W pliku masz wartośi dokręcania wtrysków, powiniem mieć i do kolektora ale to muszę szukać bo gdziś się zapodział plik. 1229130
Dokręcasz 35Nm
Rubryka nie podświetlona ? wtryski zamontowane poprawnie (moment dokręcania) Wtryski programowałem op-comem. Po kolei: -Diagnostyka -Rocznik -Meriva -Silnik _oznaczenie -Programowanie -Wymiana wtrysku -_pierwszy liczysz od rozrządu Wpisanie numeru (tego z gniazda zasilania - wszystkie znaki), przycisk zamiana i po potwierdzeniu OK. Odpalanie silnika...
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Jakim momentem dokręcasz wtrysk?
Tu jest serwisówka do takiego silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
To się dokręca kombinacją/kolejnością = wtrysk -> pierścień -> wtrysk -> pierścień a nie sam pierścień (zły montaż potrafi robić później jaja)
bodek434 mógł byś mi poddać jeszcze momenty dokręcania wtrysków i pomp? Byl bym wdzięczny
Proszę:
Nakrętki "konika" - 9Nm.
Dzięki. Sprawdzę wszystkie, tak jak radzicie. Niepokoi mnie jeszcze pierwszy wtrysk, na którym korekcja wynosi 2,1 mg a to chyba trochę dużo. Zobaczymy jak będzie wyglądać sytuacja po ogarnięciu świec. Słyszałem też, że w tych silnikach co jakiś czas trzeba dokręcać wtryski, więc też sprawdzę.
Siła dokręcania wtryskiwacza w tym pojeździe to 40 niutonometrów
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
Przedmuch zrobił się na 3 wtrysku, bo gwint był zerwany ktoś wcześniej nie postarał się przy dokręcaniu. Końcówki czyste generalnie wtryski ładne wystarczyło wytrzeć ładnie wyglądały. Myślę ze zastosuje podkładki takie jak były.
Witam po dłuższej przerwie. Niestety mimo że uszczelki założone prawidłowo wycieki nadal są. Wygląda jakby ten olej podciekał spod szpilek do których później dokręcane są wtryski. Trzeba chyba ściągnąć pokrywę i zobaczyć co tam się dzieje. :( Szpilki te montujesz na szczeliwie do gwintów.
Potrzebny jest klucz specjalny. Sam wtrysk przy dokręcaniu się nie obraca, obraca się zewnętrzna tuleja z gwintem, dociskająca wtrysk do głowicy. Jeżeli nawet znajdziesz tak wysoką nasadkę, to nie będziesz widział jak ustawia się się przy dokręcaniu wtrysk. A musi się ustawić otworami przelewów w konkretnym miejscu... Klucz specjalny ma okienko, przez...
Kolego dostań się do wtrysków są połączone czarnymi gumowymi przewodami między sobą. Albo poluzuj wszystkie naraz i niech pomagier zakręci silnikiem (jeśli "strzeli) paliwo to jest w porządku i możesz dokręcać. Możesz też odkręcać wtryski po kolei zaczynają od tego najdalszego (czyli tego najbliżej rozrządu) na zasadzie; odkręcasz pierwszy i kręcisz...
Dzięki, dziś próba. Jeszcze zauważyłem że z jednego wtrysku ciągnie paliwo, dokręcenie pomoże? Dodano po 1 O jakieś uwagi bądź przestrogi przy dokręcaniu wtrysku.
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
Panowie kiedyś nie było kluczy dynamometrycznych i jakoś naprawiali te auta. Ja wiem że zaraz posypie się fala hejtu ale można to zrobić bez klucza, wystarczy mieć wyczucie w rękach i umiejętnie ocenić siłę dokręcania. Wczoraj wyciągałem wtryski w 1.4 z fiesty i z 4 śrub urwały się wszystkie 4. Ktoś przesadził z dokręceniem.
Czyli kupie takie podkładki i spokojnie mogę je wymienić. Rozumiem że przy dokręcaniu listwy i wtrysków trzeba zachować odpowiednie normy ?
w tdi vw masz znaki na kole zamachowym'0' na pompie kołek i wałek rozrządu nacięcie z tyłu wałka tak ustawiasz napinacz ustawiasz na znak dokręcasz , koło na rozrządzie dokręcasz i gotowe,ewentualnie pod vaga i sprawdzenie kąta wtrysku co można doregulowac popuszczając pompę i regulując.
