W zależności o ktorą Ci chodzi. Jedna 60Nm Druga kontra drążka kierowniczego 70Nm.
Materiał końcówki jest niespawalny. Lepiej drążek wyjąć, skrócić i nagwintować.
Witam-szybkie pytanie-wymiana końcówki drązka kierwoniczego passat b5 fl 2003 -czy koncówki są takie same przed liftem i po? Tak, rozróżnienie jest inne - od rodzaju zawieszenia zwykłe/sportowe - są ze sobą współzamienne - TRW JTE143 z gumowym elementem tłumiącym - TRW JTE1023 lite
Końcówka drążka kierowniczego - VO-ES-0511 / 6E0 419 811 - VO-ES-0510 / 6E0 419 812 Drążek TA3236 / 6N0 422 803 C Końcówki są lewe/prawe, drążek bez różnicy
Czy smarować sworzeń końcówki drążka kierowniczego przed włożeniem do zwrotnicy? Dukato 99r
Jak nie ma luzu na drążkach kierowniczych to tylko wymiana samych końcówek. Co do firm to lemforder lub TRW ew febi
Witam. Żeby sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego trzeba dostać się pod samochód czyli najlepiej z kanału. Będąc w kanale ręką poruszamy gałką czując luz(gałka stuka) to jest ona do wymiany. Można to też robić w dwie osoby, jedna porusza kierownicą w lewo i w prawo(krótkie ruchy) a druga dotyka ręką gałki i wyczuwa luzy, stuki na niej.Na gwinty nie...
Tak, to tzw. kamień z końcówki drążka kierowniczego/reakcyjnego
Witam Muszę wymienić drążek kierowniczy oraz końcówke wybite. Aktualnie założony jest oryginał audi jakiej firmy polecacie założyc trw, lemforder czy coś innego tańszego aby wytrzymało trochę na polskich drogach. Czy jak skręce kołami maksymalnie w lewo (prawe koło) to czy będzie dostęp do osłony od strony koła aby ją ściągnąć i dostać się do drążka...
W golfie mk II lewa końcówka drążka kierowniczego była fabrycznie niewymienna, wymieniało się cały drążek, dopiero zamienniki były sprzedawane oddzielnie (końcówka i drążek), więc nie wiadomo jak jest u Ciebie. Jak już pisałem, części + robocizna to ok 200-250zł, więc nie ma dramatu finansowego
Jak nie ma potrzeby ruszania łożyska albo przegubu zewnętrznego to nie wiem po co chcesz wyjmować całą półoś. Spokojnie powinieneś rozpiąć przegub odkręcając tylko sworzeń wahacza i końcówkę drążka kierowniczego. Ewentualnie jeszcze łącznik stabilizatora.
Witam. Na zimówkach było ok ponieważ zimówka jest z natury miętsza oraz na niej zrobiłeś na pewno mniej km niż na letniej. Czy felgi wszystkie są takie same? Odsadzenie (parametr ET na feldze) oraz szerokość? Przyjrzałbym się dokładnie wachaczom, sworzniom wachacza oraz amortyzatorom z przodu. Na geometrii bedzie ci wychodzić wszystko ok bo auto stoi...
Kolego Michu10 wymienia się drążek kierowniczy i końcówkę drążka kierowniczego. Doostępne są drążki i końcówki. Do kolegi kucyyk nie musisz pisać dużymi literami bo to znaczy że krzyczysz(czego nie lubię i nie życzę sobie) a nie masz racji.
Koła po podniesieniu lewarkiem auta obracają się luźno. Łącznik stabilizatora został wymieniony. Na przedniej osi opony jednakowe. Wczoraj zrobiłem trasę 300km i przy prędkości ok 100km/h jazda jest bardzo męcząca bo trzeba kontrować kierownicą lekko w lewo. Po puszczeniu kierownicy się ona prostuje automatycznie i auto zjezdza z pasa ku poboczu. Wydaje...
Ja miałem w corsie takie stukanie ale tylko przy hamowaniu z prędkości 60 i większej się to robiło, wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i przestało..
