Rozumiem, że moja głowica jest aluminiowa a świeca jest z płaskim gniazdem (uszczelką)? Dobrze rozumiesz także 30Nm wystarczy. Pozdrawiam
Kolego, a masz klucz dynamometryczny aby dokręcić świece odpowiednim momentem? (25 Nm)
gdy daje gazu to strzela mi otworu świecy i leci biały dym A dokręciłeś świecę?
Jak świeca była niedokręcona, to spaliny uciekały rowkiem gwintu, stąd okopcenie. W tym cylindrze było też niższe ciśnienie sprężania i zapłon mieszanki następował w gnieździe świecy a nie w komorze spalania. Zwróć uwagę na kształt uszczelki świecy, normalnie jest lekko pólokrągła, zbyt mocno dokręcona świeca - podkładka płaska, nie dokręcona przy montażu...
Zostawić jak jest czy czyścić i posmarować jak było w starych świecach olejem silnikowym?
nie wiem jakim momentem je dokręcić ? Świece zapłonowe dokręcamy siłą 20-25 Nm
https://archive.org/details/UrsusC330C33... Nic nie podano. Raczej na wyczucie.
Jeżeli urządzenie jest nowe, być może ma jakieś usterki fabryczne np. 1. Uszkodzony lub obruszony (podczas transportu) przewód WN, 2. Kiepska, lub źle dokręcona świeca 3. jakość paliwa 4. źle ustawiony regulator napięcia (ale to lepiej w serwisie) Możesz sprawdzić jak regulator reaguje na zmianę obciążenia używając czajnika bezprzewodowego (załączając...
Posiadam klucz od wartości 40Nm-200Nm. Moment dokręcania znam to 22,5Nm +/-2Nm.jednak nie chcę kupować klucza o mniejszym momencie. Moje pytanie brzmi czy mogę dokręć do lekkiego oporu a następni o 90stopni, bo słyszałem, że do silników z bezpośrednim wtryskiem nie wolno tak dokręcać. Ponieważ można ustawić świece źle do wtrysku paliwa, co powoduje...
Dziwne to, albo świeca nie jest dokręcona, alb wkręcona krzywo. Chyba, że paliwo wycieka w innym miejscu, a tutaj je widać. Tak czy inaczej, jak jest na gwarancji, to oddaj do serwisu.
Dokładnie, przewód WN z nasadką. Tylko skąd spaliny przy poruszaniu? Czyżby nie dokręcona świeca?
Nic nie smaruj,nie wymyślaj. Dokręć i zapomnij
dałem auto do założenia gazu i tam mi zepsuli ( nie dokręcili świecy) , na dodatek złamali ramę mechanizmu wycieraczek i prowizorycznie naprawili. Wyjmowanie głowicy konieczne ?
Problem rozwiązany - wystarczyło dokręcić świece.
Piszczenie zlikwidowane, okazało się że świeca była nie dokręcona. Dla pewności wymieniłem świece bo błąd powracał P0299. Wcześniej raz na tydzień pokazywał się komunikat'' awaria samochodu ....'' Teraz błąd P0299 pojawia się po przejechaniu 2-5 km. i na wyświetlaczu komunikat i wchodzi w tryb awaryjny. sprawdziłem wszystkie połączenia i wydają się...
Co może powodować brak ciśnienia w cylindrach? Może zapomniałeś dokręcić świece zapłonowe?
Teraz to już je wymień. Użyj spec pasty i dokręć odpowiednim momentem.
Na początek wymień świecę dokręć gaźnik do cylindra ( czy uszczelki są całe) ustaw śruby regulacyjne według instrukcji.
Problemy, które rozwiązałem głownie dzięki udzielonym wskazówkom: 1. Rozebrałem nastawnik na części pierwsze i wyczyściłem go dokładnie z nagromadzonych opiłków (a było ich na prawde wiele i to różnej wielkości) - jakieś pomysły co do ich pochodzenia? 2. wymieniłem uszczelki na nastawniku, podkładki wtryskiwaczy i uszczelki kolektora dolotowego (dzięki...
