zaopatrz się w zapasowy , bo ten dogorywa.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Możesz bez problemu otworzyć zamek wewnętrzną klamką. W tych modelach nie spotkałem tzw. super zamka czyli zamka z ryglowaniem. Trzeba odchylić drzwi, najlepiej klinami i poduszkami pneumatycznymi. Cała sytuacja nie ma wpływu na odpalanie. Chyba, że kluczyk z pilotem został uszkodzony. Dotyczy to pilotów, które mają cewkę immo na płytce. W pilotach...
Może uszkodzona przelotka kabli w drzwiach kierowcy, albo styk zamknij w siłowniku pneumatycznym tych drzwi.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
A ja to się trochę dziwię bo w autobusach zwykle są pneumatyczne drzwi tzn siłowniki są pneumatyczne a nie elektryczne. Trzecia krańcówka służy zwykle do otwarcia drzwi jeśli kogoś zgniotą (pod wpływem oporu drzwi sie podnoszą, załącza trzecia krańcówka i puszcza powietrze w kierunku "otwórz") Może zapodaj jakąś fotkę tego cuda.
Są drzwi przejściowe pneumatyczne które reagują na najechanie przeszkody Siła jest regulowana od kilkunastu niutonów do kilkuset. Jest to realizowane za pomocą zaworu o którym pisałem wcześniej. W takich drzwiach nie ma ani grama prądu i działają bez problemu Powodzenia
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
po pierwsze jak masz pourywane kabelki no to cze ba zacząć od połączenia ich, a tu masz link do schematów elektrycznych http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... tak abyś nie zabłądził podczas lutowania kabelków , co do typu to jest to zamek pneumatyczny i tej terminologij się czymajmy
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Witam. Czy ktoś kiedyś próbował "rozgryść " elektronikę sterującą drzwiami pneumatycznymi ? Drzwi otwierają się same po ok 3 sekundach od zamknięcia. Pozdrawiam. Andrzej N.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
. Przełącznik pneumatyczny nie działa zgodnie z przeznaczeniem, gdy drzwi znajdują się w pozycji "dead man" w kierunku zamykania. Przełącznik pneumatyczny powinien być zamknięty do momentu wyzwolenia. Spróbuj wyregulować go o 1/4 obrotu, mierząc om na przełączniku. Styk powinien być zamknięty.
Zamek mam pneumatyczny. Otwiera wszystkie drzwi ale nie zamyka. Nie słychać pracy pompki.
Witam! Pojęcia: - siłownik pneumatyczny dwustronnego działania - element roboczy, zamyka i otwiera drzwi. - zawór rozdzielający 4/2 lub 5/2 sterowany elektromagnesem - do sterowania wysuwem/wsuwem tłoka - 2 zawory zwrotno-dławiące - żeby drzwi sie nie rozwaliły, albo nie zrobiły komuś krzywdy (w zależności jakie ciśnienie ustawisz siłownik pneumatyczny...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... Przy słupku drzwi kierowcy najłatwiej bo do wszystkiego blisko. Sterowanie dwoma plusami czyli diagram b na twoim schemacie.
Sterowanie centralnym zamkiem w Golf 2 realizujemy impulsami (+) Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Otwórz - czarno/czerwony Zamknij - czerwono/żółty Wszystkie testy wykonuj przy "zamkniętych drzwiach".
jak otwieram od pasazera to otworzy wszystkie drzwi. A czy pneumatyczny czy elektryczny niewiem.
Witam. Szukaj nieszczelności na załamaniach węża przy przejściach do drzwi. Pozdrawiam.Andrzej
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
jak jest problem z zamknięciem tylnych zamkow to trzeba tam naprawiać siłowniki lub przewody w drzwiach. Mówimy o zamkach elektrycznych a nie pneumatycznych.
Witajcie, miedzy wierszami chce zapytac gdzie znajduja sie przewody ten szary i zielony od otwierana i zamykania drzwi w zamku pneumatycznym? Zamontowalem sobie alarm z alledrogo ale nie wiem gdzie szukac przewodow od pneumatyki? We wiazce do drzwi ?
