Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Bezpieczniki wyskakują a nie sie palą. Nie muszę go wymieniać za każdym razem tylko wcisnąć s powrotem. Na zdjęciu masz bezpiecznik topikowy , w którym spala się przewodnik i jest do wymiany cały bezpiecznik . Korek , który wyskakuje to "automat" wciskasz przycisk i działa znowu . Jeśli masz "automaty" to sprawdź stan styków w gniazdach , może być...
Cześć, mam taki sam problem, z autem kolegi, który zapomniał dokręcić korek oleju, po założeniu nowego auto strasznie faluje na obrotach, poradziłeś sobie z tym problemem?
Filtr na przewodzie gazowym niepotrzebny. On też może stać się nieszczelny, gdy zestarzeje się uszczelka!!! Dokładnie. U mnie po dwóch latach od montażu pojawiła się nieszczelność na tej uszczelce. Widziałem te filtry jeszcze w wersji z większą uszczelką, która jest widoczna między korpusem a korkiem. Tamto jeszcze dałoby się dokręcić a tutaj uszczelka...
Odkręcić, wymienić dławicę/uszczelkę (gumowy element). Czasem wystarczy dokręcić wskazane miejsce przecieku ale na długo to nie pomaga. Być może przyczyną przecieku jest dalsza niedrożność rur i utrudniony odpływ. Na marginesie - poprawna pisownia to "stąd".
nigdzie nie mogę znaleźć wartości a mianowicie ile Nm powinien być dokręcony korek spustu oleju Proszę bardzo. Moment dokręcenia korka spustowego oleju w silniku 1.2 PureTech wynosi 30 Nm. Aby prawidłowo przeprowadzić wymianę, należy użyć klucza dynamometrycznego i oczyścić powierzchnię wokół otworu spustowego przed dokręceniem
Dodając te 3 żeberka trzeba pamiętać o odpowiednich uszczelkach założonych pomiędzy już istniejące żeberka a dodatkowe. Oczywiście, gdy się po dołązeniu tych żeberek wkręci korki grzejnikowe, to też trzeba pamiętać o założeniu nowych uszczelek. Jak się już robi taki remont, to warto założyć odpowietrznik nabowy (górny korek na ostatnim żeberku zamienić...
Aha. Jeszcze zauważyłem iż jak się wykręci korek to w gnieździe jest chyba pęknięta gruba podkładka porcelanowa i to może przez to nie do końca da się wkręcić korek a mi się udało wkręcić ten stary 10A przypadkiem? Tak to chyba to jest przyczyną bo stary korek ma mniejsze fi pręta i ta porcelana mu nie przeszkadza a nowy korek ma większe fi i nie da...
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
Sprawdzałem jest program ale jaki to trzeba mieć kabel aby się połączyć do laptopa jak to mam ugryźć coś więcej w tym temacie jeśli można Dodano po 7 Błędy są błache ponieważ zapomniałem dokręcić korek wlewu paliwa i wyskoczył błąd lub zmieniłem akumulator.Takie błędy usunąć które nie są poważne
Ma ktoś na forum wiedzę, jak sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego, czy nie jest np. przytkany? Trochę to niejasne do końca z tym wyciekiem płynu. Mianowicie, pierwszy wyciek był latem. Wysuszyłem wszystko i było dobrze do zimy. Ubyło płynu z zbiorniczka, dolałem do stanu, poluzowałem trochę korek. Na razie stan jest ok. Może kupić nowy korek w...
Zakładam, że sprawdziłeś, czy nie ma płynu w oleju i / lub oleju w płynie. Zacznij więc od najprostszej rzeczy - sprawdź korek zbiornika wyrównawczego płynu. Z autopsji wiem, że czasem zamiast wymieniać UPG wystarczy dokręcić korek :D. Może to być też brudny lub uszkodzony zaworek w korku - Demontaż, czyszczenie i montaż może pomóc, ewentualnie wymiana...
