Witam. EDC 3868 ; uzgodnienie temperatury doładowanego powietrza z chłodnicą.Kontrola przy wł. zapłonie pod kontem zmiany wskazania czujnika tj.czy temperatura doładowanego powietrza przy zatrzymanym silniku spadła do temperatury płynu chłodzącego. kontrola podczas pracy , czy czujnik jest zamontowany/podłączony ( dwa różne ciśnienia doładowania muszą...
Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp powietrza doładowanego, obwód otwarty
Myślimy, że należy sprawdzić tą turbinkę, czujnik doładowania, szczelność doładowanego powietrza. jeśli jest ok. to wyjąć pompowtryski i sprawdzić rozpylacze. Sam prawdopodobnie tego nie dokonasz, bo nawet zwykła regulacja wstepnego nacisku pompowtrysków będzie problemem. Zyczymy dobrego roku i jaśniejszegoo dymku.:))
1. Czy objaw występuje na postoju? 2. Sprawdzone ciśnienie paliwa?
1. Wykonać reset wartości adaptacyjnych przeplywomierza 2. Zrobić próbę cisnieniowa chlodnicy powietrza, sprawdzić węże doprowadzajace 3. Podmienic przeplywomierz
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
aha ok ... faktycznie ... no to teraz inne pytanie ... jaka pompka mi da 16 atm ? czy napełnić do pełna zbiornik i wtedy doładować powietrza ? bo nie bardzo mam czym przeprowadzić taką próbe ...
Czujnik ciśnienia doładowania powietrza. Najpierw sprecyzuj jakiego czujnika temp. szukasz lub z czym masz problem.
To jest czujnik doładowania powietrza.
Ja bym powiedział że uszkodzony przepływomierz - komputer ssie więcej powietrza niż widzi, stąd potem różnica w doładowaniu - powietrza jest więcej niż wynika z obliczenia na podst. wart. zmierzonej.
Na stronie 6 pisałem o Sirocco model 252. Wkradł się bład za który przepraszam szczególnie P ZKepowicza , który kazdemu spieszy z pomoca. Jest to model 265 02 . Natomiast kopcenie wyeliminowałem stosujac doładowanie powietrzem komory spalania . Webasto doskonale grzeje a dym jest biały . Do doładowania powietrza uzyłem starej dmuchawy do nawiewu Opla...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Kod EMS 8449 nr części 2098556; czujnik temperatury powietrza doładowanego - zwarcie w obwodzie tego czujnika . Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza doładowania to dwa w jednym. Sprawdź czy temperatura płynu chłodzącego a temperatura powietrza doładowanego ma mniej więcej tę samą temperaturę gdy silnik jest zimny bo może być znaczna rozbieżność...
Sprawdź przesłonę egr-u , czy nie jest luźna w stosunku do dźwigni . To samo sprawdź z klapą hamulca silnikowego . Odepnij siłownik egr-u z dźwigni i zabezpiecz ją drutem w pozycji zamkniętej . Sprawdź czy dymi . Przesłona EGRu może otwierać się przy zblokowanym wydechu , np hamulca silnikowego lub zapchanego katalizatora/tłumika .
3089 czujnik temperatury powietrza doładowania za AGR - przerwanie 4591 ciśnienie doładowania za nisko
EDC 03946 - 03 ; wysokociśnieniowa chłodnica powietrza doładowania : sygnał niemożliwy/nieczytelny.
Witam kupiłem tydzień temu W/w Vectre. Mam problem nie załącza mi się doładowanie powietrza. Początkowo palił się check sprawdziłem czujniki odpowiedzialne za doładowanie i są sprawne. Doładowanie nadal nie działa. Ukłąd wydechowy jest pozbawiony katalizatora a w jego miejscu jest zwykła rura a co za tym idzie zmiana ciśnienia w wydechu czy to moze...
