Teraz lepiej widać. Tam gdzie według Ciebie nie ma przejścia jest styk, który załącza się tylko na chwilę podczas rozruchu, cewka powinna być ale włączona szeregowo w zasilaniu uzwojenia roboczego. Te przekaźniki z zasady musiały pracować w odpowiedniej pozycji, inaczej styk się nie rozłączał. Nie wiem czy w tym przypadku jest tak samo?
Wrzuć te pliki do folderu firmware, nie powinien się pluć o wersję, ale czy połączy się z pojazdem ? Trzeba sprawdzić.
Chyba prędzej kupisz cały kabel [url=http://pl.aliexpress.com/item/OBD-I... tylko 10$
Podłącz interfejs diagnostyczny do samochodu (do zasilania), sparuj przez Bluetooth i sprawdź jaki przydzieliło port COM, ewentualnie sam mu ustaw jakiś inny. Dopiero po sparowaniu urządzeń uruchom Delphi i przejdź do opcji (Warsztat) - tam ustaw ten sam port COM - testuj.
Podstawowa różnica to cena, jeżeli będzie kosztował rzędu 1000zł to nie ma się co łudzić że to oryginał.
Masz problem z net.framework, odinstaluj net.framework zainstaluj Delphi, zainstaluj netframework. Tak to chyba było.
Kup z chin ds150 ponad 100 dasz
Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, ale trafiły do mnie już 3 szt. delphi ds150 z uszkodzonym układem NCV7356G, Single Wire CAN Transceiver, które zostały uruchomione z softem 2016.
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
"Ograniczenie prędkości dla krajów arabskich".Dobrym DS150 też wyłączysz.
z tego co znalazłem to jest wersja 2,13.3.0. Dodam jeszcze ze na innym laptopie działa mi ten program i nawet ładnie łączy się z samochodem, lecz koniecznie potrzebuje zainstalować na tym.
Tam chyba 2013 maks.Zostaw go i kup ds150.Wbrew pozorom zauważyłem że ds czasem nie łączy gdzie ten autocom da radę
Najtańsza, jak dla mnie, opcja to nie DDT2000 tylko Clip, ewentualnie szukaj pod hasłem DS150, Multidiag.
Miganie kontrolki ciśnienia oleju to jest na 100% inspekcja olejowa (zakładam że to Combo D ) ... Kasuje się to niestety urządzeniem serwisowym (serwisowo MDI lub jakieś inne wynalazki Delphi Ds150 , gutmann kts itp ...) ...
Sprawdzałem na ds 150 ale klimatyzacji nie czyta Mam oryginalne delphi ds150 czyta klimę bez problemu ...
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Zobacz czy masz możliwość zrobienia testu dozownika i noxów.
Zamiast tego ELM'a kup coś na chip'ie STN, a lepiej jakiś klon autocom lub delphi DS150, ogarną kasowanie na 100%.
Tester naprawiony temat zamykam.
Masz na chomikuj bez problemu znajdziesz przez google, ale nie jest to legalne, wiec nie mam zamiaru Ci podawac linkow.
Autocom, Wurth wow Delphi ds150
Albo w zakładce Ustawienia albo Pomoc była opcja opuszczenia trybu Demo. Jak będę miał chwile to sprawdzę u siebie.
Witam! Mam jakiegoś klona tego interfejsu od znajomego i zastanawiam się czy jest jakiś program pozwalający na najprostsze sprawdzenie błędów używając telefonu z Androidem? Interfejs ma w końcu Bluetooth, ale żadne dostępne w Sklepie Play oprogramowanie nie umie się z nim "dogadać"... Pozdrawiam i proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1346871200_...
Wyświetlanie jako DS100 bądź DS150 nie ma żadnego wpływu na łączenie się z samochodami. Najprawdopodobniej uszkodzony multiplekser.
Co do błędów to DS150 nic nie da, nawet z nowszymi Aveo nie chce się łączyć Mam ds150 z autocomem. Mam również kalosa 2005. Robi wszystkie systemy.
Witam Kupię delphi ds150
Zainstaluj starszą wersję softu i zrób aktualizację "w dół". Jak to nie pomoże to tylko programator.