W łazience jest pralka i dwa gniazdka podłączana jest tylko suszarka. Na gniazdkach mam 2 telewizory, laptop,PlayStation i 2 lampki na wieczór lodówkę i czasami podłączam toster lub grila kuchenka gazowa nie ma raczej opcji żeby wszystko zadziałało razem. Jak mówiłem wcześniej ta blaszka była po to żeby skrócić dystans, bo tam niema oprawki dlatego...
A na dole grzejnika jest może zawór odcinający? Jeśli tak to wystarczy zakręcić zawór powrotny, ustawić głowicę w pozycji 0 lub * i wtedy bez większych stresów można poluzować śrubunek od zaworu termostatycznego, dokręcić korek grzejnikowy (uwaga z tej strony jest chyba LEWY gwint) i skręcić śrubunek.
Witam. Mam wyciek z pieca, który objawił się dopiero dziś w nocy. Załączam zdjęcie miejsca wycieku przez szary plastikowy korek który był luźny. Jakby nie dokręcony. Czy wystarczy dokręcić czy to jakaś usterka już? Proszę o pomoc. Jest niedziela więc muszę jakoś sam ogarnąć https://obrazki.elektroda.pl/8311746400_...
mam pytanie, bo ten cały korek też chodzi luzem, to dobrze czy źle ?
Witam. Mam ten sam problem. Sprawdziliśmy i dolne ramię podczas pracy zahacza o zakrętkę z pojemnika na sól. Nie da się jej bardziej dokręcić i zastanawiam się czy można jakoś wyregulować to ramię? Brawo za opis! Ewidentnie ramię natryskowe spotyka przeszkodę. Zwykle są to źle ułożone naczynia w koszach, ale czasem, jak w tym przypadku może chodzić...
w Service manual od Quada wyczytałem ze korek trzeba dokręcić z siłą 20 Nm. Kupiłem klucz dynamometryczny ustawiłem 18Nm poprzedni mechanik też mi sie wydaje że odpuścił sobie klucz i teraz ja się musze mordować z tym tematem. na początku myślałem o wstawieniu tulejki lecz nie wiem czy uda się rozwiercić karter do odpowiedniego rozmiaru bez wyjmowania...
Proszę o pomoc !!! Pare dni temu zmieniałem płyn chłodniczy w swoim escorcie kombi 1997r 1.8 TD. Zanim wlałem nowy płyn, spuściłem wode odkrecając biały, plastikowy korek z chłodnicy (stojąc przodem do maski auta znajduje się on na dole chłodnicy po prawej stronie) niestety dokręciłem zbyt mocno i na drugi dzien już uciekał mi płyn(próbowałem dokręcić...
W chłodnicy obok głównego wlewu płynu jest taki wkręcany koreczek. Trzeba odpalić i odkrecić powoli srubke az poleci plyn bez powietrza . A co do płynu proponowałbym go wymienić, powinno się wymieniać płyn co 2 lata lu 40 tyś km Dzieki... ale jesli uważnie przeczytałeś to co napisałem (cytuję): "Zauważyłem taki koreczek przy chłodnicy, odkręciłem go...
Ja pisałem o montażu odpowietrznika na forum w wątku kaloryfer żeliwny, potrzebuję odkręcić 4 końcówki. Wiercenie nie jest wskazane (żeliwo, trudno potem nagwintować a teraz tych małych odpoietrzników nie można kupić, chyba, że na giełdzie staroci). Dla przypomnienia (radzę przeczytać posty we właściwym temacie), odkręciłem tzw. nabę w na końcu grzejnika...
Jest to stary silnik wiec cytuje: "Olej silnikowy / Multigarde SAE 10W/30, wymiana 10 000km" (K.Wiśniewski "Samochody osobowe - opisy techniczne i dane regulacyjne") Wymiana Olej należy wymieniać co 20 000 km w silniku benzynowym ośmiozaworowym (CVH), co 15 000 km w silniku benzynowym szesnastozawo-rowym i co 10 000 km w silniku wysokoprężnym albo...
Nieprawidłowe działanie EGR -a mogę wykluczyć, w niedzielę odłączyłem od niego przewód podciśnienia, więc w tej chwili zaślepiony i odłączony nie działa wogóle. Choć fakt, jak ręcznie przymykałem go to dudnienie cichło, a nawet przy dużym domknięciu ustawało, no ale z tak przymkniętą przepustnicą to nigdzie bym nie pojechał. Przymierzałem się do odkręcenia...