Idzie się do sklepu i kupuje się tulejkę redukcyjną z gwintem 18x1,5, następnie do ruskich na bazar, gdzie za kilka złotych kupuje się taki właśnie gwintownik i głowicę się naprawia. Jak koledzy sobie wyobrażają dokręcenie świecy w tulejce z lewym gwintem ?
Witaj. Sam sobie odpowiedziałeś ''zepsuty gwint''. Nie dokręciłeś świecy i ją ciśnienie wywaliło, zerwał się gwint. Nowa głowica lub nabić tuleje.
Chyba sam bym w to nie uwierzył gdybym tego nie robił. Buda stała w miejscu ale silnik to nieźle przeginało. Powtarzam jeszcze raz, ani się nie chwalę, ani nie żalę tylko opisałem jak jakiś idiota dokręcił świecę.
sposób ma się przedostać przez uszczelnienie świecy w głowicy? Jak wiadomo są takie pojęcia jak tolerancja i pasowanie. Dzięki tym powierzchniom odpowiednio w fabryce wykonanym. To ze ktoś dokręcił świecę "na chama podkładkę wręcz wyciśnie na max" to nie oznacza że nie ma mikro szczelin a to dla środków chemicznych żadna przeszkoda. W tym temacie tyle...
Tak jak kolega zasugerował wyżej może to być niedokręcona świeca. Niektóre marki mają dziwne uszczelki które sporo "siadają" (Splitfire) Cyt kumpla zajmującego się mechaniką "Osławione świece splitfire potrafią się odkręcić nie pomaga wkręcenie świec z większą siłą niż zalecane 14 nm . po wymianie świec na nowe SplitFire należy je porządnie wygrzać...
Prosto do prądnicy nie idzie na pewno, musi wpierw iść do regulatora napięcia. O ile autor ma prądnicę, możliwe, że ma alternator, w takim razie jeden z tych cienkich jest do niego. Drugi natomiast do przełącznika świec żarowych, o ile jest. Plus od aku, razem z tym od alternatora tu gdzie masz nie dokręcone śruby. Ostatni do rozruchu (przełącznika...
Świece były wymieniane przy przebiegu 30000 km na takie same, jakie stosuje GM w tych silnikach, czyli NGK IFR7X7G. Opel zaleca wymianę świec co 30kkm przy zasilaniu LPG, więc też tak robię ;) Czy to możliwe, że któraś jest niepoprawnie dokręcona? Świece zmieniałem w "normalnym" warsztacie, potem miałem przegląd roczny w ASO, gdzie te niedowiarki musieli...
Dobrze jest gdy przed pomiarem, gdy silnik jest zimny, poluzuje się świece i dokręci się je z niepełną siłą. To znaczy nie z taką jak zwykle. Nagrzana głowica może nie mieć ochoty puścić mocno dokręconej świecy na zimno, co dla gwintu w niej lub dla samej świecy może skończyć się tragicznie. Po sprawdzeniu ciśnienia też warto przynajmniej trochę odczekać...
Witam, chcę kupić pilarkę Stihl lub Makita, którą wybrać Chcę zakupić pilarkę 3 KM, do tej pory posiadałem Stihla, symbol 023. Pilarka pracowała w różnych warunkach 14 lat bez jakichkolwiek problemów, lecz pożyczyłem sąsiadowi i zalał świece i nie dokręcił świecy, i wyrwało gwint w cylindrze, naprawiłem to i pracuje dalej, lecz chcę zakupić nową. Zastanawiam...
Świeca ma na końcu obudowy (korpusu z gwintem) stożek, jak ktoś, kiedyś zbyt mocno ją dokręcił, to wbija się w element grzejny i robi zwarcie jak ją dokręcisz, po wyjęciu działa normalnie
Mylisz się, ponieważ, świeca posiada podkładkę uszczelniającą , a jeżeli ty założysz jeszcze jakieś protezy to możesz miec kłopoty ze szczelnością i prawidłowym dokręceniem świecy. Proponuje Ci natomiast abyś świecę wyczyścił: Kanał pomiędzy porcelana , a zewnętrzna elektroda wydrapał solidnie kawałkiem twardego papieru ściernego. Elektrody też wyczyśc...
a jakim momentem dokręciłeś owe świece przy zakładaniu? nooo?