Zasysa wąż powietrza doładowanego - a to dobre, czyżby turbo dostało wstecznych obrotów ? Coś nie tak z opisem usterki gdyż takie rzeczy się nie dzieją. Może nie dawać turbo ciśnienia ale w życiu nie będzie tam podciśnienia.
ZBR 4017-10; sprawdź światła w reflektorze z lewej strony. Ubytek płynu a jednocześnie brak zewnętrznych symptomów jego ubytku może świadczyć o nieszczelności w chłodnicy powietrza doładowanego pod silnikiem tzw. " żółw". Może też być nieszczelność w chłodnicy EGR w tym przypadku powinien być widoczny biały nalot po odparowanym płynie na połączeniach...
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
Co to za błąd? Co się dzieje po wyżej tych 3500rpm z ciśnieniem paliwa, doładowania, przepływem powietrza? Bo chyba nie trzyma 320bar przy pełnym gazie?
Prawdopodobnie turbina, może mieć zacięte kierownice. Mogą też być inne przyczyny. Oddaj auto do człowieka, który się na tym zna, a nie do psuji.
Proponuję sprawdzić położenie klapy gaszącej wewnątrz wlotu do obudowy zaworu EGR przed kolektorem ssącym. Jeśli będzie tylko lekko otwarta to silnik da się uruchomić ale nie będzie miał mocy z powodu braku dostatecznej ilości powietrza doładowanego i objawy tego są identyczne jak u Ciebie.
Witam Brak możliwości regulacji dawki paliwa w granicach tolerancji dawek. Pompowtrysk daje za dużą dawkę niż obliczona i zasterowana. Lub za małą ilość paliwa i zwiększa aż obroty nagle zaczną wzrastać. Cała przyczyna...
Jeśli przy dmuchaniu czuć wyraźny przepływ bokiem — zawór jest nieszczelny, co oznacza ucieczkę doładowanego powietrza (spadek ciśnienia w dolocie), z resztą zaworek oryginał to cena 200 zł, także nawet się nie zastanawiaj kupuj nowy i montuj bo w takich starociach nie ma co się bawić w teorie, zawór ma być pewny więc musi być nowy. Ogólnie sprawdź...
Skoro nie pokazuje żadnego błędu to napisz czy masz u siebie przy zaworze EGR klapę gaszącą a jeśli tak to sprawdź w jakiej pozycji się znajduje (widać ją po zdjęciu węża powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR).
EMS 5123. Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania lub skalibruj przepływomierz powietrza on też może być wadliwy lub czujnik temperatury powietrza doładowania, ale postawił bym raczej na ten pierwszy.Tu mamy przyczynę wyłączenia EGR przez sterownik silnika. Co do skrzyni to możliwa jest usterka wybieraka choć częściej winna jest elektryka.
Silnik kopci na czarno gdy jest niedostateczna ilość powietrza do spalania dostarczonego paliwa. Odłączenie przepływomierza powoduje że sterownik przechodzi na tzw tryb awaryjny mający w założeniu zapewnić dojazd do serwisu. Przyczynami opisanej przez ciebie usterki może być przepływomierz ale częściej dzieje się tak w wyniku usterki w obrębie układu...
Nieszczelny układ doładowania. Do sprawdzenia intercooler i wszystkie przewody powietrza doładowanego.
W takim razie, jeśli nie ma żadnej możliwości przedostawania się oleju do paliwa, czy do komory spalania, to według mnie, pozostają trzy opcje: 1. Paliwo złej jakości (np. duża domieszka oleju silnikowego, mazutu, itp); 2. Przestawiony rozrząd o niewielki kąt, np. wskutek zbyt luźnego łańcucha rozrządu - patrz sprawność działania napinacza łańcucha....
Zobacz czy któryś wąż powietrza doładowanego nie spadł albo go nie rozerwało
Dwa piny - jest to czujnik temperatury powietrza doładowanego.
