Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Przy takim przebiegu remont..? Za duża dawka paliwa stąd paliwo w oleju.Przyczyn może być kilka.
Nie jestem ekspertem od pieców ale na mój gust to jest zbyt duża dawka paliwa do powietrza a spowodowane to może być np utrudnionym dostępem powietrza do podgrzewacza bądź problem z prawidłowym rozpylaniem paliwa.
Szanowni Forumowicze, Mój Łoś v70 z dotychczas niezawodnym silnikiem 2.0PB/LPG duratec 145KM odmawia współpracy. Szukam pomocy i pomysłów co jeszcze można rozsądnie sprawdzić. Problem polega na tym, że podczas rozruchu podaje zbyt dużą dawkę paliwa, co powoduje że auto momentalnie się zalewa i gaśnie. Sprawdziłem i wymieniłem: 1. wtryskiwacze 2. pompa...
A co ma czujnik temperatury zewnętrznej do rzeczy? to, co ma wpływ na strategię dawkowania paliwa to temperatura i ciśnienie paliwa, temperatura i ciśnienie doładowania, temperatura cieczy chłodzącej i oczywiście obciążenie.To ostatnie jest sczytane z mapy momentu obrotowego dla danego położenia pedału gazu (Mapa 3-D: Moment [Nm] x Obroty silnika [obr*min-1]...
Kolego zmiany próbowałem wprowadzać tak jak piszesz ale bez skutku. Po 2-krotnym kliknięciu otwierało sie okienko gdzie wprowadzałem nowy parametr enter i nic, bez zmian. co do wszystkich parametrów podam je jutro jak podłącze samochód (opel omega 3.0 V6 211 koników) wtryski mam Keihin-a RC_inj 120 zaś OFF_inj -3 z tego co pamiętam czasy wtrysków (wydaja...
A ja stawiam na pierścienie do wymiany sprawdz kompresie ?
Kolego, może to prozaiczne, ale polecam wymienić filtr powietrza, to żadne koszta,a różnica może byc kolosalna, najbardziej kasandryczną wieścią w Twoim problemie byłby uszkodzonu ECU czyli komputer silnika.Życzę powodzenia Łukasz
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Ok dzięki.
ALbo wywalone oringi, albo pompka już siadła. Nie da się nic innego zrobić.
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Nawet jak dawka nie ta i powinien odpalić, ale ciężko chodzić. Rozrząd nie przeskoczył? Tzn czy tłoków nie pogubił :_)
Wgranie nowej mapy niestety nic nie dało czy ma ktoś jakieś inne sugestie?
A odnośnie tego przerywania takiego wkręcania to kolega obstawia że za duża dawka paliwa? Znajomi też mi powiedzieli że zawory mogą być.
Mam problem z silnikiem VR6 w Golfie 3. Na zimnym silniku po odpaleniu wydaje mi się że dostaje za dużą dawkę paliwa bo aż się zalewa i trzeba go trzymać na dużych obrotach żeby nie zgasł. Niewiem czy to jest wina sondy czy może przyczyna tkwi gdzieś indziej. Mam VWToola, ale jestem w tym zielony i niewiem jakie wartości powinien wskazywać i czy można...
Zapinka iglicy na którym rowku jest ? Może za duża dawka paliwa i zalewa silnik.
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
Za duża dawka paliwa, zalewa go, dusi się
Przestawiony na zapłonie był,za duża dawka paliwa
Dziękuję ci za odp,u mnie jest tak że chyba idzie za duża dawka paliwa ponieważ jak ściągnę wtyczkę z zawaru scv w pompie to dostaje chyba duża dawkę paliwa bo odpala tak jak z plaka grzechoczą przez chwilę klawiatura ale zakładam wtyczkę i auto chodzi bez zarzutów ,kupiłem nowy ten zawór wczoraj i nic się nie zmieniło ,jeszcze zostaje czujnik cisnienia...
zamykam temat wyregulowany gaznik za duża dawka paliwa
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Witam, szkoda, że nie napisałeś czy czuć zapach po nocy, czy na uruchomionym silniku. Jeżeli po nocy to jest nieszczelna instalacja. Jeżeli na uruchomionym silniku to zbyt duża dawka paliwa. Jeżeli sprawdzana była szczelność na zgaszonym silniku, to może być nieszczelność między parownikiem, a kolektorem dolotowym.
