Podgrzej najpierw mufę wymiennika bo ona dłużej się rozgrzewa niż miedź a potem lutuj grzejąc dookoła.Szmata dobrze musi być namoczona bo chroni lut w wymienniku.Trochę duża dysza dysza palnika(tak mi się wydaje).
Widać, że jest tam podawanie chemii po stronie ssącej pompy, do tego potrzeba myjki z własnym zbiornikiem wody, ewentualnie inżektor na wyjściu i duża dysza na niskim ciśnieniu, nie wiem czy warte zachodu, gdy starczy kupić pianownicę (np popularną PA) i przynajmniej chemia nie leci przez pompę jak w pierwszym przypadku.
A co ty chcesz tym ogrzewać? halę 1500 m kw.? 11 kg/h to 132 kW mocy. Daj foty tej dyszy ale mam wrażenie, że to duża dysza powrotna do oo a nie na syfol. Syfolowe mają inne oznaczenie, przynajmniej te znane. Na podgrzew musisz patent wymodzić sam. Tu ci nie podpowiem. Ale nie rozwiercaj bo na 100% zepsujesz.
Niestety nie poradził sobie z tym. Ustawiona została pompa na oryginalne ustawienie 14,5 bar oraz powietrze. Piec po wymuszonym zapaleniu tzn po włączeniu się pompy należy go szybko wyłączyć i następnie nacisnąć start wtedy się uruchomi i pracuje do pełnego nagrzania kotła. Przy następnym uruchomieniu niestety nie zapali. Temperatura w kominie na wylocie...
Pojęcia "zbyt mało powietrza" nie stosuje się do tego typu sprzętu, raczej zbyt duża dysza? dająca za dużo paliwa.... lub nikła powierzchnia filtracyjna (zapchany lub za mały filtr).
Witam. Dla sprostowania. Fiat 126p z roku 1989 był to FL. Czyli duża imitacja plastikowych wlotów powietrza. Dysza wolnych obrotów elektryczna (elektrozawór). A nie elegant.
Świecą czarna brak powietrza zamknięte ssanie lub za duża dysza w gaźniku lub zapchany filtr powietrza i ciągnie dużo paliwa na razie tyle. Dodano po 3 Ten silnik jest na popychaczach i chłodzony jest powietrzem Dodano po 50 ???
Może tez być zbyt mały zbiornik, zbyt duża dysza w pistolecie jak używasz. Obserwuj ciśnienie na wskaźniku.
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
Duża dysza, 330 C, dobry topnik, minutkę grzania i schodzi jak złoto.
Nie ma jakiegoś wspólnego patentu, każda stacja jest inna, różnych technik się używa np. wstępne podgrzewanie na podgrzewaczu a dopiero potem nadmuch ze stacji. Sam to musisz wyczuć aby nie stopić plastiku. U mnie najczęściej szeroka duża dysza, temp 250 i nadmuch ok 5.
Witam, ja zmieniłem dyszę główną z 145 na 150, śrubkę od składu mieszanki paliwowo-powietrznej na 5,5 razy wykręconą i było wszystko OK, kręcił do 9,5 tys. na każdym biegu.
Ta duża dysza, na klucz 11, ma z boku malutkie otworki, i to je trzeba dokładnie wyczyścić.
Za duża dysza, napisz jaki to konkretnie produkt, np. dla malchem winymax dysza od 0,48 do 0,63.
To nie musisz zmieniać. Masz problem z gaźnikiem. Zle wyregulowany lub za duża dysza. Jaką dysze w gaźniku miałeś gdy silnik btl 50ccm a jaką masz obecnie?
Za bogata mieszanka biegu jałowego, skoro odpala na zimno od kopa (bez ssania). W pewnych sytuacjach takie problemy może sprawiać za duża dysza główna. Biorąc pod uwagę rocznik, cylinder pewnie jest już tulejowany i zazwyczaj największe problemy z prawidłową pracą silnika i strojeniem gaźnika wynikają z niewłaściwej obróbki okien po tulejowaniu (za...