Podjedz do polecanego zakładu który dobrze ogarnia diesla. Powinni zdiagnozować przyczynę. Jak dymi na czarno to dawka za bogata a to skutkuje w najgorszym razie wypaleniem dziury w tłoku. Warto sprawdzić szczelność węży i samego intercoolera. Ubytek powietrza doładowanego powoduje przelanie silnika.MAF wtedy za dużo mierzy i ecu dolewa niepotrzebnie...
Trzeba zobaczyć co się dzieje z turbo i z układem doładowania powietrza.
Trzeba było zrobić diagnostykę przed tuningiem. Poprawia się soft w zdrowych silnikach, jeśli jest jakaś awaria osprzętu, to trzeba ją najpierw usunąć. Mogą to być zatarte kierownice spalin. Ale równie dobrze jest to wina modyfikacji sterownika.
EDC 3088 Czujnik ciśnienia doładowania za chłodnicą (w rurze powietrza doładowania). Kontrola granic napięcia (zasilanie w napięcie i napięcie czujnika) i blokada AD Reakcja systemu: Edycja symulowanego ciśnienia doładowywania jako wartości zastępczej.
Ten element to intercooler czyli chłodnica powietrza doładowanego, widoczne na fotce dolne wejście do intercoolera posiada łączkę z gumowego węża zabezpieczoną dwiema metalowymi sprężystymi obejmami, dalej znajduje się plastikowy tłumik doładowania, który połączony jest dalej wężem z wylotem powietrza doładowanego z turbosprężarki. Znajdujący się w...
1417 Czujnik ciśnienia doładowania, wartość mierzona nieprawidłowa Sprawdź doładowanie i stan zaolejenia chłodnicy powietrza. Sprawdź sam czujnik, czy nie jest zalepiony zasuszonym olejem.
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
Masy H4, G4, H1. 244 czujnik temperatury wody 1474 czujnik ciśnienia doładowana z wbudowanym czujnikiem temperatury powietrza :D Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :wink:
Skoro ciśnienie paliwa ok to może ciśnienie doładowania powietrza. Zrób logi dynamiczne i się okarze.
Czyli dla biegu jałowego i rozgrzanego silnika: dawka paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania, temperatura powietrza doładowanego, masa powietrza zassanego, procentowe otwarcie egr. To samo dla wysokich obrotów.
To musisz sprawdzać na piechotę , kąt wtrysku czy nadąża za wyznaczonym , ciśnienie powietrza doładowanego , przepływ powietrza z przepływomierza że tak powiem podstawy .Układ jest wyczulony na egr więc byłby błąd na pewno .
Wyczyszczenie czujnika jest proste,wykrecamy,myjemy benzyna ekstrakcyjna cały koszyczek,suszymy i wkrecamy go z powrotem zwracając uwage na stan oringu,jezeli oring zniszczony to wymieniamy na nowy.Pana problem dotyczy raczej intercoolera lub nieszczelnosci na gumowych łącznikach,wystepuja 3,w razie nieszczelnosci zdjac i podoginac cybanty ,to daje...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
WITAM JESLI NIE WYŚWIETLAJĄ SIE ŻADNE BŁĘDY TYPU EDC TO MOŻE TO BYĆ FAKTYCZNIE USTERKA MECHANICZNA I ZACZOŁ BYM OD POCZĄTU TURBINA NA WYJŚCIU DOŁADOWANEGO POWIETRZA MA ŁĄCZNIK Z OBEJMĄ zielone gumki uszczelniające często sie luzują wypychane przy ciśnieniu słychać świst sprawdić na wyjętym filtrze powietrza c.d.n. posiadam szeroką wiedze mam wszystkie...
za małe ciśnienie doładowania no no no i od razu grubo przepływomierz albo turbina a filtr powietrza czysty droga doładowanego powietrza szczelna wydech drożny czujnik ciśnienia turbiny sprawdzony...