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
Wszystko zależy co byś chciał robić. Jeśli interesuje cię podstawowa diagnostyka wielu modeli to nawet DS150 powinien ci wystarczyć. Natomiast jeśli chcesz mieć większy wgląd w oprzyrządowanie samochodów to niestety ale kilka tysięcy trzeba wydać na porządny interfejs ewentualnie kilka stówek na jego chińską kopie. Możesz też ograniczyć wydatki skupiając...
Mierzysz po odlutowaniu? Co to za tranzystory?
Może dokładniej określił byś model autobusu rok produkcji. Jak wiem "VDL" wypuścił na rynek wiele modeli z różnymi silnikami.
Jestem zainteresowany delphi ,jeżeli aktualne ,prosze o kontakt!
OFFtopic się robi. Darmowego na OBD2 (ELM327) nic nie będzie do poduch. Interfejs Actia obsługuje program PP2000 - do starszych Peugeotów wystarczy (do ok. 2008). DS150 - Delphi ale to i interfejs trzeba mieć (inny).
Jeżeli w grę wchodzi przesyłka to mogę zajrzeć do niego.
Na razie to nawet nie jest jasne jaki jest rzeczywisty kod błędu. :) przydał by się odczyt diagboxem to wiadomo, ds150 nie do końca lubi francuzy
Wszystko zależy od tego, co masz pomiędzy uszami. Jeżeli liczysz na tester który na ekranie wyświetli ci komunikat "do wymiany taka to i taka część, czekaj, już sprawdzam na Allegro czy to jest i która aukcja jest najkorzystniejsza" to odpowiadam- nie nadaje się. Natomiast jeżeli jesteś na tyle bystry, że potrafisz wyciągnąć wnioski z suchych faktów...
Witam. To jest tester do programu samochodowego Delphi podmieniałeś kabel USB. Te dwie płytki muszą być połączone tak jak na 2 zdjęciu. Dwa program masz do tego i interfejs?
Jaka masz wersję tego ELM-a? Możesz to sprawdzić programem "ELM327 iidentife" na androida. Dość popularny jest interfejs iCar ale nie wiem czy w twoim przypadku da radę coś więcej nim zrobić. Interfejs to jedna sprawa a oprogramowanie to druga. Do Renault/Dacia są programy dzięki którym za pomocą zwykłego ELM-a idzie na prawdę dużo zrobić. Jaki masz...
A ja mam pytanie, trafiła mi się Kia z automatem DCT na wymianę sprzęgła, po wymianie auto jeździło i skrzynia nie miała błędów, postanowiłem zrobić przyuczenie skrzyni, niestety DS150 nie ma takiej opcji, podjechałem do znajomego która ma scanXtool i miał taką opcje, niestety w połowie procedury wywala błąd komunikacji i auto straciło biegi, woła o...
Do tego rocznika zwykły KKL za 50 zł wystarczy. Chyba że wolisz coś bardziej przyjaznego to DS150.
Ale to chyba nie jest ten mój wsad. Twój wsad jest w rozszerzeniu DS150.xml którego nie widzi mprog po zmianie rozszerzenia na DS150.ept mprog widzi go tak jak na screenie: https://obrazki.elektroda.pl/7448425900_...
DS150 na 99% nie da rady.
Uniwersalny to można polecić nieśmiertelny Delphi DS150 w wykonaniu ryżowym , ale tak jak pisałem można tym dużo zrobić ale też dużo zrobić sobie kłopotów. Jeśli sprzęt legalny to zbieraj kasę bo to kilkanaście tysięcy
Ale niestety nie łączy się z focusem mk1 1,8tdci. Niby złącze OBDII W tym aucie nie ma protokołu diagnostycznego EOBD i nie połączysz się tym urządzeniem, najtańsza opcja to chyba ForScan a zaraz potem DS150
Delphi ds150 z aktualnym oprogramowaniem czyta. Czyta też texa.
Witam w nissanie t31 2.0 dCi Po podliczeniu ds150 do gniazda obd urządzenie zaświeca się na niebiesko ale nie mogę połączyć się z oprogramowaniem żeby zrobic diagnostykę. W ogóle nie wyszukuje auta podłączałem tez Elm ale on również zaświeca się ale nie mogę nic zrobic nawet vinu auta nie chce znaleźć Może ktoś coś podpowie
Mam teraz R2 2009 a chciałbym to zaktualizować na to co było, tylko nowe. Nic z tego nie rozumiem... obecna wersja to 2013R2, niedługo wyjdzie 2013R3. DS100 jest dla PDA, DS150 jest dla PC, sam soft powinien działać (dla DS150), tylko nie wiem czy licencje Ci przyjmie...
