(...) 765, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM - Thinkdiag TKD01: OBDII, EOBD, CAN, J1850, KWP2000, ISO9141 Jeśli chodzi o wybór najlepszego narzędzia diagnostycznego, zależy to od Twoich potrzeb i preferencji. Każdy z wymienionych przez Ciebie interfejsów ma swoje zalety, dlatego należy rozważyć kilka czynników przed podjęciem decyzji, jaki interfejs będzie...
Oryginalny Delphi kosztuje ok 10 000 zł, Chyba z tabletem razem to tak :) Z tym, że droższe nie oznacza lepsze i niektóre do pełnej diagnostyki już przez online to po co i komu taki tester? Już lepiej Autel i to nie wiele też zrobi i wszystko się opiera na jakim programie i jaki to ma program, bo jeżeli odnosi się tylko do odczytu czy zrobienia kalibracji...
Chcesz mieć spokój kup HEX-CANa. Dobre chińczyki kosztują między 400 a 500zł (i działają, odpukać)
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Delfajka sobie kup, trochę nim podziałasz w aucie
Dużo dobrych rad na temat interfejsów diagnostycznych : [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
A i jeszcze jedno jak kupisz prze allegro to później się nie zdziw jak dostaniesz wezwanie na policje bo ostatnio jest dobre polowanie, ludzie co kluczyki zakupili wzywają i się musza tłumaczyć bo znak towarowy zastrzeżony. Używanie tego jest oczywiście nielegalne bo to podróbka tak dla jasności.
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Najlepiej sprawdzić kabel na jakimś aucie VW używając programu "Polski VAG" : Skasowałem link do pirackiej wersji programu Polski VAG. Użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Ale również ten kabel będzie właśnie działał z programem DDT2000 i renówkami wyprodukowanymi do 2004 roku, w którym komunikacja jest po liniach KKL (czyli nie ma magistrali CAN) oraz...
Raczej na takich portalach nie ma orginalnych testerów u mnie w firmie E.A.SY jest online z automatyczną aktualizacją raz w tygodniu. Jak chcesz kolego to mogę ci podesłać na priv. firmę z której mój kolega kupił i działa bez problemu nie wiem jak jest z aktualizacjami co prawda. Druga rzecz to jakie auta chcesz podłączać bo E.A.SY jest do 2020 roku,...
Soft to odis znajdziesz w internecie linki do pobrania.
Kup kabelek od VIAKENA a oprogramowanie znajdziesz tutaj
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
Program startować, startuje ale gorzej z komunikacją. Powinien działać w czystym DOSie (czyli max. Windows 98SE, ale nie spod okna DOS) ale na nowszych laptopach nie załadują się DOSowe sterowniki od karty Silicoma. Na szybkich laptopach działa pod Windows XP i nowszych przy użyciu odpowiednio skonfigurowanego emulatora DOS-BOX. Karta Silicom może być...
To ta mala kostka czarna, wypiąc i podpiąc się zgodnie z zamieszczonym schematem. Najlepiej miernikiem znajdz gdzie jest +12v i masa a póżniej sygnał K i L. To tyle.
Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest koszty 20000-25000 W diagnostyce są ważne nie same błędy boje je odczytasz każdym urządzeniem lecz opis błędu i instrukcja naprawy , miejsce montażowe , wygląd danego czujnika ,opis pinów instalacji i parametry prawidłowe jak na przykład balans cylindrów. Za te wiadomości trzeba więcej zapłacić
musisz go odpalić na kilka pełnych cykli bo może sterownik świrować dopiero po dobrym nagrzaniu i to nie za każdym razem
Vag-com 3.11, interfejs sobie sam zrobisz, raptem 3 tranzystory, a oprogramowanie można ściągnąć. Wadą jest konieczność posiadania portu com w komputerze
Launch X431 jest dosyć uniwersalny, może się nada.
Do wszystkiego to w sumie nic. Jakis launch kupisz za około 4 tysiące. A tak poniżej to jakieś chińskie klony na daną markę, w stylu forscan, vcds, lexia itp.
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Myślę, że to Ci może pomóc: http://sourceforge.net/projects/wbh-diag... (są do pobrania źródła w Delphi) http://www.hex.co.za/vaginfo/ ...ale z drugiej strony kilka minut w google i gotowe.