witam ja jeszcze raz po prośbie kolego gerri-czteroośka actros nr wdb 9523141-wyświetla mi błąd mr 1417 i "czujnik!" status żółty oraz dodatkowo spadek mocy silnika- Czujnik ciśnienia doładowania powietrza. Błędnie mierzy ciśnienie. Z praktyki podpowiem. Jakiekolwiek błędy czujnika doładowania wiążą się ze sprawdzeniem reszty silnika. Musisz przy okazji...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
Tak, piszę o cewkach bo chyba wszystko inne zostało sprawdzone: szczelność, intercoolera, ciśnienie paliwa, wtryski(komputerowo), doładowanie powietrza, czujnik doładowania sprawny, egr nowy, smok w zbiorniku czysty, woda z intercoolera spuszczona, dławik górski działa poprawnie. Objawy to nierówna praca silnika, brak mocy, duże spalanie, "twardy" klang...
Na początek poszukaj nieszczelności na drodze powietrza doładowanego.
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
Prawdopodobnie jest to "Ciśnienie powietrza doładowania". Pozdrawiam Tu jest link do opisu z kodami błędów z rocznika 95. Prawdopodobnie ten sam model http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i...
Bo tak będzie. Po przejściu w tryb awaryjny odcina turbinę w celu ochrony silnika. Trzeba odczytać błąd kiedy występuje usterka. Jeszcze lepiej pojeździć z podpiętym komputerem i obserwować parametry doładowania powietrza.
5123; kalibracja przepływomierza masowego powietrza.Przyczyną morze być czujnik ciśnienia powietrza doładowania lub czujnik temperatury w układzie doładowania lub złe wskazania przepływomierza.Następstwem tego jest wyłączenie EGR - błąd 5126. Najpierw sprawdź czujniki ciśnienia doładowania i temperatury lub szukaj nieszczelności w tym układzie.
Trzeba sprawdzić po pierwsze przepływkę (test drogowy z logami) - opis znajdziesz na forum, po drugie to układ doładowanego powietrza może być nieszczelny. Katalizator zostaw w spokoju. Ech mechanicy nie dość że wepchnie strumienice i weźmie za robotę to jeszcze na wkładzie zarobi.
to kod błędu doładowania powietrza, możliwe że intercooler zaczyna puszczać, lub poprostu wystarczy przeczyścić czujnik doładowania. U mnie też tak się działo jak wydmuchało ustrzelkę między turbiną a korektorem. Musisz sprawdzić auto pod tym kątem
Ten błąd to czujnik temperatury powietrza doładowanego.
Czym najlepiej? Inpa nie chce współpracować. Dodano po 1 Kod błędu 2885, kontrola ciśnienia powietrza doładowania.
Parametry podczas jazdy takie jak doładowanie , masa powietrza itp jakie:?: :?: :?:
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Witam Mam wielki problem... Scania 114 nie ma mocy.....wymienione już wszystko co było możliwe (zrobione pompowtryski, turbo po regeneracji, intercooler i wszystkie węże sprawne) Jedyne czego można się czepiać to po podpięciu autocom nie widzi ani temperatury powietrza doładowanego ani ciśnienia powietrza doładowanego. Sam czujnik zamieniony od innej...
Nic nie niepokojącego nie widać w tym wykresie. Jeśli kopci na czarno to znaczy że ma za dużo paliwa względem powietrza, znaczy to tyle, że powietrze nie trafia do silnika tylko gdzieś indziej, ale przepływomierz je jednak mierzy, stąd czarny dym. Jak spec przyjedzie, to niech sprawdzi dynamicznie, ciśnienie doładowania i masę powietrza, na pewno coś...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Z turbinką jest OK, w silnikach na pompie wtryskowej chodzi o kąt wtrysku a w silnikach na pompowtryskiwaczach chodzi o kąt synchronizacji ale o to jest to co myślisz. Tu masz fotkę z zaznaczonym czujnikiem G71/G72 (jest podwójny bo w jednej obudowie jest również czujnik G72 wskazujący temperaturę powietrza doładowanego) : http://obrazki.elektroda.pl/6812430400_1...
