I już dzwonimy do płokuratuły.😁 Dodano po 5 Zgłoś się z tym do SKP. Odnotują co trzeba i git. Nic nie kombinuj z przebiegiem.
BSI zrobione na VIRGIN?
T300 ogarnie temat.
Dopisać nowy licznik do auta (immo), dopisać klucze i będzie OK.
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Jakiś czas temu robiłem Fiestę z 2004 roku, to bez problemu. Jak kolega pisze sterownik podmiana na aucie, czyszczenie kluczy ze sterownika dopisanie nowych (MUSZĄ BYĆ DWA). Inicjalizacja i powinno chodzić. Trzeba przy dopisaniu kluczy mieć dostęp do kodów - albo generator, albo jednorazowy wykup u ludzi którzy to udostępniają.
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Teraz pozostaje i szukanie oryginalnego wsadu zaszyfrowanego do tego licznik i go wgranie przez programator - jak nie wyskoczy DEF to dopisać licznik do auta i dopisać klucze. Chyba że znajdziesz kalkulator który Ci zakoduje wsad który odczytałeś ale wątpię abyś znalazł taki kalkulator.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Trzeba bylo dać w vvdi2 - napraw licznik, on go wtedy kasuje do 0, wtedy dopisać klucze.
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
Jest tam jasno napisane - masz uruchomić instalator i na jego pierwszym ekranie uruchomić wiersz poleceń (SHIFT+F10), uruchomić regedit, dopisać odpowiednie klucze, wyłączyć regedit i kontynuować instalację.
To jest plik z aktywnym immo, więc musisz dopisać klucze
wymiana licznika to nie tylko dopisanie kluczy w tym przypadku.
Jeszcze trzeba dopisać klucze do auta
Mój jest VCM 2 - http://www.auto-diagnostic-tool.com/blog... http://obrazki.elektroda.pl/6128862300_1... Jakby ktoś swojego otworzył, to byłbym wdzięczny.
Przecież tak nie dopiszesz ,jak dopisujesz po nowym pinie to nowe transpondery włóż bo to immo3.Wtedy klucze dopiszesz ale auta nie odpalisz bo sterownik silnika nie bedzie od kompletu.No i w liczniku bedzie inny vin niz w aucie.
Kluczyk można dorobić do stacyjki i będzie wszytko pasowało do wszystkich zamków w oryginale. Druga rzecz dopisać nowe klucze po wcześniejszym odczytaniu PIN bądź emulator i po temacie.
https://youtu.be/ou731kfl6A4?si=3pB4P5H5... Czy w ten sposób można odblokować używany klucz i później go dopisać.? Mam avdi chinczyk , czy nim może się udać przygotowanie dealer key ,i puzniej dopisanie kluczy.
To jest Immo 4, i sterownik silnika EDC17 - dasz radę ? samochód 2011 r. tam podobno jest pin, CS, powerclass i jakieś inne pierdoły, ale potrzebuje sam PIN do dopisania kluczy
Mam virgin. Wgrałem, próbuję dopisać klucze ale żadna procedura nie kończy się prawidłowo i nie mogę uruchomić silnika, nie kręci rozrusznik, w sterowniku silnika błąd P1614 - chain of immo-key. Ktoś może potwierdzić czy launch sobie z tym radzi i czy w ogóle dopiszę stare klucze na nowo czy muszę mieć nowe pastylki? Wtryski mam już dopisane, kluczyki...
(at)szymon198312 ni by piszesz prawdę... ale... Zależy co za auto, nie w każdym da się prosto skopiować pastylki lub dopisać klucze. Autor może też np nie mieć kodu potrzebnego do procedury. Zaczynają generować się koszta. A to może być w niektórych przypadkach średnio już opłacalne. Inną sprawą jest to, że jak ktoś chce ukraść dane auto, to przyjdzie...
Wygląda na brak synchro. CZym próbowaleś dopisać klucze?
Witam. Tu masz opisy wgrywania http://laki.dvhk.pl/faq/tomy/1018/1018.h... http://laki.dvhk.pl/faq/tomy/1018/1018-l... , a tu softy i listy i programy http://www.dots.upload-triosat.pl/index.... Dodano po 12 A tu jak dopisać...
Więc po prostu ucegliłeś auto. Kasując jego konfigurację. Jak jeszcze się łączy z BSI to wpisuj konfigurację później dopisz klucze i ruszy.
Nielepiej dopisać klucze ?
Zacznij od dopisania kluczy, czyli zaloguj sie PINem, adaptacja, kanal 21, wpisujesz liczbe kluczy, ok, zapisz, wychodzisz z adaptacji, pozniej jak masz dopisane klucze to dopisujesz licznik do ECU podajac PIN w kanale 50.
