Odpowiem tak. Ja mam u siebie dwa inwertery pracujące równolegle, jeden na PV a drugi na turbinę wiatrową. Działa to dobrze. Też instalacja off-grid. Dodam tylko, że nie podałeś parametrów tej turbiny wiatrowej. Z mojego doświadczenia, to aby taka instalacja działała, musisz mieszkać albo nad morzem albo w górach gdzie permanentnie wieje. Nie licz na...
Z której strony sprawdzałeś luz na turbinie? A może czujnik doładowania szwankuje?
Z jakiej kreski startuje turbina/ doładowanie - podajsz ty z pulpitu czy po diagnozie komputerem?
Witam. -Czy możecie napisać mi coś więcej o silniku 1.2 HTP? -Co to jest za rura na zdjęciu? -Czy ten silnik "jest doładowany turbiną", czy jest awaryjny, czego się obawiać? -Ile ma koni?
Cześć, jeżeli pobiera ci płyn musisz zwrócić go- jeżeli jest faktycznie uszkodzony. Dobrze by było gdybyś sprawdził dalej przód do kolektora ssącego. Ale jeżeli EGR jest zrobiony ok, musiał byś zajrzeć do intercoolers przed miska olejowa - możliwe że tam przedostaje się woda. Błąd przepływomierza może się pojawiać z kilku przyczyn, klapa, doładowanie,...
chodziło mu u turbo doładowanie ( turbinę)
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
Doładowanie, turbina lub regulacja jej.
podpiełem pod clipa i wywala błąd df651 błąd czujnika doładowania przed turbiną Po pierwsze skąd wziąłeś taki defekt , ja na zdjęciach widzę całkowicie co innego :?: Po drugie wujek google i poczytaj o układach doładowania silników spalinowych . Sprawdź czy jakikolwiek producent stosuje czujnik DOŁADOWANIA PRZED TURBINĄ i co to w ogóle jest za zwierze...
Witam fiat doblo 1.3 MultiJet 16V 2007r. Auto ma muła ze startu i przy dużych obciązeniach wyrzuca błąd P0328 "Zbyt niskie ciśnienie" (losowo), dodatkowo wyczuwalne "dziury" w doładowaniu turbiny. W aucie wymieniona Turbina, Sprawdzone/wymienione wężyki, kolektor czysty, brak dpf i kat. Czy ktoś jest w stanie coś wyczytać z tych wykresów? https://obrazki.elektroda.pl/6856202400_...
Witam. Mam problem z manem tgl 220 euro 6. Niestety brak doładowania. BRAK błędów. Ciśnienie doładowania na wolnych 0.9bara więc praktycznie podciśnienie.... Kat nie zapachsmy - rozłączałem wydech. Podczas jazdy ten brak doładowania. Turbina się kręci - nie ma urwanej oski...
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
Witam. MAN zaczał duzo palic ok 40l/100km. Zauwazyłem ze jadac turbina cały czas pompuje na maxa lecac na pusto na autostradzie caly czas jest doładowanie na maxa. Sondy nie sondy zmienione czujniki doładowania tez. Prosze o podpowiedz gdzie szukac.
Problem polega na tym że silnik pracuje z oporem nie wkręca się na obroty spalanie chwilowe jest wyraznie wyższe a wskaźnik doładowania turbiny po niżej 1 bara albo podchodzi i spada o mimo gazu z desce. Po chwili problem ustaje spalanie spada turbina bije i wszystko git. Podczas objawów nie działa hamulec silnikowy a odgłosy silnika wskazują jakby...
Diagnostyka, jakie jest ciśnienie doładowania? Dolot sprawdzony? Dpf jest w samochodzie? Jakieś kopcenie występuje?
Niektrore tdi tak maja ę na wolnych casami słychac ładowanie. przy tej dynamice spalin na wolnych obrotach słychać doładowanie ?
Według Mana są do wymiany. W euro 6 tylko po zrobieniu tego testu zapada decyzją o wymianie - ostatnio robiłem ten test miałem temperatury np. 6.3 K, 4.4 K 2.7 K .... - wszystkie były ok - teraz pytanie czemu system pokazuje wszystkie NOK,(Jaki masz blad? 3779,80, czy problem z przejściem testu ciśnienia? Czy cały czas problem z dpf? Doładowanie dolna...