Wymień końcówki i drążki kierownicze.
Wybite końcówki drążków kierowniczych objawiają się delikatnymi stukami, które słychać podczas jazdy na pozornie, zdawałoby się, równej drodze. Innym objawem jest głośniejsza praca zawieszenia i głuche odgłosy przy najechaniu na dziurę. Po podniesieniu samochodu, szarpiąc za koła w różnych kierunkach możemy zaobserwować luzy na przegubach. Natomiast...
Według mnie to długość drążków zależy tylko od umiejscowienia maglownicy. Ich długość i tak regulujemy na końcówkach aby uzyskać odpowiednią zbieżność.
Dokładnie,z doświadczenia wiem że takie drgania czy dziwne odgłosy,szarpanie to albo łożysko albo końcówki drążków układu kierowniczego,więc najlepiej podjechać do warsztatu na kanał i tam sprawdzić.
przy okazji stwierdziłem że końcówka drążka kierowniczego z lewej strony ciężko się rusza (trzeba użyć sporo siły), więc przy najbliższej okazji ją też wymienię. Nie wiem czy wiesz ale nowe końcówki strasznie ciężko chodzą natomiast z wiekiem chodzą coraz luźniej aż w końcu mają luzy.
Fabryczne rozwiązanie. Jeden drążek jest razem z końcówką (jest to jeden element) - do wymiany na drążek + końcówka.
Powinna pasować z golfa III. Zobacz na tabliczce swojej maglownicy jaki jest numer części i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć . Jeśli to maglownica z numerem 191419063C lub 191419063CX to bez problemu znajdziesz taką z golfa III. Zmiana na maglownicę bez wspomagania jest bez sensu, do tego inne drążki i końcówki przekładni kierowniczej
bartosz789 ''Myślę, że trzeba będzie wymienić łożyska które trzymają ośkę w wahaczu'' Ośkę w wahaczu nie wahacz do ramy bo własnie w mocowaniu go do ramy jest tuleja aby mógł się poruszać góra dół ;) Dodano po 3 I z tego co widzę to masz popękane gumy na końcówkach drążków kierowniczych. Prawdo podobnie są tam luzy ale jeżeli małe to ja bym jeszcze...
Witam, może ktoś pomóc z obliczeniem (na dowolnym, nawet wymyślonym przykładzie) sił działających od kierownicy do końcówki drążka kierowniczego samochodu osobowego ?
koła zostały wyważone przy zmianie kół z letnich na zimówki. W tym tygodniu na pewno chcę sprawdzić dokładnie stabilizator, drążek kierowniczy, końcówkę drążka, przegub i zwrotnicę. Jeśli to nic nie da chyba na stacje kontroli trzeba będzie się wybrać. Dodam, że hałas o którym pisałem nasilił się, i to raczej łożysko. Nasila się przy skręcie w lewo...
A ja stawiam na Tolka Banana :D Gimba i tak nie zna. W temacie: Podnieść samochód, rozpiąć końcówki drążków kierowniczych i ręczenie trzymając za jedną z końcówek pchając i ciągnąc sprawdzić, czy maglownica pracuje swobodnie. Postawić samochód /z odpiętymi drążkami/ i po kolei sprawdzić ręcznie jak pracują kolumny Mc Pherson'a. Teoretycznie /ale i praktycznie/...
Temat zamykam drążek jest nie typowy brak zamiennika nawet z PRL ida Do regeneracji
Zawieszenie wykonuje bardzo mało pracy podczas postoju, można to dość mocno wykluczyć. O ile, oczywiście, hałas nie pochodzi z kielichów amortyzatorów (miejsce mocowania amortyzatorów do podwozia). Tak więc w tym momencie tylko drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, przegub kulowy, końcówka przegubu homokinetycznego i koło poruszają się...
Masz drążek z końcówką (jedna całość), chcąc wymienić końcówkę, musisz kupić również nowy drążek
Żadnej filozofii w tym nie ma. Wystarczy zrobić. Zmartwię Cię - nie ma to związku ze "ścinaniem" lewej opony.
