Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
No my Ci nie pokażemy gdzie leje trochę więcej zaangażowania z twojej strony, Wtryski raczej odpadają na twoją bolączkę, jak dla mnie masz za późny kąt wtrysku i stąd te objawy. Jeśli nic tam nie kręciłeś(np. wymiana paska rozrządu itp) to SPRAWDŹ rozrząd z naciskiem na kółko- spróbuj dokręcić śrube na wale i już wiesz więcej.
Witam. TM 130 ma chyba tak jak duże tm-y silnik z kompensatorami hydraulicznymi. Serwisowka mówi wtedy by odkręcic srube reg.na ok 0,5 by układ się rozpręzył. Potem dokręcic srube na 0,1 a nastepnie dokręcic jeszcze o jeden pełny obrót.I dokręcic kontre.
Chcę dokręcić odpowiednią siłą napinacz paska rozrządu (nakrętka pod śrube 8mm). Jaka to jest siła w Nm? Jest jakaś książka do tego z rozpisanymi siłami, ktora jest do czego, jakiego modelu silnika itp.?
Niestety przy około 60 stopniach zaczyna mi kapać/wydobywać się woda ze śrubunka na https://photos.app.goo.gl/uC6jaPdYPm32NK... TYM zdjęciu . Kolega z pracy powiedział że wystarczy dokręcić, ale ja nie ruszam bo się boje że sie pogorszy, gdyż raz jak dokręciłem śrube nad boilerem to całkowicie się urwała. To chyba przez to że 3 lata w domu nikt nie...
Witam mam bardzo duzy problem z wtryskami w Skodzie Superb z silnikiem AWX 1,9TDI 130km. A mianowicie po wymianie wtrysków na regenerowane auto chodzi gorzej niz chodziło przed wymianą a dokładnie z samego rana po odpalaniu chodzi na 3 cylindry kopci na biało i tak dopóki dopóty sie nie nagrzeje lub nie przejade kilka metrów no i klekocze jak bocian......
Myślisz chyba o innej śrubie wopor, śruba mocująca koło zębate wału to koło 300Nm (Autodata podaje jakieś 90Nm +180°)
Damianos20 , poszukaj w necie lub na forum VW http://forum.vwgolf.pl/ danych technicznych swego auta, może trafisz na książkę "Sam naprawiam", tam są podane tego typu informacje, właściwe dla danego modelu. V.
Wejdz pod auto i sprobuj dokrecic srube o 135stopni. Po pierwsze nie masz na tyle sily zeby na raz o tyle stopni przekrecic a po drugie nie ma miejsca. Latwiej jest to wykonac w kilku etapach.
Silniki d28 dolot - nic dodac nic ujac wydech - poluzowac srube na EVB , dokrecic srube zaworu wydechowego az "kolanko" osiadzie na sprezynie zaworowej ,ale nie ruszy jej z miejsca , potem dokrecamy EVB tak aby "kolanko" utrzymac w tej pozycji , luzujemy srube wydechu i szczelinomierzem ustawiamy odpowiednia wartosc i blokujemy permanentnie srube wydechu....
Słyszysz metaliczny dzwięk na samym końcu skręcenia kierownicy do oporu? Dokręć śrube na "krzyżaku". Jst on na samym końcu kolumny kierowniczej, odchylisz wykładzine podłogową i zobaczysz tą śrube klucz 13mm, a jeśli słyszysz inne dzwięki przy kręceniu kierownicą do wymiany masz łożyska amoryzatorów. Pozdrawiam
Dziekuje bardzo, jak nitka przechodzi to wiem, nie byłem tylko pewien czy dobrze te talerzyki skręcone były, wczoraj sie troche pobawiłem, przeszyłem 15 cm prostym sciegiem, ale czesto nitka z bębenka się plącze,to niewiem dokrecić srubę od bębenka czy co ?A igłę mam wsadzoną tym rowkiem do mnie czyli z tego co mi wiadomo to dobrze.
Poluzowac prawą śrubę mocującą silnik ,opuścić silnik tak aby się pasek naciągna i dokręcic śrubę.Powinno wystaczyć.
witam . w vw polo regulacji czółości niema ale możesz spróbować lekko dokręcić srube do regulacji luzów która znajduje sie po lewej stronie przekładni na dole.pozdrawiam
Witam. Poszła iskra bo pewnie nie dokładnie dokręciłeś śrube. Rozkręć wzmacniacz i odepnij przetwornice od wzmacniacza. Sprawdź czy sama pracuje poprawnie. Jeśli tak to zobacz czy uszkodzeniu nie uległa końcówka mocy - posprawdzaj dokładnie tranzystory stopnia końcowego.