To niech wsadzi z przepływki i po problemie.Co do zmian temperatury powietrza to zależy czym jest silnik doładowany turbina czy kompresor.Przy jakims vortechu wystarczy nawet czujnik wody.
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
Czyli musisz usunąć przyczynę zbyt dużego doładowania. Możliwe że źle złożyłeś turbinę. Ewentualnie mógł się uszkodzić czujnik.
Ja bym jeszcze sprawdził wszystkie łączenia gumowe bo tamtędy potrafi uciekać doładowanie
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Można założyć komputer mający 2 mapy - jedna na otwartym WG a druga z doładowaniem... Dużo prostsze. A turbina sterowana elektrycznie się znajdzie, tylko że będzie to kompresor - i trzeba dołożyć do niego sprzęgło, do tego znów do chodzi kwestia kompa... A koszta małe nie są i czasem opłaca się bardziej kupić gotowe auto doładowane.
czujnik cisnienia doładowania przed turbiną master 2.3 ma wpływ na spalanie i moc samochodu
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Wpuść ciśnienie przed turbiną i masz sprawdzony cały dolot.
kolego coralgol 1976 zajmiesz sie naszym problemem?? Nie ma problemu, troszkę gorzej z czasem - jednak wszystko do uzgodnienia. Pamiętaj jednak, że każdy przypadek jest indywidualny i wymaga nieco czasu na zapoznanie się z chorobami pojazdu. To co pomaga jednemu, niekoniecznie uleczy drugiego. Fakt jest taki, że pojazd w nieodpowiednich rękach może...
Musisz sprawdzić jeśli z opiętym zaworem dalej na VAGu za duże doładowanie to turbina raczej nie dobra...
Bez vaga pewnie się nie obejdzie.Powodów tej usterki może być wiele:np brak doładowania,przytarta turbina,Przytkany katalizator itd,itd
Zobacz czy któryś wąż powietrza doładowanego nie spadł albo go nie rozerwało
Prawdopodobnie za wysokie cisnienie doładowania lub niedoładowanie ,czyli turbina do regulacji . pozdro rox1!
Ja mówię o kontroli ciśnienia doładowania, nie o tym że turbina "pije" olej. Przecież to byś widział na bagnecie olejowym, po drugie wtedy kopci na siwo/biało.
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Dziwne, czujnik przepływu tam jest tylko jeden, drugi to czujnik ciśnienia powietrza doładowanego. Za turbiną. Ciekawe rzeczy piszesz. Powodzenia.
Tak pojawia się i jest doładowanie.
To podreguluj i zobacz jakie efekty. Tylko podkręć trochę więcej niż 1mm.
Jaki jest przebieg? Czy miałeś wcześniej inne spalanie? Jakie? Turbina ( doładowanie ) powinna być sprawdzana na "ulicy" ( to z praktyki ). Jeśli będzie taka potrzeba, proponuję zaprosić kogoś ze sprzętem diagnostycznym i zrobić test w czasie jazdy. Tłumik ma już chyba katalizator. Nie przypchany?
Czyli w pierwszej kolejności powinienem sprawdzić doładowanie turbiny i kompresję w cylindrach?
Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
ale dopiero jak uzyska odpowiednie obroty to zmienna geometri się otwiera po przez nadciśnienie w takim małym baniaczku co czasem się zacina i wtedy dostaje odpowiednią ilość spalin co powoduje doładowanie
Turbina pracuje cały czas, w silniku doładowanym powietrze jest wtłaczane do cylindra a nie zasysane przez tłok. Kiedy turbina pracuje to w kolektorze dolotowym jak najbardziej jest ciśnienie i to wyższe od atmosferycznego, nie ma w nim natomiast podciśnienia. Jakąkolwiek "dziurą" w kolektorze będzie wydmuchiwane powietrze pompowane przez turbinę, nic...
Brak doładowania , turbina pomiar ciśnienia doładowania, lub dziura w dolocie , pompa nie, jakie ma wskazania na tych wolnych i podczas przyspieszania , zrób diagnoze dynamiczną , ale stawiam na doładowanie, powodzenia.
