Szukać w instalacji elektrycznej brak sterowania zaworu, lub czujnik czytający ciśnienie, Gaśnie bo za wysokie ciśnienie
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar
Witam. Mam podobny problem. Mój ducato 2,8 JTD 2003r. odpala normalnie, moc ma, 2t targa bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, pali normalnie. Użytkuje go codziennie przeważnie w mieście i raz na jakiś czas zapali się czerwona kontrolka silnika, raz na długo raz na krótko. I od pewnego czasu z dwa razy w tygodniu auto przy normalnej jeździe czy...
A i tu mnie masz. Jutro będę tankował więc, jak nie zrobię tego rutynowo to spróbuję zaobserwować i napiszę. Dzięki. Pozdrawiam.
tak Lexsią , diagbox, examiner, kts
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Zrób pomiar wartości rzeczywistych (ciśnienia)podczas jazdy.
Podgląd parametrów pracy pod obciążeniem ( masa powietrza, ciśnienie doładowania, masa paliwa, ciśnienie paliwa). Na podstawie analizy danych parametrów, należy się z orientować, czego brakuje w momencie kiedy auto nie ma mocy.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Shift i spacja nie działają na Twojej klawiaturze?
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
Regeneracja wtryskiwaczy
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Wypadałoby zmierzyć manometrem rzeczywiste ciśnienie na szynie . Robiłeś coś że powstała taka usterka ?
A może po prostu lepiej podpiąć jakikolwiek sprzęt diagnostyczny i sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu oraz w czasie kręcenia rozrusznikiem.
To chyba nie jest aż tak proste. To znaczy zamontować turbinę to pikuś tylko co dalej. Jakie ciśnienie doładowania , odprężenie silnika , dawki paliwa.
Dymienie na czarno to bardziej bym stawiał na zbyt niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym. Sprawdz czy nie ma gdzieś nieszczelności miedzy turbosprężarką , intercoolerem i dolotem. Co do lejących wtryskiwaczy to ie słuchaj tego. Lejący wtryskiwacz będzie kopcił na siwo bo nie dopali paliwa. Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Diagnostyka komputarowa...
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
JTD tzn common rail. Pierwsze komputer i błędy i zbadać ciśnienie paliwa na railu.
chodzi o ciśnienie na listwie - jakie masz odczyty ?
A mierzyłeś cisnienie?
Tester pokazuje ci jakie jest oczekiwane ciśnienie w danej chwili. przy rozruchu i na wolnych obrotach powienien mieć 230-250bar wzrost obrotów wzrost ciśnienia. Piszę oczywiście o ciśnieniu paliwa na listwie
Witam ducato 2.2 2008r nierówno pracuje ,gaśnie odczytane błędy autocomem P0094 parametru odczytane szaleją zmierzone ciśnienie paliwa 114-400 ,zadane ciśnienie paliwa 230-500, dawka paliwa 0,0-24 ,zadana dawka paliwa 0,0-33. Auto potrafi się także nieraz unormować ale jak dodam gazu lub je zgaszę i odpalę znów szaleje i po minucie dwóch gaśnie , jak...
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Żadnych błędów? Moze problem leży w egr? Sprawdź wartości rzeczywiste w momencie jak Jest dobrze, przeplywomierz, ciśnienie paliwa, ładowanie turbo, i jak brak mocy porównaj co nie tak, ewentualnie sprawdzić wiązke
Najszybciej sprawdzisz pompę na samochodzie, ale musisz mieć specjalną zaślepkę zamiast regulatora i wtedy pompa jest na max ciśnienie, a w miejsce przewodu wkręcasz manometr lub taki przewód zakończony czujnikiem z podłączonym czytnikiem (zestaw Delphi). I miałbyś jasność sytuacji.
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
Elektrozawór na przewodzie paliwowym z ukrytym włącznikiem . Omijasz praktycznie całą instalację i jest niezależny . Jedynie przy próbie odpalenia z zamkniętym zaworem może wyskoczyć błąd niskiego ciśnienia paliwa
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Panowie, Dziękuje za podpowiedzi, w tym aucie jest tylko zawór na pompie, nie ma zaworu na listwie. Na listwie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa, nie ma te zaworu bezpieczeństwa. Nowy zawór do pompy byl dobierany po VIN auta, wiec tu raczej skuchy nie ma, cos obiło mi sie o uszy ze sa dwa rodzaje pracy takich zaworów tj normalnego działania i odwrotnego...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Mam problem. Fiacik ciężko odpala tak jakby się zapowietrzał. Jest jeszcze na gwarancji (230 tys). Przy tym przebiegu gwarancja? Problemem może być akumulator, do ilu spada napięcie podczas kręcenia. Ciśnienie paliwa dobre, jakie obroty widzi sterownik. I ile czasu musisz kręcić do zapalenia silnika?
Ale pompa paliwa elektryczna tak działa. Podaje ok 3-4 bar i paliwo wraca do baku. Paliwo jest cały czas w obiegu a pompa WC ma wytworzyć wysokie ciśnienie na listwę.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...