Witam kolegę! Czy udało Ci się rozwiązać problem z niewykrywaniem ds150 przez USB?? Mam identyczny problem, a w internecie za grosz podpowiedz. Pozdrawiam
Witam, mam problem z Delphi ds150 łączy się z butem ale można tylko odczytywać i kasować błędy. Działa w trybie podstawowym i inne funkcje są niedostępne. Wyświetla się komunikat: Engine code and/or diagnostic id unknown. Generic protokół with standard informatorom willa be used.
podałem vin, nr silnika itd ale clip nie chce się połączyć
Zamiast świecy wepnij żarówkę 21W i wysteruj przekaźnik z testera. Tam są świece 7V sterowane driverem. 2010r diagnozowany ds150. Masz DS150 to zobacz jakie temperatury powietrza i silnika widzi sterownik.
Ukazało się niedawno nowe oprogramowanie na ali... do ds150. Teraz dopiero czyta crd , więc być może TD też.
Po auto gamma adj. powinieneś sprawdzić Printer gamma offset adj. Maszyna drukuje takie testy z kreskami między którymi muszą się pojawić kolorowe pacze. Musisz to zrobić dla wszystkich opcji: (LS150): Line screen/Smooth tone (DS200): Dot screen/High resolution (DS150): Dot screen/Smooth tone (ED-8):Text section to be used together with the screens...
Witam mam problem z moim mascottem 3.0 160km 2005r objawy sa takie ze nie chce odpalic jak damy plaka to pali a jesli przestane podawac plaka to gasnie komputer nie pokazuje zadnych bledow program to delphi ds150 a pali sie kontrolka abs swiec i servis przelewy byly sprawdzane wszystkie zawory sa sprawne pompa paliwa dziala jest maly tez problem ze...
Przyjmij chłopcze do wiadomości, że za 300 zł nie kupisz nic, co będzie sensownie działało. Nawet za dobrej jakości piracki DS150 musisz zapłacić więcej.
Witam, chciałem do warsztatu kupić interfejs Delphi, ale niestety jest tyle rodzajów Delphi DS150 (jednopłytkowe dwupłytkowe itp.), więc nie wiem który kupić aby być zadowolonym i żeby działało, może ktoś doradzi?
Raczej nie bo ja to zwykłym ds150 zmieniałem
Autocom 2020.23 interfejs ds150 usunolem na dwa dni i spowrotem wyskoczyły bledy
DS150 nie wpiszesz wtrysków.
Klon Delphi DS150, spróbuję poszukać kogoś z Clipem.
Do bmw D-can i impa, do resty delphi ds150.
Punto 2 zawsze ogarniałem KKL i MultiEcuScan, nigdy za to nie udało mi się klonem ds150 wyjść poza silnik. Może oryginał to robi, ale tego nie wiem. Tutaj raczej kabel KKL i program do fiata ci polecam (MultiEcuScan).
Hello, i bought delphi ds150e without bluetooth from aliexpress some years ago and now i need bluetooth connection to tablet, can u help me which bt module i can use (ideal from aliexpress)? I found this https://archiwum.allegro.pl/oferta/modul... but this is unavailable. Thank you. https://obrazki.elektroda.pl/2618234800_...
Niestety nie. Jeszcze nie podjąłem próby podłączenia się bezpośrednio do modułu bluetooth. Ponoć zmiana prędkości transmisji danych może pomóc. Bluetooth - ds150. Pozdrawiam
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Ok, czym podejść żeby zobaczyć parametry pompy, delphi ds150 da radę czy coś innego?
Witam posiadam tableta kiano intelect x3 hd czy jest możliwe używanie na nim delhpi ds150 e?
DS100 to stara głowica a CDP+ to program pod DS150. Tyle że tam są inne nr seryjne więc by Ci to nie przeszło przy instalacji do tego przy teście wykrył by że to inna głowica więc raczej tylko źle pokazuje.
Wejdź na znany portal ogłoszeń na O i wpisz delphi ds150. Tylko do czego tego potrzebujesz?
