Płaszczyzny mogą być nierównoległe po mocnym dokręceniu. Uszczelka może być grubsza lub powierzchnie wyrównane.
Ciśnienie paliwa w normie? Korekty krótkoterminowe i długoterminowe jak się mają. Mimo niskiego ciśnienia w dolocie nieszczelność może być (powietrze omija przepływomierz)?
A na postoju przy dodawaniu gazu nie idzie tego wykryć . To weź na podnośnik wyłącz esp i sandał. Jeśli nie masz pękniętych węży co ręką sprawdzisz i interkulera co widać to tylko słuchanie syczenia ci pomoże.
W moim samochodzie jak sonda wskazywała, że zły skład mieszanki, to winny był przepływomierz. O ile dobrze pamiętam to zaniżał wskazania.
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Usterka był nieodpowiedni czujnik doładowania. Zamiast sprawdzić czy czujnik jest załozony prawidłowy to zamawiałem 3 szt po nr tego czujnika. Czujnik doładowania w BLS ma pracować na 5v i wychodzić ma ~1.62v na zaplonie Załozony był np od AWX który pracuje na 12v
Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Sprawdź czy gdzieś w okolicy 3 cylindra nie masz nieszczelności w dolocie.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Nieszczelność w dolocie,pęknięta szpilka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora wydechowego.
nieszczelność w dolocie pęknięty lub spadnięty przewód ic najprawdopodobniej
Witam.Sprawdz dokladnie cały dolot w poszukiwaniu nieszczelności,Sprawdz czy pęd powietrza podczas jazdy nie powoduje zdmuchiwania przez co auto będzie tracilo obroty i gasło.Pozdrawiam
Cały czas mi to wygląda na nieszczelność w dolocie, pomimo, że autor sprawdzał.
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
Nieszczelność w dolocie. Sprawdź system odprowadzania par paliwa. Podłączony gdzieś w okolicach kolektora ssącego.
A ja dalej bym ci proponował sprawdzić czy katalizator nie jest czasami zapchany, odkręć sondę przed katalizatorem i się przejedź , jak katalizator jest zapchany to spaliny będą uciekać przez tą dziurę po sondzie i wróci moc tak sprawdzisz kat. Albo masz nieszczelności w dolocie
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Może być nieszczelność w dolocie lub źle wyregulowana sztanga - za duże odczyty ilości powietrza.
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
Nieszczelność dolotu ,odma,MAF itp. Trzeba przeprowadzić diagnostykę, choćby zadymić dolot.
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
zacznij od podcisnien i EGR-a ....
Polecam zrobić diagnostykę, wraz z podglądem parametrów silnika. Zawalony EGR też będzie powodował falowanie, jak również nieszczelność w dolocie czy sonda lambda. Możliwości jest wiele.
Przy takim podciśnieniu sprawdź nieszczelność dolotu i rozrząd, zaczął bym od tego.
Dokładnie, tam szpilki się urywały. Ale zakopciłem dymiarką cały dolot i nieszczelności nie widać.
Pierdoły ,zlikwidować nieszczelność w dolocie, wyczyścić przepustnicę i zaadoptować, jeżeli po tych zabiegach nadal będzie źle a reszta podzespołów kontrolnych będzie sprawna i nie będzie błędów w ECU, to będzie znaczyć że silnik jest zajechany.
Ale nieszczelności dolotu objawiały by sie "oddawaniem" w gaźnik, czyli kichaniem, gaśnięciem i nierównomierną pracą na wolnych obrotach, a okresowo uboga mieszanka... .No cóż, najbardziej by ja było czuć przy przyciśnięciu gazu do podłogi, silnik wtedy szarpie, słychać charakterystycznie dzwoniące zawory. Tak że myślę że układ zasilania paliwem można...
co to może być ? MAF,EGR,MAP,nieszczelność dolotu itp .Trzeba wykonać diagnozę.
Błąd P171 jest błędem widmo możliwości jego pojawiania się jest mnóstwo nieszczelność w dolocie, nieszczelność na kolektorze wydechowym uszkodzona któraś sonda niesprawny katalizator, przepływomierz itd itp bardzo niewdzięczny błąd ja dałem sobie z nim spokój aż padła mi cewka po wymianie cewki przejechałem już 4tyś i błąd nie powraca.
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
Najpierw szukaj nieszczelności w dolocie, np. wspomniane uszczelki. Filtr powietrza możesz wymienić, jeśli nie był wymieniany, a dopiero potem zastanawiać się nad wymianą sondy na nową, bo szkoda robić sobie niepotrzebne koszty.
Witam Nie ma problemu tylko jak wpisuję FH16 to nie ma tego błędu,wykopałem odnośnie separatora ale ma on postać MID128 SID 18.Jest to opis do FH16.Jak coś to pis będziemy kombinować dalej.Sprawdzę jeszcze raz ten błąd odnośnie doładowania. Jeszcze dodatek do separatora.
Przepustnica była czyszczona przez mechanika.Czyli to będzie jakaś nieszczelność dolotu? Te błędy wyskakują kiedy odetnie gaz i świeci Epc.
