oryginalne głośniki w samochodzie są wyposażone we wzmacniacze (scalaki) spotkałem się z tym w audi o ile pamiętam kostka zawiera zasilanie +- dwa styki we oraz sterowanie z radia +
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Proszę ładny opis ze zdjęciami prawa i lewa strona [url=http://forum.vw-passat.pl/showthrea... passata
Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Zatrzaśnij zamek drzwi.
sprawdź przewody czy nie są przerwane w przelotce na słupku
Hmmm... skoro z 2002 roku to jednak poprzedni... Ale za to mam 100% pewność, że te plastki o których wspominałem pasują na bank- zarówno na 200 mm jak i 165 - i to do tego Twojego Passata jak i oczywiście Golfa IV, Bory oraz New Beatlle W tym roku (z dwa miesiące temu) była premiera najnowszego Passacika - tak wygląda : http://www.autocentrum.pl/gallery/vw_pas...
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Jak nie masz zielonego pojecia to sa tacy ludzie jak mechanicy i oni za odpowiednia oplata to zrobia. https://youtu.be/F03jWCYiFg4 Szukanie nie boli.Chyba,ze liczysz na kogos kto przyjdzie i zrobi za ciebie to licz dalej.
Na PW masz małą podpowiedź.
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
czarno-szary i czarno-niebieski to są przewody do silniczka zamka, daj tam napięcie z akumulatora na te przewody, przewody te znajdziesz w słupku gdzie idzie wiązka do drzwi, zobacz co się będzie działo, oczywiście masz dwie możliwości podpięcia "prądu"
Zależy od koloru diod. Różne kolory = różne napięcia przewodzenia. najlepiej sobie zmierz miernikiem (do testów/pomiarów możesz podłączyć taką jedną diodę przez rezystor 1 k Ohm do akumulatora w aucie i zmierzyć napięcie). WZÓR: (12v - 3xUdiody)/np.0,03A = Twój R do tego np. 0,03A * (14,4v - 3xUdiody) = moc max twojego rezystora
Sprawdź przewody w przelotce drzwi-nadwozie.
Witam. Mam pytanie jak wymienić głośniki w Passacie B3. Fabryczne w drzwiach mają około 14,5cm a jak założę 16,5cm lub 16cm to nie będą mi pasować otwory w drzwiach. Czekam na sugestie.
Czy grzebałeś już w zamku czyli płytka + silniczek w tych konkretnych drzwiach? tu może być problem w podłączeniu wtyczki (nie wykrywa zamknięcia więc otwiera wielokrotnie miałem tak w VAG), lub na samej płytce mogą być uszkodzenia. Co do szyb może być inna przyczyna gniazdo prowadzące do drzwi
Zamek odryglowany. Całość bez uszkodzeń. Stanowcze uderzenia w zamek i w tym samym momencie wysyłanie sygnału z pilota.
Nie wystarczy podłączyć się do przewodu podświetlenia przycisków szyb elektrycznych w panelu drzwi (szaro/biały) ?
Proste wymień moduł drzwi na Twój.
W Passacie zawsze masz zaryglowane przy zamknięciu z pilota i wkładki drzwi, jak masz zaryglowane, to sobie możesz ciągnąć za klamkę do usr... śmierci i nie otworzysz od środka. Jedyne wsadzić klucz do stacyjki i przekręcić, tylko jak wsadzić ten klucz do stacyjki z zewnątrz samochodu ?? W ostateczności możesz użyć tego http://img208.imageshack.us/img208/169/0...
Czy skanerem tym będzie można aktywować lampki w drzwiach passat b7 czy tyło vcds wchodzi w grę.
Witam, mam problem z przednimi prawymi drzwiami Passat B5 FL. Centralny zamek działa, a drzwi nie można otworzyć ani z zewnątrz, ani z wewnątrz. Miał ktoś taki problem??
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
nie ma to jak fachowa porada, teraz już mamy wszystko jasne {oprócz kabiny w passacie wieczorową porą po otwarciu lewych drzwi} :D.
Niedaleko modułu komfortu CAN rozdziela się na 4 drzwi.