Witam wszystkich! Sytuacja jak w tytule - Czesto przy ujemnej temperaturze przestaje pompować powietrze do układu. Kierowca odpala rano, pompuje układ normalnie przejedzie niewielki odcinek i ciśnienie spada ze nie da się jechać normalnie - twarde sprzęgło, drzwi pneumatyczne się otwierają itp. Co przystanek musi czekać aż trochę ciśnienie wzrośnie,...
Bateria w pilocie nowa Pilot działa ? Był sprawdzany na profesjonalnym testerze pilotów ? blokują się wszystkie drzwi (oprócz kierowcy) Wymień lub napraw zamek w drzwiach kierowcy. Nie wiem jaki jest typ, elektryczny czy pneumatyczny Elektryczny. centralny nie wstał Bezpieczniki sprawdzone ? nie ma mowy o włożeniu kluczyka Zdemontuj wkładkę zamka (jeden...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
W tym roczniku będzie tak jak napisali koledzy. Nie trzeba rozbierać drzwi.
Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne.
czy w drzwiach kierowcy znajduje się siłownik pneumatyczny
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Jest problem z zamkiem centralnym jest pneumatyczny a tylne drzwi za kierowcą się nie zamykają i słychać jak to powietrze syczy za każdym razem przy otwieraniu auta czy to morze być to?
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Na pierwszym masz płaski np. ściana, na drugim to np. drzwi, które się przesuwają.
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
Witam. Z tego co opisujesz wygąda na brak "styku" w mikroprzełączniku przy siłowniku pneumatycznym w drzwiach kierowcy, możliwe jest też pęknięcie przewodu (przewodów) w gumie przejścia do drzwi, ale jeżeli po kilku próbach zadziała to raczej pierwsza możliwość. Powodzenia.
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
Centralny zamek masz pneumatyczny?
no to już wiemy że dwa i jakie kolory i jeszcze ci powiem że je znajdziesz na lewym słupku przy wejściu do drzwi pierwsza złączka. ja dałem na 1s i chodzi a jak nie to później zmień na 3s.
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Sprawdź przewody między drzwiami i autem. A tam nie jest czasami centralny zamek pneumatyczny.?
Pilnie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej oraz schemat podciśnieniowej pompy zamka centralnego. Samochód: VW Polo, 6n2, 2001.03, 1390cm benzyna 16V, 55kW/75KM, 3-drzwiowy. Wyposażenie auta raczej nie classic: - klima (ręczna), ale jest szansa, że był climatronic - pneumatyczny zamek centralny drzwi i bagażnika - podświetlany bagażnik - zasilanie...
Witam! Wymontowałem pompę centralnego zamka w mercedesie 190 gdyż nie zamykało mi drzwi. Układ pneumatyczny szczelny. Po podaniu zasilania na dwa grube piny zero reakcji, kiedy ręką przerzucę jeden z dwóch przekaźników na płytce silniczek zaczyna pompować. Czy po podaniu na grube piny powinna ruszyć pompa czy może trzeba ją wysterować za pomocą pinów...
Na szybko skan starej karteczki-ściągi na ten temat: http://obrazki.elektroda.pl/6141574800_1... Przewód w jaki się wpinasz trzeba przeciąć. Czas zadziałania przekażników powinien wynosić 3 sekundy, jak będzie krótki to nie zamkną się wszystkie drzwi w aucie.
Zmirz miernikiem czy na przewodach zmienia sie polaryzacja wczysie otwierania/zamykania. Rozumiem ze to dokladany central, bo orginalnie jest pneumatyczny.