Hejka Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu. Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Wszystkie pompy wysyłałem do naprawy. Jej naprawa bez specjalistycznego sprzętu nie przyniesie żadnych efektów. W tej pompie wskutek dużych ciśnień zachodzi plimeryzacja wszelkich dodatków do paliwa, a w szczególności jeśli chodzi na rzepaku :!: To nie jest zwykła pompa jak np. w ducato czy ciągniku rolniczym w którym takie biopaliwo nie zrobi nic szczególnego....
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Ciśnienie sprężania nie za bogate , ale jeżeli odpala samodzielnie to nie jego wina że kopci na czarno . Wtryski pompa , z jakiegoś powodu dostaje za mało powietrza w stosunku do ilości paliwa i dlatego kopci na czarno . Nie podnosi czasem obrotów w miarę rozgrzewania ponad miarę ?
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
A co jest w Freeze Rames ? Przykładowe dane "Fuel Status = 0 byte Obciążenie silnika = 23,137 % Temperatura płynu chłodzącego = 83 °C Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank 1 = 10,156 % długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa- Bank 1 = -0,781 % Ciśnienie w kolektorze dolotowym = 5,802 psi Obroty silnika obr./min = 806,75 rpm Prędkość...
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
Gdzie szukać błędu? Podłączasz tester diagnostyczny i obserwujesz ciśnienie paliwa przy próbie rozruchu. Przy okazji odczyt błędów też podpowie czy świece są sprawne. (at)m fox , daruj sobie doradzanie w tematach o których nie masz pojęcia. W Transicie np świec żarowych nie wymieniałeś bo ich tam po prostu nie ma. Przecież to auto z 2008r. Jak takie...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Na drugi dzień po wymianie oleju silnikowego odpalił i aż do zagrzania nie dymił ale tylko raz, popołudniu przy kolejnej próbie znowu to samo. Ciśnienie oleju na zimnym po odpaleniu 5,5 bar Podczas rozgrzewania spada powoli do 2,0 bar po rozgrzaniu. Czyli wygląda ok. Wymieniłem jeszcze filtr paliwa, ale nie poprawiło kultury pracy układu. Jedna świeca...
Witam - mam problem z ducatem 2004 silnik 2,3 . Miałem awarię - korbowód bokiem wyszedł .Kupiłem kompletny silnik , zamontowałem i nic .Jedyną rzeczą jaką dałem ze starego silnika była listwa wtryskowa . Komputer diagnostyczny pokazuje błąd p0190 i nie da się go wykasować . Ciśnienie paliwa na listwie słabe i co najciekawsze - brak impulsów na wtryski...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Trochę późno, ale problemem była przegryziona wiązka w okolicach filtra powietrza.
ten błąd oznacza blednę działanie czujnika ciśnienia na szynie
witam mam problem z fiatem ducato 2.3 2007r. 120KM przebieg 300000km auto odpala ale przy dodaniu gazu gaśnie na komputerze wyskakuje błąd P0089 wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa przy pompie wtryskowej nie pomogło;/ gdzie szukać przyczyny?
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
Na początek diagnostyka.ciśnienie paliwa itd.a potem można coś myśleć.pozdr.
Witam, mam problem z pompą wysokiego ciśnienia w fiacie ducato 3.0 HPI 160 KM. Nie buduje ciśnienia. Pompa została sprawdzona i jest w 100% sprawna. Pompa elektryczna działa, daje 6.5 bara. Wymieniłem filtr paliwa. Na Plaku odpala ale nie buduje ciśnienia. Na szynie jest tylko 6.5 bara. Pomoże ktoś?
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Może ktoś podpowie gdzie znależć schemat paliwowy do ducato 2,8 jtd oraz danych na temat wartości ciśnień w poszczególnych elementach układu. Pozdrawiam Piotr:D
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Kostka stacyjki nowa...wczoraj odziwo było w porządku ale nadal nie było pradu między innymi na zapalniczce i nie gasł z kluczyka.. dziś po wczorajszej pogodzie ( wilgoc ) odziwo pokazał się prąd na przyrządach i gasnie normalnie z kluczyka , ale dodatkowo zaczął samoistnie gaśnąć.. Wywala błędy Ciśnienia paliwa Kodu nie pamiętam teraz ale " EC relay...
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
Witam, tym razem pacjentem jest Boxer III 2.2HDI 130KM 2011. Auto odpala, nie wywala błędów na desce (oprócz poduchy). Był przeprowadzany remont silnika w innym warsztacie, w teorii nowe wtryski i pompa które trzeba zaprogramować i tu jest problem. Nie znam dokładnej historii auta, przyjechało na usterkę " nie da się kompa podpiąć". Prawie całkowity...
