I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Dzień dobry, Potrzebuję schematu podłączenia włącznika klimatyzacji i czujnika ciśnienia w Fiat Ducato 2013 2.0 Multijet. Dołożyłem klimatyzację, ale nie wiem, gdzie kable mają być podpięte.
to silnik puma wczytaj pompe i wtryski jak regulator dobry to problem zniknie
Napięcie zasilania czujnika prawidłowe ?
Wtyczka do tego czujnika idzie ze sterownika silnika
Odepnij kostke od regulatora ciśnienia i zobacz ile będzie wtedy budował ciśnienia.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
witam mam problem z fiatem ducato tz. brak ciśnienia oleju! sprawdzana pąpa nie podaje oleju na wałek rozrządu!!! samochód jest po remoncie silnika bez wymiany tłoków. prosze o podpowiedz z góry dziękuje
To jest Iveco, ale powinno byc to samo. http://www.przeklej.pl/plik/iveco-ksiazk... Pozdrawiam!!
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
zawór reg ciśnienia zabrudzony.
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Elektrozawór na przewodzie paliwowym z ukrytym włącznikiem . Omijasz praktycznie całą instalację i jest niezależny . Jedynie przy próbie odpalenia z zamkniętym zaworem może wyskoczyć błąd niskiego ciśnienia paliwa
Świeca płomieniowa nie "ruszy" bo nie ma ciśnienia? A co w tym Ducato pompuje? I gdzie jest czujnik ciśnienia?
MES twierdzi, że czujnik ciśnienia atmosferycznego jest w ECU.
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Turbo, podciśnienia, czujnik ciśnienia dolotu, wiązka, EGR... Gdzieś tu... ;)
Witam, czy znalazłeś przyczynę braku ciśnienia na pierwszym cylindrze?
A czy przypadkiem to auto nie posiada regultora ciśnienia oleju w postaci zarowu elektromagnetycznego? Podaj kod silnika, masz go na tabliczce na pasie przednim.
Zrób pomiar wartości rzeczywistych (ciśnienia)podczas jazdy.
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Nowe wtryski nie trzymały ciśnienia
A może warto byłoby sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia i pompkę niskiego ciśnienia?
Zasilanie czujników 3 odpowiada za czujnik ciśnienia różnicowego oraz czujnik pozycji EGR, zdejmij przewody z czujnika różnicowego i sprawdź czy w czujniku nie ma wody lub sprawdź ciągłość przewodów lub izolacje.
Ok. Kontrolka silnika świeci się? Może padł zawór regulacji ciśnienia CR?
Coś kręcisz. Sterowania na wtryski na pewno nie ma i nie będzie dopóki ciśnienia na listwie nie zobaczy.
No to oddaj do mechanika skoro nie masz ochoty się wysilić. I tu się z kolegą zgodzę. Nie wiem dlaczego umieszczasz ten komentarz skoro nie wiesz gdzie się znajduje czujnik ;) Ale Ty też nie wiesz, bo nawet nie chciało ci się poszukać, a nawet nie sprawdziłeś czy jest tam gdzie wskazałem. Nie trzeba kanału, aby go poszukać, a tylko chęci. Temat ociera...
P0748 to w ogóle nie regulator ciśnienia paliwa tylko oleju w ASB...
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Zaślep powrót do baku i zobacz czy zapali , i jakie będzie ciśnienie. Tylko uważaj i nie spal auta.
Witam . Czy ma ktoś moze jakieś dane dotyczące ciśnienia oleju w Ducato 2011r 3,0 jtd. Jakie na biegu jałowym przy normalnej temperaturze silnika. Dziękuję
Uszczelka czujnika ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
Oczekiwane ciśnienie 240 bar, dane z czujnika 540-550 bar. Mówimy o biegu jałowym??? Jesli tak to jest za wysokie. Po podmianie czujnika na inny dane praktycznie bez zmian. Zmień regulator ciśnienia.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
ten błąd oznacza blednę działanie czujnika ciśnienia na szynie
Kolego nie wiem co chcesz pokazać tymi linkami- to że ktoś coś wymyślił a inni, włącznie z Tobą powielają błędną nazwę? Powtarzam, czujnika Halla nie zmierzysz byle miernikiem sprawdzając jego oporności bo go uszkodzisz(aby zakończy dyskusje proszę o zabranie głosu osoby posiadające wiedzę w temacie czujników Halla) A tak na marginesie W internecie...
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
Niestety komputer nic nie widzi. A ten czujnik ciśnienia spalin to gdzie znajdę?
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
Zawór ciśnienia pompy był wymieniany na nowy. Diagnostyka nic nie pokazuje.
wg AD P2456- dpf czujnik ciśnienia spalin,obwód elektryczny.
Zawór regulacji ciśnienia na pompie CR uszkodzony.
Witam. Posiadam Ducato z 2009 roku, 3.0. Mam problem z klimatyzacją. Klimatyzacja działa, wentylatory działają, gdy podłączę je na krótko, ale nie mam sterowania na przekaźnik. Skutkuje to tym, że na postoju klimatyzacja nie jest chłodzona i się rozłącza, ponieważ wentylator nie chce się włączyć. Podmieniłem czujnik ciśnienia klimatyzacji i jest to...
