Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Jak uważasz że ci bierze olej to zrób tak. Zostaw nagrzany silnik na biegu jałowym na 5 min Potem przytrzymaj obroty 4000obr przez minutę obserwując spaliny. Napisz co zaobserwowałeś.
Najpierw odkręć i wyczyść odmę silnika. https://obrazki.elektroda.pl/9073850400_...
Jak już bierze olej to nic dobrego Sprawdź mu ciśnienie na cylindrach
Dolewanie starego oleju może być ekonomicznie uzasadnione w przypadku gdy silnik ma bardzo duże zużycie oleju. Gdy silnik jednak oleju nie przepala, to nie baw się w takie eksperymenty, bo to na pewno nie pozostanie bez znaczenia dla zużycia silnika. Przecież litr oleju to nie jest majątek!
Wg mnie oleje gm to słabe produkty. Jak nie puszcza turbiną to prowadnice raczej.
Zle wykonany remont....
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
mam nastepujący problem silnik mi spala ok 0.7l oleju (silnikowego) na 100 km. zielonego pojęcia mie mam co to moze byc, silnik kopci na błekitno, ciśnienia na garach ma po 1.3 ,tylko na pierwszym 0.9. Gdyby siedziały uszczelniacze lub pierścienie to brał by olej ale nie w takiej ilości. I jeszcze jedno poprzedni właściciel powiedział mi ze po zerwaniu...
rozrząd był niedawno wymieniany, zarówno pasek jak i napinacze, a czy nie ma jakiejś łagodniejszej wersji??:D
W instrukcji obsługi Opla Astry H producent podje, że każdy silnik może wziąć 0,6 litra oleju na 1000km. Jeżeli ubył olej po 4 tys. to jeszcze nie powód do paniki. Kontroluj poziom oleju i patrz czy zużycie nie wzrasta. Z tego co czytałem prawdopodobnie pierścienie tłokowe "lubią" się zapiekać.
Witam Chciałem się zapytać czy wszyscy użytkownicy Vectry B 1.6 16V mają tak że po nocy/dłuższym postoju jak odpalają samochód to obroty przez 2-3 minuty są podwyższone do około 1500 a potem spadają? Co może być przyczyną tego że spala dużo oleju ? Tzn. olej był dolany i bagnet wskazuje w połowie miarki poziom oleju, po przejechaniu około 300 km wskazania...
A mnie wygląda na to,że mechanik dał d..y i próbuje jakoś wyjść z twarzą naciągając cię na koszty. Skoro po wymianie bloku jest tak samo, a nawet gorzej (bierze olej), to znaczy, że diagnoza mechanika o uszkodzonym bloku była nietrafna. Ja w tym przypadku stawiał bym na głowicę (uszkodzony zawór lub gniazdo, pęknięta sprężyna-zawór się nie domyka)....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Ostrzeżenia rozdam później.
Mam taki problem z golfem III 1.9tdi.Po zatankowaniu paliwa na stacji zaczął strasznie kopcić na biało i stał się mułowaty.Zaczął brać duże ilości oleju,musiałem dolać żeby jechać.Proszę o pomoc bo nie wiem co jest.Moim zdaniem to turbina skończyła swój żywot????
Lektura do poduszki. Wydrukuj sobie i poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
A czy duże zużycie oleju też wskazuje na problem z pierścieniem? (plam pod autem nie ma, a olej wyraźnie bierze, z ćwierć litra na 200-300 km)
Wg mnie skoro zaczyna dymić po rozgrzaniu silnika to uruchamia się wypalanie DPF-u. Przy tej ilości palonego oleju proces przebiega bardzo gwałtownie co świadczy o dużej ilości produktów spalonego oleju w filtrze DPF. Czy końcówka rury wydechowej jest czarna? Jeżeli potrzesz palcem lub szmatką widać czarny osad? Jeżeli tak, to DPF jest uszkodzony i...