Witam mi się nie wydaję że to jest wina zapłonu tylko jest za duża dysz jak ja zacząłem się bawić z dyszami to na 100 mi też tak strzelał a jak włożyłem mniejszą to chodził dużo lepiej.
Tak świece podmieniałem oczywiście,okopciło ja mocno aż nie chciała zapalić. Gaznik woogole wyglądał na nie rozbierany,że za duża dysza by mogla być?Jak właczałem ssanie to wtedy odpalała zimna to chyba dzialało. Tylko dlaczego cisnienie bylo w oleju,jak wyjąłem szabelke szedl dym.Jak wlalem nowy olej to po 3 dniach odpalania kosiary stal się czarny...
Potrzebujesz palnika do lutowania rur, tego do papy trzeba przerobić ( za duża dysza). Więc od razu kupuj palnik do lutowania, a nie do papy. https://www.obi.pl/lutownice/topex-zesta... Do niego trzeba końcowki na dużą butlę gazową, bo te węże palników są zwykle na małe butlę turystyczne, ale jak trafisz z końcówką...
Mam stację typu Martin z podgrzewaniem ale duża dysza jest z hotairem ,sprobowałbym podejść samą pompą wellera -moze bedzie bezinwazyjnie. Szukam tych mikrofonów na allegro i nie widzę.Jaki to musi być model mikrofonu? I właśnie przeczytałem ze uszkodzony pewnie po wanience:)
Prawdopodobnie zabrudzona dysza na palniku startowym lub szczelina na palniku startowym jest zbyt duża.
Ciężko będzie tam wyciąć pod odpowiednim kątem, jest ryzyko, że uszkodzą się pady lub przelotki, nieszczęście gotowe. Koniecznie podlać gniazdo topnikiem, można wzmocnienia pocynwać zwykłą cyną ołowiową. Hot w okolicach 350 stopni, duża dysza, średni nawiew, jeżeli nie masz podgrzewacza, to najpierw obleć płytę przez kilka minut z każdej strony trzymając...
Jest parę pytań bez odpowiedzi, i jak piszecie, że dysza za duża, to zaproponujecie taka żeby do takiej sprężarki z silnika od malucha była taka żeby nie trzeba było czekać aż się sprężarka nabije.
Gdzieś w internecie też taką rade znalazłem. Zrobiłem w ten sam sposób i... zgubiłem dyszę :P Jeszcze jej nie znalazłem... Jak jej nie znajdę to chyba to oleję - wystarczająco kasy zeżarła i nie chce mi się jej już naprawiać. Dodano po 6 Znalazłem. Niestety podgrzewanie nic nie dało chociaż sam element prawie świecił. Otwór tam gdzie powinien się znaleść,...
Mam zegary i różnica 1 bar zew Muszę jutro oblukać tzra może dysza za duża ? Albo tzr uszkodzony . Dodano po 25 Chwila zegary podpinam na wej. i wyj. z PC czyli na tloczeniu i powrocie z wymiennika
Witam, mam samochód Peugeot 307 2.0 2002r. Reduktor to Zavoli.Komputer po podłączeniu wyświetla Mi komunikat "zbyt duża średnica dysz" Możecie Mi podpowiedzieć jaka średnica dysz będzie dobra? Od jakiej ew. zacząć? Ta którą wykręciłem ma 6mm. Macie jakieś sugestie ew. co zrobić aby było lepiej? Przyznaję że zapoznałem się ze wszystkimi możliwymi instrukcjami,...
W połączeniu z Twoimi zmaganiami z pozostałych tematów zaczyna się to składać w sensowną całość. Wygląda mi to na totalnie rozregulowany/ zdekompletowany gaźnik. Obecne zalewanie odbywa się zapewne z układu biegu jałowego. Możliwe przyczyny: zamieniona dysza paliwowa biegu jałowego lub jej brak!, zatkana dysza powietrza biegu jałowego. Przy małym uchyleniu...
