Mi się wydaje że usuwasz ostatnie cyfry i teraz zależnie jeżeli to silnik to przed wstawiasz P np. P0190 lub zdiagnozuj u kogoś kto ma PP lub jakiś lepszy interfejs. Dziwne jest to bo nie raz diagnozowałem Autocomem ten silnik i błędy były normalne.
Delphi ds150e
Do podstawowych rzeczy powinien wystarczyć nawet DS150E jeśli jednak chcesz coś bardziej zaawansowanego to szukaj interfejsu LEXIA.
tzn na jakim samochodzie? peugeot 308 1,6hdi a jeśli chodzi o urządzenie to AUTOCOM CDP+
Faktem jest - że wcześniej ten dodatkowy wentylator w pasie przednim dział - teraz go nie słychać. Wiec zrob test elementow wykonawczych. Zobacz tez czujnik temp. silnika. Lubi miewac przecieki wewnetrzne (slady plynu na stykach) i wtedy dzieja sie rzeczy dziwne. Diagnozowane DS150e Nie wiem, co to jest, ale w przypadku PSA mam zaufanie tylko do PP2000....
Witam. Czym się różni interfejs ds150e a ds100e. Dodam że mam peugeota 307 1.4 2002r i interfejsem ds100e mogę w iść tylko w eobd a w obd pisze"pojazd nie odpowiada". Pozdrawiam
Witam.Posiadam delphi ds150e i jestem zadowolony,ale słabo robi peugeota do 2000 r-np 406 nic nie zrobi!!Mam okazje kupic oryginalny tester Peugeot TEP 92 z wszystkimi kablami za 700zl.Czy warto w to sie bawić??Prosze o podpowiedź
A zwykłym ds150e Delphi da rade coś działać? Dodano po 5 Co najlepsze sterownik jest ju wymieniony na drugi. Na tym pierwszym kupiłem ale gość mówił że naprawiał sterownik bo się coś wylało ok i problem mnie tez spotkał więc zmieniłem sterownik na inny i na tym też te same błędy o co chodzi
Faktycznie diagnostą nie jestem ale próbuję sam to zrobić Podpinany był delphi ds150e więc myślę że to nie jego wina A chcialem sprawdzić czy na pewno na drodze do obd nic się nie wydarzyło Ciągłość przewodu jest lecz pytałem czy musi być jakaś konkretna rezystancja czy coś w tym stylu bo już nie mam punktu zaczepienia.
Sprawdź przekaźnik główny silnika. To wygląda na problemy z zasilaniem albo masą . Dwuprzekaźnik główny silnika bitron 240107 był podmieniany na nowe jak i używane i nie pomaga to nic. Zmostkowanie zawartych w nim przekaźników uruchamia silnika i pozwala mu normalnie pracować. Dodano po 2 Jaki sprzęt taka diagnostyka ... Magneti Marrelli 1ap20 i podobne...
Każdy wtrysk ma na wlocie paliwa sitko , zobacz czy jest czyste , według mnie jest to problem z ilością paliwa . Dla mnie też jest problem z ilością paliwa i podałeś dobrą sugestię. Sprawdzimy. Filtr paliwa był wymieniany? Czym czytane te błędy? Filtr paliwa jest OK, brak spadków ciśnienia na listwie - mierzone dynamicznie. Diagnostyka przeprowadzana...
Do azjatyckich używam G-scan'a 2, Kia i Hounday'a robi na poziomie serwisowym. Ostatnio robiłem nim peugeota i też mnie zaskoczył swoimi możliwościami.
Linia l (stara) raczej służy do wywoływania kodów błyskowych. Stosowana w bardzo starych samochodach. Chcę naprawić linię L (używaną w starych samochodach przed 2006 rokiem) w interfejsie ds150e jednopłytowym. Pierwszy układ si 9241 po układzie wyprowadzeń wgląda na orginalny, linia K działa sprawdzałem na testerze OBD2 polutowanym na diodach https://obrazki.elektroda.pl/8692833500_...
Dzień dobry wszystkim na forum. Szukam pomocy z moim Peugeotem 806, bo znalezienie jakichkolwiek rzetelnych informacji w necie graniczy z cudem. Z aktualnie trapiących mnie problemów: 1. Czy ktoś wie czy 2.0HDI 8v wychodził z zegarami bez komputera pokładowego(spalanie itp.). Jeśli wersje były faktycznie różne, czy ktoś zna model ze wskazaniem spalania,...
Witam . Przymierzam się do zakupu interfejsu Delphi DS150E. Znajomy bez problemu połaczył się z moim starym focusem 1.8 TDDI MK1 z 99r. mam zamiar łączyć się również z Peugeotem 307. Chciałbym kupić dla siebie taki interfejs, nurtuje mnie pytanie czym różnią się oprogramowania 2014 R2 od 2014 R3 ? I jak ogólnie polecacie interfejs, czy jest coś lepszego...
programy ds150e delphi ds150e oprogramowanie ds150e
zasilacz zawodny pralka blokada polar obciążenie klimy
Canon iR 3225 marszczy papier A3 - przyczyny i rozwiązania Bieżnia Fit Net - wyświetlacz działa, bieżnia nie rusza