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Miałem podobny przypadek z 2,8 JTD. z tym że moi zgasili i już nie odpalili. Problem z wtryskiwaczami. końcówki wtryskiwaczy ok. lecz puszczały przelewami. pompa wstępna nie mogła dobić ćiśnienia na listwę i nie odpalał. jeżeli sprawdziłeś wtryskiwacze to sprawdz czy po0mpa elektryczna podaje wogóle paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
Wtryskiwacze sprawdzone- ile przejechały?. Końcówka wtrysku Bosch- Iveco, Dukato kosztuje 180 zł. Auto ma jeździć i zarabiać czy mieć zatrzymany dowód i rozszerzony przegląd? Chyba sam kolega udzieli odpowiedzi czy warto oszczędzać. Wtryskiwacze nowe Iveco od założenia około 120tys km. Sprawdzane na maszynie , trzymają dawki jedynie przelewy ciut większe...
Nie wiem czy ten post coś pomoże, ale zawsze warto spróbować. Miałem przypadek ale odwrotny niż Twój. Ducato, 2,2 HDi - na biegu jałowym mogłeś go gazować ile chciałeś, a ciśnienia zadane i rzeczywiste "pokrywały się". Wystarczyło tylko wyjechać na trasę i dać mu gaz do podłogi a za chwilę auto słabło, wyskakiwał błąd o zbyt małym ciśnieniu paliwa....
Powiedz, po co ci schematy jeżeli nie sprawdziłeś go MESem? Wszelkie naprawy tego typu zaczyna się od diagnostyki, a diagnostyka to nie jest kasowanie błędów, a sprawdzenie w tym konkretnym przypadku ciśnienia paliwa. MES ci pokaże jakie jest, auto do odpalenia niby potrzebuje 300 bar, ale odpali już przy około 150 bar (trochę koślawo, ale odpali)....
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Peugeot na Boschu potrafi tak zrobić gdy ma zwarcie na wiązce z czujnika ciśnienia paliwa. Także wiązka pokolei do sprawdzenia. Jeśli nie to zostaje sterownik silnika. Dodano po 8 Sprawdź jeszcze czy masz masę na obudowie sterownik silnika. Tak był problem z korozją na lewej podłużnicy i brakowało masy na pęku kabli.
1) czujnik ciśnienia paliwa 2) zawór regulacji ciśnienia doładowania 3) świece żarowe 4) trzeci cylinder - dezaktywacja (nie wiem po co to bo chodzi na wszystkie gary :D, może błąd od świecy?) (at)up: masz schematy do tego auta?
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Ducato jaździło jakiś czas (ok. 100-200 km) i paliło bezpiecznik od pompki paliwa co jakiś czas Problem się nasilił i teraz bezpiecznik przepala od razu Po włożeniu lub włączeniu zapłonu Pali nawet po odłączeniu wtyczki od pompki Trzy błędy nie dają się kasować: Podgrzewacz filtra paliwa (przerwa/zwarcie), Regulator ciśnienia paliwa (przerwa/zwarcie)...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Witam Szukam schematu z opisem wyjść ECU sterownika MAGNETI MJD8F3 samochód po odpaleniu po około 1-2 sek. gaśnie może ktoś dysponuje takim schemacikiem i się podzieli ,lub wie na których pianach po stacyjce powinno się pojawić napięcie ? ewentualnie gdzie można zakupić taką instrukcję serwisową z opisem elektryki ? w autodacie tez nie znalazłem opisu...
Tak, problem rozwiązany. Po połączeniu kompa pokazał się błąd zaworu ciśnienia na pompie. Po podmianie na inny nie pomogło. Winowajca okazała się być wiązka która przetarla się a później przegniła od wilgoci z podszybia. Wymiana wiązki pomogła. Starej nie chciałem naprawiać ze względu ze kilka przewodów było przetartych a auto musi być pewne. Dla potomnych....
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Jak w temacie , silnik JTD . Jakiś miesiąc temu zaczęła mi się palić kontrolka od wtrysku , zbagatelizowałem to bo nie widziałem żadnych zastrzeżeń w pracy silnika , sądziłem że może urwał się przewód od jakiegoś czujnika i dlatego się świeci . Z czasem zaczął mi dziwnie pracować silnik na wolnych obrotach , tak jakby schodziły za nisko i lekko nim...
Odwiedziłem dzisiaj serwis pomp. Wstawiono sterownik (nastawnik) z innej pompy i było dalej to samo. Prawdopodobnie jest coś z elektroniką. Podejrzenie padło na czujnik położenia pedału gazu. Lecz jak może być uszkodzony jeżeli płynnie reaguje bez obciążenia?? Drugie podejrzenie to uszkodzenie przewodów paliwowych. W baku nie ma pompy wiec nie wymusza...
ciśnienie paliwa ducato ducato błędy ciśnienie paliwa ducato ciśnienie
dorobienie kluczyka peugeot iphone blokada ekran arduino polskie litery
Podłączenie czujników pompy wtryskowej Citroen Saxo 1.5 Diesel Citroen Saxo 1.5 Diesel: Funkcje czarnej i niebieskiej wtyczki na pompie wtryskowej Bosch