Nie koniecznie musi być duża pompa jeśli podzieli się na sekcje po 10 dysz 0,4mm. Wadą jest stosowanie bardzo dobrych filtrów mechanicznych i duża ilość sesji, 10 dysz to obszar zaledwie 20m2
Któryś z elektrozaworów puszcza. Który ? Ciężko stwierdzić.. W zależności od numeru seryjnego możesz mieć dwa lub trzy.
Witam. Swego czasu miałem podobne problemy co ty. Grzałem układ raz mniej raz dość mocno i zawsze po zdejmowaniu sita zabierałem większość kulek razem z sitem. Zanim odkryłem w czym jest problem uszkodziłem sito i przegrzałem układ. Rozwiązanie okazało się banalne. Problemem była zbyt duża dysza hotair. Myślałem że jak podgrzeję grubą dyszą cały układ...
masz do roboty silnik. na 99% tak jak pisano wyżej masz trafiony uszczelniacz wału korbowego- bo kopcenie z kosmosu się nie bierze. co do zalewania- na pewno nie jest to zawór iglicowy bo gdy tan jest trafiony to paliwo idzie ci przelewem i leje się za moto. może to być zbyt duża dysza główna, wyrobiony stożek iglicy, krzywa iglica, nieoryginalna iglica....
Przerywanie może być spowodowane dwoma rzeczami: 1. Przylewanie silnika (za duża dysza główna lub włączone ssanie) - wówczas silnik z trudnością uzyskuje maksymalne obroty. 2. Usterka instalacji zapłonowej. Druga sprawa - nie odłączaj masy od silnika, inaczej uszkodzisz moduł zapłonowy lub instalację elektryczną. W skuterach silnik łapie masę wyłącznie...
Szukam w necie,ale nic na ten temat nie mogę znaleźć.Mój kominek ma max energy input 1.8 - 2 KW min energy input 09 - 1.0 KW. To są dane na gaz ziemny G20 Jak to przeliczyć na gaz propan -butan to nie mam pojęcia.Pozostanie mi eksperyment taj jak Pan to zrobił. Znalazłem taką informację."NA reduktorze na wyjsciu LPG jest 37 mb. Najczęściej przy ciśnieniu...
Nie działaj przypadkowo. Miałeś dobrą dyszę poprzednio? Jaki rozmiar? Jaki powód wymiany? Jaki rodzaj gazu?
Sprawa załatwiona dysze wyregulowane na propanie czystym mała dysza z 0,69mm najlepiej spisuje się na 0,55 duża dysza 1,71mm na 1,35mm nawet przy propan butanie na 1,22 było już za dużo. Ciekawostką jest że propan mimo iż bardziej kaloryczny i teoretycznie powinien mieć mniejszą średnicę od propan butanu pozwala na użycie większych średnic otworów uzyskanie...
Bawić się w wymiany czego? Każdy gaźnik ma ściśle określoną średnicę gaźnika. To określa pojemność silnika którą może obsłużyć dany gaźnik. Jeśli drastycznie podnosisz pojemność silnika, to zbyt mały gaźnik nie poda dostatecznie dużo mieszanki. Podmieniając same dysze paliwowe, owszem, dostarczysz więcej paliwa, ale nie dostarczysz więcej powietrza....
Raczej odradzam zakup tego pistoletu ponieważ do malowania felg najlepiej sprawdza się pistolet mini z dyszą 1.2 Takim mini z tą dyszą spokojnie położysz też podkład tylko musisz brać poprawkę na to że nie jest to duża dysza także trzeba podkład odpowiednio rozrobić do odpowiedniej lepkości tak aby przeszedł przez ten pistolet i nakładać cienkie warstwy...
Mój pierwszy palnik zrobiłem również tylko z podgrzewanym zbiorniczkiem. Drążek dyszy był rozgrzewany przez gorący olej. Termostat zbiorniczka ustawiałem na 120 stopni C. Palnik odpalał niechętnie i nie zawsze. Z kotłowni rozchodził się zapach podgrzewanego oleju. Po zastosowaniu podgrzewacza drążka przed dyszą, nastąpiła duża zmiana. Dysza rozgrzana...
