WITAM super sprawa i dobrze jak to zrbisz to jest poto by pług nie zagłęgiał się zbyt mocno jesli dobrze ustawisz frezy Dodano po 46 A w czasie transportu np. kosiarki ten wałek amortyzuje drgania :D
Pod wpływem drgania.
Dodam że w pewnym przedziale obrotów jadąc z górki czy odwrotnie, zaczyna drgać błotnik które po dodaniu gazu cichną ale gdy ciągnik powróci do wcześniejszych obrotów drgania znów są.
Załóż nowe poduszki pod kabinę.
Tak dokręcić można jak pisałem wcześniej, odpowietrznik musi zostać oczywiście że czyścić można,(znajomy widać poważny fachowiec). Oczywiście że taka możliwość istnieje z regulatorem nic nie zrobisz ani z pompą bez sprzętu tym bardziej wiedzy i oczywiście jej zdemontowania. Sprawdź jeszcze czy koło zamachowe nie ma czasem luzu.
Git to wygląda. Jeśli możesz ujawnić to ile - szacunkowo - wyniósł cię ten tunning ciągnika Tyle że to nie konkurs piękności - nadal jest to stary wyjący każdym mechanizmem i cieknący zewsząd stary poczciwy Ursus - który poza prostotą budowy i powszechnie dostępnymi i niedrogimi częściami, innych zalet nie miał. Największą wadą tych traktorów jest...
Niezłe. Tylko jak odporność na siły działające od strony kół? Uderzenia, drgania, opór?
Jeszcze zapomniałem o jednej być może istotnej rzeczy a mianowicie na wolnych obrotach widać delikatny niebieski dym' po dodaniu gazu jak widać go nie ma' jednak jest to widoczne od dłuższego czasu... Jutro jadę zawieść pompe jeżeli nic nie da pojade z głowicami... Luzy raczej dobrze są ustawione ssący 0,2 wydechowy 0,3 ustawiałem gdy w króćcu na dany...
Często do regeneracji trafiają pompy które dziwne że w ogóle chodziły, wszystko lata w każdą stronę a silnik na nich chodzi równo... Pompa zregenerowała włożona do ciągnika i zaczyna się falowanie mimo tego że na wyklekotanej tego nie było. Ja nadal podtrzymuje że pompa po regeneracji złożona na sztywno bez zbędnych luzów takie objawy ma a drgania listwy...
Witam W temacie który podałeś jest mf 255 w którym pewnie się da wyjąc pompę natomiast w moim 3512 bez rozjeżdżania nie idzie tego zrobić więc sobie darowałem wyjmowanie. Z zaworu ciśnieniowego usunąłem śruta śruby regulacyjne postawiłem jedną w plecaku na długogłowości gwintu a drugą na 14mm. Prawie wszystko jest w porządku ale ramiona opadają gdy...
Czy to zgrzytanie czy raczej drgania? jakby rezonans szczęk i bębnów.
Tak czy inaczej musisz odkręcić i zobaczyć czy leci, miałem kiedyś taki problem najlepiej wyciągnąć wtrysk i podłączyć go ponownie tylko że nie zamontowanego, w gniazdo wtrysku głowicy. widzisz wtedy czy wtrysk działa i czy pompa sprawuje się należycie. pozdrawiam. z wtrysku wydzielać się powinna struga mgły, wiem że jest przy tym troche roboty, ale...
Rozumiem, że ów sworzeń podczas dużych obciążeń układu zawieszenia niwelując drgania ulegał będzie ściskaniu razem ze zginaniem, które spowodowane będzie skrętem kół?
Witam, mam taki mały problem z podnośnikiem w 60tce, a mianowicie tak się dzieje że jak odpalam zimnego i chcę podnieść to na początku podnosi bardzo powoli a po paru minutach zaczyna tylko tak drgać i jeszcze później już wcale nie podnosi. Zauważyłem że jak odkręcę ten korek z bagnetem do sprawdzania stanu oleju w skrzyni to zrobi takie 'pssyt' jakby...
zaletą jest to że nie przenoszą drgań, Nowoczesny kocioł gazowy to nie ursus C360 na wolnych obrotach, praktycznie żadnych drgań nie ma, bo króćce przyłączeniowe są przecież na sztywno umocowane do solidnej wspólnej płyty montazowej na dole kotła. Zaletą gietkich karbowanych rur stalowych jest małe zapotrzebowanie na miejsce. Jak miejsce jest zaplanowane...
Jest to tzw. system Lanchester. Nie można tego demontować bo silnik został wyważony i obliczony do pracy z wałkami. Po ich usunięciu zmieni się rozkład mas i pojawią się jeszcze większe drgania.