No i coś chyba napsociłem, Forscan zadziałał ale wykasowałem klucze i o ile zdalny dostęp pokazuje, że dopisał 2 piloty pomimo, że nie działają to nie odpalę auta bo klucze do zapłonu mi wykasował a dopisać nie chce. Dostęp zdalny niby przyznany ale nie chce dopisać kluczy do zapłonu. Masz na to jakąś radę? Mam dwie karty i w nich dwa kluczyki z transponderami...
Forscanem nie zrobisz tego rocznika
Dopisał jeden kluczyk a drugi nie. Zrobić jeszcze raz procedurę dopisania i dopisać dwa klucze
Tylko że nie ma czym tych kluczy i VIN-u dopisać.
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Potrzebuję dopisać kluczyki , ten liczni jeździł wcześniej w golfie mk5 i teraz idzie do drugiego golfa i trzeba dopisać klucze albo usunąć immo z licznika
Tak się nie da . Jedynie kodowanie do auta . Wymiana pamięci jest możliwa gdy numery liczników nowego i starego są identyczne i to nie za bardzo. Aby zmienić licznik trzeba znać pin nowego i starego i mieć czym to przekodować. Zmienić przebieg i dopisać klucze
Ford Focus 1.8dtci 2003r nie zapali, posiada błąd B1601 - błąd kluczy, nie widzi żadnego klucza. Mam pytanie czy jest możliwość dopisania kluczy bez testera, posiadam do pisania kluczy AD100 i Launcha ale one tego nie robią, są dwa klucze jeden z pilotem a drugi zwykły z niebieskim paskiem.
Dopisz klucze testerem .
"Rozjechały" się kluczyki. Musisz dopisać klucze lub zestaw startowy. Tą śrubę bardzo ciężko odkręcić (śruba ze zrywalnym łbem), przecinaczek w rękę i napie.dalasz w lewą stronę.
Jeśli masz tester który programuje klucze to dopiszesz klucz o ile jest kompatybilny z autem . Będzie działał jako immo i jako pilot , jeśli prawidłowo zrobisz procedurę programowania .
Najnowszy x431 potrafi dopisać VIN , potrafi też wyzerować niektóre sterowniki by później uruchomić Star Diagnozą - mojego nie potrafił , a w żadnym nie dopisze kluczy , więc to tylko chińska zabawka jak dla mnie mało przydatna w Mercedesie. Dodatkowo błędy i zdarzenia przedstawia jako to samo - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro
Najprościej to udać się do punktu gdzie dorabiają klucze, naprawia to - obędzie się bez wymiany stacyjki i dopisywanie kluczy. Jak kupisz używana wkładkę to trzeba dopisać klucze do immo. Kluczykarz może też używana wkładkę dopasować do oryginalnego klucza.
jak to można jeszcze zrobić? Nie ma innej możliwości. Konieczne są odpowiednie "narzędzia" i ręczne dopisanie kluczy.
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
no to tak klucze dopisane odpala ;) chwilę pochodzi, odpali kilka razy, wszystko gra po jakimś czasie, gaśnie i problem powraca do punktu początkowego. Dopisane klucze nie pala, dioda w drzwiach miga. w immo zostają dopisane klucze. szt 2 auto kreci, nie pali jakieś sugestie
To nie jest pętla tylko immo box. Trzeba wyliczyć z niego pin cod i dopisać klucze.
Klucze dodane, ECU dopisane. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Read immo data w carprog, security component poczytaj z zegarów adoptuj w vcds, potem prekodowanie id48 i dopisanie kluczy, pozdro Mógłbyś dokładniej wytłumaczyć jak to zrobić?
Na myśli miałem podmianę na zestaw ze zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/6250138000_... Czy pomimo, że kupiłbym zestaw z czytnikiem i pestką w kluczyku, musiałbym podpinać auto pod komputer celem dopisania kluczy?
Witam, trafił mi się Modus po magiku. Brak eepromu w ECU i uch. Po wrzuceniu virgin do ECU i uch, nie mogę dopisać kluczy, nie policzę outcode, gdyż nie posiadam pin. Isk nie moge odczytać clipem. Czy w eepromie we wspomaganiu znajdę pin, isk? Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć?
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Pierwsza rzecz jeśli licznik jest martwy, szukaj braku zasilania, jeśli wszystkie zasilania będą to licznik uwalony. Zostanie wymiana i dopisanie do ECU i kluczy.