Żeby prawidłowo zlokalizować przyczynę, przez którą występuje usterka, należy wiedzieć: - jaki numer ma moduł nonox (aby móc stwierdzić, czy dany moduł w razie konieczność poprawnie przejdzie etap płukania) - jakie jest ciśnienie testu powietrza - jaka jest wydajność powietrza - jakie ilości dozuje moduł w teście - jakie jest ciśnienie robocze - jak...
Iglica nie jest od biegu jałowego ale opuściłem ją na max w dół. Gdyby była dysza za duża u kolegi tez by zalewało..
. nie wiem co zrobiłem źle, ale płomień u mnie wygląda jak płomień 1 . Ten skrajny z lewej? Z mało powietrza, za dużo gazu. W praktyce - dysza za duża, otwoty powietza za daleko od dyszy (skrócić rurkę z dołu, ponizej otworów).
Dysza jest przytkana, szybkość wypływu gazu za duża, mieszanka nieprawidłowa.
Ja do nN używam mocnej opalarki Metabo. Natomiast do SN tylko palnik z dużą dyszą.
Heh mieliście rację, pomoczyłem dwie świeczki w rozpuszczalniku z dwie godziny, przedmuchałem kompresorem i banglają :) A aprilia już prawie działa jak należy, musiałem wykręcić prawie na maxa śrubkę od powietrza, i już nie przerywa tak, mam seryjną puchę filtra i założyłem dzisiaj przy okazji wkład filtra nowy polini, dysza z tego co pamiętam 95, chyba...
Ja kiedyś próbowałem to zrobić. Gniazdko wylutowałem ale przy tych długościach to się powyginało. A potrzebowałem gniazdko. Jeżeli trzeba je tylko usunąć to bez problemu. Bierzemy taką małą opalarkę z supermarketu i trzeba dokupić osobno komplet dysz. Zakładamy najmniejszą i po 3 minutach gniazdko wychodzi. Specjalnie piszę małą bo ta duża ma za mocny...
A nadmuch jaki masz ?? Ja ustawiam zwykle na największy dysza średnia .. (Nic nie zdmuchnie jeżeli odpowiednio kieruje dyszę) i naprawdę szybko rozgrzewa ..
Materiał to sklejka 12mm. Mam problemy z kręgosłupem od basów po 120kg :). Niestety taka sklejka wymaga wzmocnienia maksymalnie co ok 20-25cm, co kosztuje więcej roboty. Zastosowanie sklejki 18mm i tak nie pozwoliłoby na niestosowanie wzmocnień, któe mocno zwiększają sztywność konstrukcji. Paczka jest ultralighweight rzędu niecałe 60kg, co przy ponad...
Nie jest to zbyt profesjonalne podejscie A co jest w tym nieprofesjonalnego? Jedyny problem jaki może się pojawić, to zbyt duża lub/i fikuśna dysza. ;)
Ustaw poprawnie rozrząd i śmigaj skuterkiem. Znaki na kole magnesowym ustaw "książkowo" oraz na wałku rozrządu - tłok w tzw. GMP (maksymalnie zbliżony do świecy). Duża ilość informacji na forach internetowych (ustawienie rozrządu w silniku 4 T). Nie zapomnij o zmianie dysz gaźnikowych, z uwagi na zmianę poj. silnika.
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
wydajność wtryskiwacza zależy od średnicy dyszy i ciśnienia gazu. Większa średnica dyszy to mniejesze ciśnienie gazu. Mniejsze ciśnienie gazu to lepsze warunki pracy wtryskiwacza, lepsza dynamika i precyzja dawkowania gazu. Oczywiście jest i dolna granica bo nie może to prowadzić do nadmiernego skrócenia czasu wtrysku. Dane wyliczone z podanego programiku...
Zawór rozprężny trzeba szukać przy parowaczach (tam skąd leci chłód) i jest na pewno nie jeden.. Ciśnienie jest wysokie, bo układ chodzi na maksymalnej wydajności, sprężarka jest praktycznie podlewana czynnikiem- to nie mroźnia. Przyczyny mogą być różne, właśnie czujnik zaszronienia, brak obciążenia cieplnego, lub zawór, zawory rozkręcone na maksa....
