Masz za duże podciśnienie to ci zgniata filtry.
Jedyne co to w parametrach ciśnienie jest gdzieś na poziomie 530mbar a powinno być raczej około 350 +- Potwierdzone manometrem?
W przypadku okapu kuchennego odprowadzającego powietrze na zewnątrz budynku zdarza się tak, że wytwarza tak duże podciśnienie, że spaliny z kotła (z otwartą komorą) zostają zassane do pomieszczenia.
Przy zasysaniu z poziomu 7 do 8 metrów będą problemy z zapowietrzaniem (duże podciśnienie na wejściu = kawitacja ). Przy podlewaniu z beczki ok. Do rzeki lepiej jakaś głębinowa/zanurzeniowa.
Jaka jest zależność..? Hamowanie silnikiem = zamknięta przepustnica = duże podciśnienie = ssie olej.
A to nie jest czasem fragment wężyka hydrostatu? W Samsungach w czasie wirowania tworzy się duże podciśnienie i może czasami wessać wężyk od hydrostatu:)
Witam. Powstaje duże podciśnienie w wężu. Interculer zapchany?, zalany olejem?, filtr zapaskudzony?, w wężach coś siedzi i zaślepia przekrój? Tak głośno myślę.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
układ pracuje na podciśnieniu,strona niska I to na dużym. Wagę używałem tylko na początku, a teraz tylko wakuometr, bo dokładniej. Jak z tym nie robiłeś, to pobaw się tym trochę. Pozakładaj czujniki termometrów i patrz i nie dziw się, że wychodzi tak duże podciśnienie :)
Do czego to ma służyc, i skąd tam ma być PODCIŚNIENIE !!!???
Zapchany przewód paliwa między pompką a zbiornikiem? Zapchany odpowietrznik zbiornika?
Myślę że jak założysz przed filtrem ten elektrozawór, to po odcięciu nigdzie nie pojedziesz :) Pomyśl jak duże podciśnienie powstanie gdy będziesz chciał zasysać paliwo, pewnie wogóle nic nie zassasz. A kontaktronem czemu nie, jednak przez jakiś elektroniczny klucz, b jakoś nie widzę mozowania sztywno magnesu aby jechać. Ponieważ nie znam dokładnej...
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Czyżby pompa robiła duże podciśnienie i nieszczelność wpuszcza powietrze. Pompa jest nowa, przed wymianą było to samo.
Zgodny jest kierunek prądu. Wyobraź sobie, że ta rozpędzona turbina (indukcyjność), przez którą przepływa woda (prąd) zostaje odcięta zaworem (wyłącznikiem) od źródła wody (źródła zasilania) a wirnik nadal się kręci (w indukcyjności nadal płynie prąd) - co nastąpi? Turbina (indukcyjność) zacznie ssać (wytworzy się różnica potencjałów na indukcyjności)...
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Całkiem możliwe że pompa wytwarza duże podciśnienie, w związku z czym zasysa powietrze wraz z wodą. Tworzy coś w rodzaju wiru, i dlatego się zapowietrza.
Możesz mieć rację z tą inną pozycją, w kadecie zdaje się zbiornik jest pod kątem. A jakby zastosować w odpowietrzeniu wentylek, taki mechaniczny od dętki? Wpuszcza ale nie wypuszcza. Ciekawe czy nie robiłoby się za duże podciśnienie?
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Odpowietrznik jest urządzeniem nie dopuszczającym dostanie się cieczy nad zawór. W układzie drenażowym ma zapewnić trzy rzeczy: a) Dopuszczenie powietrza aby nie nastąpiło zbyt duże podciśnienie ; b) Niedopuszczenie do przepłynięcia cieczy przez obwód z pominięciem wymiennika ; c) Wypuszczenie nadmiaru powietrza ze zbiornika . Ze względu, że jest to...
Się temat rozwiną😁. Zamówiłem zegary z kompletem o.ringow do klimy takie zieline w pudełku z alle... takie zwykłe...bedę testował. Pytanko...mogę użyć co2 z migomatu zamiast azotu do szukania nieszczelności w układzie? No i woda z szanponem plynem czy mydłem do pryskania? Do kompresora od lodówki mam zastosować jakieś zawory do podłączenia zegarów?...
