No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Zacznij od podłączenia pod Star Diagnosis, powinno ci samo wyjść, co jest nie tak. Żadne czyszczenie przepływomierza, odpinanie sond nic nie da. Do tego, tam rozsypywały się na potęgę wiązki elektryki silnika. Od tego trzeba zacząć.
...Czyżby wychodziło na to, że moc kotła jest za mała?? No i to jest najgorszy wniosek jaki mogłeś wyciągnąć. Producenci i dystrybutorzy kotłów i węgla czekają na takich właśnie jak ty. Większy kocioł, to więcej paliwa, czyli większa kasa. Być może w twoim domu zdałby egzamin kocioł 20 kW, ale z podajnikiem. Jednakże taki kocioł też potrafi zeżreć,...
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Czyli map sensor. Sprawź szczelność wężyka(sciąg z podłączenia z kolektorem i spróbuj "zasysać"(na zgaszonym silniku oczywiście:D). I wyczkę od niego-czy ma dobry kontakt. Jeżeli to wszystko ok, to pewnie trzeba będzie kupić nowy czujnik.
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Wszystkie to wszystkie. No chyba że chcesz tłoków szukać w misce olejowej :D
A sprawdzałeś czy nie łapie fałszywego powietrza? Sprawdź jeszcze sonde lambde
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Jedna sprawa odnośnie zmian procentowych spalania.Zwróć uwagę że po każdej zmianie co 5% ,będziesz miał 100 % itd. itd.Dlatego też sugerowałem zmiany ustawienia,ich zapis i sprawdzenie aż do skutku.Potrwa to chwilę ale ustawisz spalanie na odpowiednim poziomie.Co do lampki poduszek,sprawdź połączenia elektryczne.
Intake air temperatur sensor : między zaciskami 4 i 5 - zapłon wyłączony, wtyk rozłączony 1. temp. 0st - 4800-6600 om 2. temp.20st - 2200-2800om 3. temp.40st. - 1000-1400om
benzyny mi wychodziło ok 8,5-9l a gazu ok 12-13 Pytanie kiedy tyle wychodziło na benzynie, bo jeżeli dawno temu, to warto byłoby to sprawdzić na nowo jaki apetyt na benzynę ma silnik, bo od tego zależeć będzie ile będzie konsumować gazu. Taki test aby był wiarygodny trzeba by zebrać na dystansie ok. 1000km (nie od tankowania do tankowania) i od razu...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Takie mapy zostały zmodyfikowane we wsadach z pierwszego postu . https://obrazki.elektroda.pl/4447100000_...
Masz 2 sztuki PS-CC1? Bez tego nie zbierzesz map.
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Reduktor możesz próbować regenerować są zestawy naprawcze a czy się opłaca to nie wiem pewnie cały jest zasyfiony i nie wyrabia a wtryski pewnie już klekoczą jak bociek .
Może banalne pytanie... Nie ma nigdzie wycieków ? Pomóc może w tym wypadku jedynie ceramizer, sam miałem problemy z kompresją i uszczelnieniem do tego stopnia, że rano musiałem kręcić go parę razy zanim odpali. Drogi jest, około 70 zł za tubkę ale się opłaca ! Lepsze to niż dawać na remont silnik, nie kupuj żadnych Moto doktorów bo nie przyniesie efektów,...
Witam. Podam najpierw to do wyświetla mi się na ekranie po naciśnięciu klawisza funkcyjnego F2, bo to może jest istotne dla ustawień, które u mnie funkcjonują (szczególnie pogrubiony parametr): ID Vehicle : Uniwerseel 4/6/8 Cil Version Source : S207 Version Parameter : P50 Engine Set : 280/101 Idlle_Level : 2.20 bar Low_Level : 1.70 bar Parametry które...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Wracaj do gazownika. Niech sprawdzi szczelność - jak będzie OK, to ponowna regulacja.
Witam serdecznie kolegow z forum, po wymianie wkladu katalizatora auto stalo sie bardzo zrywne, oczywiscie jak na 75 km. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i na przyszlosc, jak ktos bedzie mial podobne objawy to juz wiadomo. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow i do zobaczenia przy kolejnej usterce. P.S. udalo mi sie z thali 1.4 8V wycisnac 176 km/h, moje...
Po pierwsze sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony, najlepiej nie u tego majstra, który robił Ci uszczelkę.
Wiesz ja jestem do twojej opinii spokojnie ustawiony. Niestety pali więcej jednak to nie drastyczne różnice. Jadę często górach Limanowa ,Zakopane , Niedzica i nie Zakopianką tylko Gdów i Stare Rybie. To są góry i tam mam mniejsze spalanie niż w korkach w Krakowie.
Z tego, co piszesz, to reduktor został dobrany "na styk", bo przedmiotowe auto ma tak właśnie koło 100 KM. Ty powinieneś mieć reduktor 140HP. Raczej nie powinno to powodować zwiększonego zużycia LPG, ale na pewno nie jest OK. zależy jeszcze jak ktoś ten reduktor ustawił. Sam kontroler jest dobry, ale nie podałeś, jaki masz mieszalnik. Jak go nie ma...
To co podejżewałem,sonda do wymiany.
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Zawór przelewowy xxxxxxx082 lub mechaniczna pompka zasilajaca.