Za duża dawka paliwa.
Wtryski podłożyłem z sprawnego auta i bez zmian. Kody są wpisane zapamiętane. Ewidentnie za duża dawka paliwa . Nie spala tego , dzwoni w nim jak w przyduszonym polonezie. I czarno za nim przy czym doładowanie jest.
Czyli jak przetestować jest nowy jakiś markowy a z paliwem jest mały problem bo jak nie zakręcę kranika to mi zalewa dolot jest czysty ,czy to może być to? Dodano po 38 Czyli jak będzie za duża dawka paliwa też będzie się tak działo bo iglica pływaka nie domyka paliwa? Dodano po 4 Wydech jest marki Glannelli co prawda jest wybebeszony w środku
Regulator ciśnienia wymieniony, jeśli się zawieszają to też będzie zbyt duża dawka paliwa?
O tym co koledzy piszecie wszystko jest ok, nawet ciśnienie wtryskiwaczy jest ustawione na 175 atmosfer. Moim zdaniem jest wyrobiony wałek rozrządu albo zbyt duża dawka paliwa na pompie. Wyrobiony wałek powoduje zbyt mały dostęp do tlenu a jak również zbyt duża dawka paliwa może powodować to dymienie nawet przy dobrym wałku rozrządu i normalnym dostępnie...
W rozwiązaniu problemu pomógł mi mechanik. Specjalista od mercedesów. Problemem była zbyt duża dawka paliwa.
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
Jeden pompowtrysk leje zbyt duża dawka paliwa
no to jeśli z gazem w podłodze odpala to nie immo, to raczej za duża dawka paliwa - sprawdź/podmień czujnik temperatury wody, tylko ten do komputera a nie do wskaźnika
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
Niebieski dym, to zbyt duża dawka paliwa. Na zbyt dużą dawkę paliwa oprócz oczywistych zagadnień jak korekcję, ciśnienie paliwa, czas wtrysku i fazy wtrysku mają wpływ też inne parametry tj. Temp płynu, temp powietrza zewnętrznego, temp w dolocie, egr itp. A przy pierwszym odpaleniu także stan rozrusznika, akumulatora, świec żarowych. Pisząc, że dane...
Czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w stosunku do ilości powietrza.
po przełączeniu z gazu na benzynę musisz chwile pokręcić wałem żeby pompka podała paliwo do gaźnika chyba że autko się przylewa to może filtr powietrza lub za duża dawka paliwa
To zalezy czy wysokie czy nieskie. Jeżeli gaśnie Ci na niskich obrotach to prawdopodobnie zalewa ją (za duża dawka paliwa). Więc musisz wkręcać śróbe "L" i "T". Zresztą łatwo to sprawdzić, musisz odpalić piłe, trzymać na gazie, i kręcić sróbami T i L. Tylko to są naprawde bardzo delikatne ruchy. I sam zauważysz, że piła inczej pracuje, jeżeli gożej...
Witam... mam pytanie, problem dotyczy zapalającej się kontrolki check engine, po podpięciu do kompa błąd P0172 bank 1, jak dobrze odczytałem, za duża dawka paliwa... wymienione czujniki temp. i nowy termostat... po skasowaniu błędu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zapala się znowu... ale tylko na wolnych obrotach... pomocy... bo nie mam już...
Za duża dawka paliwa w stosunku do powietrza. Pływak nie dziurawy był w gaźniku? Wykręć świece i zobacz czy nie mokre ?
Masz problem z za duża dawka paliwa. Szuwaks do czyszczenia wtryskow może jeszcze pogorszyć sprawę.
Jak dymi?Na czarno czy jasno.Ogólnie za duża dawka paliwa.
Czy jak ruszasz z miejsca na zimnym masz zwyczaj dawać mu duże obroty? Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach jeżeli za niskie się okaże znaczy to że pierścienie olejowe stoją i dopiero jak się nagrzeje jest lepiej a czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w danym momencie która nie została dopalona. Płukanka silnika powinna pomóc.
Ewidentnie za duża dawka paliwa a za malo powietrza. Skład mięszanki zmień. Śróba skladu mięszanki o ile odkręcona?
