Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
50Nm + 210°
Strona 31 prawa kolumna.
40nm 79nm 90*
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
http://obrazki.elektroda.pl/5637359600_1... momenty dokręcania w trzech etapach: 1.20 Nm 2.49 Nm 3.67 Nm
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Ups całkiem zapomniałem ale tak jak pisałem pierwsze 3 etapy ok a ostatni to właśnie 90stopni.
dokręć na 30Nm.
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
Wysłałem spakowane zdjęcia w wiadomości prywatnej.
https://docplayer.pl/docs-images/63/5004... jeśli kupiłeś nowa uszczelkę powinien być schemat i momenty dokręcania na rysunku.
prosze bardzo: http://obrazki.elektroda.net/56_12592640... Glowica: M10x1,25 = 20Nm + 40Nm + 90stopni + 90stopni + 90stopni
nieprawda, w niektórych silnikach śruby dokręca się np 100 Nm +pół obrotu, albo + 1/4 obrotu, itp. w ciapku akurat tak nie ma
Jeśli jeszcze aktualne, to proszę: http://obrazki.elektroda.pl/8329846200_1...
10 18 29 kilo w ślimaku
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Witam Może pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/6567143100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9920547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2502387000_1...
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
Witam a czy te momenty tez dotycza silnika audi 1.8 AEB bardzo bym prosil o podpowiedz
http://obrazki.elektroda.net/55_12898527... To chyba to.
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Hmm czy coś takiego? https://obrazki.elektroda.pl/4639040400_...
Jeżeli pomóc uzyskana, można zamknąć temat?
Luz zaworów dolot zimny/gorący 0,10 zimny/0,20 gorący Luz zaworów odlot zimny/gorący 0,17 zimny/0,25 gorący W podziękowaniach możesz kliknąć pomógł ;)
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Dzisiaj kupiłem taką uszczelkę i była w opakowaniu ulotka, kolejność ,momenty. Do pioart, szczęściarz jesteś, mnie tylko i zostało.
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
W dieslach VW zaleca sie KAZDORAZOWA wymiane srub w glowicy! bo po jednym dokreceniu odksztalcaja sie plastycznie i kazde nastepne dokrecanie nie bedzie miarodajne! koszt kpl. srub z V.Reinza to 50zl.
http://obrazki.elektroda.pl/9360626100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9360626100_1...
65Nm
Znalazłem takie wartości, ale nie jestem ich pewien. Głowica: - 30Nm, - 73Nm. Łożyska wału: - 25Nm, - 52Nm. Korbowody: - 16Nm, - 32Nm. Wałek rozrądu: M8 - 22Nm M6 - 12Nm
Proszę momenty obrotowe dokręcania.
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
Który rok?
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
http://obrazki.elektroda.net/46_12274330... Powinno pomóc.P
1:50nm 2:90° 3:90°
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
HauptIagerschrauben 30Nm 60°+ 45° = 105° Pleuelschrauben 30Nm 60°+ 30° = 90° Zylinderkopfschrauben 40Nm 45°+ 45°+ 45°+ 30° =165°
Głowicę dokręcasz siłą 167-177 Nm, rozgrzewasz silnik i dokręcasz jeszcze raz. łożyska główne wału korbowego 103-118 Nm. Koło zamachowe na kleju 85-95 Nm. Korbowody 80-90 Nm. Dane z książki.
W załączniku jest wycinek z instrukcji serwisowej od tego modelu.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Ciężko mi się do tej sytuacji odnieść. Kilka głowic zdarzyło mi się przykręcić, ale nie robi to ze mnie żadnego eksperta. Zawsze dobrze używać nowych śrub, takie mam zdanie. Dbałem o to, aby otwory gwintów były dobrze wydmuchane np. od spływającego oleju. Jedne głowice przykręcało się płynnie bez trzasków czy zgrzytów, no a w innych odgłosy dokręcanych...
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
Ktoś posiada.
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Prosze bardzo http://obrazki.elektroda.pl/4858237800_1...
A co mówi instrukcja zamieszczona przy uszczelce? Podejrzewam, że ważny jest nie tylko moment.
Zerknij proszę tu: https://forum.opel24.com/topic/16196-dok... https://forum.opel24.com/topic/83679-mom...
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
Na forum. Podawałem.
Na zdjęciu kolejność śrub i siła.
Po spirali, od środka.
Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
temat który podwiesiłeś dotyczy silnika 1,6... a to niekoniecznie musi być to samo... REINZ, ELRING podają momenty dokręcania jak i kolejność... nie warto się "posiłkować" podobnymi silnikami... czasem są duże różnice w budowie jak i użytych materiałach, aby myśleć, że powinno być tak samo... wieczorem postaram się sprawdzić w "ELSIE" jeśli autor tematu...