Witam naprawia tu ktoś tester Delphi ds150 z wadliwa płytą v9
Czyli jest jakaś szansa aby podłączyć się autocomem/delphi pod naczepę? w/w kombinacjie nie dają żadnego efektu. Czy komuś się to udało - być może diagnostyka naczep to jeden wielki PIC (w wydaniu tego vci) Delphi DS150 łączy się bez problemu. Trzeba nadmienić ze interfejs posiada zasilanie 12V i potrzebuje oryginalnej przejsciówki.
jakiego użyć programu na laptopie z obsługą bluetooth. Najtaniej trzeba wyłożyć 3 stówki na ds150 ale trochę nim zrobisz.
Jeżeli uniwersalny a za razem najbardziej rozbudowany to delphi ds150 z aliexpress za 150-200zł. Zakodujesz wtryski, zrobisz procedury serwisowe i sprawdzisz wszystko o czym piszesz
Najtaniej wyjdzie uniwersalny DS150 lub CDP+ (w sumie to to samo).
Witam ja tylko napisze co do Delphi testera, to ze pokazuje Ci takie wartości dziwne to znaczy , że został wybrany zły model sterownika silnika, zresztą przy połączeniu na pewno pokazał informację o tym, ze korzysta ze standardowego protokołu, wtedy właśnie pokazuje wartości zupełnie z kosmosu i absolutnie nie można się nimi sugerować ! Trzeba wybrać...
Ja prawdopodobnie skusze się na delphi ds150. Widziałem, zainteresowałem się tym
Nową wersją Delphi, to jest chyba DS150
Torque - nie zdiagnozuje połowy czy większości auta. Podłącz coś normalnego - Clip, DS150. Czy torque ma możliwość odczytu Airbag? Modułu UPC? UCH?
Launch 431 dobrze się sprawuje tylko te tłumaczenia.... lepiej jak by wszystko bylo po angielsku... a tak na serio to jednen sprzęt to za malo... czasami i delphi ds150 potrafi uratować "dupsko"... do vaga polecam kupic vcds oryginał ale nie hexnet strata kasy moim zdaniem...
Tylko VCDS tak jak pisał kolega, ds150 zostaw do innych marek
Diagnostyka byla robiona delphi ds150 i bledow nie ma zadnych, jedyne co mnie dziwilo to prad ladowania 13.3V
Podobnych problemów jak twój było dziesiątki i co trzeci mógł mieć inną przyczynę-rozumiesz co chcę przez to powiedzieć? Jeśli upierasz się na samodzielnych diagnozach to chociaż zaopatrz się w podstawowy sprzęt do tego celu, choćby popularny ds150 choć dedykowany Planet jest niewiele droższy a nie plecie bajek Dodano po 5 Sprawdziłem jeszcze i na zamrożonej...
Sonda wymieniona, stara była zmasakrowana. Ale zauważyłem że ktoś tam założył potencjometr między sygnałem sondy a przepustnica . Potencjometr o rezystancji 25kohm wieloobrotowy. Kręcąc nim ustawiam w ds150 Delphi poprzez obd wartość jaką widzi sterownik benzynowy.
Mam i Delphi DS150 i Multiecuscan i i podczas kręcenia parametry stoją w miejscu i traci łączność ze sterownikiem.
To przejdź się, bo może nie będziesz musiał ustawiać. Meganka ma EPS a ty masz wspomaganie na pompie. Przy ustawianiu kąta skrętu to zupełnie dwa różne tematy. Juz ci napisałem, że clip jak najbardziej ale wystarczy ds150, a to ma chyba każdy mechanik.
Ja dziś walczyłem ds150 u kumpla z air Bag w sc1lift. Lekko stuknięty w tył-sciągniete napinacze kierowca pasażer.sensor oczywiście naprawiony a kontrolka dalej świeci jak świeca w kościele.Cały czas błąd napinacza obwód przerwany itp. Podłączyłem clipa a tam niespodzianka: sensor boczny i zwijaki z tyłu w słupkach. Załozone drugie pasy,czujnik i wszystko...
Korzystam z delphi ds150 Mam multimetr ut107 A i pierwszy raz pojawił się problem ok pół roku temu gdy próbowałem użyć adaptera 20 pin. Zawiesił wtedy komunikacje. Wyjęcie bezpiecznika wtedy pomogło. Łączył się za każdym razem.