Witam forumowiczów.Mam problem z peugeotem 207 1.6 VTi ze sterownikiem MEV 17.4 Rozrusznik kręci ale nie odpala .Auto zgasło podczas jazdy ,brak iskry ,sygnału na wtryski. W parametrach sterownik zablokowany ,kluczyk Bsi widzi ; kod odczytany ze sterownika taki jak w Bsi Komunikacja ok( pominąłem sterownik ABS nic się nie zmieniło) Ponownie dopisałem...
Finalnie wyjalem EWS. 3 srubki od pokrywy, 2 od modulu. Podlaczylem pod AK90+ usunalem stare klucze i dodalem 2 nowe. Po temacie wiecej priv
Dopisanie kluczy nic nie daje, wygląda na to że wysypało się parowanie, parowania nie da się zrobić bo jw. jest już sparowany. Sterownik poszedł na VIRGIN albo immo off. , ale u Ciebie immobiliser nie zgasił silnika, tylko będzie to jeszcze jedna usterka Dodam jeszcze od siebie, że jak bagatelizujesz podstawowe błędy, to robisz bardzo źle. Masz rację,...
To nie w puszce leży przyczyna . Można to zrobić nie rozbierając praktycznie niczego. Można dopisać klucze również. Jakby ci przyszło do głowy usunięcie immobilisera to powodzenia życzę.
Włącz zapłon i poczekaj 5 sek. zanim dasz na rozrusznik, miałem tak kilka razy po rozpięciu aku, do dopisania kluczy będziesz potrzebował pin, napisz skąd jesteś?
sterownik silnika zgubił klucze,wymiana na inny i dopisać klucze,nie kasować bo wtedy są dwa potrzebne. Jakie masz nr.sterownika?
Jeżeli ten sprzęt może dopisać klucze to żaden problem.
Witam wszystkich. Potrzebuję pilnie porównać wsady z BSI. Kolega który mi je wrzuca jest niemal pewien że jest coś nie tak z tym który został wgrany po wysypaniu się owego modułu. Nie mogę na chwilę obecną dopisać kluczy po telekodowaniu bsi. Przyjmuje pin, ale widzi bsi puste. Pacjent to Peugeot 307 2.0HDi 107km RHS z 2002r W załączniku wsady z BSI...
To dopisz klucze na nowo. Masz Pin.?
jak masz czym dopisać klucze to jestem w stanie postawić na nogi wysyłkowo.
Tak, dlatego jest to dość dziwne. To nie jest dziwne, przecież to jest oprogramowanie Google ;-) Dziadostwo pewnie dopisało klucze w rejestrach, które nie zostały usunięte podczas odinstalowania, pewnie dlatego te pliki są nadal chronione.
W takim przypadku jedyne co mi przychodzi to "czyszczenie" BSI stosownym wsadem tak aby zechciało przyjąć VIN i dalej wiadomo. Ale może są jakieś inne sposoby, w każdym razie mi do głowy nie przychodzą. Jak BSI ma niepoprawny VIN to nie będzie chciało przyjąć PINu a więc nie będzie się dało kluczy dopisać..
Bez tego się nie da? Przez Vag Commandera mogę wyciągnąć pin i dopisać klucze... To nie starczy?
Jakim celem w dmci siedzi immo i tak trzeba dopisać klucze. Interfejs davie jest tu potrzebny i po problemie.
Golf 4 immo w liczniku trzeba dopisać klucze
Zczytać PIN i dopisać klucze np VCDS i tyle
A jak dopisze klucze do szafy a w edc immo będę miał na off to będzie migała kontrola immo na liczniku ??
Kupujesz licznik i musisz pojechać do kogoś kto oprócz przełożenia zakoduje ci nowy licznik. Czyli wyciągnięcie pinu z nowego licznika , zakodowanie immo i dopisanie kluczy. Mając odpowiedni sprzęt i wiedzę można samemu. Z reguły w punktach gdzie dorabiają klucze samochodowe i kodują immo są w stanie wykonać taką usługę. Pin i dopisac klucze potrafie...
Temat uważam za rozwiązany; oryginalne klucze dopisane do nowego BSI.
Witam serdecznie. Mam takie pytanie. W A4 B8 2009 rok 2.0TDI padł sterownik silnika. Drugi sterownik o tych samych numerach już zamówiony. Jest w tym sterowniku ochrona komponentu? Czy wystarczy dopisać Klucze i auto powinno odpalić? Pozdrawiam...
Masz pin? Jak tak to w planecie jest opcja chyba w częściach zamiennych wczytywanie bsi tam dopisz klucze.
gdy byś zakupił moduł to musisz znać pin z tego kupionego ,wylogować i znając pin z twojego zalogować i dopisać klucze.
