Jedno i drugie, na tak krótkiej trasie nie ma szans doładować akumulator, co za tym idzie akumulator długo był niedoładowany więc mógł się uszkodzić. Na początek weź go na prostownik i porządnie naładuj.
Najpierw wymienić baterię w pilocie. Jeśli czerwona dioda przy "dzyndzelku" miga, aku. raczej nie zdechł. Ostatecznie, podnieść przód i dobrać się do zacisku prądowego na elektromagnesie rozrusznika, żeby podłączyć prostownik i doładować akumulator.
To fajnie że mechanik ci myje silnik. Może coś chciał ukryć przed Tobą? Z oznaczenia silnika wychodzi na to że masz diesla więc mycie mu nie powinno szkodzić, nawet zawilgocony powinien palić. Jednak jeżeli masz uszkodzone izolację np. na kablach WN czy innej części instalacji to mogło to spowodować rozładowanie akumulatora. Spróbuj doładować akumulator...
Witam serdecznie.Albo masz za małą moc prostownika i stąd ten odgłos albo zwarcie w akumulatorze.Można spróbować podłączając kable rozruchowe od innego samochodu.Jak są odpowiednio grube to możesz spróbować odpalić.Jeżeli nie to niech samochód ,od którego bierzesz prąd trochę popracuje by doładować Twój akumulator.Przy pdłączniu kabli może iskrzyć ale...
Witam, ostatnio w moim Passacie pojawił się problem z grzaniem świec, więc uznałem, że trzeba doładować akumulator (silnik 1.9 TDI). Wcześniej auto przez kilka tygodni stało, a zanim stało, było używane na krótkich dystansach praca - dom (dziennie jakieś 5 km). Akumulator podłączyłem rano do ładowania, ale pech chciał, ze musiałem zostać dłużej w robocie...
Akumulator jest dosyć stary, wygląda na 8 latek, ale sytuacja jest o tyle dziwna, że po nocy samochód pali i wspomniane 3 dźwięki nie występują (sytuacja z wczoraj). Po przejechaniu kilkunastu kilometrów (poszedłem tylko do sklepu) autko zapaliło też bez problemu,ale już 3 sygnały dźwiękowe pojawiły się. I tu jest sprawa dziwna, bo przecież gdyby aku...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Nieszczelny układ doładowania. Do sprawdzenia intercooler i wszystkie przewody powietrza doładowanego.
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
A posprawdzałeś dokładnie (na szczelność) wszystkie przewody, połączenia? Ostatnio tak miałem i przyczyną był oring przewód/intercooler.
Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
Omiń N75 i podłącz gruszkę od turbiny bezpośrednio do vakuum. Powinno być maksymalne doładowanie i zobacz, co się dzieje.
ujżąłem coś takiego Niemożliwe żeby na wolnych tyle doładował. Czujnik kłamie, sprawdź jego masę.
Jak turbina wali olejem to kopci na biało. Jaki zamiennik turbiny? Jestem w stanie się założyć że padła geometria, najpierw to sprawdź a później pogadamy dalej.
Skoro nie pokazuje żadnego błędu to napisz czy masz u siebie przy zaworze EGR klapę gaszącą a jeśli tak to sprawdź w jakiej pozycji się znajduje (widać ją po zdjęciu węża powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR).
Podmień wtryskiwacze.
No teraz trzeba skrócić sztangę z powrotem tak by miał prawidłowe doładowanie.
Witam serdecznie forumowiczów. Mam na stepujący problem z radiem fabrycznym w pasacie b5. W momencie kiedy puszczam muzykę na radiu z kabla/ adapera/ radia Fm po podkręceniu głośności do mniej więcej 60-70-80% radio się wyłącza i samo po pewnym czasie podgłasza lub gdy je włączę i wyłączę. Jakby wchodziło w tryb awaryjny. Wymieniłem niedawno Alternator...
Wskazanie przepływomierza leci na dół a doładowanie stabilne.
Widać że turbo dmucha zbyt dużo a N75 nie jest w stanie tego ograniczyć. Skoro raz jest dobrze a raz źle to warto zobaczyć czy się geometria nie blokuje. Widać na bloku 11 że od ok 1900obr turbo dmucha już zbyt dużo a N75 próbuje to ograniczyć ale nić to nie daje, wraz ze wzrostem obrotów zwiększa się doładowanie.
Witam, mam problem ze sporym niedoładowaniem w passacie, szczególnie z niskich obrotów. Błąd 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. Podmieniałem zaworek N75, bez zmian. Przez to niedoładowanie wpada w tryb awaryjny, powyżej 3000 obrotów tryb awaryjny nie występuje, chociaż po logach widać dalej małe niedoładowanie....
czy nie warto poszukać na złomie lub aukcji oryginalnego przełącznika a nie robić badziewia? I wentylator doprowadzić do sprawności, bo potem jeszcze narzekanie na niedoładowane akumulatory i padające alternatory jak dmuchawa ciągnie nawet 2 razy tyle prądu co powinna.
Każdy akumulator będzie niedoładowany, niezależnie od tego czy posiada dodatkowe ogrzewanie czy nie. Każdego dnia akumulator traci na mocy. doładowywanie akumulatora masz jak w banku. Pozdrawiam.
