Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
E chyba nie ten wężyk powinien iść do elektrozaworu który tym steruje popatrz dobrze
Co do turbo kolektora i całej reszty dam info w czwartek, bo wtedy dopiero będę mógł to sprawdzić. Co do zaworu dv, spróbuję go jutro odkręcić i zobaczyć jak wygląda, niby jest aluminiowy, ale i tak go sprawdzę. Na razie zbieram pomysły co tu jeszcze sprawdzić.
No więc okazało się ,że to elektryka a dokładnie przetarty kabel od czujnika doładowania turbo tego na rurze... Po zrobieniu tego kontrolki zgasły, świece po wymianie też działają.
wężyki albo są pozostałością po zamontowanych wcześniej dodatkowych wskaźnikach np. wskaźnik ciśnienia doładowania (turbo boost) albo są to wężyki od sterowania klapami nawiewu wewnątrz kabiny.
Do tej pory miałem diesla. A przy samodzielnej wymianie rozrządu i ustawienia kąta, dawki paliwa po samodzielnej regeneracji pompy czy diagnozie doładowania turbo w zupełności wystarczał. ale za pewne nie golfa5 ,bo w nim nie ustawia się kąta ,czy dawki,więc dwie różne auta i typy komunikacji.
Ja również nie wiem z czeko wt sie śmiać przecieś wskażnik nie jest po to żeby wiedzieć ile sie ma PSI jadąć bokiem (nie wiem z kad sie biora takie opinie). Służy on w 90% do oceny stanu zużycia i ewentyalnej regulacji silnika. Co do podłączenia to czujnik musisz zamontować gdzieś w kolektorze dolotowym (jak napisał tplewa) ważne żeby za turbosprężarką...
Zrób jeszcze raz logi ale poprawnie, z tego co widać to nie masz totalnie doładowania, sprawdź turbo i jej sterowanie, wężyki.
Witam, sprawa wygląda tak że mój wybór miał paść na UKP- http://www.reveltronics.com/pl/produkty/... .Niestety brakło mi czasu i sprzedałem auto :)
Tak ,V-tech oddział Katowice 4GT Wrocławski Adam Przed zmiana mapy wymieniłem filtr powietrza na wkład K&N i na hamowni wyszło 156 KM i 358 Nm. (seria 152 KM i 341 Nm) Po zmianie mapy 188,6 KM i 405 Nm
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Gdzie znajdę czujnik doładowania turbo z tymi psującymi się kablami. Czyściłem EGR i auto szatan, jednak chciałem sobie sprawdzić. Ew przeczyścić czujnik.
Katalizator jest ale wybebeszony w środku. Problemem okazało się sprzęgło. Już od jakiegoś czasu podczas ruszania jak było zimne to szarpało. Po wymianie autko śmiga jak talala.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Witam ktoś pomorze?
Nie ma chipa? może ktoś przesadził z doładowaniem i turbo leci. Albo komp w aucie nie widzi rzeczywistego doładowania i źle steruje turbo
Jak turbina gwiżdże na zimnym silniku to tak ma być. Ale jeżeli gwiżdże na silniku ciepłym to jest do rozebrania...
Witam posiadam wskaźnik doładowania turbo który jest zamontowany w polonezie caro 1.4 rover mam pytanie do których kabli włącznika podświetlenia deski podpiąć podświetlenie wskaźnika aby się to świeciło razem .
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Tam nie ma ciśnienia doładowania
EGR czyszczony 2 miesiące temu, a błąd pokazuje cały czas czujnik doładowania turbo sprężarki - wysoki sygnał.
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Witam. Przychodzi mi błąd 17965 od przekroczenia w górę ciśnienia doładowania turbo. Sprawdziłęm szczelność zaworu przy turbinie, wężę, zawór N75 i wszystko gra.Dzwignia od geometrii łopatek rusza sie bez problemu. Po zapaleniu samochodu siłownik przy turbo z dzwigniąidzie w dół a po wyłączeniu w górę czyli jest OK. Co jeszcze może być przyczyną tej...
halo Jest tu kto? nie ma jakiegoś mądrego?
Nikt nic nie podpowie ? Wprowadzić sterownik w gr 011 w BS i patrzeć czy macha sztangą
Jak turbo było zacięte na max. doładowaniu, to takie są wady naprawy (przedtem leciało na większym doładowaniu, niż powinno mieć). Dwa chińskie wirniki nie są tak sprawne jak oryginały. W logach wszystko ok; jedynie można by się doczepić do zafalowania w doładowaniu, ale to norma w regenerowanej turbo (luz na regulacji zmiennej geometrii).