Dysza nie jest zbyt duża w stosunku do zastosowanego drutu?
Problem rozwiązałem samodzielnie. Kulka się odnalazła... w dyszy rotacyjnej. Średnica 6 mm nierdzewna. Kärcher taka znana dobra niemiecka firma, a nie potrafiła zrobić zabezpieczenia przed zgubieniem w.w. kulki... Wsparcie dla produktów dla klientów pogwarancyjnych zerowe, zamknięte wyłącznie dla ich własnego serwisu. Nowa dysza 150 zł podróbka, a 300...
Gdzieś na internetach widziałem, że można przestawić na włączanie poprzez podniesienie uchwytu. Sam o tym pisałem ;) Ale czy wyłącznie? Nie wiem, ja mam ustawiony standby. Pierwsze załączenie przyciskiem, potem sam się włączy. jeżeli wyjmę hota z podstawki w ciągu 10 minut od jego odłożenia. Tak dokładniej to turbinka nie wentylator, albo sprężarka...
Wtryski Magic też się za dobrze nie zachowują po dłuższych przebiegach. Może raczej jakiś Matrix? Co do kompletacji przedmiotowej instalacji, to zawsze intrygowało mnie, po co gaziarze do auta z pełną sekwencją pakują żółte Valteki? To, że wsadzili waldki w ogóle, to rozumiem - miało być najtaniej, ale czemu nie czerwone czy szare? Cena ta sama, a trwałość...
Może ten wątek koledze pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8...
Nie mają wpływu na spalanie, bo pod obciążeniem agregat używa dużej dyszy głównej, która nie jest regulowana. Jak nie szarpie, nie kopci, świeca nie jest czarna, to tak musi być. Chyba że masz wyciek.-)
Zaglądałem do gaźnika i zauważyłem, że dużo paliwa idzie do filtra powietrza, cała rurka była w benzynie, gaźnik to Delltoro 12. Dysza główna to 76 a a średnia to 45 a na małej nie widać jaki to rozmiar, czy ta dysza 76 nie jest trochę za duża?
Oczywiście, że wtryski za mało wydajne (nie przy tych czasach wtrysku PB). Tu tabelka się nie sprawdza i trzeba o większej dyszy ale przecież tragedii niema. Obserwując lambdę można to ustawić i do tego zaktualizuj sterownik do wersji plus a dostaniesz dodatkowe możliwości. Do tego auto można stroić na korekty OBD więc można to precyzyjne wystroić....
Farbą silikonową to zapomnij że tym pomalujesz no chyba że niezgodnie z za;leceniami producenta farby rozcieńczysz ja wodą.Przy silikonowej to nawet tańsze tłokowe agregaty wymiękają. Ja malowałem w zeszłym roku kreisel 006 , tynk baranek - najpierw próbowałem wałkiem specjalnym do malowania tynku -porażka, wgłębienia niedomalowane , wałek trzeba było...
Witam, mam problem z moim Kawasaki, motor jest świeżo po remoncie ale nie chce się wkręcać. Gaźnik regulowałem ale bez zmian, dalej świeca jest przylana i mam teraz dwie opcje albo dysza jest za duża albo zapłon źle ustawiony i nie spala paliwa. Dysza w gaźniku to 128.
Jeśli jest tak jak mówię, to automatycznie otwory w dyszach są większe i może się zdarzyć że zbyt duża ilość gazu nie pozwala na uzyskanie dobrej mieszanki , zespół gazowy może też być przestawiony . Pytanie tylko czy i jak próbowali go odpalić Zwyczajnie potrzebujemy więcej informacji
WITAJ DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDZ PŁOMIEŃ NIE SIĘGA DO PALNIKA TO JEST FAKT . JAK TO WYREGULOWAĆ , DYSZA JEST BARDZO DUŻA OTWÓR W NIEJ JEST DOŚĆ DUŻY WŁAŚNIE JAK ZWIĘKSZYĆ PŁOMIEŃ GDZIE SIĘ REGULUJE PRZY KURKU "POKRĘTLE'' BARDZO PROSZĘ O POMOC DZIĘKUJĘ.
