Problem rozwiązany . objawy; -samochód gaśnie kiedy chce częściej jak ma poniżej połowy zbiornika w różnych sytuacjach . b - błędy w ciśnieniu paliwa - komputer wariuje zapalanie czekenergy po zgaśnięciu ta kontrolka nie wiem jak się to pisze :) Przyczyny . USZKODZONA KOSTKA STACYJKI !!!! Mechanicznie działała elegancko ale coś tam nie tak było w tej...
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...
W tym pojeżdzie jest system denso robi się adaptację pompy/regulatora. możesz spróbować jak nie pomoże to wymiana filtra paliwa i regulatora na pompie (ten z szarą wtyczka z tego co pamiętam). Pozostałe problemy to egr standard w tych silnikach. można zaślepić błędy się pojawiają w sterowniku ale nie zapala lampki. A i jeszcze jedno trzeba mieć w miare...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Tak, problem rozwiązany. Po połączeniu kompa pokazał się błąd zaworu ciśnienia na pompie. Po podmianie na inny nie pomogło. Winowajca okazała się być wiązka która przetarla się a później przegniła od wilgoci z podszybia. Wymiana wiązki pomogła. Starej nie chciałem naprawiać ze względu ze kilka przewodów było przetartych a auto musi być pewne. Dla potomnych....
Witam. Pierwszą czynnością była wymiana filtra paliwa, ale o tym już pisałem, nic nie pomogło. Zrobiłem około 10000 km i w zimie zaczęło się pogarszać. Wyciągnąłem smoka z baku i tam była częściowa przyczyna, cały był oklejony parafiną. wyczyściłem i poprawiło się odrobinę. Kupiłem 10 l ropy, zwykły filterek i trochę wężyka, podpiąłem prosto pod pompę...
Standardowo zakładam posta a i tak muszę sobie sam radzić... Byłem w autoryzowanym serwisie fiata na dzień dobry wymienili filtr paliwa, zrobili próbę przelewową i na razie diagnoza: " leją wtryskiwacze " wymiana bądź regeneracja. Powyższy błąd P0089 w instrukcji serwisowej podchodzi też pod: " ciągłe lanie wtrysku " Może wystąpić również przy przytkanym...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
2,3 JTD wręcz nie da się źle ustawić rozrządu to raz, gdyż blokady na wałki rozrządu, wał korbowy i kółko wałka nie dopuszczają do błędu, a dwa na źle ustawionym rozrządzie auto nie paliło by na plaka. Diagnostyka nadal nie wykazuje żadnych błędów, auto po dłuższym postoju potrafi odpalić od strzała, za chwile gaszone odpala, reaguje na pedał gazu prawidłowo,...
Pierwszy wypust z komputerem sterującym. Na początku był też brak mocy (każda mała górka, a na pusto nie mógł podjechać). Okazało się, że turbina więcej zasysa niż daje. Została wymieniona na nową (nie regenerowaną), przy tej okazji wymiana filtru powietrza i paliwa. Samochód odzyskał swoją moc. Jednak dalej szarpie jak da sie za dużo gazu. Rok temu...
sprawdzenie pompy paliwa ducato wymiana pompy paliwa paliwa ducato
zerwana plomba wyciek prądu duży wilgotność powietrza
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Mercedes B 246 OM651 - Nierówna praca silnika BMW X3 E83 2.0i 2006: Błędy P1100, P1100A, dym i wyciek płynu