Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Teoretycznie to jest w komplecie mały sterownik czasowy który podaje impuls na siłownik,ma określony czas.
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Wyjmij bezpiecznik od sterownika centralnym zamkiem i otworzysz drzwi normalnie od środka. Masz albo przerwane kable w wiązce w prawych dziwach przód lub zamek do wymiany .
Pierwsze ruszenie siłownika nic nie zmieniło a następnie zaczął działać normalnie, to znaczy bez żadnego odbijania, ale odwrotnie do pozostałych. Gdy ten nowy otwierał to pozostałe się zamykały. W takim razie teraz pozostało tylko zamienić przewody od styków położenia otwarcie zamknięcie niebieski i zielony zostaw jak są , zamień biały z brązowym i...
Widzę elek555, ze u ciebie już impreza... Witold5 siłowniki uniwersalne są teraz albo klejone, albo nitowane. W jednym i drugim przypadku ciężko to otworzyć. Można by jeszcze nawiercić dziurę w okolicy styków i próbować to spryskać jakimś kontaktem lub innym sprayem na styki. Tyle tylko, ze przy cenie nowego jest to gra niewarta świeczki.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
No przecież darq82 ci narysował... dopasuj obrazek z przekaźnika z obrazkiem kolegi i wszystko.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
Jest jakiś problem z kupnem siłownika i wymianą na nowy?
Odgrzeję trochę temat, ale stoję przed tym samym problemem. Wszystkie zamki można wysterować na uniwersalnych siłownikach bez żadnego kłopotu, ale ten w drzwiach tylnych skrzydłowych jest faktycznie specyficzny. Zakup ori w wersji z centralnym zamkiem to dość spory wydatek, bo ceny oscylują w okolicy 400–500 zł. Jak wydłużyć skok siłownikach uniwersalnego?
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
tak - zrób tak samo jak w orginale, dziurkę na pewno masz (zamek w klapie po odręceniu plastikowej pokrywki to widać) a siłownik zwykły "chiński" działa tak samo jak ten orginalny tylko jego drut trzeba sobie wygiąć tak, żeby po przykręceniu siłownika do klapy ładnie i luźno wsuwał się w dziurkę
Mam taką instalację ponad 20lat i jak dotychczas pracuje bezawaryjnie. Instalacja składała się najpierw z jednego solara około 2m kw.i bojlera 150lz dołączoną wężownicą. Po kilku latach dołożyłem drugi panel ustawiony bardziej na wschód. Bojler pionowy z dwiema wężownicami z nierdzewki 200l. Sterowanie to trzy termostaty NE-001 (nie wiem czy jeszcze...
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Przy takim podłączeniu możesz uwalic alarm. Nie posiada on wyjścia bezpośredniego do siłowników, tylko wyjścia do sterowania centralką CZ. Obciążalność tych wyjść zazwyczaj nie przekracza 100 mA, a siłownik potrzebuje znacznie więcej do pracy. Potrzebujesz dodatkowego sterownika, np ST 100 lub TOP32 lub cos podobnego (jeśłi w zestwai centralnego zamka...
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Podejrzewam, że nikt lepszych badań od Twoich nie robił ale mogę się mylić. Problem w tym, że producent czy sprzedawca nie podaje czego dotyczy te 8kg. Może taki ciężar jest w stanie utrzymać, albo przesunąć np. w poziomie. Generalnie tam gdzie siłownik ma zastosowanie czyli w samochodzie, działa trochę inaczej a producent powinien sprecyzować parametry...
Dokładnie, tym bardziej że w sierce, akurat średnio się zakłada uniwersalne. 1 przekaźnik com- siłownik nc- plus no- minus 2 przekaźnik com- siłownik nc- minus no- plus Powinno smigać, nie ma co tego rysować
Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem Dołącz zdjęcie lub opisz dokładnie jak wygląda "siłownik" centralnego zamka w Twoim samochodzie ? Jest to kaseta zamka z wbudowanym "silnikiem" czy uniwersalny siłownik zamontowany na dodatkowym wsporniku ?
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Siłownik od zamka centralnego od forda escorta o ile się nie mylę brał kilka amper przy załączonym elektromagnesie. Zwora w takim elektromagnesie na szczęście nie opada po zdjęciu napięcia. Steruje się go trzema przewodami - załącz wyłącz (a więc to są chyba dwa elektromagnesy). Dobór zasilania zależy od tego czy będziesz załączał wszystkie 4 na raz...
