Książkowo śruby korbowodu 110-120Nm. Śruby pokrywy panewki głównej 180-200Nm
Śruba calowa 7/16, twardość 5, więc dokręcasz na 49 Nm.
Stopy główne 25 Nm + 60°, stopy korbowodowe 10 Nm, poluzować o 180°, 23 Nm +46°. Śruba centralna wału 70 Nm + 82°. Koło zamachowe 33 Nm + 34°. Wszystkie śruby nowe.
Mostek i klawiaturę na 105 Nm.Listwy nie pamiętam zawsze przykręcałem na wyczucie.
Strona 43 instrukcji.
Za tą śrubą są łożyska i uszczelnienie łożysk. Te śruby są przykręcane na klej do gwintów. Musisz zablokować bęben poprzez włożenie do niego trzonka z łopaty i albo energicznym ruchem zerwać połączenie klejone albo grzać palnikiem. W taki sposób się to robi: [youtube]https://youtu.be/Lnaj6hnAU60?si...
Koło zamachowe/ blacha zabieraka: 60Nm+90 stopni (zastosować nowe śruby) Tarcza dociskowa do koła zamachowego: 13 Nm dla M8 => 22Nm.
Pamietaj o nowych srubach. 10-15 Nm 60°
Tak w ogóle to w tym miejscu nie ma to praktycznie żadnego znaczenia patrz budowa łożyska. To poluzuj tą śrubę i przejedź się kilka kilometrów i nie tłumacz mi swoich racji bo efekt przejażdżki znam z autopsji i to niedawnej :) Dodano po 5 Czyli jaką? https://obrazki.elektroda.pl/6188215300_...
Witam, Dziwne pytanie: moment dokręcenia miski olejowej czy panewek wału? Tu masz serwisówkę na stronie 60 chyba co cie interesuje : https://iservice.lombardini.it/documents... i tu https://iservice.lombardini.it/documents...
Tu nie tylko moment dokręcania, ale również kolejność dokręcania poszczególnych śrub jest ważna.
MERCEDES-BENZVito /Viano (W639) Viano CDI 2.0 ( 646.980 ) 2007 - 2010 85 kw pojemność silnika 2148 cm/3 oznaczenia modelów są różne ( 2.0 cdi, 2.2 cdi, 2,5 cdi, itd ) ale silnik taki sam, 85 kw posiada tylko ten typ silnika 649.980 więc powinno być ok. Dane w pliku PDF bo sporo , pozdrawiam
Wg Autodata tylko 8Nm no ale pewnie bot ma rację
Podczas wymiany rozrządu nie trzeba odkręcać śruby centralnej, tylko te 4 małe, które dokręca się momentem 20-25 Nm.
https://obrazki.elektroda.pl/9537402700_...
Toż to Wiejski Sprzęt Kaskaderski 125 :D Jedyne rozwiązanie z taką śrubą to wiertarka, wiertło 6mm i nawiercasz główkę śruby aż odpadnie. Resztkę śruby wykręcisz kombinerkami po zdjęciu pokrywy. Pozdrawiam
Można.
https://obrazki.elektroda.pl/5377598800_... https://obrazki.elektroda.pl/3419138200_...
https://www.google.co.uk/search?q=VW+Pas... Tam masz pdf z danymi
zobacz tutaj. https://www.nomaallim.com/eb2-engine.htm...
180 Nm Pozdrawiam WIMM
Podaj VIN, będzie łatwiej poszukać.
http://obrazki.elektroda.pl/1042175100_1... Moment 30 Nm i 2 razy po 90 stopni. Tak samo dla 8 zaworowych jak i 12.
clutch pressure plate 1) 4Nm 2) 22Nm( Docisk) dual mass flywheel 45Nm + 90 stopni( koło dwumasowe) https://obrazki.elektroda.pl/3415251500_...
Pierwszy etap 60 Nm drugi 118 Nm.
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/7355123700_1...
https://obrazki.elektroda.pl/2160381000_... https://obrazki.elektroda.pl/4921320400_...
Po co? Srub glowicy juz od dawna nie dokreca sie momentem. Metoda zbyt malo dokladna w przypadku dlugich srub. W zwiazku z tym nie ma zadnego sensu technicznego ich "dociaganie".