Jeśli mnożnik wychodzi około 1 to jest dobrze. Wywala błąd zbyt dużych dysz? Jeśli nie to nie ruszaj. Gdy początkowo robiłem autokalibrację na 1.2bar to wywaliło błąd zbyt dużych dyszy. Po zejściu na 1.1 i ponownej kalibracji błędu nie ma.
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
Typowa chińszczyzna na modułach IGBT z jonizatorem HF'u. Jeśli nigdzie nie widać fizycznych objaw uszkodzenia (tzn coś nie wybuchło) to w 90 % stawiam na palnik. Albo elektroda juz kijowa albo dysza już ma za duża średnicą. Bo skoro daje iskrę to na pewno blok mocy chodzi. Sprawdź jeszcze masę czy nie przerwała się gdzieś bo jak obwód się nie zamknie...
Wymień lub napraw gaźnik. Pływak zawieszony, albo zanieczyszczony zaworek odcinający paliwo. Daj od razu większą dyszę paliwową na pojemność 70ccm.
Po pierwsze maluch ma 652ccm na dwa gary w czterosuwie. Czyli jeden gar ma 326ccm i zasysa powietrze co 720° obr wału. To jest prawie tyle samo co wsk 173ccm co 360°. Druga sprawa to przelot w maluchu 23mm w wsk 26mm ( to nie aż taka duża rużnica). Dysza w maluchu 115 w wsk 100 więc pasowałoby zmienić. Po trzecie elegant na oryginalnym gaźniku idzie...
Krups na chwile obecną ogarnięty wstawiłem jak kolega proponował 100k+22k. Takie miałem dostępne na miejscu. Kawe robi dobrą temperatura kawy ok70 stopni. Fusy kształtne. Zrzuca ciśnienie nie paruje wew. Jedyny minus to duża ilość pary w tym zbiorniku ciśnienia i z dysz jak by dawał bardzo gorącą wodę czasem wręcz chlapie to wodą z parą. Na chwile obecna...
(at)fi-paldi święte słowa. Pomyśl ile ludzi nie powinno jeździć skuterami i małymi motorkami bo przecież gorąco. To najlepsza pora na jeżdżenie. Najwięcej frajdy jest ,a nie jak jest zimno to aby ręce marzną i w ogóle. Dodano po 2 (at)radarator dziś się przejechałem i rzeczywiście na mniejszej dyszy nie taktuje i obroty od razu robią się wolne po puszczeniu...
Problem z nie odpalającym skuterem rozwiązany teraz jest taki problem ze ciężko odpala i chodzi na wysokich obrotach nie reaguje na wykręcenie śrubki wolnych obrotów i nawet jak ta śrubkę wykręcałem to się obroty nie podnosiły i trochę z gaźnika pryska paliwo ale myśle ze dysza nie jest za duża Dodano po 9 Może opuszczenie iglicy coś da?
Witam i pozwólcie że się podłączę Do pytania klejenia się drutu do dyszy. Dawałem różne prędkości podawania drutu i odległości do materiału spawanego. Po odklejeniu znów to samo. Dopiero jak daję nową końcówkę bardzo krótki czas jest dobrze. Podajnik jest oryginalny w migomacie. Jeszcze jedno. Dysza i drut 0.6 więc dysza nie jest da duża.
a kręciłeś pokrętłem przegrzania ? Wiesz o co pytam ? Zmniejsz wydajność pompy c.o. do minimum , a parowanie wzrośnie. Dodano po 12 a kręciłeś pokrętłem przegrzania ? Wiesz o co pytam ? Jeśli nie kręciłeś to nie dotykaj bo fabrycznie przegrzanie dla zaworu przeznaczonego do R407c ( jest tak oznakowany na "talerzyku")Zmniejsz wydajność pompy c.o. do...
Chyba gaźnik jest źle ustawiony, może zapomniał Pan włożyć iglicę do przepustnicy albo dysza średnich i wysokich obrotów jest za duża? Może poziom paliwa w gaźniku jest za wysoki.