Sytuacja tak jakby pompa podciśnienia (silnik diesel) wytwarzała zbyt duże podciśnienie i servo samo ciśnie pompę hamulcową - oczywiście to nie możliwe żeby podciśnienie było zbyt wysokie, pisze tak żeby opisać lepiej jak się zachowuje układ hamulcowy. W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo...
Nagrzewamy płytę z tworzywa do miękkości i robi się plastyczna. Nie mylić ze stopieniem jej. Potem idzie na stół z otworami i formą. Płytę zamykamy uszczelnioną ramą a przez otwory w stole idzie podciśnienie dociągając tworzywo do formy. czyli formowanie może być także ciśnieniowe. Wszystko zależy od przerobu. Można też użyć rękawa. ps. na ramie pewnie...
https://obrazki.elektroda.pl/6352414100_... Witam, mam problem z zapowietrzającą się rurką od wody ze studni. Jak zrobić żeby dało się łatwo zalewać tą rurę i żeby powietrze z niej całkowicie znikło? może pchać wodę z domu? Ale wtedy nie mógłbym dać zaworu zwrotnego. Przy próbie odkręcenia korka na rurze do zalewania jest duże podciśnienie...
no właśnie kontynuując wątek, mój nawilżacz również zaczął nagle przeciekać po dodaniu olejku zapachowego. niestety nie jest nowy i nie mam możliwości reklamacji. ktoś może podpowiedzieć dlaczego tak się dzieje i czy można to naprawić? wyciek następuje po włączeniu nawilżacza i cieknie na łączeniu zbiornika z podstawą - tak jakby wytwarzało się duże...
Nie może być ani tego ani tego. W tych rozwiązaniach paliwo powinno lecieć swobodnie bo pompa która "ciągnie" jest przeważnie na pompie HP. Gdyby robiło sie duże podciśnienie to by zasysało zbiornik i auto gasło po dłuższej jeździe. A jak jest rozwiązane odpowietrzanie to masz dużo schematow na necie.To zależy od zbiornika. Na zbiorniku musi byc jakiś...
A jak duże podciśnienie jest Ci potrzebne ?
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
No właśnie to zauważyłem, nie znając się na Daf-ie, ze zawsze przy odkręcaniu zbiornika paliwa jest duże podciśnienie. Myślałem, że Daf tak ma, bo rzeczywiście np. w Volvo Fh nie dzieje się nic takiego przy odkręcaniu korka.
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Nie żaden brak tylko za duże podciśnienie. Przy pękniętym wężyku miałbyś błąd 33, czyli wysokie napięcie na czujniku.
Jeśli w zakrętce od słoika od dżemu wlutujemy rurkę i podłączymy ją wężykiem do kompresora od lodówki (do rurki ssącej), to w krótkim czasie pokrywka zostaje wgnieciona do wnętrza. Kompresor wytwarza dosyć duże podciśnienie. Pozdr.
Wie ktoś może jaka jest różnica w działaniu odmy z silnika benzynowego i diesel? Chodzi o odmę tego typu: https://obrazki.elektroda.pl/1276859100_... Z tego co się orientuję, membrana wewnątrz zamyka przepływ gdy podciśnienie wytworzone jest duże podciśnienie przez turbosprężarkę. Czy zawór ten działa tak samo w benzynie i dieselu i...
Grzegorz, teraz to mnie kompletnie zdezorientowałeś. :-( Czyżbyś pisał o tym że smok sam w sobie posiada zawór zwrotny, a dodatkowy jest zbedny i powoduje zbyt duże podciśnienie, czy też chodzi ci o to że nawet kosz nie powinien mieć wewnetrznej klapki (zaworu zwrotnego)?