Wywalone końcówki drążków kierowniczych
Mają Ci się dać wkręcić w drążki. Musi być jedna z prawym gwintem, druga z lewym, aby można było regulować długość drążków - zbieżność. (śruba rzymska) Pozdrawiam.
dziękuje wszystkim za wypowiedzi, zaczołem od wymiany końcówek drążków kierowniczych i końcówek stabilizatorów a w najbliższy wekend gumy trzymające wachacze oraz amorki z tyłu bo po dokładnych oględzinach okazało sie że z jednego ucieka olej
Ustawianie drążków kierowniczych nie ma żadnego wpływu na ściąganie. To wspomaganie elektryczne prostuje kierownicę, a ze nie jest prosto to skręca.
Pani w sklepie była troszkę "nie rozgarnięta" (nie chciałem ubliżyć nikomu). Zapewne chciała się zapytać jakiej firmy części potrzebujesz. TRW i DELPHI to producenci części w tym również zawieszeń. Idź do sklepu i podaj co chcesz kupić - kupisz to na podstawie modelu i rocznika auta. Producenta doradzi Ci sprzedawca. Zasada jest jedna: wydaj więcej...
Lepiej w plastyk jak ma uszkodzić się coś więcej lub wyrwać z płyty podłogowej. Rozpadła się końcówka drążka kierowniczego na gwincie?
Jeśli nie ma luzu dróżek jest sprawny. Z tym że w rękach tak nie wyczujesz jak na szarpakach u diagnosty. Prędzej wyczujesz luz końcówki drążka.
Witam. Mam taki problem, od jakiegoś czasu podczas skrętu kierownica w prawo słychać jakieś trzeszczenie jakby spod przedniego kokpitu...dziwne że tylko podczas skrętu w prawo i tylko podczas cofania...mechanik nie stwierdził żadnych wycieków , luzów w zawieszeniu. Przesmarowal układ kierowniczy i tyle...jedyne co stwierdził to niewielki luz w prawej...
Podczas przeglądu okazało się , że muszę wymienić końcówkę drążka kierowniczego. W serwisie taka końcówka kosztuje 300zł. + wymiana dodatkowo są stosowane dwa rodzaje zależnie od rodzaju przekładni kierowniczej. W sklepie taka koszuje od 38-50zł. ale w jedym powiedzieli, że jest jeden rodzaj w drugim, że najlepiej zabrać na wzór starą. W fachowość doboru...
przegub drążka kierownicznego czyli końcówka drążka kierowniczego? wymieniłem, to samo. Chyba, że chodzi o przegub kierowniczy ale on jest po lewej stronie pod kierownicą a to słychać z prawej
Proszę o poradę Wedle wszelkich teorii najpierw rozbija się przegub kulowy z prawej strony, wiadomo - dziury przy chodnikach itd. U mnie w escorcie pierwszy pada przegub na końcówce drążka oraz na wachaczu z lewej strony. I to bardzo szybko. Po upływie kilku tygodni nadaje się do wymiany. Czy ktoś mógłby pomóc ???
Wymiana drążków kierowniczych i końcówek drążków a po tym sprawdzenie zbieżności raczej nie wpływa na siłę z jaką kręcisz kierownicą. Możesz mieć problem z pompą wspomagania, sprawdź poziom płynu. Spróbuj odpowietrzyć. Przy maksymalnych skrętach właczają się zawory przelewowe, które pozwalają na przepływ płynu wspomagania bez dalszego wychylania kół...
Na łączeniu drążka kierowniczego z końcówką masz regulację geometrii w ten sposób ustawia się zbieżność jak i kierownicę na wprost. Podjedz do warsztatu gdzie się tym zajmują i Ci ustawią.
