Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
Zawór w pompie zaslepiony, ani jednego Bara ciśnienia. Również przy kreceniu bez manometra ani kropelka z pompy nie wychodzi. Wyciągam pompę.
Będę musiał wymontować pompę wysokiego ciśnienia z fiata ducato 3.0 l pow 2009 r,w starszym modelu były napędzana za pomocą skrzydełek i po odkręceniu pompy można ją zdemontować bez problemu,w tym modelu pompa jest inna i zastanawiam się jak jest napędzana i jak ja można zdemontować , jeżeli ktoś wie proszę o podpowiedz.
Między pompą wstępną a filtrem 410-540 kPa Między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia 350-500 kPa
Uszczelka czujnika ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
A może warto byłoby sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia i pompkę niskiego ciśnienia?
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
regulator ciśnienia na pompie może szwankować.
Tam nie ma pompy wtryskowej tylko pompa wysokiego ciśnienia , możesz ją przełożyć będzie gadać
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Raczej błędnie odczytuje. Im wyższe obroty pompy tym wyższe ciśnienie będzie, fizyki nie oszukasz. Mierzyłeś napięcia na czujniku?
Może to być czujnik wysokiego ciśnienia w pompie. Objawia się to ciężkim odpalaniem lub słaba mocą.
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ? To więcej niż możliwe. Może pojawiły się jakieś mikronieszczelności na pompie. Nawet to 1300 to ciśnienie "że o la boga rety". Mogła głowiczka puścić gdzieś albo uszczelnienia do wymiany. Jak jeździłeś tyle czasu na awaryjnym to mogłeś...
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy} Paliwo...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Nie tylko stratus, ale i freemont z tym akumulatorem ma problem, a kable zapłonowe seata z dodatkiem mączki rybnej, nagminnie pogryzione przez zwierzynę różnej maści. Pompy wysokiego ciśnienia w 1.4 tsi które po przebiegu terkoczą niesamowicie. Instalacja abs-u fiat ducato, zawsze to samo miejsce zgnite w lewym czujniku tył, tak samo kostka w skrzynce...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Niestety, znowu poważne wydatki. Do regeneracji pompa wysokiego ciśnienia oraz wtryski. w układzie paliwowym opiłki tak zwane złuszczenie pompy. Mechanik miał problem z diagnozą gdyż inne wyniki przelewów wtrysków były na zimnym i inne na ciepłym. Temat zamykam, auto pod względem ładowności i funkcjonalności nienaganne ale awaryjność i koszty nie do...
Witam posiadam fiata ducato 2.8 jtd 2001 i mam z nim taki dziwny problem auto odpala na samostarcie nieważne czy ciepły czy zimny jak już odpali to silnik pracuje równo nie kopci jak go się zgasi już nie odpali i trzeba użyć samostart no i teraz się robi ciekawsze tak samochód się zachowuję na filtrze paliwa firmy na f....n jak go zamieniłem na filtr...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
kolega miniu1 może mieć racje tylko w ducato nie ma kulki tylko w obudowie jest takie malutki ustrojstwo,tulejka jakby odlana z malutkich kuleczek taki filtr generalnie trzeba wymienic obudowę filtra chyba że lubisz podłubać to mozesz ją wyjąc i wyczyścic Dodano po 4 masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są...
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Witam tak jak w temacie spali l się 3 razy bezpiecznik f 22 w skrzynce koło silnika po założeniu nowego ok a następnie wyskoczyły błędy PO778 regulator ciśnienia paliwa PO748 regulator ilości paliwa w układzie pompa wysokiego ciśnienia na dopływie silnik nie odpala!! po wyczerpaniu akumulatora niestety po120 potencjometr zespołu pedału przyśpieszenia...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Witam. Piszę w związku z problemem w Fiacie. Po uruchomieniu silnika komputer wchodzi w tryb awaryjny i daje 1500 obr/min silnika i zapala kontrolkę silnika. Nie reaguje na pedał przyspieszenia. Wymieniłem na inny używany, zero reakcji. Po wypięciu kostki z potencjometru na pedale kontrolka gaśnie a obroty powoli maleją do ok 900. Po wpięciu niezależnie,...
Możesz wytłumaczyć dlaczego szukasz problemu tam gdzie go nie ma? Czy pompka elektryczna działa i podaje paliwo na filtr i pompę cr? Czy po podłączeniu całego układu samochód zapala i silnik pracuje? Jeżeli ciśnienie cr jest za wysokie to raczej nie jest wina pompki, która pompuje 3bar max z tego co piszesz. Powtórzę jeszcze raz problem jest albo w...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Witam i proszę o pomoc. Od kilku lat mam problem z ducato 2.3 mjet 130 KM. Kilku mechaników nie może znaleźć powodu. Samochód znienacka gaśnie, zdarza się to co kilkaset, a czasami kilka tysięcy kilometrów. Zapala się lampka Check. Po kilku minutach zapala jak gdyby nigdy nic się nie stało. Jest w pełni sprawny. Silnik pracuje równo, żadnych stuków,...
Witam! Mam dziwny objaw w Fiacie Ducato 2.3 JTD 2002r i dotarł do mnie nie palący tzn. koleś zajechał wał korbowy bo przedziurawił filtr oleju. W innym warsztacie zrobili ten silnik ale coś im nie chodziło i kombinowali przy pompie wysokiego ciśnienia. Okazało się że udupili zawór regulacji dawki i dodatkowo udupilo komputer. Wymieniłem komputer i autko...
Witam Jestem nowy na forum. Ale widze ze problem jest stary. Moj ducato 2.8 jtd z 2002 roku gasnie jak przekroczy wysokie obroty czy to na trasie czy na postoju Wymienilem regulator na pompie, filtr paliwa podmienilem pompke paliwa w zbiorniku i wyczyszczony zbiornik i dalej to samo Zbralem sie za zawor na pompie ale po dwóch srubkach odpuscilem a teraz...
Mam problem z moim ducatem zaczęło się od problemu zimą po zapaleniu nie chciał paleć na wszystkie tylko tarakował przez chwilę (świece sprawne) potem w lecie kiedy się mocno zagrzeje przy ruszaniu gaśnie jakby nie miał dołu w gazie i po zgaśnięciu zapala się kontrolka silnika jazda w korku jest masakrą tylko na wysokim gazie przez co ostatnio przypaliłem...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
pompa wysokiego ciśnienia pompa wysokiego ciśnienia sitko volvo pompa wysokiego ciśnienia
zalewa świece skuter pocztówki dźwiękowe protokół odbioru urządzenia
samsung ue40j6240 samsung ue40j6240
Mapy w WinOLS: Identyfikacja i Edycja Parametrów Silnika Regulacja luzu zaworów w John Deere 1130: Wartości i procedura