witam sprawdź czy masz jeszcze olej w skrzyni .Pozdrawiam
biała maź i dymienie to prawie pewne że uszczelka.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Proszę bardzo luzy zaworowe ; zawór ssący 0.5mm, zawór wydechowy 0.8mm, hamulec 0.6mm.
Więc co sie psuje w tych wtryskach czy widac gołym okiem różnice w pyleniu, czy na cos innego zwracac uwage Można to sprawdzić w łatwy sposób, każda "stodoła" do wtrysków się nada. Robercie, jak chcesz to mi je podeślij do sprawdzenia (reszta na PW).
sprawdz synchronizacje wałków tgzw kąt wtrysku, przy opóźnionym czesto tak jest ze przy odpalaniu zimnego dłużej kreci i kopci biało-szarym dymem dość intensywnie
Biały dym u ciebie to raczej problem z wtryskiwaczem. Ten ciągnik powinien mieć 30-32 bar ciśnienia sprężania. 22-25 bar to padaka.
Kropelka stsnowczo się nie nadaje.. Podczas wysychania następuje tzw efekt dymienia czyli powstaje taki biały nalot. Tylko pogorszysz sytuację Roaważ naklejenie szkła hartowanego.
Tak, zdecydowanie bedzie biały dym, turbina może nie hałasować! Widzę,że robisz kosztowny test, uprzedzam,że będziesz szukał nowego silnika.
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Pompki wtryskowej dobiegają kresu swoich dni. Ale możesz jeszcze sprawdzić obroty rozrusznika, kompresję. Silnik pewnie też kończy pomału swój żywot. Do tego pompka paliwa. Ale po objawach stawiam na pompki wtryskowe. Ile masz godzin. A czujnika dawki rozruchowej to tam nie ma. Na początek świece żarowe do sprawdzenia. Ja to bym ci radził na początek...
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
Mam problem z quadem 110 po zmianie głowicy na nowo zaczął dymić biały dym po dniu jazdy tłok uderzył w zawór wydechowy po zmianie zaworu ze starej głowicy znów to samo. Moc miał palił na dotyk wszystko dobrze ustawione 3 miesiące temu był wymieniany celinder tłok i pierścionki rozrząd dobrze ustawiony i zawory łańcuszek rozrządu też wymieniany pół...
Takie okropne kłęby białego dymu miałem w audi a6 2.5 TDI V6 przyczyną był przeskoczony (pęknięty lekko) pasek rozrządu. Pasek był przestawiony na wale o 2 ząbki, zawory dostały lekko bo klient na siłę samochód zapalił i nim próbował jechać, jak wymieniłem ustawiłem dobrze to samochód odzyskał częściowo moc (był słaby), ale niestety dymił strasznie....
Witam. Jest to tzw. ogranicznik białego dymienia. Jak wiesz zimny silnik diesla powoduje większe dymienie. W starszych FH12 ogranicznik działa automatycznie przy zaciągnięciu hamulca postojowego. Uruchamiana jest klapa hamulca silnikowego, która dławi wylot spalin. Ma to spowodować szybsze rozgrzewanie się silnika i zmniejszenie emisji spalin. W fabrycznej...
Witam! Traktorek do trawy mtk nie chce przekręcić rozrusznik a jak odpali to leci paliwo z wydechu i jest tez paliwo we filtrze poowietrza . Ale jak odpali to chodzi ok. Choć tydzień temu nie chciał mi wejść na obroty strasznie dymił białym dym
Raczej tylko uszczelka chyba że w najgorszym wypadku pękła głowica . Dodano po 1 Trzeba zdemontować głowicę w tedy będzie wiadomo.
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Po wymianie silnika zaczęło dymić na biało, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Silnik był kompletny przełożyłam tylko sterownik pompy, czy ktoś wie, co może być przyczyną? Uszkodzony oryginalny sterownik?
