Podłącz kabel USB i "przedzwoń" wszystkie 4 linie do FT232. Jeśli jest przejście, a komputer nie widzi interfejsu, to FT232 nie przeżył, bo sam ten układ jest wystarczający do "widzenia" interfejsu przez komputer, a jest podłączony bezpośrednio do portu USB. Możesz jeszcze spróbować połączyć się po BT (o ile interfejs posiada stosowny moduł), oczywiście...
Nie podłączysz. Program Delphi współpracuje tylko z dedykowanym interfejsem.
Mialem ten sam problem na windowsie 11 nie szlo tego zaktualizowac , uruchomilem starego laptopa z windowsem 8 i poszlo od strzała , jak masz mozliwosc to sprawdz na innym systemie
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Musisz połączyć inne urządzenie diagnostyczne aby przekonać się że twój sprzęt jest sprawny. Ze względu na specyfikacje starego typu złącz po K-line ( prawie każdy podzespół to inny pin w gnieździe diagnostycznym) często zdarza się w tych interfejsach że szwankuję moduły przekaźników co powoduje brak komunikacji na danym przypisanym dla zespołu pinie...
Nie kable tylko interfejs np. DS150E
Masz podany numer telefonu. Próbowałeś tam zadzwonić?
...podepnę się pod temat bo mam też problem z z delphi ds 150e. Otóż w moim przypadku łączy się np z Fordem, Chevroletem a z Citroenem nie ?. Program podpowiada ,że może jest brak możliwości diagnostyki??? może ktoś ma pomysł co jest nie tak ?!
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Nie ma takiej funkcji ale możesz kupić na ali.....za 50 zł VCDS i dużo nim zrobisz.
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Witam, zastanawiam się nad kupnem interfejsu diagnostycznego z AliExpress Delphi DS 150 E. Pytanie, czy warto go kupić i na co zwracać uwagę przy jego kupnie, który jest najlepszy?
Interfejs Delphi DS150E :D
Temat zakończony.
Z tego co się orientuję to na dziś lepiej kupić wersję jednopłytkową. Dwupłytkowa ponoć miewa problemy z najnowszym "dostępnym" oprogramowaniem.
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
Podepnę sie do tematu. U mnie w ogóle nie ma opcji "Bluetooth (direct)" Znaczy widać ale jest nieaktywna, nie można jej wybrać. Urządzenie sparowane itd.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam! Czy jest możliwość za pomocą delphi DS150E 2015R3 włączyć funkcję wyświetlania temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu wewnętrznym tak jak za pomocą op com? Jeśli tak to czy możecie podrzucić co kliknąć? Opel Astra J 2011r 1.3D 95KM. Nie ma takiej możliwości.
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
(...) 765, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM - Thinkdiag TKD01: OBDII, EOBD, CAN, J1850, KWP2000, ISO9141 Jeśli chodzi o wybór najlepszego narzędzia diagnostycznego, zależy to od Twoich potrzeb i preferencji. Każdy z wymienionych przez Ciebie interfejsów ma swoje zalety, dlatego należy rozważyć kilka czynników przed podjęciem decyzji, jaki interfejs będzie...
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Pomoże producent :) Bo przecież licencje posiadasz nieprawdaż?
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
W katalogu oprogramowania jest też firmware, niech kolega Ci skopiuje firmware, podmieniasz u siebie na kompie i aktualizujesz głowicę, zrób oczywiście backup swojego firmware (katalogu), programy są niby te same, ale mogą być różne wersje firmware. Najnowsze udało mi się znaleźć w Opusie, ale nie wiem czy najnowsze oznacza "najlepsze", czyli takie...
Funkcjonalność i możliwości takie same, oprogramowanie Delphi i Autocom i parę innych różnią się kolorystyką, jedynie program WOW jest inny bardziej rozbudowany.
A dlaczego w dwóch autach? Faktycznie pokazywało mi tylko 2.33V na programie (faktycznie 12.3v)
Jeżeli to było Delphi o którym myślę - DS150E - to może być to jakiś błędny odczyt. Ten sprzęt nie jest zbyt dobry do Azji. W sterownikach silnika diesla zazwyczaj jest rejestrowany przebieg który to zawsze będzie się trochę różnił od tego na liczniku ale ta różnica nie przekracza kilku tysięcy kilometrów. Jedyne wyjście jeżeli chcesz być pewny to podjechać...