Czyli czujnik ciśnienia doładowania turbo? Jak sprawdzić ten czujnik czy na pewno jest wadliwy
interculer, pompowtryski , turbo,czujnik doładowania Podaj jakieś konkrety na przykład kody błędów ile auto pali na na godzinę
Ale wysyp tych tgl-ów, wykręcić czujnik z kolektora dolotowego i sprawdź czy nie jest cały w sadzy odpal i zobacz jak przygazujesz wytworzy się ciśnienie. W euro 5 masz 2 czujniki doładowania turbo - sprawdzić/wymienić, ogólnie podgląd parametrów w czasie jazdy. P.s. było kilka tematów przez ostatnie miesiące tutaj przewinietych.
Okazalo sie w octavi kabel ukruszyl sie w wiazce idacej po podluznicy
Ponawiam temat, czy udało się znaleźć przyczynę słabego doładowania??
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Wymiana zaworu n75
Przydał by się log z ciśnienia doładowania bo wydaje mi się że turbo faluje ciśnieniem doładowania.
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
Witam. Fiat Panda 2.1.3 Multijet 70 km. Przy około 3 tysiącach obrotów odcina turbo, zapala się check engine. Pokazuje błąd P0238 - czujnik doładowania turbo sprężarki A, wysoki sygnał. Po kilku odpaleniach auta check engine znika, ale problem nadal występuje do 3 tysiąców obrotów. Wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Auto posiadam...
Tak jak pisałem powyżej EGR jest wyrzucony wstawiona flansza a co do logów to w grupie Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania Turbo ustawione było na maszynie gdzie osiąga pełen zakres obrotów
Niewłaściwe ciśnienie doładowania. Uszkodzne turbo zawór sterujący turbo, EGR itp.
gdzieś w układnie doładowania turbo jest czujnik ciśnienia powietrza, zdarzało się ze on też robił problemy
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
mg/h to dawka paliwa a nie ciśnienie doładowania turbo.
Wystarczy że zwarcie robi i cała linia zasilania siada. Ubija wtedy zasilanie na elektrozawory z listy błędów. Szczególnie że odcina N75 (17957- zawór regulacji ciśnienia doładowania) turbo jest nie wysterowane i masz brak mocy a po chwili to pewnie i tak by zgasł bo pompa paliwa nie pracuje i silnik ma tyle paliwa ile jest w filtrze (17932- przekaźnik...
Sprawdź ciśnienie doładowania(turbo) miałem taki przypadek w 1.6TD. Turbo pompowało tylko 0.1 bar. Silnik spalał 10l na 100km po wymianie turbo 6l
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/58_12523103... , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą a...
Tutaj nie ma czujnika ciśnienia w kolektorze więc nie można podejrzeć w blokach doładowania. Wedle sterownika silnika to powietrza i paliwa jest ok ale z pomiaru sondy wychodzi że jest zbyt bogato bo powietrze ucieka bokiem przez co ECU zuboża mieszankę. Może też przepływomierz zawyżać ale to bym odrzucił z powodu "świstu" który słychać.
Witam. Problem dotyczy samochodu Volvo Fl6 z silnikiem D6A250 (układ doładowania turbo +supercharger). Supercharger niekiedy się nie załącza (przykładowo raz na 10 cykli). Co steruje tym elementem? Będę wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam.
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Witam W 308 2.0 HDI mam też P11aa. czy rozwiązałeś swój problem?
A jakie błędy? W parametrach trzeba popatrzeć. Może czujnik doładowania turbo, może EGR, a może jakieś podciśnienie spadło. Bez diagnostyki może być ciężko.
Musi być, wpisz intake manifold pressure albo charge air pressure
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
Witam mam problem z moim audi A4 B8 2014 mianowicie wyskakuje błąd regulacji ciśnienia doładowania dodam że wymienione turbo na nowe zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy oryginalny audi DV też nowa auto ma moc dopóki nie wyskoczy check jakieś pomysły???
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Pierwszy strzał i udało się:) po wymianie Map sensor/czujnik ciśnienia doładowania, turbo odżyło. Dziękuję bardzo za pomoc.
Kolego ten silnik nie ma czujnika doładowania turbo, a wartość o której mówisz to tylko ciśnienie atmosferyczne, które wynosiło nieco poniżej 1hpa. pozdr
na początek daj 10K a . Ma być między 2,5-3,5 kOhm. Założyłem pot. 1k i 2,5 k na suwak. Szukam jeszcze czujnika doładowania Turbo. Pokazuje błąd. (to co mi wydrukowali w serwisie) A co do trybu awaryjnego... facio mówił, że jak sie "naprawią paramerty" to autko powinno zacząć pracować normalnie. Nie wiem ile w tym prawdy. -- Poza tym nie świeci mi...
