Diagnostyka wykazała tylko te trzy błędy mechanik polecił mi wymienić map sensor to i tak nic nie dało samochód nie równo pracuje pali bardzo dużo ;/ i dlatego pytam czy ktoś miał taki przypadek i może mi coś doradzi żeby nie wydawać bezsensownie tyle pieniędzy bo ja sprawdziłem elektrykę i nie mam pojęcia co to może być Dodano po 26 właśnie teraz czytałem...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Ciśnienie reduktora jest dobre i tego nie będą ruszał. Wyjeżdżę jeden zbiornik i zobaczę spalanie. Zastanawiam się jeszcze, czy nie spróbować przemyć wtryski. Taka ciekawostka o BRC. Przy demontażu rozleciał się czujnik temperatury. Różnica w cenie reduktora z czujnikiem i bez wynosi 10 zł, natomiast sam czujnik 52 zł :-x Dodano po 6 Jest dobrze, żadnych...
Remont silnika zniweluje spalanie ? Pozdrawiam
Witam. Przeczytałem chyba wszystkie posty ale nie znalazłem podobnego problemu. Na początek powiem że wymieniłem filtr powietrza i filtr benzyny, świece oraz przewody WN. Wymieniłem również silniczek krokowy ponieważ wolne obroty wariowały. Jakiś czas po tym zaczęła się zapalać kontrolka wtrysku paliwa, porządnie przegoniłem sejka i niby pomogło, bo...
Napisałem tak, ponieważ ostatnie skoki cen oraz różnice w cenach w zależności od miejsca w Polsce są tak duże, że podanie kwoty to takie małe nieporozumienie. Oczywiście w domyśle pozostawiam fakt, że to pewnie 95 oktan. Sprawdź jak Ci koledzy podpowiadają czujnik temperatury. To podstawa. Pisz jakie rezultaty. Jeszcze jedno. Rozumiem, że autkiem jeździsz...
Prawdopodobnie szczotki alternatora do wymiany. Jeśli to nie pomoże do sprawdzenia będą diody i wzbudzenie. Sprawdzić też trzeba przewody od alternatora. Spalanie wzrosło być może przez spadek temperatury otoczenia. Sprawdź dokładnie ile pali samochód bo pisanie 50 zł = 80km to bardzo duże uogólnienie, -trasa czy miasto?
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Witam mam taki problem z moim Seicento ponieważ kiedy zatankowłem do pelna butlę z gazem to zrobiłem na niej niecałe 200km (jeździłem cały czas po mieście) ale dla mnie to i tak za duże spalanie. Mam instalację gazową pierwszej generacji. ProsZę mi pomoc czy cos podpowiedzieć bo jak 30 litrów gazu na 200 km to jest jednak dużo.:(
Bardzo enigmatyczne. W każdym aucie zimny silnik pracuje mniej lub bardziej "twardo". Tłuc się może rozrząd i jednak bym się tu przyjrzał. Przytarty tłok w końcu porysowałby cylinder i miałbyś duże spalanie oleju. Luzy na układzie korbowym słychać bardziej na gorącym. Sprawdziłbym z ciekawości, jak buduje ciśnienie oleju.
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
witam mam problem z moim fiacikiem. strasznie dużo pali bo aż 14 litrów i wszystkiego nie przepala bo paliwo dostaje sie do oleju, swiece cały czas sa zalane. wymieniłem swiece,cewke.kable i nadal sie to dzieje mam nadzieje ze ktos mi pomoże
Witam Panowie mam problem podczas jazdy gaśnie samochód seicento 900 bez gazu. Poniżej opiszę towarzyszące temu zjaiwska: - najczęściej pomaga redukcja i samochód odpala / zwiększają się obroty i ponownie jazda jest kontynuowana. - czasami samochód muszę zatrzyamć ( redukcja nie pomaga ) kręcę i czasami odpali czasami przepchnę go trochę i dopiero odpala...
Witam. Mam problem z prądem w moim Fiaciku. otóż często zdarza się tak że na pewną chwile tak jakby dostaje podwójną dawkę prądu(zwłaszcza na zimnym silniku) podczas jazdy światła świecą na maksa mocniej,wycieraczki chodzą dwa razy szybciej, dmuchawa mocniej dmucha i radio się rozłącza. Po paru sekundach wszystko wraca do normy i za jakiś czas zaskoczy...
Dzień dobry, Dziś próbowałem odpalić auto ale po przekręceniu stacyjki zaczął szaleć przekaźnik od zapłonu chyba - ten czerwony pod maską z prawej strony. Sprawdzałem na innym i jest to samo. Do tego wszystkie kontrolki mrugają, auto oczywiście nie odpala. Odłączyłem centralny i alarm. To samo. Wyciągnąłem też cały licznik i przekręciłem stacyjkę bez...
