Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
Witam, Mam takie same wżery w drzwiach zmywarki, zmywarka roczna, tylko zawsze dokręcony korek od soli. Więc jaka może być tego przyczyna? Zmywarka Amica.
Cześć, mam taki sam problem, z autem kolegi, który zapomniał dokręcić korek oleju, po założeniu nowego auto strasznie faluje na obrotach, poradziłeś sobie z tym problemem?
Dokręciłem korek bardzo mocno nie iskrzy ale dalej brzęczy
Witam. Naprawiałem ostatnio zmywarkę u koleżanki. Miała podobny objaw. Przyczyną była niedokręcona nakrętka pod korkiem pojemnika na sól. Pod nakrętką jest uszczelka przez którą może przeciekać woda . Proszę sprawdzić czy jest dobrze dokręcona. Korek i nakrętka, są umieszczone bardzo blisko siebie i jak odkręcamy korek aby uzupełnić sól to często też...
Witam! Za mocno dokręciłeś korek wlewu paliwa, poluzuj trochę ...
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
Poxipolem to można mamie ucho od kubka przykleić... Możesz tą myśl rozwinąć? Uszkodzona uszczelka + uciekający masowo płyn to albo woda w płynie albo płyn i mydło w oleju. Kolego lakzop , odrobinkę nt benzynowych silników Opla wiem. Wracając do wcześniejszego mojego posta, proponuję na ledwo dokręconym korku zbiornika wyrównawczego powtórzyć wszystkie...
A sprawdz czy masz dokręcony korek zbiorniczka wyrówawczego.Może to nie to ale tak miałem w combo.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
dokręć ten korek albo wymień oring na nim albo cały korek z podobnego akumulatora na złomie sobie wykręć i zmień i tyle
Olej wymieniał "szwagier" I twierdzi, że dobrze dokręcił korek więc też mu tego nie udowodnię. Jeśli mam płacić za silnik 7-10 tys zł plus przełożenie to chyba te 600zl nie zrobi różnicy jeśli się okaże, że nie opłaca się remontować silnika. Nie znam się na tym dlatego pytam tu. Dodano po 1 Serwis stwierdził, że nie ma na to czasu a jak już to żebym...
Zakładam, że sprawdziłeś, czy nie ma płynu w oleju i / lub oleju w płynie. Zacznij więc od najprostszej rzeczy - sprawdź korek zbiornika wyrównawczego płynu. Z autopsji wiem, że czasem zamiast wymieniać UPG wystarczy dokręcić korek :D. Może to być też brudny lub uszkodzony zaworek w korku - Demontaż, czyszczenie i montaż może pomóc, ewentualnie wymiana...
Sprawdzałem jest program ale jaki to trzeba mieć kabel aby się połączyć do laptopa jak to mam ugryźć coś więcej w tym temacie jeśli można Dodano po 7 Błędy są błache ponieważ zapomniałem dokręcić korek wlewu paliwa i wyskoczył błąd lub zmieniłem akumulator.Takie błędy usunąć które nie są poważne
Razem wlałem 3.7 L nowego oleju w wyniku zastosowania procedury serwisowej: CHECKING THE OIL LEVEL Check the oil level every 60 000 km. - sprawdzaj poziom oleju co 60 tys. km Prerequisites: · vehicle on horizontal ground, - pojazd ustawiony poziomo · check that the transmission is not in downgraded mode, - sprawdź, czy skrzynia nie jest w trybie "downgraded" ·...
A co to jest 90C na silniku? Odkrecasz korek czy możę nie dokręcony masz korek i stąd się gotuje płyn w zbiorniczku?
Po tym długim okresie jeżdżę ciągle na wodzie z wymieszanym płynem chłodniczym oraz z wyciągniętym termostatem. Zrobiłem tak jak napisał Decybel91 i po pewnym czasie dokręciłem korek zbiorniczka i nie pompuje go i bąbelków nie ma i tak samo górna rura od chłodnicy nie jest "napompowana" i co najważniejsze bez termostatu nie gubi płynu. Teraz robi się...