Myślę że to dobry wybór.
Panowie, jakiś dobry interfejs z Aliexpress do 600-800 złotych? Głównie Ford Mondeo MK5, ale też inne marki :)
Schemat i rysunki płytek masz tu: http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=121...
Te najtańsze testery wiele razy nie odczytują błędów lub robią to błędnie. Co jakiś czas na forum ktoś diagnozuję Autocomem i ma własnie taki problem. Także wątpię zeby tester za 1500 zł z Chin dał sobie radę w 50 % Twoich oczekiwań. Ostatnio mój znajomy miał awarię sprzęgła w Dafie 106 we Francji i czekał 2 dni zanim ktoś przyjedzie z porządnym sprzętem...
Jak nie możesz z żadnym ro szukaj w kabinie przy obd... Sprawdz czy pi y nie cofnely aie i czy sa prawidłowo podpiete.
Jeśli chodzi o Op- com to te na olx są dobre ???
Rozbieżność polega na tym że za 200 PLN zamawiają za ciebie paczkę w chinach i za miesiąc dwa przychodzi do ciebie i nie wiadomo czy działa plus masa problemów z instalacją bo trzeba go odblokować (CRACK) i laptop na którym jest zainstalowany nie może mieć połączenia do Internetu ani antywirusa . Niektórzy liczą sobie 400 PLN bo wysyłają szybciej już...
Układ pinów w Twoim aucie jest typowy tj: zawiera piny GND (masa), B+(zasilanie) oraz MEN (linia komunikacyjna).Na stronie http://reverseengineering.road2.me/diagn... znajdziesz więcej informacji na temat diagnostyki MAzdy.
http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices...
Proponuję zapoznać się z tym linkiem http://www.axes.com.pl/index.php?page=cd... Ci którzy kupili ten sprzęt są bardzo zadowoleni. Ma wiele fajnych funkcji, naprzykład emulator czujników ale potrafi też sterować różnymi czujnikami. Pozatym produkt polski pozdrawiam mirek
Ciekawe dlaczego poruszasz jeden problem na wielu forach.... Dla tych ktorzy nie wiedza: http://www.maltchev.com/kiti/vag.zip http://www.obdprog.da.ru/ Sterowniki w gestii sprzedajacego.
Do pasata chyba bedzie dobry VCDS
Witam. U mnie VAG nie działał z adapterem USB/RS, pomogło dopiero założenie do laptopa interfeaceu COM/LPT na złącze PCMCIA.
VAC-com z programem subaru-tool.
Znając polskie realia to będzie to chiński klon w wyższej cenie. Wyjdzie po instalacji i pobraniu aktualizacji. Zapytaj jaka jest wersja programu. Najwyższa w chińczyku to chyba 2013 a oryginał ma już 2014.
Multiecucan
Obawiam się że będziesz musiał skorzystać z przejściówki USB/RS232 lub portu RS232 w postaci karty Express Card lub PCMCIA . RJ45 i RS232 działają w zupełnie innych standardach i nie da się tego tak po prostu połączyć .
Bez lapka się nie obejdzie raczej
program AIDA 32 ( obecnie chyba everset się to nazywa ) powie ci więcej o twojej przejściówce
http://www.ekolab.ig.pl/ http://www.tomcar.pl/
Witam.. Nie chce robić komuś reklamy ale będziesz potrzebował takiej karty tu masz link http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k... jest to raczej solidna firma kupiłem tam kilka rzeczy wszystkie działają do dziś... pozdrawiam !
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
L16 to podwójne filtry (dławiki) ceramiczne - są w szynie danych D+ D- > mało prawdopodobne, że uszkodzone R68K - to raczej dławik NG7 05A >> kod SMD NG7 jest dla firmy Vishay a fizyczny element masz oznaczony firmą Texas Instruments - parametry trzeba sprawdzić MX GP014 - to są (?) Transile dwukierunkowe ; sugeruje ich położenie przy złączu
Działa ze Stag 50, złącze takie samo jak w Autronic.