Witam, mam Scanie R420 i pojawił się napis Motor malfunction 3 tygodnie temu. Auto nie miało mocy i dymiło białym dymem. Po wyłączeniu kluczyka wszystko wróciło do normy. Jednak po kilku dniach problem wrócił. Po ponownym odpaleniu auto znowu nie miało mocy i dymiło na biało po czym zgasł i już nie można go odpalić. Poszukuje osoby znającej się (kompetentnej)...
Pierścienie nie blokują się na zamku, a luzy to uszczelniające: srebrny 0,28 mm, czarny 0,70 mm, zganiający 0,25 mm. Po demontażu tłoka było dość dużo oleju w cylindrze. Czy rysy na tłoku będą przyczyną tego dymienia?
Co wykazała diagnostyka? Czy są jakieś błędy?
Oba 0.1 mm. W załączniku serwisówka.
Przyczyną zatkana odma powodujące ciśnienie i wypychanie oleju przez bagnet po wymianie na nową ciśnienie i dymienie znikło dziekuje
Rwij skrzynię i sprawdź koło.
Daj zdjęcie świecy, a tego oleju nie jest za dużo?
Cyjanoakryl jest mało elastyczny po wyschnięciu a poza tym powoduje " dymienie " w postaci białego nalotu, który nie zawsze można usunąć. Możesz spróbować hotglutem, pamiętaj o odtłuszczeniu klejonych powierzchni. Może jednak okazać się zbyt gęsty aby wszędzie dotrzeć. Moja propozycja to klej stolarski VIKOL do zdobycia w większości hipermarketów w...
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
Witam, Moja foczka zaczęła dymić na zimnym silniku białym dymem, dymi naprawdę mocno przez około 10-15 minut do póki silnik się nie rozgrzeje, czytałem trochę na forum, zatkaliśmy zawór EGR, sprawdziliśmy wtryski są OK wymieniłem filtr paliwa i powietrza, dodam jeszcze że silnik pracuje bardzo nie równo tak jakby nie palił na wszystkie gary, po rozgrzaniu...
Witam. Posiadam Opla Zafirę 2.0 DTI 2003 rocznik. Kiedy odpalam auto, jak jeszcze zimny jest silnik, to strasznie dymi na biało, a silnik nierówno pracuje. Wygląda to tak jakby nie działał jeden z cylindrów. Ale kiedy silnik chwilę popracuje i się nagrzeje, to zachowuje się normalnie. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.
Może są jakieś przyrządy? Ja nie spotkałem, poza miernikiem ciśnienia, stosowanym do sprawdzania ciśnienia sprężania w cylindrach np. samochodów.
W google wpisz "pompa Zexel".
Raczej napewno woda w tłumiku. Ja tak tikiem po remoncie dymiłem kilka dni zanim się uspokoił. Jak jechałem na wysokich obrotach to za mną nic nie było widać :)
Witam Sprawdź czy na wtryskiwaczach na nadmiarze nie ma przecieków (wężyki itd) tam lubi pociągnąć powietrze na postoju. Bo skoro ma znaczenie jak stoi auto to raczej się zapowietrza choć zawór regulujący wysokie ciśnienie też lubi stwarzać problemy że czasem pali a czasem gorzej.
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Miałem sytuację że mi dymił na biało przez odme
Witam, posiadam peugeot 207 1.4 benzyna i ostatnio zaczął mi dymić na biało po odpaleniu i na zimnym silniku. Po rozgrzaniu samochodu nic nie dymi, może za to odpowiada jakiś czujnik temperatury?
tak jak koledzy podpowiadają musisz go rozebrać ,jeśli się wogóle da bo często nie można rozkręcić co do kosztów naprawy to komplet uszczelek jakieś 50 zł i jeszcz sito świecy żarowej w zależności od producenta 23 do 40 zł ,musisz wymienić bo to ono jest temu winne że nie chce zapalić dymiąc na biało .największy problem jest jednak z rozkręceniem
Świece sprawne?Fizycznie grzeją? Kąt wtrysku na ile ustawiony? Naprawy i diagnozy zaczynamy od podstaw a nie kurw.... na chybił trafił. Kup silnik za 1800(dobra cena) wymień i ????? Będziesz robił to samo czy coś innego.Skąd wiesz co to za sztrucel?
prawdopodobnie nie ma iskry proszę dzwonić ......... to pomogę A cóż to za porada? Forum istnieje po to aby pomagać na jego stronach. Podobne posty będę sankcjonował ostrzeżeniem.