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
Siema. Grubsza sprawa, pomocy! ? Już wszystko opisuje. Seicento 900 bez gazu. Od paru miesięcy problem z gaśnięciem podczas dojeżdżania np. do świateł (powiedzmy 60 km/h, 5 bieg i przyhamowywanie). Po jakimś czasie zapaliła się "marchewa". Jak gasł podczas dojeżdżania to go ze sprzęgła odpalałem i dało się uratować. Jak już zdechł to raczej odpalał...
Panowie, co to za błąd odczytany Launchem "[3,1,7,0]" ? Launch nie podaje opisu tego błędu, tylko kieruje do podręcznika serwisowego Fiata. Silnik przerywa, jakby chodził na dwa cylindry i śmierdzi niespalonym paliwem, cewki sprawdzone, połaczenie cewek z ECU sprawdzone, przekaźnik EC sprawdzony, świece i przewody świeżo po wymianie. W ogóle co może...
Witam mój problem polega na tym. Przy dodaniu gazu auto zaczyna sie dusić i gaśnie. Włącza się od razu kontrolka wtrysku. Tak jakby brakowało mu paliwa. Z jazdą do tyłu nie ma problemu. Fiat Seicento rok 2000 1.1 benzyna Wymieniłem już: -świece + kable -Pompę paliwa wyczyściłem -wszystkie wtyczki wyczyściłem -przepustnice gaźnik wyczyściłem, wtrysk...
Witam Mam problem z samochodem - Seicento 2001r 1.1 MPI. Samochod nie wiadomo z jakiego powodu co jakis czas gasnal,po chwili odpalal i moglem jechac dalej.Ostatnio jednak gasniecie stalo sie nagminne, gdy zgasnie juz nie rusza:(Chwilowo pomagalo tylko odlaczenie akumulatora. Dodam, ze po tym jak silnik zgasnie slychac nierownomierne odglosy pompy paliwowej,nie...
Witam, problem jest następujący: autko jest zagazowane i jeszcze do niedawna zdarzało mu się, że po zagaszeniu go na gazie, ponownie zaskakiwał po drugim kluczyku. Ostatnimi czasy poprawiło się to chwilowo i odpalał za dotknięciem (pod warunkiem, że akumulator miał na tyle prądu żeby nim zakręcić) Na początku tego tygodnia padł mi ten akumulator i przez...
Witam Wszystkich! Mam problem z kontrolerem wtrysku benzyny. Otóż silnik po rozgrzaniu, kiedy zaczyna czytać sondę lambda bardzo kiepsko przyspiesza (przy dużym uchyleniu przepustnicy w stanie pełny wtrysk + brak korekty lamba) problem nie występuje. (Na zimnym też jest ok.) Niestety wskazania testera lambdy wykazują że napięcie sięga poprawnych wartości...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Witam. Posiadam seicento 900 99r z lpg po przekręceniu zapłonu swieci się tylko kontrolka ładowania i oleju.Z tego co kojarzę powinna się świecić jeszcze tak zwana marchewka ale się nie swieci.Jaka może być przyczyna? Dziękuje za pomoc z góry. Pozdrawiam
panowie pilnie potrzebuje pomocy mój seiciento gasnie i p[o pół godz czekania odpala i jedzie dalej może miał ktoś taki problem?
Witam! Mam problem z moim uniakiem silnik 1.0 fire i.e 96' rok 45 koni. Podczas diagnostyki euroscanem , przez program visa 1.83 za każdym razem są inne błędy, mało tego, do tego wychodzi duże spalanie około 8'5-10 litrów na 100km. Jeżdżę bardzo spokojnie i oszczędnie. komputer pokładowy w moim fiacie to BOSCH. Podczas diagnostyki również gdy zwiększam...
Niestety nie masz racji kolego. Duże pojemności i duża moc są dla zakompleksionych ludzi, 90 KM dieselek w zupełności wystarcza, nawet jak auto waży 1,5 tony. Tak przynajmniej wynika z doświadczeń, którymi tak chętnie dzieli się z nami kolega SauerMauser. Dla Ciebie wystarcza, a dla zakompleksionych nie...A ten zakompleksiony lubi przycisnąć kickdown...
Albo czujnik temperatury cieczy.