17964- zbyt niskie ciś. doładowania turbina lub N75 lub przewody. 17664 czujnik temp. G62
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Auto jak w temacie cały czas wywala błąd P1125. Turbina w zdanych parametrach ma 1,9 a osiąga na max 1,5 ( gdy na krótko dam podciśnienie z vacum pompy) Widać że była wymieniana turbina, dolot szczelny. Ktoś ma jakieś pomysły lub walczył podobnym tematem ??? Auto strasznie muli i do 120 km/h to ja tragedia rozpędzić.
Zrób jeszcze raz logi 3 i 11. Dynamiczne, gaz w podłogę na 3 i pędzisz od 1500obr do np. 4 tys. potem puszczasz gaz i dopiero wyłączasz loga po kilku sekundach. To co dałeś tutaj nic nie daje. 6min log gdzie trzeba szukać momentu w którym przyśpieszałeś i nawet nie ma pewności czy gaz był wciśnięty do dechy. Co chwilę zmiana obrotów w tym Twoim logu....
Masz dalej problem z regulacją ciśnienia doładowania turbina ewidentnie przeładowuje.Sprawdź jeszcze N75.
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
"Turbodziura" mam na myśli brak mocy w tym zakresie kiedy turbina sie nie budzi, logów z dnia dzisiejszego nie mam ale turbina osiąga doładowanie tak naprawde w niskim zakresie obrotów ale bez przyrostu mocy, od 2 tys turbina osiąga pełne doładowanie auto zaczyna cokolwiek jechać. Autem ciężko ruszyć pod góre bo nie ma nocy, jedynie "strzał ze sprzęgła"....
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
No właśnie nie wiem po co to komu i na co. To jest tylko podgląd tej mieszanki i może ktoś sobie ustawi jak może, ale mój silnik jest praktycznie bezobsługowy (FORD PROBE 2,2 Turbo benzyna) nawet nie ma śrubki do regulacji biegu jałowego. Mam coś niby od składu mieszanki. Dlatego gdy zwiększę ciśnienie doładowania turbiną to komp sam to wychwyci przepływką...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Witam, Mam poważny problem z autem, otóż auto gdy jest zimne super chodzi natomiast zagrzane auto jest słabsze o 50km. Po zmierzeniu doładowania turbiny wychodzi, że ładuje połowe tego co ma ładować. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak? N75 został wymieniony, przepływomierz wyczyszczony lecz nic to nie dało. Jeśli ktoś ma pojęcie jakie powinny...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Nie wiem czemu ale myślałem, że to 1.0T (EcoBoost), a doładowany, znaczy z turbiną. Ty masz wolnossący. Z Fordami nie ma najmniejszego problemu, podstawową diagnostykę ogarnia darmowy ForScan.
Cześć Mój pierwszy post a tematyka diabelsko obca. Wiec do rzeczy. Od kilku dni mam Ista Breeze 500W. Regulator Hybrydowy na 200W panel i 500W turbinę tej samej firmy. Całość stoi prawie na otwartej przestrzeni. Wysokość masztu 4 metry. Wczoraj turbina pracowała normalnie dziś już jednak nie. Brak wiatru. Akumulator 12V95Ah zwykły samochodowy. Mój kłopot...
Chcesz powiedzieć że po tej akcji z turbiną nie oczyściłeś/wymieniłeś wydechu? Widziałem samochód który spłonął po czymś takim.
Witam. A może tak od doładowania zacząć Turbina chodzi?
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Ok wszystko rozumiem tylko dziwi mnie że podczas jazdy wszystko działa jak należy Czyli co? Dziura sama się zatyka a czyjniki się same naprawiają .
witam, jak kręci tylko 3000rpm, to jest napewno w trybie awaryjnym to popierwsze po drugie sprawdż ciśnienie doładowania, turbina powinna sie załączać juz od około 1500rpm, to że ma tylko 60000 km to nic nie znaczy miałem przypadek ze na 15000 km przebiegu dostał sie brud i turbo padło, zrób kolego Starter diagnostyke ale pełną czyli statyczną i dynamiczną,...