Tu jest schemat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln... A tu co i jak należy zrobić .Może być problem ze zdjęciem końcówki z zwrotnicy nie posiadając ściągacza http://www.vwgolf.pl/porady/wymiana-konc... Końcówki nie trzeba wykręcać z drążka Reszta jest prosta wystarczy tylko dobrze zacisnąć opaski
ostatnio robiłem gościowi i kupił razem z drążkami kierowniczymi i końcówka mi za 600 zł w sumie za 900 dostał całą przekładnie drązki pompe i przewody oraz zbiorniczek
Trop jest. Wiem że przestawia się po wjeździe na np krawężnik przy max skręconych kołach. Problem tylko w tym gdzie się przestawia jak wszystko jest na max skręcone. Sworznie wahacza i ławę raczej odrzucam gdyż ostatnio tak dowaliłem śruby że nawet o milimetr już nie pójdą dalej. Drążek kierowniczy i końcówki też przykręcone. No nic będę musiał szukać...
Witam Wszystkich!!! Mam problem z przednim zawieszeniem w moim peugeocie 106 1.1i otóż wymieniłem tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, końcówki stablizatora+ nowe obejmy, nowe tarcze hamulcowe i klocki byłem na zbieżności. I po tych wszystkich naprawach cały czas mi coś puka w przednim zawieszeniu na nierównościach. Mechanicy...
Wytłumacz to do końca. Mam taką z silnikiem D4D tdi tylko trochę nowszą- krzyżak czyli część wału napędowego przy napędzie na tylny napęd(Avensis?), przegub czyli część półosi przy przednim napędzie(wewnętrzny i zewnętrzny), maglownica- przekładnia kierownicza, drążek pomiędzy maglownicą a końcówką, końcówka drążka kierowniczego. Każda z usterek jest...
Problem rozwiązany , końcówki drążków kierowniczych (oba).
Jeśli chcesz skasować luz spróbuj od wymiany końcówki drążka kierowniczego przy kole i tych białych krążków albo skręć to wszystko bardziej
Witam Posiadam C3 Aircrossa z 2019 r. z silnikiem 1.5eHDi. Problem polega na tym, iż w czasie jazdy po skręceniu obojętnie czy w prawo czy w lewo kierownica się zatrzymuje i nie odbija. Auto było delikatnie uszkodzone z prawej strony. Nie widać uszkodzeń maglownicy. Drążek kierowniczy prosty. Końcówka nowa wraz z piastą i Mcphersonem. Próbowałem kalibrować...
Witam, mógłby ktoś polecić jakąś literaturę związaną z mechaniką pracy sworzni kulistych w końcówkach drążków kierowniczych? Potrzebuje obliczyć siły jakie działają na taki sworzeń (przegub) podczas jego pracy.
Końcówka drążka kierowniczego a drążek kierowniczy to nie to samo!
Sprawdź krzyżak pod deską rozdzielczą czy się nie zaciera. Odnośnie pukania za krzyżakiem drążek kierownicy jest dzielony(rurka w rurkę wchodzi) i tam robi się luz i stuka. Do weryfikacji jeszcze końcówki drążków kierowniczych w maglownicy mogą mieć luzy.
Sciągacz do końcówek drążków kierowniczych
ostatnio zauważyłem taka sytuacje że jadac na prostym asfalcie i trzymając prosto kierownicę czuję żę kola delikatnie chodzą w która strone chcą, podobnie dzieje sie na koleinach nie idzie go utrzyać prosto, jest to inne odczucie niż wyrzucanie z kolein tj. pływanie po drodze..
Nie wiem jak wykręcić cały drążek kierowniczy razem z końcówką. Odkręciłem już końcówkę drążka , ściągnąłem osłonę z maglownicy i nie wiem jak rozłączyć drążek , jest tam coś w rodzaju śruby .Czy tam jest gwint ? Czy zwykłym klucze się to odkręcić biorąc pod uwagę ze jest bardzo mało miejsca ?
Mam Lagunę 1,9 dci z 2003 r. kombi. Pytanie mam odnośnie układu jezdnego. Mój samochód jest niestabilny podczas jazdy, szczególnie przy większych prędkościach. Strasznie go buja, szczególnie jak wpadnę w jakąś dziurę. Byłem na stacji diagnostycznej. Sprawdziłem wszystko. Amortyzatory są dobre. Wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i końcówki sworzni...