Ale jak się nie mylę to szyberdach jest elektryczny a nie pneumatyczny. Styki w drzwiach działają ale wysterowania pompki może nie być. Trzeba sprawdzić czy jest ten sygnał inaczej to szukanie wiatru w polu.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Problem pojawił się jak uszkodził mi się rygiel (wiosełko) zamka drzwi pasażera Najciekawsze Kolega zostawia na deser!!! :roll: Wobec tego nalezy doprowadzić części do sprawności a szczególnie mikrostyki. Ułamany rygielek będzie bruździł w systemie: mimo prawidłowych działań w drugich drzwiach, pompka będzie otzrymywała zły sygnał z uszkodzonych. A...
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Jak w temacie. Podchodzę do swego Passata '95, otwieram kluczykiem drzwi (centralny zamek pneumatyczny) a tu przednie szyby lewa i prawa zjeżdżają w dół. Auto mam od niedawna i nie wiem, czy tak ma być, nie wiem, czy lewa szyba nie była minimalnie opuszczona (być może). W aucie nie byłem ok. 10 minut. Z tego, co przeczytałem w instrukcji, a jest po...
Witam, najprościej będzie zastosować elektrozawór dwukierunkowy na przykład od sterowania drzwiami w autobusie.
zobacz czy oprocz kabli do drzwi wchodzi biała rurka ok.3 mm kwadrat .Odsuń miedzy drzwiami gumową przelotkę.
Do Błażej. A Ty widziałeś kiedyś klapę tylną w Corsa B ? Całkowicie się zgadzam, Corsa B ma tylną przestrzeń ładunkową zamykaną drzwiami harmonijkowymi, z pantografowym mechanizmem sterującym. Zerżnęli to z Jelcza-Berlieta Blokada owych polega na wbudowaniu elektrozaworu w układzie pneumatycznym, i drzwi nie beda robiły pssss-pssss...
Witam sznownych kolegów!nie działa centalny zamek w tj.od strony kierowcy nie otwiera wszystkich drzwi,tylko te jedne,mogę otworzyc i zamknąc auto tylko z drzwi od strony pasarzera,od środka przyciskiem też otworze reszte drzwi.Dodam tylko ze silowniki w drzwiach sa elektryczne nie pneumatyczne,nie świeci też kontolka w drzwiach oraz padl też piszczek...
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
Jeśli masz pneumatyczny centralny to sprawdź przewody przy drzwiach pozdro :)
Do każdego zamka w drzwiach doprowadzony jest od pompki przewód pneumatyczny. Prawdopodobnie podczas składania po malowaniu lakiernik któregoś nie podłączył.
witam. Nie sądziłem ze moje pytanie narobi tyle szumu. Co do mojego golfa to dzynglem przy zamkniętych drzwiach i włączonej stacyjce mogę zamknąć drzwi. Zamki są pneumatyczne. Jeśli chodzi o przewody to podłączylem sie pod te o których juz byla mowa wiec zielony i szary. Mam nadzieje ze znajde ten przewód czarno-czerwony i wreszcie wszystko zacznie...
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
tam jest pneumatyczny centralny?
Kolego Ardionie (Adrianie?), zazwyczaj usterki części podzespołów w samochodzie szuka się w dwóch miejscach - w bezpiecznikach i w braku masy na karoserii pojazdu. Nie wiem, czy posiadasz miernik i umiesz zmierzyć co i jak? Nie chodzi mi o sprawdzenie, czy bezpiecznik ma włókienko, co raczej sprawdzenie spadku napięcia między masami (jeśli występuje...
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Problem z systemem otwierania i zamykania drzwi z pewnością związany z ciśnieniem w układzie pneumatycznym lub czujnikiem zamknięte /otwarte. Następny ( na czerwono) ogólny problem z układem hamulcowym też związany z ciśnieniem w układach 1 i 2. Po co zakładasz dwa tematy nie mogłeś tego ująć w jednym?
Nie,chodzi mi oto ,że w drzwiach oprócz zamka jest siłownik pneumatyczny,do którego dochodzi kostka z przewodami ,oraz żółty wężyk.Czy jak zamykasz lub otwierasz auto ,to długo słychać jak pracuje pompka w bagażniku?.
tak jest to pneumatyk ale w drzwiach kierowcy nie ma siłownika pneumatycznego, nic nie słychać jak się zamyka z kluczyka, i nie ma charakterystycznego oporu przy przekręcaniu kluczyka, a zdzrwi wychodzą tylko 3 przwody???