Ad:1 To normalne że zbiera się szlam po to jest namagnesowany korek aby zbierać opiłki gorzej byłoby gdyby były tam fragmenty metalowych części. Ad:2 Aby sprawdzić luz trzeba zdjąć miskę olejową i fizycznie ręką poszarpać za każdy korbowód i inne części związane z wałem jeśli coś będzie miało większy luz niż inne części znaczy że uszkodzone Ad:3 Po...
jak wymienicc olej w automatycznej skrzyni dfk audi z silnikiem afn Zależy jak olej będzie wyglądał po odkręceniu korka w misce. Najpierw rozgrzej silnik i skrzynię. Odkręć korek w misce skrzyni na pracującym silniku i lewarku biegów na P. Jak przeleje to znak, że skrzynia w ostatnim czasie nie pracowała na niskim poziomie oleju. Jak nie przeleje przy...
Jak naprawić lub wyregulować rower<br/><br/>Jak naprawić rower <br/>REGULACJA PRZEDNIEJ PRZERZUTKI <br/> <br/>Przednia przerzutka w odróżnieniu od tylnej nie dostarcza raczej okazji do nerwów z powodu nie prawidłowego działania. Raz dobrze ustawiona potrafi działać całymi latami. Jednak zdarza się, że i jej działanie trzeba...
Witam, Mam takie same wżery w drzwiach zmywarki, zmywarka roczna, tylko zawsze dokręcony korek od soli. Więc jaka może być tego przyczyna? Zmywarka Amica.
Dokręciłem korek bardzo mocno nie iskrzy ale dalej brzęczy
Witam. Naprawiałem ostatnio zmywarkę u koleżanki. Miała podobny objaw. Przyczyną była niedokręcona nakrętka pod korkiem pojemnika na sól. Pod nakrętką jest uszczelka przez którą może przeciekać woda . Proszę sprawdzić czy jest dobrze dokręcona. Korek i nakrętka, są umieszczone bardzo blisko siebie i jak odkręcamy korek aby uzupełnić sól to często też...
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
Witam! Za mocno dokręciłeś korek wlewu paliwa, poluzuj trochę ...
Sprawdź czy nie wytwarza się podciśnienie w baku. Na początek pozostaw niedokręcony korek baku. Korek też trzeba sprawdzić czy otwory i układ niwelacji podciśnienia są drożne.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
A sprawdz czy masz dokręcony korek zbiorniczka wyrówawczego.Może to nie to ale tak miałem w combo.
Razem wlałem 3.7 L nowego oleju w wyniku zastosowania procedury serwisowej: CHECKING THE OIL LEVEL Check the oil level every 60 000 km. - sprawdzaj poziom oleju co 60 tys. km Prerequisites: · vehicle on horizontal ground, - pojazd ustawiony poziomo · check that the transmission is not in downgraded mode, - sprawdź, czy skrzynia nie jest w trybie "downgraded" ·...
miałem podobnie w R19, problemem był niedokręcony korek (tam gdzie pompę paliwową sie do baku wkłada)
dokręć ten korek albo wymień oring na nim albo cały korek z podobnego akumulatora na złomie sobie wykręć i zmień i tyle
Do sprawdzania takich zaworów grzejnikowych najlepiej nadają się plastikowe korki które są zamontowane zamiast termostatów. taki korek dokręcony do oporu powinien zamknąć zawór grzejnika. Zawsze tak robię przed montażem termostatów. Co do kawitacji to przy małych instalacjach jej wpływ jest znikomy, wirniki pomp są plastikowe więc nie korodują , a przepływ...
Jeśli nie "poszła" uszczelka, to płyn może uciekać jak wyżej podali koledzy. Ja (niezwłocznie) po dłuższej i forsownej jeździe sprawdziłbym stan węży, czy nie są mokre oraz w jakim stanie jest korek zbiorniczka płynu. Widziałem takie przypadki, że pod ciśnieniem płyn wydobywał się poprzez nieszczelny i niedokręcony korek zbiorniczka.