Więc pozostaje jakaś dolegliwość w układzie kierowniczym, chociażby luz na maglownicy. Ale tego niestety nie da się stwierdzić na forum. Sprawdź sam lub zleć komuś kumatemu, stan końcówek drążków kierowniczych. I nie chodzi mi tylko o stan przegubu kulowego ale także połączenie końcówki z drążkiem.
Proponuję najpierw skontrolować luzy w zawieszeniu. Jeżeli końcówki drążków kierowniczych są OK, brak luzów na wahaczach, to maglownica może mieć luz. Skaczący pasek to objaw nierównych oporów pompy wspomagania. Wymiana płynu w układzie wspomagania może pomóc, jeżeli nie ma luzów.
Właśnie będe to diagnozował. Natomiast czy do wymiany przekładni kierowniczej mógł odkręcać sworzeń wahacza? Czy chodziło mu o sworzeń wbudowany w końcówkę drążka kierowniczego?
końcówki drążka kierowniczego lub stabilizator
Dostałeś w koło, wbrew pozorom jest to też delikatne miejsce, które przenosi siły uderzenia na wszystkie podzespoły, możesz mieć skrzywionego drążka kierowniczego z końcówką lub kolumnę, przy uderzeniu w koło często wszystko się wymienia żeby było ok, i bez zbieżność raczej się nie obejdzie.
Miałem tak samo a winowajcą była końcówka drążka kierowniczego.
Witam , ja bym zaczął od tulei wahaczy i drążków kierowniczych. Stawiam na to w 99 %. Co do końcówek drążków kierowniczych to potrzebowałbyś drugiej osoby do pomocy, żona wystarczy :D. Osoba pomocnicza wykonuje krótkie w miarę energiczne ruchy kierownicą a druga osoba najlepiej gołą ręką łapie za końcówki drążków kierowniczych. Kolega zresztą już to...
Jeśli uderzenie nie było silne to najbardziej narażone są opona, felga i łożysko koła. Jeśli masz wątpliwości to dla świętego spokoju sprawdź koła na wyważarce. Jeśli okaże się, że jest przekrzywiona felga wyczuwalne powinno być bicie na kierownicy (o ile uszkodzona będzie felga z przodu) lub delikatne wibracje. Jazda z uszkodzoną felgą zakończy się...
Nie, musisz odkręcić końcówkę drążka kierowniczego, zacisk hamulca, półoś, sworzeń zwrotnicy i wyjąć kolumnę
Nie sprawdzałeś stanu końcówek drążków kierowniczych?
Końcówka do wymiany. W układzie kierowniczym i zawieszeniu nie wolno używać palnika. Na razie nie było użycia palnika, tak sugerował tylko pracownik stacji obsługi pojazdów. Jak inaczej poluzować te końcówki lub drążek, przy zakręconych kołach i umocowaniu końcówek do zwrotnicy?
Potrzebujesz ściągacz do końcówek drążków i klucz do drążków . Wymontowujesz końcówkę drążka zdejmujesz osłonę drążka i wykręcasz drążek kierowniczy. Klucz do drążka:http://moto.allegro.pl/item395744...
A dlaczego wymieniałeś silnik ? Nie lepiej było remontować oryginalny ? Ja bym nasmarował jeszcze tawotnica 13 punktów (krzyżaki i końcówki drążków kierowniczych)
Witam. Moim zdaniem jest to ściągacz do końcówek drążków kierowniczych lub sworzni wahacza. Nie jest przyrządem oryginalnie produkowanym, więc dorobiony pod kątem konkretnych końcówek i ich pochodnych.
Wymieniałeś końcówki drążków kierowniczych?
W maglownicy nie było nacięć na schowanie zaczepów podkładki. Taka podkładka zabezpieczająca występuje też w innych samochodach ( Skoda ) . Dodano po 14 Ten element to jest drążek kierowniczy wkręcany w listwę maglownicy ( proszę nie mylić z końcówką drążka kierowniczego ). Tam jest tak mało miejsca, że zaklepanie podkładki jest niemożliwe ( chyba ?...