Tak jak Elektrit pisał bardzo ważne jest aby nie uszkodzić gwintu - wszak wkręcamy w aluminium. Zawsze wykrecaj i wkręcaj świece na zimnym silniku! Można uszkodzić gwint! Powinno być dobrze jak dokręcisz świecę popularnym kluczem w kształcie litery "T" jedna dłonią. Osobiście gwint świecy przed wkręceniem czyszczę o szmatkę -pokręcając. Gniazdo świecy...
Wykręć świecę, ustaw tłok w dolnym położeniu i napchaj sznurka do cylindra.
Nie dokręcona świeca wpływa na obroty i moc silnika. Jak masz czarny nalot to wkręć sróbe skladu mięszanki w gaźniku do końca a nastepnie odkręć o 2 obroty. Nastepnie ustaw wolne obroty śróba od przepustnicy. Oczywiście ustawiaj wszystko na rozgrzanym silniku. Nastepnie zobacz czy silnik płynnie wchodzi na obroty i z nich schodzi. Jeśli nie to korygujesz...
Witam A diagnostykę OBD zrobił, można nawet spróbować samemu przy pomocy interfejsu ELM327 coś pokaże. To wygląda jak: - nieprawidłowa mieszanka - słabe dopalanie - nieszczelności w dolocie Świece dokręcone odpowiedni na moment? Masz lpg w tym aucie? Świece dokręcone odpowiedni na moment? Tak Masz lpg w tym aucie? Nie, sama benzynka. Dodano po 3 Szybki...
Witam, mam VW Golfa 3 1.9D i mam taki problem, że z pod jednej świecy leci mi olej napędowy, aż się bąbli. 1. Czy wystarczy dokręcić świecę? 2. Ten wężyk ucięty koło świecy to od czego jest? wczoraj mi z niego wyleciała śrubka i zaczęła lecieć ropa i dziś z powrotem śrubkę wkręciłem. Załączam filmik aby pokazać o co chodzi. http://obrazki.elektroda.pl/8706881300_1...
A dokręciłeś dobrze te świece ??
Witam. Samochód kupiłem dwa lata temu. Chodził jak zegarek, mało palił. Trzy miesiące temu zaczął szarpać, dusić się, brakowało mu mocy. Okazało się, że była luźna, nie dokręcona świeca, a przewody wysokiego napięcia miały przebicie. Po wymianie kabli i dokręceniu świecy wszystko wróciło do normy. Problem z falującymi obrotami pojawił się dwa tygodnie...
Nie będzie git. Proszę nie wprowadzać zamieszania w tych udręczonych złym kształceniem głowach Trudno nie przyznać ci racji, ale użycie klucza z chociażby przybliżoną wartością będzie o wiele lepsze od dokręcenia na oko. Znajomek dawno temu miał malucha. Pierwszego dnia chciał wyczyścić świece. Byłoby OK, ale nie wiedział, że nie można ich dokręcać...
Hmm...a jak wytłumaczyć, że z niedokręconymi świecami jeździł na beznyznie lepiej a na gazie gorzej, po dokręceniu jest lepiej na gazie...a gorzej na benzynie? Dodam, że po wyjechaniu z warsztatu po remoncie silnik pracował równo...ale jeśłi świece były słabo dokręcone to mogły się poluzowywac coraz bardziej....komputer mógł korygować jakieś niedociągnięcia...
Sprawdziłem wal i nie jest przestawiony. Trzy dni temu pożyczyłem drugi gaźnik ze sprawnego motorku i też nie chciała palić, tylko po podaniu dawki w gaźnik i również tylko na wysokich obrotach po zluzowaniu manetki gasła. Dzisiaj doszedłem czemu, po prostu musi być świeca luźno wkręcona, pali od pierwszego kopa nawet na niskich obrotach. Myślałem ze...
