Dorabianie pierścieni do tłoków na wymiar. http://www.tomring.pl/
http://www.legra.neostrada.pl/ofirmie.ht... Tutaj adres firmy dorabiającej tłoki. Kiedyś korzystałem z ich usług dorabiając 2 tłoki do silnika Rotax- Bombardier. Ceny jednak są wysokie. Aby dorobić tłok trzeba wysłać stary wraz z cylindrem . Pierścienie tez dobiorą. Zobacz tez tu: http://www.almot.com.pl/index2.htm
Właśnie słabo pamiętam, bo to koło 20 lat temu było - gość do tego silnika dorabiał tłoki, właśnie przesuwając zamki pierścieni. Tak samo z naprawą wału - na częściach od Syrenki.
A może jakieś namiary gdzie dorabiają tłoki na wymiar? Mamy tłok i teraz rozwiercamy cylinder.
Przy przetapianiu starych tłoków stop sie zanieczyszcza. Dochodzi do zazelazienia. Aby tego uniknąć trzeba azotowac. Generalnie jest to wyższa szkoła i nie jest to proste. Dorobić tez jest cieżko. Jest tylko jeden punkt w Polsce co dorabia tłoki ale niestety jest dużo negatywnych opinii. Jak widać są duże problemy ze zdobyciem takich tłoków.
Witam, niecale 20, bo ok. 17 - 18 lat temu dorabialismy 2 razy tlok do takiego silnika, bo po 2 -3 dniach pracy na 'wolnych obrotach' - dorabiany tlok pekal na denku... Nastepny - tez pekal i dopiero trzeci tlok okazal sie 'dobry' na tyle, ze 'traktorek' jezdzil juz normalnie. Wtedy 'Stary Fachowiec' nam powiedzial, jak dawniej takie rzeczy robili,...
Witam, otóż kiedyś kupiłem używany silnik do mojego traktorka. Zaczoł brać olej, kopci, może i troche słabszy się zrobił wiec postanowiłem zrobić remont. W cylinder poprzedni właściciel wcisnoł tuleje, teraz ja chce wymienić pierścienie i może nawet tłok ale jak go poszukać w sklepach? Czy jestem skazany na zakłady które dorabiają tłoki i pierścienie?...
Otwory w płaszczu tłoka służą do otwierania kanałów dolotowych (coś w rodzaju zaworów w 4T). Pomijając istnienie otworów w tłoku który chcesz dokupić ,nieoryginalny ,inny tłok różniący się nawet o mm długością płaszcza będzie wadliwie działał. Silnik może w ogóle nie palić ,albo być upośledzony :) Aha ,są firmy zajmujące się dorabianiem tłoków do każdego...
pierwsze z googlarki http://www.fmgorzyce.pl/main/pol/misja.h... Kolego dzwoniłem do nich i okazało się że oni nie dorabiają tłoków dla pojedynczych klientów tylko hurtowo dla firm czyli trzeba by było zamówić dużą ilość. Tłok już znalazłem kupiłem go w sklepie w Warszawie dzisiaj ma przywieźć go kurier kosztował 200 zł. Dzięki temat uważam za zamknięty.
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Na razie stoję w miejscu ponieważ musiałem rozkręcić tłumik na części i go złożyć na cement. Teraz leży i schnie. Lewego powietrza raczej nie pobiera bo na króciec dolotowy cylindra założyłem cienką blaszkę mosiężną i na to wsunięty jest gaźnik. Zresztą wcześniej odpalał, tzn. przed oddaniem cewki do przezwojenia ale nie dało się nim przejechać za daleko...
Decyzji o szlifie nie podejmuje się na podstawie oględzin samych tłoków. Należy zmierzyć średnicówką w kilku płaszczyznach cylinder. (Suwmiarką nie da się zmierzyć, bo największe zużycie występuje w pewnej odległości od krawędzi, od strony głowicy.) Na podstawie pomiarów wybiera się najbliższy możliwy wymiar nadwymiarowy, do niego kupuje się tłoki (albo...