Witam, jak w moim straciło moc i zgasło w drodze. Próba odpalenia. Ciężko odpaliła i zaczęła dymić na biało uszkodzona była uszczelka pod głowicą.
U mnie działo się tak głównie na zimnym silniku. W kompie niby wszystkie parametry były ok, ale po odpaleniu kopcił na biało i się telepał. Zapach spalin był taki, że łzy z oczu leciały. Po konsultacji z znajomym zakładem zajmującym się układami wtryskowymi oddałem im auto. W naprawie chodzi o wyrównanie gniazd pompowtryskiwaczy i uszczelniania wszystkiego.
Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby odpowiedzieć na pytanie, co może być przyczyną dymienia na biało w w/w silniku? Problem jest tylko wtedy, gdy odpalam zimny silnik, ustaje po ok. 15-20 sekundach. Nie ma żadnych problemów przy odpalaniu.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Cześć, w aucie Hyundai i30 1.6 90 KM diesel, mam problem, gdy na zimnym silniku jak postoi ponad dzień to nie odpala za pierwszym razem, gdy towarzyszy temu mocne dymienie na kolor biały, jak już odpali to mocno się dławi, falują mu obroty. Widać to mniej wiebej na filmiku: [youtube]https://youtu.be/zyM1u2buyr0[/y... Wstępna diagnoza zanim pojadę...
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
Ja wymieniałem krzywe korobowdy w trzech V50 i jednym S40. Objaw taki ze jest dymienie na błękitno-biały póki się nie rozgrzeje (czuć nie spaloną ropę).
Skądś ta woda w komorze spalania się musi brać. Śladowa ilość wody, nie będzie miała większego wpływu na pracę silnika. Ale też jakoś specjalnie mocno nie powinien dymić. Chyba że autor biały dym myli z siwym. Tu już by była inna przyczyna dymienia. Pozdrawiam.
w tych silnikach lubią się popuszczać koła rozrządu-sprawdż to
Nie. to nie jest głupie. W ogóle to chyba nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. Skoro wszystko już sprawdziłeś to może zajrzyj jeszcze do filtra powietrza. Może jechałeś niedawno przez np. mgłę i masz go całkowicie zawilgoconego? To, że po rozgrzaniu silnika dalej idzie biały dym może być także spowodowane dużą ilością wody w tłumiku. Ja...
Ato zaczęło mi intensywnie dymić podczas jazdy pod strome górki
witam , mam ten sam problem jak sobie pan z nim poradził co było przyczyna dymienia
Tak będzie dymił na biało.
Jedno podstawowe pytanie... Czy w momencie rozbiegania silnika dymił białym obfitym dymem?
Auto jak w temacie tdi około 2000 roku przy obrotach 3000 zaczyna kuleć i dymić na biało podmieniana pompa, wtryski, 4 razy sprawdzany rozrząd. Kolejna sprawa to przy zatrzymywaniu się tez strasznie kuleje chwilę. Brak błedów parametry ok.
Pacjent strasznie dymi biało niebieski kolor zapach niespalonej ropy. Na zimnym silniku pali na dotyk i równo pracuje. Passat miał wymienione turbo oraz zregenerowane pompowtryskiwacze, korekty wygladają dobrze. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Dzień dobry, W swoim samochodzie marki VOLVO V50 2.0D z 2006r. (zamontowany DPF) z przebiegiem ok. 307 tys. km posiadam problem z dymieniem na szaro/biało i wysokim spalaniem. Ten problem występuje tylko, gdy silnik osiągnie temperaturę około 70°C. Samochód odpala normalnie, zarówno na zimnym, jak i na ciepłym silniku. Nie puszcza "bączka" przy odpalaniu...