Niestety po wizycie u 2 mechaników nie odnaleziono przyczyny, po rozmowie z 3 mechanikiem ten sugeruje serwo, pompę hamulcowa albo jeszcze za duże podciśnienie bez hamowania. Z tego co się dowiedziałem powinno być chyba blisko zeru
z turbosprężarką nic nie było robione, ale ciekawe dlaczego kierownica turbosprężarki otwiera się cała już na wolnych obrotach, jak by miał za duże podciśnienie ale dlaczego?
tak ma być jest to kompensacja podciśnienia przy tym typie instalacji klapa spiętrzająca powoduje duże podciśnienie które musi być równoważone.
A wie ktoś dlaczego jest za duże podciśnienie ?. Czy winą jest elektrozawór sterujący, czy może sterownik go źle wysterowuje?
Myślałem o tych napowietrzaczach, tylko tam są uszczelki które uchylają się w jedną stronę. Dało by to radę jakby woda znikała z odpływu podczas spuszczania kibelka (wtedy rzeczywiście duże podciśnienie może się robić) i rzeczywiście może zdać to egzamin. Mi jednak woda wyłazi samoczynnie, bardzo powoli jakby ciśnienie wewnątrz chałupy wpuchalo powoli...
Dziś przy otwieraniu baku było duże podciśnienie, po odkręceniu korka było słychać syk. Czy problem z odpowietrzeniem baku może generować moje problemy?
Na kompie błędów brak, na analizatorze jeszcze nie byłem ale mam zamiar zrobić to jeszcze dzisiaj. Nagrałem jeszcze jeden filmik na którym pokazany jest sygnał z map sensora. Nie wiem jakim cudem MAP pokazuje mi podciśnienie jeszcze większe niż na biegu jałowym przy otwartej przepustnicy. Dolot czysty, filtr powietrza wymieniony(zresztą bez filtra jest...
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
Musisz pamiętać że zetka powinna zapewnić odpowiednią ilość powietrza do kotła z wentylatorem jak i dla wentylacji grawitacyjnej. Wentylator wytwarza na tyle duże podciśnienie że w kanale wentylacyjnym powstaje tzw ciąg wsteczny. Im dłuższa zetka tym bardziej spada jej wydajność. Jedynie rozsądne wyjście to zwiększenie przekroju zetki nawet czterokrotnie.
Spróbuj jechać z luźnym korkiem wlewu paliwa bo wygląda na to , że w zbiorniku robi się duże podciśnienie. Możesz też jak zgaśnie odkręcić wlew, jak będzie podciśnienie to usłyszysz.
Mikser do gazu masz masz niewłaściwy lub źle zamontowany lub brudny filtr powietrza a może jest wstawiona jakaś zwężka i ma zbyt duże podciśnienie przed przepustnicą
Dzień dobry, widzę, że od ostatniego postu minęło 4 lata... Mam ten sam problem. Okap nawet na pierwszym biegu niestety działa tak wydajnie, że w domu tworzy się bardzo duże podciśnienie. Czy kolega Matik48 rozwiązał problem dotyczący obniżenia obrotów silnika ze swojego okapu Whirpool / Kulinarisk ? Pozdrawiam, 19741974
A winowajcą było uchylone okienko do garażu. Tak duże podciśnienie się robiło że kocioł się nie mógł rozpędzić? Przy zimnym kotle cały dym powinien iść do kotłowni (ciąg wsteczny). Dziwna sprawa.
Mniej mieszanki spali się szybciej. Więcej mieszanki pali się dłużej. Mało mieszanki to duże podciśnienie w kolektorze dolotowym, więc i małe wyprzedzenie zapłonu. Małe podciśnienie to dużo mieszanki, więc wyprzedzenie należy zwiększać. Tak mi napisał jeden Pan :)
Z tym testowaniem wentylatora to ostrożnie. Żebyś się gdzieś do przewodów lub złączy nie przykleił. Osobiście nie udzielał bym takich porad. Najprawdopodobniej masz problem z kominem. Przy zasysaniu powietrza przez wentylator tworzy się za duże podciśnienie - jednocześnie na tyle nie za duże ze nie wyłapuje tego Presostat. Czy ściągając tą szarą obudowę...
jeśli kondensator jest dobry pompka paliwowa też to sprawdż czujnik paliwa w zbiorniku paliwowym a szczegulnie zwruć uwagę na rórkę z siatką która może blokować o dno zbiornika stwarzając duże podciśnienie.