A co to jest 90C na silniku? Odkrecasz korek czy możę nie dokręcony masz korek i stąd się gotuje płyn w zbiorniczku?
Wygląda jakby wszystko było dobrze dokręcone. Nawet nowy korek dzisiaj kupiłem bo stary się zniszczył przy odkręcaniu. Dalej to samo. Jutro ma znajomy podjechać pomóc.
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Olej wymieniał "szwagier" I twierdzi, że dobrze dokręcił korek więc też mu tego nie udowodnię. Jeśli mam płacić za silnik 7-10 tys zł plus przełożenie to chyba te 600zl nie zrobi różnicy jeśli się okaże, że nie opłaca się remontować silnika. Nie znam się na tym dlatego pytam tu. Dodano po 1 Serwis stwierdził, że nie ma na to czasu a jak już to żebym...
Korek dokręcony? Mój synek w ramach przyuczania do obsługi urządzeń domowych został poproszony o dosypanie soli. Nasypał na kołnierz i granulka zablokowała korek przy dokręcaniu i była spora nieszczelność. Po myciu cała sól uciekła i wyglądało wszystko tak jak u ciebie.
1: korek na kluczyk 2: spróbuj pokombinować tak, żeby jak dokręcisz korek to zwierają się 2 styki - dalej już będzie łatwo ;) W ogóle to powinni montować kratki przy wlewach tak żeby było tuż pod pistoletem dystrybutora i takie oczka, zeby dało sie spokojnie wlać, a żeby wężyk się nie zmieścił.
Witam dalej walczę z tym Check Engine po sprawdzeniu diagnostyka błąd związany z nieszczelność układu paliwowego po sprawdzeniu okazało się żadnych nieszczelności nie ma stwierdził że to może być wina korka wlewu paliwa bo przy dokręcaniu nie robi klik czyli nie przeskakuje. A błąd się zawsze pojawia po zatankowaniu paliwa do drugiego odbicia dystrybutora...
Po tym długim okresie jeżdżę ciągle na wodzie z wymieszanym płynem chłodniczym oraz z wyciągniętym termostatem. Zrobiłem tak jak napisał Decybel91 i po pewnym czasie dokręciłem korek zbiorniczka i nie pompuje go i bąbelków nie ma i tak samo górna rura od chłodnicy nie jest "napompowana" i co najważniejsze bez termostatu nie gubi płynu. Teraz robi się...
Wystarczy dokręcić ten korek. Żeby w sprawnym kotle ciśnienie spadło z 1,5 do 0 bar to musiałoby wypłynąć około 5 litrów wody. 5 litów na dobę na pewno nie wyparuje. Przyczyna jest gdzieś indziej. Prawdopodobnie w niesprawnym naczyniu przeponowym. No chyba, że wylewasz codziennie wiadro wody z pod kotła.
Witam, Jesli na glownym zaworze zalaczajacym, zamocowanym na silniku lub skrzyni biegow, tym z glownym akumulatorem cisnienia (gruszka), znajdziesz rodzaj korka z lbem szsciokatnym, to jest sruba do odpowietrzania. Nalezy ja zluzowac na chwile. Bedzie maly szum wewnatrz. Gdy szum zniknie, dokrecic korek. Powtorzyc operacje dwa-trzy razy. Pozdrowienia,...
Korek najprawdopodobniej źle przykręciłeś i to cała filozofia, w trakcie jazdy odkręcił się całkiem i wychlapało troszkę oleju. I tu muszę koledze przyznać całkowitą rację, bo jaka niby siła działała by na ten korek żeby go odkręcić? Jak sam pisałeś uzupełniałeś olej i pewnie niechcący źle dokręciłeś korek. Chyba że w Białym Borze wylądowały UFOludki...
Jaka miska alu? Już widzę aluminium dokręcaj z wyczuciem bo zerwiesz gwint jeśli masz dobry jeszcze :D. Te dane momentu jak znajdziesz to do nowej miski i nowy korek.
