Jakiś czas temu robiłem Fiestę z 2004 roku, to bez problemu. Jak kolega pisze sterownik podmiana na aucie, czyszczenie kluczy ze sterownika dopisanie nowych (MUSZĄ BYĆ DWA). Inicjalizacja i powinno chodzić. Trzeba przy dopisaniu kluczy mieć dostęp do kodów - albo generator, albo jednorazowy wykup u ludzi którzy to udostępniają.
Mój jest VCM 2 - http://www.auto-diagnostic-tool.com/blog... http://obrazki.elektroda.pl/6128862300_1... Jakby ktoś swojego otworzył, to byłbym wdzięczny.
1. Uruchomienie programu zminimalizowanego poleceniem start /min taskmgr.exe 2. Uruchomienie programu razem z systemem można osiągnąć przez dodanie programu do autostartu lub poprzez dopisanie do kluczy Run (itp.) w rejestrze lub poprzez dopisanie do Userinit w rejestrze. 3. Żeby program był ukryty to spróbuj: Ukrywa okna uruchomionych programów. Przydaje...
I już dzwonimy do płokuratuły.😁 Dodano po 5 Zgłoś się z tym do SKP. Odnotują co trzeba i git. Nic nie kombinuj z przebiegiem.
Masz złe kodowanie w ABS Trzeba przeliczyć poprawnie i będzie ok. Zastanawia mnie po co wymieniałeś pompę skoro to nie jej wina. Pewnie nie było porządnej diagnostyki i sprawdzenia o co chodzi tylko wymiana na pałę
wymiana licznika to nie tylko dopisanie kluczy w tym przypadku.
BSI zrobione na VIRGIN?
Dopisanie kluczy nic nie daje, wygląda na to że wysypało się parowanie, parowania nie da się zrobić bo jw. jest już sparowany. Sterownik poszedł na VIRGIN albo immo off. , ale u Ciebie immobiliser nie zgasił silnika, tylko będzie to jeszcze jedna usterka Dodam jeszcze od siebie, że jak bagatelizujesz podstawowe błędy, to robisz bardzo źle. Masz rację,...
(...) Najnowszą wersja ForScan 2.3.65, z pełną płatną licencją, oraz oryginalnego kable VLinker FS. Próbowałem:- innego laptopa, - innej starszej wersji ForScan- ten sam laptop I kable na innym samochodzie - działa ok- innego akumulatora który jest na 110% pewny ale nie da rady go zaprogramować. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda...
A czy jakiś VAG-COM da radę ?. Nie. Musi być coś do kluczy np. IM508 lub inne narzędzie co obsłuży dopisanie klucza. Pozdr.
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Forscanem nie zrobisz tego rocznika
Jest reakcja auta na "pilota" ? Masz sprawdzone wszystkie "masy" i "zasilania" ? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ? Jesteś pewny, że nie "wyleciała" synchronizacja ? Zacznij od wypięcia ESL. Zamiast rygla, podłącz emulator ESL Emulator pozwala przekręcić klucz i uruchomić pojazd, jednak będziesz miał w systemie status NIE spersonalizowany. Diagnostyka...
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
T300 ogarnie temat.
Sprawdź w ECU SERVICE. Mają do SID208. Nie wiem co masz uszkodzone po kradzieży ale dopisanie immo w fordzie to chwila chyba nawet szybsza niż wlutowanie emulatora. Wymieniłem stacyjką z kostką i kable do pętli immo, fachowiec od kluczy mówi że uszkodzona pętla, u mnie na kompe bcm widzi ją normalnie. Wiem że uszkodzony jest sterownik ABS kreski na...
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Zrobienie na Virgin to wyrzucenie kluczy z pamieci a to oznacza nowe transpondery. Bzdury piszesz. przez analize porownawcza juz wiem ktore linie we wsadzie trzeba wyczyscic aby wsad byl czysty Geniuszem jestes. Inni szukali dlugo, kupowali nowe czesci, aby je analizowac, a ty tak przez analize porownawcza dwoch uszkodzonych kalkulatorow... Zgadza...