Do sprawdzania takich zaworów grzejnikowych najlepiej nadają się plastikowe korki które są zamontowane zamiast termostatów. taki korek dokręcony do oporu powinien zamknąć zawór grzejnika. Zawsze tak robię przed montażem termostatów. Co do kawitacji to przy małych instalacjach jej wpływ jest znikomy, wirniki pomp są plastikowe więc nie korodują , a przepływ...
A na dole grzejnika jest może zawór odcinający? Jeśli tak to wystarczy zakręcić zawór powrotny, ustawić głowicę w pozycji 0 lub * i wtedy bez większych stresów można poluzować śrubunek od zaworu termostatycznego, dokręcić korek grzejnikowy (uwaga z tej strony jest chyba LEWY gwint) i skręcić śrubunek.
W tym aucie wentylator chodzi nawet jak nie dokręcisz korka oleju. Odczyt błędów, kasowanie, jazda testowa i zobacz jakie błędy wrócą. Jak masz nieszczelny dolot zakładam że prędzej czy później jakiś błąd masz. Czasem nie z grupy OBD, tylko producencki, check nie świeci.
Witam dalej walczę z tym Check Engine po sprawdzeniu diagnostyka błąd związany z nieszczelność układu paliwowego po sprawdzeniu okazało się żadnych nieszczelności nie ma stwierdził że to może być wina korka wlewu paliwa bo przy dokręcaniu nie robi klik czyli nie przeskakuje. A błąd się zawsze pojawia po zatankowaniu paliwa do drugiego odbicia dystrybutora...
1: korek na kluczyk 2: spróbuj pokombinować tak, żeby jak dokręcisz korek to zwierają się 2 styki - dalej już będzie łatwo ;) W ogóle to powinni montować kratki przy wlewach tak żeby było tuż pod pistoletem dystrybutora i takie oczka, zeby dało sie spokojnie wlać, a żeby wężyk się nie zmieścił.
Witam. W zał. dane regulacyjne skrzyń biegów dla Hyundai Santa fe 2.4 16V. W zawartości - lokalizacje korków, momenty dokręceń, ilość, rodzaj oleju - skrzynia ręczna, automatyczna, różnicowa (4X4) i dodatkowe informacje dotyczące skrzyni automatycznej.
Korek dokręcony? Mój synek w ramach przyuczania do obsługi urządzeń domowych został poproszony o dosypanie soli. Nasypał na kołnierz i granulka zablokowała korek przy dokręcaniu i była spora nieszczelność. Po myciu cała sól uciekła i wyglądało wszystko tak jak u ciebie.
Wygląda jakby wszystko było dobrze dokręcone. Nawet nowy korek dzisiaj kupiłem bo stary się zniszczył przy odkręcaniu. Dalej to samo. Jutro ma znajomy podjechać pomóc.
W łazience jest pralka i dwa gniazdka podłączana jest tylko suszarka. Na gniazdkach mam 2 telewizory, laptop,PlayStation i 2 lampki na wieczór lodówkę i czasami podłączam toster lub grila kuchenka gazowa nie ma raczej opcji żeby wszystko zadziałało razem. Jak mówiłem wcześniej ta blaszka była po to żeby skrócić dystans, bo tam niema oprawki dlatego...
Wystarczy dokręcić ten korek. Żeby w sprawnym kotle ciśnienie spadło z 1,5 do 0 bar to musiałoby wypłynąć około 5 litrów wody. 5 litów na dobę na pewno nie wyparuje. Przyczyna jest gdzieś indziej. Prawdopodobnie w niesprawnym naczyniu przeponowym. No chyba, że wylewasz codziennie wiadro wody z pod kotła.
Witam Czy ta rurka która jest pokazana na zdjęciu powinna być drożna czy zatkana? Mam problem z ustawieniem gaźnika i dlatego się pytam. Gdy zatkałem tą rurkę i mocno dokręciłem korek do wlewu paliwa paliwo zaczynało się wylewać z rurki która doprowadza je do gaźnika oczywiście po zdjęciu jej tak jak by było zasysane. http://obrazki.elektroda.net/86_12796029...