Nic nie rób dokręć jeszcze samo zajdzie, dlaczego cieknie była nowa podkładka, jaki to korek?
Urwać imbus 12??? Panowie, nie żartujcie, imbusami 10 głowice się dokręca. Korki w misach się nie zapiekają, co najwyżej są zbyt mocno dokręcone.
Zapomniałem dopisać - korek już jest dokręcony oczywiście Na razie wszystko jest O.K.
korek na sól był dokręcony. Może i był, ale czy właściwie, bo zdarza się, że krzywo złapie gwint i niby jest mocno dokręcony, a jest nieszczelność. Gorzej gdy gwint się uszkodził przy dokręcaniu.
Najprawdopodobniej uszkodzony lub zablokowany jakimś ciałem obcym zawór solanki, albo nieszczelność pojemnika z solą. Może niedokręcony, albo uszkodzony korek od zbiornika z solą. Jak zmywarka ma dwa miesiące, a korek jest ok, to wzywaj serwis.
podejrzewam że podkręcanie tego może 30 letniego gwintu może być trudne🐽 Pamiętać należy o kierunku odkręcania takiego korka. Korki umieszczone na końcach grzejnika (nie tam, gdzie jest zasilanie (i powrót), ale na ostatnich żebrach) mają na ogół gwint lewy, czyli odkręca się je w prawo. Wodę trzeba spuścić z grzejnika i instalacji powyżej...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Witajcie , mam problem z odpowietrzeniem baku . Mianowicie w momencie odkręcania korka wlewowego " chce mnie wciągnąć niemal do środka " zasysa tak bardzo że na chwilę obecna profilaktycznie mam niedokręcony korek wlewowy . Co dziwne nie mam na razie jakiś problemów z strony pompy ( posiadam instalacje gazową ) ale jeśli pozostawię to tak nadal to się...
Żeby znaleźć puszki trzeba trochę praktyki w namierzaniu ich bo są albo nie zliczoną ilość razy zamalowane albo zatapetowane... Trzeba pukać po ścianie i nasłuchiwać głuchego odgłosu wskazującego iż ściana w tym miejscu jest pusta... Sprawdzenie gniazdka ma polega czy kable doprowadzone doń są na swoim miejscu odpowiednio mocno dokręcone i czy w tych...
Witam Czy ta rurka która jest pokazana na zdjęciu powinna być drożna czy zatkana? Mam problem z ustawieniem gaźnika i dlatego się pytam. Gdy zatkałem tą rurkę i mocno dokręciłem korek do wlewu paliwa paliwo zaczynało się wylewać z rurki która doprowadza je do gaźnika oczywiście po zdjęciu jej tak jak by było zasysane. http://obrazki.elektroda.net/86_12796029...
Jak pisałem statystycznie, bo pomimo, że nie piję to wg. statystyki wypijam rocznie 12l czystego spirytusu Niestety w pierwszej wersji nie pisałeś statystycznie, kłamczuszku: Sam osobiście wcześniej miałem 2 awarie silnika (pęknięta miska i niedokręcony korek spustu oleju, awaria turbiny) oraz pęknięta osłona przegubu ze skrzyni biegów (skrzynia była...
Sprawdzałem tylko na rozgrzanym. Powiem tak według mnie uszczelka jest tam dobra. Autko do 90 stopni dobija w 5 minut czyli norma, a kiedyś w innym aucie miałem pęknietą uszczelke to do 90 w 2 minuty dochodzilo i to na postoju. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy było dokładnie rok temu robione. Fakt mam dokręcony korek na maksa bez zadnych wylotów....
1. płyn w układzie hydraulicznym sprzęgła ( zbyt duża zawartość wody, sprawdziłbym czy jest wszystko w porządku z uszczelką zbiorniczka i czy jest dokręcony korek) 2. zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła ( w twoim przypadku to raczej nie bo tu nie wysprzęgla) 3. uszkodzona pompa lub wysprzęglik ( zatarty wysprzęglik, uszkodzony zawór zwrotny w...