Sprawdzenie szczelności układu pneumatycznego drzwi - zatkaj czymś wylot z pompki centralnego np. zaciśnij wężyk i spróbuj zamknąć drzwi. Jeśli układ pompki jest ok, to wyłączy się sam po chwili. Wyłączaniem silnika pompki steruje czujnik cisnieniowy na płytce elektroniki, sprawdź szczelność wężyka do niego ew. działanie styków (przez dmuchnięcie powietrza)....
Witam, Poszukuje alarmu który sprosta wymaganiom: -domykanie drzwi zamek pneumatyczny -domykanie szyb -niezależne otwieranie bagażnika -połączenie z powiadomieniem albatros GSM -czujnik dwu strefowy mikrofala cyfrowa (cabrio) -czujnik położenia z dsp -krańcówki na parę dzwi i klapy obie - antyporwanie czyli wyłaczenie silnika po pewnym czasie od otwarcia...
Jaki problem sprawdzić w przelotce do drzwi ?
Witam, masz gdzieś nieszczelny układ, ja bym zaczoł od sprawdzania przewodów powietrznych w peszelkach łączących drzwi z futryną. Pozdrawiam
witam wszystkich,chciałbym takie samo coś zainstalować w polo 6N z fabrycznym pneumatycznym centralnym,jak taki układ rozwiązać?
Chodzi o sterownik siłowników Elektronika wraz z pompą 1HO 962 257 . PP GF 30. Ręcznie sterując (stycznikami) zamki działają Impulsy sterowania z drzwi są. Juz sobie poradziłem Dodatkowo trzeba zatkać wylot/wlot powietrza
Tak zdecydowanie prad jest wystarczajacy i podlaczasz bezposrednio, jesli chodzi o przewody sterujace pompe to szukasz kabelkow sterujacych i tam przylutowywujesz zamknij/otworz natomist najlepiej jest do wiazki z drzwi kierowcy chyba ze masz ochote ciagnac przez cale autko do pompy to prosze bardzo pozdrawiam
Przecinasz przewód zielono/czerwony wychodzący z drzwi kierowcy. Do końca przeciętego przewodu, idącego do drzwi podłączasz przewód biały z centralki alarmu. Do przeciętego przewodu od strony pompy - zielony. Pomarańczowy do + 12v, różowy do masy, a przewód czarny razem z niebieskim do kupy. Pozdrawiam Robert
Sprawdziłeś bezpieczniki? do zasilania kompresora jest dedykowany bezpiecznik 40 A prawdopodobnie znajduje się pod deklem z lewej strony dostęp po otwarciu drzwi i zdjęciu dekla z deski rozdzielczej
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
witam mam taki problem mam seata cordobe 95r centralka pneumatyczna pompka pompuje dlugo zamyka tylko wlew paliwa i tylna klape. czasem jak zamkne drzwi wszystkie recznie otworzy tylko tylnie prawe. co moze byc przyczyna pomocy?
Poszukuje schematu pneumatycznego manipulatora firmy Dalmec. Schemat znajduje się na wewnętrznej stronie drzwi szafy sterowniczej. https://obrazki.elektroda.pl/5774440300_...
Witam. Jutro mam leciwego golfa 2 na montaż sterownika centrala na pilota. Dawno już nie mialem takiego autka na warsztacie i więc moje pytanko brzmi. Czy w drzwiach kierowcy jest switch czy silownik pneumatyczny??
Masz nieszczelność w układzie. Żaden zaworek czy inne patenty tylko przejrzenie instalacji pneumatycznej.