Dokręć śrube od koła zębatego na wale.Dalsze próby odpalania mogą się żle skończyć dla tego silnika.I oczywiście ustaw rozrząd ponownie.Koło zębate z wału też oczywiście do weryfikacji
Nie ustawisz tego bez blokad i ustawieniu kąta wtrysku. Nie będzie palił w ogóle lub ciepły / zimny. Zależnie jak trafisz. Pamiętaj dać nowa podkładkę diamentowa pod kolo pasowe / zębate rozrządu. kolo zębate tez radze wymienić. Zestaw blokad do niego to koszt około 600 zł z czujnikiem zegarowym. Pamiętaj też żeby odpowiednio dokrecic srube wału. Z...
Witam ! Tej konkretnej usterki juz nie pamietam , ale proponuje sprawdzic : z tylu za trafem WN dokrecic srube masy (radiator) ,elektrolity w zasilaczu, ,,trafko,, w obwodzie bazy BU (ekran musi byc przylutowany do masy) oraz na plytce kineskopu iskrownik (chyba to dobre slowo !?) Telegazeta - uszkodzony SAA !
W trakcie prania występuje bład serwis i świeci ikona środka zmiekczającego. Proszę o kod błedu lub instrukcje obsługi do tej pralki. Poprzednio wyświetlał błąd wyczyść filtr mimo że wszystko ok bylo. Fachowiec stwierdził że bęben sie trochę odkręcił. dokręcił śrube skasował 70 zł ale pralka teraz ma bład serwisplus środek zmiekczajacy
Obudowe juz zdejmowalismy i zakladalismy, faktycznie sruby sa pochowane, ale z magnesikiem udalo sie ich nie pogubic we wnetrzu maszyny. problem na chwytaczu pojawil sie na samym poczatku, zanim jeszcze krecilam imbusem, tzn bral nitke, ale cofal ja z powrotem. wtedy zwrocilam sie o porade do serwisu lucznika, kazali ustawic igle i dokrecic srube 8...
dostęp do śruby jest bardzo dobry a śrubokrętem raczej nie da rady bo śruba jest bardzo mocno dokręcona
miałem podobny problem stuk w kierownicy jak by cos tam przeskakiwa podczas skretu kierownicom.bylem dzis u mechanika i musiał dokrecic jakąs srube podspodem.niewiem dokladnie jakom ale uzywal klucza z przedluzkom ipomogło jak narazie jest ok.mam nadzieje ze pomoze narka Dodano po 1 miałem podobny problem stuk w kierownicy jak by cos tam przeskakiwa...
w skrzyni po lewej stronie jest tak skośna śruba. Odkręć kontre i dokręć tą śrube pare obrotów w prawo przy wyłączonym silniku oczywiście. Mi się tak działo na zółwiu że silnik chodził normalnie a ciągnik niechciał ciągnąć
Dziekuje bardzo "Rycho T", mam jeszcze jedno pytanie z cyklu "glupie"...: Otoz, śruba która słuzy do dokrecenia tej misy na benzyne, ma otwory z dwoch stron.. .... czy musze dokrecic tak srube by pasowala w ten otwor (wtedy troche jest jakby niedokrecona komora z plywakiem)... czy jest to wszystko jedno?
Rozebrałem reduktor na czesci pierwsze, wymieniłem membrany i uszczelki. Nie wiem tylko czy tak samo dokręciłem srube z pierwszej komory reduktora, zdązyłem się zorientować, ze ona jest odpowiedzialna za ciśnienie gazu. Niestaty pekł mi wąż od płynu chłodzącego i dopiero jutro wieczorem założe reduktor i sprawdze czy regeneracja coś poprawiła. Grzeniu...
Witam, Mam Fiestę z 2011 roku MK7, 1.4 16V Przy kreceniu kierownica, nie wazne czy zapalony czy nie, czy lekko sie porusza czy stoi w miejscu, to slychac gluche pukniecia z kiery. Zlapalem tutaj : https://obrazki.elektroda.pl/2703154000_... za dolny krzyzak przy pedalach, ruszylem nim do przodu i do tylu i lekko "chodzil" na boki tzn...
Witam, To tylko gra slow. Latwiej jest odkrecic na chwile srube, niz podniesc i oposcic samochod a efekt jest ten sam : spuszczenie cisnienia z ukladu. W zalaczeniu fragment z instrukcji miesiecznika "L'Expert Automobile". Tlumaczenie czesci zaznaczonej: "Gdy pompa juz pracuje, kilkakrotnie dokrecic i odkrecic srube na zaworze glownym w celu usuniecia...