Patrz żeby był ma przekaźnikach NEC a nie Takamisawa, choć ja kupiłem na NEC ale szybciutko wymieniłem na inne, lepsze. Są takie. Natomiast patrz czy ma taką jedną kostkę która poprawnie działa z Fordem i BMW
Wurth WOW. Chyba ostatnia działająca wersja to 5.00.8 R2 Czy ma większą bazę? Możliwe, nie zagłębiałem się zbytnio. Ale na pewno ma dodatkowa funkcjonalności w postaci schematów wymiany rozrządu, części schematów elektrycznych i rysunków technicznych. Jest też prosta sztuczka pozwalające pracować głowicy na FW od WOW-a z programem Delphi.
Pirat.Pobrałeś aktualizację która zablokowała głowicę.
Z tego co wiem diagnozer to niby oryginał made in Sweden pliki aktywacji są z ds150e (at).............. Nie kontaktowałem się z nimi bo po ponoć tam tylko dostaje się pliki fileActivation strona delphi od poniedziałku do piątku od 8 do 16 pomoc techniczna więc szukam pomocy tutaj może jest ktoś kto to ogarnia i pomoże
Ale jaki samochód właściwie diagnozujesz?
Witam kolegę! Czy udało Ci się rozwiązać problem z niewykrywaniem ds150 przez USB?? Mam identyczny problem, a w internecie za grosz podpowiedz. Pozdrawiam
To jest jakaś dolutowana antenka BT, lepiej ją odsuń od tego pinu żeby nie zrobiła zwarcia.
To jest ta stara wersja klona (srebrna/złota obudowa z antenką, dwie płyty), czy nowsza na jednej płycie (najnowsze klony znów mają dwie płyty)?
Czyli loteria w jednym aucie działa w drugim nie
Połącz urządzenie poprzez usb wcześniej wyjmij moduł bluetooth i z menu programu wybierz aktualizacja. Dokładnie nie podam Ci gdzie tego szukać bo sprzęt mam na warsztacie, w zakładkach programu na pewno znajdziesz tak samo jak i wejdź w ustawienia sprzętowe i zrób test modułu bluetooth czy nie ma błędów ale wpierw zrób aktualizacje urządzenia z programem.
Komputer i programy go widzą? Masz możliwość otwarcia interfejsu? Tak normalnie mi wyszukuje urządzenie, wkładam do usb laptopa jest piknięcie , odpalam program po wprowadzeniu danych auta nie nawiązuje komunikacji. Skanując przez opcje wszystkie systemy skanuje np silnik ale później żaden system nie zareagował ale to oczywiste skoro nie ma komunikacji
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
Masz trzy opcje do wyboru: - port COM - czyli rzeczywisty port COM - USB - wybierasz to - Bluetooth - możesz to wybrać o ile głowica i Autocom ma Bluetootha Druga sprawa to nie podałeś jaki typ głowicy masz. Jeżeli masz DS150E to musisz mieć program CDP+, jeżeli stary typ głowicy (DS100) to musisz mieć program CDP (bez +). Wersja oryginalna bo ma naklejkę...
Mam wersję 2017 r3
U mnie działa na jednym mam uaktualnienie a na 2 mam starą wersję i wszystko działa jak by niby nic☺️☺️☺...
Nie ma nic lepszego w tej cenie. Czym wyższy nr softu tym wiecej modeli aut obsługuje i wiecej sterowników w autach.
Zwróć się o pomoc do dystrybutora. Zauważ że pomaganie przy crackowanym oprogramowaniu, jak również używanie takiego, kłóci się z zasadami regulaminu forum.
Które to są filtry can, a które to zworki ? Czy te dwie płytki posiadają bluetootha ? Co sądzicie o oryginalnym Delphi ds150e ale już używanym, czy warto kupować taki interfejs ?
Próbowałem wyłączyć manualnie WindowsDefender oraz przez Uruchom->regedit i nic to nie pomaga. Robiłeś tak ? https://pl.ccm.net/faq/7780-jak-na-stale...
chiński delphi ds150e
Witam chciałbym się dowiedzieć czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Delphi DS150E będę mógł odczytać błędy w omedze (2.5 TD) oraz czy istnieje możliwość regulacji obrotów silnika za pomocą tego interfejsu w omedze (2.5TD).