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Świeca żarowa tzw. ołówkowa, przystosowana do nagrzewania wtórnego; długość całkowita 97mm; zbieżność stożka:63°; długość elektrody/el. grzewczego (chyba) 30mm; gwint 10X1; moment dokręcenia 15Nm; napięcie 11V. To chyba wszystko. Podam Ci jeszcze przykład: BERU 0100226482.
Co do świec to tak jak pisałem 3 komplety z tego te na zdjeciach ngk są świeże i zrobiły najmniejszy przebieg. W denso po ok 20 tyś ceramika kręciła się 360 stopni i gibała na boki więc na 100% był przedmuch z komory spalania. Mam w rodzinie jeszcze 3 auta i w żadnym nie ma takich nalotów na świecach. Co do efektu koronnego to gdzieś kiedyś na forum...
A nie masz czasem pogiętej pokrywy zaworów?Jak jest spłaszczona bo ktoś za mocno dokręcił to mogą się o nią blokować dźwigienki zaworowe.Wykręć świece, przyłóż palec do otworu, pokręć rozrusznikiem i sprawdz czy w ogole ma sprężanie.P.S. nie masz dobrego gaźnika na podmianke? - chyba tak bedzie szybciej.Pozdrawiam!
Tylko tak, jak Robokop pisze- TORX i nic poza tym jej nie ruszy. A przyczyną tego jest, niewłaściwy moment dokręcenia świec (to bardzo ważne). Jeśli wymieniasz świece na "gorącym" silniku, to po jakimś czasie możesz zapomnieć, że uda ci się ją wykręcić na "zimnym" silniku. Miałem już kilka takich przypadków (ostatnio Fiat Bravo 1.8 16V, 113 KM) i w...
Zgadzam się z terpio świece są albo nie dokręcone albo krzywo wkręcone przynajmniej ze 2
W kluczu CORONA można zaprogramować kilka wartości? Chyba muszę jeszcze raz przeczytać instrukcję, bo taki klucz mam. Doszedł do mnie adapter Corona i można zaprogramować 10 nastaw. Klikasz plus a potem U zmieniasz na Nm i dalej strzałką i plusem dodajesz cyfry na koncu T zapisujesz. Mam pytanie ponieważ masz dwa klucze klasyczny i ten Corony. Zrobiłem...
Jak w lagunie II (1.8 16V, silnik F4P) dokonać pomiaru ciśnienia sprężania ? - wykręcić wszystkie świece - wkręcać kolejno manometr Odłączyć pompę paliwa ? Gdzie ? Odłączyć coś jeszcze ? Może czujnik położenia wału ? Czy pomiar wykonać tylko raz, czy np. 2x ? Jakim momentem potem dokręcić używane świece ?
Witam, pęka mi porcelana na świecach, motor Senda Derbi. https://obrazki.elektroda.pl/4463240700_... 50 dwusuw, rok czasu niecały wytrzymała, niby mocno dokręcona albo uboga mieszanka, ale świeca jest brązowa, nie jest biała cała. Miałem wcześniej NGK, 3 lata chodziło i było dobrze, i kupiłem nową, ale cofnąłem zapłon na 3 mm, może...
Venarnarco zmierz ciśnienie na cylindrach czy przypadkiem nie masz wypalonego zaworu i podmień wtryskiwacz albo wymień na nowy. Bo czasami może się wydawać ,że jest dobry a jak przyjdzie mu pracować na wydajności to nie daje rady i później tego taki efekt że, ma wypadanie zapłonu. 1mirek58 jeśli masz zrobioną dobrze kalibrację i będzie dalej tak pracował...
spróbuj szukać w tym kierunku: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I -...