Dla uściślenia. Wszystko poniżej ciśnienia atmosferycznego to raczej nazywamy podciśnieniem, a próżnia to umowna nazwa na duże podciśnienie (granica jest płynna). Druga sprawa . Opory powietrza zależą od kwadratu prędkości a nie od 3ciej potęgi. A tak na marginesie to tak sobie myślę. Jak już bawimy się odpompowywaniem powietrza to może lepiej też dmuchać...
No to stawiam na kawitację. Może masz zbyt duże opory (kolanka, zapchane filtry) na ssaniu. Pompa obiegowa działa wirowo/odśrodkowo, zatem może występuje tam zbyt duże podciśnienie i występuje ów efekt? Więcej na odległość nie potrafię doradzić. Pozdrawiam
Faktem jest dla mnie że przed remontem nie działy się takie rzeczy. Może to być zwykły zbieg okoliczności. Może ścieki za szybko spływają i tworzy się za duże podciśnienie ? Ścieki zawsze pędzą siłą grawitacji i to nie jest zmienne. Idę też do sąsiadki a jak to nie pomoże to do spółdzielni. Od razu idź do spółdzielni i zgłoś problem, zarówno, z śmierdzi...
Nie szukałbym problemu w turbinie bo przy tym logu powinien isc ale widać że jest przeładowanie i sterownik nie daje rady tego ogarnąć, tak jakby elektrozawór sterujący turbina dawał zbyt duże podciśnienie na gruszkę lub geometria się przycina i nie pozwala ograniczyć doładowania. Sprawdź przepływomierz.
Jak wyzej napisane silnik odpala na zatkanym filtrze powietrza, ale po chwili gasnie Odpala bo wytwarza się tam duże podciśnienie które zaczyna wciągać paliwo do gardzieli a następnie do cylindra. Skoro bez tego nie chce odpalić to albo gaźnik nie jest wstanie zapewnić płynnego przepływu paliwa do dyszy albo nie jest wytwarzane odpowiednie podciśnienie...
Witam. Moim skromnyn zdaniem - nie zda egzaminu. Wolne obroty - duże podciśnienie, mały przepływ. Identyczna sytuacja przy "hamowaniu" silnikiem. Chyba że charakterystyki czujników są wzajemnie odwrócone. Ale próbuj, może coś z tego wyjdzie. Pozdrawiam
Hym a zastanawiałeś się dlaczego bulgocze przy 45 st ? Tak jak pisał kolega ten regulator jest źle zamontowany lub ma uszkodzone czujniki. Woda o 45 st to tak trochę cieplej niż twoje ciało, 36,6 st.Nie ma możliwości chyba że masz tam duże podciśnienie :D
jeśli masz dieselka to wszystko jest ok bo w nich pompka wakum robiła duże podciśnienie i pedał daje się wcisnąć daleko to znaczy czym dłużej trzymasz tym głębiej sie wciśnie . A jaka jest skuteczność tych hamulców bo pisałeś że na stacji było ok
Witam! Jeżeli chodzi o umieszczenie miksera w tym systemie "motronik" to musi on być tylko za przepływomierzem jeżeli umieścisz go za przepustnicą nie ustawi się właściwej mieszaniki na gazie ponieważ występuje w tym miejscu z duże podciśnienie które doprowadzi do zbyt intęsywnego wysysania gazu.Podciśnienie to powoduje klapa spiętszająca przepł.
Lustro wody w studni opada i podnosi się więc podciśnienie raz jest większe, raz mniejsze. Napisałeś, że ruch lustra wody w studni wynosi ok. 1 metra, więc to w tej sytuacji nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Sprawdzałem po zalaniu wodociągu na otwartym zaworze. Woda powolutku opada. Bardzo powoli ale jednak gdzieś płynie. Tak więc gdzieś musi być...