Witam potrzebuję rozpiskę bądź obrazek z opisaniem układu wtrysku w TGM'ie 280 koni. Konkretnie co gdzie się znajduje. Bardzo mile widziany też schemat wymontowania i wmontowanie wtrysków. Co kolejno dokręcać czy wtrysk czy ten króciec wchodzący w bok głowicy. Jakie mogą być możliwości złego montażu i jakie skutki to za sobą niesie. Potrzebuję tego...
Jak ustawić kąt wtrysku w Lamborghini R654, 654dt? I jakie momenty dokręcania głowic, wału, korbowodów i luzów zaworowych.
Są czujniki ze starych Opli czy Polonezów z wtryskiem - nakręcane na wylot ślimaka ze skrzyni biegów, do nich dopiero dokręca się linkę prędkościomierza. Będzie prościej, niż targać "szafę".
Zrobiłem tak jak mi koledzy na forum podpowiadali, mianowicie do odpowietrzenia samej pompy użyłem podciśnienia ciągniętego z powrotu pompy do momentu aż przestało lecieć powietrze, potem poluzowałem wtryski i kręciłem aż zaczęła tryskać ropa następnie dokręcałem przewody na wtryskach i próbowałem odpalić auto.
Mam problem z jednym wtryskiem a mianowicie dmucha spod uszczelki wtrysku. poprzedni fachmani próbowali to załatać różnymi klejami ale zbytnio nic to nie dało. Słyszałem że jeżeli odkręci się rurkę doprowadzającą paliwo do wtryskiwacza to sam wtryskiwacz się zatnie i będzie nadawał się do regeneracji. Co jest problematyczne i drogie. Obecny pomysł jest...
-Czy kodować to chyba tak. Jeżeli elektryk posiada tester to ogarnie przypisanie. -Podkładki nowe obowiązek? Głupie pytanie w zasadzie... zawsze zawsze nowe tak samo jak sruby które przykręca się wtryskiwacz do głowicy.. - są jakieś smary preparaty można ale nie trzeba. - jeżeli jest gniazdo wtryskiwacza nierówna to poprawić frezem, - zastosować moment...
Ciekawy jestem jakiego rodzaju jest śruba napędowa. Autor pisze, że drobnozwojna, wykonana specjalnie. Mnie natomiast interesuje jakiego rodzaju jest na niej gwint i jaka jest nakrętka. Moim zdaniem, powinien być to gwint kulowy, tzw. "bezluzowy". To że zwykle mają duży skok, to nie przeszkoda - odpowiednie przekładnie bezluzowe również są dostępne....
Witam, Poszukuje do VOLVO FL7 instrukcji dot. kolejności dokręcania śrub głowicy, razem z potrzebnymi danymi: moment, kąt ustawienia wtrysku, luzy na zaworach etc.
kolego na każdej uszczelce [tzn w opakowaniu] pisze moment dokrecenia w stopniach czyli o kat i w niutonometrach i jeszcze sie nie spotkalem zeby jakis probucent zalecał dokrecanie po 1000 km to jest mit z czasów stara i zuka dzis tego sie nie stosuje gdyby psikało spod głowicy to by psikało stale wiec mysle ze cos jest nie dokladnie zrobione np uszczelka...
Witam. Z jaką siłą dokręcić wtryski?
Wczoraj trafiło na mnie "mniejsze" szczęście. Fiat Doblo, 1.5, 2002. Zaczęło się od lania wtrysków spod uszczelek. Komory wtrysków - praktycznie sam syf bo zaolejone i zalane ropą. Przed wykręceniem zostały umyte i przedmuchane powietrzem. Komory czyściuteńkie. Wtryski wykręcone w miarę spokojnie. Oczyszczone z nagaru, sprawdzone, dokręcone. Zrobiony...
Mam błąd z silnika P02EE - Zakres napięcia/jakość sygnału w obwodzie wtryskiwacza nr 1. Błąd pojawia się najcześciej podczas dużego obciażenia silniak, na ułamek sekundy komunikat na zegarach (kluczyk plus info) i znika, zapis zostaje tylko w sterowniku. Kasuje się FordScanem. Czy to problem z samym wtryskiwaczem czy z wiązka? Dodam, że na tym wtrysku...