kup silikom z 2 portami com wydatek do 200zł euroskan na tym chodzi jeśli masz kompa z 1 wyjściem com wystarczy karta z jednym wyjściem ale drugie zawsze może się przydać np po zmianie kompa
A jaki o opel? Starsze modele (calibra, astra I, vectra A) mozna zdiagnozowac "drucikiem" i odczytac kod bledu liczac blyski kontrolki, nie jestem tylko pewnien czy taka diagnoza obejmuje wszystkie podzespoly. Prosze mnie poprawic jesli sie myle. Tak można odczytać błędy, ale nie wartości bieżące
Nawet jeśli podłączałbyś metodą prób i błędów - możesz uszkodzić auto, co drożej Cię wyniesie niż wizyta w pierwszym lepszym warsztacie gdzie zczytają Ci za 50 - 100zł błędy... Ewentualnie zapytaj kolegi co to jest, bo tych "fejsów i fejsików" jest kilka- nawet tych dedykowanych tylko do BMW.
Na początek starczy Ci coś tańszego myśle że dużo tym zrobisz jak się znasz polecam ten sprzęt. http://moto.allegro.pl/item389638266_vag...
Pierwsze co to dobry interfejs diagnostyczny. Podglad parametrow z silnika. Miedzy innymi CISNIENIE OLEJU jakie podaje sterownik. Balans cylindrow i test kompresji (jesli mozliwe). Podglad parametrow na pracujacym silniku na niskich srednich i wyzszych obrotach. Tak to jest wrozenie z fusow. Dodano po 1 Z tego co slyszalem z opowiesci bo z doswiadczenia...
Euroscan robi tego IAW 16F EB aż miło ale z uwagi że obsługuje interfejs przez 2 RS232 to chyba ELZA nie obsłuży tego tacho. A może spróbować przez VAG i szukać sterowników zgodnych z obd2 http://obrazki.elektroda.pl/5589869300_1...
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Ten silnik daje kody migowe i można sobie usterkę wymigać. Pozdrawiam.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tu jest dyskusja na ten temat.
Nie myślę o licencjonowanych programach dla warsztatów, jest mi to nie potrzebne robię auta dla siebie i lubię mieć wszystko pod kontrolą, teraz mam VCDS'A i chciał bym kupić jakiś uniwersalny program typu "multidiag profesional" czy coś w tym stylu, by sprawdzić błędy sterownika, rzeczywiste parametry podzespołów, adaptacje itp: taki uniwersalny VCDS....
A tu cos nie znajdziesz? http://elektroimport.pl/pl/c/Korekta-lic...
Jeżeli są dwa L9637D to zazwyczaj jeden podpięty jest pod Tx, Rx konwertera FT i ten odpowiada za komunikację po K. Drugi powinien być podpięty pod RTS układu FT. Czyli coś takiego Dla linii K 4 noga FT - 1 noga L9637D 20 noga FT - 4 noga L9637D Dla linii L 2 noga FT - 4 noga L9637D
To akurat nie są parametry najważniejsze. Lepiej to wozić w schowku niż taszczyć laptop z kablami.
Jaka masz wersję tego ELM-a? Możesz to sprawdzić programem "ELM327 iidentife" na androida. Dość popularny jest interfejs iCar ale nie wiem czy w twoim przypadku da radę coś więcej nim zrobić. Interfejs to jedna sprawa a oprogramowanie to druga. Do Renault/Dacia są programy dzięki którym za pomocą zwykłego ELM-a idzie na prawdę dużo zrobić. Jaki masz...
A co do kodowania kluczy, wyciagania pinu i generalnie immo?
Clip hula aż miło, nic lepszego nie ma.
Dzień dobry chcę kupić interfejs diagnostyczny do Hundaia accent 2013 benzyna wersja kanadyjska oraz BMW do użytku domowego. Potrzebuje do usuwania błędów które często się pojawiają aby nie jeździć co chwila po diagnostykach. Coś takiego nie drogiego żeby też robotę zrobiło więc pytam fachowców, czy Chińczyka ale nie jestem w temacie
Tak Thermo 90ST jest widoczne w programie diagnostycznym, pamiętam że przy automatycznym wyszukiwaniu pieca były z tym jakieś kłopoty. Najlepiej je wskazać.