Po co PIN starego licznika skoro to nie immo3? Tylko PIN z nowego, dopisanie kluczy i dopisanie do sterownika silnika. Czy czasem przy zielonym podświetlaniu nie było puszki immo?
Dopisać nowy licznik do auta (immo), dopisać klucze i będzie OK.
Jest tylko jeden kluczyk do korzystania z zamka drzwi. Czy to znaczy, że nie użytkujesz pojazdu? W tym samochodzie raczej też trzeba użyć kluczyk do uruchomienia. Rozumiem, że kluczyk którego używasz nie jest wyposażony w pilota do CZ. Więc jeśli chcesz sprawę rozwiązać w miarę niedrogo to pozostaje udać się do specjalisty właśnie z zakresu dorabiania...
Musze zrobić wyraźny dopisek: Co do tokenów - żetonów od PSA Poza diagnostyką pełną - Można auto "postawić" telekodować automatycznie z ustawieniami fabrycznymi. Niestety nie ma furtki na modyfikacje w modułach BSI np dopisanie kamer, parktroników, haka, kolorowego wyświetacza itp również tak samo w niektórych multimediach zapewne w niektórych ECU też...
Mam kabel USB do kompa, tylko czy moglby ktoś madry podpowiedziec jak mam wykonac te synchronizacje kluczy, czy dopisanie kluczy do modulu komfortu? Bo niezbyt orientuję sie w tych blokach danych itp.
Właśnie to jest moje pierwsze spotkanie z wymianą ECU w fiacie z powodu takiego błędu. Dopisanie kluczy odbywa się z tego co wiem w puszcze immo a ECU pewnie jest jakoś sparowane z puszką. Wiem że wyjściem jest kupienie kompletu ECU, kluczy, puszka immo i stacyjka. Ale chciał bym jakoś to inaczej załatwić.
Witam . Powodem może być słaby sygnał kluczyka lub padnięta puszka immo . można naprawić to na dwa sposoby nowa puszka i dopisanie kluczy lub przekodowanie funkcji immo w starej puszce ( można to zrobić wysyłkowo ) Pozdrawiam MACIEK
Hm gwoli ścisłości: Pin do immo jest zapisany w pamiatce w liczniku, zdaje sie ze 93c86 smd, ale głowy nie dam :) Mozna tez odczytac przez zlacze diagnostyczne bez rozbierania czegokolwiek, ale sprzet troche kosztuje. Przy programowaniu kluczy w kanale 21 nie wpisujesz numeru klucza tylko ilosc kluczy które chcesz zaprogramowac. Różnica o tyle że jak...
Dokładnie podjedz do punktu dorabiania kluczy i spytaj ile kosztuje dopisanie pilota
dlaczego? podczas procedury wpisujesz ilość kluczy które chcesz zaprogramować i je dopisujesz,masz komunikat kiedy jaki włożyć lub wyjąć ze stacyjki,lub włączyć czy wyłączyć zapłon.
najpierw ukrycie kluczy i aktywacja przez dopisanie konta przez co miałem problem z rozdaniem niepotrzebnych mi kluczy znajomym Wiele ludzi kupowało bundle po 1$ i sprzedawało klucze, więc to wcale mnie nie dziwi.
Skoro dysponuję pilotem to chyba nie jestem przypadkowym złodziejem z ulicy ;) Złodziejem nie musisz być, wystarczy że jesteś mieszkańcem wspólnoty mieszkaniowej z jakąś bramą/szlabanem/garażem i chcesz drugiego pilota. A znając życie firma serwisująca za pilota i dopisanie go do centralki drogo sobie życzy.
No właśnie jest motorola mało spotykana , i żeby kod ściągnąć trzeba było wylutować procka i na podstawce zrobić . Mam już kod do niego , gościu się w 1,5 h wyrobił i szacun za to . Pojazd zapalił :))))))) z kodem poszło bez problemów , reset immo , dopisanie kodu z auta i zaprogramowanie kluczy .... DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC !!!! Pozdrawiam PS >...
