Skoro gaśnie na lpg i na gazie to zapewne cewka WN, jest połączona z modułem.Trzeba sprawdzic najlepiej podmieniając. Sprawdzic takze stan rozdzielacz i kopułki.Pozdrawiam
Wiesz jak reduktor ci się zepsuje to się nie naprawi i każde przełączenie na gaz będzie dusić silnik.
Trzeba skasować błąd tylko pytanie jak? To nie błąd. Posiadam cdif II Nie ma czym się chwalić, i nie podłączaj tego do laguny. Inspekcje kasujesz przyciskiem na manetce wycieraczek. Dusisz tyle razy aż pojawi się przebieg do wymiany oleju, w Twoim przypadku 0 z kluczykiem, wdusić przycisk i trzymać aż przestanie migać przebieg do wymiany.
paliwo nie zamarzło dziś jtż nawe była dodatnia temperatura i wciąż to samo brak mocy i czarny bym odkąd go posiadam czyli z 2 miesiące świeci serwis ale wydaje mi się że gdyby był w trzybie serwisowym to nie kopcił by, to wygląda jak by się dusił spalinami...
Żeby sprawdzić ten szczególny przypadek - zakręć gaz na butli i spróbuj odpalić i jeździć na samej benzynie, czy nadal będzie gasł. Jeżeli nie będzie gasł, to znaczy że jest to związane z gazem. Prawdopodobnie jest równocześnie zasilany gazem i silnik się dusi.
Witam 1. Gdy silnik popracuje jaki czas i złapie odpowiednia temperature zaczyna delikatnie kuleć. 2. Gdy wchodze do auta i pogoda jest deszczowa i odpalam samochod tez zaczyna szarpac, po czym daje gazu w drodze i sie dusi przez jakis czas. Co moze byc przyczyna?
takie OT robiłem już takie dwa auta. mascota 2.8 i lagune 1.9 jak właściciele próbowali go dusić to rozpadały się skrzynie biegów. Jak zaciągnie olej to wyłączenie zapłonu i duszenie na biegu nic nie daje. Miałeś wręcz bardzo duże szczęście :D
im wyższy bieg tym lepiej, obroty powinno się trzymać w granicach 1500 - 2500 dla benzyniaków. Jeśli jedziesz po płaskim terenie i nie dusisz silnika, to jedź na jak najwyższym biegu.
Mam jeszcze pytanie czy jeśli jest nieszczelność na wtryskiwaczu to będzie dusił przy odpaleniu. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką).
trzeba sobie powiedzieć jasno z renaulta laguny nie da rady wyeliminować strzałów po prostu nie można go dusić na gazie wymieniłem parownik który miałem a miałem dwa w jednym gdzie nie byłem i kto mi tego już nie regulował to już mnie nawet głowa boli od tego ile to kasy w to poszło zadne cudowne grzybki nie pomagają jeszcze można założyć misko klapę
Witam znalazłem przyczynę, tak jak mówiliście problem tkwił w masie, niby coś tam łączyło, ale gdy za pomocą kabli rozruchowych wziąłem masę bezpośrednio z akumulatora i podłączyłem do bloku to przy zapalonym silniku, aż się iskrzyło. Wskazówka zaczęła dobrze pokazywać temperaturę i przestał się silnik dusić na benzynie. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam...
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie paliwa, powinno być stabilne i wynosić 3,5bar
" sterownik zasterowuje opuszczenie geometrii turbo" - tak ma w mapie i tak steruje ."po wklepaniu na 3 biegu na maxa i duszeniu jej tak przez dłuższą chwilę zgłasza standardowo nieszczelność dolotu a więc nic odkrywczego" , obracam się trochę w lagunach ale o tym nie słyszałem .Walczyłem nie dawno z czymś podobnym i winna była regulacja turbosprężarki...
