Sprawdź może to zabezpieczenie czy nie jest czasem dwupoziomowe, dla dużych pinów większy skok a dla małych analogicznie mniejszy. Zerknij do jakiegoś niewykorzystanego otworu mniejszego pinu, czy jego światło nie jest czasem przysłonięte blokadą.
Może być problem ze stykiem w zamku. Na pozostałych drzwiach działa?
Zamek drzwi do wymiany.
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Przelotke drzwi sprawdź .
Sedan 1.9 TDI 110 km 1999 Proszę bardzo. Chcę nadmienić, że moduły "rozmawiają" ze sobą. Dodam również, że sterownik/silniczek szyby musi być taki sam, jaki był.
Schemat powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.net/99_12560635... Analogicznie w drzwiach przednich.
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
kluczyk nie jest do otwierania drzwi
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Witaj spróbuj zrobić tak: Programowanie pilota zdalnego sterowania Zsynchronizować sygnał transmisji pilota Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie W ciągu 1 minuty Przy pomocy klucza odblokować drzwi
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
Szukam informacji gdzie są umiejscowione głośniki w drzwiach. prawy dół, czy lewy dół? A gdzie jest maskownica głośnika ? (tam jest głośnik) Z informacji zaczerpniętych z Google to wychodzi na prawy dół. https://www.google.de/search?q=Skoda+OCT...
Według schematu z AD sterowanie lusterek nie jest zależne od komfortu.pozdr.
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Kolega ma oryginalny rozmiar opon. Zwykle tabliczka na słupku po otwarciu drzwi.
Lampki w drzwiach są podłączone do 8-pinu sterownika szyb, każda w swoich drzwiach
Głośnik nie jest po przekątnej, jest przy zamku, dla mnie nie ma problemu roznitować całą blachę, a później ją zanitować, ale obawiam się właśnie tych kołeczków szyby, że coś tutaj mi może nie tak pójść. Dlatego czytałem i ktoś pisał, że roznitował głośnik i wymienił zamek, wtedy nie musiał ruszać szyby. O których nitach mówisz ponad głośnikiem? Z...
http://skoda.vag-zapchasti.ru/list.php?i... A która dokładnie spełni twoje potrzeby-translator.
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
Witam.Mam poważny problem mianowicie w octavii zablokowały sie tylne lewe drzwi.Auto posiada zamek centralny i ele szyby.Nie mogę otworzyć drzwi ani ze środka samochodu ani z zewnątrz.Kiedy steruje pilotem od zamka w tych drzwiach nie słychać żeby pracował silnik.Jak rozebrać zamknięte drzwi?Sprawdzałem przewody które wchodzą do drzwi są ok .Dodam,...
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
16cm w drzwiach a gwizdki ok 3-4cm
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Wewnątrz drzwi kierowcy. Tyle razy to już pisano.
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Przy drzwiach od kierowcy - złącze i przewody, ew. zdjąć boczek i sprawdzić czy dochodzi sygnał załączania do mastera w drzwiach.
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
Ale masz na myśli bezpiecznik w kabinie,czy przy akumulatorze? Sorki, że zawracam głowę. Przecież każdy bezpiecznik jest ponumerowany, więc wiadomo gdzie bezpiecznik nr 16 się znajduje. Wiadomo że znajduje się koło kierownicy, za zaślepką po otwarciu drzwi.
Zdemontuj zamek kierowcy, otwórz go i zobacz jak wygląda płytka. Lubia pękać ścieżki na płytce przez co moduł komfortu nie widzi w jakiej pozycji jest zamek i czy chcesz otworzyć/zamknąć drzwi.
W sklepie Ci napewno powiedzą jaki ale najpierw sprawdz przelotkę w drzwiach.
Z radia wychodzą 4 kable bo w drzwiach mogą być zwrotnice głośnikowe.
sprobuj odpinać pojedynczo ten tył prawdopodobnie samochód nie widzi zamkniętych drzwi
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Niestety cały zamek do wymiany, styków nie da się oddzielnie dokupić.
