Forscanem nie zrobisz tego rocznika
Finalnie wyjalem EWS. 3 srubki od pokrywy, 2 od modulu. Podlaczylem pod AK90+ usunalem stare klucze i dodalem 2 nowe. Po temacie wiecej priv
Nie da się dopisać używanego klucza, musi być nowy czysty. Pin moża uzyskać w Aso - naklejka z kodem to koszt ok 30-40 zł .
Temat ogarnięty, piloty nie siedzą w immo...
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Witam. Mam prosbe do kolegow o sprawdzenie,zmieniam zegary i mam problem z dopisaniem klucza.Program ktory mam mi pokazuje XX7X.moze ktos mi to zweryfikowac.Pozdrawiam
Cofam do końca z tym dinksem. Launch ma kilka opcji do wyboru, wymiana ecu (używany), wymiana BCM, Wymiana rygla stacyjki, kasowanie/dopisanie klucza zwykłego, kasowanie/dopisanie klucza inteligentnego. Ja już próbowałem wszystkiego. Przykładowo wybieram dopisanie klucza inteligentnego. Launch podaje PIN, wpisuję go, następnie mam włączyć zapłon kluczykiem...
Jeśli elektryk numer 4 jest dobry, to ma rację. Teoretycznie nie da się dopisać używanego klucza. Teoretycznie. Stąd też uzyskałaś odpowiedź numer 1 i 3.
BSI zrobione na VIRGIN?
Dopisanie klucza.
Oki niech dorobi plus dopisanie klucza i bedzie ok.
Chodzi o to aby zrobic samemu i uniknac kosztow, bo te wynasza nawet w setkach zlotych Samemu nie zrobisz taniej. Sprzęt jest droższy niż to auto. Jak dostaniesz w Oplu duplikat karty to możesz dopisać OP-COMem (ale nie tym piratem krążącym po sieci) albo Autoscannerem (Opelscanner). Każdy z tych interfejsów to koszt kilku tysięcy PLN... za dopisanie...
Przerabiał ktoś podobny przypadek, seat leon 2009 odczyt eeprom i immo dopisanie klucza wszystko przeszło bez problemu, auto odpaliło. Przy kolejnym odpaleniu na dorobionym kluczu wyskoczyło na liczniku SAFE i gaśnie, oryginalny klucz działa. Przy kopii transpondera na a-c-e nie ma problemu. Robiłem auta VAG w tych rocznikach i nie było nigdy problemu
Witam. Muszę dopisać nowy klucz do auta. W EZS siedzi podwójnie HC08AZ60 maska 1J35D. Pytanie którą kość wyjąć i odczytać. Czy może trzeba obie?. Nr EZS 2035450508 Jeden procek od strony kostek drugi od strony mechanizmu stacyjki.
Nie myl dopisania klucza z dopisaniem pilota.
Wersja Lite powinna sobie spokojnie poradzić z dopisaniem klucza do ''immo''. Tylko problem w tym, że Lite'm nie wyciągniesz pinu do immo z licznika. Do tego będzie potrzebny inny program, a być może i kabelek. Bez pinu nie zakodujesz klucza. Jakim kablem dysponujesz?
Witam. Jak się ma kwestia dopisania klucza w traficu 1.9 dci z 2003 roku.
W sumie tak, gość co mi robil synchro dopiero po dopisaniu klucza zaczął kręcić. A w parametrach jest "ecm data received = no" więc macie rację tu będzie problem.
A czy jakiś VAG-COM da radę ?. Nie. Musi być coś do kluczy np. IM508 lub inne narzędzie co obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Nie bardzo rozumiem co ma pilot do tego i dopisanie klucza i w jakim celu to robiłeś? Nie robi się nic z nim przy wymianie ECU silnika.
Chciałbym spróbować dopisać jeden klucz, który posiadam. W liczniku jego stan jest jako nierozpoznany. Czy mając pin i vcdsa nie dopiszę tego klucza do licznika?
A tam przypadkiem nie jest pin do tego potrzebny i cała procedura dopisania klucza???? CHyba że pilot radiowy??? Autor nie napisał roku auta?
Tak, gdybym nie dopisał klucza nie byłoby reakcji na przekręcenie. Dopisałem i dalej efekt sprzed zmian.
Nie pójdzie już z dopisanego klucza z innego auta.
Aso w Opolu za dopisanie klucza liczy sobie chyba 90zł w przypadku celici 02, ale poszło "ręcznie" w yarisie z tych lat też jeszcze powinno.