Witam , poszukuję oprogramowania bluetooth do tego modelu na na tableta lub telefon komunikacja z ciężarówkami
Jak masz delphi ds150e albo jakiś inny to możesz odpalic zadanie wtedy zobaczysz czy wszystko ok może ma.wyzsza temperaturę złączania np. Astra h z 1.6 załącza dopiero przy 115 °C
Mam pytanie odnośnie modułu Bluetooth w Delphi DS150E, jest tam gotowy moduł i ma on przylutowaną antenę w postaci kawałka przewodu, jest też tam fragment anteny drukowanej na PCB tego modułu. Czy pozycja i długość tego kawałka przewodu jest lakierowana lub wpływa na cokolwiek?
Jak w temacie, sprzedam tester Delphi DS150E Sprzęt po likwidacji warsztatu, używany 100% sprawny. Udzielam gwarancji rozruchowej. Zdjęcia na email tylko dla zainteresowanych. Cena: 2699zl Kontakt: PW Jesteś zainteresowany pisz.
może delphi ds100e interesuje?
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Witam Mam problem z wykasowaniem inspekcji zużycia okładzin klocków w BMW seria 3 po wymianie kompletu tarcz klocków czujników, przedni przetarty. Kasowanie z pokładu kierowcy wpis -,, nie możliwe" próba kasowania za pomocą DS150E Delphi skasowała wpis błędu 480A11 zostało 480A13 nie mogę skasować. Może ktoś z kolegów spotkał się z tym problemem czy...
Nieco ułatwiło by podanie marki i modelu samochodu, który chcesz diagnozować, bo DS150E jest jednym z lepszych urządzeń uniwersalnych.
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
Czyli Delphi DS150e będzie ok?
No zepsuło się niespełna miesiąc po zakupie... Więc już nie zwrócę, a też nie chcę go wyzłomować tak po prostu, bo jest to zadbany egzemplaż, z przebiegiem niewiele ponad 120kkm i mało pordzewiały jak na starego hyundaia. W jaki sposób można wykodowć immo przyjacielu_? Rozpatrzmy oba przypadki. 1. że immo jest w licznikach i 2.że jest w ECU. Póki co...
A zwykłym ds150e Delphi da rade coś działać? Dodano po 5 Co najlepsze sterownik jest ju wymieniony na drugi. Na tym pierwszym kupiłem ale gość mówił że naprawiał sterownik bo się coś wylało ok i problem mnie tez spotkał więc zmieniłem sterownik na inny i na tym też te same błędy o co chodzi
Nie wiem gdzie znaleźć parametr czujnika położenia wałka rozrządu przy Delphi ds150e . Grzebałem godzinę i nic nie znalazłem . W żadnej grupie pomiarowej itd go nie widzę.
Skrzynka Delphi - S/N 1000251 rev 1.0 , FCC ID: PVH0946 , IC: 5325A-0946 Oprogramowanie Delphi - 2016 Relase 0-100251 Skrzynka WOW - S/N 100251 rev 1.0 , FCC ID: PVH0946 IC:5325A-0946 Oprogramowanie WOW - V5.00.8 R2
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Dzięki za zainteresowanie, na pewno wasze porady wiele mi pomogą , do wschodnich to jak pisałem G-scan . Ale jeszcze, na europę, który by był z wymienionych najlepszą opcją i najwięcej by ogarnął z wymienionych ? BRAIN BEE B-TOUCH ST-9000 Delphi DS150E z oprogramowaniem CAR TEXA CAR IDC 5 lub nano diag Mega Macs PC Gutmann 50 ( tutaj aktualizacje ) KTS...
Witam. Mam problem dostałem Delphi DS150E wszystko ładnie się zainstalowało w menadżerze urządzeń wykrywa mi Vci diagnostic unity serial port ale jak wchodzę w ustawienia żeby przypisać port do urządzenia np. port 1 jest wolny wybieram daje ok i wyskakuje błąd : Program microsoft manager console przestał działać. Spotkał się ktoś z tym?
Tester ds150e delphi
To ten OBD2 DELPHI DS150E do VAGA nie za bardzo? głównie pod 1.9 tdi . A które marki w 100% on obsługuje ? bo opisy są takie że kosi wszystko nawet trawę.