Urwać imbus 12??? Panowie, nie żartujcie, imbusami 10 głowice się dokręca. Korki w misach się nie zapiekają, co najwyżej są zbyt mocno dokręcone.
Korek najprawdopodobniej źle przykręciłeś i to cała filozofia, w trakcie jazdy odkręcił się całkiem i wychlapało troszkę oleju. I tu muszę koledze przyznać całkowitą rację, bo jaka niby siła działała by na ten korek żeby go odkręcić? Jak sam pisałeś uzupełniałeś olej i pewnie niechcący źle dokręciłeś korek. Chyba że w Białym Borze wylądowały UFOludki...
Witam. Układ prawdopodobnie zapowietrzał się dlatego że zapychał się korek od zbiorniczka ( i zapowietrzał się dość ostro) teraz nie dokręciłem korka na "chama" tylko tam do lekkiego oporu i zobaczymy jak będzie.
Astra H 1,7 CDTI. Wymiana skrzyni biegów i kompletu sprzęgła. Mechanik miał chyba zły dzień.Nie dokręcił korka spustowego oleju co bardzo żle wpłynęło na kondycje skrzyni - ponowna wymiana. Dodatkowo dołożył do swojej usługi gratisa :D http://obrazki.elektroda.pl/8251590600_1...
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Nowy olej, filtr, uszczelka pod miskę i koniecznie nowa podkładka aluminiowa pod korek spustowy. Podkładka jest jednorazowa, siada po dokręceniu korka, twoja pewnie już dokręcana była kilka razy i stąd cieknie
U mnie jest tak, że jak się włączy mikrofalówkę to coś skwierczy przy liczniku. Podobnie z czajnikiem i z kuchenką indukcyjną. Te urządzenia pobierają duuuży prąd. I to może być przyczyną 'skwierczenia' przy liczniku. To 'skwierczenie' jest najprawdopodobniej wynikiem iskrzenia. Być może wystarczy silniejsze dokręcenie "korków" a być może trzeba mocniej...
Może mechanik nie dokręcił korka spustowego i wsiąka w gąbkę osłony silnika... Jak nie sprawdzono stanu oleju przy odbiorze to mamy gdybanie ile oleju było w ogóle wlane. W takim przypadku wyrokowanie z przebiegu samochodu, że to wina stanu silnika to mocne nadużycie. Nie wiem też czy przypadkiem w tym modelu nie sprawdza się poziomu oleju pouruchomieniu...
1. płyn w układzie hydraulicznym sprzęgła ( zbyt duża zawartość wody, sprawdziłbym czy jest wszystko w porządku z uszczelką zbiorniczka i czy jest dokręcony korek) 2. zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła ( w twoim przypadku to raczej nie bo tu nie wysprzęgla) 3. uszkodzona pompa lub wysprzęglik ( zatarty wysprzęglik, uszkodzony zawór zwrotny w...
Sprawdzałem tylko na rozgrzanym. Powiem tak według mnie uszczelka jest tam dobra. Autko do 90 stopni dobija w 5 minut czyli norma, a kiedyś w innym aucie miałem pęknietą uszczelke to do 90 w 2 minuty dochodzilo i to na postoju. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy było dokładnie rok temu robione. Fakt mam dokręcony korek na maksa bez zadnych wylotów....
podejrzewam że podkręcanie tego może 30 letniego gwintu może być trudne🐽 Pamiętać należy o kierunku odkręcania takiego korka. Korki umieszczone na końcach grzejnika (nie tam, gdzie jest zasilanie (i powrót), ale na ostatnich żebrach) mają na ogół gwint lewy, czyli odkręca się je w prawo. Wodę trzeba spuścić z grzejnika i instalacji powyżej...