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Potencjalne problemy, jakie tutaj widzę: - duże powierzchnie trące, to duże opory tarcia - duże zużycie oleju poprzez brak mechanizmu odprowadzania nadmiaru oleju z powierzchni komory spalania - nieszczelnosci komory spalania związane z rozszerzalnością temperaturową (tylko część komory jest "ciepła") - nieoptymalny kąt natarcia gazów spalinowych na...
witam wszystkich! ostatnio w moim oplu zaobserwowałam niepokojąco duże zużycie oleju. po przejechaniu 3,5 tys km, znikł mi litr oleju. dodam, ze auto jest z gazem,proszę o pomoc:)
jeśli był mocno przegrzany to istnieje prawdopodobieństwo rozhartowania pierścieni a co za tym idzie spadek kompresji i duże zużycie oleju jedź do mechaniora na pomiar ciśn sprężania
Jak duże zużycie tego oleju masz? ile ml na ile km?
Co to znaczy zajechany motor ? Na normalny i sprawny silnik zużycie oleju wg mnie powinno się wahać w granicach 0,15l/1000km. Wiadomo też, że większych prędkościach i rozwiązaniach konstrukcyjnych (odpowietrzenie silnika w kolektor ssący) może powodować zużycie większe i nawet dochodzące do 0,5-0,75L. Ale jeżeli przy normalnej jeździe "koło domu" i...
Sprawdź szczelność grzybka elektrozaworu znajdującego się na reduktorze. Jeżeli faktycznie masz duże zużycie oleju i tłoki są już pokryte grubą warstwą nagaru, a droga od reduktora do kolektora jest długa, to i przy sprawnym elektrozaworze silnik może przez chwilkę pracować na samozapłonie.
Był tu pare dni temu taki temat - duże zużycie oleju . I co wyszło ? Zapieczone pierścienie olejowe ! . Potwierdzam z praktyki . Te dajewowate coś mają , że te pierścionki się zapiekają . Rozebrałem pare tych silników , z powodu żarcia oleju i w każdym to samo: zaklejone ; na amen. Zastanawiam się czy aby na przyszłość , zamiast rozwalać motor na części...
Co do sprawdzenia ciśnienia to teraz juz jest po ptakach głowice zdjełem i zawiozłem do regeneracji, zobaczymy po złożenu co bendzie sie dzało, po dokładnym obejrzeniu uszczelki znalazłem trzy punkty w których mogło cisnienie z cylidrów przedostawać sie do układu chodzacego. i najprawdopodobnej to było przyczyna dużego ciśnienia, głowice zawiozłem do...
Dymienie na siwo to zbyt duże zużycie oleju. Jeśli na biło może to para z płynu chłodniczego. Sprawdź olej i płyn. Może uszczelka pod głowicą? Czy z wydechu masz krople? Weź na palec i posmakuj jak ma smak płynu chłodniczego sprawa jasna. Dziś obserwowałem wydech, jest suchy, nie kapie z niego woda. W poniedziałek będę miał robiona diagnostykę komputerową,...
Od remontu tego silnika nie uciekniesz.Masz duże zużycie oleju a do wymiany są prawdopodobnie zużyte pierścienie na tłokach.Sprawdż czy jest drożna odma .Obroty wzrastają gdyż są duże przedmuchy oleju z cylindrów i poprzez odmę dostaje się do gażnika silnika mieszanka olejowo-powietrzna co stanowi dodatkową dawkę dla silnika.I świece Ci również zapewne...
Na obecną chwile po przejechaniu jakichs 2.5tys km auto wzięło jakies 300-400ml oleju. Czy to jest duże zużycie oleju ( 150ml/1000km) w wielozaworowym silniku ? Nie. ( opel uważa, że 700ml/1000 to norma!!! 8-O I dlatego upada) Zwłaszcza , ze jeździsz na niewłaściwym oleju i może powstawać więcej więcej syfu np na pierścieniach. Ja bym zrobił płukanie...
W takim razie skoro tak, to jest to całkiem prawdopodobne. A było to sprawdzane na rozrzanym silniku (temp. oleju wysoka)? czy raczej na nie dogrzanym? swoją drogą olej 15W40 jest "słaby" szczególnie w warunkach zimowych (tym bardziej jeśli auto stoi na dworze), przy zimnych rozruchach w bardzo niskich temperaturach, jest jak margaryna (bardzo lepki),...