Bezpieczniki wyskakują a nie sie palą. Nie muszę go wymieniać za każdym razem tylko wcisnąć s powrotem. Na zdjęciu masz bezpiecznik topikowy , w którym spala się przewodnik i jest do wymiany cały bezpiecznik . Korek , który wyskakuje to "automat" wciskasz przycisk i działa znowu . Jeśli masz "automaty" to sprawdź stan styków w gniazdach , może być...
Drugiego dnia wydawało się być wszystko okej, dla pewności dokręciłem mocno tą świece której się bałem że uszkodziłem gwint, jak na razie auto chodzi jak dawniej, boję się tylko co będzie przy kolejnej wymianie świec z tym gwintem
Napewno sprawdze. Ale dodam jeszcze, że zamiana wtryskiwaczy miejscami nic nie dała. A czy nie dokręcona, lub uszkodzona świeca żarowa może być przyczyną braku kompresji?
Wlalem trochę paliwa przez świece to tak jak by miała chęć odpalić.Ale to nic nie daje Może tak być. Bo zanim Pan dokręcisz, założysz świecę. Nałożysz Pan fajkę, to minie sporo czasu. A wlane wtedy to paliwo prawdopodobnie odparuje, a na dodatek tam gdzie nie trzeba. I tak. Aby "pominąć" gaźnik. Słowo pominąć napisałem w cudzysłowie bo faktycznie nie...
W głowicy Jazz III został zerwany gwint świecy iskrowej (świeca była niedokręcona i po pewnym czasie sama wyskoczyła) Zostało rozwiercone nagwintowane i poszła tulejka . Po pewnym czasie wszystko sie poluzowało sytuacja się powtórzyła. Ponownie wiercenie i tulejka większa. Wszystko na razie jest ok ale ostatnio sprawdzałem czy sie znowu nie poluzowało...
Już po wymianie świec żarowych. Przez 3 dni pryskałem raz dziennie środkiem ułatwiającym odkręcanie śrub. Po założeniu klucza 8mm na świecę najpierw dociskałem świecę w stronę dokręcenia, dosyć mocno, ale nie próbując dokręcić. Następnie nacisk klucza w stronę odkręcania aż świeca drgnęła i dała się wykręcić cała. Tak 4 sztuki. Silnik zimny, temperatura...
Świece właściwe? Może wypadanie zapłonów jest a detonacyjny masz właśnie uszkodzony lub za lekko dokręcony? Wiadomo ile to ma przebiegu? Moze wałki? Ale ja bym sie zainteresował czemu byków nie wali.
Rozumiem że to dwusuw. Dobrze było by sprawdzać z nową świecą, ale jeśli nie chcesz tracić na nią kasy to weź starą dobrze oczyść, wypal z niej nagar i benzynę, rozgrzaną (100-200st.C) świecę wkręć szybko wcześniej wstrzykując około 1cm3 benzyny bezpośrednio do cylindra. Odpalaj bezzwłocznie po dokręceniu świecy i założeniu fajki. Jeśli po 1-5 kopnięciach...
Czterotaktowanie mam gdzieś po uruchomieniu zimnego silnika do kilometra, potem jest już ok. Ssanie włączam tylko żeby odpalić i zaraz po jakiś 100m wyłączam. Mam wrażenie że lekko naderwałem gwint świecy w głowicy, chyba za mocno ją dokręciłem, bo troszkę oleju się przy jej kołnierzu zbiera ale świeca się trzyma sztywno. Czy w razie czego to bardziej...
Uszkodzony komputer od świec ? ciekawe, nie wiem może kable liche i jest przebicie. Albo gdzieś zwarcie na przewodach elektrycznych od wtrysków, albo same wtryski, trzeba sie dobrze przyjrzeć przewodom. Jeśli wyjmował kolektor to czy nie uszkodził albo źle skręcił i przewody które idą do sondy może są przepalone, bo idą blisko kolektora wydechowego,...
Ale czemu diesel nie pali na plaku? Oto jest pytanie. A sprężanie dobre ma? Może uszczelka pod głowicą nie dokręcona? Albo jakieś świece żarowe nie wkręcone lub wtryskiwacze? Śmieszne ale czasem się takie gafy zdarzają. Może trzeba świecami trochę przygrzać o takiej porze roku? Samostartu jeszcze można w połączeniu z plakiem spróbować. Na plaku musi...