Na początku użyj funkcji "szukaj"
witam. czujnik znajduje się w zamku drzwi. musisz zdjąć klamkę , boczek drzwi, odkręcić i unieść szybę . jeśli chodzi o tylne drzwi to sprawa jest trudniejsza bo założenie kołka trzymającego szybę jest naprawdę trudne, zamki z drzwi wyciągasz razem z blachą wewnętrzną. oczywiście po zdjęciu klamki zewnętrznej. o ile udaje mi się ta sztuka bez problem...
Termiczny może być tylko na przednie moduły, i jak jest to nad pedałami pod półką nad przekaźnikami. Jak juz nic nie pomaga zdejmij jeden bok drzwi najbardziej opornych. Sprawdź czy podczas tych "anomalii" jest wtedy zasilanie modułu.Jak jest to komfort albo CAN. Nie wierzę że padły moduły we wszystkich drzwiach.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
Witam! Dorobienie osobnego przycisku, wylacznika krancowego, cos na podobnej zasadzie jak ma szereg innych aut np. Astra G, ale wystajacego z drzwii. Z drzwi dlatego, bo zlapiesz tam przewod od wylacznika (mikrostyka) tego co sie zepsul (nie ma go w przelotce drzwi - kasta). Pozdrawiam!
Z pilota otwierają się dwa przednie a tylne jak wyżej od środka a później od wewnątrz. Sprzedający powiedział dla szwagra że to niby jakaś blokada założona rzekomo oryginalna. Czytałem ten wątek. Może ktoś ma żeby rozebrać tapicerkę od środka przy zamkniętych drzwiach?
Tak, ja zazwyczaj wiertłem 5 mm wiercę w VW. Później zanitować na nowo, jeżeli wymieniasz na to samo, jest to kwestia kilkunastu minut pracy.
Komfort nie. Masz wkładkę z drugiej strony? Na drzwiach pasażera?
Sprawdź w kostce na łączeniu drzwi z wnętrzem.
Hasło na dziś: moduł komfortu. Dioda.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
a sprawdzałeś złacze między drzwiami a słupkiem??
Tapicerka wyjdzie bez większego problemu po wyjęciu kanapy. Jeśli to tylko kwestia linki od klamki zewnętrznej to otworzysz od środka po rozebraniu drzwi. Da się to zrobić bezinwazyjnie, ale szybko i łatwo nie będzie.
Czujniki zderzeń są: 2 z przodu w okolicach przedniego wzmocnienia , 2 w przednich drzwiach 2 z tyłu (okolice drzwi tylnych)
Sprawdź połączenie drzwi z słupkiem,tam przewody są w tej gumie.
jeżeli tylko krańcówka to można wymienić , ale czy warto się bawić ?
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
Co do głośników to polecam helix'y blue, montowałem w B5 i jest ok(pełne drzwi i mało otworów).
A lampka nad głową reaguje na otwarcie drzwi ??
Witam szanowne grono koleżanek i kolegów. Mam małe pytanko odnoście dwużyłowego przewodu zakończonego wtyczką, który wisi w moim Passacie '95 a w zasadzie w przednich jego lewych drzwiach między płytą tapicerki a pianką. Wystaje go sobie ok. 20cm i znajduje się na wysokości klamki, może trochę niżej. Przez nierostropność nie zapamiętałem kolorów żył...
Witam, Czy ktoś miał podobny problem co ja? Chodzi o to, że auto za pomocą pilota mogę otworzyć tylko przy przedniej szybie lub przy drzwiach kierowcy/pasażera. Wcześniej został wymieniony moduł komfortu, ponieważ stary nie dało się uratować. Kluczyki zostały na nowo zaprogramowane i mogłem otworzyć auto z dalszej odległości niż przy przedniej szybie...
A co "wykazała" diagnostyka?
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
Jeśli nie pękła sprężyna od rygla, to może tylko przycina się rygiel z powodu zabrudzenia, spróbuj popsikać jakimś preparatem w stylu WD-40 i parenaście razy zamknij i otwórz drzwi.
