Cześć, Mam problem z fiatem ducato 2017 2.3 130km. Po odpaleniu na zimnym silniku po chwili zaczyna dymić na biało, trwa to około minuty i poźniej problem znika oprócz tego te spaliny dość mocno śmierdzą. Obroty nie falują, ma normalna moc i nic nie wyskakuje z błędów silnika, Czy jest się o co martwić? Kupiłem go już takiego i na początku miał dość...
Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć tym busem żeby trochę pochodził to może faktycznie wypali się ten tłumik i może przestanie dymić ale jednak nic nie pomogło. Nadal kopci. Mam pytanie a czy jak by była uszczelka pod głowica to też by tak dymił i nie stracił na mocy a i płynu na razie nie ubywa. nie mam pomysłu na to wszystko. Nie chcę darmo rozbierać...
Czy udało się rozwiązać problem? U mnie ducato zaczął dymić na czarno i z czasem coraz więcej. Mapa zrobiona zaraz po kupnie i kilka lat było dobrze. Cały czas jest mocny, targa do przodu jak oszalały. Dolot szczelny i na kompie wartości wtryskiwaczy oraz doładowania w normie. EGR sprawny. Zacznę na ślepo targać wtryski i sprawdzę później turbo... Jak...
Kupiłem fiata ducato 2,3 jtd lecz po czasie okazuje się ze jest to 2,2 jtd ponieważ jest na łańcuchu rozrzadu. Problem jest taki ze w pewnym momencie podczas jazdy auto zaczęło nieznacznie tracić moc.(Nic nie mrugało i nie świeciło temperatura 40 stopni)Po 3 kilometrach po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów wkręcił się na obroty maksymalne, zaczął niesamowicie...
Witam. Pacjent: Fiat Ducato 250 2.3 diesel 96 Kw 2012 rok . Problem: Dymi z wydechu niespaloną ropą i taki też ma zapach. Po odpaleniu na zimnym silniku jest cisza i spokój przez około 2 minuty, potem silnik leciutko zaczyna falować i zaczyna wolno dymić z wydechu, po rozgrzaniu do około 60 stopni przechodzi dymienie, silnik się uspokaja i problem znika....
Fiat ducato 2.5Tdi. Mam problem z silnikiem w tym modelu. Nie ma problemu z uruchomieniem i wszystko jest ok do momentu gdy motor jest już ciepły. otóż po wyłączeniu zapłonu i próbie ponownego uruchomienia silnik nie reaguje na dodanie gazu i zaczyna mocno dymić na niebiesko,nie ma mocy a co za tym idzie nie chce wejść na wyższe obroty.dodam że podczas...
Witam Mam problem z moim ducato 2.2 hdi 2007 rok czasami traci ono moc nie wkręca się powyżej 2 tysiący obrotów zaczyna dymić na czarno czasami potrafi zgasnąć na chwilę po chwili jest wszystko ok czasami można przejechać nim 1000 km i nic a czasami 10 i to się dzieję ponieżej podaję błędy które zczytałem zanim je wykasowałem Wysokoprezny (4HV - Visteon...
kolego na początku pisałeś że masz problem z rozrządem to może tez być przyczyną ciężkiego zapalania . jak zapłon będzie za wczesny noże przy kręceniu cofać wał może dymić na biało i będzie miał metaliczny dzwięk pracy a jesli będzie za póżno to bedzie dymił na czarno i nie będzie miał mocy
Witam, z rana na zimnym autko pali na dotyk, równo pracuje, wszystko ok, chwilkę pochodzi 3-4 minuty podskoczy troszkę temperatura silnika i zaczyna nierówno pracować i dymić na szaro biało. Ogrzeje się i wszystko wraca do normy, nie szarpie nie telepie. Najgorzej przy odpalaniu jak silnik trochę przestygnie( postoi 2-3 godzinki) wtedy pali ale bardzo...