Obstawiał bym że turbo się przycina, zwlasza że łapie błąd przeladowania i nie doładowania. Widać "turbo dziure" w zakresie 2000-2500 rpm.
witam. mam takie pytanie posiadam seata leona 1.9 alh soft jest tak zrobiony że podlane jest paliwem już od 1500rpm a turbo podniesione tylko do limitera, mój problem polega na tym że niemoge ustabilizować doładowania,turbo raz przeładowuje a raz niedoładowuje i tera pytanie czy zbyt duż dawka paliwa już od 1500rpm ma wpływ na prace turbiny?
Witam. Wymieniłem mapsensor i zawór regulacji/sterowania turbo ale to nie pomogło. Sprawdziłem cały układ i wszystko szczelne. Po tych zabiegach wyskoczył błąd p2563 czyli gruszka. Jak daje gazu to nie schodzi do konca ciegło ale też nie jest zablokowane ani pordzewiałe. Zastanawia mnie czy da się to naprawić czy tylko wymiana gruszki a może trzeba...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Waste gate ma byc szczelny bo on upuszcza spaliny bokiem przez co nie teafiają na wirnik. On działa jako redukcja doładowania by nie rozwalić turbo (za wysokie obroty).
Problem tkwił faktycznie w przepływomierzu. Podmieniłem i wszytki powyższe problemy jak ręką odjął.
Witam, posiadam kilka sztuk Scanii R450 euro 6. Jakie urządzenie polecicie do diagnostyki a raczej do odczytywania błędów i ich kasowania. Czytałem trochę o chińczyku Multidiag. Czy ogarnie on scanie euro6? Z góry zaznaczam, że zależy mi na podstawowych odczytach błędów, parametrów np doładowania turbo. Dzięki za podpowiedzi
Znajomy podpinał pod kompa i poinformował mnie jedynie o tym za małym ciśnieniu doładowania, turbo regenerowane 5 tysięcy kilometrów temu. Czy warto coś sprawdzić przed ponownym regenerowaniem turbiny ? czy możliwe jest to, że po 5 tysięcy "padła" oraz dziwi mnie to, że od 2.5 tysięcy auto lepiej się zbierało, a jakby turbo siadło to by tego nie było...
Odpala bez najmniejszego problemu, kompresja mierzona i było ok, próbowałem regulować zwiększenie dawki podczas doładowania turbo (membrana sterowna ciśnieniem doładowania) i przy zmniejszeniu dawki nie miał mocy, przy zwiększeniu rosło EGT i wtedy dymił na czarno, ale to co jest na filmie to bardziej biały dym. Czy dym od oleju powinien być niebieski?...
Turbo stoi w pozycji max doładowanie. Regulacja nie istnieje. Turbo daje ile może czyli ponad 1,5 bara nadciśnienia względem atmosfery. Na twoim miejscu nie jeździłbym tym autem bo turbo odfrunie sypiąc drobnymi w dolot lub wydech.
Turbo odcinało ponieważ czujnik doładowania padł.
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
Sprawdził bym jak nie było sprawdzane mimo wszystko ponownie chłodnice powietrza podając ciśnienie od strony powietrza doładowania tak jak pompuje turbo i obserwować czy w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje.
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
A motocykle miały doładowania typu turbo??Jak tak to jakie modele??
Do 1,8/1,9 bar
https://obrazki.elektroda.pl/7147116300_... Dodano po 26 Nie wiem jakie są poprawne dane przepływu powietrza u mnie na wolnych skaczą od 20 do 50 mg/strk . W kg to wiem 45÷50kg/h. Widze na YOU TUBE po wymianie przeplywomierza wskazania 450÷470 mg/strk może ktoś pomoże jakie powinny być wskazania w opcomie mam mg/strk. Wszystko już...
Tak z doładowaniem. Dziura w dolocie,kończy się turbo,wastegate ,kto wie.
Szczerze powiem, że zgłupiałem widząc te logi, kompletny brak reakcji przepływomierza i map sensora, brak jakiegokolwiek doładowania turbo, ten samochód w ogóle jeździ ?, (sądząc po obrotach silnika tak )
A co w kolektorze ssącym?