Problem w tych zamkach polega nie na tym, że psuje się micro-switch, który można bez problemu wymienić. W plastikowej powłoce rygla zamka wyciera się rowek w miejscu styku z trzpieniem switcha, przez co ten przestaje reagować na otwarcie drzwi. Chcąc to naprawić trzeba by dysponować takim samym tworzywem sztucznym jakie jest fabrycznie na ryglu i próbować...
Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Jak przewody w przelotce ok to sprawdź zamek strona kierowcy. Najpewniej on szaleje a raczej któryś mikrostyk w nim. I przez to moduł widzi że kluczyk jest w pozycji na otwieranie. Przez co otwiera wszystkie drzwi i okna.
Podejrzewam że źle złożone drzwi a dokładnie mechanizm klamki zewnętrznej . Rozbiórka drzwi i poprawny montaż . Napisz czy jest to problem jednych drzwi czy dwoje drzwi tylnych . Polecam tu zerknąć http://forum.vw-passat.pl/threads/105231... Pozdrawiam
W takim razie w Twoim aucie jest wszystko w porządku. Przyciskiem w pilocie odblokowujesz centralny, klapa nie odskoczy. W wersji kombii przycisk w drzwiach kierowcy jest nieaktywny.
Będzie pasować.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Jak zdjąć tapicerkę tylnych drzwi w Passacie B6? Proszę o filmik lub schemat, chodzi mi o drzwi za kierowcą.
Zdejmujesz boczek, wyjmujesz szybę, odkrecasz blachę z podnośnikiem. Odkrecasz zamek i widać od środka klamkę. Jeżeli spadł pierścień który, blokuje wkładkę to zapewne leży w drzwiach na dole. Oceń jego stan, czy nie jest wygięty lub pokrzywiony. Podejrzewam że drzwi były zablokowane i ktoś otwierał je z zewnątrz, wyrywajac wkładkę. Możesz teraz przystąpić...
Cześć wszystkim. Mam Passata 3BG. Szukam w drzwiach kierowcy plusa po stacyjce. Potrzebuję go do LED-owego oświetlenia w drzwiach. Jaka mam możliwość? Dziękuję za podpowiedź.
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Sprawzic porządnie przejścia między kostkami itp. Może coś nie stykać, albo jakiś pin się naderwał.
Musisz rozpiąć podnośnik od szyby, to podstawa, oprócz tego blachę trzyma tylko taki kawałek plastiku do zamka (na górze po prawej widać takie dwa czarne zgrzewy, najlepiej je uciąć) i bez problemu zdejmiesz całe poszycie drzwi razem z podnośnikiem
Przelotki w drzwiach albo szukaj zieleni w kablach koło modułu
Szukam plików EEPROM do Passata B6 tylnych drzwi: prawy tył - 1K0959794L, lewy tył - 1K0959795L.
Guzik, niczego nie szukałeś, na temat zamków centralnych w Passacie B5 jest tyle, że można rozprawę doktorską napisać. Tylko przez wzgląd na długi staż na forum oraz to, że jesteś ratownikiem nie przywalę ostrzeżenia.
I co z tym pilotem ? Znalazłeś jakoś sposób ??
http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p... może komuś się przyda ;) Pozdrawiam
Sprawdź wiązkę elektryczną przechodzącą przez zawias drzwi kierowcy. Często przewody w tym miejscu ulegają uszkodzeniu...
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
Witam. Nie zamykają i nie otwierają się przednie prawe oraz tylne lewe drzwi w w/w aucie. Diagnoza pięknie informuje o uszkodzonych siłownikach w tych właśnie drzwiach, jednak po przebadaniu siłowników pod względem zimnych lutów,silniczków, mikrowłączników jest ok, natomiast ze sterowników drzwiowych na silniczki w siłownikach wychodzą jedynie impulsy...
Skarbnica wiedzy co do schematów VW http://volkswagen.msk.ru/ Większość ciekawych żeby jest na ukrainie czy w rosji. :-D
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Napisz prościej o co ci chodzi. (nie działa ci zamek czy sygnalizacja otwartych drzwi.