Jaki interfejks, co to jest ? i akurat do 1,7 isuzu. Jeśli do diagnostyki to "Tech 2" jest najlepszy :)
super sprzęt trzepie wszystkie marki na full za te kase niema się co zastanawiac tylko poproś sprzedającego o dobry soft i wsparcie w sofcie
nie wiem czy nie trzeba przeprowadzić "auto adaptacji" dobrym interfejsem diagnostycznym. w tamtym tygodniu miałem z takimi objawami Brawe i wystarczyło sie podłączyć
Do aut Euro 5 najlepszy będzie Vocom I i PTT 1.12. Vocom I współpracuje także z nowymi wydaniami PTT - 2.7 i 2.8. I także takim zestawem można diagnozować Euro 5. Można także diagnozować Euro 6 ale będą ograniczenia. Do Euro 6 trzeba Vocom II i PTT 2.7 lub 2.8. Ja używam klona Vocom z Ali. Programy w wersji 1.12 i 2.8.150 także posiadam.
Witam sprzedam interfejs diagnostyczny którego chyba nie trzeba przedstawiać. Mogę zorganizować zestaw z tabletem. Rozróżniamy dwa rodzaje głowic : Jeden rodzaj typu thinksafe,mucar radzi sobie z diagnostyką kodowaniem online,offline,odczytem błędów do 2018r powyżej jest szansa że sobie poradzi ale gwarancji nie ma tutaj aktywacja 350zl bez różnicy...
Siemka! Potrzebuje dobrej rady! Szukam jakiegoś interfejsu diagnostycznego do Lanci Dedry 2.0 turbo z 1991r. gdyż coś z układem paliwowym się dzieje i część elektroniki(klima, i inne regulacje elektroniczne, nie działają jak powinny) więc w miarę dobry, który pomógłby znaleźć przyczynę i w miarę za przystępną cenę9może jakiś schemat do zbudowania).
Schemat jest to prosty układ do wykonania. Lata temu sam robiłem.
Dzień dobry, jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso II (2016 rok), 2.0 BlueHDi. Pojawiła mi się choinka na desce rozdzielczej i chciałbym to zdiagnozować. Zdaję sobie sprawę, że w tych czasach może być to trudne, ale chcę spróbować. Czy macie orientację, jaki sprzęt powinienem nabyć, żeby móc manipulować błędami, czyli usuwać je. Nie jestem zainteresowany...
Temat jest bardzo szeroki. Generalnie wszystko opiera się o protokoły w odpowiednich standardach. Te, generalnie najtaniej ogarnia KKL i ELM327. Potem zostaje pytanie na których pinach w gnieździe masz informacje, i w jakim standardzie ;) A potem program który potrafi to ugryźć, korzystając z danego interfaceu diagnostycznego. Dobrym przykładem jest...
Jedź do dobrego mechanika posiadającego interfejs diagnostyczny CLIP, wtedy się dowiesz więcej szczegółów. Inaczej, to bezsensowne grzebanie i wydawanie kasy na niepotrzebne części. Pozdrawiam.
Launch jest jeszcze w miarę dobry. Bo w takiej cenie to nic lepszego chyba nie ma przynajmniej nie znam :d Dodano po 1 Mam jeszcze opcje za 1400 zł kupić komputer z programem xentry i interfejsem passtru.
Witam *tani to elm327 + smartfon Bardziej z awansowanie apki na smartfon pokazują nawet kat zapłonu. Tu ograniczenie stanowi tylko aplikacja kta uzywasz * dobry i z ekranem może być Viaken Niektóre czytniki samodzielne mają nastawy podstawowe i funkcje cofania zacisków *chcesz wiedzieć wszystko to przewód i urządzenie pod łapka lub tabletka z Windomws.......
mam pewien problem z Peugeot 308, 2.0 HDI 2008 r. Interfejs diagnostyczny nie chce się połączyć z samochodem. Piny 16, 4 i 5 wydają się być ok. Multimetr pokazuje napięcie na 16 pinie 12,6 V - 14,4 V w zależności od tego, czy auto odpalone, czy nie. W gnieździe OBD w 308 masz 2 zasilania - na 16 stałe, na 7 po włączeniu zapłonu, na 3 i 8 CAN Diag,...
Jeszcze się nie jeden z VCDSem przeprosi. AC nie dość, że niekiedy przekłamuje błędy to nie pokazuje opisu w całości. Podepniesz dedykowany to zobaczysz różnicę i stanie się jasność. Dobry jako uniwersal jest ale nie ekscytujmy się tak.