Dzień dobry/Dobry wieczór. Mam w zasadzie teraz dwa problemy także opisuję od początku. Po odpaleniu samochodu zaświeciła się kontrolka silnika i na wyświetlaczu pod zegarami mam komunikat TRC OFF / CHECK AWD SYSTEM. Trochę poszukałem, poczytałem i trafiłem na filmik jak facet w jakiejś toyocie odkręca korek wlewu paliwa, dokręca go do odgłosu kliknięcia...
Ja bym przeglądnął dolot powietrza. Ostatnio kumpel był na myciu silnika ze względów estetycznych (AUDI 200 2.2Turbo) i przy myciu wodą pod dużym ciśnieniem "FACHOWCY" wypłukali przewod powietrza taki o średnicy może 2mm. Gdy silnik ostygł był problem z wolnymi obrotami, przygasał i pracował bardzo nierównomiernie. Po rozgrzaniu odczuwalne było że nadal...
Do kontroli użyłem dwóch czujników widełkowych. Jeden sprawdzał obecność korka,drugi reagował jeśli korek nie był dokręcony do końca. Program napisałem na sterownik siemens LOGO, bardzo prosty. Odrzutnik działa do dzisiaj (już rok! :)
Dzięki za wszelkie rady ale okazało się, że nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego wypuszczał ciśnienie z układy chłodzenia wraz z płynem. Ciśnienie w układzie chłodzenia powinno wynosić 0,7 atmosfery ( na niektórych korkach jest nadruk) a jest po to aby był obieg płynu na nagrzewnicy która znajduje się wyżej od zbiorniczka wyrównawczego. Ponadto jeśli...
OK dokręcę go mocniej. Dziękuję za pomoc
Witam, ostatnio w mieszkaniu co pewien czas zdarza się że wszystkie światła w mieszkaniu migają , tak jakby przygasają, jak telewizor jest włączony to słychać takie trzaskanie dziwne , kiedyś wyszedłem na klatkę dokręciłem główny korek(bezpiecznik zwał jak zwał) od mojego mieszkania i ustało, dziś znów zaczeło migać więc chciałem znów na klatce dokręcić...
Korek ma być dokręcony a węże mają być lekko twarde przy rozgrzanym silniku.
Odpowietrznik jest w korku. Możliwe że jak go kupowałeś to korek był lekko poluzowany, Ty go dokręciłeś po zatankowaniu i są właśnie te problemy. Napisz czy jak dokręcasz korek do oporu, czy w pewnym momencie zaczyna przeskakiwać.
Kocioł Termet Miniterm Turbo GCO-DP-21-13 24/24. Błąd 02 pojawia się czasem w chwili zakręcenia ciepłej wody (ostatnio częściej, wczoraj 3x w ciągu dnia). Rura od zasilania CO jest wtedy bardzo gorąca, więc chyba czujnik temperatury jest sprawny i rzeczywiście woda przekracza 95st. Wyczyściłem filtr na powrocie CO, sprawdziłem czy układ nie jest zapowietrzony...
Czy jak się rozgrzeje to chłodnica jest gorąca? Czy wąż górny i dolny przy niej jest gorący? Jak góra gorąca dół chłodny to termostat może być zacięty na minimalnym otwarciu tylko wtedy wąż do chłodnicy robiłby się stopniowo ciepły po odpaleniu zimnego samochodu.Spróbuj podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego.Ople mają to do siebie że jak przy odpowietrzaniu...
Nie, silnik z którego wyciekło większość oleju (przez niedokręcony lub nieszczelny korek) uruchomił laweciarz by zjechać samochodem z lawety. No i zjechał na amen (twierdząc, że nie zauważył komunikatu o niskim stanie / ciśnienia oleju). A czy odnośnie samych wyników i moich powyższych zapytań ktoś byłby w stanie coś powiedzieć?
Z uwagi, iż jest to silnik z wałkiem poziomym, to nie ma korka do spuszczania oleju pod spodem.Tak, jest to korek do spuszczania oleju, zwykle dość mocno dokręcony. Wyjmij bagnet, aby odpowietrzyć skrzynię korbową i odkręć korek do spuszczania oleju.