Łożysko ponoć było naprawiane bo się rozpadło chociaż tego na fakturze nie widać. Kąty pochylenia kół raczej zostały ustawione bo nie sądzę że diagnosta tego nie ustawił. To zostało wypisane na fakturze: - łącznik stabilizatora L - sprężyna przedniego zawieszenia KY - osłona z odbojami przednich amortyzatorów - KPL naprawczy mocowania amortyzatorów...
Witam, przy wymianie drążków kierowniczych zalecacie też wymianę końcówek? Na prawym kole drążek ma niewielki luz przez co ściąga w prawo, lewa strona jest ok ale wiadomo jak wymieniać to obie na tej samej firmy najlepiej (wg mnie). A czy jest też potrzeba wymiany samych końcówek jeżeli są one bez luzów w stanie idealnym?
Witam. Problem polega na stukaniu zawieszenia/ukł. kierowniczego podczas wolnej jazdy po nierównościach. Wymieniłem już: drążki kierownicze+końcówki łączniki sworznie zwrotnicy wszystko wymienione parami. Gumy stabilizatora "niby" nie wybite. Gdzie mogę poszukać jeszcze przyczyny?
Auto jak w tytule. Problemem są stuki podczas jazdy i gwałtownego skręcania. W aucie wymieniłem na nowe: Amortyzatory, swoznie wahaczy, tuleje wahaczy, przekładnię kierowniczą, łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych. Mimo to podczas jazdy dalej się tłucze, dla testu odkręciłem i odsunałem stabilizator i stukanie prawie całkowicie ustało,...
Auto jak w tytule. Problemem są stuki podczas jazdy i gwałtownego skręcania. W aucie wymieniłem na nowe: Amortyzatory, swoznie wahaczy, tuleje wahaczy, przekładnię kierowniczą, łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych. Mimo to podczas jazdy dalej się tłucze, dla testu odkręciłem i odsunałem stabilizator i stukanie prawie całkowicie ustało,...
witam wszystkich posiadaczy renault.mam taki problem.oddałam samochód do naprawy żeby wymienić sworzeń wahacza przedni, drążek kierowniczy,i końcówkę drążka oczywiście zostało to wymienione,tylko w zakładzie do którego oddałam auto nie wiem co mi zrobili że auto nie chodzi mi tak jak było nie działa tempomat ,radio ,idzie jak żółw w ogóle nie da się...
witam wszystkich posiadaczy renault.mam taki problem.oddałam samochód do naprawy żeby wymienić sworzeń wahacza przedni, drążek kierowniczy,i końcówkę drążka oczywiście zostało to wymienione,tylko w zakładzie do którego oddałam auto nie wiem co mi zrobili że auto nie chodzi mi tak jak było nie działa tempomat ,radio ,idzie jak żółw w ogóle nie da się...
Jaki samochód? Rocznik? Stuki z okolic koła to może być wszystko, począwszy od sworznia wahacza, tulejki wahaczy końcówkę drążka kierowniczego aż po łożysko piasty i przegub.
Sprawdż czy dobrze dokręcone koło kierownicy, i końcówki drążków kierowniczych.
Wydaje mi się, że jakaś tuleja lub sworzeń.Wjedż na kanał, ktoś niech Ci buja autkiem, a Ty przyłóż kawałek gumowego wężyka z jednej strony do ucha , a z drugiej po kolei do każdej tulejki, sworznia i końcówki drążka kierowniczego i na pewno to zlokalizujesz.
A może zastosować końcówki drążka kierowniczego od Ursusa 6 cylindrowego?
Ja bym zamontował z regulacją tylko musi pasować gwint na drążku , stozek na końcówce no i długość drążka z końcówką
Poduszka skrzyni biegów , poduszki silnika lub przednie poduszki kabiny i jeszcze krzyżaki wału napędowego.Nie wykluczone koło dwómasowe Dodano po 6 Jeszcze tuleje drążków skrętnych, jeżeli są w tym modelu no i oczywiście swoźnie zwrotnic i końcówki drążków kierowniczych i reakcyjnych
Wymieniłem lewą końcówkę drążka kierowniczego i po problemie, nie ma żadnych drgań i stuków..