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Witam, od pewnego czasu mam problem z samochodem mianowicie czasem podczas jazdy występuje 'wyłącznie' turbiny, samochód wtedy muli po zgłaszeniu i oddaleniu dziala po przejechaniu kilku kilometrów problem wstępuje od nowa, nie wyświetla zadnego bledu na desce oraz w komputerze oprocz bledu wiatraka intetculera ktory jest zepsuty moze byc w tym jakiś...
Mam takie pytania odnośnie w/w wymienionego czujnika. Czytałem na forum że ma to tykać a jak nie tyka to jest źle. W jaki sposób można sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny czy nie? Jestem świecie przekonany, że wcześniej tykał u mnie już po przekręceniu zapłonu, a teraz nie. Czy jest walnięty?? Ostatnio zauważyłem jadąc autostradą, że przy 3000obr...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory Mogą być ale przyjrzał bym się nieszczelnościom w układzie dolotowym tzn. czy czasem między turbiną a kolektorem ssącym nie ma ubytku ciśnienia doładowania. Lub sama turbina dobre czasy może mieć za sobą.
Nieszczelny układ doładowania lub turbina.
Tak mam odczyt RCO ale to jest tylko odczyt a nie ma zadanej czy oczekwianej wartości To nie jest odczyt tylko zadana wartość . Jak rozbierałeś elektrozawór to widziałeś gdzieś w nim jakiś czujnik który by robił odczyt :?: Różnica między oczekiwanym a zmierzonym ciśnieniam 0,7 bara a to chyba dużo. To dużo za dużo :cry: I pytanie czy to turbina pada...
Witam. Kolego w tym silniku turbina kręci od {zera} jest możliwość że masz nieszczelny układ dolotowy pomiędzy turbiną a kolektorem, rzadkie węże gumowe ewentualnie opaska na wężu. niby jest doładowanie a go niema. miałem taki przypadek że guma rzadka była i puszczała cisnienie.
Ogarnąłem ten problem, ale mam kolejny. Mianowicie, gdy patrzę na parametry doładowania, widzę tylko doładowanie do 1.5 bar. Fabrycznie była turbina z zaworem upustowym, a teraz założyłem VNT hybrydę. Przez to ciężko mi ustawić wystarowanie N75, żeby prawidłowo ładowała.
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Filtr paliwa wymieniony, przewody od podciśnień, wszystko przepatrzone, nigdzie nie ucieka powietrze, MAP sensor sprawny, czujniki śmigają, nowa bolączka, dzisiaj cisnę do mechanika, zobaczymy, co powie, bo ja już nie mam pomysłów, błędów brak, obstawiałem świece, z tego co czytałem na forach, wirnik nie ma luzów, łopatki również w świetnym stanie,...
Dlaczego masz doładowanie 2,5 bar? Trochę za dużo. Turbina chyba też przeładowuje.
Część ASZ to silnik chyba 130 konny więc siedzi tam turbina z geometria. Turbina z geometria potrzebuje podciśnienia na gruszce aby miała doładowanie. Czyli po odpaleniu musi ją zaciagnąć.
Witam, chciałbym przeprosić szanownych forumowiczów że wprowadziłem w błąd odnośnie doładowania. Tuner przypisał mnie do upierdliwych klientów i powiedział mi że ustawił 1,8 bara. Tak naprawdę wczoraj shamował auto jeszcze raz i będzie robił korektę softu. Doładowanie ustawione było cały czas na 1,57 bara, i wyszło 190 ps i 360 nM. Na wykresie doładowania...
Witam, czy cisnienie doładowania silnika z turbiną sprawdzone interfejsem, może sugerować dziurę w intercoolerze lub w przewodach łączących ? Nie chce mi się tego rozkręcać, wiem jakie ciśnienie powinno być na określonych obrotach, jeżeli będzie mniejsze to może spowodować to dziurka w intercoolerze? Na chłopski rozum to w zasadzie tak.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
Jeśli napięcie maleje to oznacza, że masz brak doładowania czyli wytwarza się podciśnienie a czujnik jest raczej dobry. Szukaj nieszczelności w układzie.
TDI w VW oznacza autka z silnikiem diesla, doładowane turbiną i z wtryskiem bezpośrednim do komory w tłoku a nie żadne tam turbo diesel intercooler bo jak już było pisane nie ma czegoś takiego jak SDI z intercooler'em. Tak samo mylnie jest czasami opisywany stary silnik stosowany m.in. w golfie i passacie 80KM z chłodnicą powietrza jako TDI - jest to...