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
Dzień dobry/Dobry wieczór. Mam w zasadzie teraz dwa problemy także opisuję od początku. Po odpaleniu samochodu zaświeciła się kontrolka silnika i na wyświetlaczu pod zegarami mam komunikat TRC OFF / CHECK AWD SYSTEM. Trochę poszukałem, poczytałem i trafiłem na filmik jak facet w jakiejś toyocie odkręca korek wlewu paliwa, dokręca go do odgłosu kliknięcia...
"korek" czyli mówisz o tym czerwonym pokrętle? Też mam podobny i też jest luźny. Jak mocnej kręcę to zaczyna lecieć woda.
Zapomniałem dopisać - korek już jest dokręcony oczywiście Na razie wszystko jest O.K.
Fachowcy, kto Wam powiedział że jak po odkręceniu korka płyn się podnosi, to układ jest zapowietrzony? Wiecie jaka jest podstawowa cecha gumy? Jest rozciągliwa i sprężysta - stąd te podniesienie mało ściśliwego płynu po dokręceniu korka. Zamykam, zanim będę zmuszony nagrody za rozsiewanie herezji rozdawać.
Witam Tak jak już kolega wspomniał, trzeba tylko dokręcić. Kolega ma chyba niedrożny syfon i dlatego tak się dzieje. Pozdrawiam
Nic nie rób dokręć jeszcze samo zajdzie, dlaczego cieknie była nowa podkładka, jaki to korek?
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Koras pasuje w wielu przypadkach do wielu wersji silnikowych, ba czasem do wielu marek. Dlatego czasami w korpusie są wyprowadzone inaczej zasilania oleju, bądz dodatkowy płaszcz wodny po to by turbo wytrzymywało funkcje start-stop. Dokręć korki i po sprawie.
Ja bym przeglądnął dolot powietrza. Ostatnio kumpel był na myciu silnika ze względów estetycznych (AUDI 200 2.2Turbo) i przy myciu wodą pod dużym ciśnieniem "FACHOWCY" wypłukali przewod powietrza taki o średnicy może 2mm. Gdy silnik ostygł był problem z wolnymi obrotami, przygasał i pracował bardzo nierównomiernie. Po rozgrzaniu odczuwalne było że nadal...
Dzięki za wszelkie rady ale okazało się, że nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego wypuszczał ciśnienie z układy chłodzenia wraz z płynem. Ciśnienie w układzie chłodzenia powinno wynosić 0,7 atmosfery ( na niektórych korkach jest nadruk) a jest po to aby był obieg płynu na nagrzewnicy która znajduje się wyżej od zbiorniczka wyrównawczego. Ponadto jeśli...
korek na sól był dokręcony. Może i był, ale czy właściwie, bo zdarza się, że krzywo złapie gwint i niby jest mocno dokręcony, a jest nieszczelność. Gorzej gdy gwint się uszkodził przy dokręcaniu.
da się to sprawdzić, zamknąć samą instalację ale jak bladego pojęcia nie masz to tego nie ogarniesz, albo ściągnąć kocioł i wkręcić korki i manometr, albo lekko go unieść, dokręcić kolanka i tez manometr, korki i próba, ale jak Ci ubywa 0.1 to na pare dni aby się 1000% upewnić.
Witam, ostatnio w mieszkaniu co pewien czas zdarza się że wszystkie światła w mieszkaniu migają , tak jakby przygasają, jak telewizor jest włączony to słychać takie trzaskanie dziwne , kiedyś wyszedłem na klatkę dokręciłem główny korek(bezpiecznik zwał jak zwał) od mojego mieszkania i ustało, dziś znów zaczeło migać więc chciałem znów na klatce dokręcić...
Witam. Ostatnio gdy nalałem wody do chłodnicy i zapaliłem ciągnik woda zaczęła wylewać się przez pod korkiem chłodnicy i robi się też podciśnienie, a gdy odkręciłem korek zobaczyłem ze woda do chodnicy się nie wlewa tylko jest wrzucana z przerwami i z chłodnicy po dokręceniu korka wydobywa się tajałby para/dym. Proszę o pomoc.