T300 ogarnie temat.
Nie dopisze klucza z innego auta, nawet jak sobie sprawi ucebika dziewicę :D
Wbrew pozorom serwis toyoty nie jest taki drogi, za dopisanie klucza zaśpiewali 60zł :)
Po pierwsze masz czym to zakodować?Jest funkcja dopisania klucza i pytanie o pin?
Dopisać nowy licznik do auta (immo), dopisać klucze i będzie OK.
Z tymi co masz to na śmietnik. Na nowym też będzie SAFE i immo mrugać dopóki nie dopiszesz klucza itd... Mógłbyś sobie rok starszy licznik kupić, nie było by SAFE,ale chyba prędkościomierz by nie działał ....
wszystko w pierwszym poscie. clip wola o kod wejscia pewnie nie bo chce to robic online i nie konczy procedury dopisania klucza
A ja myślę że nawet nie trzeba kodu pin ,bo przyczyna będzie inna.Pin potrzebny tylko do dopisania klucza jak ktoś zagubił inaczej nigdy nie było bo moduły dopisują się same,a temp. i słaby aku robi w tych autach problem.Robota na 5 min. Nigdy nawet z lawety nie zwalali lub porzyczałem sterowniki z immo off na dojazd.
najlepiej i najszybciej zrobić klona starego kluczyka . Lunchem nie dopiszesz klucza bo to ciężki temat. Prponuję Vag-a.
Rok i jaki IAW tam masz ?? Dodano po 4 Najszybciej jakbyś miał stacyjkę i czysty transponder. Odczyt pinu z licznika i dopisanie klucza
Nie dopiszesz używanego klucza.
Te znachor Kamyczek poczytaj jeszcze a potem się udzielaj. I nie chandlarz tylko kumaty gość co nie da robić się takim jak Ty podejrzewam znawcą tematu z seicento. Po vinie to możesz wypić pod sklepem z kolegami a nie klucz do auta 😂 Dopisanie klucza trwa 10min jak masz drugi. No chyba że dopiero uczysz się obsługi sprzętu na aucie klienta....
Witam, czy wygeneruje mi ktoś kod do kluczyka Immobiliser renault megane 2000 rok ? słyszałem że można zakodować kluczyk od nowa mając 4 cyfrowy kod. Pozdrawiam W tym roczniku to raczej pilot radiowy i kod jest ośmiocyfrowy, ręcznie go nie przyuczysz tylko tester który obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Mam drugie bsi zrobiłem 95256 na f i telekodowanie ale też przy probie dopisanie klucza wyrzuca błąd a po uspieniu kasuje wszystkie ustawienia z bsi. Co złe robie?
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
Zakodować ten kluczyk to 10 minut roboty , czytasz pin i kodujesz . Żeby wyłączyć możliwe ze trzeba wyjąc sterownik silnika z podszybia rozebrać przeczytać i przeprogramować i wtedy byle ćpun ze śrubokrętem buchnie auto i pojedzie . Jakie to zabezpieczenie jednak jest . Immo usuwają ci co nie potrafią dopisać klucza , czy zakodować sterownika . Jeśli...
W tym aucie PIN to można sobie włożyć... Nie dopiszesz klucza, ani VCDS, ani nie wiadomo czym. Sprzęt do odczytu bloku IMMO. Sprzęt do prekodowania transpondera na podstawie IMMO. Wgranie do auta. Tyle filozofii. Potrzeba odpowiedni sprzęt i wiedzę, ale jak ktoś ma to i wie jak użyć. :D
Witam Mam taki problem z Nissanem nevarą 2004 2,5 d zostały zgubione klucze. Problem dorobienia klucza juz rozwiązany tylko zostało imo. Pin już wygenerowałem tylko zostało dopisanie klucza i TU pytanie jakim urządzeniem to zrobic. Pomóżcie :/
Pisze o omijaniu immo a podaje sposoby które nie polegają na ominięciu tylko na dodaniu nowego klucza. A co w tym dziwnego w dopisaniu klucza. Znasz pin i o problemie.
zrobię ci kluczyk do starego zestawu. Stary zestaw nie istnieje bo uszkodził ecu przy otwieraniu. Teraz musi kupić kupić kolejne co wraz z dopisaniem klucza da taki sam koszt jak kupno zestawu, samym kluczykiem go niestety już nie uratujesz.