Odkręć rurkę i dokładnie obejrzyj. Zwłaszcza część pod nakrętką, bo tam często właśnie lubią pękać od drgań, może być potrzebna lupa. Zakładam, że sprawdziłeś czy jest dobrze dokręcona. Jeśli będzie uszkodzona, to próbuj kupić identyczną, choć do starej 328 może być trudno, a nie wiem czy takie same były do 330. Jeśli będą się różnić np. długością czy...
No to zwykły, ale moim zdanie tam powinien być drobnozwojowy, ze względu na drgania, co prawda podkładka sprężysta jest ale to nie to. :D
Mój znajomy właśnie boryka się z takim problemem. O to historia: W tym Ursusie problem z szarpiącą hydrauliką by od nowości. Około 2 at temu pompa została oddana do naprawy(tam stwierdzono brak jakiegoś uszczelniacza, czy coś takiego). Po owej naprawie było super ale stopniowo pompa traciła na wydajności, a szarpanie zaczęło powracać. Drogą dedukcji...
No tak, ale ja chciałem rębak pod ciągnik i nie za bardzo mi zależy na rozmiarach. Jednak kupno rębaka to wysokie koszty. Kto wie po dobrym naostrzeniu noży z innej stali będzie cięło grubsze gabaryty ;D Zaznaczam że cała konstrukcja jest stabilna, przy cięciu gałęzi niema nawet dużych drgań, a więc do pęknięcia jakiej kolwiek części myślę że nie powinno...
Masę (minus) alternatora nie masz do kabiny, zgadza się? Piszę z wielu lat doświadczenia, jak chcesz to podłącz sobie alternator do minusa na kabinie. Masa na kabinie z czasem ginie. Przez rdzę, przez drgania itd. Spytaj jakiegokolwiek elektryka od pojazdów troktoropodobnych.
Tylko że ekran na drodze szybkiego ruchu jest z materiałów tłumiących, a nie ze stali przenoszącej drgania i rezonujacej. Zreszta biorąc pod uwage wyjący dyfer, zwolnice i skrzynie biegów, drgania pochodzące od tego wszystkiego to tłumik jest tu najmniejszym problemem.
Jak koledzy wyżej piszą , wszystko zależy od miejsca pęknięcia, potem należy wybrać odpowiednią technologię . wiadomo silnik jest narażony na drgania , więc myślę że kombinacja spawania bloku i obróbka miejsc spawanych na chropowato odtłuszczenie i użycie leju żeliwnego WURTH powinno załatwić sprawę.
Witam Sam fakt, że jest to miejsce dużych przeciążeń i drgań, wymaga no co by nie powiedzieć wygórowanych warunków takiego połączenia (Żeliwo jest ,,trudnym" materiałem) Można spróbować (jak ktoś się czuję) lub zlecić to spawaczowi. W dłuższej perspektywie czasu chyba najlepiej było by się pofatygować nad kupnem ,,nowej'' ale wiadome jak to jest z finansami
Ten woltomierz w ciągniku rolniczym to pofunkcjonuje z tydzień. Ilość tam powstających drgań załatwi go szybko. Do tego ten zakres. Tutaj sens może mieć wskaźnik diodowy. napięcia.
Drgania swoją drogą, ale grubość materiału i jakość z jakiego są wykonane maja wiele do życzenia. :D
Konstrukcja bardzo fajna, ale wprawne oko :D zawsze znajdzie jakiegoś zonka, zwróć uwagę że te poduszki pod ramą nic nie dają bo i tak śruba trzyma sztywno, ja bym dał poduszki od zagęszczarki takie poduszki bardzo dobrze pochłaniają drgania, kojarzysz o co chodzi ,(uchwyt guma 3cm uchwyt).
Do końca się przewodami nie sugeruj różnica w drganiu jest również gdy są różnie naprężone. Możesz przykręcić wtryskiwacze obok pompy na samych przewodach i zobaczysz jak rozpyla. Ale mimo wszystko najlepiej dać do pompiarza.
wg mojej opini mechaniczne są bardziej zawodne w ciągniku są naprawdę trudne warunki kurz wilgoć drgania zdecydowanie lepszym rozwiążaniem bedzie regulator elektroniczny ja na poczatku miałem mechaniczny ale bardzo szybko zrezygnowałem
Dziękuję za porady, chyba mamy sukces, choć dopiero czas, temperatura i drgania to zweryfikują. Robota rzeczywiście łatwa i szybka. Jednak robiłem wszystko od góry, bo w środku się dymiło. Problem sprawiła jedynie ta wypalona dziura, ale jakoś nabadziałem tam tej cyny z małymi przerwami. https://obrazki.elektroda.pl/6586594800_... https://obrazki.elektroda.pl/8576859200_...