Pompa nie pcha paliwa tylko zasysa, więc to jest możliwe. Przewody od LPG moim zdaniem za cienkie i pompa będzie wytwarzała za duże podciśnienie żeby nadążyć z wydajnością. Są też giętkie przewody miedziane do CO (wygląda jak AluPex, tylko bez zewnętrznej powłoki. Są też przejściówki z PP na Cu bezklejowe, na oring. Można by dobrać jakiś olejoodporny.
Co ma do tego filtr powietrza? Zbyt bogata mieszanka? Za mało powietrza->za dużo benzyny->za duże podciśnienie w dolocie->za duży pobór benzyny z gaźnika. Nie bez powodu po każdej wymianie filtra powietrza reguluje się instalację LPG.
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
podcienienie do -1bar Przypuszczam, że problem wynika z tego, że pompa nie chce zassać po uruchomieniu. Wg mnie nie ma takiej pompy wirowej, która wytworzyłaby tak duże podciśnienie. Przypuszczam również, że nie każda zalana pompa wirowa (ze sprawnym zaworem zwrotnym na końcu rurociągu ssawnego) pociągnie przy takiej różnicy wysokości.
Ciśnienie w kolektorze jest zależne od otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Zmiana ciśnienia w kolektorze jest skutkiem falowania obrotów a nie przyczyna. Co do odkurzacza to pytałem o co innego. Podśnienie wzrośnie tak samo jak w silniku. Zamknięta przepustnica = duże podciśnienie, otwarta przepustnica = ciśnienie wzrasta do atmosferycznego....
czyli łapie "fałszywe" powietrze i ma go za dużo. Benzyna nie lubi zbyt dużego nadmiaru powietrza i dlatego ci gaśnie. Przy biegu jałowym to dodatkowe powietrze ma duzy wpływ, bo wtedy silnik generalnie mało pobiera powietrza i jest duże podciśnienie na dolocie. Jak otworzysz bardziej przepustnicę to przepływ fałszywego powietrza staje się marginalny...
Przy silnikach zasilanych gaźnikiem silnik spalał paliwo podczas hamowania silnikiem. Ale i to nie we wszystkich, bo był też w gaźnikach układ hamowania silnikiem. Przy zamkniętej przepustnicy i wysokich obrotach powstaje duże podciśnienie, które poruszało membranę, która zamykała dopływ paliwa. Przy wzroście ciśnienia (silnik zbliżał się do jałowych...
Wygląda na to że masz za duże podciśnienie na filtrze( za mocno ciągnie) w skutek czego pył nie odpada od worków, powinien na bieżąco gromadzić się w silosie w trakcie produkcji, powinien schodzić z worków przy włączonym wentylatorze głównym, pytałem się wcześniej ale nie napisałeś, jakie masz podciśnienie na filtrze??powinno być w granicach 50-80 Pa,rozumiem...
W TD czasem jest kłopot z elektrozaworem, bo trzeba go zamontować pomiędzy filtrem paliwa i pompą wtryskiwacza (złodziej może łatwo znaleźć zawór) i 2 problem po wyłączeniu silnika w TD tworzy się duże podciśnienie paliwa i niektóre zawory nie mają siły ponownie się otworzyć. No i nie można zapomnieć o zaworze zwrotnym by silnik nie pracował na paliwie...
Jeśli nie można wyregulować i ciągle jest bogato to może reduktor do wymiany lub regeneracji ,a tak wogle to ile ma przejechane ten reduktor? Również przyczyną może być zbyt mała średnica miksera i tworzy się zbyt duże podciśnienie w reduktorze . Na początek wkręć tą śrubę która znajduje się na przewodzie idącym z reduktora do miksera o jeden obrót.
Przyczyną może być drobna nieszczelność, na tyle mała że dla oleju opałowego nie będzie wycieku, natomiast przy dużych oporach linii ssawnej przez tą nieszczelność będzie ssane powietrze. Z przed paru dni: podobny przypadek, gdzie na krótkiej linii paliwowej waqometr pokazywał duże podciśnienie i w przezierniku filtra szybko ubywało paliwa. Przyczyną...