No ale jak wymieni FTDI to musi go zaprogramować aby skaner się wykrywał prawidłowo więc najpierw przed wylutowaniem musi go odczytać (no i klops jak porty USB zwarte) Potrzebny będzie plik .ept z innego sprawnego urządzenia.
To drugi koniec Polski raczej chłopaki nie pomogą. Mój błąd chodziło o układ PCB wyjmowałem płytki też wyglądały na dobre A okazało się co innego. Wizualnie może być ok ale jeśli zimny lut się zrobił lub coś w ten deseń nie będzie działać. Szukaj instrukcji i tam masz który przekaźnik od czego, sprawdź czy działają , która płytka od czego, bezpieczniki....
Silnik krokowy sprawdzony? Podpinałeś auto pod interfejs diagnostyczny?
Witam, jaki interfejs diagnostyczny kupić do około 700 zł.
Może to kwestia adaptacji poprzez interfejs diagnostyczny. Skoro nie było podłączone to pewnie także pozostało na ustawieniach do poprzedniego pojazdu.
Te 300zł przeznacz na dobrego fachowca, który naprawi Ci co trzeba i żaden program nie będzie Ci potrzebny. Bo za te pieniądze nic konkretnego nie kupisz, najwyżej zabawki.
Niestety nie ma tanich uniwersalnych i dobrych , w niektórych hurtowniach części jest promocja na Delphi DS150 za ok (6500 brutto z jednorazową aktualizacją ) i to jest naprawdę dobry sprzęt jak za te pieniądze godny polecenia ..
Interfejsem diagnostycznym Opcom lub Tech.
Witam. Jestem właścicielem auto komisu samochodowego i chcę zakupić interfejs diagnostyczny przede wszystkim do kasowania błędów typu : gaszenie ABS, AirBag itd. Co czasem jak wiadomo spowodowane jest tym że auto dość długo jest nie odpalane i nie jeżdżone. Chciałbym aby mi ktoś poradził jakiś w miarę dobry uniwersalny i prosty w obsłudze interfejs....
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Witam. Czy możecie poradzić, jaki interfejs/kabel diagnostyczny oraz oprogramowanie, które będzie współpracowało z peugeot 406 (2001 r.)? Mam problem z odpalaniem auta przy niskich temperaturach (rano). Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego pali od strzała. Wymieniłem dzisiaj ten czujnik (czekam do rana, żeby silnik się wychłodził), ale...
Witam, nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. - pokaż schemat, łatwiej będzie coś wnioskować - CH340 to USB-serial konwerter/adapter - jak się uszkadza? - jak wygląda zasilanie CH340, wspólna masa itd. Pozdrawiam
Brak dobrych uniwersalnych i w miarę tanich urządzeń diagnostycznych.To jest problem wielu starszych doświadczonych mechaników,którzy potrafili tanio naprawić samochód.Życzę dużo cierpliwości i WIEDZY.
to tak do car audio to programatot PS32 firmy ACS +xprog a autek myślę ze wystarczy Euroscan i w miare dobry cyfrowy oscyloskop np. www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=14&id... Pozdrawiam. Dodano po 1 nie wiem czy ten fejsik opelka dobrze robi
Dzień dobry, problem z programowaniem czystych kluczy citroen c4 2005, bsi Johnson Controls - podczas procedury uczenia kluczy w diagbox, na etapie komunikatu 'wyłącz zapłon', po jego wyłączeniu otrzymuje komunikat Błąd komunikacji między bsi a interfejsem diagnostycznym. Pin oczywiście znany i zgodny, sam interfejs w porządku, inne samochody przyucza...
Cześć, mam pytanie jaki interfejs polecacie do Iveco Daily oraz innych i do Renault. Fajnie byłoby, gdyby to był jeden kabelek.
Rok 2002, 2.0HDI będe wdzieczny jak ktoś pomoże
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
interfejs diagnostyczny dobry interfejs diagnostyczny diagnostyczny interfejs
wykonac potencjometr biało szary atheros ar5b125
polecane wiertarko wkrętarki wiertarko wkrętarka
Lokalizacja bezpiecznika termicznego w DeLonghi Magnifica Regulacja napędu bramy przesuwnej - kluczowe kroki