Przy wtryskach Simensa Ford podaje 7Nm i 85°. Jak w hdi ? nie wiem. Te 27 to coś chyba dużo za dużo. Cytrynka podaje: Nakrętka kołnierza mocującego wtryskiwacza: Dokręcanie wstępne 0,5 ± 0,1 daNm Dokręcanie kątowe 65° ± 5°
Rozwiercić pod większa śrubę według tabeli, nagwintować , rozwierć większą dziurę w docisku wtrysku i gotowe, innej opcji nie ma, na zabawy z poksyliną nie patrz to dobre przy szpilkach cylindrów w rometach chociaż na niektórych forach tak radzą Druga sprawa Wtrysk cały? Nie dokręcałeś za mocno tylko jednej strony wtrysku? często tak spotykam załatwione...
Koło pompy wtryskowej jest na fasolkach, spróbuj tam przestawić to w jedną to w drugą stronę. Sprawdź różnicę. Zachowaj szczególną ostrożność, dobrze dokręcaj śruby i nie uruchamiaj silnika bez dekla osłaniającego.
Ciśnienie wystarczające do odpalenia. Spróbuj odpalić ze spirytusu. Wtryski piezoelektryczne ciężko się odpowietrzają i łatwo je uszkodzić przy montażu. Większość uszkodzeń wtrysków w tych silnikach to wina mechaników(brud i niewłaściwy moment dokręcania). Wymieniłeś podkładki pod wtryskami? Jeśli nie to wtryski masz prawdopodobnie uszkodzone. Podkładki...
Posiadam klucz od wartości 40Nm-200Nm. Moment dokręcania znam to 22,5Nm +/-2Nm.jednak nie chcę kupować klucza o mniejszym momencie. Moje pytanie brzmi czy mogę dokręć do lekkiego oporu a następni o 90stopni, bo słyszałem, że do silników z bezpośrednim wtryskiem nie wolno tak dokręcać. Ponieważ można ustawić świece źle do wtrysku paliwa, co powoduje...
Było na forum. Odepnij przelew i zassij paliwo z baku, w ten sposób zapełnisz przewody i sam filtr paliwa. Potem trzymając go szczelnie podłącz z powrotem do wtrysku. Odkręć przewody wysokiego ciśnienia i niech ktoś kręci silnikiem, jak zacznie dawać paliwem to dokręcaj kolejno i zapali.
Czas na uszczelnienie pompowtrysków. Co jest potrzebne do uszczelnienia pompowtryskiwaczy? 1 Zastaw uszczelek -czy wystarczy ten bez śruby regulacyjnej w zestawie? 2 Śruby do mocowania pompowtryskiwaczy 4 szt. 038103385A. 3. Czy jeszcze potrzebne śruby do "wałka" (chodzi mi że przed wyjęciem pompowtrysków będę musiał odkręcić mocowania tych wałków )...
Witam szanownych forumowiczów. Problem z Chevroletem Cruze, 2013 r, 2.0 VCDI, 163KM. Po wymianie kolektora ssącego auto nie odpala. Po odpowietrzeniu CR wywaliło błąd niskiego ciśnienia w rampie. Kolejne odpowietrzenie i nic. Brak kodów błędów poza sprzężeniem zwrotnym w sterowniku świec żarowych. Odpowietrzanie wg schematu: odpięcie wtyczek wtrysków,...
MAM TEN SAM PROBLEM. Nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat siły dokręcania śrub silnika D4FD 1.7 CRDi (dół silnika, rozrząd, głowica, stopka i wtryski). Z góry dziękuję za każdą informację. Mój mail piotrbladek(at)wp.pl lub tel. 785352314
Problem powrócił. Autko odpalało już b.dobrze w porównaniu z poprzednim stanem ale kopciło na biało. Tata pomieszał pompą wtryskową luzując trzy 13-stki i kluczem 24-ry zmieniał kąt wtrysku i potem dokręcał te 13-stki. Wkońcu zdecydował zmienić wtryski były z takiego samego silnika to zmienił. Wszystko było OK. Autko pochodziło 30min po czym tata dodał...