Może kup 6m rury 1/2 cala, przetnij na pół, nagwintuj, najpierw włożysz kawałek 3m później dokręcisz drugi i będziesz dziobał ten korek aż się przebijesz.
Wielkie dzięki Sztomel- krótko, rzeczowo i temat a link bardzo wartościowy. Chciałbym wszystkim Wam podziękować za okazaną pomoc i zainteresowanie. Passacik naprawiony. Opiszę co było może ktoś z korzysta. Samochód po podłączeniu paliwa "na krótko" palił jak złoto wiec podłączyłem z powrotem filtr zacisłem mocniej wszystkie opaski, dokręciłem mocniej...
Trzy rzeczy ja znam przez które się woda gotuje . pompa wody (ale masz wymienioną ) termostat ( tez masz wymieniony ) i zapowietrzony układ. Jeżeli masz zapowietrzony układ to z ciąg jakiegoś węża który jest najwyżej (jeżeli na wężu nie ma oryginalnego odpowietrznika) i lej płyn aż zacznie wylatywać tym wężykiem, następnie załóż go z powrotem dolej...
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, zacinający się termostat, uszkodzony korek zbiorniczka lub niedokręcony, zapchany wężyk (cienki od zbiorniczka wyrównawczego), uszkodzona pompa wody.
A nie cieknie Ci olej z pod uszczelniaczy wtryskiwaczy, albo może korek nie był poprawnie dokręcony? Jak zwarło coś w hybrydzie to klapa. Można spróbować to naprawić ale...... ,może to być ciężka sprawa.
witam,proponuję sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego,jak uruchomisz silnik to po kilku kilkunastu minutach pracy sprawdź czy jak będziesz go odkręcał to będzie słychać uchodzące powietrze z układu chłodzenia,ma być słychać.Aha i jeszcze jedno korek ma być dokręcony do oporu.Powodzenia.
Tak bo spaliny idą do układu chłodzenia a sprawdzić to można mierząc ciśnienie w układzie chłodzenia lub badając płyn na obecność spalin. Korek powinien być dokręcony bo trochę ciśnienia ma być zwiększa to temperaturę wrzenia płynu na korku masz napisane kiedy upuszcza i możesz sprawdzić jego działanie kompresorem.
Nie powinno nic cieknąć. Jak zaciąga powietrze to skąd pewność, że to w tym miejscu? Zobacz czy ten korek jest dokręcony. Bo on spuszcza wszystko co jest w filtrze (nie tylko wodę). Są w sprzedaży oryginały - z zamiennikami nie miałem do czynienia i nie wypowiem się na temat ich jakości.
Witam. Układ prawdopodobnie zapowietrzał się dlatego że zapychał się korek od zbiorniczka ( i zapowietrzał się dość ostro) teraz nie dokręciłem korka na "chama" tylko tam do lekkiego oporu i zobaczymy jak będzie.
witam Korek spustowy oleju jest na misce olejowej dokłanide pod miska olejową, przed wymianą oleju nagrzej silnik żeby olej był zadki odkręć korek spustowy i zostaw chwile zeby sciekł sobie stary olej, oczywiście filtr oleju tez musisz wymienić, stary filtr poprostu odkręć nie wiem jak tam jest z dostepem do filtra ale napewno jakos odkręcisz najlepiej...
Dokręć mocowanie zbiornika na sól , tylko nie nakrętke tą pierwszą (korek) tylko tą co mocuje zbiornik.
Jak to materiał jest inny? Jeżeli jesteś początkujący to ja bym polecał ci wywiercić dziurę i włożyć w nią kawałek rurki np. 1/2 cala nagwintowanej z jednej strony (tutaj sobie później dokręcisz co będziesz chciał - korek/trójnik/zawór itp). I wtedy dopiero obspawać - tylko szczelnie. PS. Też mam na butli po LPG zbudowany kompresor.
Kolejny problem z klimą - całkowity ubytek czynnika po 2-3 tygodniach od nabicia. Nieszczelny jest plastikowy korek chłodnicy (prawy dół patrząc od frontu samochodu, korek skierowany do dołu, średnica ok. 3cm, odkręcany imbusem) - świeci w UV czyli tamtędy uciekł czynnik. Problem w tym, że nie da się go wykręcić ani dokręcić. Można by go rozwiercić...