Płytka to kawałek laminatu ze ścieżkami więc możesz ją przekładać dowoli. Chodzi o scalaki na płytce. Jeżeli sprawne i przerzucisz je do na nową płytkę to pilot będzie działał. Jeżeli są uszkodzone to musisz kupić nowego pilota. Tam są piloty z transponderem przy grocie i z transponderem na płytce. Włożenie nowego transpondera i dopisanie go do immo...
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Pica z blokera zaprogramujesz w programatorze JDM programem ICprog. EDIT: Dopisac klucze twin,karta do blokera i co miesiac aktualizowac klucze.
Finalnie wyjalem EWS. 3 srubki od pokrywy, 2 od modulu. Podlaczylem pod AK90+ usunalem stare klucze i dodalem 2 nowe. Po temacie wiecej priv
Nie da się dopisać używanego klucza, musi być nowy czysty. Pin moża uzyskać w Aso - naklejka z kodem to koszt ok 30-40 zł .
Wez te nowe tp i stary klucz i podlec do kogos na dobry kombajn do kluczy niech ci zrobi identyfikacje tp.Mi niedawno sprzedawca przyslał tp i były inne bo sie poprostu pomylił. Jeszcze mankament mozesz miec taki ze tp ktore kupiles nienadaja sie do uzytku co wiele razy sie zdazało.Trzeba miec sprawdzone zrodło bo te same kosztuja 7zł i tez te same...
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Teraz pozostaje i szukanie oryginalnego wsadu zaszyfrowanego do tego licznik i go wgranie przez programator - jak nie wyskoczy DEF to dopisać licznik do auta i dopisać klucze. Chyba że znajdziesz kalkulator który Ci zakoduje wsad który odczytałeś ale wątpię abyś znalazł taki kalkulator.
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Immo się wysypało, lampka powinna zgasnąć. Klucze dopiszesz Forscanem, licencja na rok kosztuje ok 70zł, musisz mieć pełną, aktywowaną wersję
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Chodzi o to aby zrobic samemu i uniknac kosztow, bo te wynasza nawet w setkach zlotych Samemu nie zrobisz taniej. Sprzęt jest droższy niż to auto. Jak dostaniesz w Oplu duplikat karty to możesz dopisać OP-COMem (ale nie tym piratem krążącym po sieci) albo Autoscannerem (Opelscanner). Każdy z tych interfejsów to koszt kilku tysięcy PLN... za dopisanie...
Jest tam jasno napisane - masz uruchomić instalator i na jego pierwszym ekranie uruchomić wiersz poleceń (SHIFT+F10), uruchomić regedit, dopisać odpowiednie klucze, wyłączyć regedit i kontynuować instalację.
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Trzeba bylo dać w vvdi2 - napraw licznik, on go wtedy kasuje do 0, wtedy dopisać klucze.
Cofam do końca z tym dinksem. Launch ma kilka opcji do wyboru, wymiana ecu (używany), wymiana BCM, Wymiana rygla stacyjki, kasowanie/dopisanie klucza zwykłego, kasowanie/dopisanie klucza inteligentnego. Ja już próbowałem wszystkiego. Przykładowo wybieram dopisanie klucza inteligentnego. Launch podaje PIN, wpisuję go, następnie mam włączyć zapłon kluczykiem...
Temat ogarnięty, piloty nie siedzą w immo...
Witam. Mam prosbe do kolegow o sprawdzenie,zmieniam zegary i mam problem z dopisaniem klucza.Program ktory mam mi pokazuje XX7X.moze ktos mi to zweryfikowac.Pozdrawiam
peugeot dopisanie kluczy dopisanie transpondera excel dopisanie
awaria wyświetlacz lodówka samsung gasik kondensator częsty miska olejowy
buderus gb125 problemy diagbox
Klikanie przekaźnika w Fordzie Focus 2000 - przyczyny Niedziałające przyciski w radiu nawigacji Fiat Stilo 1.9