Kolego uszkodzonych rzeczy może być kilkanaście . Na początek odłącz klemę i tam wstaw miernik. Poczekaj z 30 min na uśpienie . Zarygluj drzwi ręcznie tak by mieć dostęp do bezpieczników i po kolei je wyciągaj i spr miernik . Może być że nigdzie nie spadnie pobór prądu to wtedy sprawdź przelotkę w klapie i drzwiach .
Witam z waszych wypowiedzi co do wytłumiania drzwi wynika z tego że na tym forum jest wiele specjalistów w tej dziedzinie . Poszukuję jakiejś osoby z krakowa lub bliskich okolic która by mi pomogła wytłumić drzwi( za opłatą oczywiście )w Skodzie Octavii bo ja jestem totalnie zielony a nie chciałbym nic uszkodzić. Jak ktoś jest zainteresowany proszę...
Nie miałeś włączonej przypadkiem blokady rodzicielskiej w drzwiach?
A czy ostatnio grzebałeś w tych drzwiach?
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
Ale tam masz bezpieczniki oddzielne na każde drzwi, czy nie?
Sprawdź kable pod blachą drzwi, przelotkę.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Kod błędu to raz a dwa to czy ma zasilanie,czyli dwa plusy,oraz przewody komunikacji,dwa(!),czy mają przejście ze słupka do drzwi?
Zdejmij tylne siedzenia.
Obracasz kluczyk do oporu w stronę zamykania, a potem do oporu w stronę otwierania - powinno się odryglować, z tego co kojarzę budowę zamka. Ewentualnie otwierać przez bagażnik - tam podwójnego ryglowania nie ma.
Tak mogę sterować szybami z drzwi
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
uszkodzony w zamku mikroprzełącznik ewentualnie wiązka w drzwiach
A podaj gdzie w pomiarach te parametry. Kabelki w drzwiach wczoraj sprawdzałem wszystko jest dobre, sprawdziłem miernikiem całą wiązkę od wtyczki w drzwiach.
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
Uszczelką się sączy od Drzwi na dole
krańcóweczka w zamku do wymiany,ewentualnie założenie{wywiercenie} nowej zewnętrznej i spięcie jej z przewodem krańcówki wewnątrz drzwi[o ile pamiętam brązowo-czarny}
diagnostyka jakaś ? Po przeglądzie serwis powinien wręczyć ci wraz z listą przeglądową protokół diagnozy komputerowej - jeden z punktów przeglądówki (chyba że to był tylko przegląd instalacji gazowej)- może masz tam jakieś błędy zapisane w ster drzwi kierowcy lub komforcie ?
Przeciągnij oryginalne kable z alarmu, jak zdejmiesz słupek to za nim będziesz miał duże przejście potem lekko do góry i w harmonijkę. Ciągnij 2 kable nie ma różnicy czy ciągniesz 2 czy 1. Weź się za robotę i nie rób z gówna doktoratu.
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
brak raczej odpada bo nic nie było wyciągane, sam raczej nie wypadł, bardziej sie zastanawiam czy to faktycznie nie strzelił moduł komfortu,, pytanie tylko czy jak by strzelił to sobole nie byłoby polaczenia, czy mogło strzelić w taki sposób ze gagiem jest połączenie ale on juz sie nie łączy z urządzeniami moze tak byc? no i pttanie czy moduł komfortu...
Wiesz co to jest CAN?, przewody masz podane w linku wyżej. Wydaje Ci się, że opisy są po to, żeby było więcej roboty (rozbieranie drzwi)?
w drzwiach szary/żółty-masa/masa+parametr 180
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
Elektryczne szyby są? Lampki w każdych drzwiach?
Pewnie brak dobrego połączenia z masą lub plusem.Do sprawdzenia też wiązki między słupkiem a drzwiami.