W sensie kompletności gaźnik jest ok, po przeróbce wymieniałem dyszę główną. Najpierw na 85, ale okazała się że za duża (zbyt bogata mieszanka). Potem na 78 i jest ok. Dysza wolnych obrotów też jest ok.
W najgorszym wypadku będzie potrzebna wymiana dyszy głównej. Kiedyś przeszczepiłem dla odmiany Jikova 36mm od CZ514 do ETZ250. Dysza 150 okazała się za duża i optymalna okazała się 140.
Czyli im większa dysza tym łagodniej piaskuje? Czym mniejsza chyba. Większa dysza, mniejsze ciśnienie, mniejsza prędkość piasku, słabszy efekt, ale na większym polu powierzchni. Dobre do aluminium przykładowo.
Kiedyś robiłem motocykl, który miał nieprawidłowo tulejowany cylinder i niepasujące do siebie części z różnych roczników. Po ogarnięciu okazało się że podobnie do szarpania/przerywania na 1-2 biegu lub powyżej 2 biegu, powodem była przepustnica z iglicą od innego modelu gaźnika. Po wymianie było lepiej. Gaźniki w seryjnie blokowanych pięćdziesiątkach...
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Iskra jest duża i bije jak wściekła. Dysza w palniku nie daje gazu dlatego nie zapala sie płomyk. Po podgrzaniu diody jonizacyjnej zaplaniczką, zaczyna lecieć gaz z dyszy, pojawia sie płomyk a nastepnie cała reszta zostaje odpalona. Takie są moje obserwacje.
Siemanko! Mam problem ze skuterem 4T. Ostatnio zmieniłem cylinder na 80, razem z głowicą, większą dyszą, odblokowanym modułem, rolkami 7.5g, a maksymalna prędkość to 55 km/h - nie poleci więcej. Dodatkowo, po przejechaniu 300 km zaczął kopcić na niebiesko. Na początku tylko na zimnym, a teraz nawet na rozgrzanym. Co może być przyczyną tego? Ktoś coś...
Czy mogę sobie kupić inny nie orginalny gażnik do simsona s51? Nie ten zwykły tylko taki z większymi dyszami itd.
Pod tą czarną obudową jest sprężyna ale widzę że już inżynierowie pomyśleli jak zrobić by się do niej nie dostać. Jedynie nowy zawór. Próbowałeś smarować go wazeliną lub specjalnym smarem do Karcher?
Kolego WędkarzStoLica a liczyłeś może wydajność swojego kompresora? Ile tam wychodzi. To że butla 70 to wcale nie oznacza że piaskować się nie da jak sprężarka duża :P Jaka dysza itp? Ja w każdym razie nakręcam się na coś większego...tzn sprężarkę 3090- to w zasadzie już ustalone. Teraz tylko rozkminiam czym ją napędzić i najbardziej podchodzi mi spalinowyc...
Filament nie ślizga się, lecz gdy następuje taka przerwa następuje takie "przeskoczenie "jakby cofnęło ekstruder o jeden ząbek Na początek załóżmy, że drukarka jest OK. Ekstruder nie ma siły przepchnąć filamentu i "gubi kroki" 1. Przytkana dysza 2.Ustawiona zbyt niska temperatura druku - podnieść. 3.Zbyt duża retrakcja i cofa filament do zimnej częsci...
Nie do końca rozumiem. Mam jedną dysze orginalną z węglika spiekanego 2mm. I na samym końcu niczego takiego nie ma.. chyba że to dopiero przy większych dyszach...?
Ja mam Termet GCO-19, powierzchnia grzewcza ok. 120 m2, przy temperaturze na zewnątrz -10 potrafi zużyć ok. 16 m3 gazu. Twój jest mocniejszy (większe średnice dysz), ale zużycie za duże. Próbuj eksploatować piec na mniejszej mocy- moc można regulować wewnętrznym wkrętem. Obserwuj kolor spalanego gazu - powinien być niebieskawy, a nie żółto-pomarańczowy....