Witam Mam taki nietypowy przypadek z moją Lagunką. Nie mam w niej gazu. Dp zbiornika dostała mi się duża ilość wody, ok 2-3 litry na pusty zbiornik. Zaraz po tym zalałem dużą ilością benzyny i dodałem denaturatu. Jeździł dopóki nie zaczął kulac gasnąć itp. Wtedy zabrałem się za wymianę filtra paliwa, wstawiłę nową pompę paliwa, wypłukałem zbiornik....
jak by chodził na 3 tlokach poznał bym wtedy silnik sie trzesie i prycha. nie chodzi jak v8 ale pracuje równo. on chodzi tak jak by sie dusił powietrzem. Gdy jade i daje gazu a szyby otwarte to slychac jak powietrze ucieka. jak ze sprezarki
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Właśnie wiem wiem, że widać, ale tak chyba było jeszcze jak on w Volvie siedział (ten karter). Tak jak mówię jak go zakładałem pierwszy raz tu do Renault w sobote to wszystko grało i jestem przekonany, że wkładam go tak samo. Zresztą robię to już nie wiem, który raz. On inaczej nawet nie chce wejść na cztery śruby jest i tak też go skręcam, że wszystko...
Witam, od dawna zmagam się z problemem obrotów w swojej lagunie. Obd pokazuje wypadanie zapłonów, cewki i świece wymieniane, przepustnica też, dolot uszczelniony. Problem duszenia się i chwilowych braków mocy nadal wystepuje, dodatkowo zauważyłem że obrotomierz pokazuje zawyżone obroty, około 1000 obrotów więcej niż jest naprawdę (komputer podłączony...
No żeby się rozpędzić musisz bardziej mu przycisnąć będą wyższe obroty. Możesz spróbować na pustym dać mu wyższe obroty to zobaczysz czy będzie taki sam efekt. Jak robiłem logi w moim aucie turbina była odłączała się na ok 3200 obr/ min na 3 biegu. Możesz sprawdzić czy u ciebie będzie podobnie, wrzucasz 3 i gaz do podłogi i sam zobaczysz. Ja docelowo...
Witam Miałem podobnie ostatnio ale w oplu silnik c20ne na benzynie jest wszystko ok? nie wspomniałeś o tym. Zacznij od początku LPG jest bardzo czułe na zużycie świec i kabli WN, kiedy je ostatnio wymieniałeś ? Sprawdzałeś silniczek krokowy i przepustnice ? Pewnie wyda ci się to niezwiązane z tematem i dziwne ale u mnie okazało się ze tłoczek w przednim...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
Witam Jeździłem w zimę krótkie dystanse około 3km. Samochód nocował na dworzu. Pewnego razu poczułem ze spaliny wydostają mi się tez pod maską ale dalej jeździłem. Po paru dniach Samochód strasznie się zaczął dusić jak chciałem przyspieszyć. Skończyło się tym że na trasie jechałem maksymalnie 30km/h do swojego garażu. Wymontowałem katalizator i wstawiłem...
Witam, auto to stara laguna 2.0 f3r Mam problem typu: Auto kreci ale nie zapala, raz udało mi się zapalić ale zero jazdy, silnik na żadnym biegu nie przyspieszał tylko się dusił dławił i strzelał, wykluczam usterkę immobilaisera, i układu zapłonowego, stawiam na owy czujnik położenia wału korbowego a w ostateczności na moduł zapłonowy, miał ktoś podobny...
Dziękuje za rade,sprawdze to Dodano po 5 Tylko przy pęknietej mębranie nie było by problemów jak jeżdze na gazie,przerywałby czy coś Co do zapalania to jest coś takiego auto za pierwszym razem zapali wskoczy koło 800obr/min a potem tak jak dusił i zgaśnie,za 2 lub 3 razem już zapali i jest ok i przez cały dzień już nie mam problemów z odpaleniem auta,pali...