Kocioł Termet Miniterm Turbo GCO-DP-21-13 24/24. Błąd 02 pojawia się czasem w chwili zakręcenia ciepłej wody (ostatnio częściej, wczoraj 3x w ciągu dnia). Rura od zasilania CO jest wtedy bardzo gorąca, więc chyba czujnik temperatury jest sprawny i rzeczywiście woda przekracza 95st. Wyczyściłem filtr na powrocie CO, sprawdziłem czy układ nie jest zapowietrzony...
Przecież mozna zamontować odpowietrznik do grzejnika żeliwnego. Trzeba tylko (poza sezonem grzewczym, gdy woda jest spuszczona z instalacji) wykręcić ślepą nabę (korek) w ostatnim członie grzejnika (ten u góry grzejnika) i w jego miejsce wkręcić korek z otworzem 1/2'' (wkręcając korek nie zapomnieć o odpowiedniej uszczelce, i o mocnym dokręceniu korka,...
Jak nie było odpowietrzników na końcu grzejnika, to nieraz odpowietrzało się właśnie poprzez poluzowanie śrubunków na zaworach (po uprzednim zakręceniu zaworu). Uważam, że jednak powinny być odpowietrzniki na końcach zaworów oraz (obowiązkowo) - na ostatniej kondygnacji - na pionach. W ogóle to ten grzejnik na zdjęciu ma chyba niedokręcone korki od...
Do kontroli użyłem dwóch czujników widełkowych. Jeden sprawdzał obecność korka,drugi reagował jeśli korek nie był dokręcony do końca. Program napisałem na sterownik siemens LOGO, bardzo prosty. Odrzutnik działa do dzisiaj (już rok! :)
1000km 1do1,5l. Pół roku temu było tylko zapocone a teraz po wytarciu w miejscu wycieku i po chwili przytrzymania na obr. pojawiają się kapki. W żadnym aucie podłoga nie jest tak zakonserwowana :-) Kiedyś dolewałem olej po zmianie i nie dokręciłem korka wlewu i od tamtego momentu cieknie cały czas równo. Dodano po 3 1000 km 1 do 1,5 l. Pół roku temu...
Miałem kiedyś podobnie w volvo 340-okazało sie ze ktoś(może nawet ja w roztargnieniu) nie dokręcił korka wlewu-uzupełnień płynu hamulcowego co spowodowało jego wyciek,co w następstwie objawiało się zapalajacą kontrolką (!). Po uzupełnieniu płynu problem zniknął do dzisiaj.
Kolego w każdym aucie jak się silnik nagrzeje do temp. roboczej to po dokręceniu korka przy zbiorniczku od płynu woda zacznie bulgotać a nawet czasami kipieć. Normalna sprawa układ jest zamknięty a płyn pod wpływem temp. się rozpręża i paruje.
OK dokręcę go mocniej. Dziękuję za pomoc
Korek ma być dokręcony a węże mają być lekko twarde przy rozgrzanym silniku.
Trzy rzeczy ja znam przez które się woda gotuje . pompa wody (ale masz wymienioną ) termostat ( tez masz wymieniony ) i zapowietrzony układ. Jeżeli masz zapowietrzony układ to z ciąg jakiegoś węża który jest najwyżej (jeżeli na wężu nie ma oryginalnego odpowietrznika) i lej płyn aż zacznie wylatywać tym wężykiem, następnie załóż go z powrotem dolej...
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
Odpowietrznik jest w korku. Możliwe że jak go kupowałeś to korek był lekko poluzowany, Ty go dokręciłeś po zatankowaniu i są właśnie te problemy. Napisz czy jak dokręcasz korek do oporu, czy w pewnym momencie zaczyna przeskakiwać.
Wielkie dzięki Sztomel- krótko, rzeczowo i temat a link bardzo wartościowy. Chciałbym wszystkim Wam podziękować za okazaną pomoc i zainteresowanie. Passacik naprawiony. Opiszę co było może ktoś z korzysta. Samochód po podłączeniu paliwa "na krótko" palił jak złoto wiec podłączyłem z powrotem filtr zacisłem mocniej wszystkie opaski, dokręciłem mocniej...