Ponawiam pytanie, Jaką największa dyszę pistoletu do piaskowania moge zastosować do sprężarki ze zbiornikiem 100 l, wydajności teoretycznej około 600 l/min
Nie widziałem takowych, są ceramiczne nieprzezroczyste, po co mam oglądać elektrodę schowaną w dyszy podczas spawania? bo jeśli chcesz uzyskać ładna z wyglądu spoine i w kolorach tęczy to najłatwiej jest to zrobić spawając soczewka z dużą dyszą , a jeszcze łatwiej soczewką ze szklaną dyszą i mocno schowaną elektrodą , wtedy gaz osłonowy dzięki niezaburzonemu...
Większa dysza główna to nie wszystko. Iglica w tym gaźniku jest zablokowana (aczkolwiek występowały dwie wersje). Poza tym do tuningu to lepszy byłby inny nieco większy gaźnik z odblokowanym króćcem ssącym. Spróbuj jeszcze z pominięciem regulatora napięcia - żeby było zasilanie cewkomodułu, trzeba zewrzeć przewód żółty i biało-niebieski. Jeśli chcesz...
Dokładnie tak im większy palnik tym większa dysza. Powodzenia
Nie miałem nigdy przyjemności rozbierać takiej nagrzewnicy i nie wiem jak jest zbudowana. Przezbrojenie na gaz ziemny będzie się wiązało z włożeniem większej dyszy. Jakiej dokładnie? Trzeba to zrobić doświadczalnie. Ciśnienie w rurze gazowej wynosi 20mbar. Reduktora nie potrzeba w ogóle.
47-52 mały palnik; 60-70 średni palnik; 78-80 duży palnik , rozmiary zależą od modelu. Pozdrawiam.
Odnowię temat. Mam teraz chiński kompresor 60 l i nie wyrabia mi jak używam np. tzw. bączka czy też zwykłego klucza pneumatycznego. Zastanawiam się co wybrać, na allegro dziwnie opisywane są wydajności jedni opisują ją jako efektywną a inni podają dwa razy większą. Która prawdziwa i jak to rozumieć? Budżet ok 2 tys. Myślę, że najlepsza butla to 200...
w końcu udało mi się dojść do ładu z migomatem, jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc. po prostu wraz z migomatem nie dostałem tzw. dyszy łuski (na zdjęciu) bo nie wiem czy tak się to na pewno nazywa. http://obrazki.elektroda.net/33_12010962... dysza łuska
A witam szanowne towarzystwo. Samo powiększenie gardzieli w kolektorze spowoduje lepszy dopływ mieszanki. Niestety w gażniku należy rozwiercić drugą tę dłuższą większą dyszę. Bo do tego potrzeba więcej paliwa. Niestety fabrycznych dysz nie spotkałem . A rozwiercanie może skończyć się różnie , polecam wiertło 0,7-0,8mm. Rozwierca się otworek na czubku...
Skoro kompresor ma na wydechu 440l/min, a odwadniacz 3000l/min, to na co ci większy? Dysza 3mm przy tej wydajności kompresora to będzie tylko "zakurzać" pomieszczenie a nie piaskować. Ja mam realną wydajność kompresora 600l/min przy ciśnieniu 5,5 bara i na dyszy 3mm nie daje rady. Kupuję piasek płukany w kopalni, suszę i przesiewam przez sito o oczkach...
jaka jest największa dysza która wejdzie do gaźnika 16N3-4
Prędkość to raczej drugorzędny temat,... Ale jednak gonisz: Prędkość druku 150mm/s. To całkiem duża prędkość. Może być tak, że plastik nie zdąży się odpowiednio rozgrzać i dlatego się nie skleja. Zwłaszcza przy dużej dyszy (nie piszesz jaka). Dlatego musisz forsować temperaturę. To z kolei - oprócz degradacji bowdena - powoduje wycieki i nitkowanie....
duża kosiarka duża czcionka duża procedura
konwertery triax tomtom dożywotnia tech2 naprawa
protokól pomiarów protokól pomiarów
Skoda Fabia - Wszystkie kontrolki zapalają się podczas jazdy Skoda Fabia 1: Opadające wskazówki i kontrolki