Wygląda tak jakby nie miał mocy i się "dusił". Na jałowym biegu pracuje bez zająknięcia, równiutko. Mechaników zmieniałem dlatego, że z racji zawodu co trzeci dzień jestem w innej części Polski. Jak mnie usterka dopadła w trasie to po prostu szukałem kogoś kto to naprawi. Nie było sensu turlać się w takim stanie kilkaset km, albo tym bardziej ciągnąć...
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
Opisywane przez Ciebie objawy są normalne, czy można wyłączyć auto zaciąganie po zgaszeniu, tego nie wiem - nie sprawdzałem. Tak możesz zawsze sam wyłączyć hamulec, ciągniesz od dołu za dźwigienkę, a w tym samym czasie kciukiem dusisz w "diodę" W podłokietniku masz schowek, w schowku na samym dnie jest wykładzina, wyciągasz ją i oczom twym ukaże się...
Witam Problem dotyczy Renault Laguny II 2007 - od pewnego czasu po bezproblemowym odpalaniu samochodu, przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Po ruszeniu samochodem i podczas dalszej jazdy zazwyczaj już nie...
Laguna II, 2003, 1.8 B+G, silnik F4P. W moim posiadaniu od kilku lat. Nieprawidłowa praca zaczęła się od tego, że w czasie jazdy na gazie zaczynał dusić się, tracić moc, po chwili wracało wszystko do normy. Przełączałem na chwile na benzynę później znów na gaz i było ok. Po kilku dniach takiej jazdy na gazie juz praktycznie w ogóle nie chce jechać,...
Pierwsze pytania. Witam mam pewien problem z tym pojazdem mianowicie, Mam dwa przypadki: 1. zapalam samochód normalnie (wymieniłem rozrusznik, bo były problemy) jadę do CPN-U po zatankowaniu PB na jakiejkolwiek stacji nie mogę już jej odpalić. Po upływie 1h pali normalnie jakby nigdy nic. 2. odpalam, zostawiam na ok 5-10 min na chodzie i dodaje co pewien...
Witam. Rok temu kupiłem Lagunę I z 95r 2.0 8-zaworową z gazem. Wtedy brakowało jej mocy. Odstawiał ją na niezły dystans escort 1.6 16v w gazie (laguna 115KM, escort 90KM). Na gazie strzelała, paliła 15 na 100 i miała inne drobne problemiki. Trochę w nią zainwestowałem m. in. kupiłem nowy parownik. Problem ze strzelaniem się rozwiązał i spalanie spadło...
powracajac do tematu wymienilem komputer silnika i dalej auto dusi sie, mysle nad wymiana pompy paliwa/filtra poniewaz w Lagunach filtr jest zintegrowany z pompa i nie wymienialny, wiec musze wymienic cała pompe. Moje pytanie jest takie czy jadac na lpg pompa paliwa benyzny pracuje? Jesli tak to auto dusi sie poprzez zapchany filtr paliwa i w tym momencie...
Witam. Problem jest dziwny, mianowicie gdy silnik jest zimny i go odpalę to po około 2,5 minutach gdy działa równo i sprawnie, zaczyna powoli nim szarpać i tracić w tym samym czasie powoli moc, po około kolejnych 2,5 minuty zaczyna działać coraz gorzej i tracić więcej mocy, przy każdym przy gazowaniu silnika za każdym razem jak by go dusiło przez sekundę...
Tu bym sie zgodzil ale to nie zadzialo sie nagle, z czasem bylo coraz gorzej wiec przeskoczenie paska raczej wykluczam :( moze kolekrot pekniety tylko jak to sprawdzic, sonda lamda raczej ok bo wlozylem druga i dzieje sie to samo.
Witam. Kupiłem renault laguna II 2001 rok 1,9 dci 120kM. Wersja kombi ale to chyba nic nie zmienia, no i od poczatku wydawało mi sie ze nie ma tej mocy.nie jestem doświadczonym kierowca ale wydawało mi sie że 90kM wfocusie ojca robi lepsze osiagi. do tego spalanie według komputera 10l na 100km. Udałem sie do znajomego mechanika. Przejechał sie w jedną...