Dokładnie tak
Tak, zuzlowanie jest powodowane duzym nadmuchem. Podobnie dzieje sie w paleniskach kowalskich gdy kowal wlaczy dmuchawe. tak kombinuje jakie bylo by kozystniejsze ustawienie tego kotla, ale nic mi tu nie pasuje, bo te wszystkie ustawiania to o D... rozbic. Kociol na paliwo stale powinien chodzic caly czas tylko z rozna iloscia paliwa, a tego u ciebie...
Tak czy zimny czy ciepły jest to samo i jeszcze jedno co zauważyłem bardzo wcześnie zmienia biegi. Wciskając pedal w podłogę pomijając jeszcze kikdown auto słabo kręci dochodzi do 1400 Max i zmienia bieg czym większy bieg zmienia to jeszcze wczesniej dopiero na kikdown skręca cię powyżej 1500. Do katalizator się jeszcze nie dobieralem czy wystarczy...
Tak, nawet wymieniony na nowy i bez zmian. Dodano po 4 Jak odłączę ustrojstwo to tak samo jest bez zmian z tym ze dawkowanie paliwa jest bardzo rozbieżne ale zmian po za tym nie ma ani przy wyższych prędkościach ani przy mniejszych, on i tak działa tylko kiedy jest na jałowych obrotach potem się wyłącza powyżej 1500obr
Epic z tego co pamiętam miała od przodu zaślepkę którą wykręcasz i wkręcasz blokadę tak jak na wał, i regulujesz kołem od rozrządu ustawiając wszystko na znaki. Wracając do nieszczelności to to nie ma wpływu na spalanie chyba żeby jest wyciek paliwa
Zadzwoń do serwisu . Proste.
Sonda działa poprawnie - nie ma cudów żeby to stało na jednej pozycji idealnie.
A co z tym otwarciem przepustnicy tak powinno być?
Auto dymi pod obciążeniem?
Tak błąd P0301 , P0304, P0300
U mnie w sienie 1.6lpg przyczyna był CZUJNIK CISNIENIA PALIWA. Po wymianie auto na gazie nie bierze benzyny i nie smierdzi w kabinie benzyna.
Niestety ale pompowtrysków Cummins się nie regeneruje. Brak części zamiennych i maszyn do ich testowania Witam Współpracuję z firmą do której wiele razy oddawałem wtryskiwacze HPI do przeglądu i czyszczenia. Zawsze dostawałem wydruk z maszyny do testowania z parametrami wtryskiwacza więc raczej takie maszyny są. Z tego co wiem to w Polsce jest tylko...
Witam, posiadam Golfa III z 93 r z silnikiem 1.8 75 KM mam problem ze spalniem.tam jest elektrowtrysk i mialem czujnik od spalania zepsuty pojechalem do mechanika i zostal wymieniony a spalanie dalej sie niezmejszylo pali mi w miescei 13 l przy spokojnej 18l przy takej norlamniej a na trasie pali mi 10 l co moze byc powodem tego???
Może ktoś ma serwisówkę gażnika do briksa 15,5km diamont OHV, chodzi o układ sprężyn regulatora obrotów.
mam identyczne autko :) niesamowity komfort jazdy i aby dzieciaczaki wsadzić w foteliki nie muszę się gimnastykować a auto fakt pali wg komputera 12.5 l/ 100 km aLE ZBIORNIK NA PALIWO - JAK SĄDZĘ jest z innego samochodu bo spalanie liczone od pełnego tankowania jest miedzy 11 a 12 l lL. tak to fakt dużo...
Troszkę daleko żebym podjechał
dlatego pytam bo moje ostatnie poszukiwanie kogos kto HPI regeneruje były wiele lat temu , i czasami cos sie zmienia , bo jak np wczesniej jak nie regenerowali wtrysków do DAF 106 polift to obecnie już regeneruja , zreszta przecież Scania dokładnie to samo robi oni po to zabieraja stare wtryski bo przecież to co dostajesz to nie sa nowe wtryski fabryczne...
Co za dureń wstawił tam kocioł 25kW, jak wystarczyłoby 10kW. Ten kocioł ciągle chodzi na rozruchach, popracuje kilka minut i staje. To jak jazda w korku vs autostrada. Taki kocioł ma moc minimalną w okolicach 7-8 kW czyli tyle ile ten dom potrzebuje w najzimniejsze dni z temperaturą -20 w ciagu dnia! Czyli nigdy nie moduluje tylko rozpala sie i gaśnie....
Katalizator jest, a po drugiej sondzie ani śladu(brak gniazda do wkręcenia sondy ani żadnych odłączonych luźnych kabli)
Sprawdzić kąt synchronizacji, Vag > silnik > bloki pomiarowe > grupa 4 poz 4
swiece sprawdz na poczatek, kable, przewody WN, palec i aparat
Witam Mam taki sam problem , węgiel się nie dopala,dużo spieków,na 3 dni pożera mi jakieś 4 worki węgla ,bardzo dużo Mam sterownik st 37n rs Piec firmy ognik 17kw Moje ustawienie Co 55 Cwu 50 Czas pracy 9sek Czas przerwy 55sek Praca w podtrzymaniu 20 sek Przerwa w podtrzymaniu 25 min Opóźnienie podajnika 16 sek Opóźnienie wentylacji 16 sek Histereza...
duże spalanie peugeot duże spalanie seicento nissan duże spalanie
pilot valeo mocowanie napędu przepustnica elektryczny
lodówka bosch kgn39 zabezpieczenie sprzętu
Termet Silver Pro - problem z wygasaniem pieca przy niskich temperaturach Brak reakcji potencjometru balansu w Radmor 5102