Mam to samo . 1 + i - to wysokotonowy z drzwi:) a 1 + i - to od tego 165mm z drzwi :) puść sygnał z radia i zobacz który jest który
czemu zamek centralny nie reaguje na wysyłane sygnały pomimo świecenia kontroli? Uszkodzony jest któryś zamek - konkretnie mikrostyk. Bądź trzeba naprawić wiązkę w drzwiach kierowcy.
Panie Marku chodzi panu o ta czarna prostokątna skrzynkę co jest przykrecona do mechanizmu do podnoszenia szyb ?
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
Tak wymiana zamka.
Sprawdzałeś zasilania żarówką ? Kable lubią się łamać, dobrze sprawdź drzwi driver'a.
Przerwane dwa przewody w wiązce przy tylnych drzwiach na progu, usterka naprawiona.
Raczej bez zdjęcia tapicerki nie da się dostać do wnętrza drzwi a i tak przy zamkniętych drzwiach jest nie lada problem . Zerwiesz tapicerkę z zapinek ( używaj plastikowej brechy ) ale trzeba ostrożnie aby nie kaleczyć poszycia . Drugim krokiem będzie odkręcenie płyty / blachy około 10 śrubek . Następnie dostaniesz się do zamka ale jak otworzyć nie...
A lampka się zapala w kabinie jak otworzysz te drzwi? może być uszkodzony mikro włącznik w zamku drzwi kierowcy
Wszystko zależy od wersji, jeśli są też el. lusterka. To wszystkim sterują moduły i jest to dość trudny układ, coś w rodzaju Can.
smollen, sprawdź czy w czasie uruchomienia się samoczynnie alarmu nie masz odryglowanych drzwi.
Zgniła wiązka w drzwiach kierowcy.
te mikrowyłaczniki to mamkament całej grupy vw,możesz założyć jakąś własną solidną, estetyczną krańcówkę zewnętrzną ,spiąć ję z przewodem w drzwiach[chyba brązowo-czarny] i masz problem załatwiony na wieki za 5zł i 20min.roboty.
Odpalają bo immo to co innego niż radio. Ale próbowałeś przypisać piloty? Szybka metoda jest z zamkiem w drzwiach kierowcy.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Nie działają tylko drzwi pasażera z przodu a bezpiecznik jest wspolny na wszystkie drzwi. Wkładki nie ma.
Gdzie i w czym ten przekaźnik urwany? Pilot sprawny? Dopisany do centralki alarmu/CMK? Z kluczyka działa i poprawnie zamyka wszystkie drzwi?
Witam Sprawdzałeś czy jest zasilanie na tym regulatorze. Dodano po 1 Sprawdź przewody w drzwiach.
Jeśli zamki są takie same jak w passacie to najczęściej przyczyną są zimne luty na płytce drukowanej w zamku w drzwiach
Ooo :D to dobra wiadomość. Myślę jeszcze czy nie zastosować w tych obwodach przekaźników. Żeby nie obciążyć nadto modułu prawych drzwi.
sprobuj uderzac reką w drzwi ,w okolicach zamka,jesli bedzie sie sam zamykal to siadl switch w zamku ,czasem sie zdarza (probuj na obydwu drzwiach przednich)
Dodam jeszcze, że centralny działa normalnie i zamykanie szyb z zewnątrz (przekręcenie kluczyka w zamku i przytrzymanie) działa wzorowo. Jedyne, co, to nie da się sterować żadną szybą od środka, ani z głównego panelu, ani z przycisków na innych drzwiach.
W Passacie są tylko 2 tak jak piszesz, od modułu w drzwiach do konfortu wszystko leci po canie.
octavia drzwi octavia wiązka drzwi dioda drzwi octavia
sokowirówka schemat dzwonek instalacja motorola wymiana taśma
solarman zużycie ekspres krups
Zmywarka nie otwiera się całkowicie po myciu - przyczyny i rozwiązania Mercedes Vito W639 A/C Fans Not Starting – Fuse, Relay, Sensor, SAM Faults