Witam.Problem polega na tym,ze pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia do listwy wtrysków.Auto w trakcie jazdy zaczęło z wydechu dymić na biało,osłabło,ale dojechało ok.30km do celu.Podpiąłem drugi sterownik wtrysku i bez zmian.Po włączeniu zapłonu pompa długo napełnia listwę,a w rezultacie silnik nie odpala.Zdemontowałem pompę wtryskową w celu sprawdzenia...
I co bywało często przyczyną takiej pracy silnika ?
Udało się opanować temat ? bo mam to samo
Ile oleju bierze.? Dodano po 36 Z odmy nie dymi?
Daruj sobie nie ma sprzętu i pojęcia.
Raczej nie bo jak by lały wtryski to by kopcił na czarno. Ja jak mu wdepnę do dechy to tylko trochę dymi.
Przyczyna dymienia był dziurawy intercooler
EGR wymieniony a samochód jak dymił tak dymi :-(
Czyli tak naprawdę nic nie sprawdzone i nic nie wiadomo. Wątek zmierza ku czeluściom kosza....
Jeśli się troche znasz sprawdz turbine.
To dizel na pompie rotacyjnej.
Powinno pomóc?
w mojej pompie bosch przy zimnym silniku dzwignia jest z prawej strony[ssanie] do oporu,w miarę tęperatury posuwa się w lewo
Mam podobny problem, nic nie dymi, chodzi równo,ale czasami zaczyna stukać i szarpać silnikiem... nadal niewiem co to a u ciebie już wiadomo?
a jak odpala w ogóle? normalnie? pracuje równo na wolnych obrotach? czy nim telepie? dymi na szaro-biało? bo mi to wygląda na zapowietrzoną pompę wtryskową, ja bym wziął bańkę 5l ropy, wziął 3 wężyki, powrót do bańki, zasilanie do gruszki i z gruszki do bańki i napompował porządnie gruszką i odpalił. jak nie masz gruszki to kup, kosztuje grosze
Jeżeli bierze olej to już jest po pierścieniach prawdopodobnie. Co do płomieniówki to jej zawór otwiera się tylko przy kręceniu rozrusznikiem chyba, że jest zwalony i nie domyka się . Napięcie na nim pojawi się tylko wtedy gdy rozrusznik kręci jeżeli jest inaczej to jest cały czs otwarty. Prosta sprawa, trzeba go odłączyć i zrobić próbę tylko trzeba...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Ducato silnik 2.8 128KM, jest słaby, nie ma mocy. Brak błędów w sterowniku, odpala ładnie, nie dymi, pracuje równo. Znalazłem kilka podobnych tematów, ale nikt nie napisał, czy sobie poradził z tym problemem, więc założyłem nowy temat. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Witam !! Jest to mój poerwszy post więc proszę o wyrozumiałość ale do rzeczy : Posiadam Fiata Ducato 2007 rok z silnikiem 2,3 JTD 120 koni, samochód dziś mi nie odpalił a mianowicie nie mógł wejść na obroty i dużo siwego dymu że zasłonę na poligonie można robić po około 2 minutach i wszystko wróciło do normy i samochód bez problemowo pali, nie dymi....
Witam, u mnie w ducato z silnikiem 2.2 100km miałem też taki objaw że dymił sam podnosił obroty do 2tyś. I przy gwałtownym przyśpieszaniu coś klepało w silniku, po wizycie w warsztacie sprawdzono wtryskiwacza i okazało się że dwa wtryskiwacze się poluzowały, wymienili wszystkie podkłaki pod wtryskami (ogólnie wszystko co potrzebne przy ich montażu)...
może ci pomóc jak auto zaczyna dymić,przy zaworze 6 masz dwa przewody podciśnieniowe jeden to dojscie podciśnienia a drugi wyjście na zawór, rozłącz dojście i zaślep przewód Dodano po 1 może ci pomóc jak auto zaczyna dymić,przy zaworze 6 masz dwa przewody podciśnieniowe jeden 2 to dojscie podciśnienia a drugi wyjście na zawór, rozłącz dojście i zaślep...
