Podłącz kabel USB i "przedzwoń" wszystkie 4 linie do FT232. Jeśli jest przejście, a komputer nie widzi interfejsu, to FT232 nie przeżył, bo sam ten układ jest wystarczający do "widzenia" interfejsu przez komputer, a jest podłączony bezpośrednio do portu USB. Możesz jeszcze spróbować połączyć się po BT (o ile interfejs posiada stosowny moduł), oczywiście...
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Nie podłączysz. Program Delphi współpracuje tylko z dedykowanym interfejsem.
Mialem ten sam problem na windowsie 11 nie szlo tego zaktualizowac , uruchomilem starego laptopa z windowsem 8 i poszlo od strzała , jak masz mozliwosc to sprawdz na innym systemie
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
Szkoda. A jaka informacja była przy próbie flashowania?
To jest numer SKC, jak będziesz wpisywał, musisz poprzedzić go zerem ( 01868). Tu jest procedura, która powinna pasować do twojego sterownika. Ale tobie potrzebny jest raczej pin z twojego starego sterownika, jak dobrze pamiętam. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Możesz też przerzucić eeprom ( na wszelki wypadek zrób...
To jak możesz "zaszaleć" to może jednak DS150E - https://www.wegasklep.pl/testery-do-samo...
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Nie ma takiej funkcji ale możesz kupić na ali.....za 50 zł VCDS i dużo nim zrobisz.
...podepnę się pod temat bo mam też problem z z delphi ds 150e. Otóż w moim przypadku łączy się np z Fordem, Chevroletem a z Citroenem nie ?. Program podpowiada ,że może jest brak możliwości diagnostyki??? może ktoś ma pomysł co jest nie tak ?!
Na jakiej wersji windowsa zainstalowałeś oprogramowanie Delphi 150e?Działa na Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP(*) SP3 [url=https://narzedzia.moto-profil.pl/ar...
Jeśli chinol to sprawa jasna. Update softu fejsu, i luty na płytce ze switchami. OE jej nie posiada, tak btw.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam, zastanawiam się nad kupnem interfejsu diagnostycznego z AliExpress Delphi DS 150 E. Pytanie, czy warto go kupić i na co zwracać uwagę przy jego kupnie, który jest najlepszy?
A dlaczego w dwóch autach? Faktycznie pokazywało mi tylko 2.33V na programie (faktycznie 12.3v)
Interfejs Delphi DS150E :D
Podepnę sie do tematu. U mnie w ogóle nie ma opcji "Bluetooth (direct)" Znaczy widać ale jest nieaktywna, nie można jej wybrać. Urządzenie sparowane itd.
Temat zakończony.
Witam! Czy jest możliwość za pomocą delphi DS150E 2015R3 włączyć funkcję wyświetlania temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu wewnętrznym tak jak za pomocą op com? Jeśli tak to czy możecie podrzucić co kliknąć? Opel Astra J 2011r 1.3D 95KM. Nie ma takiej możliwości.
Z tego co się orientuję to na dziś lepiej kupić wersję jednopłytkową. Dwupłytkowa ponoć miewa problemy z najnowszym "dostępnym" oprogramowaniem.
Wurth WOW. Chyba ostatnia działająca wersja to 5.00.8 R2 Czy ma większą bazę? Możliwe, nie zagłębiałem się zbytnio. Ale na pewno ma dodatkowa funkcjonalności w postaci schematów wymiany rozrządu, części schematów elektrycznych i rysunków technicznych. Jest też prosta sztuczka pozwalające pracować głowicy na FW od WOW-a z programem Delphi.
W katalogu oprogramowania jest też firmware, niech kolega Ci skopiuje firmware, podmieniasz u siebie na kompie i aktualizujesz głowicę, zrób oczywiście backup swojego firmware (katalogu), programy są niby te same, ale mogą być różne wersje firmware. Najnowsze udało mi się znaleźć w Opusie, ale nie wiem czy najnowsze oznacza "najlepsze", czyli takie...
Witam kolegę! Czy udało Ci się rozwiązać problem z niewykrywaniem ds150 przez USB?? Mam identyczny problem, a w internecie za grosz podpowiedz. Pozdrawiam
Potrzebuję pliku: https://mhhauto.com/Thread-Delphi-DS150E...
Nie kable tylko interfejs np. DS150E
Patrz żeby był ma przekaźnikach NEC a nie Takamisawa, choć ja kupiłem na NEC ale szybciutko wymieniłem na inne, lepsze. Są takie. Natomiast patrz czy ma taką jedną kostkę która poprawnie działa z Fordem i BMW
nie da się delphi.
chiński delphi ds150e
Coraz więcej samochodów ma moduł Security Gateway i niczym poza fabrycznym testerem się nie połączysz... choć błędy powinno się dać odczytać. Skoro to działalność zarobkowa to powinieneś jednak zainwestować w oryginał Delphi/Autocom/Wurtz i wtedy problemu być nie powinno. Jeśli chodzi o klony to obecnie trudno kupić działający.