Jesli ma chęć jeszcze raz regulować to niech zamieni miejscami 3 z 4 i porówna wartości. Regulacja za pomocą czujnika zegarowego: kręcić wałem aż dźwigienka naciskająca pompowtrysk zatrzyma się a czujnik zegarowy przestanie się poruszać do dołu, dokręcić delikatnie srubę regulacyjną aż do wyczucia oporu, następnie poluzować srubę o pół obrotu i zakontrować...
Przemysł wydobywczy i tak jest już martwy (w sensie dziadowskiego węgla) pozostanie tylko węgiel koksowniczy. Prędzej czy później wszystkie kopalnie wydobywające węgiel o kaloryczność poniżej 20MJ zdechną. Ratowanie przez polityków się nie uda. Ludzie coraz bardziej rozumieją "czyste powietrze" a UE dokręci srubę. Bardzo pokutuje mit iż górnictwie nic...
choć byś się spalił to niedasz rady,znajdż jakąś śrube i tam dokręć konektor.sprawdz jeszcze lutowanie twarde.
Dzis bawiłem sie małym Yato 550NM. Zaczne od minusów, spust (włacznik) jest plastikowy i lata jak psu jaja, przełącznik od mocy i kierunku pracy kreci sie w koło i nie ma żadnego ogranicznika, jak na takie maleństwo jest ciężki, wylot zużytego powietrza jest do przodu i jesli odkrecamy koło powietrze z olejem leci na karoserie, ogolnie widać jego niską...
klin ten blokowal kolo pasowe na szerokosci ok 3mm szerokosci kola pasowego. Klin jest tylko ustalający, mocowanie koła realizowane jest przez śrube 38 dokręconą momentem 150Nm czyli dosyć silnie :) .
musisz odkręcic nakretke grzałki prawie do maxa wbijasz srubę do środka i i podwadzasz metalowa obudowe najlepiej grubym płaskim śrubokretem nowe grzałki są zaopatrzone w niewymienne uszczelki ps. nie otwierałem twojego załącznika ale sprawdź uszczelkę kubka hydrostatu i uszczelniacz termostatu proponował bym też dokręcic nakretke grzałki koszt nowej...
bo ja mam maksymalnie w prawo. czyli dokręcona. To by musiał zawór być całkiem zamknięty, czy to nie jest aby kapturek ochronny na zaworze, w regulacyjnej śrubie jest otwór na klucz A co moze sie stac jak przypadkiem bym wykrecil ta srube? Raczej Ci się to nie uda, te śruby są przeważnie zabezpieczone przed wykręceniem, ale nic na siłę.
No i potestowałem 2gen ustawiony na 1gen - faktycznie nie ma oscylacji sondy a byłem pewien że przy tak badziewnym "zasilaniu" gazem to coś tam będzie się zmieniać a tutaj stoi stabilnie. Oczywiście jak już pisałem nie liczyłem na takie falowanie jak przy atuatorze ale jednak nie myślałem że jest to tak dokładne przy 1generacji LPG. W załączniku filmiki...
Tak oczywiście krzywo było to dokręcone aż skrzywiło śrube. A krzywo było bo rolka się oparłą o pompe. ale za części chce. Na razie Ty masz pałeczke i nie oddawaj jej za nic , nie gódź się na jakieś jego wypociny bo nie ma pojęcia o fachowości. 0 0 0 0 . Jak nic masz wygraną sprawę.
Caly problem polega na tym ze pion nie powinien isc w poziomie, bo jak sama nazwa wskazuje jest to pion. To co idzie w poziomie powinno byc traktowane jako galazki do odbiornikow. Jesli chcesz miec (bo tak wynika z budowli) pion idacy (ze wzniosem) czesciowo w poziomie, to za pozioma czescia powinien isc pionowo chocby ze 1,5-2m, najlepiej jesli wiecej...
Witam. Zamek zrobiomy w sumie byla balcha sprawa wystarczylo dokrecic ta jedna srube co jest z boku :). Ale i tak zdemontowalem tapicerke i wszystko zostalo nasmarowne WD40. Tak co do produkcji czesci w Chinach masz racje , tez sie dowiedzialem ze VW produkuje czesci w Chinach !!. To z pewnoscia obnizy jakosc produktu. Ale chyba to jest tendencja ,...
