Jest również R380 na PDE.
Kompresja silnika zmierzona ok. Wtryski wymienione na nowe. Moc silnika wzrosła jednak spalanie nadal zbyt duże. Co jeszcze może być przyczyną?
PDE da sie sprawdzić a HPI niestety nie (jedynie testy komputerem w silniku) Najczęściej przyczyną jest zużycie elektrozaworów dawki i kąta wtrysku. W HPI można pokusić się wymienić oringi uszczelniające oraz je wyregulować, i tyle w temacie.
Witam. Dołączę się do tematu. Mam scanię R500 euro 5 streamline z przebiegiem 140tkm zwykła turbina PDE. Z tym, że jest to samochód z roku 2012 i długo stał. Problem jest tego rodzaju, że nie ma mocy w porównaniu z man-em tga 440 euro 5 nie ma szans. Ma bardzo duże spalanie 35, 36 litrów i tak, zostały wymienione pompowtryskiwacze w serwisie i sprawdzony...
Wymianę wału oraz naprawę tego silnika niestety ale uważam za nieopłacalną. Zapewne wałek rozrządu jest podtarty, pomowtryskiwacze przypuszczam tez nie pośmigają długo, a jak dobrze wiemy nie jest to tania sprawa w tych silnikach dodając cewki i inne rzeczy które mogą wyjść w trakcie remontu rezygnuję. Nie będę wspominał o spalaniu tego auta przed usterką...
Scania zanim nie nagrzeje się , ma zwiększoną dawkę wtrysku, niezależnie od tego, przy niskich temperaturach produktem spalania są duże ilości pary wodnej- białe tumany niby dymu- trochę to jest zasługa intercolera. Zjawisko jest normalne skoro po nagrzaniu jak piszesz ustaje. Czujnik doładowania wymienia sie gdy dymi na czarno cały czas, zwlaszcza...
scania duże spalanie duże spalanie duże spalanie peugeot
kierunkowskaz ibiza wysoki napiąć wskaźnik amica kuchenka
hisense telewizor zagłuszacz schemat
Audi A8 D3 – nie gaśnie podświetlenie zapalniczek i przycisków MMI po zamknięciu auta Bezpiecznik świateł cofania naczepy DAF XF 106