jeśli chodzi o immo tzn dopisanie nowego klucza i inne konfiguracje to np launchxdiagpro3 wchodzi w te opcje bez kodu,jest tylko zwłoka czasowa
Odczytałem 95160, wyciągnąłem PIN, usunąłem id brakującej pestki, w jej miejsce wrzuciłem id nowej pestki. Effi przeliczył checksumę na końcu wsadu i zapisałem. Byłem przekonany, że MES ma jedynie funkcję dopisania pilota, bez funkcji dopisania klucza (pestki). Dodano po 2 Wsad surowy oraz po dodaniu nowej pestki. PIN 54932. Nowy klucz na miejscu nr...
Witam mam problem z pegeotem 307 mianowicie immo nie widzi kluczyka. W pp2000 w bsi status kalkulatora silnika zablokowany i nierozpoznano transpordera. Wyciągnąłem Pin z bsi i przy próbie dopisania klucza wyrzuca mi błąd komunikacji z kluczykiem. Mam drugi kluczyk i jest to samo ale podejrzewam że są jednkrotnego kodowania a on jest z innego auta.
Dopisanie klucza do immo znając PIN zrobisz TECHem, oczywiście tym prawdziwym a nie zabawkowym fejsikiem. Zrobisz też OpelScannerem. Pewnie są tez i inne urządzenia (Launch?) które dadza radę... Aha, na alledrogo można dostać coś takiego jak "opel immo tool" - specjalizowany fejsik do grzebania w immo oplowym. Ale cena niewiele niższa niż opelscannera...
A ja miałem identyczną historię. Niestety nie pomogło dopisanie klucza. Dopiero wyczyszczenie immo. Odtąd błąd jest ciągle obecny, ale auto jedzie. Ostrzegam, że po tym zabiegu może kłamać na parametrach. Np u mnie wychodziło zapotrzebowanie powietrza na minus 250 Pa.
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Podejrzewam że w tym aucie immo jest w puszcze a nie w zegarach co często dla takich kabli jest problemem i nie potrafią wyciągnąć pinu a bez niego nic nie zrobisz. Nie wiem czemu upierasz się na dopisaniu klucza, szybciej, pewniej i kosztem takiego przewodu będzie montaż emulatora.
Naprawdę bez s-key nie jestem wstanie dopisać nowego klucza? Tak dużo ludzi dopisuje to vcdsem mając oczywiście PIN. Może podpowie mi ktoś coś jeszcze.
czy istnieje inna opcja dodania klucza w tym modelu Karta FIAT CODE -> PIN -> Examiner i dopisanie nowego klucza do NBC.
Pica z blokera zaprogramujesz w programatorze JDM programem ICprog. EDIT: Dopisac klucze twin,karta do blokera i co miesiac aktualizowac klucze.
Jakiś czas temu robiłem Fiestę z 2004 roku, to bez problemu. Jak kolega pisze sterownik podmiana na aucie, czyszczenie kluczy ze sterownika dopisanie nowych (MUSZĄ BYĆ DWA). Inicjalizacja i powinno chodzić. Trzeba przy dopisaniu kluczy mieć dostęp do kodów - albo generator, albo jednorazowy wykup u ludzi którzy to udostępniają.
choc minelo juz duzo czasu od zadanego pytania , napisze ze nie ma innej mozliwosci jak tylko dopisanie pompy i klucza do pcm . czyli nic nie wywalamy , tylko po bozemu jak fabryka przykazala.
zdarza mi się potrzeba dopisania jakiegoś klucza czy np wymiana BSI,UCH etc i potrzeba do tego PIN,
Nie wiem skąd wielu kolegów ma informacje o całkowitej katastrofie i braku możliwości dorobienia klucza do starego ML'a. Aktualnie problem (brak możliwości) jest z dorobieniem klucza do nowych "mietków" począwszy od mniej więcej (zależy od modelu) 2014 roku, które używają systemu FBS4. Stary ML to prozaiczny system DAS3. Trzeba mieć do tego sprzęt i...
poszukam używanego kluczyka Nie da się dopisać używanego klucza - tylko nowy.