Filtr na przewodzie gazowym niepotrzebny. On też może stać się nieszczelny, gdy zestarzeje się uszczelka!!! Dokładnie. U mnie po dwóch latach od montażu pojawiła się nieszczelność na tej uszczelce. Widziałem te filtry jeszcze w wersji z większą uszczelką, która jest widoczna między korpusem a korkiem. Tamto jeszcze dałoby się dokręcić a tutaj uszczelka...
Sprawdź dokręcenie korka zbiornika soli. Jeżeli w zbiorniku jest sucho, to po zasypaniu solą, dolej do pełna. Inaczej solanka nie pójdzie w złoże jonowymienne. Sól w zbiorniku nie ma nic wspólnego z solą w tabletkach. W tabletkach nie ma soli. Jak już to polifosfat. Przy używaniu tabletek sól należy uzupełniać cały czas. Ona nie jest do mycia tylko...
jeżeli olej spływa np. do zbiorniczka w którym jest olej to wystarczy, że w korku będzie dziurka lub nie będzie do końca dokręcony i już ewentualny nadmiar ciśnienia będzie miał ujście.
Witam, Jakiś czas temu w garażu zaobserwowałem spore wycieki płynu chłodniczego nawet pół litra w ciągu nocy. Poniżej podaje jaka była kolejność działań. -pierwsze kroki to sprawdzenie węży, wycieku nie znaleziono -później stwierdziłem, że może wina korka i go lekko odkręciłem, po 15 km zgubiłem płyn chłodniczy, dolałem 3l wody i dokręciłem korek -...
Z uwagi, iż jest to silnik z wałkiem poziomym, to nie ma korka do spuszczania oleju pod spodem.Tak, jest to korek do spuszczania oleju, zwykle dość mocno dokręcony. Wyjmij bagnet, aby odpowietrzyć skrzynię korbową i odkręć korek do spuszczania oleju.
Żeby znaleźć puszki trzeba trochę praktyki w namierzaniu ich bo są albo nie zliczoną ilość razy zamalowane albo zatapetowane... Trzeba pukać po ścianie i nasłuchiwać głuchego odgłosu wskazującego iż ściana w tym miejscu jest pusta... Sprawdzenie gniazdka ma polega czy kable doprowadzone doń są na swoim miejscu odpowiednio mocno dokręcone i czy w tych...
Dodając te 3 żeberka trzeba pamiętać o odpowiednich uszczelkach założonych pomiędzy już istniejące żeberka a dodatkowe. Oczywiście, gdy się po dołązeniu tych żeberek wkręci korki grzejnikowe, to też trzeba pamiętać o założeniu nowych uszczelek. Jak się już robi taki remont, to warto założyć odpowietrznik nabowy (górny korek na ostatnim żeberku zamienić...
Nie powinno nic cieknąć. Jak zaciąga powietrze to skąd pewność, że to w tym miejscu? Zobacz czy ten korek jest dokręcony. Bo on spuszcza wszystko co jest w filtrze (nie tylko wodę). Są w sprzedaży oryginały - z zamiennikami nie miałem do czynienia i nie wypowiem się na temat ich jakości.
Wycieki oleju z pod pokrywy zaworów - spróbuj dokręcić , uszczelka z korka wymagała dokręcenia po krótkim czasie od założenia . Co do hałasów to trzeba pamiętać że te silniki nie były ciche zwłaszcza na biegu jałowym ,wyraźna twarda praca silnika . Przydało by się jakieś nagranie .
