Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
Witam. Ja zawsze kręce na 12 kilo przy tych samych szpilkach - nowych nie daje. Fabrycznie moment wynosi 9 kilo. Pozdrawiam
Który rok?
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Tak strzelaja nienasmarowane, suche sruby, dlatego krecisz o kąt nie na NM. Trzeba dac krople na podkladke i kilka na gwint. Powinno byc to opisane na instrukcji dolaczonej do nowej uszczelki.
A co mówi instrukcja zamieszczona przy uszczelce? Podejrzewam, że ważny jest nie tylko moment.
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
1.6 16v z jakim momentem dociągnąć śruby głowicy Reno Kangoo i w jakiej kolejności należy to zrobic
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję za pytanie dotyczące procedury dokręcania głowicy w silniku 1.4 TSI o kodzie CAVD. Dokręcanie głowicy jest kluczowym etapem w procesie montażu silnika i wymaga precyzyjnego...
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
Witam, czy ma ktoś informację, z jakim momentem dokręcić głowicę w silniku HATZ 1B30-6? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Zróbmy tak: Silnik PSA 2.2 16V 158KM benzyna. Potrzebuję schematu, kolejności dokręcenia śrub głowicy. Potrzebny także momaet z jakim trzeba dokręcić owe śruby. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o schemat dokręcania śrub głowicy oraz momenty dokręcania dla silnika PSA 2.2 16V 158 KM benzyna. Jest to kluczowa operacja, która wymaga...
Prosze: http://obrazki.elektroda.pl/1420571200_1...
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
Tak jak schemat dokręcania mówi i na tym koniec. Nic więcej nie ruszać :)
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
standardowo zaczyna się od środka i idzie na boki, 60nm potem przerwa 30min i 90stopni i przerwa 30min i 90 stopni i przerwa 30 min. Przerwy są po to żeby materiał się rozciągnął i sprawsował odpowiednio
Wg książki na dokręcenie ma to byc siła 40Nm a na dociągnięcie 60Nm
Niczym nie smaruj, ma być czysto i sucho. Głowicę sprawdź pod kątem zwichrowania. A dokręcanie - no cóż, z wyczuciem <wink>
1 etap - 40 Nm 2 etap - 60 Nm 3 etap - dokręcic o 180° Tak mam w książce podane.
Podawałem na forum kolega skorzysta z szukajki.
10 18 29 kilo w ślimaku
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
dokręcanie od środka do zewnątrz - rysunek od perkninsa 4 chodzącego w fordzie ja u siebie mam 3 cylindrowego więc nie potwierdzę czy to dokładnie taki o jaki pytasz ale mam nadzieję , że Ci to pomoże.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
10 do 11 Nm.
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/9924948100_...
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Serdeczne dzięki, niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi a wszystko co będziesz robił niech się w złoto obruci.
Jeżeli podasz dokładnie jakiej firmy jest silnik (ile cylindrów, czy jest turbo) czyli dane z tabliczki to dopiero będzie można mówić o szczegółach.
Witam. Ma ktoś informacje na temat dokręcania śrub przy tym silniku? Chodzi mi o moment dokręcania głowicy, wału korbowego i korbowodów, a także luz zaworowy. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Czy ktoś posiada PDF-a z instrukcją napraw do silników SW 266 lub SW 400? A może ktoś wie z jakim momentem należy dokręcać głowicę i korbowody, a także luz zaworowy? Pozdrawiam.
hyundai i10 silnik 1.0 12v g3la moment dokręcania głowicy
Witam, silnik Deutz BF 4M 2011. Proszę o podanie momentu dokręcania głowicy. Z góry dziękuję.
Nie ma tam takich rzeczy, luzy zaworowe , moment dokręcania głowicy, dane diagnostyczne które jeżeli nie robisz mechaniki nie są Ci potrzebne. Masz tu przykładowy screen z serwisówki do subaru forestera i tym sie musisz kierować. Nie ma takich ogólnych danych. W zasadzie starzy wyjadacze głowic chyba wszystkie robia na jedno kopyto. https://obrazki.elektroda.pl/8293529700_...
Jeśli dobrze wyczytałem to luz zaworowy 0.15-0.25mm. Moment dokręcania głowicy w dwóch etapach: I - 24-32Nm II- 53.9-57.9Nm Z tego korzystałem trzeba trochę poczytać. http://translate.google.pl/translate?sl=...
CZY HYUNDAI IX35 1.6 benzyna GDI silnik G4FD 99kW 135KM też ma taki sam moment dokręcania głowicy?
A nie powinno być tak?: http://obrazki.elektroda.pl/7804923000_1...
Na opakowaniu uszczelki pod głowicę też powinieneś mieć wszystko podane.
Witam.Dokładnie jest to silnik 3,0l v6 ok 150 hp
W obu przypadkach to inne silniki, ale zdobyłem już książkę serwisową. W każdym razie dzięki .
Jeśli jeszcze aktualne, to proszę: http://obrazki.elektroda.pl/8329846200_1...
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
https://obrazki.elektroda.pl/8933230100_...
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
Główne to tak myślę ,że siła od 83-88 Nm powinno być ok.