Musisz ustawić tak, żeby sztywny przewód dał się dokręcić bez przeginania go. W praktyce dokręcasz przewód wysokiego ciśnienia na sztywno i dopiero dokręcasz jarzmo wtryskiwacza.
Z jakim momentem dokrecic wtryski common rail oraz z hakim momentem dokrecic klawiature
Zakładasz pasek, napinasz, ustawiasz pompę, dokręcasz koło na wałku. Zrobione! Nie można jaśniej...
Nie mając prętów odpowiednich średnic jako blokadę koła zamachowego można użyć imbus 10 (średnica 11,5mm i odpowiednio długi), jako blokadę wałka rozrządu przedłużkę od małych nasadek (8,5mm). W otwór blokady pompy nie wchodzi pręt o średnicy 8,5mm, otwór w korpusie ma 5mm (kołek o dwóch średnicach). Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni -...
0,7 bo mu ucieknie przy dokręcaniu koła na wałku ;)
Witam. Proszę o podanie momentu dokręcania łożysk głównych i korbowodowych oraz stopek wtrysków i króćców oraz stopek dźwigienek zaworowych. Z góry bardzo dziękuję.
Jeśli pękają przy samej pompie czy przy wtrysku to zbyt mocno są dokręcane i dochodzi do skręcenia przewodu. Jeśli pękają na zagięciu to prawdopodobnie występują zbyt duże drgania. Pompa przykręcona na wszystkie śruby, na tą stożkową też do wspornika?
Witam.Potrzebuje wartosci z jaka siła maja byc dokrecone wtryski i reszta układu wtryskowego tzn cisnienie wyjsciowe z pompy itp. w Oplu 86 r Kadett Diesel.Z góry Dziekuje
po odpowietrzeniu pompy musisz jeszcze popuścić wężyk przy wtrysku, jak silnik odpali na 2 cylindry to wtedy dokręcasz wężyk i wszystko jest ok
Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
Problem z odpaleniem w oplach w dieslu jest częstym problemem, gdy nieudolnie wymieni się filtr paliwa. Nie wiem czy jest też przy corsie, ale przy astrach jest napisane na filtrze z jaką siłą trzeba go dokręcać
Orłem to ja nie jestem ale jeśli nie ma grzybka to za spalanie odpowiada dawkowanie w pompie wtryskowej oraz stan wtryskiwaczy i co ważne a zapominane ciężar nogi kierowcy. Czy auto dymi na czarno? Najłatwiej wykręcić wtryskiwacze, o ile sie nie mylę nasadowy długi 27 i 17 do przewodów i zawieść do sprawdzenia. Nie dokręcać za mozno i zastosować nowe...
Samo ustawianie na znaki to za mało, potrzebujesz jeszcze ustawić sam kąt wtrysku, najlepiej na zegar. Lub powiem Ci jak ja to robię na słuch. -zagrzewam silnik do nominalnej temperatury, -luzuję lekko pompę na śrubach, na tyle, żeby dało sie nią obracać, -odpalam silnik, -przekręcam pampą w stronę silnika az zaczynam słyszeć taki metaliczny klank a...
Przy maksymalnym wychyleniu dźwigni (wciśniętym tłoku pompy) dokręcasz do oporu i cofasz 3x 90 stopni. Kąt ustawienia wtrysku nie ma większego znaczenia. Chodzi o to że jak przykręcisz bardzo krzywo śruba i jarzmo może się poluzować. A jak to się stanie to może narobić bajzlu. Poruszaj prawo lewo i ustaw w miarę na środku.
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
Poluzuj przewody wtryskowe przed wtryskami i niech ktoś kręci silnikiem. Jak paliwo zacznie z nich tryskać to dokręcaj nakrętki
Witam, Sorry za odgrzewanie kotleta. Mam problem ze znalezieniem info. Posiadam Peugeota z silnikiem 2.0HDI 100kW, 136KM z układem wtryskowym Delphi. Dane jak widzę tutaj bardziej dotyczą układów Bosch i Siemens z tego co widzę. Nawet Wtryski jakie widać na rysunkach to typowo Bosch. Macie info na temat momentów dokręcania wtryskiwaczy Delphi EJBR05001D?
jak nie mam dokumentacji to M6 do 1oNm, M7 do 15Nm,M8 do 25Nm, M10 do 50Nm. Śruby samochodowe w większości 8.8. dane zazwyczaj z różnych instrukcji, ale zakres w większości bardzo podobny. co do materiału w jaki wkręcasz to raczej bez różnicy wg. danych jakie posiadam. np. BMW /to ostatnio/ M6 do 10Nm, a wcześniej MB M6 9Nm. zwrócić jednak uwagę co...