Witam auto jak w temacie z gazem, przyjechało na lince, bo nie chciało odpalić. Przy próbie kręcenia mocno dymi i nie zapala, postanowiłem sprawdzić ciśnienie w cylindrach i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że każda świeca jest dokręcona w rękach, niezłe heca :). Ciśnienie okazało się równe, ok 12,5 - 13 bar na wszystkich cylindrach. Komputer nie pokazuje...
Przeczyściłem świece, dokręciłem i już się lepiej zbiera, nie ma tego lekkieog zadławienia. Obroty na razie stabilne, zobaczymy jak jutro rano. Przy sprawdzaniu dałem gaz na maxa, obrotmierz dochodził do 6500 obr/min, zauważyłem nierówną pracę wydechu. Podobno zapłon trzeba wyregulować jak jest taki objaw.
Mam dosyć dziwny przypadek. Silnik 1,8 115km B184S 1731ccm 85KW na gazie sekwencja (ale ona nie ma tu nic do rzeczy) Miałem 2 przygody z nim niepowiązane. Pierwsza to taka że auto w pewien dzień samo zaczęło gasnąć gdy się tylko rozgrzało. Tz zimne pracowało na ssaniu a potem jak się rozgrzało to nie trzymało tych 500-750obr a obroty spadały i poprostu...
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
Witam Prosiłbym o pomoc już nie wiem co to może być. Auto volvo s40 1996r. prod. 1800ccm 16v 115km benzyna+sekwencja lpg Pewnego dnia jechałem i podczas wyprzedzania innego pojazdu auto wyzionęło ducha i musiałem przerwać wyprzedzanie jakos dojechałem do domu ostatnie 10km i przez ten czas auto chodziło jak traktorek, 2 suw. W domu po zdjęciu osłony...
Niedokręcona świeca lub uszkodzony gwint w głowicy.
Toyota Auris 1.6 VVTI 124KM 2008r silnik 1ZR E12U przebieg 238kkm Mam problem z mocno falującymi obrotami na rozgrzanym silniku , jak włączę sam nawiew auto potrafi zgasnąć i mam problem z odpaleniem. Problem występuje tak samo na PB i LPG. Auto pokazuje tylko jeden błąd i to na sterowniku gazowym " zapetlenie wtrysków benzyny "Auto zaczęło dużo palić...
Na sieci znajdziesz sposoby regulacji i ustawienia punktu zapłonu, wykręć świecę, ustaw zapłon, dokręć podstawę. Jak będzie źle, sprawdź kondensator.
Wysłuchałem nagrania. Zrzuć miskę i sprawdź układ korbowy i regulator ciśnienia oleju czy nie jest zapchany oraz sam rozrząd czy nic tam się nie dzieje. Miałem też przypadek że świeca była słabo dokręcona i pukała. Jednym słowem zdejmij pokrywę zaworów sprawdź, miska sprawdzić, rozrząd i świece. To jest dźwięk metaliczny więc musi być z okolic silnika...
Szukaj pomiędzy akumulatorem a skrzynką bezpieczników - gdzieś coś nie jest dobrze dokręcone albo styk zanieczyszczony lub zimne luty jeśli coś tam jest lutowane po drodze. Zobacz czy klemy są czyste i czy nie ma korozji albo zanieczyszczeń na karoserii w miejscu gdzie dokręcony jest przewód masowy z akumulatora. Włącz zapłon, posadź kogoś za kierownicą...
A może istotny jest moment dokręcania świec ? Nie. Jak za mocno dokręcisz najwyżej się urwie. Ma być 18Nm czyli "tylko tylko" :D. Bez żadnej grzechotki zwykłym kluczem trzpieniowym ręcznym - dokręcasz jedną ręką.
Słychać tylko rozrusznik jak brzeczy. A silnik w cale nie reaguje. A.wszystko Jest Przykręcon jak należy. Czy jest możliwość że Przewody paliwowe są zapowietrzone Albo że świece źle dokręciłem??