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
2003 euro 3 e-tech 480
toś mu pomógł. a na czułość to sobie palcem w .... śruby nowe, dokręcane od środka w ruchu okrężnym. 1 etap- wszystkie 20Nm. 2 etap 100 stopni. 3 etap czekasz trzy minuty 4 etap -luzujesz śruby 1 i 2 /środek głowicy/ po czym dokręcasz 20Nm i 110stopni 5 etap- to samo dla śrub 3,4,5,6 potem 7,8,9,10 to z auto..... jak dokręcić pokrywę nie wiem, ale zazwyczaj...
Dokręca się z siłą 98 niutonometrów.Według kolejności ze zdjęcia.Oczywiście jeżeli jest tam Polski silnik. http://obrazki.elektroda.net/85_12350469...
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
20 i 40 to spora tolerancja ale jak w work.tak jest to oki,oby gwintu niewyrwało.
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
wedlug moich danych 98-100 Nm
Napisz w jakim aucie jest ten silnik , bo po tych oznaczeniach w mojej dokumentacji nie mogę znależć.
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy 6) moment dokręcenia pompowtryskiwaczy...
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Volvo fh13 440km, silnik D13 A440. 2008r. Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy...
dokręć na 30Nm.
Witam sprawdzałem różne roczniki ale wszystkie mają tak samo 1 faza 30NM 2 faza 90 stopni 3 faza 90 stopni >dane z programu Moto Profil
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
http://obrazki.elektroda.pl/2876688000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2876688000_1...
witam do kolegi Artur.heise taką instrukcję kupiłem na allegro i dalej do końca nie wiem gdzie jest 1 cylinder zakładam z rys. dołączonego do momentów dokręcania śrub głowicy że.... od sprzęgła . Za wszystkie informacje bardzo To w sumie tylko skomplikowanie brzmi na papierze. :) Najważniejsze jest ustawienie krzywki jak na rysunku i tyle- w takiej...
Luz zaworów dolot zimny/gorący 0,10 zimny/0,20 gorący Luz zaworów odlot zimny/gorący 0,17 zimny/0,25 gorący W podziękowaniach możesz kliknąć pomógł ;)
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Poniżej strona i torqe setting do tego modelu. https://tractorgearbox.com/kubota_v1100_... Head screws and nuts (M9x1.25), Nm (ft-lb) .......... 64.7-69.6 (47.7-51.4)
witam. 60Nm;-180 stopni;20Nm;+300stopni; według workshop
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Silnik Renault F3R. Śruby dokrecamy wszystkie: 1. etap 30 Nm 2. etap dokręcić o 50* (+-2*) 3. etap poczekać około 3-4 minuty a następnie wszystkie śruby odkręcić o kąt 180* 4. etap dokręcamy ponownie 25 Nm 5. etap dokręcamy wszystkie o 123* (+-2*) Pozdrawiam! W/w dane zaczerpniete z książki naprawczej Renault Laguna 1 wyd. Haynes.
Witam ponownie. Muszę kupić klucz dynamometryczny ale nie wiem jaka jest moment dokręcania głowicy la silnika K7J700 Rreno Thalia 1,4. Może ktoś podpowiedzieć z jaką siłą Nm dokręca się głowicę w tych silnikach. Nie mam jeszcze uszczelki bo będę dopiero zamawiał.
http://obrazki.elektroda.net/84_12083543... http://obrazki.elektroda.net/84_12083543...
Ktoś posiada.
Zerknij proszę tu: https://forum.opel24.com/topic/16196-dok... https://forum.opel24.com/topic/83679-mom...
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
1-50 NM 2-100NM 3-90 stopni 4-90-stopni sruby M8 -30 NM
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
śruby dokręca się momentem, nie siłą 1 etap 40Nm 2 etap 60-70 stopni 3 etap 60-70 stopni
Ogólnie nie mam żadnych danych technicznych co do tego silnika, moment dokręcania głowicy itp., proszę o info.
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Aluminiowy Korbowód który z czasem się wyrabia i stuka do tego stopnia ze wychodzi bokiem. :)
witam proszę o pomoc jakie są luzy na zaworach deutz-fahr agroplus s70 silnik d10n 3-tłokowy turbo i czy dokręcamy głowicę do pierwszej regulacji zaworów od nowości a jeśli tak to jaka wartość Nm
Witam, posiada ktoś momenty dokręcania śrub? Chodzi mi o głowicę, wałki, wał korbowy, korby silnik z BMW 335I 2014r N55B30.
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Uważam że Skyhawk nie jest z lepszych materiałów, to zwykły chińczyk z doczepioną tabliczką znamionową i gwarancją Gru-Bee ;) Moment maksymalny dokręcania głowicy to 16Nm. Optimum to zapewne te około 14Nm. Sądzę że te 16Nm to dla silnika "66cc", a 14Nm dla "48cc".
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Tu nie tylko moment dokręcania, ale również kolejność dokręcania poszczególnych śrub jest ważna.
Są na forum. Sam podawałem.
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
dokręcać głowica moment moment dokręcać śruba głowica moment dokręcać szpilka głowica
uszkodzenia karty graficznej candy filtr przeciwzakłóceniowy tracer gamepad
wojna rosja ukraina hc900 firmware
Wpływ długości szczotek na kontrolkę ładowania w alternatorze sześciodiodowym Wpływ długości szczotek na kontrolkę ładowania w alternatorze sześciodiodowym