Witam. Problem jak w temacie.Silnik przebieg 135 tys.km zasilany Lpg i PB .Ostatnio uległ on awarii .Podczas jazdy zacząlł tracić moc i dymić na czarno.Brak możliwości odpalenia .Po sholowaniu pomiar ciśnienia sprężania . I cylinder 0.5 MPa II cylinder o Mpa III cylinder 0 MPa .Głowica do naprawy wymiana trzech zaworów ssących.Planowanie głowicy .Montaż...
Witam. Laguna 2 po wymianie silnika 1,6 16V trochę biało dymi, dlaczego? Poprzedni silnik padł na rozrząd, ale był serwisowany w Niemczech, tak że wszystko od niego jest, kolektor z sondą, wtryski i wszystko pozostałe. Wmontowany silnik to Scenic 2018, idealnie taki sam i po wymianie rozrządu pracuje świetnie, a dlaczego biało dymi? Nie zawsze dymi...
Jak już wyżej przedmówca pisał trzeba go przegonić, Miałem to w reni byłem o tyle w komfortowej sytuacji że turbo miałem po regeneracji ale do puki nie dostała ognia to dymiła! Olej w układzie wydechowym i tyle ;)
Witam mianowicie jestem posiadaczem z 95 r opla omegi b 20 16v z gazem . Mój problem ,to jest taki . Jak jest zimny to nie dymi a jak jest ciepły to delikatnie za dymi na biało . Woda nie spada , olej na 1000 km bierze około 0.2 setek, i czuć delikatnie zapach spalin . Proszę o pomoc.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Kupiłem te auto z usuniętym fapem dziś wgrali mi mapę , która nie widzi fapa nie pokazuję błędów.
witam mam volvo fl 614 rok 1998 kopcił na czarno były regenerowane wtryski i teraz kopci na biało tak kopci ze nic nie widać i co moze być powodem prosze o szybką odpowiedz
Witam wszystkich, zauważyłem ostanio taki problem w moim passacie 1.9 tdi 130km, a mianowicie auto nagle podczas postoju zaczyna dymić na biało po czym ruszam i ciągnie sie za mną biała chmura, ale objawy zaraz znikają i wszystko wraca do normy. Macie może pomysł co to moze byc? płynu chłodzącego nie ubywa a turbo to raczej nie jest bo na wolnych dymi....
może wjechałeś na jakąś pochyłość, skoro max oleju, to mogło zaciągnąć odmą, odłącz wężyk odmy od gaźnika i odpal i wtedy zobacz czy dymi
Witam wiem ze temat jest już wiele razy opisany ale żadna z odpowiedzi nie pomaga w tym przypadku. Mam ostrówka na bazie c 360 zostały zmienione wszystkie głowice cylindrów pompa wtryskowa zasilająca nowy wtrysk filtry oleje ciśnienie sprężania zmierzone może szalu tu niema 27 do 28 własnoręcznie wykonanym przyrządem bateria i rozrusznik super. Maszyna...
Witam, zakupiłem Lupo 99r 1.4 16v (75ps) i niedługo po zakupie padła uszczelka pod głowicą. Mechanik oprócz naprawy uszczelki polecił mi zrobić remont kapitalny silnika - silnik chodził jak disel. Zostało zrobione: - wymiana panewek korbowodowych - wymiana pierścieni tłokowych - naprawa głowicy kompleksowa Po naprawie silnik ma moc, płyn chłodniczy...
raz był opis jak koleś miał objawy takie jak twoje w renault sceniku, nawet nie dało rady jeździć w jego wypadku to mechanik źle założył rozrząd. A u Ciebie to raczej stawiałbym na uszczelkę pod głowicą: nierówne obroty i biały dym...pytanie: to stało się nagle czy stopniowo pogarszało się?
