Może być problem ze stykiem w zamku. Na pozostałych drzwiach działa?
Sprawdź może to zabezpieczenie czy nie jest czasem dwupoziomowe, dla dużych pinów większy skok a dla małych analogicznie mniejszy. Zerknij do jakiegoś niewykorzystanego otworu mniejszego pinu, czy jego światło nie jest czasem przysłonięte blokadą.
Według schematu z AD sterowanie lusterek nie jest zależne od komfortu.pozdr.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Zamek drzwi do wymiany.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Szukam informacji gdzie są umiejscowione głośniki w drzwiach. prawy dół, czy lewy dół? A gdzie jest maskownica głośnika ? (tam jest głośnik) Z informacji zaczerpniętych z Google to wychodzi na prawy dół. https://www.google.de/search?q=Skoda+OCT...
Nie połączył się komp z modułem drzwi. nie zapala się lampka na suficie Standardowo zginta wiązka bądź wtyczka w module w tych drzwiach.
http://skoda.vag-zapchasti.ru/list.php?i... A która dokładnie spełni twoje potrzeby-translator.
Przelotke drzwi sprawdź .
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Schemat powinien pomóc. http://obrazki.elektroda.net/99_12560635... Analogicznie w drzwiach przednich.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Sedan 1.9 TDI 110 km 1999 Proszę bardzo. Chcę nadmienić, że moduły "rozmawiają" ze sobą. Dodam również, że sterownik/silniczek szyby musi być taki sam, jaki był.
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
kluczyk nie jest do otwierania drzwi
z kasety zamka do modułu w drzwiach, dalej po CAN. Ja bym zaczął od kaset zamków. Obydwu. Diagnostyka wskazana.
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Panie Marku chodzi panu o ta czarna prostokątna skrzynkę co jest przykrecona do mechanizmu do podnoszenia szyb ?
Obracasz kluczyk do oporu w stronę zamykania, a potem do oporu w stronę otwierania - powinno się odryglować, z tego co kojarzę budowę zamka. Ewentualnie otwierać przez bagażnik - tam podwójnego ryglowania nie ma.
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Raczej bez zdjęcia tapicerki nie da się dostać do wnętrza drzwi a i tak przy zamkniętych drzwiach jest nie lada problem . Zerwiesz tapicerkę z zapinek ( używaj plastikowej brechy ) ale trzeba ostrożnie aby nie kaleczyć poszycia . Drugim krokiem będzie odkręcenie płyty / blachy około 10 śrubek . Następnie dostaniesz się do zamka ale jak otworzyć nie...
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Wszystko zależy od wersji, jeśli są też el. lusterka. To wszystkim sterują moduły i jest to dość trudny układ, coś w rodzaju Can.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Lampki w drzwiach są podłączone do 8-pinu sterownika szyb, każda w swoich drzwiach
Z radia wychodzą 4 kable bo w drzwiach mogą być zwrotnice głośnikowe.
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Kolega ma oryginalny rozmiar opon. Zwykle tabliczka na słupku po otwarciu drzwi.
Ja zalozylem w drzwiach kierowcy marki metzger. Dziala juz 5 lat a myslalem ze wczesniej padnie.
Wewnątrz drzwi kierowcy. Tyle razy to już pisano.
Tak wymiana zamka.
Poodpinaj poszczególne drzwi, wejdź w fukcję 008 diagnozy CMK i zobacz gdzie widzi "drzwi otwarte"
witam nie ma odczutu z krancowki w drzwiach kierowcy jak rusze zamkiem to nieraz zalapie , czy idzie ja wymienic ewentualnie zregenerowac czy tylko wymiana zamka
Uszkodzony zamek drzwi , muszę go wymienić.
Znajduje się w zamku
Witaj spróbuj zrobić tak: Programowanie pilota zdalnego sterowania Zsynchronizować sygnał transmisji pilota Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie W ciągu 1 minuty Przy pomocy klucza odblokować drzwi
Ale tam masz bezpieczniki oddzielne na każde drzwi, czy nie?
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Na dzień dobry to zobacz czy masz dwa stałe plusy na modułach w obu drzwiach drzwiach.
te mikrowyłaczniki to mamkament całej grupy vw,możesz założyć jakąś własną solidną, estetyczną krańcówkę zewnętrzną ,spiąć ję z przewodem w drzwiach[chyba brązowo-czarny] i masz problem załatwiony na wieki za 5zł i 20min.roboty.
w drzwiach szary/żółty-masa/masa+parametr 180
Zobacz tu http://rapidlibrary.com/index.php?q=octa...
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
A czy ostatnio grzebałeś w tych drzwiach?
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
Pierwsze słyszę, żeby sterownik silnika czy immobilizer miały cokolwiek wspólnego ze sterowaniem elektrycznych szyb. W Octavii częstą usterką jest uszkodzona wiązka elektryczna drzwi kierowcy...
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Niestety cały zamek do wymiany, styków nie da się oddzielnie dokupić.
Wyjmij zamek drzwi i zobacz, czy nie pękła w zamku sprężynka. jak pekła, to zamek się nie zamyka i odbija ten metalowy trzpień, na którym jest grzybek.
16cm w drzwiach a gwizdki ok 3-4cm
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
krańcóweczka w zamku do wymiany,ewentualnie założenie{wywiercenie} nowej zewnętrznej i spięcie jej z przewodem krańcówki wewnątrz drzwi[o ile pamiętam brązowo-czarny}
Może masz przełączone na ciągłe świecenie e lampie albo poszukaj w module komfortu problemu a czasami w przelotce drzwi - karoseria.