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/4122812600_1...
https://obrazki.elektroda.pl/9894302900_... Tutaj Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/8578388100_... Prosze
Śruba korbowodowa 50Nm plus 90' Śruby ramy prowadzącej wew 30Nm - 50 Nm i 90' zew. 20 Nm- 30Nm i o 90'
[url=https://www.google.pl/search?q=b%C4... pralki jest na tyle dziurawy, że wody nie zatrzyma :D Tam gdzie zaznaczyłeś, to może cieknąć na złączeniu zbiornika. Mocniejsze dokręcenie jest takim półśrodkiem. Należało by całość odkręcić, wyjąć część...
Proszę: http://obrazki.elektroda.pl/7891658800_1...
Według workshopdata dokręcasz 90Nm.
Spróbuj dokręcić śrubę mocującą
To silnik Poerkins serii 1000 a dokładniej 1004 chyba.Tu na forum jest serwisówka.
Masz wszystkie momenty: https://opel2015.wordpress.com/2016/02/0...
Silnik CZCA
Witam najważniejsze momęty w silniku: moment dokręcenia śrub głowicy – 100-110 Nm moment dokręcenia śrub łożysk głównych wału korbowego – 140-160 Nm moment dokręcenia śrub korbowodów – 100–110 Nm moment dokręcenia nakrętki mocującej wtryskiwacz – 8-10 kgm
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
etap 1 Dokręć śruby 1-7.....15±3 Nm etap 2 Dokręć śruby 9, 11 i 13. Zacznij od śruby 11.....90±5 Nm Uwaga! Dokręć śruby stopniowo celem zapewnienia prawidłowego osadzenia osi dźwigienek zaworowych bez jej zginania. etap 3 Dokręć śruby 8, 10, 12 i 14.....60±5 Nm etap 4 Poluzuj śruby 9, 11 i 13. etap 5 Dokręć śruby 9, 11 i 13.....60±5...
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? (at)ElektrodaBot
Do regulacji luzujesz śrubę 40. Po skręceniu i przed dokręcenie śruby 12, sprawdzasz czy element 36 da się obracać. Jak nie to lekko luzujesz element 3.
Znalezione wszystko o tym modelu silnikach i pochodnych tu link dla zainteresowanych https://www.google.com/url?q=https://www...
Potrzebuję jeszcz momenty dokręcenia śruby dużego koła łańcucha rozrządu, śrub kolektora ssącego, śrub kolektora wydechowego, śrub listwy wtryskowej, śruby obudowy termostatu i śruby napinacza paska wielorowkowego? Może być schemat silnika z wyszczególnionymi momentami dokręcenia. z góry dziekuje za informacje.
Może za cienkie kable dałeś do tego uchwytu za słabo dokręciłeś śruby dociskowe. Podeślij zdjęcia zgrzewarki.
Króćce dokręć z siłą 10Nm a po dokręceniu śruby mocującej wtryskiwacz dokręć 20 Nm i 60°
Silniki z serii 190000,moment dokręcenia śrub głowicy to18Nm.
Dokręć z wyczuciem z głową podawane momenty dotyczą się nowych śrub i nakrętek.
[url=http://www.bareco.com.au/files-jdee... tutaj. Są 4 silniki 6-cylindrowe, może jeden z nich to akurat ten Twój ;-) A [url=http://www.strong-strut.com/CONVERS... konwersja barbarzyńskich jednostek na nasze :-)
Aktualne?
50Nm + 70stopni
Witam. Posiada ktoś moment dokręcenia rozrządu włącznie z śrubami wału i wałka rozrządu ?
Panowie. Wie ktoś może jaki jest moment dokręcenia śrub w kolektorze ssącym? Silnik 1.6 hdi
Witam, Przewód od góry gaźnika to jego odpowietrznik. Odnośnie kapiącego paliwa, to dokręć śrubę od spuszczania paliwa z gaźnika to przestanie kapać, zresztą brakuje tam przewodu. Reszta poniżej.
Prosze. W załączniku
Jest tam uszczelka, spróbuj dokręcić śrubę.
podejrzewam że za mocno albo nierówno dokręciłeś śruby, czy płyta jest do uratowania to czas pokaże, zmierz czy wszystkie 4 narożne śruby są równo dokręcone, można suwmiarką zmierzyć, powinny mieć około 20 mm, ale się nie sugeruj bo różne są wysokości, poluzuj tak aby wysokość była identyczna a radiator się sztywno trzymał ale z wyczuciem to nie dokręcanie...