Kolego, i ja i kolega domex napisaliśmy, szukaj nieszczelności w dolocie
Po przeprowadzeniu pełnego remontu silnika udaj się do skp na analizę spalin.:) Dlaczego nie diagnostyka sondy lambda, nieszczelności dolotu/wydechu?
Nieszczelności dolot. Sprawdź pod ciśnieniem lub dymem.
Szukać nieszczelności na dolocie ?
No racja! jest zawór upustowy. U mnie widać że przy 1700obr żąda więcej niż daje, czyli nieszczelność w dolocie? jeżeli nieszczelność w dolocie to na odcinku filtr powietrza->turbina. Sprawdzę to. A co jeśli komputer żąda zbyt małego ciśnienia, jest taka możliwość??
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Tym bardziej że może być nieszczelność na dolocie czy wydechu i masz błąd od sondy.
To teraz idz i sprawdź czy grucha zaciąga cięgno geometrii, i czy czy nie ma jakichś wyraźnych nieszczelności dolotu .
A szukałeś nieszczelności w dolocie? uszkodzone serwo układu hamulcowego np.
Najczęstszą przyczyną jest nieszczelność w dolocie.
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam zupełnie...
Nieszczelność w układzie EGR,nieszczelność dolotu,EVAP,padająca cewka zapłonowa. Wszystko to może powodować wypadanie zapłonu na wolnych. Jak lepiej chodzi z odłączonym EVAP to go zaślep na próbę i jak pomoże to wymień i tyle.
Sprawdź korekty paliwowe. A jak chcesz zgadywać to wróże nieszczelność dolotu itp , np zaworek EVAP.
Przeglądnąłem cały dolot, żadnej nieszczelności nie znalazłem. Jak sprawdzić czy ten czujnik jest ok?
Witam. Jest może LPG? to parownik może się kończyć. Może być również nieszczelność w dolocie. To tak na wstępie., Pozdrawiam.
Witam. To teraz sprawdź kruciec łączący dwa cylindry z gaźnikiem, uszczelniacze na wale (kruciec powinien być na grubej uszczelce i dokręcony zanim dokręcisz cylindry) I jeszcze jest taka mała przegroda karterów pod cylindrami (może nawet zapomniał jej założyć) To co opisałeś wskazuje na nieszczelność dolotu, nie wiadomo kto to składał i co tam nawyczyniał....
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
wszystko było by w porządku tylko że na gazie ten problem nie występuje a dopiero po zinstalowaniu zaczyna się tak dziać Jesli chodzi o odpalanie to masz i rację ale na benzynie nie da się jeździć zero przyspieszania i się dławi co z tym?? u nie przy takich objawach była nieszczelność na dolocie powietrza (nieskręcone opaski)
Zrób jeszcze jeden przejazd 002+025 z tą przepływką Delphi, ale to tak testowo. Szukaj dziury w dolocie bo wg mnie masz nieszczelność, turbo słabiej ładuje bo coś ucieka. Najlepiej kompresor lub jeszcze lepiej zadymiarka tak żeby coś ładowało z 0,5 bara. AGU powinno mieć 0,6, spadające górą do 0,5 bara Tutaj wyjdzie gdzieś 140 koni, powinno być lepiej....
Cewki, świece, nieszczelność w dolocie, sondy....................... Trzeba sczytać przynajmniej błędy. Bo tak to możesz powymieniać dużo rzeczy dobrych na nowe.
To chyba za niskie a nie za wysokie co? Zasada jest prosta ,im większa nieszczelność dolotu, to podciśnienie mniejsze. Do tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym.
A szczelny masz dolot? Nieszczelność w układzie i nie pojedzie..... Modyfikacja na fabryczny (bo gazmen zepsuł i coś zdemontował czy obciął) może spowodować ten sam problem. Jednak obstawiam elektrozawór, zacina się i nie puszcza gazu jak trzeba.
Szarpanie może być przez EGR, odłącz na próbę i przejedź. Korekty na plus to nieszczelność dolotu, uszkodzenie sond, dziurawy evap. Oczywiście zakładając, że błąd ubogiej mieszanki nie pochodzi od niewydajnej pompy paliwa. Ale wtedy to i mocy by nie było.
Nieszczelność dolotu
Sprawdz nieszczelności w dolocie. może łapie lewe powierze.
Silnik chodzi równo? Na zimnym i ciepłym? Ja bym zaczął od szukania nieszczelności w dolocie.
Za bogata mieszanka czyli za mało powietrza. Za wysokie ciśnienie w dolocie czyli nieszczelność, ale sprawdziłeś i układ jest szczelny. Czyli w tym przypadku: bogata mieszkanka + za małe podciśnienie daje niedomknięty zawór EGR. Pozdrawiam
Dlatego trzeba sprawdzić parametry już ci pisałem . Takie błędy nie biorą się same z sie. Wystarczy że będzie np nieszczelność dolotu itp.