Witam. W którym miejscu zamontować siłownik zamka centralnego w renault thalia z 2000r.
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
sprubuj zastosować elektromagnes od rozrusznika do trabanta z wersji 6V jest mocny ale bierze duży prąd lub siłownik od centralnego zamka w samochodzie coprawda chodzi normalnie na 12V ale przy 6V też działa
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Uniwersalne wchodzą-zawsze montuje do Felicjii
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
1. pirotechnika + amatorszczyzna + impreza publiczna = wypadek - nie zapomnij o tym 2. siłownik z centralnego zamka naciśnie spray'a - sprawdzone. 3. profesjonaliści zwykle takie rzeczy robią na czarnym prochu, zaglądnij na forum pirotechniczne - tam są fachowcy od takich wynalazków, doradzą jak to zrobić BEZPIECZNIE.
Jeśli upierasz sie na ryglowanie to proponuje zastosować siłownik zamka centralnego - bedzie idealny
Siłownik , blokuje tylko rygiel , wiec może być problem z samym zamkiem, rozebrać wyczyścić , nasmarować
raczej tak bo w oryginale wysuwa się taki metalowy pręt ( jak się kupuje siłownik to dodają taką szprychę)
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Myślę,że powinieneś przygotować sobie drugi siłownik przed rozebraniem drzwi. Powinien dać się zamontować nawet uniwersalny. Szybciej to i taniej, niż rozbierać fabryczny.
Skoro tak to szukaj drugiego siłownika.
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
Mam pytanie czy budowa siłownika centralnego zamka np http://allegro.pl/item109945045_silownik... jest oparta na silniku i jakiejś przekładni? Jak dokładnie wygląda budowa takiego siłownika. Czy ktos wie ile pobiera prądu taki siłownik? Jak wygląda sterowanie takiego siłownika? Pytam bo mam zamiar wykorzystac takie...
jak w temacie co kryje sie w tych silownikach centralnego zamka???????(silniczki-ale jakie???????? chodzi o rodzaj silnika i co jeszcze tam jest???)
Witam Noszę się z zamiarem wykonania systemu uchylania drzwi meblowych szafy z zastosowaniem siłownikami centralnego zamka. Zamysł jest taki, że po wciśnięciu mikro włącznika uchylają się drzwi szafy, które następnie ręcznie można otworzyć. Uchył drzwi następuje tak długo jak długo jest wciśnięty przycisk. Zamysł jest ten spowodowany ze względu, że...
Witam, mam taki problem, jeżeli centralny zamek posiada siłowniki - dokładnie 4 (na 4 drzwi), i trzy są z 2 kabelkami (chyba wykonawcze), a jeden z pięcioma(sterujący), to oznacza to, że tylko siłownik sterujący posiada funkcję otworzenia wszystkich drzwi w samochodzie, czy wykonawczy również może otworzyć wszystkie drzwi? Jaka jest różnica pomiędzy...
Mam parę pytań dotyczących typowego siłownika zamka centralnego a właściwie dotyczących jego obsługi. Siłowniki w moim przypadku będą wykorzystywane do innych zastosowań niż systemy zabezpieczające samochód a ich zadaniem będzie naturalnie chowanie i wysuwanie się na żądanie. Problem dotyczy tego, który z modeli wybrać (dwu- lub pięcioprzewodowy) a...
Witam! Szukam siłowników takich jakie stosuje się w drzwiach aut, do centralnego zamka. Zależy mi abym mógł sterować nimi dosyć dokładnie, muszą być więc na silnikach krokowych. Nie zależy mi na wielkiej sile, wystarczy mi do 0,5 kilograma, skok do 5 cm. Przeszukałem net i nic takiego nie znalazłem. Jest to moja pierwsza konstrukcja tego typu, od strony...
Witam wszystkich! Mam problem... po tym jak rozebrałem tapicerkę z drzwi przestał działać w nich siłownik (w drzwiach kierowcy). Cały czas zachowuje się jak by był "zablokowany" czyli nie da się zamknąć drzwi. W drzwiach kierowcy jak i u pasażera jest Master. Kiedy w ogóle odłącze niedziałający siłownik i zamknę kluczem drzwi pasażera to zamykają się...