Może trzeba dokręcić śruby kryzy od grzałki , często tam przecieka , za plastikową osłoną koło termostatu.
Dla lepszego styku podczas pomiaru warto zacisnąć porządnie końcówki drutu w zwykłej kostce elektrycznej – porządne dokręcenie śrubą pomaga :)
Na drugim zdjęciu śruby górna i dolna. Zaznacz na oknie pozycję zawiasa, poluzuj trochę śruby, przesuń zawias w górę o np, 1 czy 2 mm w stosunku do kreski zaznaczonej na oknie. Dokręć śruby i domknij okno. Jest lepiej?
Ale co magnesem sprawdzałeś? Szynę prądową gołą czy z wkręconą śrubą (stalową)? Bo jak ze śrubą to test niewiarygodny... Z miedzi takich szyn się nie robi, bo jest zbyt miękka i gwint w niej zrobiony nie wytrzymałby mocniejszego dokręcenia śruby. V.
Witaj. Panowie, jaki powinien być moment dokręcenia śrub kół zmiennych faz przy Chevrolet Cruze z silnikiem 1.8 F18D4. Auto Data pisze, że 65 Nm, ALE można znaleźć informacje w sieci, że się dokręca 65 Nm + 120 stopni + 15 stopni. Jest tam śruba M10 i dokręcając w stopniach, trochę byłoby to za dużo, moim zdaniem.?
Mam problem z Dell 7470. Nie jestem w stanie dokręcić śrubek mocujących obudowę, przekręcają się i wypadają. Co zrobić?
Dzień dobry, Potrzebuję informacji na temat silnika z Potrzebuję wszystkich danych takich jak 1) moment dokręcania korbowodu, 2) moment dokręcania głowicy 3) procedure dokręcania głowicy, długość śrub, kolejność dokręcania 4) momenty dokręcania śrub(ustawienie rozrządzu 5) regulację luzów zaworowych, pompowtryskiwwaczy 6) moment dokręcenia pompowtryskiwaczy...
"ACT" takie oznaczenie znalazłem.
Śruba nie może zbyt lekko obracać się, powinna mieć jakieś zabezpieczenie. Podkładka sprężysta lub podobne, w przeciwnym wypadku, będzie się sama kręciła pod wpływem drgań i będziesz musiał co chwilą naciągać łańcuch. Nawet jeżeli mocno dokręcisz śruby mocujące prowadnicę. Na rysunku, jest pokazana taka podkładka.
Nie rozumiem. Trzeba dokręcać 65 nm a potem poluzować o 90 stopni i znowu dokręcić 65 Nm ?????
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Już pozywaj wszystkich ,juz płacą ci od ręki. Teoretyk sie znalazł. Napisałem pneumatem LEKKO i dociągasz krzyżem. NIC nie ma prawa sie zepsuć i odkręcisz koło zawsze . Nie pajacuj z kluczami dynamometrycznymi bo prawdziwy zawodowiec cię wyśmieje.
Oczyść to, i jeździj, kontroluj. Z tego co widzę to jest obejma zaciskowa,bez śruby
Dokręć śruby przy BU208 - z jednej strony wkrętak a z drugiej szczypce i dokręć obie.
Cześć , trafic 2,5cdi 2009r potrzebne momenty dokręcenia śrub osprzętu i rolek paska wieloklinowego, z góry dzieki
moment dokręcania 17,7-21,6 Nm a potem kąt 88-92 stopnie
Najpierw na obrotach lekko dokręć śruby (nakrętki) dławnic. Tak po 1 obrocie. Jeżeli przestało, to OK. Jeżeli nie, próbuj dalej. Ale nie przeginaj. Powtarzam - dokręcaj tylko na obrotach.
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Czasem nie dokręcone śruby trzymające PCB w chassis ... słaby kontakt i coś się wzbudza, zacznij od dokręcenia :) m.
QRCZE. przykręciłem na 50Nm. W takim razie śruba do wymiany.
Nowa grzałka, której zdjęcie zamieściłeś ma pasować i nie wypadać. Coś źle robisz. Albo za płytko wsunięta, albo nie dokręcona śruba.
Zobacz jakie tam są śruby i dokręć zgodnie z tabelą https://obrazki.elektroda.pl/4819811900_...