Po co PIN starego licznika skoro to nie immo3? Tylko PIN z nowego, dopisanie kluczy i dopisanie do sterownika silnika. Czy czasem przy zielonym podświetlaniu nie było puszki immo?
temat przerabiałem masz do naprawy zegary i po tym można dopisać klucze
Z tą puszką można zrobić co tylko sie chce praktycznie bez testera - off/dopisanie kluczy/ synchro.
Jeśli masz sterownik nie od kompletu to dopisz klucze.
Nie masz aktywnej blokady czasowej? Jeśli nie spróbuj zacząć od drugiej strony, od dopisania kluczy do licznika.
witam zaprogramowac funke PROGRAMATOR PHOENIX nie da się można tylko dopisać klucze
Dopisać klucze na nowo, ew. sprawdzić wiązkę od pętli przy stacyjce do licznika . Skrętka zielony i czarny przewód bodajże
Powinieneś mieć jeszcze trzeci kluczyk czerwony niezbędny do dopisania kluczy.
pin z auta, później tester i dopisać klucze do samochodu. W Fordzie trzeba mieć kody wejścia i wyjścia.
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
A czemu może nie działać przecież mam takie same numery ,czyli powinna być ta sama wersja programowa a klucze immo siedzi w eeprom. Czy lepiej dopisać klucze ?
Jaki program i przy jakich działaniach. Wymieniałem liczniki i nigdy nie musiałem nic robić po za dopisaniem kluczy do immobilizera.
Bsi na virgin i przez pp całą procedura uczenia, Vin dam telekodowanie pin I klucze.
To bardziej wygląda że jest po aktualizacji bsi .Po teletransmisji bsi mógł zostać taki błąd,a że ktoś nie znał pinu to nie dopisał kluczy.
drugie BSi przepisać zawartość albo na czysto doprogramować i dopisać klucze, chyba najszybciej
Witam jak masz pin to do tego oryginalnego bsi można dopisać klucze te co były od samochodu i powinien palić ja tak robiłem a jeszcze jedno jak masz drugie bsi to bez problemu da się z niego zgrać flash i wgrać do tego martwego oczywiście fvdi.
Przy wyłączonym immo w ECU najprawdopodobniej nie da rady dopisać kluczy poprzez adaptacje. Albo dopisanie do wsadu albo najpierw odczyt pinu z zegarów, wgranie do ecu wsadu ze znanym pinem i adaptacja ECU do zegarów a na koniec prekodowanie nowej pastylki i adaptacja kluczy. Obawiam się, że ktoś kto twierdzi że dokoduje pastylkę z innego auta sobie...
Zrób to jak fabryka dała - dopisz klucze, dopisz sterownik do licznika i po kłopocie. Potrzebny Ci tylko PIN a to 5 min roboty. Licznik z CANem i tak samo sterownik poduszek więc da się to zgrać w całość.
Masz duży wybór: kupić zestaw startowy, wywalić immo, wyczyścić centralke i dopisać ręcznie klucze, dopisać matką,
rafcio363 , jak możesz to podeślij mi jak ta adaptacje wykonać (dopisać klucze)
Sprawdze jutro wszystko jeszcze raz. Czym można ruszyć tego NATSa dopisać klucze. Kiedyś robiłem immo NATSie na podczerwień, poszło #####.
A jak by tak kupić czystą pamięć wgrać jakiś ori wsad i dopisać klucze? O ile tak się da.
Jak wpioles dowolnu modul z innego auta licznik sterownik silnika bcm to masz już zablokowane immo nawet jak wrócisz do oryginalu ....Tam trzeba kogos z dobrym sprzetem i wiedzą możliwe że masz wszystko ok tylko trzeba zrobić synchronizacje i dopisać klucze i moduły
(at)miniu1 wiem dokładnie o co ci chodzi. Chciałem się upewnić że po wyczyszczeniu centralki i ECU będzie można dopisać klucze bez karty kodowej tylko za pomocą matki i 2 kluczy
Po włożeniu drugiego licznika jest zamiast przebiegu napis SAFE? jeśli nie to można po pinach dopisać licznik i klucze.
Nie spasujesz sb. tych liczników inne procesory. Znasz piny dopasuj cały licznik nowe transpondery i dopisać klucze.
A dlaczego nie widzi przebiegu? To co dopisać tylko klucze?
peugeot dopisanie kluczy dopisanie transpondera excel dopisanie
kocioł jednofunkcyjny zawór trójdrożny kamera samochód instrukcja importowanie danych wielu plików
lodówka liebherr tosca303 wzmacniacz
Instrukcja obsługi miniwieży Thomson CS-97 po polsku Mercedes CLS W219 - Kod błędu C0FE7 w systemach ESP/ABS/SBC