Rozrząd ok, czujniki raczej też (zostaje jedynie podmiana). "będzie słychać bum,bum,bum, nic nie zdziałasz." To jest raczej normalna praca silnika "dup" normalna praca silnia. Po głębszej analizie mam teorię, że wtryskiwacze gazowe lekko przepuszczają i tak się składa, że przy 3000obr/min panuje na tyle duże podciśnienie, że "wyciąga" dodatkowo gaz...
W czasie jazdy pozwala zorientować się ECU w jakim stanie jest samochód, np pedał gazu wciśnięty do oporu, duże podciśnienie w kolektorze dolotowym, przyrasta wskazanie z czujnika-samochód przyśpiesza. Duże wskazanie z pedału gazu, stosunkowo małe podciśnienie, mały przyrost lub brak prędkosci-samochód jedzie pod strome wzniesienie, lub ma znaczne opory...
Odpowietrzniki automatyczne zakręć. Przy instalacji otwartej pompa potrafi wytworzyć na tyle duże podciśnienie że odpowietrznik staje się napowietrzaczem. W okresie grzewczym zawór na rurze grzejącej bojler powinien być mocno przymknięty. Myślę że nawet na 70-80%. Powód jest bardzo prosty. Ruch wody który generuje pompa znika właśnie na odcinku kocioł-bojler....
Zdecydowanie szukam odkurzacza, natomiast o wzór zapytałem się ponieważ lubię wiedzieć co właściwie producenci podają w danych technicznych. Problem jest jednak taki, że niektórzy producenci podają moc wyjściową inni natomiast podciśnienie - znajomość wzoru pozwoli mi świadomie analizować dane katalogowe. Problem z porównywaniem danych polega na tym,...
Jeśli to była beczka, taka 200 l-- po oleju, paliwie itd., to do przewiezienia jej napełnionej trzeba było ją zamknąć szczelnie, by się nie rozlewało. Po dojechaniu w odpowiednie miejsce, otwarto zawór spustowy, najczęściej duży. Ciecz wypływa dużym strumieniem i jeśli nie otworzy się zaworu(korka) u góry może powstać duże podciśnienie, które potrafi...
A dlaczego miałby nie wytrzymać? Współcześnie całe układy paliwowe robi się z plastiku. ON nie jest płynem agresywnym. Większym zagrożeniem jest OR, a dokładniej jak już zauważyłeś to jego gęstość. Przy niskich temperaturach aby pchnąć ten lepik pompa musi zrobić duże podciśnienie a to już jest ryzyko rozszczelnienia układu. Dlatego podgrzewacz jest...
Witam Zwróć uwagę że w kolektorze ssącym jest bardzo duże podciśnienie jeżeli dasz tam mikser silnik będzie wysysał ogromne ilości gazu, nie będzie wogule pracował. Jest to sprzeczne z zasadą działania instalacji podciśnieniowej. Mikser umieszcza się przed przepustnicą. Nie zmienia to faktu, że rzeczywiście możesz mieć kiepsko dobrany. Jaką masz elektronikę...
Dzień Dobry. Temat rozwiązany. Dla potomnych.... Problemem był zawór EGR, a konkretnie chłodnica spalin zaraz za zaworem. Chłodnica była kompletnie zapchana. Po lekkim rozgrzaniu sterownik silnika przymyka przepustnicę i jednocześnie otwiera zawór EGR. Jeden i drugi podzespół pracują poprawnie, więc sterownik nie widzi błędów. Z racji przymkniętej przepustnicy...
Z Bigi83 nie zamierzam polemizować Uwaga: metaliczne cykanie wirnika; to może być zalanie - może obwód jest przeładowany ? co do polemiki racja. Są panowie , którzy samodzielnie bezpiecznika nie włączą i wzywaja elektryka. Wydawało mi sie tylko że to forum inzynierskie . Nie każdy rozumie to tak samo , ale ja zgadzam się w pełni z Twoim wywodem. Co...