Witam wszystkich. Mam problem z podnośnikiem w ciągniku URSUS 6824 (hydraulika ta sama co w 5524, 6024, 7524) Podnośnik szarpie przy podnoszeniu, tzn, z dołu przez jakieś 2-3 sekundy jak podnosi to płynnie bez szarpnięć, ale wolno, a dopiero w połowie podnoszenia zaczyna szarpać i drgać ramionami już do samej góry. Nie ma znaczenia czy podnoszę same...
Masz może kawałek starej linki (wkładu)? Załóż na wiertarkę/wkrętarkę i sprawdź czy nadal z licznika wydobywają się stuki. Kiedyś w Simsonie zaczął mi licznik piszczeć, wystarczyło zaaplikować kroplę oleju na wałek wchodzący do licznika. U siebie też mam licznik KFM kupiony ok. 2005 roku, od tamtego czasu nabiło niecałe 900 mth. Działa bez zastrzeżeń....
Nie ma takiej opcji żeby oś sworznia nie była przestawiona. Jeżeli nie jest zaznaczone na tłoku jak ma być zamontowany to znaczy, że firma jest dziadowska. Gdyby tłoki były symetryczne to silnik generował by duże drgania, co po krótkim czasie doprowadziłoby do urwania wału korbowego. Co do pierścieni to nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem żeby nie...
Wracając do tematu,uważam że silnik z C-360 był trwalszy od Perkinsa,ten był nowocześniejszy,ale czy lepszy do ciężkich prac-nie sadzę ,oczywiście nie mówię o transporcie drogowym,a niestety pękające nieraz wały, to jego słabość,w oryginalnym silniku zdarzało to się rzadziej.Perkinsy z początku produkcji były dobre ,ale później ich jakość spadała w...
BANANvanDYK Rozsypała sie stacyjka ponieważ jak był serwisant i ją naprawiał jeszcze w czasie gwarancji to zamiast wymienić na nową rozebrał ją rozginając obudowę i czyścił papierem ściernym styki po cym złożył zaginając krawędzie obudowy. Tak wyglądał serwis gwarancyjny z NAC. Teraz jest po gwarancji i po takiej prowizorce po prostu się w końcu rozsypała...
Co do mocowania alternatora w C-360, to nie polecam oszczędzać na grubości stali na wspornik oraz na średnicy śrub mocujących. Silnik S-4003 generuje takie drgania, że pradzej czy później i tak wszystko się pourywa. Osobiście też mam przykręcony alternator śrubą M8, ale w 3P, a ten silnik pracuje bardziej miękko i nie generuje takich drgań. Do C-360...
Moim zdaniem nie można porównywać wałka ataku i koła ataku c 360 z jakim kolwiek kołem jezdnym innych pojazdów, ponieważ koło ataku przenosi napęd na koło talerzowe i między kołami nie ma żadnej amortyzacji, a koło jezdne toczy się swobodnie po asfalcie za pośrednictwem opony, która amortyzuje drgania. Dlatego w kole jezdnym nie ma tak dużych sił na...
Najpierw proponuję na uruchomionym silniku łapiesz palcami rurki wtryskiwaczy po koleji jeśli paliwo podawane jest prawidłowo czuć charakterystyczne drganie rurek i słychać zgrzyt wtryskiwaczy.Jeśli wszystkie drgają sprawdzasz luzy zaworowe jak było napisane wyżej,jeśli nie to wtryskiwacz mógł sie zawiesić lub masz problem z pompą, w takim przypadku...
Chodzi ci o falowanie od 1:18 ? Jeśli tak to sprawdź to ponownie na gazie ustawionym ręcznym alby wyeliminować ewentualne drgania nogi. Czujesz że silnik zmienia obroty? Na pewnych obrotach może się linka od obrotomierza przycinać, ale jeśli słyszysz/ czujesz że silnik faluje to najprawdopodobniej listwa lub regulator obrotów się przycina wewnątrz pompy...
Zgadzam się z Grześkiem. W 60-ka ma takie drgania że manometr jest szybko roztrzepany i zaczyna bzdury pokazywać. Do tego nie kazdy kierowca musi wiedzieć poniżej jakiego ciśnienia wypadało by wyłączyć silnik. Poza tym w każdym praktycznie pojeżdzie który ma manometr ciśnienia oleju jest też kontrolka. Stosowana jest nawet w parze z manometrem ciśnienie...
Witaj! Sprawdź paliwo.Zatankuj się w CPN. Stuki prawdopodobnie pochodzą od wtryskiwaczy.Dotykając rurek będziesz czół drgania pracy.Tak możesz wyczuć z,którego cylindra pochodzą. Popuść nakrętki na wtryskach,zobaczysz jak tryska paliwo. Na odpowiednim przyrządzie możesz sprawdzić wtryskiwacze.Gdyby było małe ciśnienie lub brak to wstaw nowy wtrysk i...