Witam Był już podobny temat, ale że dawno nie dowiedzany, więc zakładam nowy LAguna jak w temacie. Zawsze na pełnym baku jeździła 700km. Od dwóch tankowań przejedzie tylko 500km. Na 3 tanowaniu popsuł się wskaźnik paliwa i zabrakło paliwa. Zalałem auto PB95 za 20zł ale nie chciało odpalić. Odpaliło dopiero na popych. Przejechałem tak jakieś 100km i...
Witam Szanownych Kolegów... :-) Mam problemik i sądzę, że będziecie mogli mi pomóc (jak zechcecie oczywiście ;-) ). Mam Lagunę 1.8 z '98 roku. Samochod ma następujące objawy chorobowe... obroty "normalne" ustawione na ok 900 wtedy samochod zachowuje sie niby normalnie czyli rusza i przyspiesza, ale tak jakby dostawał lewe powietrze... czasami go przydusza...
Dzisiaj byłem u fachowca od maglownic, wszystko OK, nie wiadomo co jest Jak ciśnienie idzie w kosmos to dusi silnik. Ale widze że nikomu się nie chciało.
Magnata wsadziles do skrzyni po solingu???(do kazdego glosnika dobiera sie odpowiednia skrzynie) Moinm zdaniem za mala skrzynie masz do magnata.Ilo litrowa jest ta skrzynia???. Mialem taki sam problem u siebie w zamknietej.U mnie to byla wina za malej skrzyni.Do pewnego momentu ladnie pieknie...a pozniej glosnik zacza mi sie dusic jak podglasnialem.
Jako emeryt mam też emerycką Lagunę /1994/ i poważny kłopot z immo ,bardzo proszę dobrą duszę ,za co z góry dziękuję o kod czterocyfrowy kluczyka dla danych VF1B56H oraz 502313X4. Mam pytanie czy jeżeli zablokuję się immo to będzie działać centralny zamek pozdrawiam. WACek
Przepływomierz nowy dalem dwa miesiace temu , kopcil jak egr był podłączony po zaślepieniu juz nie kopci , po prostu idzie jak błyskawica i nagle pyk i spada prędkość i ledwo rozpędze go do 60 na trzecim biegu i mozna dusic do spodu jakby sie dławił coś go trzyma
Ten smrod i bialy dym to pewnie czynnik chlodzacy,pekl ci parownik.Pojedz na serwis klimy na sprawdzenie cisnienia,ilosci czynnika i szczelnosci ukladu.Tam wiele sie wyjasni Może i nie głupi pomysł, choć ja w dalszym ciągu obstawiam elektronikę, bo smród był wyraźnie palącego się plastiku czy wręcz tlącej instalacji, charakterystyczny, duszący i gęsty
Możesz wymienić tłumiki, będzie szybciej... Raczej głównie katalizator który znajduje się od razu za turbiną, jednak to koszt znowu 600zł, a w to auto włożone jest już naprawdę sporo(dodać tylko że gdy olej dostaw się do silnika i auto podnosiło obroty właściel ''dusił'' go sprzęgłem, w wyniku czego przegrzała się bierznia na tarczy dociskowej i po...
Byłem wczoraj u gazownika który to dokonał regulacji i jest wszystko oki, nawet przy ruszaniu z miejsca nie dusi się! Mam nadzieje, że będzie oki. Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam
Napis serv + jak to opisałeś kontrolka vvv (błyskawica wpisana w kwadrat) świadczy o awarii w obwodzie immo, awarii w instalacji elektrycznej, awarii jakiegoś podzespołu sterującego pracą silnika. Żeby pracował idealnie na LPG najpierw musi pracować idealnie na Pb. Nic tylko diagnoza jakimś wykrywaczem u "dobrego" mechanika/elektryka. Być może centralka...