Napięcie powinno byc powyżej 14V podczas pracy silnika. Akumulator jest niedoładowany. Czop akumulatora i klemę w środku oczyść szczotką stalową.
posprawdzaj tylko szczelność połączeń, by się śmieci do układu nie dostały. ponadto przy stonowanej jeździe, i o ile masz osłonę silnika, nie powinno sie stać najgorsze - uszkodzenie silnika. Otrzymałeś "diesel pure power" - czystą moc niedoładowanego "dizla"
Niektrore tdi tak maja ę na wolnych casami słychac ładowanie. przy tej dynamice spalin na wolnych obrotach słychać doładowanie ?
u jednych gwiżdże (zwłaszcza tych co mają wycięty katalizator i to słychać) u innych wcale jej nie słychać ale nie jej słyszalny gwizd jest wyznacznikiem jest stopnia sprawności a szczelność olejowa, luz poprzeczny i wzdłużny na jej ośce oraz szczelność samych węży powietrza doładowanego.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
z EGR odłączyłem przewód podciśnienia i zaślepiłem go i auto działa bez zarzutu. Czyli może to być ten siłownik o którym piszesz czy może EGR. A może trzeba szukać w drugą stronę
Sprawdź doładowanie turbiny oraz jej sterowanie.
Turbo nie zbija ciśnienia czyli pewnie się zacięło/zacina w pozycji max doładowanie . PS Taka sytuacja przeciąża turbo (powoduje że wirnik kręci się dużo szybciej niż powinien ). W starym turbo istniej ryzyko urwania wirnika i wtedy turbo sypnie drobnymi do silnika. Co to oznacza nie muszę tłumaczyć.
Przy zamkniętym EGR powinno być ok. 500 mg/suw Zrób jeszcze log pod pełnym obciążeniem (obroty, doładowanie, MAF)
Akumulator niedoładowany/do wymiany.
witam mam problem z passat b5 1.8t silnik aeb 96r.Brak napięcia na zaworze n75 powoduje że ciśnienie z turbiny otwiera klapę i spaliny idą bokiem przez co jest słabe doładowanie auto zmulone na maksa.Dodam logi może ktoś byłby w stanie mi pomóc.DZIĘKI
Zasysa wąż powietrza doładowanego - a to dobre, czyżby turbo dostało wstecznych obrotów ? Coś nie tak z opisem usterki gdyż takie rzeczy się nie dzieją. Może nie dawać turbo ciśnienia ale w życiu nie będzie tam podciśnienia.
cisnienie różnicowe jest stałe ,a wzgledem atmosfery wacha sie w granicach do 1 bara ,czyli dość dużo zważywszy że ciśnienie maxymalne to 3 bary - no nie? kolego rdt :) mówimy tu o silnikach wolnossących ,a co dopiero przy doładowanych np. PASSAT 1.8T lub CORRADO G60
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Do takich mocy powinno się stosować dwa niezależne układy zasilające jeden na CA drugi na samochód. Jeśli chcesz zastosować żelówkę : 1) Zamiast standardowego akumulatora to nie pozbędziesz się spadków napięcia ( możesz je częściowo ograniczyć do około 12V (tylko na początku). Akumulator żelowy oprócz zalet ma także wady -> niższą ilość cykli ładowań...
Hejka mam takie pytanie czy ktoś może orientować się o co chodzi , wzrosło mi spalanie w 1.8t passat, jest w gazie Dodatkowo problem iż zauwazyłęm ze mam korekty krótkoterminowe wachąjace się od 0 aż do 35 % długoterminowa jest na 25% doładowanie z turbiny pokazuje mi tylko 0.2 Bara
Tomku, poniosło Cię trochę, nie bądźmy nadgorliwi, nowe auto nie jest, wiec ideałem nie będzie, jak go porządnie na trasie przedmucha, to i doładowanie wróci do normy. :-)
Podaj dokładny opis błędu. Przyczyną kopcenia na czarno może być zbyt mało powietrza w porównaniu do podawanego paliwa. Przydało by się sprawdzić jakie jest doładowanie a ile chce osiągnąć sterownik.
Nie jest czarne ani się nie łuszczy, przynajmniej przez szczeliny nie widać. Mierzyłem też na samym altku i to samo. Czyściłem także wszystkie połączenia masa i plus. Pewnie tak już musi być. Może jak akumulator się doładuje to altek (odpoczywa).
Akumulator doładuj . Powinien mieć 12,6 jak jest dobrze naładowany.
Ok . W sumie szczelność sprawdzałem wielokrotnie , ale sprawdzę jeszcze raz. Czy to może być wina nieszczelności , że ta turbina wstaje dopiero od 2000-2500 tyś ? Bo w tym największy problem , że jest taki mułowaty. Dodam , że z podłączoną gruszką przy samym trójniku tj z ominięciem N75 z sztangą podciągniętą na max doładowanie on też w dolnej partii...
Jeżeli są to krótkie odcinki ,może być niedoładowany,naładuj go dobrze i wszystko się wyjaśni.
Używałem Jenoxa przy ładowarce kołowej JCB . Odpalana raz w tygodniu na 30min. Akumulator pomimo chronicznego niedoładowania wytrzymał 8 lat.
1) Prostownik - ładowanie akumulatora. Alarm wyłączyć, aby nie przeszkadzał, często jest jakiś kluczyk do syreny od alarmu. 2) Kable i odpalenie od innego samochodu. Potem już alternator doładuje akumulator. Samochód to benzyna czy diesel?
passat doładować passat ciśnienie doładować ciśnienie doładować passat
elektroniczne głowice termostatyczne focus próba przelewowa synchronizacja kontakt android
philips vr171 kuchenka mikrofalowa
Zelmer ZZW7042SE IP21 – świeci power, zmywarka nie startuje, diagnoza usterki Mercury 75hp 4T – rozrusznik kręci, nie odpala, eksplozja w wydechu – diagnostyka usterki