No to benzyny przybywa, możliwe przyczyny: - niedogrzany - nie sprawny układ zapłonowy - zbyt duża dawka paliwa.
Witam Państwa mam pytanie jeden pompowtrysk podobno leje zbyt duża dawka paliwa i zastanawiam się nad kupnem pompowtrysku i wymienić I chodzi mi o podpowiedź czy wystarczy stary wywalić i zamontować nowy czy potrzebna jest jakaś regulacja. Czy sam mogę to zrobić?
sprawdzone, byłem i podpinałem się się pod komputer kolegi i jest jak by za duża dawka paliwa wtryskiwana ale przez to falowały by obroty ?
Może za duża dawka paliwa spradż czujnik temperatury lub podjedż do jakiego warsztatu na diagnozę
Co łyka? Jak bierze olej, świece bedą czarne. Beda również z nalotem, gdy bedzie zbyt duża dawka paliwa.
Jak jest ręczna gruszka to nie ma pompy wstępnej. Generalnie przy układach Delphi zawsze wtryski lądują na stole probierczym. Metaliczny dźwięk przy przyśpieszaniu to za duża dawka paliwa. Skąd za duża, ano albo z uszkodzonego rozpylacza, albo z mizernego stanu silnika. Ciśnienie jakie winno być nie pamiętam, ale chyba coś koło 1450. Ale głowy nie dam....
Cześć, ma ktoś może oryginalnego softa do Fiata Bravo II 1.9 JTD 150 km? Kupiłem samochód, pojeździłem nim 2 miesiące i głowica pękła. Włożyłem drugi silnik i na tym programie, co jest, nie da się jeździć. Samochód kopci na czarno, jest duża dawka paliwa, podana, tak sądzę. Ma dużo mocy, lecz chcę wgrać oryginalną, ponieważ boję się, że znowu coś strzeli...
co może być przyczyną takiej sytuacji lewe powietrze lub za duża dawka paliwa.
Witam, stawiam, że zamiast zbyt małej ilości powietrza jest zbyt duża dawka paliwa. Polecam podpiąć pod komputer, więcej się dowiemy :) daj znać co i jak
Podaj numer błędu.
dym jest taki ciemno niebieski oleju nie ubywa ,jeszcze przy ponad 2.6 tyś obrotów przerywa i strzela jak silnik gaźnikowy a ponad 3 tyś obrotów chodzi normalnie ale dymi już mocno na ciemno niebiesko. może to być coś ze sterowanikiem silnika np przez to że dostarczana jest za duża dawka paliwa ? auto jest w dieselu zapomniałem dodać .
Duża dawka paliwa, wkręty regulacyjne w gaźniku daj wstępnie od "0" po 1 obrocie. Sprawdź klin na kole zamachowym, czy nie jest ścięty. Zbadaj ciśnienie w cylindrze (kilka szarpnięć i pełny gaz) i będzie już znana kondycja silnika. Sprawdź też zamocowanie cewki WN a odległość jej od koła zamachowego ustaw np. 0,3 mm (nie może ocierać) oraz sprawdź,...
Witam mam takie problem z silnikiem po odpaleniu obroty wskakują na 2200 i po sekundzie spadają zawsze się tak dzieje po odpaleniu. Odpalam bez wciskania gazu. za duża dawka paliwa przy odpalaniu? gdzie szukać przyczyny? jak usunąć tą usterkę?
czarny dym to zbyt duża dawka paliwa do komory spalania najczęściej to wina wtrysków (może wystarczy regulacja ciśnienia wtrysku) jeśli nie trzeba wymienić końcówki,(przy takim przebiegu mają prawo być zużyte).:)
Według mnie objawy wskazują na złą regulację gaźnika, w sensie zbyt duża dawka paliwa. Z kopki nie odpalisz bo go zalewa, na pycha jak weźmie to chodzi tylko na wysokich obrotach i przy odjęciu gazu znowu się zalewa i gaśnie. Druga rzecz która mi przychodzi do głowy to słaba kompresja. Może ktoś jeszcze się wypowie ale zacząłbym od podstaw czyli sprawdzić...