Zamek w drzwiach jest sterującym ale powinno być sterowanie też na klapie bagażnika sprawdż to jeśli chodzi o zamarzanie to może się to zdażyć dość częstą przyczyną uszkodzenia jest spalony przełącznik w drzwiach kierowcy
Do pompki podłączone są 3 przewody: żółty, zielony i niebieski. pod które przewody mam się podłączyć? I jak to zgrać, żeby w razie czego można było otworzyć drzwi kluczykiem?
Jest , bardzo dobry; musisz poprosić koniecznie dwóch policjantów , krzykną :otwierać policja , i .... po kłopocie! Gdzieś na forum jest plik; awaryjne otwieranie drzwi samochodów , poszukaj. Mam to na innym kompie. Jednak trzeba dostać się do klamki wewnętrznej kierowcy , potrzebny specjalnie wygięty pręt , plus mała poduszka pneumatyczna do odchylenia...
Hej. Mam podobny problem. Tylne drzwi prawe i lewe oraz bagażnik. Powiedz proszę gdzie są te bezpieczniki Zastanów się: do przednich drzwi inny bezpiecznik, a do tylnych inny? I może jeszcze inny do bagażnika? Przecież to totalna bzdura! Skoro przednie drzwi działają, to pompka centralnego zamka pracuje. Skoro tylne drzwi i bagażnik nie działają, to...
Dokładany czy fabryczny (pneumatyczny) ?
kupiłem sobie właśnie golfa z centralnym pneumatycznym i przymierzam się do założenia alarmu, czy mogę prosić o przesłanie tego schemaciku maverik_1(at)go2.pl z góry dzięki a mam jeszcze jedno pytanie czy możesz otwierać samochód od strony pasażera i bagażnik czy tylko drzwi od kierowcy?
Nie świeci po otworzeniu z kluczyka czy po otwarciu drzwi przy wsiadaniu ??? Na początek sprawdź krańcówkę a pompka jest pneumatyczna w bagażniku i chyba chodzi o pompkę do centralnego zamka .
Sterowanie dwuprzewodowe plusem. Popielato/czerwony zamykanie, popielato/czarny zamykanie . Przewody znajdują sie w sześciopolowym złączu konektorowym wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy.
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
drzwi automatyczne otwierane sa za pomoca pneumatycznego sil. beztloczyskowego dwustronnego dzialania. Drzwi maja sie automatycznie otwierac po uaktywnieniu jednego z dwoch czujnikow ruchu: przed i za drzwiami. Po calkowitym otwarciu drzwi wyl. krancowy S1 wylacza ruch silownika powodujacy otwieranie sie drzwi. Jezeli zaden z czujnikow nie jest aktywny...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
u mnie tak migalo przy próbie uruchomienia samochodu ( padl wowczas immobilizer ) i auto nie chcialo zapalic. Przypuszczam ze mruganie sygnalizuje usterke, sprawdz czy zamykaja sie wszystkie drzwi i bagaznik, oraz czy nie slychac popmki pneumatycznej po zamkniecieu bo moze pekl wezyk w zawiasie drzwi i powietrze ucieka
centralny pneumatyczny czy elektryczny?Sprawdz włącznik w drzwiach kierowcy który uruchamia centralny.Wyjścia z włącznika dwa przewody:szary i zielony,sterowane plusem.Zasilanie włącznika przewód czarno czerwony.
Moze jest rozprogramowana centralka. Ustawienia fabryczne to zazwyczaj 1s dla silowników a może twoje potrzebuja 3s ? Gdyby było tak jak piszesz, to prawdopodobnie za każdym razem, gdy otwieram drzwi miałbym problem, a nie co jakiś czas. A te 3s to chyba dla zamków ze sterowaniem pneumatycznym.
schemat pneumatyczny drzwi pneumatyczny zamek schemat drzwi klucz pneumatyczny
sharp rozjaśniać głowica tosca schemat zasilania klimatyzacji
Skoda Octavia 2 1.6 MPI LPG – emulator immobilizera, cewka antenowa, brak rozruchu, nierówne obroty Termistor NTC 100kΩ i 10kΩ do Whirlpool WF S4160 BF – numery części, zamienniki, diagnostyka