dokręć na 30Nm.
Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
Głowica 45Nm+90deg+90deg+90deg, wałki 20Nm.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
W czterech etapach: 1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90° 4. 90° https://obrazki.elektroda.pl/4580372800_...
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
ja mysle ze nic sie nie zmieniło wzgledem hpi i pde a tam było 1/ 60 nm 2/150nm 3/250 nm i na koniec+90 STOPNI sróby powinny byc dokrecane na przeciw siebie
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
Ciężko cokolwiek znaleźć, spróbuj poszukać serwisówki Haynes, dużo ich jest, ale trzeba po opisach posprawdzać, czy będzie pasowała do tego silnika.
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Prosze bardzo http://obrazki.elektroda.pl/4858237800_1...
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
powini byc wszystko
Po spirali, od środka.
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Niczym nie smaruj, ma być czysto i sucho. Głowicę sprawdź pod kątem zwichrowania. A dokręcanie - no cóż, z wyczuciem <wink>
Wszystko znajdziesz w tabeli poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9941401200_...
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
Wysłałem spakowane zdjęcia w wiadomości prywatnej.
10 18 29 kilo w ślimaku
Luz zaworów dolot zimny/gorący 0,10 zimny/0,20 gorący Luz zaworów odlot zimny/gorący 0,17 zimny/0,25 gorący W podziękowaniach możesz kliknąć pomógł ;)
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Głowica silnika 4045hl
1.1 44kW to silnik HFX czyli TU1A lub TU1JP. Dla tego silnika są 3 etapy dokręcania głowicy wedle Reling, Reinz czy Ajusa: 1 20Nm 2 120 stopni 3 120 stopni https://obrazki.elektroda.pl/8573982100_... https://obrazki.elektroda.pl/4156387300_... https://youtu.be/sNQOlsU6bb4 Maksymalna krzywizna bloku to 0.03mm, wystawanie...
Tak jak schemat dokręcania mówi i na tym koniec. Nic więcej nie ruszać :)
Witam Nakrętki głowicy dokręcamy momentem 220-240 Nm. Śruby korbowodowe dokręcamy momentem 125-135 Nm. Nakrętki pokrywy łożysk głównych dokręcamy momentem 200-220 Nm.
Zerknij proszę tu: https://forum.opel24.com/topic/16196-dok... https://forum.opel24.com/topic/83679-mom...
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Witam. Ja zawsze kręce na 12 kilo przy tych samych szpilkach - nowych nie daje. Fabrycznie moment wynosi 9 kilo. Pozdrawiam
moment dokręcać głowica dokręcać głowica moment jakim moment dokręcić głowica
c20ne schemat czujnik klimatyzacja punto panel elastyczny
17ips62 schemat telewizor 32lb550b
Pasek klinowy 4PJ 483 lub Z670 do pralki Światowid M4/4 – dobór, zamienniki, wymiary Brak świateł długich w Opel Astra J 1.7 CDTI