Jak już dokładać diody,to od środka (montowałem w takim alternatorze),lecz należy wszystko usztywnić ,by końcówki diod nie uleciały od drgań alternatora przykręconego do silnika.Na zdjęciu za bardzo nie widać ,lecz kolor diody (jej symbol katalogowy)widoczny w miejscu wprasowania ,świadczy jaka dioda jest zastosowana.Kolor czerwony (+) ,kolor czarny(-),jednak...
Witam Jaki masz regulator napięcia,jeżeli mechaniczny 12B do alternatorów 6-cio diodowych ,lub 12D do 9-cio diodowych,czy elektroniczny(przy mechanicznych bywało że kontrolka czasem migała).Zależne to było od ustawienia regulatora ,jak również od drgań .Należy mimo wszystko zrobić pomiar ładowania sprawnym multimetrem.Co do przerywacza ,czy to masz...
Trudno powiedzieć co może być przyczyną. Na zdjęciach w necie same bolce w innych sprzęgłach też łapią na około 2/3 powierzchni. Wygląda jak by docisk drugiego stopnia drgał w czasie pracy silnika i temu wyciera te miejsca. https://www.google.pl/search?q=c-330+spr...
Witam Kolegów. Mam VW Golfa 3 benzyna rocznik 1993. Miesiąc temu wymienione zostały poduszki pod silnikiem i skrzynią. Teraz problem polega na tym, że cały drga i czuję się w nim jak w traktorze Ursus. Co może być przyczyną??? PS. Luzowałem już poduszki i nic się nie zmieniło
A czy masz klapkę gasząca na dolocie? Powinna się zamykać wraz z zgaszeniem silnika. Sprawdź czy masz elektryczna czy na podciśnienie. Jak elektryczna to daj napięcie z aku i będziesz widział czy coś się rusza a jak na podciśnienie to musisz sprawdzić wężyk i zaworek pod względem szczelności. Jeśli jest ok to zmierz ciśnienie na końcu wężyka przy gaszeniu...
Witam . W szybkim skrócie , mam merivę 1.7 cdti 2005r i z względów osobistych ona była na sprzedaż ale niestety łapa dociskająca wtrysk pękła i zablokowała wałki rozrządu w konsekwencji pasek rozrządu strzelił . Po rozkreceniu wszystkiego tzn zdjeciu glowicy , okazalo sie że dwa zawory wydechowe na trzecim cylindrze znalazly sie w kolizji z tlokiem...
Panowie brniecie i nie wiecie gdzie. Pytanie: czy istnieje i jest w miarę dogodny taki układ mas, żeby silnik spalinowy działał bez drgań? Tak silniki z różnymi układami i ilością cylindrów, z różnymi wałami korbowymi potrafią być w 100% równoważone w naturalny sposób. Dokladnie i precyzyjnie dopracowany silnik spalinowy powinien pracowac praktycznie...
Powrót oleju do misy: Fajnie że się pochwaliłeś. 3 peany o Uaz-ie żeby przekazać informację, że pod czujnikiem ciśnienia jest wstawiony trójnik :lol: a powrót specjalnie wykonanym króćcem i rurką fi 6mm którego w C360 na próżno szukać i taka średnica nie aplikuje się do turbosprężarki :lol: (at)romet2 Z istotnych informacji. Dopływ oleju bierzesz z...
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
To że trzeba rozebrać to było pewne:) tylko nie wiedziałem od czego zacząć.. a jeszcze jedno jak kręcę prawym kołem to pedał od blokady drga, rusza się nie wiem jak to nazwać... więc chyba trzeba zacząć od mostu??
Obroty musisz mieć takie aby hercomierz pokazywał 50Hz ( takie okienko z blaszkami). Jeżeli prądnica sama się nie wzbudza to coś musi być uszkodzone. Zmierz oporność tego opornika nastawnego. http://obrazki.elektroda.pl/6893134800_1... lub tak: http://obrazki.elektroda.pl/5725552600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3234414500_1...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam forumowiczów. Mam problem z podpięciem amperomierza w moim ciapku. Amperomierz pochodzi od Ursusa c 385 i ma zakres od - 50 poprzez zero do + 50. Amperomierz podpiąłem szeregowo w przewód idący od rozrusznika do pinu nr 30 stacyjki i zachowuje się on w ten sposób, że po załączeniu stacyjki nic się nie dzieje a jak włączę jakiś odbiornik prądu...
drgać półoś drgać lewarek drgać skrzynia
sparować wieża załączanie zboczem narastającym kapilara głowicy termostatycznej
fotowoltaika instalacja dedra spawarka
Czy do równoległego łączenia ogniw potrzebny jest balanser? Parametry termostatu Danfoss 077B1335L