Przejrzałem dziś trochę pilę zauważyłem, że świeca nie jest dokręcona nie wiem czy to miało wpływ na trzymanie obrotów ale trochę obroty podkręciłem. Zobaczę co się będzie działo podczas pracy.
Ustawiłem zapłon na 10 st. - czyli górna kreska na pokrywie pokrywająca się z wcięciem w kole. Następnie luzowałem 13-stką aparat zapłonowy. Odręcałem świece. Świece dokładałem do tłumika - masy. Aparatem kręciłem powoli aż przeskoczy iskra. Następnie wkręciłem świece, dokręciłem aparat zaplonowy. Wcześniej to działało ale z marny skutkiem teraz tak...
Witam, niecały miesiąc temu kupiłem kosę spalinową NAC. Przy pierwszym uruchomieniu nie było problemów. Po 2 tygodniach nadszedł czas na ponowne koszenie. Po przełączeniu na tryb pracy kosa po kilku sekundach zgasła i nie dało się już jej odpalić. Odpaliłem znów na ssaniu i po przełączeniu na prace dodając obrotów kosa nie gasła. Po odpuszczeniu zgasła....
Musisz sprawdzić w jaki sposób jest zrealizowane połączenie wyświetlacza z płytką - opcje są dwie - klejona taśma do szkła wyświetlacza, albo gumki przewodzące (pewnie ten pierwszy patent). Taśmę można próbować poprawić, ale wymaga to dużego świadczenia i odpowiedniego narzędzia. Jeśli gumki wystarczy je umyć w IPA i nieco mocniej (z wyczuciem!) dokręcić...
Pewnie swieca była nie dokrecona i silnik przez gwint świecy wypluł olej z mieszanki. Bo to 2t tak? Tak to 2T Dodano po 2 Pewnie swieca była nie dokrecona i silnik przez gwint świecy wypluł olej z mieszanki. Bo to 2t tak? No świeca nie była mocno dokręcona. Zobaczę przy następnym koszeniu.
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Sprawdź, czy świece są dobrze dokręcone i czy przewody WN przypadkiem dobrze "siedzą" na swoim miejscu. Dopiero potem kup nowe świeczki. Powodzenia Pozdrawiam RaSH
Witam. Czy dobrze zrozumiałem że jest to płyn chłodzący a po wymianie było jakis czas dobrze?? Jeśli tak to uszczelka pod głowicą albo była słaba albo źle dokręcona.
Dzieki za podpowiedz ale i tak nic nie pomoglo jednak to nie byla tego wina ale nie byl dokręcony przewod. Jutro bede patrzyl świece moze to byc. a jak nie to jade pod komputer
dziś je sprawdzałem i są jak nowe świece były słabo dokręcone i kompresja "uciekała" Ale kręcisz.
Ewidentnie widać jak trzon pływa w mocowaniu, stąd moja 100% pewność, że to to. Widać to również po nakrętce. Po stronie, po której pukanie się pojawia, trzon nie wystaje ponad powierzchnię nakrętki. Z drugiej strony wystaje jakieś pół centymetra. Dodano po 2 Nakrętka dokręcona kluczem do świec 21 z nacięciami zewnętrznymi na klucz płaski i długim torxem...
Może śruby korbowodowe się poluzowały/były źle dokręcone po remoncie.
Tutaj nie smar potrzebny tylko prawidłowe dokręcenie. Jeszcze nie widziałem oryginalnie wysmarowanych świec. Ps: większość głowic jest aluminiowa, więc stosowanie miedzi jest niezbyt wskazane.
okazało się że mój problem był innej natury a mianowicie mechanik dokręcił mi za mocno świece i chodził bez jednego garu. Daje mi do myślenia. A to że nie podaje gazu to może byc wina parownika czyli zasyfiałego zaworu w nim.
To że świeca ma lekki luz przy wkręcaniu jest normalne. Jeżeli nie można jej dokręcić kluczem, to zeczywiście, głowica do wymiany.