Płyn chłodniczy nie ubywa? Jeśli nie to zły kont ustawienia wtrysku. Dwa pompa do regeneraci. Trzy pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Na początek obejrzyj zamrożone ramki. Ale ja bym w ciemno wymienił kostkę czujnika ciśnienia na rampie.
W Ducato nie koduje się klimatyzacji robisz reset sterownika jak właśnie czujnik ciśnienia klimatyzacji to sam dopisuje. A ja miałem inne styki w złączu z sterownika silnika bo dokładałem klimatyzację i raz stykały się pinami sterownika a raz nie.
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Nie mierzyłem ciśnienia na listwie. Sprawdzę z tego, co napisałeś, ile mogę i dam znać.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Trochę późno, ale problemem była przegryziona wiązka w okolicach filtra powietrza.
Witam!! Mam problem z Ducato. Auto nie wkręcało się powyżej 3000 obr. Po wymianie pompy paliwa w zbiorniku (dawała zbyt małe ciśnienie) zaczął chodzić normalnie, ale po przekroczeniu 3500 obr podczas jazdy na 3 biegu gaśnie (na postoju ok, na 1 i 2 ok). Ponadto wyrzuca błąd monitoring ciśnienia paliwa (nie wiadomo którego). Pompa wtryskowa regenerowana,...
Silnik DJ5 ma wadliwie skonstruowaną pompę oleju. Wciśnięto ośkę w zębatkę pompy i powstaje pęknięcie pomiędzy zębami. Po czasie ośka się kręci, zębatka stoi i nie ma ciśnienia oleju. Dobry jest silnik z Fiata Ducato 2,8 musisz ze skrzynią szukać.
Wymiana regulatora ciśnienia na pompie załatwiła temat
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Zmierz ciśnienie oleju, przy skrecaniu w prawo olej (zgodnie z sila odśrodkową) przepływa w lewą strone miski. Druga sprawa poziom oleju ok? Silnik nie byl przekładany z iveco RWD (kiedyś)? - nie jestem pewny różnic ale przy przekładce do omegi z vectry silnika 3.2 bez zmiany miski smoka i płyty uspokającej spływ oleju z wału do miski takie coś się...
Witam, a jak mają się ciśnienia na magistrali Rail. Bardziej obstawiałbym na uszkodzony zawór regulacji ciśnienia a nie na sam czujnik.
Będę musiał wymontować pompę wysokiego ciśnienia z fiata ducato 3.0 l pow 2009 r,w starszym modelu były napędzana za pomocą skrzydełek i po odkręceniu pompy można ją zdemontować bez problemu,w tym modelu pompa jest inna i zastanawiam się jak jest napędzana i jak ja można zdemontować , jeżeli ktoś wie proszę o podpowiedz.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Mam ten sam błąd w Iveco Daily 2012 r., silnik 3.0 diesel, wymieniłem EGR na nowy, przy okazji DPF, bo był już w słabej kondycji, i czujnik różnicy ciśnienia. Błąd EGR nadal się świeci, czy to może chodzić o zwykłą przepustnicę, a nie o EGR?
zobacz w parametrach co się dzieje z dpf-em. Dodano po 22 A inspekcję kasowałeś ? w ducato zamiast "klucza" mruga lampka od ciśnienia oleju jak się interwał skończy.
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Tester pokazuje ci jakie jest oczekiwane ciśnienie w danej chwili. przy rozruchu i na wolnych obrotach powienien mieć 230-250bar wzrost obrotów wzrost ciśnienia. Piszę oczywiście o ciśnieniu paliwa na listwie
Witam, mam problem z klimatyzacją Fiat Ducato 2012 r. klimatronic. Mianowicie problem z zasilaniem – gdy odpalę silnik, załączy klimę i po chwili zaraz rozłączy zasilanie na sprężarkę. Czynnik ok, czujnik ciśnienia wymieniony. Ktoś pomoże? AI: Czy po podłączeniu do komputera diagnostycznego pojawiają się jakieś błędy związane z klimatyzacją lub elektroniką?...
Sprawdź numery na zaworze mprop na pompie cr , zaworu regulacji ciśnienia na listwie i na wtryskiwaczach , czy są identyczne w starym silniku .
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Turbo ma czujnik położenia gruszki czy tam geometrii. Położenie chodzi równo z żądanym nic się nie przycina i wszystko jest drożne. Sprawdzałem to dokładnie myśląc że właśnie nadmiar ciśnienia powoduje ten podniesiony przepływ. Narazie nie mam auta, ale jeśli dobrze pamiętam to ciśnienie doładowania też równo idzie i równo spada. Wróci powalczę jeszcze.
Może to być czujnik wysokiego ciśnienia w pompie. Objawia się to ciężkim odpalaniem lub słaba mocą.