Skoro wszystko jest w porządku i tylko map sensor pokazuje źle, to może poszukać podobnego auta i podmienić? Wskazuje, że jest za duże podciśnienie w kolektorze, czyli zasysa za mało powietrza (coś przyblokowuje), przez to sterownik zaniża dawkę paliwa - lambda itp pokażą, że pracują prawidłowo, ale objawi się zamuleniem/problemem z odpalaniem, czyli...
No jest napisane, ale panowie, przez tą całą rozmowę doszliśmy do tego, że teoretycznie w instalacjach próżniowych ze względu na duże podciśnienie woda praktycznie wyparowuje i cały czas mamy tylko parę, więc po co produkują odwadniacze próżniowe? Co do surowca to jest on zapewne zawilgocony, wrzucamy go do wytłaczarek i przy jego uplastycznieniu poddaje...
Dzisiaj zmierzyłem częstotliwość jaką generuje mapsensor przy ciśnieniu atmosferycznym Wychodzi 159 Hz .Jak robię podciśnienie ustami schodzi do 140 Hz . Map zamontowany w samochodzie po odpaleniu silnika generuje 110-113 Hz na wolnych obrotach , jak robię wysokie obroty silnika wychodzi (skacze ) około 113 – 120 Hz . Moje pytanie czy takie wskazania...
serekETE napisał: P.S. Nie wiem jak ja tego nie zauwazylem wczesniej, na przekreconym kluczyku na zaplon nie pali mi sie kontrolka ladowania, ten akumulatorek. Więc piszę ,żeby zobaczył ładowanie.Samo ładowanie z usterką nie ma nic wspólnego. Sorki źle to ująłem w poście. Co do nap 5.12V to jest w normie. Być może krokowy wysunięty za bardzo,moze ECU...
Witam Pod rozpoznaniu rynku zakupiłem Karcher-a WD3 za 298 PLN w lokalnym markecie (można znaleźć kilka PLN taniej). Przemawiała za nim duża dostępność części i akcesoriów, w tym wspomnianych filtrów z włókniny. Oraz duże podciśnienie wd. informacji 210 mbar. Rozważałem jeszcze Stanley-a STN 20 VS ale funkcja otrzepywania filtra którą posiada dotyczy...
Witam. Chciałbym zamontować odcięcie paliwa realizowane elektrozaworem z ukrytym przełącznikiem w mojej e46. Wszystkie "klamoty" mam na sucho uruchomione na stole lecz w dalszym ciągu mam obawy czy aby pompa wysokiego ciśnienia bądź pompa w baku nie odmówi posłuszeństwa po takiej przeróbce. Ponieważ nie znalazłem na forum żadnego logicznego wytłumaczenia...
Witam. w pierwszej generacji zasada sterowania jest następująca. Podciśnienie silnika ustala naciąg membrany gazowej, która wywiera wpływ na membranę wodną otwierającą wlot gazu płynnego do parownika. Istnieje również tak zwany bypas na parowniku który omija te membrany i na wolnych obrotach podaje przez cały czas gaz do parownika bez wpływu na podciśnienie....
Zbudowałem kiedyś heatpipe na zwykłej wodzie. Działała, tylko, że dopiero w wysokiej temperaturze. Zrozumiałe ze względu na medium. Jeśli chodzi o porowatość rurki w środku, czy jakiś "knot" to jest potrzebny tylko wtedy, jeśli chcemy odprowadzać ciepło z góry do dołu. Jeśli chodzi o sprawność i temperaturę wrzenia cieczy, to wszystko kwestia tego co...
Pomp nie naprawiam ,ale miałem podobną sytuacje w tranzicie ,początkowo wyjeliśmy zbiornik bo podciśnienie ssania było zbyt duże i na jakiś czas pomogło około 20000km. Niestety problem powrócił i wtedy pojawiało się powietrze w układzie,największą ciekawostką było to że nie było go na dopływie a tylko na odpływie. Niestety okazało się że to pompa która...