No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę. Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
A co z chłodnicą powietrza doładowanego, nie była uszkodzona? Syczenia powietrza nie słyszysz bez powodu, przy barku doładowania 20% większe zużycie paliwa to norma. Filtr paliwa był uszkodzony a doloty powietrza całe? Sprawdzaj wszystko po tej stronie.
Pierwszym powodem może być uszkodzony czujnik temperatury powietrza doładowanego. Polecam sprawdzenie tego czujnika - jeśli on jest w porządku, to druga przyczyna może leżeć w samym sterowniku turbospręzarki. Proponuje rozebranie i oczyszczenie czujnika położenia. Pozdrawiam, Mariusz - Doradca ProfiAuto.pl
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Tem powietrza zasysanego z reguły w przepływomierzu a doładowania w kolektorze dolotowym
2516 - to problem z poziomem oleju, lub uszkodzony czujnik ( ew. uszk.MR ) 1215 - usterka czujnika temperatury powietrza doładowanego
wsadz go w dziurke na rurce powietrza doładowanego
MID 128, SID 32, FMI 5 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego), MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina).
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
To jest bodajże czujnik G72 - temperatury powietrza doładowanego.
Podstawowe parametry - ciśnienie doładowania żądane/osiągnięte i przepływ powietrza - żądany/rzeczywisty. Za nadmierne spalanie w tych sztruclach, przy sprawnym silniku z reguły odpowiada uszkodzony przepływomierz.
Sprawdził bym jak nie było sprawdzane mimo wszystko ponownie chłodnice powietrza podając ciśnienie od strony powietrza doładowania tak jak pompuje turbo i obserwować czy w zbiorniczku wyrównawczym nic się nie dzieje.
Witam, Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu jednej kwestii, która niezmiernie mnie nurtuje i powoduje ,że cały układ nie działa jak powinien. Mam problem z wężykiem, który idzie od zaworu zwrotnego do presto statu, Ten, który usuwa nadmiar powietrza/ciśnienia. Zastosowałem 6mm niebieski pcv do pneumatyki i jak tylko presostat wyłącza sprężarkę...
Witam, od jakiegoś czasu podczas dodawania gazu od około 2-2.5 tyś. obr. włącza się na konsoli zółta lampka (silnik) oznaczająca błąd, która gaśnie samoczynnie przy około 1.5 tyś.obr. Po zczytaniu błędów okazuje się że jest to nr 56 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, zwarcie do masy (Bosch Motronic, Simtec). W momencie...
Raczej zbyt mało powietrza , czyli niskie doładowanie lub uchylony EGR.
Kolego ten błąd dotyczy systemu doładowania powietrza . Trzeba skontrolować turbinę , intercooler , a może przesunął się wkład katalizatora
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Jak to głowice do sprawdzenia???To żeliwne też pękają?Dziękuję bardzo za odpowiedź,domyślam się że cooler to chłodnice powietrza doładowanego tak?I czy w tych silnikach tak sie dzieje że zawór sie wypali?
Kolego w renaultach jest podobny problem jak siada zawór Westgete wtedy może wywalić błąd System Doładowania Powietrza
Halo! Jest tu ktoś ? Znalazłem taki link: https://intercars.com.pl/pl/aktualnosci/... Jes tu co nieco o sterowanu dolotem powietrza silników doładowanych. Myślę w moim przypadku kluczem do rozwiązania obniżonej mocy na niskich obrotach może być nieprawidłowy sygnał z jakiegoś czujnika...
to jest obudowa zaworu EGR i klapy gaszącej, znajdziesz go zaraz na wlocie kolektora ssącego, sprawdzenie proponuję przez zdjęcie rury powietrza doładowanego z obudowy EGR i sprawdzenie w jakiej pozycji jest klapa gasząca - może się przycinać i ograniczać przepływ powietrza a przy wyższym ciśnieniu powietrza z turbiny może dopiero wskakiwać na prawidłową...