Przy drzwiach od kierowcy - złącze i przewody, ew. zdjąć boczek i sprawdzić czy dochodzi sygnał załączania do mastera w drzwiach.
Mam to samo . 1 + i - to wysokotonowy z drzwi:) a 1 + i - to od tego 165mm z drzwi :) puść sygnał z radia i zobacz który jest który
W Passacie są tylko 2 tak jak piszesz, od modułu w drzwiach do konfortu wszystko leci po canie.
Niewłaściwy włacznik. Inne numery.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Jeśli zamki są takie same jak w passacie to najczęściej przyczyną są zimne luty na płytce drukowanej w zamku w drzwiach
Zdejmij tylne siedzenia.
Kolego uszkodzonych rzeczy może być kilkanaście . Na początek odłącz klemę i tam wstaw miernik. Poczekaj z 30 min na uśpienie . Zarygluj drzwi ręcznie tak by mieć dostęp do bezpieczników i po kolei je wyciągaj i spr miernik . Może być że nigdzie nie spadnie pobór prądu to wtedy sprawdź przelotkę w klapie i drzwiach .
Na 99% uszkodzony jest mikrostyk w drzwiach kierowcy.
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
diagnostyka jakaś ? Po przeglądzie serwis powinien wręczyć ci wraz z listą przeglądową protokół diagnozy komputerowej - jeden z punktów przeglądówki (chyba że to był tylko przegląd instalacji gazowej)- może masz tam jakieś błędy zapisane w ster drzwi kierowcy lub komforcie ?
Nie chodzi mi o sterowanie zamkiem centralnym, tylko o sygnał zamkniętych lub otwartych drzwi.
Sprawdź kable pod blachą drzwi, przelotkę.
A jaka ta octavia , jedynka czy dwójka, bo ja mam dwójkę?
Lampka w kabinie się zapala jak siedzisz w środku na zapłonie i otworzysz drzwi?
Uszczelką się sączy od Drzwi na dole
Przerwane dwa przewody w wiązce przy tylnych drzwiach na progu, usterka naprawiona.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Tak mogę sterować szybami z drzwi
Najprawdopodobniej przelotka miedzy drzwiami a słupkiem tam najczęściej jest masakra z przewodzikami.
Witam z waszych wypowiedzi co do wytłumiania drzwi wynika z tego że na tym forum jest wiele specjalistów w tej dziedzinie . Poszukuję jakiejś osoby z krakowa lub bliskich okolic która by mi pomogła wytłumić drzwi( za opłatą oczywiście )w Skodzie Octavii bo ja jestem totalnie zielony a nie chciałbym nic uszkodzić. Jak ktoś jest zainteresowany proszę...
a zobacz ile prądu bierze po 30min. nadal bierze tyle samo jeśli zamknę na kluczyk to jest ok ale jeśli trzasnę drzwiami i nie przekręcę kluczyka to pobiera prąd.
Nie działają tylko drzwi pasażera z przodu a bezpiecznik jest wspolny na wszystkie drzwi. Wkładki nie ma.
Zacząć od sprawdzenie wiązki w miejscu gdzie wchodzi w drzwi, zdjąć tapicerkę i sprawdzić siłownik.
W sklepie Ci napewno powiedzą jaki ale najpierw sprawdz przelotkę w drzwiach.
sprobuj odpinać pojedynczo ten tył prawdopodobnie samochód nie widzi zamkniętych drzwi
Pewnie brak dobrego połączenia z masą lub plusem.Do sprawdzenia też wiązki między słupkiem a drzwiami.
uszkodzony w zamku mikroprzełącznik ewentualnie wiązka w drzwiach
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
brak komunikacji sterownikami drzwi Teraz pozostaje przeglądnąć przewody biegnące do drzwi i miejsca łączenia wiązek.
A podaj gdzie w pomiarach te parametry. Kabelki w drzwiach wczoraj sprawdzałem wszystko jest dobre, sprawdziłem miernikiem całą wiązkę od wtyczki w drzwiach.
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Da się naprawić, na 2 tygodnie, miesiąc, pół roku - ćwiczyłem już nie raz i napewno nie ja jeden. Zamek kosztuje 80-100 i ja nie widze większego sensu - lubie spać spokojnie. A i do autora pytanie - czy to on był u mnie dziś z taką samą usterką czy to tylko zbieg okoliczności ? :D
Rozj...ć kasetę zamka.
Masz rację, dostałem odpowiedz od sprzedającego taki zestaw i rzeczywiście potrafi on wygenerować właściwy impuls. Kupiłem już taki zestaw. Czy jeśli ma on tylko jedno wyjście na kierunki to wystarczy podłączyć pod nie dwie diody i każdą z nich katodą podłączyć do obu stron kierunkowskazów w progu ? Czy ktoś mogłby jeszcze rozwiać wątpliwości i potwierdzić...
jaki fundusz?
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
drzwi octavia octavia wiązka drzwi dioda drzwi octavia
schemat elektryczny forda mondeo schemat zasilacz antenowy wodomierz magnes
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Kody błędów C1 i C4 w lodówce Samsung - diagnostyka i rozwiązania Blaupunkt MS50BT - Funkcje i Rozwiązania Usterek