rocznik 99 silnik2.0 td klient ma jeden czarny kluczyk wiec dokupil surowy klucz zeby doprogramowac niestety procedura sie nie udala wedlug instrukcji serwisowej pojechal wiec do aso i tez rozlozono rece maja sie porozumiec z centrala w warszawie bo nie kumaja co jest przyczyna stad moje pytanie czy ta toyota powinna miec klucz tz.matke czy procedura...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Są urządzenia bardzo tanie do kopiowania ,to jest najprostrze rozwiązanie ,bo sobie drugi kluczyk skopiujesz,a przy braku w golfie pow.2006 i tak nie dopiszesz nowego klucza niczym tanim bo trzeba eeprom spreparować. Ale to nie jest rozwiązanie dla Ciebie bo transpondery drogie powyżej 20zł
Teraz pozostaje i szukanie oryginalnego wsadu zaszyfrowanego do tego licznik i go wgranie przez programator - jak nie wyskoczy DEF to dopisać licznik do auta i dopisać klucze. Chyba że znajdziesz kalkulator który Ci zakoduje wsad który odczytałeś ale wątpię abyś znalazł taki kalkulator.
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Puszka immo jest odpowiednia, sprawdziłem nr vin. Jaka jest procedura dopisania nowego klucza przez op-com? Będę wdzięczny za pomoc
Jak odłączyć immobiliser Pytasz o fabryczne immo z transponderem w kluczu (karcie) czy coś dokładanego? W tym samochodzie prostsze i tańsze jest doprowadzenie instalacji do stanu fabrycznego i dopisanie nowego klucza. W każdym przypadku potrzebujesz odpowiednie "narzędzia".
Może mi ktoś powiedzieć jak zablokować działanie klawisza MENU na klawiaturze. Na temat blokowania klawisza z logo Windows znalazłem trochę informacji i już zwalczyłem dziada ale na temat tego drugiego zupełnie zbędnego klawisza (a nie udało mi się kupić odpowiedniej klawiatury bez tego utrudniacza) nic nie mogę namierzyć. Rzecz w tym, że chcę uchronić...
Tego klucza nie można już dopisać , trzeba nowy transponder którego samym VCDS też nie dopiszesz. Sprawdź inny kluczyk jak takowy posiadasz . Ale wydaje mi się że najtańszą opcją będzie immo off.
Witam Wszystkich Tak jak w temacie kolega ma Citroena C1 oczywiście z jednym kluczem bo samochód z Francji. Odłączył akumulator i C1 pali i gaśnie po podłączeniu po DIAGBOX-a w parametrach immo brak zgodności na uruchomienie silnika (klucz sie wysypał ) chciałem zaprogramować klucz ale co widziałem w opisach DiagBoxa-a musi być jeden zakodowany by dopisać...
mam odczytany wsad z tego licznika, ale nie wiem czy poprawnie, potrzebuje loginu, w celu dopisania nowego klucza. wsad w zal , jak by mogl ktos zerknac to byl bym wdzięczny.
Wracając do mojego pytania dotyczącego odpalania dwóch aut jednym kluczykiem, to się nie da(podobno przy dopisaniu klucza do innego auta zmienia się kodowanie immo) Serwis nie chętnie chce podać kodu pin do immobilizera zasłaniając się brakiem takich adnotacji w papierach(byłem w dwóch różnych serwisach w poznaniu), dorabiają kluczyki poprzez łączenie...
To opis synchronizacji już wcześniej zakodowanego klucza. Nowego nie dopiszesz. Możesz zamówić klusz po vin w serwisie.
Bzdury. Nie da się używanego klucza dopisać do innego auta.
Najprościej to udać się do punktu gdzie dorabiają klucze, naprawia to - obędzie się bez wymiany stacyjki i dopisywanie kluczy. Jak kupisz używana wkładkę to trzeba dopisać klucze do immo. Kluczykarz może też używana wkładkę dopasować do oryginalnego klucza.
Najprościej to dopisać drugi TP klucza, jeżeli masz kod PIN
Pilota z tego co pamiętam zaprogramujesz, nie dopisze tylko używanego klucza.
Temat stary ale nie zakończony. Więc dopiszę: Za S3311 pracuje poprawnie NCP1200D60. Jeżeli dalej napięcie 5V pulsuje, uszkodzony jest rezystor RP02 10Ω.
To jest plik z aktywnym immo, więc musisz dopisać klucze
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
wymiana licznika to nie tylko dopisanie kluczy w tym przypadku.
Jest tam jasno napisane - masz uruchomić instalator i na jego pierwszym ekranie uruchomić wiersz poleceń (SHIFT+F10), uruchomić regedit, dopisać odpowiednie klucze, wyłączyć regedit i kontynuować instalację.