Witam, koledzy bardzo proszę o podpowiedź w następującej kwestii. Auto to skoda z silnikiem afn 110km, w aucie doszło do wytarcia szklanki najprawdopodobniej przez przebieg oraz za duże zużycie oleju (ponad 20000 na jednym 0w30), niestety klient postanowił kontynuować jazdę z hałasem spod maski i efekt taki że ostatecznie szklanka się rozpadła, zamki...
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
Fiaty, Fordy i Francuskie Tylko znowu, tu dużo zależy od konkretnego silnika. Mogę się wypowiedzieć o Focusie mk2 bo takiego mam i siedzę sporo na forach szukając różnych informacji. I tak, z benzyn: 1.4 się nie nadaje bo to za mały silnik 1.6 105KM prosty, ale dość głośny na autostradzie i sporo też wtedy pali 1.6 115KM bardziej skomplikowany bo tu...
Może być wiele powodów, np. brak szczelności w cylindrach, ale to daje duże przedmuchy, zużycie oleju zaobserwowałeś coś takiego ? a może urwał się wał Telepatycznie trudno stwierdzić... dmucha na głowicę. Co się dzieje ?
Z czym podmieszać? Jeśli dobrze myślę to głowica tylko ograniczy przepływ a nie podmiesza z zimną wodą. Dlatego myślałem o tym żeby założyć ten zawór 4 drogowy. Oczywiście nie wyeliminowując głowic o których piszesz. Ale jest jeszcze drugi problem o którym pisałem. Mówię tu o długich okresach pracy pieca. W momencie kiedy podłoga się wychłodzi czujnik...
No i okazało się że coś już można dostać https://allegro.pl/listing?string=Pokryw... . Na zdjęciu zaznaczyłem ten zawór , ale przy rozbieraniu zdarza się że plastik ze starości pęka . Praca silnika w tym stanie może doprowadzić do zniszczenia...
Witam, zakupiłem taka Toyote z silnikiem D4D 116KM, teoretycznie turbo jest świeżo po regeneracji. Zauważylem że odma która wychodzi z dekla silnika i powinna byc podpięta pod rure (która jest miedzy filtrem powietrza a turbina), jest wyprowadzona pod samochod. Druga sprawa, gdy autko zimne i zaczyna sie rozgrzewac to kopci strasznie na bialo po kilku...
Zużycie oleju dużo za duże. Przyjrzałbym się cylindrowi, temu z dużo większym nagarem. Może pierścienie popękane i dzwonią, może luz na korbowodzie. No trzeba rozebrać i ocenić stan. Zawory już wykluczyłeś.
Witam Potrzebne realne wyliczenie kosztów inwestycji i ogrzewania na olej opałowy ( lub inny). Obecnie ogrzewam elektrycznie i cena juz mnie rozbraja :) Budynek do ogrzania: - 2X 60m2 (piętro i piwnica z oknami na poziomie gruntu) - część mieszkalna na piętrze i ona głównie będzie ogrzewana - budynek budowany w 1990 roku, dach płaski ocieplony, ściany...
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Po "wyparowaniu" oleju w czasie ciężkiej pracy można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić zużycie TPC. To "wyparowanie" to w dużej mierze przepompowanie oleju do kompry spalania. Duże zużycie TPC sprzyja dużemu zużyciu oleju, a to z kolei paradoksalnie gwarantuje stosunkowo wysokie ciśnienie sprężania i dobre parametry pracy, takie jak moc i brak...
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Zależy co rozumiesz przez kończy się silnik. Podstawa to pojechać do dobrego mechanika który oceni jaki jest stopień zużycia silnika. Szkoda że mając zdjętą głowicę nie postarałeś się o pomiary zużycia gładzi cylindrowych, a zakładając głowicę nie pokusiłeś się o wymianę uszczelniaczy zaworowych i sprawdzeniu i przeszlifowaniu zaworów. Silnik nie jest...
Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to w twoim wypadku odpada inne objawy, auto nie ma mocy, kopci, ubywa płynu chłodniczego, płyn miesza się z olejem i tworzy się tak zwane masło np na korku oleju lub w przewodzie odpowietrzenia skrzyni korbowej tz odmie, olej pachnie benzyną w skutek obniżonej lub braku kompresji i nie dopaleniem mieszanki, duże...
