Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
A co ma czujnik temperatury zewnętrznej do rzeczy? to, co ma wpływ na strategię dawkowania paliwa to temperatura i ciśnienie paliwa, temperatura i ciśnienie doładowania, temperatura cieczy chłodzącej i oczywiście obciążenie.To ostatnie jest sczytane z mapy momentu obrotowego dla danego położenia pedału gazu (Mapa 3-D: Moment [Nm] x Obroty silnika [obr*min-1]...
Przy takim przebiegu remont..? Za duża dawka paliwa stąd paliwo w oleju.Przyczyn może być kilka.
Szanowni Forumowicze, Mój Łoś v70 z dotychczas niezawodnym silnikiem 2.0PB/LPG duratec 145KM odmawia współpracy. Szukam pomocy i pomysłów co jeszcze można rozsądnie sprawdzić. Problem polega na tym, że podczas rozruchu podaje zbyt dużą dawkę paliwa, co powoduje że auto momentalnie się zalewa i gaśnie. Sprawdziłem i wymieniłem: 1. wtryskiwacze 2. pompa...
Nie jestem ekspertem od pieców ale na mój gust to jest zbyt duża dawka paliwa do powietrza a spowodowane to może być np utrudnionym dostępem powietrza do podgrzewacza bądź problem z prawidłowym rozpylaniem paliwa.
Podaj numer błędu.
ALbo wywalone oringi, albo pompka już siadła. Nie da się nic innego zrobić.
Ok dzięki.
Zmiany spróbuj wprowadzać w ten sposób: najeżdżasz myszą na pole z nazwą parametru który chcesz zmienić, klikasz szybko dwa razy. Na ekranie wyskakuje okno, w którym wpisujesz wartość parametru, którą chcesz wprowadzić i naciskasz enter (return). Po chwili nowa wartość powinna pojawić się w polu obok nazwy parametru. Swoją drogą to musi kolega mieć...
Kolego, może to prozaiczne, ale polecam wymienić filtr powietrza, to żadne koszta,a różnica może byc kolosalna, najbardziej kasandryczną wieścią w Twoim problemie byłby uszkodzonu ECU czyli komputer silnika.Życzę powodzenia Łukasz
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Mam problem z silnikiem VR6 w Golfie 3. Na zimnym silniku po odpaleniu wydaje mi się że dostaje za dużą dawkę paliwa bo aż się zalewa i trzeba go trzymać na dużych obrotach żeby nie zgasł. Niewiem czy to jest wina sondy czy może przyczyna tkwi gdzieś indziej. Mam VWToola, ale jestem w tym zielony i niewiem jakie wartości powinien wskazywać i czy można...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Dziękuję ci za odp,u mnie jest tak że chyba idzie za duża dawka paliwa ponieważ jak ściągnę wtyczkę z zawaru scv w pompie to dostaje chyba duża dawkę paliwa bo odpala tak jak z plaka grzechoczą przez chwilę klawiatura ale zakładam wtyczkę i auto chodzi bez zarzutów ,kupiłem nowy ten zawór wczoraj i nic się nie zmieniło ,jeszcze zostaje czujnik cisnienia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Skoro masz diagnozę postawiona, zatem po co takie wymiany robiłeś, pomyśl nad tym co odpowiada za zbyt dużą dawkę paliwa (mapa w ECU)
Czyli jak przetestować jest nowy jakiś markowy a z paliwem jest mały problem bo jak nie zakręcę kranika to mi zalewa dolot jest czysty ,czy to może być to? Dodano po 38 Czyli jak będzie za duża dawka paliwa też będzie się tak działo bo iglica pływaka nie domyka paliwa? Dodano po 4 Wydech jest marki Glannelli co prawda jest wybebeszony w środku
Niebieski dym, to zbyt duża dawka paliwa. Na zbyt dużą dawkę paliwa oprócz oczywistych zagadnień jak korekcję, ciśnienie paliwa, czas wtrysku i fazy wtrysku mają wpływ też inne parametry tj. Temp płynu, temp powietrza zewnętrznego, temp w dolocie, egr itp. A przy pierwszym odpaleniu także stan rozrusznika, akumulatora, świec żarowych. Pisząc, że dane...
