnika do ECU, po drodze wtyczka koło intercoolera/rozrusznika. Wymieniłem instalacje z czujnika do ECU i póki co błąd P1592 się nie pojawia, auto nie szarpie.
Ale w menu w drukarce. Jak mam to zrobić? Dopóki nie wsadzę sprawnego kartridża nic nie zrobię. Komunikat "sprawdź pojemnik z czarnym tuszem"blokuje wszystko. Nie idzie wejść w menu drukarki. Może jakaś kombinacja klawiszy podczas włączania? Proszę o link gdzie ktoś opisuje,pokazuje jak aktualizować oprogramowanie. P.S Mam dokumentację ,ale tylko po...
Pisałem już w poprzednim poście - turbo nie ma pękniętego gniazda zaworu ???
Mam inwerter hybrydowy z magazynem energii 48v 200Ah na akumulatorach żelowych SSB. W ciągu pół roku było już kilka sytuacji, kiedy przydawał się przy kilku- kilkunastogodzinnych przerwach w dostawie prądu. Na razie się wyrabia, ale chciałbym mieć jakieś rozwiązanie awaryjne, umożliwiające podładowanie, kiedy nie pracują panele. Mam silnik DC 85V 22A,...
Witam czy takie coś ma prawo działać czy różnica napięć zapewni że moc będzie pierwsze pobierana z PV... Alternatywą jest SinusPro 800s od Volta ale tam akumulator jest niezbędny a przy takich trybach pracy jak tam są długo nie pociągnie...
Sądzę, że bez wiedzy nt konstrukcji wkrętarki i układu elektronicznego pośredniczącego pomiędzy akumulatorem a silnikiem trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie autora. Jeśli jednak założyć, że to klasyczny silnik komutatorowy z magnesem stałym w stojanie, oraz układ regulatora obrotów wykorzystujący zmianę wypełnienia impulsu, to w ogólnym zarysie...
Przepraszam za moje błędy. Rzeczywiście na gruszce jest czujnik, chociaż nazwałbym go raczej elektrozaworem lub czyms takim.Zdemontowałem gruszkę i ten "czujnik", sprawdziłe sztangę, chodzi bez problemów, lekko. Membrana gruschki szczelna, trzyma podciśnienie. Wężyk cały, nie jest sparciały.Najwięcej problemów było z jedną śrubką mocującą czujnik do...
Przepraszam że nie wspomniałem ale tak musiałem demontować kolektor i do tego musiałem odkręcić rurkę zasilającą bo był w opłakanym stanie jak na zdjęciach poniżej
W sumie to bardziej boję się przeładowania. Ładowarka Traxxas nie przeładowuje pakietów
Dalej jest problem z mocą która jest ale powyżej 3tys obrotów występuje błąd korekcji wtrysków silnik na ciepłym trochę ciężko odpala - trzeba dłużej pokręcić korekcja wtrysku wynosi 255 na wolnych obrotach przy temperaturze paliwa 110st wg tabeli nie mieści się w skali w programie diagnostycznym mam taką tabele i opis że po wymianie rozrządu tak ustawić...
Zobacz na schemat, map sensor ma zasilanie +5V na gr/sw, sygnał na li, ma też czujnik temperatury powietrza podłączony do masy (na linii jest rezystor pull-up), dlatego na żółtym przewodzie jest 3,5V. Jeśli na zasilaniu i wyjściu z map sensora napięcia są równe, to jest uszkodzony lub jest zwarcie w wiązce kabli
Dzień dobry, w samochodzie czasem brakuje mocy - diagnoza to niedziałający (niewysterowujący) elektrozawór sterujący aktuatorem turbo. Problem pojawia się i znika bezobjawowo, tzn. bez check engine po dniu, kilku dniach, czasem tygodniach. Podobno wykluczono problemy mechaniczne i sam elektrozawór, a podejrzenie padło na sterownik silnika. Po wymianie...
Witam, Mam problem z doładowaniem w Skodzie RS 2.0TDI CUPA. Podczas przyspieszania samochód wchodzi w tryb awaryjnym i zapala się ikona świec żarowych. Na dole zamieszczam błędy i logi problemu. Wymieniłem przewody podciśnienia i zawór n75: Taką rurę sprawdziłem na oko + dociągnąłem obejmy: Wstawiam Logi + opis problemu [img-0] [img-1] [img-2] [img-3]
poczytaj tutaj:
Jeżeli jest to twój pierwszy wzmacniacz to daj sobie spokój z tymi 60V. Bo na pewno natrafisz na jakieś problemy. Trzeba pamiętać że wzmacniacz ten nie ma żądnych zabezpieczeń, wiec nawet drobny błąd może być bardzo kosztowny. No i wiele będzie zależeć od pcb(jak poprowadzono ścieżki) i prowadzeniu obwodu masy. I tez nie rozumem twojej pogoni za mocą...
. Ale... tak jak koledzy piszą :!: tylko Vag :!: A mi się chce z was śmiać. Robicie to logi, analizujecie, podmieniacie przepływki, zaworki, przestawiacie nastawnik na pompie, a ciekawe czy kiedykolwiek komuś wpadło do głowu zaglądnąc tu: albo tu:
Witam. Jakiś bardzo podobny post
skoro masz silnik AHH to czujnik podwójny G62/G2 znajdziesz pod pompą podciśnienia w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy : czujnik jest 4-ro pinowy i z pinu nr 3 idzie sygnał do ECU o wartości temp. i na kabelku z tego pinu szukaj opornika. Jezeli chodzi o ciśnienie to prawdopodobnie zapieczone kierownice ciśnienie idzie gwaltownie w gorę nastepnie...
W poprzedniej wersji sprintera tj modelu 903,904,905 czyli miedzy 2000 a 2006 rokiem było to możliwe,ale w tej juz NIE!!!!!!!! Wystarczy poczytać forum - jest to w moich postach: Szczycisz się swoim doświadczeniem - a nie wiesz takiej podstawowej rzeczy? :D
Witam jakiś czas temu zakupiłem urządzenie wielofunkcyjne jak w tytule. Skończył mi się tusz czarny. Dzisiaj poszedłem do punktu gdzie się kupuje tusze/tonery/dobicia. Miły Pan poinformował że niestety ten tusz ma chip i nie da się dobić. Ale z własnego doświadczenia wiem że wszystkie zabezpieczenia da się obejść także to też powinno się dać ominąć....
U mnie jednak jest inaczej mam tylko dwie rurki wiec nie mam czego zatykać. P.S. najprawdopodobniej bedzie to czujnik turbodoładowania (tak powiedział mechanik) we wtorek umawiam sie na naprawe wiec dam znac po naprawie co i jak Nie wywalaj kasy w błoto, sprawdź kabelki przy czujniku ciśnienia doładowania i sam czujnik. [url=]Sprawdź ten temat.
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
sratatata w większości przypadków winą przeładowywanie nie są zatarte kierownice tylko zasyfiony zawór N75. Podmień na próbę na zawór sterujący od EGR i looknij czy się poprawi. Co do temperatury to patrzyłeś czy w mniej więcej tym samym momencie daje tą samą temperaturę na zegary (Instruments) i silnik (Engine)? Niestety nie da się w danym momencie...