Cóż, gaźnik taki jak podejrzewałem, wyczyść, przedmuchaj i zobaczymy. Tam jest jeszcze jedna membrana, taka z aluminiowym kółkiem. Pod na jest taki zaworek iglicowy, możliwe ze jest niedrożny. J est też taka mosiężna śrubka ze sprężynką, ją trzeba wykręcić do czyszczenia. Wcześniej wkręć ją od lekkiego oporu, sprawdzając ile obrotów wykonasz, potem...
Czy świecę oraz gaźnik masz starannie dokręcone i czy uszczelka głowicy nie jest wydmuchana. Jeśli powyższe będzie ok., to gaźnik do przeglądu (udrożnienia dysz i kanalików).
Trzeba sprawdzić, czy jest stosowane paliwo o odpowiedniej liczbie oktanowej, oraz czy świece zapłonowe mają odpowiednią wartość cieplną. Miałem podobny przypadek, taki efekt pwodowała lużno dokręcona podpora mocująca rozrusznik. Uderzała o blok silnika przez co czujnik identyfikował to jako spalanie stukowe. Kolejną przyczyną może być....właścicielka....
A więc, postanowiłem dzisiaj podjechać na diagnostykę komputerową żeby ułatwić sobie sprawę. Jednak w połowie drogi auto odmówiło posłuszeństwa, gasło nie miłosiernie. Zdenerwowany zjechałem na pobocze, wyjąłem stare świece (te Championa RN9YCC) fajkę do świec, i zacząłem wykręcać wkręcone wczoraj NGK BPR6E, w trakcie ponownego wkręcania starych świec...
Wszystko to zrobiłem - wymieniłem filtr powietrza, membranę gaźnika, przedmuchałem, wyczyściłem gaźnik, zbiornik, próbowałem na różnych świecach i różnych przerwach. Gaźnik taki jak pisałem "pulsa jet" ani instrukcji do niego ani zdjęcia kompletnego gaźnika na stronach polskich sklepów nie znalazłem. Znalazłem sklep gdzie pokazane są te gaźniki, (ceny...
Tylko uważaj na moment dokręcania bo jak dokręcisz "na pałę" to może ci się urwać świeczka przy następnym odkręcaniu. Jak kupujesz nową to powinno być napisane z jakim momentem dokręcić.
Dziwne, jeśli paliwo jest w komorze, jednak powinien zapalać czy przynajmniej zwilżyć świece. Musi Kolega sprawdzać dokręcenie nakrętek, szczelność połączeń, przedmuchać dysze - w sumie każdy z elementów gaźnika. A jeszcze może głupie pytanie, przepraszam - ale czy Kolega włączał ssanie?
Jeśli świece są zalane olejem to puszcza uszczelka pod pokrywą zaworów. Wyczyścić świece i przewody, pokrywę zaworów delikatnie dokręcić i obserwować co się będzie działo. Prawdopodobnie uszczelki pod obydwiema pokrywami do wymiany. Może zdarzyć się wypadanie zapłonów poprzez olej na świecach / w przewodach (przebicie).
Dzięki za rady. Okazało się, że mąż jak wymieniał świece żarowe, to za mocno dokręcił stożkowy czujnik temperatury i dla tego tak się działo.
Sąsiad pedant z kasą wszystko wie najlepiej i sam sobie naprawia BMW. Wymienił z tyłu amortyzatory Sachs, pół roku i po amortyzatorach reklamacja i dostał odpowiedź: wadliwy montaż, śruby dokręcone na opuszczonych kołach. Amortyzatory były wymieniane na kanale i śruby były dokręcone na opuszczonych kołach.
dokręcić rolek dokręcić śruba dokręcić śruby
at90s2313 zamiennik dokręcać głowica deutz telewizor toshiba 26el933g
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Aktualizacja nawigacji samochodowej na CD - jak to zrobić? Instalacja elektryczna Fiat Ducato 2005 - trasa przewodów