Położenie wskazówki ciężko ocenić.U mnie jest to raz w połowie a innym razem tak jak u Ciebie 3/4 skali.Wentylator sterowany jest "termoelementem" zainstalowanym w chłodnicy więc jeżeli masz uszkodzony termostat (otwiera się częściowo) to może tak się robić.Po rozgrzaniu (kilkanaście kilometrów) silnika sprawdź ręką czy chłodnica jest nagrzana na całej...
witam Mój problem jest banalny ale to mój pierwszy samochód i proszę o wyrozumiałość. Parę dni temu pierwszy raz go zatankowałem i się mocno zdziwiłem gdy po odkręceniu korka wlewu paliwa wyraźnie syknęło powietrzem . Pomyślałem że gdzieś w korku jest otwór odpowietrzający który się zatkał więc nie dokręciłem korka. Dzisiaj tyle ile się dało rozebrałem...
dzisiaj już po 10 km jazda w mieście pojawił się komunikat o sprawdzeniu środka chłodniczego. Poziom w zbiorniku był poniżej min. Przy dokręceniu korka poziom podszedł powyżej min. chwile odczekałem , nic nie dolewałem zakręciłem korek, pojechałem dalsze 10 km bez sensacji. Komunikat ze sprawdzeniem środka chłodniczego pojawia sie najczęściej przy dogrzanym...
Kupiłem sobie samochód do jazdy po mieście i próbuje go połatać po poprzednim właścicielu. Przed zakupem zrobiłem test na CO2 w układzie chłodzenia. Rozgrzałem go na pionową kreskę, chwile pojeździłem. Wlałem płyn reakcyjny i ok 1 min potrzymałem na 2 tyś obr ,potem dałem mu popracować ok 5 min ale test nikt nie pokazał. Po zakupie szybko wywaliło mi...
Może kup 6m rury 1/2 cala, przetnij na pół, nagwintuj, najpierw włożysz kawałek 3m później dokręcisz drugi i będziesz dziobał ten korek aż się przebijesz.
mam nadzieję, że nie będzie problemów Nie będzie. Chyba że nie dokręcisz korka spustowego w misce oleju :D Posumowując wątek, tam gdzie laicy zaczynają interesować się techniką tam powstaje mitologia. W przypadku olejów silnikowych jest najwieksza. Dlatego w TV raklamują wam jaki olej dobry :D W sumie dla Jasiów i Krzysiów są trzy oleje: syntetyczny,...
Sprawdź czy nie wytwarza się podciśnienie w baku. Na początek pozostaw niedokręcony korek baku. Korek też trzeba sprawdzić czy otwory i układ niwelacji podciśnienia są drożne.
Ma ktoś na forum wiedzę, jak sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego, czy nie jest np. przytkany? Trochę to niejasne do końca z tym wyciekiem płynu. Mianowicie, pierwszy wyciek był latem. Wysuszyłem wszystko i było dobrze do zimy. Ubyło płynu z zbiorniczka, dolałem do stanu, poluzowałem trochę korek. Na razie stan jest ok. Może kupić nowy korek w...
A nie cieknie Ci olej z pod uszczelniaczy wtryskiwaczy, albo może korek nie był poprawnie dokręcony? Jak zwarło coś w hybrydzie to klapa. Można spróbować to naprawić ale...... ,może to być ciężka sprawa.
Czy ten kluczyk wejdzie w tą przestrzeń 2cm? Bo z tego co widzę to są takie długie kluczyki. Wentyl przy wykręcaniu zajmie więcej miejsca, o kluczu nie wspominając. Czy ew. gdyby udało się napompować to można jakoś zabezpieczyć ten wentyl, żeby powietrze nie uciekało? Może głupie pytanie, ale chciałbym uniknąć rozkręcania wszystkiego. Pomysł mocno...
w Service manual od Quada wyczytałem ze korek trzeba dokręcić z siłą 20 Nm. Kupiłem klucz dynamometryczny ustawiłem 18Nm poprzedni mechanik też mi sie wydaje że odpuścił sobie klucz i teraz ja się musze mordować z tym tematem. na początku myślałem o wstawieniu tulejki lecz nie wiem czy uda się rozwiercić karter do odpowiedniego rozmiaru bez wyjmowania...