Witam. Przeprowadzam remont 3JW60, mam tłoki będę dorabiał rury na całość nowe ze stali kwasoodpornej, koło pasowe i chłodzenie i mam pare pytań: 1. Czy stożkowe filtry będą ok ? 3 szt na 3 głowice. 2. Czy wał do sprężarki musi mieć otwory smarujące od góry na korbowodach czy mogą być z boku ? Mam po regeneracji ale dorabiany i otwory są z boku korbowodów....
To jest silnik Suzuki. Oczywiście taki wymiar jest osiągalny bez problemu, ale może różnić się, na przykład zamkiem. http://www.twoja-kosiarka.pl/pl_PL/p/Pie... W tej firmie dorabiają pierścienie, niedrogo, sam bardzo często korzystam. Wysyłasz formularz z zapytaniem, jest na stronie, dostajesz wycenę, potwierdzasz i za...
a wiekszych tlokow czesto nie da sie znalezc To się dorabia nową tuleję, pasowaną do starego tłoka. Tak naprawdę, to nie wydaje mi się, żeby ten sposób był jakoś praktycznie przydatny. co z tego, że powiększych płaszcz, kóry na dobrą sprawę ma tylko funkcję prowadzącą, jeśli główka tłoka pozostanie tej samej średnicy? A to ona wraz z pierścieniami...
Silnik dostałeś w częściach, tak? Więc złóż i sprawdź go nie wierząc dotychczasowym znakom. Zrób, co pisałem wcześniej - pomiar punktu zapłonu, nie według znaków, a według położenia tłoka. Krzywaka nie jakaś dorabiana lub przerabiana?
Kiedyś szukałem i nie znalazłem nowych. Tłok od pompki zawsze wyrobiony jest w obudowie i nawet nowe uszczelniacze nic nie dadzą. Ja poprawiałem pompkę i dorabiałem tłok z kanałami pod o-ringi. Na tłoku siłownika zamiast tego uszczelniacza dorobiony stalowy krążek i w nim kanał pod standardowy uszczelniacz od siłowników hydraulicznych. Pomierz pompkę...
Witam .Czy napewno tłoki są od M ki bo może od zwykłego i nie ma prawa zapalić no i zasadnicze pytanie z kąd wziołeś uszczelkę pod głowicę bo kupić dobrą uszczelkę to raczej marne szanse ,zuuważyłem że uszczelki obecne to mają wymiar 108 a tłok ma 102 więc coś tu niegra ,ja też tak miałem i uszczelkę musiałem dorabiać .
Co do uturbiania mojego klekota to dam sobie spokój właśnie z tego względu że trzeba dorabiać te natryski na tłoki ale co do silnika TD zastanawiam się a ten zwykły ma u mnie dożywocie dopóki się nie skończy bo w razie czego zawsze mogę go włożyć z powrotem albo jakiś ciągniczek zrobić bo wiem że ta jednostka jest pewna Dużo właśnie słyszałem o tych...
Kolego jak chcesz więcej mocy zamontuj turbine i masz 100% pewności że podkręcona pompa nie będzie źródłem kopcenia na czarno. Piszę całkiem serio. Turbiny na pewno nie będę montował, ten silnik ma służyć przez długie lata po remoncie a nie. Przerabiać tłoki i korbowody, dorabiać chłodnicę oleju, bawić się w kombinowanie z kolektorami. Nie jest to...
To ja wiem że zabielić, ale jeśli kilka razy zostaje płaszczyzna z frezowana to już tłoki trzeba przybrać więcej. Nie powiem jakiej firmy były tamte tłoki bo nie pamiętam. Może jakieś Chińskie i były źle obrobione od samego początku. Ja tego silnika wtedy nie składałem. Wiem że są firmy zajmujące się dorabianiem uszczelek. Ale toczenie jest bardziej...
jeśli masz tłoki o 4mm wysze to może je splanować lub dorobić uszczelke pod głowice na zamówienie o odpowiadaącej gróbości planując tłoki pamiętaj że można je obciąć tylko 0,50 mm póżniej trzeba frezować nową komore spalania w krakowie na św. katarzyny robią takie uszczelki tylko trzeba dostarczyć starą aby widzieli powieżchnie styku z blokiem dorabiałem...