Doładowanie wychodzi poza tolerancję.
Temat do działu mechanika się nadaje! Ale to wygląda na brak doładowania przez turbinę, sprawdz czy zawór taki z cięgłem pracuje . Powinien załączać zaraz po odpaleniu.
Koledzy problem rozwiązany czujnik cisnienia spalin dawał błędny sygnał do ecu i odlaczalo doładowanie turbiny po wymianie czujnika cisnienia spalin samochód odzyskał moc 😉
Gdy sterownik silnika otrzymuje niewłaściwą wartość ciśnienia doładowania w stosunku do aktualnych obrotów silnika to wyłącza turbinę (przechodzi w stan awaryjny). Masz to napisane na kwicie z diagnostyki! Pozdrawiam.
Dobry wieczór. Zdiagnozowany brak mocy w pompowtryskach, to nie wina końcówek, tylko całego pompowtryskiwacza. Końcówki wymienia się jak jest moc i dymi! W Stralisach często brakuje mocy przez słabe doładowanie: filtr powietrza, turbina i sterowanie turbiny, zamarznięty intercooler. Ograniczenie mocy może również wypływać z przekroczonej temperatury...
P003A:17-2F Przekroczony limit programowania położenia mechanizmu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/spreżarki doładowującej, napiecie w obwodzie powyżej wartosci progowej.
Kiedys mialem przypadek, że uszkodzona była dolna turbina. Objawy takie jak u Ciebie, błędów żadnych A jednak ciśnienie doładowania małe. Jeżeli nie masz w silniku żadnych błędów, zajrzyj do tej turbiny
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Jest na błędach P0238 zwarcie do plusa czyli sterownik widzi pełne doładowanie to jak ma sterować dalej turbiną? Drugi błąd znowu zwarcie więc temperatura też full. Dla kogoś kto wie co robić to diagnostyka zajęła by pewnie z 15 minut. Przepływomierz odpięty wywala tylko błąd na komputerze nic to nie dało A skąd to wiesz skoro pisałeś że nie masz komputera...
Witam Wszystkich! Jak widzę problem jest bardzo powszechny. U mnie jest podobnie. Silnik BKN 3.0tdi po przekroczeniu prędkości około 110km/h silnik przechodzi w tryb awaryjny i "nie chce" jechać do momentu ponownego uruchomienia. VAG pokazuje nieosiągnięte ciśnienie doładowania. Przepływka wymieniona, turbina wymieniona i czujnik ciśnienia doładowania...
MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania MR 1818 - uszkodzenie w obwodzie doładowania Sprawdź dolot i turbinę.
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Nie dostanie paliwa nie będzie miał ciśnienia doładowania. A skoro zaczyna kopcić to znaczy że paliwo dostaje więc albo turbina nie wstaje albo masz nieszczelność i te powietrze ci ucieka.
Skoro nie mam, to dlaczego podaję ciśnienie na turbinę?
Teraz masz kolego blad po niskiej stronie ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia Turbina. Zawór y493 Y460 Zobacz jednak czy przewody elektryczne nie są uszkodzone
egr wyczyść, może to być wina czujnika doładowania, zaworu sterującego turbiną, wężyków FAPa jeśli go posiadasz. Proponuję zajrzeć tu: http://renaultlaguna.pl/forum/
Witam DAF XF 105.460 dzisiaj wyskoczyl błąd SILNIK OSTRZEŻENIE i dafik przestał normalnie ciągnąć. Doładowanie turbiny dochodzi do 1 bara na pokładowym komputerze. Turbina nie jest zaolejona nic sie z nią nie dzieje. po zatrzymaniu sie i zgaszeniu auto jedzie normalnie pare minutek i znowu to samo. Ma ktos jakis pomysl co to może być, od czego zacząć...
turbina doładować ciśnienie doładować turbina zawora doładować turbina
autoklaw laminator czujnik zderzenie boczny fibaro czujniki
wymiana bagnet generator radiowy
Amplituner Yamaha RX-V471 nie włącza się - przyczyny Kondensator do prostownika Telwin Leader 210 - jaki wybrać?