Pomoże producent :) Bo przecież licencje posiadasz nieprawdaż?
A nie da się tego jakoś zmienić? Mam "Delphi" DS150E i Tractrix openport 2.0 - może tym można coś zmodyfikować?
Np. MHHAUTO, najpewniejszy, ale są też inne strony np. https://obd2.su/autocom_delphi/189-delph... , ogólnie pełno tego.
Z tego co wiem diagnozer to niby oryginał made in Sweden pliki aktywacji są z ds150e (at).............. Nie kontaktowałem się z nimi bo po ponoć tam tylko dostaje się pliki fileActivation strona delphi od poniedziałku do piątku od 8 do 16 pomoc techniczna więc szukam pomocy tutaj może jest ktoś kto to ogarnia i pomoże
Pilota mają ale zaprogramować muszę we własnym zakresie. Jest szansa że uda się to zrobić klonem Delphi ds150e? Płynie z chin do mnie.
Nie ma nic lepszego w tej cenie. Czym wyższy nr softu tym wiecej modeli aut obsługuje i wiecej sterowników w autach.
Witam posiadam tester diagnostyczny delphi i dziś musiałem go otworzyć mam pytanie czy ten żółty kabelek ma być gdzieś przylutowany?
Wyślę ci linka na pw.
To jest ta stara wersja klona (srebrna/złota obudowa z antenką, dwie płyty), czy nowsza na jednej płycie (najnowsze klony znów mają dwie płyty)?
Jak masz delphi ds150e albo jakiś inny to możesz odpalic zadanie wtedy zobaczysz czy wszystko ok może ma.wyzsza temperaturę złączania np. Astra h z 1.6 załącza dopiero przy 115 °C
Połącz urządzenie poprzez usb wcześniej wyjmij moduł bluetooth i z menu programu wybierz aktualizacja. Dokładnie nie podam Ci gdzie tego szukać bo sprzęt mam na warsztacie, w zakładkach programu na pewno znajdziesz tak samo jak i wejdź w ustawienia sprzętowe i zrób test modułu bluetooth czy nie ma błędów ale wpierw zrób aktualizacje urządzenia z programem.
Czyli loteria w jednym aucie działa w drugim nie
Zwróć się o pomoc do dystrybutora. Zauważ że pomaganie przy crackowanym oprogramowaniu, jak również używanie takiego, kłóci się z zasadami regulaminu forum.
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
Obroty na wale w RPM.
Jaki system ?
Witam , poszukuję oprogramowania bluetooth do tego modelu na na tableta lub telefon komunikacja z ciężarówkami
Musisz połączyć inne urządzenie diagnostyczne aby przekonać się że twój sprzęt jest sprawny. Ze względu na specyfikacje starego typu złącz po K-line ( prawie każdy podzespół to inny pin w gnieździe diagnostycznym) często zdarza się w tych interfejsach że szwankuję moduły przekaźników co powoduje brak komunikacji na danym przypisanym dla zespołu pinie...
Komputer i programy go widzą? Masz możliwość otwarcia interfejsu? Tak normalnie mi wyszukuje urządzenie, wkładam do usb laptopa jest piknięcie , odpalam program po wprowadzeniu danych auta nie nawiązuje komunikacji. Skanując przez opcje wszystkie systemy skanuje np silnik ale później żaden system nie zareagował ale to oczywiste skoro nie ma komunikacji
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
(at)kaczakat pewnie ma na myśli, że potrzebujesz 2 UARTów 1 do komunikacji z DELPHI drugi jako konsola dla PC
Zanim zainstalujesz nową wersję 2013.R1 (Autocom/Delphi) Najpierw odinstaluj poprzednie wersje . Usuń następujące foldery: WINDOWS XP: C:\Programs\Autocom C:\Programs\Delphi C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autocom C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Delphi C:\Documents and Settings\**USER**\Application Data\Autocom...
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Jak w temacie, sprzedam tester Delphi DS150E Sprzęt po likwidacji warsztatu, używany 100% sprawny. Udzielam gwarancji rozruchowej. Zdjęcia na email tylko dla zainteresowanych. Cena: 2699zl Kontakt: PW Jesteś zainteresowany pisz.
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Przy kupnie i tak jest tylko jedna marka czyli przykładowo Mercedes, maybach i sprinter. BMW trzeba sobie dokupić ? Za te 40$ dobrze mówie ? Jeszcze jedne pytanko bo mam też do kupienia taki ogólny interfejs multidiag pro + gold używa ktoś z tego co czytałem to to samo co Delphi ds150e.
może delphi ds100e interesuje?