Witam wszystkich Posiadam Toyote Celice 2000r VVTI 142KM, jakiś czas temu z uwagi na duże zużycie oleju silnikowego wymieniałem w nim pierścienie i panewki, po naprawie samochód był poprawiany dwukrotnie u tego samego mechanika. Po drugiej naprawie samochód przestał odpalać na ciepłym silniku, dzieje się to tylko za pierwszą próba odpalania, przy drugiej...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Makity UC 3530A od 8 lat . Wykorzystuję ją do cięcia drewna na opał około 15 m3 rocznie . Faktem jest że wymieniałem pompę oleju. Są to po prostu dwa plastykowe koła zębate które się wycierają . Nie stosuję oleju makita lecz zwykły Pilarol ,jest trochę gęstszy . Po za tą pompka zero problemów. Faktycznie ten model Makity...
Taka błahostka jak poziom oleju jeżeli jest na max to przy -20 stawia duże opory dla obracającego się wału . Mniejsza ilość oleju szybciej osiąga temperaturę a zatem mniejsze zużycie silnika
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej. Jak do tego dołożyć uszkodzony uszczelniacz wału napędowego pompy wtryskowej to tak. Te pół litra oleju z pompy byś nie zauważył w baku.
cut... Litr na 1000km to nie jest jeszcze duże zużycie. sorki za off top ale dla mnie to "porażka"
Zacznij lać dobry olej. VW lubi CASTROLa, jak masz duży przebieg to wlej ciut gęstszy Grupa VW nawet w nowych samochodach ma duże normy zużycia oleju, ale jak ci kolega wcześniej napisał najprawdopodobnie masz zapieczone uszczelniacze. Przede wszystkim zacznij od odpowiedniego oleju, a ten przebieg to faktycznie lekka przesada (sprawdz poziom wytacia...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Witam. MID 144 PSID 25 FMI 1 Wyciek powietrza . Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Warunki występowania kodu usterki: Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli pojazd wykazuje zbyt wysokie zużycie powietrza w trakcie normalnej jazdy z prędkością około 50 km/h. Możliwe przyczyny: Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub...
Na pewno 0,5mm? Luzu poosiowego we Władku nie pamiętam, ale dla mnie to już za duży. Pomierz dobrze cały wał. Trochę za duże zużycie silnika jak na te niecałe 2tys. Mth. Oprócz słabego oleju operator musiał mu się przysłużyć. To nie typ głowicy jest problemem w odpalaniu. Jak jest wszystko dobre to Władki nie maja najmniejszego problemu z rozruchem...
Ja jestem już wyczulony - i mam wrażenie, że po przejechaniu mostu i odcinka drogi do pracy z V ok 100 km/h kiedy zjeżdżam na skrzyżowaniu i znów przyspieszam niemal od zatrzymania (pasy) - to jest idealnie. Ale to po chwili się kończy. Nie wiem co to sugeruje - na co mogłaby mieć wpływ - jazda przez 5 minut z 6 tys. obrotów, otwartą mocniej przepustnicą?...
Witam Mam Peugeota 5008 z silnikiem 1.6vti który latem żre olej na potęgę i nie wiem czym to jest spowodowane. Pomiar spalania oleju wygląda następująco: W sezonie jesienno wiosennym(od listopada do kwietnia) zrobiłem nim 2500km i zjadł ok 0.7l oleju - czyli wychodzi ok 3 setki oleju na 1000km (wiem to jest nic jak na te silniki) ale za to teraz latem...
Ja nie jestem tą piłą zachwycony z powodu chociażby faktu że łańcuch tnący pracuje w prowadnicy ślizgowo. Spore zużycie oleju, oraz duże zużycie prądu, bo przecież gruba warstwa drewna (ok 4xgrubsza niż przy taśmie) jaką musi ściąć łańcuch - to upraszczając 4x wiecej energii potrzebnej do tego. (no i 4x wiecej trocin) Poza tym wyobraź sobie jak będzie...