Powyżej pisałem o "lekkim przycieraniu tłoków" - takim na maksymalnych obrotach, jak się czuje - że silnik traci moc i zwalnia, to się zmniejsza "gaz" i silnik się chłodzi i nie zaciera "na beton" - to właśnie w takich przypadkach znajomi/zawodnicy w latach 60/70-tych "piłowali ? zagładzali" (gładzikiem) lekko takie miejsca na tłoku - wtedy już bardziej...
witam ciekawa koncepcja aso chyba nie lubią sobie brudzić rąk w tym serwisie wychodzi na to że według nich elektronikę wymyślono przed silnikiem.Jeżeli ktoś ma ochotę to niech zobaczy jak to zrobiono w scanii wcześniej stosowano normalny tester ciśnieniowy obecnie coś takiego.Na podstawie tych danych można skonstruować coś takiego samemu i zastosować...
Skoro głowiczka daje radę to pozostają pierścienie. Nie wierzę że nie da się dostać odpowiednich. Firma "MAHLE" dorabia nawet na zamówienie wg marzeń klienta zarówno pierścienie jak i tłoki, nominalne oraz nadwymiarowe. Jednak najpierw zmierzyłbym średnicę i sprawdziłbym czy nie dopasuje się gotowych w dobrym sklepie z częściami do silników. Nie poprzestawałbym...
w sumie problem rozwiązany, a rozwiązałem go wymianą tłoka na kuty razem ze szlifem, nie bierze oleju i zapala kiedy trzeba.... jeśli komuś bierze olej dr'ka to NIE DORABIAJCIE PIERŚCIENI!!! największy błąd jaki można popełnić... Pozdrawiam
Jaka to pompka ? to z tych starych radzieckich na aluminiowej ramie? Nie jakaś całą stalowa ale już rozgieletana a sprężyna pęknięta i brak szybki w manometrze. Trzeba pospawać i tulejki dorabiać w miejscach otworów zawiasu. Sprężynę już dobrałem od bagażnika rowerowego. Chyba trzeba będzie starą odbudować. Kupiłem już 1 nową współczesną i ma ona tak...
Witajcie, Napewno uszczelka do wymiany, ale sądząc po tym wylatującym dymie pewnie coś jeszcze? A szykujesz się do remontu silnika :?: Bo z pewnością na niego czas, a zresztą jak odkręcisz głowicę ,żeby wymienić uszczelkę to sam zobaczysz w jakim stanie są tłoki itp. Pytanie 6: Jest możliwość dosyć dziwnego zaczepienia cięgien, gdzieś w książce napraw...
No właśnie też mi się wydaje że zbiornik ma tu mniejsze znaczenie, a niestety przy kompresorach 300 litrów to 1500 zł zapłacę za sam zbiornik. Tak, piaskowałem, już od jakiegoś czasu dorabiam sobie po pracy. Mam na razie piaskarkę 90, ale to się zmieni za jakiś czas, a pracowałem na kompresorze Maktek 50 litrów, z jednym tłokiem, i jakoś dawałem radę.
W książce Silniki Spalinowe to podręcznik do technikum coś jest na pewno bo czytałem. Ale generalnie w każdym podręczniku coś znajdziesz grunt to to wszystko pozbierać. Plus jest taki że mimo że w każdej będzie to samo tak z grubsza to z jak to potrzebujesz do pracy jakiejś to jak z jednej weźmiesz to z drugiej tamto to ci się fajne rozbuduje literatura....
Witam Pierścienie dorabiane na nominał? Czy nominał? Jeśli to drugie to nie ma co sprawdzać , jeśli od tego silnika , jeśli dorabiane / w co wątpię ale różne cuda ludziska robią / to wsuń pierścień w miejsce gdzie nie pracują pierścienie w tłoku / po uprzednim dokładnym wyczyszczeniu / i musi w szczelinę wejść POLSILVER / pomiary poniżej tej linii przy...
Witam Tak ku potomności na temat nierówno zużytego pierścienia, bo problem z silnikiem piły został chyba rozwiązany. Spotkałem się wielokrotnie z tego typu przypadkiem w silnikach dwusuwowych. Z mojego doświadczenia wynika, że przyczyną jest zapieczenie pierścienia w rowku tłoka lub nagar, który dostał się do rowka pod pierścień. Skutkuje to brakiem...