Mam pytanie odnośnie modułu Bluetooth w Delphi DS150E, jest tam gotowy moduł i ma on przylutowaną antenę w postaci kawałka przewodu, jest też tam fragment anteny drukowanej na PCB tego modułu. Czy pozycja i długość tego kawałka przewodu jest lakierowana lub wpływa na cokolwiek?
Czyli Delphi DS150e będzie ok?
Polecam Delphi ds150e. Jeżeli chcesz mogę załatwić.
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Delphi DS150E będę mógł odczytać błędy w omedze (2.5 TD) oraz czy istnieje możliwość regulacji obrotów silnika za pomocą tego interfejsu w omedze (2.5TD).
Np. DELPHI DS150E, BOSCH KTS oraz wiele innych konkretnych interfejsów.
Pirat.Pobrałeś aktualizację która zablokowała głowicę.
Nie wiem gdzie znaleźć parametr czujnika położenia wałka rozrządu przy Delphi ds150e . Grzebałem godzinę i nic nie znalazłem . W żadnej grupie pomiarowej itd go nie widzę.
Tester diagnostyczny Delphi DS150e czyli górna półka.
A co sądzicie o klonie z chin Tester Skaner Diagnostyczny OBD2 DELPHI DS150E https://allegro.pl/oferta/tester-skaner-... lub z OLX https://www.olx.pl/d/oferta/interfejs-vc...
A takie coś było by lepsze od tego multidiag? Chodzi mi o instalację i użytkowanie, bo możliwości mają raczej takie same? https://allegro.pl/oferta/tester-diagnos...
Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ . Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować . Proszę o jakąś poradę . Pozdrawiam .
(at)ElektrodaBot Podaj mi WSZYSTKIE protokoły, które obsługują interfejsy: Launch X-431 V+, Launch EURO5PRO, Delphi DS150E, Autel DS808, Autel AP200 oraz Thinkdiag TKD01 oraz powiedz mi, który jest lepszy Twoim zdaniem i dlaczego warto go kupić ?
Myślę, że w takim budżecie, na Europę, dobrym wyborem będzie oryginalny Delphi DS150E, choć w grupie VAG z VCDSem nie może konkurować.
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Delphi ds150e
Delphi ds150e
Masz podany numer telefonu. Próbowałeś tam zadzwonić?
Mam podobny problem, Autocom + Delphi DS150E i też nie mogę się podpiąć na 30 pinowym złączu do ECU. Do ABS mogę bez problemów, a ECU brak komunikacji. Udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem?
No zepsuło się niespełna miesiąc po zakupie... Więc już nie zwrócę, a też nie chcę go wyzłomować tak po prostu, bo jest to zadbany egzemplaż, z przebiegiem niewiele ponad 120kkm i mało pordzewiały jak na starego hyundaia. W jaki sposób można wykodowć immo przyjacielu_? Rozpatrzmy oba przypadki. 1. że immo jest w licznikach i 2.że jest w ECU. Póki co...
Witam. Mam problem dostałem Delphi DS150E wszystko ładnie się zainstalowało w menadżerze urządzeń wykrywa mi Vci diagnostic unity serial port ale jak wchodzę w ustawienia żeby przypisać port do urządzenia np. port 1 jest wolny wybieram daje ok i wyskakuje błąd : Program microsoft manager console przestał działać. Spotkał się ktoś z tym?
Tak,delphi ds150e działa na windows 7 i 8 dlatego jest błąd.
Delphi DS150E,
nie ma najmniejszego problemu, typowa procedura jak przy wymianie ecu Da radę to zrobić programem Vas5054a lub delphi ds150e ??
Oczywiście, tylko przedtem trzeba odłączyć akumulator, myślałem że takie coś jak odłączenie akumulatora na jakiś czas już zostało zrobione, oraz podpięcie chociaż zwykłego testera diagnostycznego i kasowanie podstawowych błędów ? Dobrze by mieć chociaż Delphi DS150E i połączenie się ze stacyjką, immo i ECU.
nikt nie pomoże ? Posiadasz interfejs diagnostyczny (np.VCDS) z oprogramowaniem do tego samochodu ? tak mam Delphi DS150E. Co mam w nim zrobić? nie pokazuje błędów w centralnym zamku
Do czego służy kod Turbocharger oraz Diesel Max? Przeglądałem ostatnio pliki w laptopie i znalazłem to w folderze Kody Delphi 2016 PL Ktoś coś wie na ten temat?
Witam. Szukam jakiegoś interfejsu OBD 2 do 300 zł. Aktualnie mam interfejs na jednej linii KKL do vagów, ale potrzebuję też coś, czym będę mógł sprawdzić inne marki. Ostatnio miałem okazję korzystać z interfejsu Delphi DS150E (pożyczone) i wystarczyło mi w zupełności, aczkolwiek wolałbym mieć coś własnego. I mam teraz pytanie, czy znajdę coś lepszego...