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
A i tu mnie masz. Jutro będę tankował więc, jak nie zrobię tego rutynowo to spróbuję zaobserwować i napiszę. Dzięki. Pozdrawiam.
Witam.Dziękuje za odpowiedź.Było u mnie dwóch znajomych podłączali kompa i nic jednemu wskazało na czujnik ciśnienia na pompie.Dodam za mój znajomy ma ducato z częściami i poprosiłem go o wymianę części takich jak czujnik położenia wału wymieniony czujnik ciśnienia ten z pompy tez wymieniony i nic dalej to samo kręci i koniec.Nie mam zielonego pojęcia...
P0190- Czujnik ciśnienia palia. Znajduje się w listwie wtryskowej. Błąd w jakim kontekście? (zwarcie , przerwa ??)
Ustawienie pompy w tym samochodzie jest zupełnie bez znaczenia. Jak po uruchomieniu pracuje normalnie jest to inna przyczyna, najczęściej ciśnienia CR podczas rozruchu.
Tam nie ma pompy wtryskowej tylko pompa wysokiego ciśnienia , możesz ją przełożyć będzie gadać
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Raczej nie. Ale miałem podobny przypadek tylko u mnie wyglądało to tak, że włączał od razu 3 bieg i lekko szarpał bo było dużo obciążenie. W takim razie parametry ciśnienia na Listwie, przepływ z przepływki, ciśnienie doładowania podczas występowania problemu do analizy.
GPS jest dokładny, a liczniki zawsze przekłamują w dół i chyba nie wiele z tym zrobisz. A p0238 to błąd związany z doładowaniem. Sprawdzamy zatem dolot na szczelność, odczyty przepływu i ciśnienia podczas jazdy. Szczelność i poprawność działania pneumatyki (zaworu, przewodów, vacum, gruszki). Jeżeli wszystko będzie cacy, to zostanie turbo do weryfikacji....
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
Z tego co pamiętam, należy jeszcze do alarmu podłączyć sygnał z kontrolki ciśnienia oleju. Przy okazji transponder fabrycznego immo.
Kostka stacyjki nowa...wczoraj odziwo było w porządku ale nadal nie było pradu między innymi na zapalniczce i nie gasł z kluczyka.. dziś po wczorajszej pogodzie ( wilgoc ) odziwo pokazał się prąd na przyrządach i gasnie normalnie z kluczyka , ale dodatkowo zaczął samoistnie gaśnąć.. Wywala błędy Ciśnienia paliwa Kodu nie pamiętam teraz ale " EC relay...
Zwróciłem dziś uwagę że gdy zawór egr się wyłączy to masa przepływa rzeczywista wsrasta z 260 do 520 a ta zadana jest cały czas na 260. Objaw normalny, jak najbardziej prawidłowy, sprawdź dolot, od egr, łącznie z kolektorem dolotowym do silnika, jak tam będzie syf, korelacja ciśnienia doładowania z masą powietrza nie będzie prawidłowa.
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Witam.Problem polega na tym,ze pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia do listwy wtrysków.Auto w trakcie jazdy zaczęło z wydechu dymić na biało,osłabło,ale dojechało ok.30km do celu.Podpiąłem drugi sterownik wtrysku i bez zmian.Po włączeniu zapłonu pompa długo napełnia listwę,a w rezultacie silnik nie odpala.Zdemontowałem pompę wtryskową w celu sprawdzenia...
Mam problem z rozruchem ciepłego silnika, auto z trudem zapala i i trzęsie silnikiem jakby chodził na 2 gary, trzeba przytrzymać kilka sekund na rozruszniku. Na zimnym silniku odpala od strzała. Podmienione zostały wtryski i pompa bez rezultatu. Zajechałem już 3 rozruszniki w rok. Czy to może być wina przepustnicy? Wszystkie parametry w normie tzn....
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
nie ma takich kodów błędów jak podałeś natomiast wiązka przeciera sie w tej obudowie plastikowej przy wtryskiwaczach, na jej rogach - czujnik ciśnienia jest na kolektorze - idz od jego złącza do tej obudowy - tam jest przetarta Lokalny P0100 Przepływ zbyt duży Lokalny P0100 Przepływ zbyt mały Lokalny P0100 Niezgodność sygnału Lokalny P0101 Przepływ...
Witam. Auto: Fiat Ducato 2.3 150KM rocznik 2012. Problem: Co jakiś czas wywala błąd czujnika ciśnienia na turbinie. Raz jest to 2km po ruszeniu a raz po przejechaniu ponad 100km, bywa różnie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem ? Chciałem przejrzeć instalację, ale przydałby się schemat z którym mam problem bo nie mogę go znaleźć. Pozdrawiam.
Pewnie za niskie ciśnienie na rampie.
ducato ciśnienia oleju regulator ciśnienia paliwa ducato ducato pompa wysokiego ciśnienia
różnice attiny atmega próżnia temperatura zgrzewanie drutu
Komunikat "Tego kanału nie ma w abonamencie" - co zrobić? Telefony w Orange dla przedłużających umowę 2021