Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Witam Jestem nowy na forum. Ale widze ze problem jest stary. Moj ducato 2.8 jtd z 2002 roku gasnie jak przekroczy wysokie obroty czy to na trasie czy na postoju Wymienilem regulator na pompie, filtr paliwa podmienilem pompke paliwa w zbiorniku i wyczyszczony zbiornik i dalej to samo Zbralem sie za zawor na pompie ale po dwóch srubkach odpuscilem a teraz...
Hejka Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu. Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być...
Jeżeli się rozjeżdżają ciśnienia to w tym jest problem. Albo obwód czujnika ciśnienia, najprawdopodobniej regulator albo instalacja. Ciśnienie zmierzone od oczekiwanego może odbiegać do max 10-20bar.
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
kolega miniu1 może mieć racje tylko w ducato nie ma kulki tylko w obudowie jest takie malutki ustrojstwo,tulejka jakby odlana z malutkich kuleczek taki filtr generalnie trzeba wymienic obudowę filtra chyba że lubisz podłubać to mozesz ją wyjąc i wyczyścic Dodano po 4 masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
http://obrazki.elektroda.pl/2972559900_1... Urządzenie powstało na zlecenie kierownictwa mojego zakładu pracy i pracuje już na maszynie ponad rok. Regulator ciśnienia Ideą regulatora ciśnienia jest wybór i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w danym kroku cyklu technologicznego. Maszyna, przez zainicjowanie odpowiedniej krańcówki, wybiera...
Ja też wykluczam raczej regulator i czujnik, w drugim aucie działąją prawidłowo. Podobnie jak po podłożeniu czujnika i regulatora z drugiego samochodu ciśnienie nadal wynosi 900bar. Czy w tym Fiacie jest coś takiego jak przyuczenie bądź też adaptacja pomy wysokiego ciśnienia? W Multiecuscanie nie ma tej opcji.
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Wtryski podmienione z innego samochodu, a ciśnienie na 5tym biegu dalej max 1060. Regulator ciśnienia też zmieniałem i to samo, te same wykresy. Została chyba już tylko pompa CR. Chyba ze damdam ma racje, ale czy wtedy ten drugi komplet wtrysków dałby identyczne objawy?
Witam Mam do zrobienia projekt. Ma to być regulator ciśnienia w czterokondygnacyjnym budynku. Jego działanie ma być przedstawione w środowisku PSpice. Mogę posłużyć się modelem matematycznym lub analogiem elektrycznym(cewki, rezystory itp.). Założenia projektu: - przyjmuje że mam dane źródło wody o stałym ciśnieniu - na każdym piętrze budynku jest jeden...
https://obrazki.elektroda.pl/9344762800_... https://obrazki.elektroda.pl/6761054700_... https://obrazki.elektroda.pl/9385178800_... Cześć, Wpadło mi w ręce takie urządzenie. 1. Ciekawi mnie do czego to może służyć - z tego co się domyślam, to zależnie od ciśnienia wskazówka (czarna) zwiera i rozwiera...
Witam Chcę zbudować regulator ciśnienia do stołu probierczego , ma on utrzymać zadane ciśnienie na szynie paliwowej wykorzystując do tego czujnik ciśnienia pozyskany z orginalnej instalacji wtryskowej czujnik ten pracuje w zakresie od 0 do 5V . Układ cały czas odczytuje napięcie z czujnika ciśnienia i w razie zmian tego napiecia tak reguluje zaworem...
Potrzebuję regulatora temperatury, który z 4 czujników wyznaczałby wartość średnią, następnie wyświetlałby ją na wyświetlaczu. Zakres regulacji 0-100°C. Duża dokładność.
W instalacji jest ciśnienie 7 Bar - za regulatorem 1,5 Bara W instalacji jest ciśnienie 3 Bar - za regulatorem 1,5 Bara w instalacji ciśnienie 1,6 Bar - za regulatorem dalej 1,5 Bara ? w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? :)
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Masz gdzieś bajzel w wiązce. Błąd p0001 oznacza dosłownie niskie ciśnienie paliwa, błędnie opisywane jako problemy z regulatorem ciśnienia paliwa.
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
I błędów nie będzie. Podejrzewam ciśnienie i regulator. Sprawdź wartości LD.
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Wymiana regulatora ciśnienia na pompie załatwiła temat
regulator ciśnienia na pompie może szwankować.
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Spróbuj z regulatorem na pompie
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Kolego nie wiem co chcesz pokazać tymi linkami- to że ktoś coś wymyślił a inni, włącznie z Tobą powielają błędną nazwę? Powtarzam, czujnika Halla nie zmierzysz byle miernikiem sprawdzając jego oporności bo go uszkodzisz(aby zakończy dyskusje proszę o zabranie głosu osoby posiadające wiedzę w temacie czujników Halla) A tak na marginesie W internecie...
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...
Witam jak w temacie Fiat Ducato 2008 rok[ 250] 2,3 multijet nie odpala,ma brak niskiego ciśnienia i tu pytanie co je utrzymuje,regulator wysokiego ciśnienia, czy jakiś zaworek w pompie .Jak zaślepiłem przewód za zegarem ciśnienia pompka w zbiorniku nabiła 8 bar ,więc coś nie trzyma i przelewem wraca do zbiornika. Z góry dziękuje za zainteresowaniem...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
Tak, mało tego gdy byłem przy odpalaniu u pana mechanika kiedy już odpalił na plaka i nie dodawało się momentalnie gazu auto odpalało normalnie, ale w momencie dodaniu gazu energicznie - gasło i już nie palił, jedynie palił na plaka. Co do układu zasilania stwierdził że ciśnienie na listwie OK, regulator ciśnienia na pompie też, choć sugerowano mi wymianę,...
Witam Auto jak w temacie, Fiat Ducato 2,3 2015 rok, ma problem z odpalaniem (tzn odpala i zaraz gaśnie) Krotka Historia: W aucie rozleciał sie silnik, zanim właściciel sie zebrał do kupna nowego auto stało dłuższy czas, tak ze woda niestety zrobiła swoje i zalała sterownik, tak ze trzeba bylo dokupic drugi. W tej chwili nowy silnik jest na samochodzie,...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Powiedz, po co ci schematy jeżeli nie sprawdziłeś go MESem? Wszelkie naprawy tego typu zaczyna się od diagnostyki, a diagnostyka to nie jest kasowanie błędów, a sprawdzenie w tym konkretnym przypadku ciśnienia paliwa. MES ci pokaże jakie jest, auto do odpalenia niby potrzebuje 300 bar, ale odpali już przy około 150 bar (trochę koślawo, ale odpali)....
Panowie więc tak: Wyjąłem regulator ciśnienia pompy wtryskowej i co się okazało,że ma przerwane sitko na końcu trzpienia przez które wtłaczane jest paliwo,nie wymieniłem na nowy jeszcze dopiero będę miał go w sobotę,ale zaślepiłem tą dziurkę,złożyłem powrotem,odpaliłem autko i zmiana była taka ze minimalnie faluje,ale nadal gaśnie w trakcie jazdy jak...
ducato ciśnienie ducato regulator ducato ciśnienie oleju
lodówki bosch opinie programator siemens uszkodzony volvo silnika
Miele W2241 Power Board: Original FET/Triac Types and Insulating Pad Details Jak rozebrać czajnik Siemens Sensor for Senses?