Jakim protokołem? To jest firmware! Nie bez powodu piraty najnowsze są w 2ch wersjach, albo dla ogarniętych w jednej, z 2ma paczkami FW dla samej głowicy. 2PCB i 1PCB. Starsze FW o których piszesz to był jeden kij, owszem różniły się dla WOW, Delphi i Autocom. Ale były też modyfikowane, ze działały z każdym softem. W paczce z Autocom 2021.11, jest 1622...
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
A co to za różnica czy użyje nano czy micrio? Komunkacja idzie przez serial (UART) pinami RX i TX... https://obrazki.elektroda.pl/9188017100_... https://obrazki.elektroda.pl/2944923000_... Chodzi mi o to, aby z arduino wysłać dane w HEX'ie do interfejsu DELPHI DS150e a ten żeby zwrócił odpowiedź.
Tester diagnostyczny Delphi DS150e czyli górna półka.
Miałem okazję bawić się diagnoskopem DELPHI ds150e z programem DELPHI TRUCK. Pokazuje dużo więcej parametrów silnika (brak jedynie różnicy dawek na wtryskach) można wypalać DPF, kodować wtryski itp. Przy okazji łączy się z ABS/ESP ,zegarami, skrzynią (jak jest automat). Tylko cena oryginału 12000 pln raczej do małej firmy czy na własny użytek zabójcza....
Witam. Szukam jakiegoś interfejsu OBD 2 do 300 zł. Aktualnie mam interfejs na jednej linii KKL do vagów, ale potrzebuję też coś, czym będę mógł sprawdzić inne marki. Ostatnio miałem okazję korzystać z interfejsu Delphi DS150E (pożyczone) i wystarczyło mi w zupełności, aczkolwiek wolałbym mieć coś własnego. I mam teraz pytanie, czy znajdę coś lepszego...
Mam podobny problem, Autocom + Delphi DS150E i też nie mogę się podpiąć na 30 pinowym złączu do ECU. Do ABS mogę bez problemów, a ECU brak komunikacji. Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem?
Podaj mi WSZYSTKIE protokoły, które obsługują interfejsy: Launch X-431 V+, Launch EURO5PRO, Delphi DS150E, Autel DS808, Autel 200AP oraz Thinkdiag TKD01 oraz powiedz mi, który jest lepszy Twoim zdaniem i dlaczego warto go kupić ? Oto lista protokołów obsługiwanych przez podane przez Ciebie interfejsy: - Launch X-431 V+: CAN, EOBD, OBD II, EOBD II,...
Witam Posiadam Sprinter 312D 2.9 1999r. potrzebuje na swoje potrzeby interfejsu diagnostycznego do tego samochodu. Jaki interfejs możecie poleci. Potrzebuje do ogólnej diagnostyki i ABS. Znalazłem, że Delphi DS150E będzie współpracował (wiem, że to klony chińskie), ale jest duża rozbieżność na allegro z cenna od 200 do 400 zł, skąd jest to rozbieżność...
Do czego służy kod Turbocharger oraz Diesel Max? Przeglądałem ostatnio pliki w laptopie i znalazłem to w folderze Kody Delphi 2016 PL Ktoś coś wie na ten temat?
Oczywiście, tylko przedtem trzeba odłączyć akumulator, myślałem że takie coś jak odłączenie akumulatora na jakiś czas już zostało zrobione, oraz podpięcie chociaż zwykłego testera diagnostycznego i kasowanie podstawowych błędów ? Dobrze by mieć chociaż Delphi DS150E i połączenie się ze stacyjką, immo i ECU.
A ten Delphi ds150e na pewno będzie działał do tego samochodu Dodano po 10 I gdzie można go kupić ? Dodano po 10 Jaki jeszcze polecacie interfejs który na 100% działa w tym samochodzie. Chodzi mi o niedrogie interfejsy.
Witam Mam problem z moim Delphi DS150e, sterowniki nie są wyświetlane w Menedżerze urządzeń. jak mogę rozwiązać ten problem?