Nowy olej, filtr, uszczelka pod miskę i koniecznie nowa podkładka aluminiowa pod korek spustowy. Podkładka jest jednorazowa, siada po dokręceniu korka, twoja pewnie już dokręcana była kilka razy i stąd cieknie
Sprawdź filtr paliwa. Niektóre mają w dnie korek do spuszczania wody, może nie jest dokręcony. W układzie paliwowym zasilania pompy wtryskowej panuje podciśnienie, wystarczy, że jakaś opaska na wężu nie jest dokręcona i zassie powietrze. V.
Słuszna uwaga - korek zbiornika wyrównawczego to nie jest po prostu korek, on zawiera zawór ciśnieniowy, musi być dokręcony i sprawny, a zdarzają się jego uszkodzenia.
Cześć! Damian, kasatorami luzu zaworowego w tym aucie są hydropopychacze o które właśnie pytam. Czy uszkodzone hydropopychacze mogą mieć wpływ na wypadanie zapłonów. Moim zdaniem jak najbardziej, co więcej olej 5w30 zamiast 5w40 robi dodatkową złą robotę. Szklanek nie ma tym aucie są dzwigienki zaworowe. Jak napisałem głowica była planowana i czyszczona...
Po zdjęciu pokrywy będziesz widział pompę obiegową, w samym środku tej pompy jest okrągły korek odkręcany dużym śrubokrętem płaskim. Odkręć go, odpowietrz pompę i dokręć.
Wydaje mi się że to nie jest przypadkowy zbieg okoliczności. Zabezpieczenia z wkładką topikową w stanach przeciążenia wydzielają sporo ciepła. Mówiąc ogólnie bezpieczniki parzą. Wzorcowe charakterystyki wykonuje się dla temperatury otoczenia 20 st. C. Podwyższanie temperatury otoczenia powoduje obniżanie się charakterystyki i przyspiesza proces przepalenia...
Witam. Jako, że nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na dręczący mnie problem to postanowiłem zapytać tu. Moje auto to Opel Calibra z 1992r. Kupiłem go cztery miesiące temu i aż do wczoraj nie miałem z, nim problemów, ale zacznę od początku. Przy zakupie podczas oględzin znalazłem lekko odkręcony korek zbiorniczka płynu chłodzącego, więc go dokręciłem,...
No więc tak- auto rozgrzało się do pierwszej keski na wskaźniku temp. Ciepłe powietrze nie leci. Odkręcam odpowietrznik na nagrzewnicy, nic nie leci. Na pracującym cały czas silniku dolewam jeszcze z pół litra plynu i pojawia się on na odpowietrzniku. Oba węże do chłodnicy gorące- ale dalej leci zimne powietrze. Rozgrzewam ato do połowy skali- nic się...
Śrubenek zdążysz dokręcić w przypadku gdy nie będziesz miał już miejsca na wode w pojemniku który podkładasz do spuszczenia. A korek? Ma krótki gwint, odkręcisz zbyt wiele i wyskoczy. Palcem wycieku nie zatamujesz. No i będziesz pływał z całą wodą z układu;)... Po to śrubunek.
Czy ten kluczyk wejdzie w tą przestrzeń 2cm? Bo z tego co widzę to są takie długie kluczyki. Wentyl przy wykręcaniu zajmie więcej miejsca, o kluczu nie wspominając. Czy ew. gdyby udało się napompować to można jakoś zabezpieczyć ten wentyl, żeby powietrze nie uciekało? Może głupie pytanie, ale chciałbym uniknąć rozkręcania wszystkiego. Pomysł mocno...
dokręcić rolek iveco dokręcić dokręcić śrube
whirlpool lodówka instrukcja pilot chassis obliczyć pojemność kabel
naprawa płyty sharp naprawa płyty sharp
Instrukcja serwisowa Bosch MUM5 - gdzie znaleźć? Tranzystor MOSFET 050N10NS: Specyfikacja i Zastosowania