Jeżeli ten silnik ma pojemność 650ccm to wydajność takiej sprężarki powinna wynosić około 580- 600 l/min przy 1000 obrotach. Pod uwagę należy wziąć nieszczelności pierścieni i rodzaj głowicy. A jaką głowice zastosowałeś?? seryjną? jeżeli tak to raczej nie osiągniesz takiej wydajności ponieważ jest w niej dość spora komora spalania, a ona powoduje dość...
Witam szanowne grono. Zwracam się z zapytaniem o pomoc w znalezieniu usterki... Autko to Alfa Romeo 155 2,0 TS 8 zaworów z 1994 roku, silnik po remoncie (szlif wału + nowe panewki, regeneracja głowicy, nowe tuleje tłokowe dorabiane na wymiar do starych tłoków - brak możliwości zakupu nadwymiarowych tłoków + nowe pierścienie) po włożeniu do auta silnik...
Dla znających angielski wrzuciłem załącznik, który niektórym może coś rozjaśni. Co do wizji autora, to patrząc na te rysunki czarno to widzę. Rozrząd Knighta w czystej postaci to faktycznie prehistoria, ślepa uliczka i nic poza tym. Dwa suwaki, pracujące współosiowo... Jeśli już, to należy czerpać wzorce z dużo dojrzalszych konstrukcji lotniczych z...
Witam U mnie jest sklep motoryzacyjny w którym można zamówić pierścienie dorabiane na wymiar.Kiedyś korzystałem z takiego zamówienia i nie narzekam.Firma specjalizująca się w tych rzeczach znajduje się w Łodzi. Dodano po 3 Słyszałem od innych użytkowników, że towar mają dobry.
Wału nie wyciągasz. Odkręcasz korbowody z tłokami tylko, powinny wyjść do góry jak nie masz dużego progu na tulejach (moga blokować pierścienie- ale to jest małe prawdopodobieństwo) Na tulei powinien być widoczny ślad(rysa wewnątrz tulei) Takich rzeczy się nie klei, dlatego że wystepuje tam ciśnienie. Dodano po 1 Tuleje możesz bez problemu dorobić....
Dlaczego: 1. Kardynalnym błędem jest montowanie tłoków o różnych średnicach? Kardynalnym błędem jest takie stwierdzenie. 2. Różnica 1 grama jakąż robi różnicę? Polecam sprawdzić o ile się różnią fabryczne tłoki wraz z korbowodem... 3. Osiowości to jakoś szczególnie nie trzeba sprawdzać. Wystarczy wał złożyć z panewkami, od razu czuć. Po drugie, już...
Do bloku w takim stanie zakładam tylko dorabianą uszczelkę, która nie jest w całości metalowa. Wada jest taka, że trzeba ją dociągnąć ze dwa razy, ale potem chodzi już normalnie. Bloku bym nie planował, bo i tak nie ma grubszych uszczelek, a tam trzeba zdjąć ze trzy dychy. Zawory nie uderzą w tłoki po takiej obróbce, ale kompresja wzrośnie.
Sami znafcy i fachofcy. Pytanie było postawione jasno. Da się? Czy nie da się. Składanie gotowego silnika komuś z nowych/zregenerowanych podzespołów, a weryfikacja posiadanych części to chyba różnica? A o pierścienie pytam, bo stare szlak trafił przy zdejmowaniu... Do tej pory zdawało się - przynajmniej mi - że jesteś bardziej rozgarnięty i ogarnięty....
Witam. Ta pompa , to może być typu NG6 f-my NEWCO. Pomierz średnicę tłoków; może być pomocna przy identyfikacji pompy i ewentualnym zamawianiu uszczelek. Sprawdź, czy dolne osłony panewek mają "szpilki" do rozbryzgiwania oleju. Do sprawdzenia pierścienie, z jakim luzem zamykają się w cylindrze, czy sam cylinder nie jest porysowany no i czy korbowód...