Witam , posiadam OPLA VECTRE B 1.7 TD ISUZU i ostatnio zaciekawił mnie temat dodatkowego doładowania tego silnika. Tutaj temat jest bardziej rozpisany http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a ja chciałbym wiedzieć co Wy o tym myślicie.
einstrprung, abgasystem prufen. Bo to tylko ogólna informacja, że jest problem z którym trzeba udać się do dobrego warsztatu mechatronicznego... Sprawdziłem na szybko i czujnik doładowania turbo nie wyskoczył W jaki sposób to sprawdziłeś?
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
Zapchany katalizator będzie dławił turbo (spaliny słabo będą ją napędzać) plus jeszcze zwiększy EGT na turbinie co nie jest dla nie zdrowe.
Sprawdź na początek podciśnienia, a potem szczelność przewodów między turbo a silnikiem czy wszystkie są na miejscu, chodzi o to czy ciśnienie doładowania nie ucieka w powietrze. Jeśli warsztat wymieniał turbo, to jedź na reklamacje, ja bym takiego auta nie wydał, a Ty nie powinieneś go odbierać.
Możesz jeszcze sprawdzić przepływkę zwykłym multimetrem ew. wyjąć i przepłukać środkiem do mycia tarcz hamulcowych, psikasz i czekasz aż odparuję, a przepływka to cztery piny masa, +12V, sygnał i zasilanie ze sterownika 5V, na odpalonym silniku chyba że masz 5 pinów, to wtedy dochodzi jeszcze temperatura. Co do czujnika to możesz nie mieć go w kolektorze,...
Witam, Mam problem ze Scanią 420r. W czerwcu padł mi czujnik ciśnienia paliwa. Pokazywał 21 bar, nawet przy zgaszonym silniku. Po około trzech miesiącach padł mi znowu ten sam czujnik, plus do tego czujnik od doładowania turbo. Po wymianie tych dwóch czujników auto jeździło około 4 dni i znowu padł czujnik ciśnienia paliwa. Pierwszy czujnik pokazywał...
Masz za wysokie doładowanie - napisałem jak sprawdzić zawór sterujący , lub źle wyregulowane turbo .
Witam, mam problem z doładowaniem w moim pasacie. oddałem turbinę do regeneracji, po zamontowaniu , pojechałem do elektryka/ tunera by zrobił logi i okazało się ze turbo w pewnym momencie pompuje około 1,5 bar. Próbował skorygować to mapami i stwierdził ze nie moze zbic tego cisnienia, bo najprawdopodobniej jest zle wyregulowana geometria. Wrzucam logi...
Jakie podciśnienie u układzie vacum? Co z przepływką?
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z tym kodowaniem modułu, możesz rozwinąć? ok już się dowiedziałem o co chodzi z tym kodowaniem ( nie jestem biegły w tych sprawach kabel mam od kilku dni ) Błędu żadnego nie ma jedynie błąd w silniku związany z doładowaniem turbo przyznam szczerze że go nie wykasowałem, może mieć to związek? jak sprawdzić czy kodowanie...
P2263 Turbo/Supercharger Boost System Performance Błąd nie mówi o czujniku boost tylko o wydajności systemu doładowania. Uszkodzone sterowanie turbo, samo turbo lub dziura w dolocie.
Witam. Jak w temacie świeci kontrolka esp, ale komputer nie widzi błędu w układzie ABS I ESP (byłem na 3 komputerach) za to widzi błąd p2263 (problem z doładowaniem turbo) i świeci kontrolka silnika. Po skasowaniu błędu p2263 kontrolka silnika gaśnie ale esp świeci. Po 3 odpaleniu auta znów to samo. Natomiast kontrolka abs działa poprawnie. Auto odpala...
Pompa wtryskowa wróciła ponoć sprawna 100% Sąsiad mi ją wmontował auto pali jeździ ale dalej zachowuje się jak diesel bez turbo-czyt słaby silnik. Sąsiad posprawdzał jeszcze raz paramerty i zonk-czujnik doładowania 0281002438 na jałowych obr.pokazuje ciś.0.62bar a czujnik 0281002137 na jałowych pokazuje 0.85bar. Przed demontażem pompy i odesłaniem jej...
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
ciśnienie doładowania turbo wskaźnik doładowania turbo renault ciśnienie doładowania turbo
dht22 raspberry programator zmywarki hotpoint ariston smród spalenizny
nagrywarka samsung przecięcie matrycy
Oporność fotokomórki w nagrzewnicy: wartości i diagnostyka Odłączenie czujnika faz rozrządu - lepsza praca silnika?