Te procedury to tylko przypomnienie klucza, dopisanie nie jest już takie łatwe. Wklej zdjęcie starego i nowych pilotów. Oczywiście płytki, nie obudowy.
Jeszcze trzeba dopisać klucze do auta
Witam Immo jest już na off po małym zabiegu. Auto odpala ale centralnego nie ma z pilota. Planet nie łączy się z COM 2000 (tym pod kierownicą) wszystkie funkcje z manetki działają tj. światła, kierunki, sterowanie radiem. Nie można dopisać klucza za pomocą Planeta. Przekaźniki w BSI działają jeżeli zostaje wykonana próba ryglowania i odryglowania za...
Gdzieś wyczytałem, że zeby zzrobic relacje 1:1 trzeba dopisać UNIQUE do klucza obcego..
Ford Focus 1.8dtci 2003r nie zapali, posiada błąd B1601 - błąd kluczy, nie widzi żadnego klucza. Mam pytanie czy jest możliwość dopisania kluczy bez testera, posiadam do pisania kluczy AD100 i Launcha ale one tego nie robią, są dwa klucze jeden z pilotem a drugi zwykły z niebieskim paskiem.
Jak zrobiłeś reset silnika klucza starego nie dopiszesz już,tylko drugi nowy.
toyota tylko za dopisanie immo z klucza, ktory juz posiadam naciety zaspiewala mi 60zl w opolu :) bylem sie tylko zapytac, i ciezko mi uwieżyc w ich cene
Mój jest VCM 2 - http://www.auto-diagnostic-tool.com/blog... http://obrazki.elektroda.pl/6128862300_1... Jakby ktoś swojego otworzył, to byłbym wdzięczny.
Jak nie ma komunikacji ze silnikiem(licznik) to klucza nie dopiszesz w immo 3,a tym bardziej używanego TP.
To jest BMW a nie Passat. Producent przewidział 10 szt. zaprogramowanych kluczyków do danego pojazdu z czego 2szt. odpadają ponieważ otrzymuje się je przy zakupie auta. Nie ma możliwości dopisania innego klucza. Jest opcja porównywalna z magią ale na 98% nie w E90... Sądząc po zadanym pytaniu nie posiadasz odpowiedniej wiedzy by spróbować odczytać dane...
Witam wszystkich.Mam do wymiany w vectrze c moduł cim ponieważ stary został uszkodzony przez właściciela podczas spawania.I teraz problem polega na odczytaniu wszystkich danych ze starego modułu (potrzebne do dopisania w nowym)ponieważ op-com nie ma połączenia z nim.Ma ktoś z kolegów jakiś pomysł? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Do dopisania nowego...
Witam jak w temacie potrzebuje wyczyscic transponder (erom i ew. eeprom) po niezbyt udanej probie jego dodania do CAS3+ Finalnie plik z zaktualizowanym casem, nadpisalem starym oryginalnym przez co nie zdazylem go zaladowac do modulu, teraz ponowic operacji nie moge bo transponder jest juz zapisany, albo moze jest jakas opcja dopisania tego klucza (ktory...
Z którego roku logan ? jak nie masz połączenia do renault net a wątpię że masz to clip-em klucza nie dopiszesz. Jak jesteś ze śląska mogę pomóc.
Andiv, właściciel niech pojedzie do ASO z dokumentami i mu powiedzą co i jak. Chociaż myślę, że zaraz Ci ktoś dopisze :)
Soft jest identyczny. ACE ma pakiety VW dodatkowo płatne, Tango ma w podstawie VW. Jak masz odczytany security blok z licznika po 09 to tak samo Tango jak i Evo zorbą transponder na gotowo do odpalenia auta. Ostatnio w Tagno dodano zapis na transponder 48W, nie trzeba po tym modyfikować zawartości pamięci EEPROM. Tango i EVO odczytują pliki security...
Może teraz ktoś ma dla mnie jakąś koncepcje co jest nie tak ??? Kupiłem drogie zegary ponieważ na tym liczniku którego nie mogę zgrać z immo powoli zanikają linie na fisie . Zegary wyjęte z audi a6 c5 2003 1.9tdi kombi. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok....
dopisanie pilota dopisanie transpondera excel dopisanie
programy batch czujnik wskaźnik renault nitro poliuretan
silnik s301d delonghi pusty obwod
Ciężko obracający się bęben w pralce - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja przekaźników w Seat Ibiza III