1.6 16v z jakim momentem dociągnąć śruby głowicy Reno Kangoo i w jakiej kolejności należy to zrobic
Witam. Ja w swojej katanie dokręcałem głowicę z siłą 32-34 Nm ( wymieniałem pęknięty pierścień), tak informacje odnośnie dokręcania głowicy w tym skuterze podał mi kiedyś zajmy holender który prowadził serwis japońskich motocykli i skuterów w Den Hag.
-60Nm -60Nm -180°
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? (at)ElektrodaBot
Są na forum. Sam podawałem.
Tak jak schemat dokręcania mówi i na tym koniec. Nic więcej nie ruszać :)
Moze to bedzie pomocne.
Wg. Autodaty: Głowica- wymiana śrub, 40Nm, 90°, 90°. Łożyska korbowodów- wymiana śrub, 30Nm, 90° Dane dla silnika:1.6 BGU (1T1)(03-06) 75kW(102hp)(at)5600rpm
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
Witam, czy ma ktoś informację, z jakim momentem dokręcić głowicę w silniku HATZ 1B30-6? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Zróbmy tak: Silnik PSA 2.2 16V 158KM benzyna. Potrzebuję schematu, kolejności dokręcenia śrub głowicy. Potrzebny także momaet z jakim trzeba dokręcić owe śruby. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o schemat dokręcania śrub głowicy oraz momenty dokręcania dla silnika PSA 2.2 16V 158 KM benzyna. Jest to kluczowa operacja, która wymaga...
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Podawałem na forum, skorzystaj z wyszukiwarki.
standardowo zaczyna się od środka i idzie na boki, 60nm potem przerwa 30min i 90stopni i przerwa 30min i 90 stopni i przerwa 30 min. Przerwy są po to żeby materiał się rozciągnął i sprawsował odpowiednio
Batigol66, a ile razy według Ciebie, mogą być maksymalnie użyte takie śruby? zamontowanie glowicy Sprawdzić, czy w kadłubie silnika znajdują się dwie tulejki środkujące. Położyć na kadłub silnika nową uszczelkę głowicy w stanie suchym stroną z napisem „TOP/OBEN" skierowaną do góry (do głowicy). Uwaga. Grubość uszczelki głowicy jest oznaczana...
Niczym nie smaruj, ma być czysto i sucho. Głowicę sprawdź pod kątem zwichrowania. A dokręcanie - no cóż, z wyczuciem <wink>
Wg książki na dokręcenie ma to byc siła 40Nm a na dociągnięcie 60Nm
Dokręcanie głowicy 5 etapów: 1. 30Nm 2. 70Nm 3. 90° 4. 90° 5. 90° https://obrazki.elektroda.pl/6001959000_...
Poniżej strona i torqe setting do tego modelu. https://tractorgearbox.com/kubota_v1100_... Head screws and nuts (M9x1.25), Nm (ft-lb) .......... 64.7-69.6 (47.7-51.4)
FORD Cargo silnik 7 AA momenty dokręcania śrub głowicy http://obrazki.elektroda.pl/4470888800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7779367000_1...
Prosze: http://obrazki.elektroda.pl/1420571200_1...
Kiedyś widziałem na emule i miała coś ok. 50MB. Czyli jak masz modem to zapomnij
Poszperałem trochę po sieci i co udało mi się znaleźć to momenty dokręcania głowicy w pierwszym etapie to 49-58.8 Nm, a etap drugi 102.9-112.7. Luz zaworowy 0.15-0.25 mm. Jeżeli ktoś ma inne dane to proszę mnie poprawić.
powini byc wszystko
https://www.carrepairdata.com/service/re...
https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_... https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_...
Wszystko znajdziesz w tabeli poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9941401200_...
1 etap - 40 Nm 2 etap - 60 Nm 3 etap - dokręcic o 180° Tak mam w książce podane.
Łańcuch do wymiany, to nie są tylko ślady po bicie, ale skrzywione ogniwa, jego napinacz pewnie będzie również zniszczony. Torx 12kątny 10, ktoś dokręcał głowicę i bit został w którejś ze śrub
dokręcani korbowodów schemat głowicy głowicy spawanie głowicy
przepływomierz odpowiada odzyskać zdjąć android telefunken internet
Moment dokręcania pokrywy rozrządu Polo 1.2 TSI Zestrojenie zera dyskryminatora: jak to zrobić?