Witam. Problem jest następujący w miarę nagrzewania silnik przerywa (odcina zapłon) przy ok. 5000 obrotów, gdy osiągnie 90 st C zaczyna szarpać już przy ok. 3800 obrotów i nie idzie przekroczyć tej magicznej cyfry. Problem pojawił się po remoncie silnika (szlify + regeneracja głowicy + dorabiane tuleje tłokowe do wymiaru tłoków + nowe pierścienie, rozrząd...
Co do króćca musisz wiedzieć do którego miejsca dochodzi tłok. Możliwe że nie będzie się dało króćca wspawać w cylinder a w dno cylindra. Akurat udało mi się to sprawdzić. A mianowicie dziurka odpowietrzająca jest grubości 2mm i jest idealnie na samym końcu w takowym miejscu, że po jej poszerzeniu będzie idealnie. Sprawdziłem to wsadzając w dziurkę...
Potrzebuje chyba nietypowej informacji jak na to forum. Mam zamiar zbudować kompresor na dwóch sprężarkach dwutłokowych i dwóch silnikach. Dwa silniki bo niestety mam dostęp tylko do 220V, a i kompresory dwa sobie załatwiłem identyczne. Kompresory nie mają za dużych tłoków, silniki są na prąd stały 220V i o mocy 1,5 kW każdy - kumutatorowe 3000 obr/min....
Praca przy silniku Jawki jest stosunkowo prosta i może ją wykonać każdy, trochę technicznie zorientowany, młody człowiek. Jedyny problem to praca przy kanałach przelotowych cylindra, są bardzo małe i trudno dostępne. Włożony trud jednak się opłaca. Silnik motocykla dysponuje mocą ponad 4 KM, pozwala jeździć z prędkością trwałą 65-70 km/h. Prace mające...
witam więc napisze może ktoś będzie miał podobny problem :D niestety silnika nie udało się zmusić prostym sposobem a próbowałem wszystkiego..po kolei 1.przekładnia redukująca obroty byłaby trudna w wykonaniu i kosztowna bo wał silnika jest jedną częścią razem z wałkiem tłoka i trzebaby go ciąć dorabiać koła zębate albo pasowe i pas (sprężarka to eurotek...
Mam żuka z silnikiem benzynowym i tam zrobiłem taką modyfikacje- dolny olejowy pusty a w środkowym właśnie chromowany ze sprężyną. Nie zauważyłem negatywnych skutków. W tym silniku w 30 robię też dół ale ten robię tak jak fabryka bo nie jest do końca mój. Mam drugiego do eksperymentów i w nim założyłem te Uszczelniacze od Perkinsa, jego też przerobie...
Tak się właśnie dzieje, przełączam z I na II puszczam sprzęgło i idzie obciążenie na silnik zdusza go także z II na III i z III na II. Raz odczekałem dusiło dusiło mało nie zgasł i wkońcu puściło, lecz tarczki zdążyły się spalić do samych blach... naszczęście podczas teraźniejszych prób nic się nie stało bo delikatnie puszczałem sprzęgło, a jak zaczynało...
Ma to być w ursusie c360. Uwierz, że ja chętnie bym ją doprowadził ,ale raz, że nie jest to do końca mój ciągnik, są to spore koszta doprowadzić go do stanu jak z fabryki, a ostatni nie jest, aż taki zły stan, bo ciągnik ma moc ładnie pali więc nie ma sensu większego robić remontu. Mówisz, że są w większości to tylko pompy tłoczące to lipa trochę. Według...
A nie masz czasami duzych przedmuchów do skrzyni korbowej? Silnik po remoncie, nowe tuleje, tłoki, pierścienie, dopiero to jego 2 odpalenie więc raczej odpada. Odma jest na górze silnika, jest drożna w 100% i po odpaleniu tylko delikatnie czuć lecące z tamtąd powietrze gdzie przed remontem waliło z tamtąd jak ze sprężarki. Dodano po 6 Zobacz jaki wał...
odlewanie tłoków zębatki dorabianie zębatka dorabianie
schemat centralki zamka atlas copco wydajność butli propan butan
odkurzacz tefal odkurzacz tefal
Błąd P0406 w Citroenie - jak naprawić EGR? Mercedes Vito W639 – tylne światło przeciwmgielne, lokalizacja i sposób włączania