Mam kłopot z odkurzaczem Zelmer Voyager Twix (1600W). Ten model, poza ostrzegawczą lampką załączającą się, gdy powstanie zbyt duże podciśnienie w komorze worka (sugerujące zatkanie rury), ma też podciśnieniowy zawór bezpieczeństwa. I z tym zaworem mam kłopot - przy ustawieniu potencjometru na połowę mocy i więcej, zawór otwiera się i już w tej pozycji...
Jak jadę spokojnie to auto jedzie poprawnie. Lecz jak zacznę gwałtownie rozpędzać je to przy zmianie na 5 czasami 6 bieg wyskakuje "awaria silnika"(100KM/H) i auto traci moc. Diagbox pokazuje "zbyt wysokie ciśnienie doładowania". Odłączyłem wężyk od gruszki turbo i podłączyłem się dużą strzykawką przy pomocy innego wężyka (strzykawka tworzy bardzo duże...
W tico jest elektrozaworek który zamyka paliwo wolnych obrotów przy hamowaniu silnikiem, duże podciśnienie za przepustnicą. Gażnik jest bardzo skomplikowany. Żadko który samochód ma katalizator na gazniku. Przez dziesięć lat przejechałem 350 tys i nigdy nie miałem kłopotu z kopułką . Przewody wysokiego napięcia wymieniałem trzy razy. Szczególnie dziadoskie...
Normalne odkurzacze często mają zawór zamykany sprężyną. Gdy podciśnienie jest dostatecznie duże, zawór się otwiera i zapobiega przegrzaniu silnika/uszkodzeniom. Gdy podciśnienie spadnie sprężyna z powrotem uszczelnia system. Może uda ci się taki przełożyć z istniejącego odkurzacza?
To jest rok 95 więc wtrysk jednopunktowy Abimex, zwykła sonda jednoprzewodowa i ekran=masa, sterownik Delco prawie ten sam co w opel kadet/vectra/astra z silnikami C14, C16. Sonda działa dopiero jak silnik się nagrzeje do ok 60stopni. Do tego momentu sygnał z sondy nie jest brany pod uwagę. Zbyt wysoki sygnał MAp(czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym)...
gruszka, także myślałem otym ale to chyba nie ona... W Twoim samochodzie pompę wysokiego ciśnienia zasila pompa zębata/nie ma pompy elektrycznej w zbiorniku/.Jezeli układ paliwowy jest zapowietrzony to pompka zębata nie jest w stanie zassać paliwa ze zbiornika.Do odpowietrzenia służy pompka ręczna /gruszka/.W Twoim przypadku coś nieciekawego dzieje...
Napisze tak ,jeżeli przydławiłeś dolot i silnik się wkręca na obroty a wykręcona śruba reduktora nic nie zmienia ,to wymień filtr gazu masz go obok reduktora to taki mały metalowy podejrzewam że jest zatkany i reduktor nie reaguje ma zbyt mały dopływ gazu, przed jego wymianą musisz zakręcić zawór dopływu gazu z butli.- nie zapomnij później odkręcić...
200 metrów rurki 20mm w układzie T., po 2 okręgi 100m, podłączone rurka 25mm. Pompa poniżej wody. Mam to podłączone do odpływu z basenu, potem kolanem w dół do pompy, potem prosto 3 m, kolano, w górę 3m, kolano, po dachu 1m, trójnik do pierwszego solarna, dalej 1m i kolano do drugiego. Może za dużo kolan? Myślę, że kolana są tutaj najmniejszym problemem....
Sprawdź vakuometr i będziesz wszystko wiedział czy podciśnienie jest dobre
duże podciśnienie kolektorze duże przedmuchy nawigacja duże
gilera silnik ferguson hasło makro kolor komórki
instrukcja cz340 instrukcja cz340
GAZ-51 skrzynia biegów: 4 bieg wyskakuje, zgrzyta, nie wchodzi do końca – synchronizator, naprawa Makita – rezystancja termistora w akumulatorach LXT, CXT, BL1013, BL1860B, XGT