Dziękuje z odpowedź. Mam jeszcze pytanie jak prawidłowo zablokować koło pasowe wału aby odkręcić jego śrubę.Czy musze użyć klucz udarowego?[/tex]
Wcale nie musiał przeskoczyć. Walczyłem z tym nedawno (takie samo auto). Pewnie tak jak u Ciebie koło jest po prostu lekko wybite (luźne), wtedy też się nie będzie zgadzał znak na wale. Koło trzeba wymienić koszt około 40zł. Wypadało by sfrezować też czoło czopa wału. U mnie cała operacja się powiodła i auto śmiga jak wcześniej. pozdrawiam horse dodam...
Wszystkie ustawienia. Ja bym ustawiał krokowcem przez soft - śrube na połowe możliwośći dokręcenia i narazie zostawić. A reszta na odpalonym autcie regulować, zalecany rozrzut to 10 pozycji od min/maks przy czym te dodatkowe opcje minimalne właśnie trzeba tak ustawić żeby na postoju coś lamba falowała a dla opcji największego otwarcia to jedynie trzeba...
Styk czujki i grzałki są suche i nie były zalane. Problem był w samej grzałce, byłem zaskoczony ,że może ona sama się wysunąć z gniazda.Śrubę dociskową dokręciłem i jak później zauważyłem trzeba uważać jak się ją dokręca.Uszczelka sama może po zbyt mocnym dokręceniu śruby powodować wysunięcie grzałki. Jak demontowałem grzałkę nie mogłem jej wyciągnąć...
Witam, kupiłem altusy 110 i gdy je odbieralem przeoczylem brak jednej sruby przy glosniku niskotonowym (ta na pierścieniu srebrnym). Wiec takie moje pytanie, czy sruby w srodku maja jakies kotwiczki na koncu (takie sruby widzialem na allegro) czy po prostu kupic zwykla srube i dokrecic ? Nie chce przypadkiem naruszyc czegos w srodku przez przypadek...
Tylko czy skrecajac srube na kole pasowym ,sruba dociagnie do konca beben ? Jasne że tak, dokręć mocno nakrętkę (nie śrubę :D , się przejęzyczyłem )
Wyjście sub out to napęd suba bieszesz kabelek rca wkladasz czerwony chinch w czerwone gniazdo w radiu i we wzmaku i tak samo białe do białego tu i tu. ciągniesz sobie kabelek remote pod wyjście autoantena (radio) i łączysz z gniazdem rem we wzmacniaczu , przeciągasz kabel plusowy z akumulatora gdzie dajesz jak najbliżej aku bezpiecznik takiej samej...
Jeśli rozmawiamy o domowych warukach to tak, jeśli o profesjonalnym serwisie, to jednak wszysko jest dokręcone z odpowiednia siłą. Dla przykladu, jeśli za mocno skręcimy srubę od pokrywy, która jest wkręcana w osi głowicy, to głowica nie będzie pracować prawidłowo. Tyle w temacie. Temat uważam za bezsensowny i wysłałem prośbę o jego usunięcie.
Kolo sprawdz śrube centralną na kole napędu pompy olejowej mogła sie poluzowac , jest to koło pod pokr. rozrzadu. Może ktoś kiedys zmieniał uszczelniacz i mu sie zapomniało dokrecić.
Na pewno ma to znaczenie, oraz to czy dokręcasz śrubę czy nakrętkę .Jak i to w jaki materiał wkręcasz śrubę.Sprawdziłem np że m8 nie dokręcisz więcej (np rolka)jak 40nm (w aluminium ),czuć że wyciągnie gwint.A tą samą rolkę przykręcając np do żeliwa (blok) tą samą śrubą dokręcisz już nawet 60nm.Więc co do śruby to nie ma czasem reguły.Na pewno ktoś...
Wawrzyniec dobrze pyta czy ślizga się czy przeskakuje.Jak się ślizga to jest niedokręcona śruba mocująca zębatke na wale.Jak przeskakuje to coś jest z zapadką na koszu lub kołem zębatym z zapadką.ETZ-etkę 150 znam jak własna kieszeń i nie wiem co trzeba robić żeby był krzywy kosz sprzęgła,najprawdopodobniej ktoś blokował go łyżką do kół żeby odkręcić...
dokręcić rolek dokręcić korek iveco dokręcić
wymiana kondensatorów zasilacz hosts blokować aluminiowe przewody
makita migają diody interfejs multidiag
Aktualizacje oprogramowania Vodafone CGA4233DE Antena drutowa na fale długie: długość i grubość drutu