Dokręć śrubę co trzyma kabel być może nie łączy dobrze.
Pewnie na uszczelce misy się sączy i podcieka. Możesz odkręcić silnik i dokręcić śruby misy olejowej.
Najpierw spróbuj poluzować śruby głowicy,potem jedną ręką dociskać głowicę do wałka a drugą dokręć śruby.
Popuść śruby drugiego stopnia, ustaw pierwszy na 8 mm, dokręć śruby drugiego do oporu i popuść 1,5 obrotu, zakontrój. Musi chodzić.
sprawdź dokręcenie śrub pomiędzy LCD a klawiaturą - powinno przestać migotać spróbuj zresetować fona, powinno pomóc pozdrawiam
Może trochę szacunku dla sir Issaca Newtona? Jednostkę siły piszemy wielką literą. Co do pytania - skąd wiesz jaki opór tarcia będzie po 200Nm i o ile się zmieni gdy dodatkowo obrócisz o 30°. Taki zabieg jest czasem zalecany przez producentów, ale skoro nie jest tak w Twoim przypadku, to ryzykujesz dokręcenie z przypadkowym momentem.
w czym jest problem Za bardzo dokręcona śruba opaski lub ostry brzeg blachy opaski.
Wymontuj inwerter, oczyść bardzo dokładnie pola masy na płycie inwertera i miejsce styku obudowy matrycy. Mocno dokręć śruby mocujące inwerter. Sprawdzałem - pomaga w większości przypadków.
Luzy ssący 0,35 wydechowy 0,45. http://obrazki.elektroda.pl/9049947200_1...
Jacoch, wymiana sprowadza się praktycznie do wyjęcia komory poza autoklaw i, co najważniejsze, odpowiednim dokręceniu śrub płaszcza po wymianie (sukcesywnie i równomiernie dokręcasz poszczególne śruby)
Ja obstawiam wyłącznik krańcowy drzwi bocznych. Trzeba go wyregulować bo nie domyka któregoś obwodu. Wyłącz maszynę z prądu, zamknij boczne drzwi, zdejmij tylną pokrywę, poluzuj 2 śruby na włączniku, dosuń go do drzwi bocznych, dokręć śruby, włącz do prądu i sprawdź maszynę.
Dokręć śruby te koło dolnego spryskiwacza,i te pod blachą filtra(w środku zmywarki),nie dawaj silkkonu.Silikon się daje,ale na całkiem odkręconą,czystą,odtłuszczoną dolną misę,samo zababranie dookoła bic nie da
Proszę o pomoc jaki moment dokręcenia śrub pokrywy zaworów
Trzymaj, w załączniku komplet.
Tu masz link do części: http://www.motointegrator.pl/ w załączniku dane fabryczne ogólne do sprzęgła (rysunki, sposób naprawy). I drugi z wartościami momentu dokręcenia śrub i nakrętek silnika i podzespołów.
to nie wystarczy wymiana samej uszczelki albo dokręcenie śrub mocujących misę ? Niestety nie. Uszczelka jest zgrzana razem z misą. 99 % wycieków w tych zmywarkach jest właśnie tam.
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
zobacz czy nie ma zabezpieczeń z tyłu od strony koła pasowego . może spadł pierścień segera i lekko przesunął się cały bęben lub dokręć śrubę z koła pasowego
Sprawdz kluczem dynamometrycznym czy dobrze są dokręcone śruby na głowicy. Jeśli to nie pomoże to musisz wymienić pierścienie i uszczelkę pod głowicą. Sprawdz tez prowadnice zaworów czy nie są wyrobione.
Łożysko główne, Nm Krok 1 = dokręć 65 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nowe śruby Śruba centralna koła pasowego wału korbowego, Nm Krok 1 = dokręć 90 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nową śrubę Śruby korbowodu (Nm) Krok 1 = dokręć o 30 Nm, Krok 2 = dokręć o 90° zastosować nowe śruby, dać oleju na gwint
dokręcić śruba corsa dokręcić śruba centralny moment dokręcić śruba
radio kondensator trzeszcz naprawa monitorów warszawa czujnik poziomu tonera
karta telemetryczna kosiarka elektryczna
Straty przy przetwarzaniu 230V AC na 12V DC Yamaha RX-V750 vs Denon DRA-825R: Porównanie