Zdemontuj tylne drzwi (10min roboty) weź piłkę , przetnij rygiel i masz otwarte drzwi. Z resztą sam sobie poradzisz. Rygiel na szrocie dostaniesz za piwo, szkoda czasu na kombinowanie ;)
Grzebałes w lewych drzwiach?
Spróbuj tak: zamknij wszystkie drzwi, zamknij z pilota centralny zamek, otwórz z pilota centralny zamek - w tym momencie komunikat "czy drzwy są zamknięte" powinien zniknąć i połączy się z BCM. Oczywiście zakładająć, że samochód widzi otwarcie i zamknięcie wszystkich drzwi.
Zerknij tu kolego moze pomoze http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
To bardzo proszę powiedz mi jak zdjąłeś obudowę zamka, by dostać się do tej płytki drukowanej. Ja rozebrałem drzwi, wyjąłem zamek i zatrzymałem się na nim. Nie wiem w jaki sposób go rozebrać. Nie chcę robić nic na siłę. Więc bardzo proszę o poradę.
Uszkodzenie w drzwiach kierowcy i pasażera.
Zdejmij boczek i obserwuj. Sprawdź czy są dwie okrągłe zaślepki do montażu szyby.
i jak poradziłeś sobie z drzwiami?
Przecież w B6 w standardzie były składane ( joystickiem).Żeby złożyć ręcznie trzeba mimo wszystko użyć siły.Nieco więcej niż do otwarcia drzwi.
Witam Tutaj [url=http://www.torrentreactor.net/torre... znajdziesz pelna pomoc w naprawie wersji B2,B3,B4.Jest to ksiazka "Sam naprawiam" tylko sciagnac. POzdrawiam
gdzie kabelki od każdego siłownika Nie do siłownika tylko do modułu w drzwiach.
Trzeba zdemontować tapicerkę i odchylić płytę, wcześniej zdemontować siedzisko będzie więcej miejsca. Tapicerkę po odkręceniu trzeba podważyć od spodu. https://mechanics.stackexchange.com/ques...
Przełącznik do ryglowania drzwi działa.
Witam. Mam jak rozebrać boczek drzwi kierowcy w Passat b7 sedan? Mam taki problem że zamarza klamka i muszę dojść jakoś do niej żeby czymś przesmarowac
Z tego co pamiętam, to zamki mają blokadę child lock
Masz tylko jeden pilot, auto da się otworzyć ręcznie?
Zacznij od przewodu w przelotce drzwi.
Znajduje się w drzwiach kierowcy
Rygiel się zaciął. Jedynie siłowo go odblokujesz a potem zamek do kosza. Bo 20 razy dobrze się zamknie A 21 raz zatrzasnie się znowu. Zwłaszcza jak ktoś mocno trzaśnie drzwiami...
W B6 wydaje mi się że kodowaniem modułów drzwi da rade to ogarnąć, bo sygnał z drzwi idzie po CAN więc musiałbyś ciągnąć kable z drzwi do drzwi
Tak na szybko to tylko przecięcie przewodu brązowo/żółty i żarówkę wyciągnąć w drzwiach..
Ten stuk to przekaźnik,sprawdzić czy nie są przełamane przewody zółty z czerwonym paskiem i brązowy pomiędzy słupkiem drzwiowym a płatem drzwi
a jak można coś się zesra.. czy coś dokładasz ?
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Witam mam problem z drzwiami lewy tył passat b5 kombi 98r gdy zamykam pilotem wszystkie się zamykają lecz gdy jestem w środku i chce je zamknąć podczas jazdy lecz przyciskiem od panelu na drzwiach to wszystkie się zamkną oprócz drzwi lewych z tyłu próbuje zamknąć lecz pstryczek przy szybie odrazu odbija do góry dopiero może po 50 razie zaskoczy i zamknie...
passat drzwi passat tylne drzwi blokada drzwi passat
porównanie kolumn excel scenic komputer mazda centralny
toshiba 50l7335d toshiba 50l7335d
Problem z ekranem dotykowym: rejestracja dłoni zamiast rysika Schemat sterowania wtrysku RE518176 w Claas Celtis 456