Piszesz że jest mocna, czarno dymi i lekko pali. Prawdopodobnie jest to wina układu paliwowego. 1. Możliwa za duża dawka paliwa - to powinieneś już na wyczucie wiedzieć jak dasz jej robotę na cały dzień. 2. Źle ustawiony moment wtrysku paliwa. Z tego co piszesz to jest mocna, a więc masz "przyspieszony" wtrysk paliwa. Też tak miałem w C 362 - taka odmiana...
Kopci, ale na jaki kolor, bo np. kolor czarny, to za duża dawka paliwa, a niebieski za bogata mieszanka (dużo oleju w paliwie). Przed oddaniem gaźnika spróbuj podregulować gaźnik, ma chyba 2 wkręty. Zmień lub wyczyść filtr powietrza, możesz uruchomić bez filtra na próbę. Poczytaj na forum.
Witam ponownie. Urządzenie udało mi się uruchomić . Co prawda jeszcze trochę dymi i tutaj nie mam pewności czy jest za duża dawka paliwa? . Czy też częściowo wypalone łopatki kierujące strumień powietrza nie pozwalają na pełne wypalenie paliwa. Mam pytania do kolegi dzikilopez : - czy spalanie w tej nagrzewnicy było w miarę "bezdymne"? - w jakiej pozycji...
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Z opisu który podałeś wynika że dawka paliwa jest za duża. Być może końcówka rurki rozpylacza jest wypalona
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
kolego jak na kodach wyskakuje ci uszkodzenie sondy lambda to ja wymien bo każda przerwa w impulsach z sondy oznacza złe dawkowanie paliwa jak piszesz ze za bogata miesznka to oznacza to ze komputer nie wie jaki jest skład spalin i zalewa silnik duża dawka paliwa i stad przerywanie i gasniecie ,wniosek zalewa sie.
Zobacz czy na pompie nie masz takiego małego amortyzatorka ,na dźwigni gazu miedzy pompą a głowicą . On jest odpowiedzialny za liniowe przesuwanie tej dźwigni.Jeśli jest pusty to dźwignia przesuwa się tak jak pedał gazu =za szybko =za duża dawka paliwa = kangury przy ruszaniu . Mala rzecz a cieszy ... Pozdro
Z twojego opisu można wywnioskować że jest za duża dawka paliwa. Na benzynie to samo się dzieje? Serwisu nie znam dobrego niestety (wiem że jest z tym problem) ja zawsze mówię co mają zrobić i oni wykonują wszystko na moje zlecenie. Jeśli potrafisz to sprawdź co soda lambda pokazuje wtedy będziesz pewien czy jest za bogato w mieszance
podejrzewam że był za duży luz na panewkach albo za duża dawka paliwa ewentualnie poluzowana przeciwwaga.Ale nie pytaj co się mogło stac tylko rozbierz blok i oddaj go do speca nawet jak znajdziesz piętkę to i tak oddaj do speca musi ją dopasowac do reszty pokryw i bloku żeby się wał nie zacinał i w przyszłości Ci nie pekł.pozdro WP.
To w takim razie trzeba ten gaźnik sprawdzić i to dokładnie dlaczego dostaje tak dużą dawkę paliwa? I wysuszyć filtr powietrza.
Witam Gdzie znajduje się czujnik tlenu i jak go wymienić. Z kodów samodiagnostyki silnika wynikło , iż uległ on uszkodzeniu. Pojawił się także kod 2122 ,który oznacza brak sygnału prędkości silnika - też nie wiem gdzie szukać przyczyny. Objawy usterek to trudności z rozruchem na ciepło- za duża dawka paliwa. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
witam podobny problem miałem z silnikiem EFI 1,6litra z forda eskorta . Przyczyną "chechłania" jest zbyt duża dawka paliwa na gorącym silniku. może to być pomiar tp. silnika , czujnik tp. powietrza dopływowego do silnika .Sterownik wysyła zbyt długi impuls na wtryski nie widząc iż silnik jest gorący pozdrawiam
Może. Silnik nie widzi ilości dostarczanego powietrza i daje większą dawkę paliwa.
Jeśli chodzi o uszczelniacze wału, to muszą one zapewniać szczelność. W przypadku silnika dwusuwowego decydują one o uruchomieniu silnika. Uważaj, aby podczas uruchamiania silnika wlewać do cylindra niewielką ilość paliwa np. 1 cm 3. Zbyt duża dawka paliwa może być przyczyną rozszczelnienia komory silnika tj. wydmuchania uszczelniaczy, gdy silnik "zaskoczy"....