Taka grucha przy turbinie ten upust, i od czasu do czasu popędzić kijanke jak żabe przed bocianem :D , jak 3kkm zrobione na oleju to nie wymieniaj bo to wyrabiactwo i jest gorsze od faszyzmu :D ,
Doradzę sprawdzenie, czy nie poszedł mieszek seperatorek w pokrywie rozrządu (odma) Odlącz ją od dolotu turbiny i wypuść wężem pod auto na prubę kilka tyś km. Ja to sprawdzam ustami.. przy uszkodzeniu tej membrany turbina potrafi wydoić krocie litrów. Jednak "zapaszek" sugeruje duże przedmuchy na pierścieniach- to się mierzy sprężanie, próba olejowa...
Zacznijmy od początku . Czy turbo już jest wymienione czy dopiero będzie ? Jeżeli wymienione to lecimy dalej . Jeżeli stare turbo,to inna historia . Turbo do regeneracji ,misa na dół ( wyciągnąć misę i wyczyścić . Nie, nie jest Ok 😊 jest zasyfiona na 100%) Dekiel oryginalny (chyba niema zamienników ) Nic używanego bo silniki maja po pół miliona...
Może być za duże ciśnienie w skrzyni korbowej np .uszczelka pod głowicą turbina ma ociek grawitacyjny jeżeli będzie za duże ciśnienie w skrzyni korbowej nie pozwoli zejść olejowi i go przepala . Sprawdż intercoler jak znajdziesz w nim olej to sprawdż uszczelkę np. ciśnienie
Skoro auto jeżdzi normalnie a silnik jest tak zachlapany, że trudno zdiagnozować skąd wycieka olej, to proponuję najpierw umyć porządnie silnik (silnik musi być gorący i mycie albo specjalnymi środkami, albo gorącą wodą i silnik NIE może pracować!). Po wysuszeniu/odparowaniu silnika, normalnie użytkować z tym, że często zaglądać z latareczką do komory...
Jeśli na wyższych obrotach bierze olej to znaczy, że ma owalizację gładzi cylindrowych. W tym miejscu gdzie tłok naciska najmocniej powierzchnia jest wytarta. Na obrotach pierścienie nie nadążają. Silnik do remontu, wymiana samych pierścieni nic nie da, zresztą objawy wskazują jakby ktoś je zmienił właśnie. Ewentualnie zbyt duże ciśnienie w skrzyni...
Dzisiaj trochę kosiłem tą kosiarką i w pewnym momencie osłabł silnik, i zadymił na biało. Odkręciłem filtr powietrza a tam było trochę dymiącego oleju zarówno na filtrze jak i w obudowie pod filtrem. Jaka to może być przyczyna? Powtórzyło się to kilka razy aż w końcu zgasł silnik sam. Co to może być?
...a co za tym idzie pewnie popada w taktowanie. A każdy proces ponownego startu wiąże się ze zwiększonym zużyciem paliwa. W oleju nie działają te zasady.
właśnie to dymienie przy takim zużyciu oleju jest wg mnie małe, nieraz widać na ulicach auta za którymi jest siwo albo czarno, za tym nie tak, jak mu się wdepnie gaz mocno to trochę dymi Dodano po 59 dodam że tak duże zużycie miałem na autostradzie, gdzie non stop utrzymywałem 140, max co to auto pojechało to 160 Dodano po 1 Ewidentne uszczelniacze...
Wszyscy zachwalają swój towar i prześcigają się w wyliczeniach jakie to ogromne oszczędności można uzyskać Teraz takie czasy, że wszyscy /nie zawsze uczciwie/ zachwalają swój towar, nie tylko sprzedawcy promienników. Autorka podała zbyt mało danych o swoim mieszkaniu, więc próbuję ją dopytać by odpowiedzieć na jej pytanie A czy to zużycie 1300 kWh...
To ratuje Ciebie "Ceramix" i olej 20 W 50. Taa, może lepiej od razu "Superolu" nalać? Próba olejowa wykazała nieszczelne pierścienie Te próby olejowe to sobie można.... Na przylgnie zaworów nie ma regeneratorów powierzchni Jedynie ponowna obróbka mechaniczna. silnika robić nie bede bo nie mam kasy. Więc pozostaje jeździć tak jak jest. Gdyby miało być...