A ciśnienie doładowania i przepływ powietrza jak wygląda??
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
Uszkodzona turbina. Nieszczelność w układzie doładowania powietrza.
Podgląd parametrów pracy pod obciążeniem ( masa powietrza, ciśnienie doładowania, masa paliwa, ciśnienie paliwa). Na podstawie analizy danych parametrów, należy się z orientować, czego brakuje w momencie kiedy auto nie ma mocy.
raczej zapieczenie kierownic zmiennej geometrii turbiny - ale to nie jest jej uszkodzenie a zwykłe nagromadzenie się nagaru i sadzy, które skutecznie ogranicza swobodny zakres ruchu łopatek turbiny, które w turbinach VNT pełnią role zaworu upustowego wastegate (czyli zaworu bezpieczeństwa zapobiegającemu nadmiernemu wzrostowi ciśnienia powietrza doładowanego...
To bez diagnozy się nie da. Kluczowa jest dawka paliwa na wolnych i masa powietrza, doładowanie pod obciążeniem.
wszystko się zgadza tylko mi chodzi o to że po doładowaniu sonda odczytuje wyższą temp spalania i komputer powinien to zniwelować zwiększając dawkę paliwa żeby utrzymać optymalną temp spalania nie wiem tylko w jakim stopniu może to zrobić mi chodzi o to ile mogę doładować powietrza żeby nie przerabiać programu turbo sam sobie założę ale z programem...
Na czujniku doładowania powietrza mam 8 V ,a powinno być 12 Bzdura, na czujniku ciśnienia doładowania ma być +5V, masa i sygnał zależny od ciśnienia.
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Faktycznie w logach widać nawet, jak powietrze cofa, doładowanie seria, masa powietrza jakby ciut za duża. Przy jakich obrotach dźwięki cofającego powietrza, stają się nie słyszalne?
Witam.Przeładowuje Ci turbinka.To że przewód najpierw puchnie a potem robi się miękki to jest dobrze bo w momencie gdy prędkość obrotowa wzrasta wtedy turbo pompuje gdy obroty pozostają stałe nawet na 4000obr.turbina jest wyłączana ponieważ silnik nie potrzebuje więcej mocy.Sprawdź parametry w czasie rzeczywistym doładowanie wyliczone i aktualne oraz...
Dobry wieczór. Zdiagnozowany brak mocy w pompowtryskach, to nie wina końcówek, tylko całego pompowtryskiwacza. Końcówki wymienia się jak jest moc i dymi! W Stralisach często brakuje mocy przez słabe doładowanie: filtr powietrza, turbina i sterowanie turbiny, zamarznięty intercooler. Ograniczenie mocy może również wypływać z przekroczonej temperatury...
U mnie po remoncie głowicy i częściowym przyblokowaniu EGR szarpanie jest mniej wyczuwalne/są momenty, że szarpie ,ale nie tak jak przed. Trudno jest stwierdzić czy to zasługa remontu głowicy, czy przyblokowania EGR. Jak zrobię alternator to wymienię blaszkę pod EGR z 3 otworami na 1 otwór o średnicy 6,5 mm. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem , że...
Serwis sprawdzał szczelność układu doładowania chyba że chłodnica powietrza jest przytulana i ma za mały przepływ
temperatura powietrza doładować czujnik powietrza doładować scania czujnik doładować powietrza
soundbar subwoofer wyznaczanie kąta motogodzina zetor
domofon schemat domofon schemat
Błąd P2296 w Citroën C5 III 2.0 HDi 163 KM - Regulator przepływu paliwa Mycie przewodu wspomagania kierownicy - jak to zrobić?