Delphi ds150e i jeszcze jednym jakims takim co wyglądal jak tablet z guzikami nie wiem [img-0] jak sie nazywal na jednym i drugim to samo.
Witam Posiadam Sprinter 312D 2.9 1999r. potrzebuje na swoje potrzeby interfejsu diagnostycznego do tego samochodu. Jaki interfejs możecie poleci. Potrzebuje do ogólnej diagnostyki i ABS. Znalazłem, że Delphi DS150E będzie współpracował (wiem, że to klony chińskie), ale jest duża rozbieżność na allegro z cenna od 200 do 400 zł, skąd jest to rozbieżność...
Witam Mam problem z moim Delphi DS150e, sterowniki nie są wyświetlane w Menedżerze urządzeń. jak mogę rozwiązać ten problem?
Miałem okazję bawić się diagnoskopem DELPHI ds150e z programem DELPHI TRUCK. Pokazuje dużo więcej parametrów silnika (brak jedynie różnicy dawek na wtryskach) można wypalać DPF, kodować wtryski itp. Przy okazji łączy się z ABS/ESP ,zegarami, skrzynią (jak jest automat). Tylko cena oryginału 12000 pln raczej do małej firmy czy na własny użytek zabójcza....
W tym samochodzie przed rozpinaniem czegokolwiek z silnika należy wyjąć klucz ze stacyjki (nie wystarczy wyłączenie zapłonu ) bo inaczej mamy zarejestrowane błędy , ponadto przepustnica po czyszczeniu powinna być ponownie przyuczona , ale to zrobi większość dobrych testerów np.oryginał MDI czy np. Delphi DS150E ....
Dzięki a nie wiesz od czego mogła sie spalić? Dodano po 4 Czy taka może być użyta zamiast oryginału? 1N4148 Dioda impulsowa 75V 500mA <4ns DO35
Np gdy korzystałem z delphi ds150e i dołączonego tam oprogramowania podczas czytania parametrów silnika wartości pojawiały się na chwilę a potem znikały i pojawiały się zera, gdy korzystałem z chińskiego kabelka obd z ali i dołączonego tam oprogramowania poza połączeniem z samochodem nic więcej nie szło zrobić
Błąd odczytałem Delphi DS150E. I Pisze kodowanie wariantu a nie wariantowe. Ale to chyba to samo więc o co w tym chodzi? A do sterownika nigdy nie zaglądałem.
Potencjometr pedału gazu został przełożony z innej laguny nie pomogło. Błąd został odczytany na testerze diagnostycznym Delphi DS150E
Faktycznie diagnostą nie jestem ale próbuję sam to zrobić Podpinany był delphi ds150e więc myślę że to nie jego wina A chcialem sprawdzić czy na pewno na drodze do obd nic się nie wydarzyło Ciągłość przewodu jest lecz pytałem czy musi być jakaś konkretna rezystancja czy coś w tym stylu bo już nie mam punktu zaczepienia.
Diagnostykę robię na Delphi DS150e. Poszukam tak jak mówisz nad nogami kierowcy tego modułu, ale jeśli tak jest to znaczy ze ja jestem ślepy. Masz na myśli nad sprzęgłem i hamulcem czy w domyśle nad nogami w sensie gdzieś na wysokości kolan ?
Ja używam podróbkę takiego testera kupionego na allegro : http://wega.net.pl/testery-diagnostyczne...
Scania VCI II, tym najlepiej. Co to za delphi? ds150e? z którą wersją oprogramowania? i czy to oprogramowanie to delphi czy może autocom? Tak jak pisałem wczesniej błędy jako błędy mogą się tak szybko nie pokazać, co masz w parametrach o ile się nie mylę ciśnienia powinny być, czy korekcja wtrysków
Ja kupiłem u chińczyków takie cudo http://www.aliexpress.com/item/New-ds150... Jest to podróbka dobrego sprzętu ale do celów prywatnych jak najbardziej polecam.
Autocom CDP+ i Delphi DS150E to zasadniczo ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie, jeśli chodzi o sprzęt to jeszcze Wurth Snooper+ WoW jest zgodny ale ma swoje oprogramowanie. Tylko popatrz sobie na ceny u autoryzowanych dystrybutorów i wszystko co jest dużo tańsze jest mocno podejrzane.
ds150e delphi delphi ds150e problemy tester delphi ds150e
kolory kabli audio wykorzystać wyświetlacz radia blokada klawiatury panasonic
falownik powmr edifier r1280db
Zapętlanie wtrysków benzyny: podłączenie sygnału obrotów w instalacjach LPG Przestrojenie radia Sherion SH-300L na pasmo 87,5 MHz