Witam koledzy. Mam problem z samochodem Fiat Ducato 2.8 z 2004 roku. W aucie zrobiłem remont silnika: panewki, pierścienie, uszczelniacze oraz komplet uszczelek. Po odpaleniu słychać metaliczny stuk w silniku. Ani nie cichnie ani nie nasila się. Silnik pracuje idealnie, nie dymi. Bardzo proszę pomóżcie zlokalizować przyczynę.
Witam i proszę o pomoc. Fiat ducato z 96 2.8td 122kM auto pracuje poprawnie aczkolwiek ma mała moc, zachowuje się jak czysty diesel. Odpala poprawnie, nie dymi turbo słychać aczkolwiek nie czuć. Jest to wersją z pompą wtryskową bez elektroniki . Silnik ten zastosowałem jako przeszczep do Kampera na podwoziu Peugeot J5, gdy testowałem silnik w Ducato...
Dzieki serdeczne za pomoc, obroty juz wyregulowane. Mam jeszcze pytanie czy da sie coś w nim jeszcze podregulować po podczas jazdy po wciśnięciu pedału gazu do oporu cholernie dumi czarnym dymem jak Huta Katowice :) tylko przy wciśnięciu do oporu poza tym nie dymi
Ducato 250 2008 r. 2.2 100 KM kręci, nie odpala. Silnik jest po małym remoncie, wymieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, świece żarowe, nowy rozrząd. Przed remontem strasznie dymił na czarno i nierówno pracował, wymieniłem 2 wtryskiwacze, ale to pomogło tylko częściowo. Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer...
Problem z kopceniem na czarno zaczą się jakiś czas temu z tym że się pogłębia, kopci pod obciążeniem coraz więcej. Kiedy silnik dymi na czarno? Jak ma za dużo paliwa lub z mało powietrza. Dymi pod obciążeniem.Skąd silnik wie,że wzrosło obciążenie bo to ty prostujesz nogę i następuje wzrost dawki paliwa . Czy powierze za tym nadąża o tym decyduje turbina.
kompresja bardzo dobra, pompa po sprawdzeniu jest ok - pozostaja wtryski faktem jest ze jakby chodził ze 30 min na wolnych obr to zaczyna lekko dymic na niebiesko tak jakby wtryski ale jak sie go przegazuje pary razy jest ok
Wątpię w silnik bo jak wcześniej pisałem chodzi pez problemu na maxa bez rezystora a przewody się nie tlą a boję się ryzykować miernik tam gdzie się dymiło jeśli wymiana wtyczki nie rozwiąże problemu to wtedy zobaczę. A silnik na prawdę dużo nie chodził bo auto ma przepraszam 80 tys km a wiem ,że nie była to taksówka co stoi więcej niż jeździ :)
Sprawdzane było nie ma żadnego ubytku. Samochód tylko dymi jak napisałem schodząc z wysokich obrotów na niskie jest wszystko ok, kiedy dodaje znowu gaz jest mocne szarpnięcie dusi się silnik pojawia się gęsty biały dym i po chwili wszystko wraca do normy. Błąd pojawia się esc po szarpnięciu pewnie komputer coś źle odczytuje.
No myślałem że oprócz zwiększenia dawki wymusza trochę wcześniejszy zapłon by np.mniej dymił gdy zimny... Takie rozwiązanie jest np. w VW T3 i T4 tyle że sterowane ręcznie
Ale czego ty oczekujesz? Że bez jakichkolwiek pomiarów i do tego zdalnie odpowiemy ci w jakim stanie są pompowtryski? Czy jakie paliwo było lane? Może również oczekujesz że ktoś z nas wczołga się za Ciebie pod auto i obejrzy zewnętrzny mechanizm zmiany biegów? z tego co orientuję się to Niemcy nie leją do samochodów, nędznej jakości paliwo. Traf chce...
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Witam grupowiczów. Mam pytanie, co może być przyczyną. Samochód stanął, prawdopodobnie głowica została wymieniona, samochód zaczął palić, ale dymił. Stwierdzono turbo, zostało wymienione i samochód palił, ale około 5 min i gasł. Później, za drugim razem, chciałem odpalić, już nie odpalał, tak jakby masę gubił. Podłączyłem na krótko, odpalił, ale gasł...