Czy to białe dymienie występuje cały czas, czy znika po nagrzaniu silnika?
W celu zminimalizowania niebieskiego i białego dymienia z zimnego silnika , trzeba przyśpieszyć początek wtrysku, wiele razy opisywane na forum.
Cześć, mam nietypowy problem z VW Passatem B6, 2008r Commons Rail 2.0 TDI 140KM. Dzień po wymienianie uszczelki pod głowicą (oczywiście głowica planowana i sprawdzona na szczelność), ucieka płyn do zera w zbiorniczku i dymi na biało. Rok temu też wymieniłem uszczelkę oraz chłodnicę spalin EGR. Macie jakiś pomysł w czym tkwi problem? Auto miało też problem...
Płynu już nie wywala, chodzi równiutko. Dym biały ale śmierdzi olejem. Ponowna próba co2 nic nie wykazała. I jeszcze jeden objaw - po odkręceniu korka oleju zaczyna konkretnie dymić z wydechu.
Jak w temacie. Mam pocketa który stał nie używany 2 lata po tym jak pożyczyłem sąsiadowi a on go zajezidźił. Udało się go odpalić po wcześniejszym wyregulowaniu gaźnika. Lecz został jeden problem, po dodaniu gazu dymi na biało, przed regulacją wariował na obrotach i gasł a także okropnie dymił na niebiesko i pluł olejem. Co jest przyczyną tego białego...
Remont silnika zrobili, bo pewnie brał płyn chłodniczy. Wymienili cały słupek czy samą uszczelkę? Co pokazuje czujnik różnicy spalin? Miałem to samo w swoim samochodzie. Czasami zostawial za sobą siwy dym. Okazało się, że DPF stopił sie i bardzo często się dopalał. Te samochody są trochę prymitywne, jeśli chodzi o obsługę błędów. Mój czujnik różnicy...
Poszukuje opisu systemu (schematu) EDC MS 6.4 do MAN-a , typ silnika 0834 LFL03. Pompa rotacyjna BOSCHA Może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyny usterki. Auto ma trudności z uruchomieniem, po dłuższym kręceniu motor uruchamia się i pracuje w miare równo lecz bardzo krótko 3 do 5 minut, potem zapala się kontrolka EDC i silnik zaczyna się kołysać...
No jak tak dymi i zjada olej to zagadnij co Jak już pod maską tez dym to musi być też nieszczelny (uszczelka głowicy) i pieron wie jeszcze co... Pewnie ma przejechane ~500 000 km więc to trup.
witam mój dymi na niebiesko ale nie zawsze najbardziej jak spada temperatura poniżej 10 stopni na plusie walcze z tym problemem dwa lata wymieniłem wtryski turbinę dpf i nic nie pomogło w lato jak jest ciepło nie dymi warsztaty nie mogą sobie poradzić z tym problemem
witam ....stary ból tego modelu....rozszczelniła się chłodniczka spalin i woda przedostaje się do układu wydechowego ...objaw dymienie na biało , spadek mocy , wchodzenie w tryb awaryjny....pozdrawiam
Jak pociągam za dzwignię to silnik odpala od jednego szarpnięcia, słychać tak jakby syk powietrza, jak dżwignię wcisnę to syk powietrza ginie i po kilku sekundach silnik gaśnie.
Białe dymienie jest naturalne w takim przypadku ponieważ wtryskiwane paliwo nie jest odpowidnio spreżane aby sie spaliło, poprostu odparowuje i z tąd białe dymienie.
Mercedes 1120 - poszła pompa olejowa, zaczął terkotać, robiony był remont silnika, po 40 tyś. płyn poszedł do oleju, zaczął dymić na biało. Jaka to przyczyna? Proszę o szybką odpowiedź.