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
Zapinka iglicy na którym rowku jest ? Może za duża dawka paliwa i zalewa silnik.
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
Wtryski podłożyłem z sprawnego auta i bez zmian. Kody są wpisane zapamiętane. Ewidentnie za duża dawka paliwa . Nie spala tego , dzwoni w nim jak w przyduszonym polonezie. I czarno za nim przy czym doładowanie jest.
Przestawiony na zapłonie był,za duża dawka paliwa
Witam. Skoda Felicia podczas jazdy zgasła i nie odpala jest iskra jest paliwo. Wydaje mi się, że jest zbyt duża dawka paliwa świece są zawsze zalane.
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
zamykam temat wyregulowany gaznik za duża dawka paliwa
Czy jak ruszasz z miejsca na zimnym masz zwyczaj dawać mu duże obroty? Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach jeżeli za niskie się okaże znaczy to że pierścienie olejowe stoją i dopiero jak się nagrzeje jest lepiej a czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w danym momencie która nie została dopalona. Płukanka silnika powinna pomóc.
Piszesz że jest mocna, czarno dymi i lekko pali. Prawdopodobnie jest to wina układu paliwowego. 1. Możliwa za duża dawka paliwa - to powinieneś już na wyczucie wiedzieć jak dasz jej robotę na cały dzień. 2. Źle ustawiony moment wtrysku paliwa. Z tego co piszesz to jest mocna, a więc masz "przyspieszony" wtrysk paliwa. Też tak miałem w C 362 - taka odmiana...
O tym co koledzy piszecie wszystko jest ok, nawet ciśnienie wtryskiwaczy jest ustawione na 175 atmosfer. Moim zdaniem jest wyrobiony wałek rozrządu albo zbyt duża dawka paliwa na pompie. Wyrobiony wałek powoduje zbyt mały dostęp do tlenu a jak również zbyt duża dawka paliwa może powodować to dymienie nawet przy dobrym wałku rozrządu i normalnym dostępnie...
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
po przełączeniu z gazu na benzynę musisz chwile pokręcić wałem żeby pompka podała paliwo do gaźnika chyba że autko się przylewa to może filtr powietrza lub za duża dawka paliwa
no to jeśli z gazem w podłodze odpala to nie immo, to raczej za duża dawka paliwa - sprawdź/podmień czujnik temperatury wody, tylko ten do komputera a nie do wskaźnika
Jeden pompowtrysk leje zbyt duża dawka paliwa
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
Witam Państwa mam pytanie jeden pompowtrysk podobno leje zbyt duża dawka paliwa i zastanawiam się nad kupnem pompowtrysku i wymienić I chodzi mi o podpowiedź czy wystarczy stary wywalić i zamontować nowy czy potrzebna jest jakaś regulacja. Czy sam mogę to zrobić?
Witam ponownie. Urządzenie udało mi się uruchomić . Co prawda jeszcze trochę dymi i tutaj nie mam pewności czy jest za duża dawka paliwa? . Czy też częściowo wypalone łopatki kierujące strumień powietrza nie pozwalają na pełne wypalenie paliwa. Mam pytania do kolegi dzikilopez : - czy spalanie w tej nagrzewnicy było w miarę "bezdymne"? - w jakiej pozycji...
Czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w stosunku do ilości powietrza.
dym jest taki ciemno niebieski oleju nie ubywa ,jeszcze przy ponad 2.6 tyś obrotów przerywa i strzela jak silnik gaźnikowy a ponad 3 tyś obrotów chodzi normalnie ale dymi już mocno na ciemno niebiesko. może to być coś ze sterowanikiem silnika np przez to że dostarczana jest za duża dawka paliwa ? auto jest w dieselu zapomniałem dodać .
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
duża dawka benzyny dawka paliwa mała dawka paliwa
instrukcja obsługi beretta kompakt ładowarka makita migają diody wyłączać nagrzać
molex odwrotnie ads1115 bascom
Termostat W3001 - stopniowe gaśnięcie wyświetlacza: przyczyny i rozwiązania Przekładnia kątowa w kantówce 125 mm: zastosowanie i konserwacja