I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Miałem tak lecz z Edc16 na pokładzie to wlaniętne było właśnie ecu. Podmianka czujników nic nie dawała itp.
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
Wyżej masz podobny element , P9n.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
P0748 regulator wys cisn paliwa
Czy udalo sie rozwiazac problem? Mam to samo, pompa w zbiorniku wymieniona, pompa wc wymieniona, zaworki podmienione, rozrzad sprawdzony, puszczone nowe przewody do zbiornika, auto odpala po zdlawieniu powrotu z pompy i pokazuje 1600bar na listwie i tyle tez ma na manometrze, gasnie po dodaniu gazu.
Na pewno pod maską weź rozpiskę np z Stilo JTD będzie pasować. Jeden zasila elementy wykonawcze a drugi właśnie pompę paliwa
W Ducato jest chyba elektryczna pompa paliwa w zbiorniku paliwa. Nie pamiętam jak przy tych silnikach wygląda filtr paliwa. Istnieje taka możliwość, że filtr paliwa jest wykonany wadliwie. Jakiś czas temu było o tym głośno w przypadku filtrów jednej znanej polskiej marki.
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
Witam. Mam podobny problem. Mój ducato 2,8 JTD 2003r. odpala normalnie, moc ma, 2t targa bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, pali normalnie. Użytkuje go codziennie przeważnie w mieście i raz na jakiś czas zapali się czerwona kontrolka silnika, raz na długo raz na krótko. I od pewnego czasu z dwa razy w tygodniu auto przy normalnej jeździe czy...
podgrzewacz filtru paliwa ??
Witam chciałbym zapytać czy dało radę znaleźć usterkę bo mam to samo
Przerabiałem temat. Wymiana puszki nic nie da czy podwójnej uszczelki, nie zależy to także od złego przykręcenia. Jest zapowietrzony okład paliwowy. Jeździłeś na rezerwie lub pod górkę z niskim stanem paliwa i zaciągnęło powietrza do układu. Pompka będzie dobijała cały czas aż wywali uszczelkę albo pokrywe. Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić to...
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
Problem rozwiązany. Powieszone tłoczki w pompie WC. Temat do zamknięcia
Błąd, nie w zbiorniku a na ramie.
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Shift i spacja nie działają na Twojej klawiaturze?
A któryś z panów mechaników sprawdził odpowietrzenie zbiornika? Na początek załóż na wlew paliwa kawałek cienkiego naturalnego płótna i zakręć korek. Powietrze będzie miało przelot,, brud nie. I obserwacja.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Temat stary, ale mam problem ze scudo. Silnik 2,0 jtd Auto gaśnie jak da mu się więcej gazu na biegach od 2-5. Na jedynce można jechać do odcięcia. Wymieniona pompa (2 razy podmianka była) wyczyszczony bak, zmieniony przekaźnik świec (bo tak wykazywał komputer), o filtrach to nie wspominam bo to podstawa. Co dziwne jak będzie się lekko operowało gazem...
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Z czujnika wychodzą trzy przewody, jeden z nich to masa. Poszukam tego układu stabilizującego bo też myślę że tam może być uszkodzenie. Ale gdzie go szukać, bezpośrednio pod licznikiem czy może w komorze silnika?
Jak pisze "czekaj" to znaczy że wprowadziłeś zły kod ;) . Uwaga : ilość prób jest ograniczona. Musisz udać się do fachowca który się tym zajmuje lub załatwiać przez dealera auta. Cudownej innej recepty nie ma. :idea: a koszt usługi nie jest przecież nie wiadomo jaki - ceny oczywiście są umowne ale często powiedzmy oscylują w okolicach równowartości...
Piszesz o pompie w zbiorniku?
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
czujnik temperatury
Zadzwoń jutro do mnie 605 297 392 od godz 10 pomogę na lifie bo w ten sposób ten temat bedziemy ciągneli tygodnie Emil
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Jakoś się udało. Może komuś się przyda więc opiszę: Filtr paliwa znajduję się tuż za filtrem powietrza (od strony lewego błotnika). Żeby ułatwić sobie dostęp zdemontowałem filtr powietrza. W filtrze paliwa od dołu jest zakrętka po jej przekręceniu spłynie ropa z zalegającą wodą. Ja nie ograniczyłem się do tego odkręciłem cały filtr i wymieniłem go na...
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Tzn, ze jak wylaczylem zaplon ( czytaj przekrecilem stacyjke w pozycję 0 a pozniej przekrecilwm stacyjke tak, ze zaswiecily sie kontrolki pozycja 1 ) a pozniej wlaczylem ponownie problem powrocil.
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Sprawdziłem kostkę stabilizatora elektronicznego, wymieniłem elektrolity w stabilizatorze, tranzystory są OK Nie znam dokładnie schematu, ale w układzie powinien być jakiś kondensator wytłumiający drgania ustroju pomiarowego (włączony równolegle do układu pomiarowego).
Jeśli będę robił odcięcie analogowo, to na pewno przez przekaźnik (albo gotowy immobilizer np. Proxima). Nie wydaje mi się aby w czasie jazdy na autostradzie wystąpiła awaria po mojej modyfikacji, bo w Ducato pompa paliwa pracuje tylko 5 sekund podczas uruchomienia silnika.
rozwierczasz gniazdo Nic nie rozwiercasz. Wymieniasz samo gniazdo. Ono osłania tylko samą końcówkę wtryskiwacza. To gniazdo zastępuje podkładkę termiczną.
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Fiat Ducato 2003 2.8jtd. Po wymianie filtra paliwa oraz powietrza zapalił się czerwony check oraz żółta chłodnica. Po wymianie filtrów na samochód początku nie chciał współpracować, mechanik odpalił na plaka. Silnik pracuje normalnie. Ma ktoś z szanownego grona pomysł o co chodzi?
prawdopodobnie padł opornik szukaj pod schowkiem pasażera
Dzień dobry. Montuję alarm z możliwością zdalnego odcięcia paliwa w Ducato 2,3 2016 r. Rozłączenie będzie wykonane przez przekaźnik sterowany alarmem. Szukam przewodu do przecięcia. Czy jedyna opcja to ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa? Czy jest podobny przewód zasilania pompy obok skrzynki bezpieczników (wewnątrz kabiny)? Z góry dziękuję...
np u mnie w reno mascot byl inny problem,pokazywal 0.wyjalem plywak niby ok,rozkrecilem zegary a tam wskaznik paliwa jest przykrecony 2 lub 3 srubkami, 2 z nich byly luzne, dokrecilem i jest ok,moze u ciebie jest tak samo?sprawdz
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Te błędy nie powinnny mieć wpływu na ograniczenie mocy, pytam o sterownik Magnetii bo to on może być problemem - nie rejstruje problemów z ciśnieniem paliwa i wali takimi problemami. Nie wykluczona jest usterka samego sterownika, choć częsciej padały wtryskiwacze (nie generuje to błędu DTC tylko błedy w magistrali CAN)
paliwa ducato czujnik paliwa ducato ducato pompka paliwa
tester szukacz przewód termostat siemens zmywarka biosie wyłączyć kartę
kabel brake radio problemy diagbox
Wiertarka Bosch Makita – brak możliwości przełączenia obrotów, uszkodzony przełącznik, blokada mechanizmu Spadek zrywności VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB po wymianie pompowtryskiwaczy i turbosprężarki