Zazwyczaj przy takich częściach sprzedający je, wiedzą tylko tyle o nich że wyciągnęli je z samochodu i piszą że stan bdb. Chociaż w tej cenie można by zaryzykować no ale może się to skończyć na dwa sposoby. Najlepiej kupić nowe ale myślę że sie nie opłaca zresztą było już to pisane. Ty masz już układ CR także wyciągasz stare wtryski i wsadzasz nowe...
ja bym sprawdził jeszcze raz układ zapłonowy cewki bo lubiły padać w tych motorach,wykręć świecę i obejrzyj porcelanę czy nie popękał przy dokręcaniu. Spróbuj jeszcze podczas jazdy wyłączać poszczególne wtryski gazowe jeżeli ma taką możliwość program,wtedy określisz na którym cylindrze jest problem .
Przewody wysokiego ciśnienia dokręca się dość dużą siła. Nie miałem nigdy przypadku takiego, że musiałem je wymienić bo nie "dogniotły" się do nowych wtrysków. Trzeba spróbować na pracującym silniku je po dokręcać (chyba, że coś faktycznie się z nimi stało - nie widzę tego więc ciężko). Jak najbardziej może być to przyczyna, że przy dłuższym postoju...
Dodam, że po całej wymianie uszczelki uruchomiłem silnik na sekundę i zaraz zgasł tak jakby niał jeszcze trochę starego paliwa w wtryskiwaczu. Z tym starym paliwem we wtryskach - raczej niemożliwe . Sprawdź wszystkie masy - szczególnie dokręcane do silnika . Sterowniki cholernie wrażliwe na "masę" . Ostatnio niedokręcona porządnie spowodowała uszkodzenie...
Zaraz ci zerkne. Z ciekawości wtryski wyszły ci czy był młot Dodano po 12 15Nm Dodano po 1 15Nm dla łożysk walka rozrządu 10Nm pokrywa rozrządu Dodano po 59 Dokręcamy od środka
były uszczelniane wszystkie wtryski Tu jest pies pogrzebany. Były frezowane gniazda, dałeś nowe śruby, znasz procedurę dokręcania?
Musisz ustawić rozrząd tzn... ustawiasz koło zamachowe na znak (u mnie to była kreseczka 3 mm długości, ledwo widoczna przez otwór w skrzyni), zdejmujesz pokrywę zaworów i wkładasz blachę na końcu wałka, zbijasz kółko pasowe z wałka rozrządu, wkładasz w pompę wiertło 6 mm i ustawisz rozrząd. po drodze zwalniasz napinasz paska. Masz luźne kółko na wałku,...
dlaczego źle ustawić? Mama pompę na max od bloku ustawioną i pomimo to nadal nie ma kata wtrysku odpowiedniego czyli rozrząd źle zrobiony a nie moja wina w zakładaniu pompy czyżby ? pompa pasuje bo dobrze ja załozyłem na ten większy zabek weszła nic na chama nie dokręcałem więc w czym rzecz
Jaki jest moment dokręcenia wtryskiwaczy? Chodzi o Delphi w mk5 tdci 2.0. Słyszałem o dokręcanie dwustopniowym, ale nie wiem jak mam ustawić klucz dynamometryczny. Wtrysk jest dociskamy jarzmem, które dociska śruba ósemka. Proszę o podpowiedź jak się za to zabrać? Dodano po 8 Wiem, że temat był wałkowany. Doczytałem że moment odkręcania nie ma znaczenia....
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
turbo i wtryski jak i silnik są takie same różnica jest tylko w oprogramowaniu
TDCI na bezpośrednim wtrysku ? Jeśli tak to wkładasz wtryskiwacz we właściwej pozycji (tak jak były stare) i na widełkach Y dokręcasz nakrętke. Nie da się inaczej zamontować.