Jak widać sygnał z drugiej sondy jest zawyżony; 700mV czyli trochę za dużo. Typowy sygnał. Żadne 400mV zerknij sobie na ten zawężony wykres który podpiąłeś do pierwszego postu, tam pięknie jedzie na 400mV. Jak dla mnie to pięknie stoi na bias-ie sonda zimna/martwa, jak się rozgrzewa to napięcie zaczyna się zmieniać i rośnie do normalnej wartości ze...
Czyli konkretnie nieszczelność dolotu przez niedokrecony EGR tak?
nieszczelność dolotu
Witam, mam taki problem u narzeczonej w aucie a chodzi o lewe powietrze i to w ilosci takiej ze jak zatkam dolot to zero reakcji Zaślep dolot, ale wyprowadź sobie wężyk. Znajdź palacza papierosów (może być efajek) niech się dobrze zaciągnie ;) i przez wężyk "wpompuje" dym. Nieszczelność znajdziesz po wydobywającym się dymie.
trzeba zrobić tzw. logi dynamiczne czyli odczyt wartości podczas jazdy, również turbina mi nie pompuje w pełnym zakresie a błędów żadnych nie mam, dopiero wtedy będzie wiadomo czy łopatki są zatarte czy jest nieszczelność dolotu czy jeszcze inna przyczyna.
Po przeczytaniu tamtego tematu obstawiam że na 90% winna jest tylko i wyłącznie spartaczona instalacja gazowa. Jakaś drobna nieszczelność w dolocie nie da P1136.
ma wolnych pokazuje 38) nieszczelność w dolocie
Patrzałeś czy nie masz czasem nieszczelności w układzie dolotu? Intercooler, węże.
Można też popsikać np plakiem po dolocie podczas pracy silnika, jak podczas psikania silnik zareaguje podwyższeniem obrotów to znak, że jest nieszczelność w dolocie. tylko trzeba robić to z głową, żeby silnik nie odleciał
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność Dodano po 7 Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność
Przy dotyku? Pewno mechanik nie założył jak trzeba. Ta rurka lubi pęknąć z drugiego końca, w miejscu gdzie nasuwa się na króciec- (prowadzi do listwy paliwowej) Jest tam dojście fatalne, pod kolektorem. Dlatego pisałem, aby sprawdzić samostartem, lub zwykłym plakiem. Nieszczelność dolotu idzie ogarnąć nawet na parkingu i zaoszczędzić czas i pieniądze....
Za niska kompresja, nieszczelność w dolocie.
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
Albo turbina albo nieszczelność dolotu. Ew. " wisi" EGR...
Widzę tutaj dwie możliwości. 1. Nieszczelność komory korbowej lub dolotu, co by tłumaczyło gaśnięcie poniżej 2000 RPM. 2. Zbyt uboga mieszanka biegu jałowego - źle wyregulowany gaźnik, złe dysze lub uszkodzenie/zużycie. Dobrze byłoby gdybyś podał typ gaźnika, produkcję.
Jeśli kapie olej to jest nieszczelność dolotu i trzeba ją usunąć. A czy puszcza odmą, czy turbiną to inna sprawa.
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Pozostaje Ecm (złe sterowanie zapłonem albo wtryskiwaczem), uboga, mieszanka przez nieszczelność dolotu. Pozostaje diagnoza oscyloskopem, podanie wartości korekt i innych parametrów. I czy to wypadanie występuje tylko na wolnych czy też pod obciążeniem?
Tak ma być. To falowanie , to jakaś nieszczelność dolotu poza przepustnicą.
Z tego co mi wiadomo luz zaworowy kompensowany jest hydrauliczne. Powodem błędu może być uszkodzony czujnik map, nieszczelności w wydechu, dolocie.
Zwiększyć obrotów się nie da, to nie gaźnik. Zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy. W następnej kolejności zaworek dawkujący powietrze na biegu jałowym (tzw. silniczek krokowy przepustnicy). Jeśli i to nie pomoże to nieszczelności dolotu i lewe powietrze.
A filtr powietrza oglądałeś?
Nieszczelność dolotu, uszkodzona/brudna odma, lejące/przycinające się wtryski.
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
Nie masz nieszczelności w dolocie. Wartość MAF actual wzrasta tylko wtedy jeśli turbo ma pierwszego overboosta czyli pierwsza reakcja N75 na przeładowanie, tu akurat wszystko jest OK. Turbo faktycznie ciężko się zbiera bo potrzebuje około 3-4 sekund na prawidłowe doładowanie więc w takich przypadkach wywala się katalizator (zwłaszcza przy dużych przebiegach...
zacznij od pomiaru podciśnienia w układzie. nieszczelności związane z dolotem, intercoller-gruba rura-silnik.
Znalazłem nieszczelność na dolocie z pompy vacuum, uszczelniłem to. Ilość dymu zmniejszyła się diametralnie, ale dalej są dziwne dźwięki w okolicach silnika i brak mocy. EGR i kolektor dolotowy wyczyszczone.
nieszczelność dolot nieszczelność dolot powietrza klapy dolot
auris komputer dioda kierunek zaporowy prąd bramki tyrystora
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Szuflada nie wysuwa się w Yamaha BD-S1067 - przyczyny i rozwiązania Kostkarka nie pobiera wody - przyczyny i rozwiązania