Hmm dziś mechanik zrobił pomiar i mówi że na każdym jest równo po 18. Tak jak w aptece równo wydaje się to niemożliwe żeby tak się wszystkie zużyły tym bardziej a olej cieknie z kolektora wydechowego 1 i 3 tam są duże wiatry czyżby. Ile ubywa oleju wiadro na motogodzinę ?
Jaka pojemność? Jaka marka? 2T z zasady dużo palą. Jeśli chodzi o cylinder, to byłby problem z odpalaniem i niska moc. Duże spalanie raczej zależy dużo od dyszy w gaźniku oraz od tego, jak jeździsz, czy przyśpieszasz co chwilę na pełnym gazie. Dodano po 1 Jakiego oleju do mieszanki używasz? Robisz mieszankę do zbiornika paliwa czy tylko dolewasz oleju...
Mechanik Sprawdził uszczelkę przez podłączenie jakiejś "pompki" z płynem do zbiornika z płynem chłodniczym. Kolor płynu w "pompce" zmienił się po ok 1min po czym mechanik stwierdził że z uszczelką nie ma tragedii. Okazało się że trochę leci z chłodnicy, jeśli uszczelniacz nie pomoże trzeba będzie ją wymienić, ale pozostaje problem oleju ubywającego...
Witam! To mój pierwszy post na forum Elektroda - witam wszystkich !!! Czytałem wcześniejsze wypowiedzi i chciałbym coś wtrącić... Tzw. "garnek": Zalety: - prosta konstrukcja - niska cena zakupu/wykonania Wady: - duże zanieczyszczenia komina - mała sprawność urządzenia - niebezpieczeństwo zalania pieca olejem grożąca nawet pożarem czy wybuchem (zasilanie...
Hej, witam, mam taki problem - w kosiarce nie był sprawdzany poziom oleju (!!!) i niestety się zaczęła zacierać - łożyska nie dostały, ale cylinder ma bardzo duże zużycie - był chyba czymś pokrywany (chrom?). Jako, że jest aluminiowy więc chyba nie można go normalnie rozwiercić na nadwymiar? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tulejowaniem takiego silnika...
Dzień dobry posiadam piec Buderus 115 plus sterownik Logomatic 2107 na olej i czy jest to możliwe ,że w trybie wakacyjnym w momencie ,gdy są małe zaniki prądu na chwilę - piec wraca po włączeniu do normalnych ustawień? I z powrotem zaczyna grzać pomieszczenia do temp ustawionej na sterowniku i wodę np do 44C? Staje się to nieekonomiczne i DUŻE zużycie...
Witam, mam od dłuższego czasu problem z moją skrzynią DP0 – Peugeot 206sw ’03 Auto kupiłem w 2011 z przebiegiem 70tyś (faktycznego nie znam, ale zużycie auta małe) Problem pojawił się gdy chciałem po raz pierwszy wymienić olej w 2013r w skrzyni. Okazało się że olej nie był od dawana wymieniany a jego poziom był niski. Kamień spadł z serca...
Cześć, jaki jest kolor oleju na bagnecie - ogólnie jeżeli posiadales benzynę to wiesz, że powinien być zbliżony do koloru wlewanego z banki jeżeli już jest brazowy lub czarny należało by go wymienić szczegolnie po nowym zakupie. Dwa silnik przez instalację może troszkę pobierać więcej oleju silnikowego. Trzy to bardzo dobry silnik jeżeli nie najlepszy...
Witam, dziękuję za odniesienie się do mojego pytania, Jak wygląda ekologia takiego rozwiązania? Jeśli chodzi o pył zawieszony to jest lepsze od paliw stałych czy to kopalnych czy odnawialnych Nie znamy składu paliwa i jego właściwości, skład paliwa jest jednoznaczny ze składem olejów stosowanych do smarowania silników + produkty uboczne zużycia czyli...
Obecne zużycie 0,4L na 1000km nie jest duże, ale zużycie na poziomie 0,8L na 1000km jest bardzo niepokojące. Przy takim zużyciu oleju ciężko o idealną kulturę pracy silnika. Jeżeli te uszczelniacze czasem przepuszczają tak dużą ilość oleju to również przez uszczelniacze trochę ucieka kompresja do komory silnika a następnie do kolektora ssącego i nie...