Pierwszy błąd jest nie ważny w twoim przypadku, bo by dymił ma czarno i nie śmierdziało by ropą a poza tym egr działa dopiero na ciepłym, jest to być może kolejny problem( brak mocy), aczkolwiek jest to pierwszy błąd który wystąpił. Ja osobiście skupił bym się na drugim błędzie( zły kąt wtrysku) rozrząd albo sama pompa. Co do trzeciego zbyt duża dawka...
Witam wszystkich, mam taki problem z samochodem marki opel astra 1.4 8V 97r niechce odpalic po spawaniu tłumika, mianowicie silnik sie zalewa, zbyt duża dawka paliwa jak można to naprawiż i czy jakieś przekaźniki mogły się przepalic ? bo akumulator nie był odłaczony ale bezpieczniki są dobre i cewka też. Proszę o szybką pomoc w rozwiazaniu tego problemu.[/b]
Tak taką usterkę powoduje niewłaściwe smarowanie panewki lub zapchanie kanału doprowadzającego olej do niej. Lub za duża dawka paliwa tzn przelewa wtrysk, miałem przypadek ze wywalilo korbowod bo zassal płynu chłodniczego, może się to stać np od zassania oleju z turbiny. Przyczyn jest wiele, ale to chyba widać na wale i panewce czy się zatarla czy...
Poszukałem trochę po forach o Passacie i wychodzi na to, że właśnie ten czujnik jest odpowiedzialny za tą usterkę. Dużo użytkowników pisze właśnie o tym czujniku temperaturowym...że jest podawana za duża dawka paliwa i silnik się zalewa (tak jakby chodził cały czas na ssaniu)po ponownym odpaleniu ciepłego silnika oczywiście. Dodano po 2 A gdzie jest...
za duża dawka paliwa przy rozruchu zimnego silnika. jednak chyba ma coś współnego z czujnikiem temperatury ... jeszcze jedno pytanie, jaki powinien pokazywać przepływ powietrza gdy auto jest na zapłonie? bo u mnie cały czas stoi na 327g/s nawet przy odłączonej przepływce. Dodano po 55 a ten czujnik położenia w pompie wtryskowej to jak go zlokalizować?
Faktycznie jest tak jak piszesz. Zaworek elektromagnetyczny przepuszcza po odpaleniu silnika i otwiera zawór EGR. Po zaślepieniu podciśnienia silnik po odpaleniu na zimno chodzi równo i kopci dużo mniej. Sądzę jednak, że jest ustawiona zbyt duża dawka paliwa, bo mimo wszystko jeszcze trochę dymu się pojawia. Czy ktoś może podzielić się informacją czy...
Ja bym na początek wymienił czujnik temperatury płynu chłodzącego. W Oplu to tani element bo kilkanaście PLN a przez jego niepoprawne wskazanie temperatury sterownik może dawać zbyt dużą dawkę paliwa co powoduje zarzucanie świec.
mierzyłem conieco to silnik krokowy ok. Sonda wyszło napięcie 0,19V. Czujniki mam dwa jeden w termostacie i jeden w głowicy nie wiem który jest od czego ale obydwa mają 2 piny i nie pokazują oporności. Wyjąłem świece i okazało się że są czarne czyli nie przepalają czyli zdaje mi się że carne świece i kopci na czarno czyli za duża dawka paliwa i dalej...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
jeszcze jedno regulacja z 180 na 225 stopni nie zmieni parametrów ?.. Nie zmieni, masz problem z samymi zaworkami początku tłoczenia, czas pracy ich jest zbyt długi, co potwierdza duża dawka paliwa, co za tym idzie wtryski są zaopiłkowane, nie drożne, lub przytarte, co za tym idzie najlepiej wymienić komplet, razem z pompą tandem i uszczelkami, oraz...
Silnik Diesla: Zbyt duże opóźnienie zapłonu przy detonacyjnym spalaniu. W silniku Diesla prowadzi do niekontrolowanego spalania przy wysokich skokach ciśnienia i do mechanicznego przeciążenia progów pierścieni tłoka. Przyczynami tego mogą być: Zbyt niskie ciśnienie sprężania. Ciśnienie wtrysku jest zbyt niskie. Pomoc w zapłonie np. spray startowy...