Jednak podczas sprawdzania zawieszenia okazało się że końcówka drążka kierowniczego jest wyeksploatowana + felga była zwichrowana. Co wy na to? Końcówka drążka to chyba najprostrza awaria do zdiagnozowania a ty się z tym bujasz i bujasz. Jeśli chodzi o felgę to sam powinieneś wiedzieć skoro gdzieś przywaliłeś.
A poda mi ktoś jeszcze moment dokręcenia śrubki odpowiedzialnej za montaż końcówki drążki kierowniczej do zwrotnicy? Również w Corsie B i C.
Witam. Mam pytanie czy w Opel astra 1 po wymianie końcówek drążka układu kierowniczego konieczne jest ustawianie zbieżności kół i geometria kół ? Z góry dziękuje za pomoc.
"końcówka drążka stabilizatora"?? albo końcówka drążka kierowniczego, albo co podejrzewam łącznik stabilizatora, który uszkodzony lub urwany powoduje stuki na nierównościach. Jeżeli masz uszkodzony przegub to pewnie stuki przy skręcie, chyba że jest tylko uszkodzona osłona przegubu - to szybko ją wymień z uzupełnieniem smaru, bo padnie przegub, a co...
Ja gdy miałem drżenie na kierownicy to okazało się ,że to końcówki drążka kierowniczego tylko drgania były od 120 w górę...
Dowcip polega na tym jaka to jest antena i czy duże siły na nią działają podczas podmuchów wiatrów. Ja bym się nie bawił w klejenie czy spawanie tego co zostało. Bardziej bym się skłaniał ku zastąpieniu obecnej końcówki np. drążkiem kierowniczym z samochodu czy czymś podobnym. Np. końcówkę obecnego siłownika można odciąć i na jej miejsce wspawać nakrętkę,...
Zanim weżniesz się za śrubę to sprawdź drążki kierownicze .tam podobnie jak w końcówce drążka jest gałka , która z czasem się zużywa.
To chyba końcówka drążka kierowniczego albo wahacza jeśli dobrze widzę.Sam naprawisz tylko potem na zbieżność musisz podjechać.
W trakcie remontu auta 3 miesiące temu miałem robione: końcówka dążka kierowniczego lewy przód wymiana końcówki drążka kierowniczego przegub lewy przód osłona przegubu lewy przód wymiana osłony przegubu prawy przód wymiana osłony i przegubu lewy przód rozrząd kompletny wymiana Ten pasek jest związany z czymkolwiek z tych powyżej, i mogę się domagać...
Witam. sworznie, wahacze, tuleje metalowo-gumowe, łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych itp. to zawsze wymieniamy kompletami prawa i lewa strona. No bez przesady :D A opona z 1mm mniej niż reszta - to zupełna norma. No ale zaraz zaczną się czepiać że co to 700zł za oponę - zależy jak byle co to drogo a jak porządna to ta kwota nawet...
Kolego pewnie od niedawna jesteś właścicielem tego auta, które pewnie jest krótsze od kombi, a więc szybciej wyłapuje nierówności. Sprawdź jakie masz sprężyny z przodu, może wersji sportowej albo skrócone. Informują o tym kolory kropek (fi ok. 1 cm) na sprężynach. To, że auto przeszło badania techniczne nie świadczy, iż ma obecnie sprawny układ zawieszenia...
Końcówki drążków kierowniczych sprawdzone ? Czyściłeś piasty przed zamontowaniem tarcz ? Może zostało coś i tarcza dobrze nie dolega do piasty.
drążek kierowniczy wymiana drążek kierowniczy drążek kierowniczy końcówka
bezpieczniki octavia dioda selenowa strumienica zamiast katalizatora
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Cylinder quada 125cc przegrzewa się po odpaleniu Reset hasła admina w systemie Integra Satel