->Janek Bień Jakoś zupełnie nie mogę sobie wyobrazić uszczelnienia na trzonku zaworu bez uszczelniacza, szczególnie w "kredensie" przy znacznych rozrzutach pasowań. Co do innego stopnia sprężania to w większości fiato-pochodnych zmieniano go przez zmianę kształtu denka tłoka(np silnik do benzyny LO78 ze stopniem sprężania około 8 ma poprostu płaskie...
Ceed to proste auto, które nie sprawia problemów eksploatacyjnych. Zrobiłem tym samochodem (dwoma egzemplarzami) ponad 100 000 km. Silnik benzynowy 1,6 MPI (Gamma) będzie o wiele lepszym wyborem. Miałem go w dwóch Kiach, każda z gazem, jedna z przebiegiem ponad 400 000 km. W jednej wymieniłem dwie cewki zapłonowe (komplet używek kupiłem za 25 zł) oraz...
Kolego Ociz na wstępie było zaznaczone że cewka,przewody, świece były wymieniane czyli praktycznie wszystko co ma związek z wypadającymi zapłonami.Jaki z tego morał ,myślę że albo sterownik silnika,marnej jakości wymienione komponenty ale też może zarzuca świece olejem po postoju spływającym do komory po trzonach zaworów.
Jeśli o odwadniacz chodzi to ja między butlą a kompresorem mam dość prosty odwadniacz/odolejacz "żeliwny walec" postawiony pionowo, z dołu wchodzi powietrze u góry wylot, potem wiadomo butla i reduktor, przy filterku z reduktora nie zbiera się prawie nic, a kompresor jest już tak wysłużony, że spuszczałem już z tego odolejacza (od razu za sprężarką)...
Witam. Auto u mechanika. Z grubsza porozbierany. Stwierdzono duże ilości oleju w przewodach powietrznych i zalany olejem w 1/4 intercooler. Właśnie trwa dalszy demontarz osprzętu. Diagnoza póki co nie oficjalna to awaria turbiny. Mechanik mówi że większość osób przesypia "zassanie" oleju przez turbinę. Podobno zdarza się że może ona wyssać olej na odcinku...
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Clio 2003 100,000km z skrzynia automatyczną DP0 dlugo trzyma na obrotach przed zmiana biegu. np. ruszam z miejsca po plaskim terenie i zamiast po 2000-2500 tysiacach obrotów zmienić bieg to trzyma do 3000 i 3500. Jazda pod górkę to już masakra nie zmieni biegu na wyższy tylko trzyma dwójkę albo trójkę tak na obrotach 3000-4000. Może i fajnie jak ktoś...
Witam Mam mały problemik z samochodem.Mam lanosa 1.6 przerobionego na gaz od pewnego czasu bierze mi olej(dokładnie początek zimy)!! duże ilośći!! czy jest to spowodowane instalacją gazową??jak nie to jaki może być problem?? Samochodzik ma przejachane ponad 100tys. na gazie ponad 50tys. przeglądy robiony były terminowo w autoryzowanej stacji. POMOCY
1. Odpiąć odmę od kolektora dolotowego. 2. Otwór w kolektorze zaślepić. Do tego celu można użyć korka po winie. Ważne aby był na tyle duży aby nie wpadł tudzież nie został wessany do środka (o zgrozo !!) i tak dobrze zamocowany aby w żadnym wypadku nie wypadł. 3. Odpiętą odmę przedłużamy odpowiednio dobranej średnicy wężem olejoodpornym (najlepiej lekko...
Z tym wężem pod pod silnik , to jest stare rozwiązanie jak świat . Głównie tak robili jak sadziło odmą gdy silnik miał już duże przedmuchy , czyli był zużyty . pozwalało to na lepszą pracę silnika i nie paskudziło filtra . Dzisiaj tak nie wolno robić bo to zanieczyszcza środowisko , a i przeglądu nie przejdzie . :| Ciekawe co by diagnosta powiedział...