Mam problem z Fiatem Ducato rocznik 2005 z silnikiem 2.8 JTD o mocy 128KM. Auto ładnie odpala czy zimny czy ciepły. Nie dymi, pali w okolicach 10 litrów. Problem objawia się słabym przyspieszeniem, brakiem mocy na 4 i 5 biegu a także podczas podjazdów pod gorki, pierwszy je widzi niz ja. Nie ważne czy pusty czy załadowany. Trzeba go mocno depnąc aby...
Witam. Jak w temacie, auto rozpędza się tylko do 110 i koniec. Wcześniej szedł lepiej. Brak błędów, turbina ok, egr zaślepiony, dpf off, turbina sprawdzona, sztanga ok, tłumik odkręcany, przeplywka odpinana, przepustnica na wolnych otwarta na full, nie dymi więc wykluczyłem uszkodzenie węży od turbo, Texa nie pokazuje ograniczenia prędkości. Od dołu...
Błąd kontrolka się nie zapala za każdym razem. Np ducato 2.3 kontrolka świece zapali się rano jak jest z minus 8 a w ciągu dnia już jej nie zobaczysz. Na kompie jest test swiec można wpiąć żarówke i zobaczyć czy świeci. A jak świece nie grzeją to dymi na biało i czuć ropę. Czarny dym to inny problem w tym kierunku idź
Witam, Fiat Ducato na lekkich nawet wzniesieniach musze redukowac nawet do biegu drugiego.Nie ma wogole mocy. Na zimnym silniku zapala slabiej i kopci lekko na czarno alu juz nastepne zapalanie normalnie od razu .Przy dodaniu nagle gazu lekko dymi czarno. Co moze byc tego powodem slyszalem rozne wersje Pasek przeskoczyl o jeden zabek ,cos z zaplonen...
Dzis bedzie zaslepka do EGR to ja wsadze i sprawdze. ale od samego poczatku wydaje mi sie ze to wtryski, dymienie jest ogromne. wiec wydaje mi sie zbyt duza dawka paliwa(lub zle rozpylanie) w stosunku do ilosci powietrza. W dolocie brak nieszczelnosci. Sprawdze jeszcze te odczyty z przeplywki a pozniej przelewy. Na kompie dawki byly praktycznie identyczne...
witam serdecznie i błagam o pomoc otóż mam fiata ducato z silnikiem 2,5 TDi 115- 116 KM (świeca promieniowa) problemów związanych z tym silnikiem mam 3 tj 1. Jak jest zimny nie chce zapalać, problem rozwiazany 2. Drugi problem to już po uruchomieniu silnik podczas jazdy nie może osiągnąć temperatury roboczej trzyma w okolicach 65-70 stopni (termostat...
Witam mam problem z ducato 2.3 2007 rok. Auto gaśnie czasami podczas jazdy lub postoju, nie odpala. Potem jak mu się zachce odpala i potrafi jezdzic 3 dni i znów zgaśnie. Czasami pomaga odpiecie klemy i podlaczenie lub poprostu znow przekręcamy kluczyk i odapala. Ale czasami nie chce. Pociagniemy go nie odpala... nie dostaje paliwa potem nagle sam sie...
witam Kolegów Fiat ducato z 99 2.8idtd 122kM auto pracuje poprawnie aczkolwiek ma mała moc, zachowuje się jak czysty diesel. Odpala poprawnie, spalanie w granicach 8-9l/100km trasa (wiec jest w normie), nie dymi turbo słychać aczkolwiek nie czuć. Jest to wersją bez przepływomierza. filtry oleje wymienione, zawór EGR zatkałem dla pewności (różnica praktycznie...
ursus dymić dymić przyśpieszać honda dymić
agrotron podnośnik włączać komputer uszkodzić płyta główny falownik eurodrive
bateria parkside bateria parkside styki
Candy ProWash 700 BS 48SB6-S – opinie, efektywność, wibracje, trwałość, silnik inwerterowy Sony SLV-X50ME – słabe przewijanie taśmy, wymiana idlera i pasków, serwis mechaniki