Jest to jedyny wtrysk od którego odchodzi kabelek. Po złożeniu do kupy zostawiasz lekko poluzowane nakrętki na wtryskach i kręcisz rozrusznikiem, aż będzie lecieć ropa spod nakrętek. Wtedy dokręcasz i jest ok. Tylko przy demontażu zaślep przelew, bo jak ci się pompa zapowietrzy (nie powinna ale one są wredne) to będzie kicha. Tak na marginesie ktoś...
Skoro wtryski sprawdzone, to po zamontowaniu nie podpinać do nich kostek, popuścić przewody wysokiego ciśnienia od listwy do wtrysków, kręcić rozrusznikiem aż pojawi się olej napędowy przy nakrętkach, później dokręcamy przewody i kręcimy dalej na odpientych kostkach, dopiero po kilkukrotnej próbie rozruchu bez kostek podpinamy je. A i tak nawet jak...
Tak dla pewności pytam ,kolejnośc śrub to . 1 to środkowa wewnętrzna od kolektora wydechowego 2 to też srodkowa od strony wtrysków i na lewo 4,3,87 i na prawo 5,6,9,10 jeśli chodzi o dokręcanie a czy przy wykręcaniu robimy tak samo czy w odwrotnej kolejności
Mechanior się nie popisał. Przy wymianie wtrysków dajemy nowe podkładki, oceniamy stan gniazda w głowicy i w razie konieczności frezujemy, jarzmo dokręcamy odpowiednim momentem + kąt i stosujemy nową śrubę. Nie lataj autem w takim stanie bo będzie sporo frezowania ;) Dodano po 3 Jeśli wtryski regenerowali z taką samą precyzją jak koledzy od montażu...
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
Zawsze procedura odpowietrzania i pierwszego rozruchu wtryskiwaczy jest specjalna. Ja robie tak: po zamontowaniu, ewentualnym kodowaniu wtryskiwaczy odłączam wtyczki od wtryskow i popuszczam rurki. Następnie kręce rozrusznikiem, aż z rurek leci paliwo, dokręcam, podpinam wtyczki i już uruchamiam normalnie wóz. Czasami jest tak, że wtrysk potrafi sie...
Dzięki bardzo. Jeszcze nie kupiłem, pytam na przyszłość, idzie tam metalowa. Ciekawi mnie jeszcze temat oringów na wtryskiwacze, ponoć idą tam po dwie sztuki na wtrysk, a tam jest tylko podkładka miedziana pod wtryskiem i jeden oring. Może ktoś sie orientuje w tej kwesti?
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Kolega założył że to pompa i już. Nie myśli sprawdzić nic innego. Nawet tego że mogło połamać pierścienie. Wyciągnąć wtryskiwacze i sprawdzić ciśnienie. Jak nie będzie wtryskiwaczy można łatwo sprawdzić kąt wtrysku. Nie przyznał się w jaki sposób dokręcał głowicę bo Perkins niektórych rzeczy bardzo nie lubi. Ale lepiej zwalić winę na kogoś innego niż...
Reg Fasty mają chyba 3om więc możesz zaznaczyć Valtek 3om. Dzięki kolego za odpowiedz,ale czemu piszesz Reg Fasty ,przecież u mnie jest OMVL Dream XXI (chyba że to jest to samo).Na liście KME NEVO jest pozycja REG,więc jeżeli to będzie pasować to mogę to zaznaczyć.Co Valtek 3ohm już próbowałem,jeszcze przed wymianą parownika a po regeneracji wtrysków.Niestety...
Witam. Miałem to samo tylko w C-330,falowanie wolnych obrotów to tylko regulator obrotów,to że wymienili sekcje to jeszcze nie wszystko,czy wszystkie są z jednej serii (grupy)? nie pamiętam dokładnie,ale możesz to sam sprawdzić,czy w tej pompie sązaworki zwrotne tj.wkorpus pompy są wkręcone 4-ry króćce do których dokręca się przewody od wtrysków, pod...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Ten silnik przy wymianie paska rozrządu wymaga ściśle zachowanej procedury dokręcania kolejnych elementów układu napędowego paska rozrządu , co następuje wał korbowy na OT koło pompy na blokadzie (śruby poluzowane ) koło rozrządu poluzowane na stożku bez wyczuwalnego przechylania się na boki .Napinamy pasek do wartości wymaganej następnie lekko dokręcamy...