Witam, mam problem z wykryciem VCI w programie Delphi DS150E (New VCI). Na pierwszym laptopie wszystko śmiga natomiast po instalacji programu Delphi na drugim nie wykrywa VCI. Przy instalacji nie było sieci, antywirus był wyłączony zapora również. Sterowniki musiałem ręcznie instalować. W menadżerze urządzeń mam interfejs widoczny jako: VCI (Diag...)...
nie ma najmniejszego problemu, typowa procedura jak przy wymianie ecu Da radę to zrobić programem Vas5054a lub delphi ds150e ??
korzystam z wersji 2016.0 ale brakuje mi nowszych roczników i chciałbym aktualizować program jeśli jest taka opcja. Na temat pirackiego oprogramowania nie będziemy dyskutować. Zapytaj sprzedawcę oprogramowania Delphi o możliwość zakupu aktualizacji. "Zakończenie aktualizacji starych modeli testera DS150E: - aktualizacje starych modeli testera DS150...
W tym samochodzie przed rozpinaniem czegokolwiek z silnika należy wyjąć klucz ze stacyjki (nie wystarczy wyłączenie zapłonu ) bo inaczej mamy zarejestrowane błędy , ponadto przepustnica po czyszczeniu powinna być ponownie przyuczona , ale to zrobi większość dobrych testerów np.oryginał MDI czy np. Delphi DS150E ....
Delphi ds150e
Delphi ds150e
Cześć V50 1.6D 2005 W skrócie turbo się nie uruchamia przy wyższych prędkościach dymi przy 3k obrotów oraz trzęsie się i nie nabiera prędkości. Gruszka pracuje. Opuszcza się po uruchomieniu auta. Błędów brak jakichkolwiek. Egr wypialem i nic. Auto od 4 i 5 biegu nie rozpędza się ledwo Dpf brak fabrycznie Olej w dolocie od odmy wymieniłem pokrywę zaworów...
Np gdy korzystałem z delphi ds150e i dołączonego tam oprogramowania podczas czytania parametrów silnika wartości pojawiały się na chwilę a potem znikały i pojawiały się zera, gdy korzystałem z chińskiego kabelka obd z ali i dołączonego tam oprogramowania poza połączeniem z samochodem nic więcej nie szło zrobić
Witam wszystkich. Mam problem z DS150E a mianowicie nie łączy się przez BT. Po kablu jest ok. W Delphi urządzenie jest wykrywane jako BT, jest nazwa itd ale po kliknieciu test wyskakuje, że nie jest podłączone. Zrobiłem zdjęcie modułu i zastanawiam się czy ścieżki, które tam widać mają być polutowane czy tak jak na foto ? https://obrazki.elektroda.pl/2454041800_...
Na jakiej wersji windowsa zainstalowałeś oprogramowanie Delphi 150e?Działa na Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP(*) SP3 [url=https://narzedzia.moto-profil.pl/ar...
Delphi ds150e i jeszcze jednym jakims takim co wyglądal jak tablet z guzikami nie wiem [img-0] jak sie nazywal na jednym i drugim to samo.
Ostatni działający Delphi to 2014.2, nowsze są poprostu modyfikacją z dodana bazą danych i czasami różnie to bywa. Jakiego framework-a masz zainstalowanego?
Witam mam w posiadaniu tester autocom cdp+ który na jednym(starym) kompie działa przy programie delphi ds350e 2013, natomiast dzisiaj ściągnąłem program delphi ds150e 2015 release 3 na nowszy komp i mam problem bo komputer po podpięciu testera przez usb do kompa nie wyszukuje go... Sterowniki mam do zainstalowania ale nie mam jak zainstalować, jeśli...
Faktycznie diagnostą nie jestem ale próbuję sam to zrobić Podpinany był delphi ds150e więc myślę że to nie jego wina A chcialem sprawdzić czy na pewno na drodze do obd nic się nie wydarzyło Ciągłość przewodu jest lecz pytałem czy musi być jakaś konkretna rezystancja czy coś w tym stylu bo już nie mam punktu zaczepienia.
Wiem, że to nie odpowiedź na pytanie ale polecam zaopatrzyć się w CLIPa na takie wypadki. Mam i delphi i CLIPa i jak przychodzi podłączyć romb na masce to o delphi nawet nie myślę
delphi ds150e delphi ds150e sterowniki głowica delphi ds150e
dolny osłona zakłócenia sieć elektryczny szumy onkyo
akumulator karcher zużycie dysku
Zmiana kanałów podczas nadawania w Alan 28 Jak podnieść obroty silnika na biegu jałowym w Mercedesie A-Klasa 1.7 CDI?