Regeneruj lub szukaj drugiego sprawnego turbo. Wiem, że tak najłatwiej. Dzwoniłem do zakładu gdzie regenerują turbiny i stwierdzili, że aby turbina puszczała olej jak nie ma luzów to sporadyczne przypadki. Mówili, że zdarzają się przypadki że kanał olejowy jest zapchany, za duże ciśnienie oleju w układzie, zasyfiony smok olejowy od pompy. Wtedy turbo...
Niech Pan powypina wtyczki wiązki,ktore wchodzą do gniazd pompowtryskiwaczy i zobaczy czy jest duzo oleju w tych gniazdkach,sam fakt iż wiązka jest popękana swiadczy o tym ze nalezy ją wymienic na nową,ponieważ sygnał idący ze sterownika jest zakłócony i zwiększona jest opornosc przewodów.Po wymianie o ile jest to jedyna przyczyna,auto odzyska moc i...
Witam. Powodów może być wiele:przelany poziom przy wymianie(bardzo często sie zdarza:( ), poszly uszczelniacze. Mam nadzieję,że przy tym przebiegu jeździsz na oleju mineralnym, lub co najwyżej półsyntetycznym(syntetyk ma duże właściwości myjące, wypłukuje nagar, co powoduje rozszczelnienie silnika), bądz nie zmieniłęś oleju z np. 15 W na 10W:( Co do...
Jeżeli nie ma pomyłki i ubywa 1litr na 10.00km to jest bardzo dobrze. Doładowany silnik zużywa olej, to normalne. Jeżeli masz tak duże ciśnienie na odmie to winna może być turbina, przepuszczająca spaliny przez wąz odpływowy oleju. Najłatwiej zweryfikuj to zdejmując korek wlewu oleju na pracujacym silniku. Turbina może być tez odpowiedzialna za ten...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Spróbuj jak wcześniej zasugierowano sprawdzić stan połączeń węży i obejrzyj dokładnie silnik (najlepiej na rozgrzanym podczas pracy, jest wtedy duże ciśnienie w układzie i łatwo zaobserwować ewentualne wycieki przez widoczną parę wodną.)
Po co masz wymieniać panewki? jeżeli żre olej to tylko przez uszczelniacze zaworowe i pierścienie w twoim przypadku przez pierścienie bo za duże ilości pochłania. Miesiąc temu robiłem remont civic komplet pierścieni 200pln do tego uszczelka głowicy 90 plus robocizna jakieś 400 głowice masz zrobioną chyba że cie mecher oszukał. Civic oleju już nie bierze...
Witam Panów Jestem tu nowy i kompletny laik w dziedzinie ogrzewnictwa ale chciałbym się zwrócić do was o poradę. Mam kominek z płaszczem wodnym 17 kw oraz piec olejowy VOLF cob 20. Te dwa urządzenia są ze sobą spiete hydraulicznie. Mój zamysł był taki żeby kominek wspomagał piec olejowy aby zmniejszyć zużycie oleju opałowego. Mam następujące objawy>...
To że pali na dotyk ,nie musi oznaczać,że silnik jest w 100% sprawny. Może tak być,że sprężanie w cylindrach jest jeszcze duże (odpowiednie ,dla danego silnika), a uległy zużyciu(z jakiegoś powodu)pierścienie olejowe. Wtedy samochód będzie zużywał olej(spalał)w nadmiernych ilościach.
polo 2001 rok przebieg 65.000 km Silnik 1.2 12 v Kod silnika CGP. Pali duże ilości oleju Właściciel twierdzi ze, 0.2 l na 100km . Silnik bez wycieków, lekkie zapocenie od spodu na kolektorze ssącym - nie kapie. Odma drożna. Po odkreceniu korka na chodzacym silniku - ssie podcisnienie z kol. ssacego . Olej 5w30 mobil - odpowiedni. Na swiecach widac że...
duże zużycie procesora duże zużycie prądu lodówka duże zużycie
uziemienie ekranowania predkosc swiatla aktywacja systemu windows vista
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Wybór kabla antenowego do TV DVB-T2 na zewnątrz Jak uszczelnić głowicę drukującą w drukarce?