Daliście popalić że nie zrobiliście w pakiecie dołu jeszcze przy takim przebiegu Odnośnie zjadania oleju to po 10 tys wymiana sama się robi Dodano po 3 Moje 1,4 też mi trochę podbiera ale może 1 litr na 5-6 tys km Zaraz po zakupie brał komiczne ilości ale się w końcu najadł i mu trochę przeszło Dodano po 1 Mój mimo wszystko puszczał dymka tylko rankiem...
Przy obecnej pogodzie jest to normalne, wynika to z różnicy temperatur pomiędzy spalinami i powietrzem, a ten dym to nic innego jak para wodna. No chyba, że przy okazji "dymienia" na biało ubywa płynu chłodniczego.
Witam Podczas dzisiejszej jazdy nagle straciłem moc, myślałem że to przepływomierz ale po wylączeniu i włączeniu nie odyskał mocy, lecz zaczął delikatnie dymić na biało. Dalej było coraz gorzej, jak dodalem więcej gazu to ilość wydobywającego się białego dymu była bardzo duża. Na biegu jałowym ilośc dymu jest mała. Zapach jaki się wydobywa przypomina...
witam ponownie.była pęknięta głowica dla tego dym był biały bo robiła się para wodna ,głowica wymieniona nowa lecz obiawy nie ustąpiły zmienił się jedynie dym z białego na ciemny ...pompcy!
Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem, mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku...
Witam miałem podobny problem i nic nikt nie pisze żadnych konkretów tylko gdybanie .jeżeli auto zapierdziela 180 na autostradzie nic się nie grzeje temperatura jest ok to jest turbo przepuszcza olej on trafia do chłodniczki Eger i zostaje zasysany razem z mieszanką spowrotem do korektora ssącego ale duża ilość na wolnych obrotach trafia do DPF filtra...
Mam problem z webastem eberspacher D3L z dnia na dzień przestało odpalać przed usterką strasznie dymiło na biała i głośno pracowało dodam tylko, że świeca jest dobra, na przewodach dochodzących do świecy niema plusa niedziała mi również zapalniczka która jest podłaczona pod ten sam bezpiecznik co webasto (bezpiecznik jest ok) Co się mogło stać z góry...
Płyny nie ubywa ? Obroty wtedy nie są delikatnie podwyższone?
Na jakimś polskim forum toyoty czytałem, że jest zmiana oprogramowania w ASO na biały dym może warto by to sprawdzić czy się łapie. Biały dym oznacza, że masz zbyt niska temperaturę w katalizatorze cos koło 300 i nie wzrasta jak już wzrośnie to przestaje dymić na biało.
Sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Myślę ,że jest za późny,wraz ze wzrostem temperatury zmienia się kąt na wcześniejszy i dla tego przestaje dymić.
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Wielkie dzięki koledzy wtryski wymienione niestety po odpaleniu nie trzyma obrotów gaśnie ssanie nie działa i dalej dymi na biało. Już nie wiem co jest grane ,wie ktoś z was jak naprawić ssanie? Odniosłem wrażenie że jak lekko dodawałem gazu to nie dymił na biało jak odpuściłem gaz i zaczął kuleć szarpało nim wtedy zaczyna dymić na biało jakby się zalewał....
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
Sprinter stracił moc i zaczął dymić na biało. Turbinkę majstry niech sprawdzą.
Nie trzeba, podłącz amperomierz w szereg do plusa aku na zakres 20A i zmierz ile świeca bierze.Każdą oddzielnie więc musisz odpiąć listwę wspólną Jeśli brak takiego amperomierza to proponuję podłączyć w szereg ze świecą żarówkę 21W (taką jak od kierunku). Jeśli się zaświeci, to jest przejście na świecy. Czynność należy powtórzyć dla każdego cylindra.
biały dymić silnik biały dymić dymić biały rozruch
zasilacz impulsowy startuje wodomierz magnes indesit instrukcja pralka
winda towarowa zremb myjka cisnieniowa
Czytniki kart do Konica Minolta bizhub 227: AU-201S i alternatywy Kodowanie pilota 3-przyciskowego Honda Civic VII