Witam Robert199 dzięki za zaproszenie,ale Ja sam sobie zdiagnozowałem i bez najmniejszego problemu naprawię.Błąd z tego co pamiętam,to (zbyt duża dawka paliwa wtryskiwacz 1,3),ale to nie istotne.Proszę tylko o podpowiedz czy po zamontowaniu tych wtrysków ze 130km.będzie ok.Pytam,ponieważ jakiś czas temu przyjechał do mnie klient golfem4 1,9tdi 115km...
Wstawiony jest nowy aparat zapłonowy i cewka również nowa.Nowe przewody zapłonowe. Świec nie wymieniałem. Filtr powietrza wymieniony.Na benzynie pali bez zmian,tylko pokazuje bogatą mieszankę po podłączeniu pod komputer.Gazownik twierdzi,że sonda pracuje prawidłowo,choć na zimnym czasem puści czarny dym,jakby za duża dawka paliwa była. Gdy gazownik...
Czyli dokonać pomiaru na listwie wtryskowej na końcu na tym zaworku.Jeśli tak to jakie powinno być .Pomiar robiłem nie mając przyrządów przytykając palcem na przewodzie zasilającym listwę po przykręceniu kluczykiem trudno przytkać aż widać jak przewód pęcznieje.Też stawiałem na brak paliwa ale ten dymek ze smrodem jakby z łącznika siatkowego między...
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
Wygląda na to że masz bardzo dużą dawkę paliwa wymień czujnik wody ten na dwa piny on jest powodwm twego nieszczęścia lub nieszczelny wtrskiwacz musisz do nieg zaglącnoć ja silnik pracuje na wolnych obrotach i czy nie lecą krople benzyny.
Witam serdecznie pozwolicie że zadam pytanie bo już mnie trafia z tym autkiem Otóż tak jak wspomniałem silnik chodzi lecz ma straszny smród spalin pali się kontrolka silnika wyświetla się engine fault I teraz pytanie czy po wymianie sterownika silnika EDC 16C3 który był padnięty (założony oczywiście taki sam ) trzeba robić jakieś ustawienia dawek paliwa?...
Jest zbyt duża dawka paliwa, tyma samym za mało powietrza. Ciśnienie doładowania wzrasta z obciążeniem i obrotami, więc następuje ograniczanie dawki paliwa to i przestaje kopcić. Ale właśnie trzeba sprawdzić, jaka jest wartość statyczna w barach czujnika doładowania i dynamiczna. Temperatura paliwa, temp. wody- te trzy rzeczy decydują o dawce. Ale,...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
Tak samo może być za duża dawka paliwa, lejące wtryski, słabsza kompresja i tez będzie czarny dym. Skąd masz pewność, że to mała ilość powietrza spowodowana przez filtr? Jak masz brudny dolot to znaczy że coś jest nie tak. Ja na Twoim miejscu zajął bym się oczyszczeniem i naprawą oryginalnego. Jak już pisałem taki typ filtracji występuje od lat u wielu...
53253; za niskie ciśnienie zasilania w różnych warunkach roboczych.Jeden z zaworów przelewowych otwiera się za wcześnie lub zamknięty zawór odcinania paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa podająca,wyciek z układu.Kod wyświetli sie w tedy gdy spadek ciśnienia będzie w czasie nie mniejszym niż 7s, w tedy sterownik ograniczy moc tak długo jak...
Jakoś nie mogę uwierzyć że tak szybko się nagrzewa. W moim sprawnym ciągniku przejazd 250 metrów nic nie robi, głowica ledwo się letnia robi. Ogólnie rozgrzewa się do temperatury roboczej przez jakieś 10 minut. Nie rozumiem po co kombinować z termostatem. Nowy termostat woskowy kosztuje obecnie 30 zł i elegancko utrzymuje temperaturę. Wyrzucanie termostatu,...
duża dawka benzyny dawka paliwa dawka paliwa scania
drukarka drukuje czerwono dobór zasilacz lampki zrobić ładowarkę słoneczną
Mercedes W176: Czerwony wykrzyknik - Zwolnij hamulec postojowy Wymiana miski olejowej w Volkswagen Golf VI - instrukcja krok po kroku