Nie kąt wtrysku tylko synchronizacje 4 grupa 4 pole ma być 0.0 chociaż są zwolennicy na -1. Jeśli poznaczysz przed ściągnięciem to masz pewne że bedzie ok ale procedura ma się tak że blokujesz wałek rozrządu (bolec 6mm,wiertło itp) potem znaczysz ładnie kółko na wale korbowym tylko idealnie (nie farbką, najepsza wg mnie ryska) potem zwalasz pasek nowe...
Koło pompy paliwowej nie musi być na znaku. Jak rozebrałem swój rozrząd to było całkowicie źle ustawione, a auto jednak 140tysiecy przejechało bez problemu. Pamiętaj, że w skrzyni automatycznej masz określoną ilość fluidu - oleju. Po odkręceniu przewodów chłodniczki od skrzyni ucieknie Ci go trochę. Uzupełnia się najlepiej za pomocą Isty wg specjalnej...
Witam potrzebuję podpowiedzi z jaką siłą dokręcić wtryski w Corsa C 1.7DI Y17DTL. Znalazłem tylko procedurę do silnika CDTI ale tam są inne łapy i po jednej na wytrysk w moim silniku jedna łapa trzyma dwa wtryski i nie jestem pewien czy mogę zastosować się do tej samej procedury. Poniżej zdjęcia mojego silnika.
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
Czyli poluzować te metalowe przewody przykręcone od góry wtrysku tak ale nie odkręcać ich całkiem ? Tak. Na chodzącym silniku odkręcasz i dokręcasz, żeby nie zapowietrzyć. Najpierw to napisz kiedy wystąpiła usterka i czy było coś robione przy silniku. Najpierw.
Witam, mam kilka wycieków w mojej astrze (96r. 1.4 - 60KM) a mianowicie przy kopułce zapłonowej, przy mono wtrysku, oraz w okolicach (chyba to jest blok silnika) oznaczenia silnika, tam gdzie pisze jaki jest to typ. Mam pytanie jaka jest tego przyczyna ? dzieje się tak od jakiegoś czasu wszystko mam po dokręcane bo sprawdzałem kilka razy.
Jestem zielony. I nie wstydzę się tego. Każdy się kiedyś uczył. I tak chyba więcej potrafię, niż zwykły posiadacz samochodu. Podkładki na pewno dobrze wsadziłem. Odwrotnie przypuszczam, że wtrysk by się nie wkręcił na tyle. Wtryski wydaje mi się dociągnąłem dobrze. Boję się trochę, kiedyś miałem golfa II 1,6D i przy wymianie wtrysków mechanik ułamał...
Czasem uratuje tyłek mała podkładka miedziana pod " grzybek" przewodu ale to ostateczność. Zapewne przewód był już odkręcany i dokręcany kilka razy. Końcówka przewodu spłaszczyła się na tyle, że nie uszczelnia lub pękł sam przewód pod nakrętką .
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Mechanikiem nie jestem, a co do dokręcania to wstawiłem foto z instrukcją która była dołączona do uszczelki, głowica przyszła kompletna. Ja tylko przełożyłem wtryski i kolektory. Auto na blokadach, to chyba normalne . Zresztą wczoraj wyjechałem i wszystko jest ok. Dzięki kolego brani, to chciałem wiedzieć . Jazda próbna wypadła pomyślnie . Dziękuje...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Proszę bardzo. Dodatkowo ustawienie kąta wtrysku. Włącznie z momentami dokręcania ;) http://obrazki.elektroda.pl/5837636200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3979977900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3622277600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6653410900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2196529600_1...
trzeba odsunąć wałek rozrządu i wyjąć wtryskiwacze wałek to se możesz podnieść ale jak do wymiany trawersy ,do wyjęcia wtryskiwaczy wałek wyciągamy,tak czy tak wszystko proste jak budowa cepa. Dodano po 5 niemosisz podnosic wałka tylko rób to ostroznie złe dokręcenie trawez moze uszkodzic uszczelniacz Co?do wymiany uszczelniaczy na tzw. trawersach...
wtrysków dokręcanie renault dokręcanie mazda korbowody dokręcanie
wymiana samsung świetlówki panasonic radio reset kolumny aktywne wesela
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Opóźnienie prawego przycisku myszy w Windows 11 Pro - jak naprawić? Jak podłączyć transmiter do Technics HD 50 bez AUX?