No więc tak- auto rozgrzało się do pierwszej keski na wskaźniku temp. Ciepłe powietrze nie leci. Odkręcam odpowietrznik na nagrzewnicy, nic nie leci. Na pracującym cały czas silniku dolewam jeszcze z pół litra plynu i pojawia się on na odpowietrzniku. Oba węże do chłodnicy gorące- ale dalej leci zimne powietrze. Rozgrzewam ato do połowy skali- nic się...
miałem podobnie w R19, problemem był niedokręcony korek (tam gdzie pompę paliwową sie do baku wkłada)
Nieprawidłowe działanie EGR -a mogę wykluczyć, w niedzielę odłączyłem od niego przewód podciśnienia, więc w tej chwili zaślepiony i odłączony nie działa wogóle. Choć fakt, jak ręcznie przymykałem go to dudnienie cichło, a nawet przy dużym domknięciu ustawało, no ale z tak przymkniętą przepustnicą to nigdzie bym nie pojechał. Przymierzałem się do odkręcenia...
witam,proponuję sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego,jak uruchomisz silnik to po kilku kilkunastu minutach pracy sprawdź czy jak będziesz go odkręcał to będzie słychać uchodzące powietrze z układu chłodzenia,ma być słychać.Aha i jeszcze jedno korek ma być dokręcony do oporu.Powodzenia.
Zamontuj nie większy niż 1,5 bara - możesz na tej rurze co dokręcisz - - a może kocioł ma jakiś zaślepiony korkiem otwór - to tam najlepiej by było
Witam. Jako, że nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na dręczący mnie problem to postanowiłem zapytać tu. Moje auto to Opel Calibra z 1992r. Kupiłem go cztery miesiące temu i aż do wczoraj nie miałem z, nim problemów, ale zacznę od początku. Przy zakupie podczas oględzin znalazłem lekko odkręcony korek zbiorniczka płynu chłodzącego, więc go dokręciłem,...
Jak to materiał jest inny? Jeżeli jesteś początkujący to ja bym polecał ci wywiercić dziurę i włożyć w nią kawałek rurki np. 1/2 cala nagwintowanej z jednej strony (tutaj sobie później dokręcisz co będziesz chciał - korek/trójnik/zawór itp). I wtedy dopiero obspawać - tylko szczelnie. PS. Też mam na butli po LPG zbudowany kompresor.
Witam. Mam wyciek z pieca, który objawił się dopiero dziś w nocy. Załączam zdjęcie miejsca wycieku przez szary plastikowy korek który był luźny. Jakby nie dokręcony. Czy wystarczy dokręcić czy to jakaś usterka już? Proszę o pomoc. Jest niedziela więc muszę jakoś sam ogarnąć https://obrazki.elektroda.pl/8311746400_...
Trzeba wykręcić korki oczyścić i podstawę bezpiecznika oraz główkę i mocno dokręcić. Moc jest mała i tylko ona powoduje ten dźwięk?
Problem dotyczy jak wyżej,między 1000 obr. a 2500 słychać jakieś dziwne jarmolenie w okolicy silnika.Po przekroczeniu 2500 obr. jarmolenie zanika.Nie jest to wina alternatora bo był odpinany ,pompa wodna wymieniona,od wspomagania wymieniona ,w grę nie wchodzi też napinaczka oczywiście też wymieniona a jarmolenie zostaje a pomysłów brak.Wczoraj dobiło...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
Podnosisz samochód, następnie demontujesz osłonę/y i odkręcasz korek spustowy, może to zabrać trochę czasu, spłynąć powinno około 1,5 do 2 litrów oleju. Teraz za pomocą klucza 10 odkręcasz dół miski olejowej. Masz tam do odkręcenia dokładnie 4 śruby, znajdujące się w narożnikach miski. W tym momencie musisz być bardzo ostrożny, w misce wciąż znajduje...
dokręcić rolek iveco dokręcić dokręcić śrube
whirlpool uszczelka zmywarce tylnia wycieraczka odczyt błędu pralki electrolux
instrukcja bramy przesuwnej lewego powietrza dostaje
Nagrzewnica nie grzeje: ciepły i zimny wąż - przyczyny Termet Silver Pro 20 kW: Optymalne ustawienie P3 dla oszczędności gazu