Witam Mam renault 19 chamade, mam problemy z odpalaniem, a w czasie jazdy na benzynie dusi go i szarpie. Po wymianie przewodów i kopułki żadnej poprawy. Proszę o pomoc.
Witam mam problem z moją renią :( otóż wcześniej nie trzymałą mi obrotów szarpała i gasła na zimnym silniku dodam że auto posiada instalke GAZ Stag300 problem z szarpaniem gaśnięciem etc rozwiązałem wyczyściłem przepustnice , silniczek krokowy , wszystkie cewki , skasowane zostały wszystkie błędy z komputera. Lecz dzisiaj po obfitych opadach śniegu...
U mnie też lepiej. :D Wyjeździłem stare paliwko do końca, po czym zalałem 30 litrów świeżego, dolałem do tego jakiegoś ulepszacza do paliw zalecanego do aut napędzanych gazem i wyjeździłem całe paliwko. Od razu zauważyłem różnice samochód pali o niebo lepiej. Nie zdarza się już żeby tak jak to było wcześniej nie złapał któryś cylinder. Na opakowaniu...
Witam mam pytanie dotyczące skrzyni dp0 w Renault laguna 2 przebieg 160 tys. Był wymieniany olej i elektrozawory. Na zimnym silniku jest wrażenie jakby się ślizgał na wszystkich biegach po przejechaniu około 3km "zapina" się bieg. I wrażenie ślizgania występuje już tylko między drugim a trzecim biegiem. Czy może być to spowodowane tym że jest niewłaściwa...
Witam, trochę za mało szczegółów podałeś, od dłuższego czasu tak paliła, czy nagle tak zaczęła? Podczas jazdy wszystko normalnie, nie szarpie nie dusi się itd? Przyczyn może być wiele, czujnik przepustnicy, sonda lambda, czujnik temperatury silnika, zużyty wtryskiwacz, podaj więcej szczegółów.
Renaut Laguna 2.0 kupiłem taki samochodzik wszystko było oki ale coś teraz sie zrobiło że jak silnik jest ciepły to wyłacza się silnik wogle nie chce jechać musowo wtedy wylaczyć zapłon i właczyc spowrotem i można znowu jechać dalej , i tak co chwile. wystarczy mocniej pedał gazu przycisnąc i już się dusi i nie che jechać . redukcja biegu czy coś w...
Witam. Mam Megane 1.6 16v 108 km z 99 r z silnikiem od laguny. Auto ma następujący problem, nie ważne na jakich obrotach jest dusi się i nie ma siły jechać. Nie raz w momeńcie gdy doda się do końca gazu odpuszcza mimo tak zwanej czkwaki i jedzie dalej. co może powodować coś takiego? mechanicy rece juz rozkładają. był wymieniany silniczek krokowy, tłumik...
Na początku się przywitam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Jestem posiadaczem Renault Laguna 2.0 8V 1994, silnik F3R. Mój problem związany jest z temperaturą silnika mojej laguny. Wszystko wygląda normalnie podczas jazdy "na trasie". W mieście wskaźnik temperatury, w moim mniemaniu osiąga zbyt wysoki stan. Prezentuje się to tak: http://img151.imageshack.us/img151/988/2...
Witam. Podejrzewam że zaraz mnie gdzieś odeślecie ale już od dłuższego czasu szukam opisu mojego problemu i znaleźć nie mogę więc odzywam się tutaj. Problem 1: Chodzi o ogrzewanie w lagunie (Nawiew) działa przez max 60 sekund potem nagle zapala się service i jest po ptakach. brak regulacji obrotów tylko temperatura. Niedawno były wymieniane rezystory...
duszenie gazie szarpanie duszenie duszenie silnika
klimatyzacja citroen lenovo przycinanie grach gniazdka angielskie
freetz master technics overload
Pułapka p.cz. 10,7 MHz w głowicy UKF – obwód LC, strojenie, GFE-101, selektywność Honda CR-V 2012 P0339 – przerwa obwodu czujnika CKP A, diagnostyka, objawy, naprawa