Mam oryginalne Delphi DS150 i robiłem Nissana nie raz i było bez problemu . Wszystko działa co ma na liście . Z chińskimi podróbami to już niestety faktycznie jest loteria i pomimo wszystkich ulepszeń i poprawek opisanych w necie często diagnoza i adaptacje to jedno wielkie nieporozumienie ... Dodano po 7
Sterownik MR587 815 DPSB Może ktoś się orientuje jak odczytać z niego błędy, CDIF/3 , DELPHI DS150 nie ma tego w spisie.
Usterka mija,wraca i tak w kółko,stąd kontrolki gasną i zapalają się natomiast błąd będzie zapamiętany w sterowniku mimo, że w chwili diagnostyki może być wszystko ok. nie musi być CLIP przeznaczony do diagnozy grupy Renault, jest sporo urządzeń uniwersalnych które z powodzeniem dadzą sobie radę z diagnozą tego auta (KTS,CDIF,LAUNCH,DS150 i wiele innych)
Niestety nie ma tanich uniwersalnych i dobrych , w niektórych hurtowniach części jest promocja na Delphi DS150 za ok (6500 brutto z jednorazową aktualizacją ) i to jest naprawdę dobry sprzęt jak za te pieniądze godny polecenia ..
Tak, nawet podłożyłem nowy akumulator. w lexii wywala błąd obciążenia elektrycznego, a Delphi ds150 łapie zawieche ... Dodano po 1 Słyszałem,że można to w jakiś sposób "oszukać" ... chodzi mi o zaprogramowanie wtrysków
ale ogólnie za te pieniądze jest dobrze Za dwieście zł z małym hakiem, kupił by sobie, klona DS150 (wszystkie marki) ;-) albo do Peugot Citroen Lexia ;-)
Problem rozwiązany. Podłączyłem DS150 zrobilem test wyswietlacza, wszystkie piksele ladnie zaswiecily na czerwono i zolto. Wiec sprawdzilem bezpieczniki, wszystkie dobre. Potem przekrecam w zaplon i juz FIS ladnie działa. Widocznie ktorys bezp przestal stykac lyb fis potrzebowal resetu.
Próbowałem różnych wersji, niestety nie połączył się, albo coś źle robię. Różnych wersji czego? Nie wiem, jaka pompa tam jest zamontowana, żeby ją zamówić. Wymienisz 10 pomp i dalej będziesz w czarnej du.... jak by podawane przez ciebie zabawki do wróżenia były coś warte to warsztaty nie kupowałyby sprzętów za dziesiątki tyś. złotych. Kup sobie zwykłego...
Właśnie brak w zakładkach parametrów z przycisków. Diagnozowanie Delphi ds150. Jeszsze mogę spróbować inpa ale słabo to diagnozuje. W magistrali Lin jeśli moduł jest uszkodzony zostaje odcięty. Ciezko znaleźć panel o takich samych nr żeby spróbować. Dzięki za podpowiedź będę jeszcze szukał.
W jaki sposob zrobić to porządną diagnostykę obecnie dysponuję interfejsem delphi ds150 ale przymierzam się do zakupu lexia
O KTSie to już dawno się przekonałem, że jest przereklamowany. Jeśli chodzi o diagnostykę to DS150+ zdecydowanie z nim wygrywa... ale sprzęt za 10000zł do amatorskiego użytku jakoś mi się nie widzi.
Hej, miałem możliwość podłączenia interfejsu DS150 z programem Autocom i "mały sukces" - temu interfejsowi udało się połączyć z UCH! aż jestem pod wrażeniem! - naprawdę sprytnie zaprojektowany sprzęt! Czyli UCH musi żyć a to, że wszystkie programy typu ddt... nie łączyły się to wina złego interface. Autocom pokazał, że brak zaprogramowanych kluczyków,...
Ja kupiłem u chińczyków takie cudo http://www.aliexpress.com/item/New-ds150... Jest to podróbka dobrego sprzętu ale do celów prywatnych jak najbardziej polecam.
delphi ds150 tester ds150 przekaźnik ds150
sonda piekarnika amica spalić bezpiecznik kondensator zmiennym kątem wyprzedzenia
obrotomierz cinquecento sporting politechnika gdańska
Wartość potencjometru B503 - 50 kΩ Instrukcja obsługi inwertera Isolar SML II 3.2K