Czy da sie cos zrobić z siłownikiem do centralnego zamka, który zamiast 'zamykac' i 'otwierac' tylko powarkocze chwilke i tyla z niego, jeszcze go nie rozkręcałem bo niewiem zcy warto jak tak to dajcie znacia to sie pobawie i moze nawet go zreanimuje (młotek mam :) ) Pozdrawiam
Kupiłem uniwersalny centralny zamek (terminator) do samochodu Polonez Caro +. Prosiłbym o podpowiedzi jak przymocować siłowniki w drzwiach. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
cz Jakiś czas temu u swojego cc postanowiłem zamontować centralny zamek Jako że lubie wszystko robić sam i jeśli mi coś wyjdzie to mam ogromna satysfakcję... i udało się.. cz działa:) jako że jest on bardzo, wręcz dziecinnie prosty postanowiłem go opisać:) http://obrazki.elektroda.net/38_11887235... oto schemat podłączenia cz...przełącznik...
Witam wszystkich, przeszukałem wiele tematów o ryglowaniu zamka bramy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie wiec założyłem własny temat. A wiec zacznę od początku : :) Posiadam garaż z trzema bramami uchylnymi bez napędów, napędów mi nie potrzeba ale denerwuje mnie częste zamykanie bramy kluczykiem, wpadłem na pomysł żeby zamontować elektryczne...
witam dzisiaj miałem założony centralny zamek i alarm. Myślałem że centralny polega na tym że za pomocą zamka kierowcy będę mógł zamknąć wszystkie drzwi a tak nie jest. Tylko pilot od alarmu zamyka wszystkie drzwi. Wie ktoś może co trzeba zrobić żeby zamek zamykał wszystkie drzwi i jaki koszt dochodzi? z góry dzięki za pomoc
Witam wszystkich. W tamtym roku kupiłem sobie zestaw CZ Terminator (centralka, 4 siłowniki 3,5 kg :1 master i 3 slave). Zamontowałem samodzielnie początkowo tylko na oba drzwi przednie. Po podłączeniu do alarmu Langeford wszystko pięknie działało. Przyszedł w końcu czas na podłączenie i tylnych drzwi no i pojawił się problem. Jeżeli podłączone są 1...
Witam wszystkich fachowców.Moje pytanko dotyczy zamka centralnego,a właściwie chodzi o same siłowniki(elektryczne - nie pneumatyczne).Czy mają one różną moc,czy wszystkie są jednakowe?Mój problem polega na tym,że przy zgaszonym silniku,siłowniki w tylnych drzwiach nie otwierają zamka.Dopiero po zapaleniu silnika można je otworzyć,a to zeż nie zawsze.Akumulator...
Witam !! Mam problem z zainstalowaniem siłowników centralnego zamka do tylnich drzwi w polonezie caro. Jeżeli ktoś juz rozwiązał ten problem to proszę o podpowiedź jak to zrobić. :cry:
Mam pewien problem z centralnym zamkiem montowanym w samochodzie, mianowicie w tylnych drzwiach po obu stronach przestał się on zamykać/otwierać. Czasami zadziała, a czasami nie. Co ciekawe, nie jes tak, że siłowniki są martwe. Przy zamykaniu/otwieraniu wykonują część ruchu, ale nie mają 'siły', żeby domknąć zamek, więc muszę to robić ręcznie. Drzwi...
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Zamontowałem nowe siłowniki (2szt. - master i slave) i cały czas działają na otwieranie. Próbują się otwierać podczas dawania sygnału masy na kabel otwierania, a także zamykania. Jak działają te siłowniki - podczas otwierania powinny otwierać się na maksa, a podczas zamykania - zamykać maksymalnie (a przynajmniej próbować)? Czy wysuwają się do określonych...
Mam problem z centralnym zamkiem w saicento! Jest to prosty centralny składający sie z centralki i dwoch masterów, nie posiada pilota a otwierany był kluczykiem. Od pewnego czasu umarł i nie działa!! sprawdziłem zasilanie i jest, gdy recznie palcem zwieram styki przekaznika to reaguje otwierając i zamykając drzwi ale nie zawsze robi to prawidłowo i...
astra siłownik centralnego zamka elektryczny siłownik centralnego zamka działa siłownik zamka centralnego
lincoln prąd wybierać numer rozmowa x18xe schemat
brotje programy amica falownik
Wymagania pamięciowe AutoMapa: Polska i Europa Indukcyjność cewki płyty indukcyjnej Bosch, Electrolux, Whirlpool – typowe wartości i pomiary