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Witam. Prawie 30l/100km benzyny "spalało" mi swego czasu Seicento 1,1MPI (40kW) :) Brak mocy, czarny dym z rury wydechowej itp - a najciekawsze to, że brak błędów w ECU. Przyczyną była uszkodzona I sonda lambda, ale na LPG chodził prawidłowo, zużycie gazu ok 9l/100km. Sprawdź działanie emulatora wtrysków i czy jest on prawidłowo zainstalowany - może...
kupiłeś teraz czy masz już dłużej ? pytam odnośnie osiągów ten samochód jak jest sprawny, ma osiągi na poziomie seicento 900 i możesz po prostu odczuwać, że jest słaby, a on tak ma.
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Witam, ostatnio mam problem z moim Seicento 900 '99 r. Przeglądałem tematy o kontrolce wtrysku, ale albo cały czas się komuś pali, albo od czasu do czasu, a moje pytania są konkretne: 1. Czy przy bardzo wysokich obrotach, np. podczas ruszania z pierwszego biegu z piskiem opon (taki drastyczny przykład) ma prawo zapalić się kontrolka wtrysku? 2. Czy...
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Sprawdziłem czujnik inną metodą, bo metodą podmiany na inny i jak na razie zapalił praktycznie na widok kluczyka. Pojeżdżę parę dni i zobaczymy jak się będzie zachowywać. Co do zalania, to gdyby był zalany powinien teoretycznie palić mega duże ilości paliwa.. A wcale tak nie jest. Jak miałem 1.1 spalało mi ok 10l gazu przy ostrej jeździe. Ten silnik...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
teoretycznie- więcej oktanów- wieksza moc. Jednak nie wiem, czy w seicento coś to zmieni- spróbuj zatankować 2 razy i zobacz czy poczujesz różnice... Troszkę kolega mija się z prawdą... liczba oktanów wcale nie określa "mocy paliwa" tylko jego odporność na samozapłon. W różnej konstrukcji silnikach ze względu na wyższą kompresję mieszanki paliwowo-powietrznej...
Tak samo jak termostaty. To, że kupisz nowy- nie oznacza, że będzie sprawny :D Termostaty to potwierdzam, "padają", tak średnio to raz na 2 - 3 lata musiałem wymieniać. I tu trzeba uważać bo dostają dwóch rodzai usterek - albo zacina się na zamkniętym, czyli cały czas mały obieg płynu - może być groźne dla silnika, grozi przegrzaniem. Albo nie zamyka...
Witam może zrobię delikatnego off-topa ale chciałem opisać swoje autko i poprosić o pomoc kupiłem samochód już delikatnie modyfikowany (oczywiście maluszka rocznik `97) w ciągu 10 miesięcy zrobiłem nim prawie 12 tyś (obecnie ma przejechane ponad 125 tyś) z tego co zauważyłem jeśli chodzi o silnik to ma zmienioną rurkę między kolankiem filtra a kolankiem...
6 ON na 100 taaa, ciekawe jakim cudem jak tyle to nie wiem czy 1,4 tdi spali, albo seicento 900 w mieście. Jak takie auto po mroźnej nocy sie odpali to mniej niż 18/100 nie będzie palić dopóki solidnie się nie rozgrzeje, a diesel rozgrzewa się bardzo długo, nim drgnie wskazówka temperatury to już się jest w centrum dużego miasta. Bladego pojęcia nie...
Witam :) I oczywiście kolega nie dostrzega faktu takiego jakim jest lobby paliwowe, w Polsce czy każdym innym kraju. Ale pomińmy. sheeeep pisze o jakimś lexusie hybrydowym. Ja jestem wrogiem pojazdów hybrydowych, chyba że mówimy o pojazdach hybrydowych drugiej generacji, które pozwalają na doładowywanie akumulatorów z sieci, co zapewnia codzienne przejechanie...
Ehhhh truciciele... truciciele, nie dość że trujecie w atmosferę, to jeszcze trujecie na forum. Porównujecie do produkcji prądu staroświeckie zacofane elektrownie węglowe, za które Unia ściga Polskę - bo nawet węgla nie potrafimy spalać, prawie nigdzie w świecie nikt nie dawkuje dopływ powietrza do pieca, tylko dawkowany jest opał a powietrze pompowane...
Moje wymagania określiłam w pierwszym poście. Chcę nieskomplikowanego samochodu z dość mocnym silnikiem aby dało się przejechać przez góry, w miarę nowego, żeby nie rdzewiał i żeby części były w miarę nowe, oraz z tanim serwisem. Niezbyt dużego, przesiadam się z Seicento 900cm3. Spalanie powiedzmy do 9 l na 100 km po mieście. Im mniej elektroniki tym...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
duże spalanie spalanie seicento seicento spalanie
transit instrukcja hyundai głośnik bezpiecznik monitora
partition wizard schemat peugeot boxer
Montaż zaworu turbiny w VW CC 1.8 TSI 2012 Biały ekran LCD po mrozach - przyczyny i rozwiązania