A może by tak sprawdzić podczas pracy prąd ładowania jaki płynie z alternatora do akumulatora.
proszę uprzejmie nie zawracać dupy na tym forum Ja tam jak najbardziej jestem za kontynuowaniem wątku. Miałem już do czynienia z nierównoległością osi kół pasowych, miałęm przypadek dosłownie dymiącego się paska na skutek awarii alternatora (w 1.9 dci właśnie) ale nigdy nie zwracałem uwagi na pokrywanie się płaszczyzn kół pasowych. Jeśli teza autorki...
A czy nic nie zalewa tego alternatora? Bo mi dymił się alternator kiedy poszło uzwojenie na stojanie, ale był zalewany przez płyn chłodniczy.
Kup w jakimkolwiek markecie budowlanym elektroinstalacyjny LgY 6mm², sprzedają na metry
Tak , mam taka na placu, wszystko ok na zdjeciu. Dodano po 3 Podepnij kleme, jak zacznie sie dymic z alternatora to on.
Zamontowałem go i podpiołem. Podłączyłem kleme i zaczeło sie dymić z alternatora. Co sie stało ? Walniety alternator czy co ?
Szczerze to trzeba przebadać instalację i alternator czy nie robią zwarć a akumulator to raczej na pewno do wymiany lub pierw zbadać elektrolit, naładować w trybie odsiarczania i zmierzyć później opornicą.
Mój poprzedni temat został zamknięty więc zapytam inaczej a mianowicie co może być bezpośrednią przyczyną dymienia z alternatora?Po odpięciu przewodów zasilających od alternatora i zapaleniu silnika wszystko jest w porządku(tzn.alternator nie dymi) I ten temat też powinien być zamknięty. Proszę przeczytać regulamin forum, szczególnie pkt. 11 i poprawić...
Peugeot 206 1.4 hdi 2003, padł alternator. Podejrzewałem zwarcie między uzwojeniami, był bardzo gorący(dymił). Wymieniłem alternator na sprawny, lecz nadal się grzeje Na postoju, przy wyłączonych odbiornikach( klima, światła, itp), po kilku minutach alternator parzy. Sprawdzony sterownik świec żarowych - nie grzeją, podgrzewacz płynu chłodniczego -...
Przewód gruby ma podawane zasilanie cały czas i przewód wzbudzenia/cienki czerwony lub pomarańczowy/ w trzy pinowej wtyczce też ma cały czas nawet na postoju.Jak dla mnie to padł alternator moja rada nie zakładaj żadnych zamienników bo są problemy.
bez sondy też będzie jeździć, nie jest ona konieczna, jedynie będzie ciut więcej palić. musiałeś coś jeszcze urwać, kabel do pompy paliwa w zbiorniku, może przewód paliwowy zobacz czy na plaku zapala, jak zapala to niema paliwa, jak nie zapala to niema iskry (może urwałeś np czujnik położenia wału lub kabel od niego który jest nisko - z tyłu koła pasowego...
Byłem u tego elektryka dzisiaj,zostawiłem alternator powiedziałem,ze dymi dalej itp.Powiedział,ze podgrzeje go w komorze i sprawdzi po rozgrzaniu bo może coś się uwidacznia gdy jest rozgrzany..
Może alternator/ regulator napięcia. Zbyt duże ładowanie...
Witam. Za radą kolego Motronic zdjąłbym pasek alternatora Miałem ostatnio identyczny przypadek gdzie auto bardzo długo stało i korozja zablokowała wirnik w alternatorze. Pasek dymił i w ogóle nie szło uruchomić auta.
Wymieniłem alternator i było ładowanie wszystko o i za dwa dni już brak ładowania ale kontrolki gasną i zapalają się prawidłowo znaczy po włączeniu zapłonu się pali po odpaleniu gaśnie tak jak by było ładowanie ale nie ma co jest nie tak ? Dodam że jak paliłem z kabli to mi coś się dymiło z strony alternatora.
Witam. Jestem nowy. Mam taki problem. Alternator mi się spalił. Otóż zaczął dymić i rozładował mi akumulator. Odłączyłem kable od alternatora, naładowałem akumulator i na szczęście nic nie dymiło. Odpalił bez problemu tylko, że wskaźnik paliwa spadł mi na sam dół na prawo, znacznie za wskaźnik. Zauważyłem, że wskaźnik temperatury znacznie wzrósł. I...
Obdzwoniłem wszystkich w okolicy i każdy odkłada mnie na koniec tygodnia. Dzisiaj jest jeszcze gorzej, zapala się błąd ładowania i wtedy automatycznie odłącza klimę, później kolejno abs, airbag i na koniec kontrole trakcji. Po zatrzymaniu ledwie odpalił, a z alternatora przestało się dymić, nawet nie nagrzewa się tak jak wcześniej.
Na następnego Boscha. Zauważ że ani cudów ani zjawisk nadprzyrodzonych nie ma, więc jeśli nie ma innych anomalii typu słyszalne wycie czy dymienie z altka, to pozostaje element regulacyjny, czyli jak wyżej. Bo kontrolka oczywiście działa prawidłowo?
Lukss. Zapraszam na stronę www.mazdaspeed.pl -otwórz podstronę "forum" Tam znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania. Co do problemów: wymień pasek napędu alternatora (pomiędzy wałem silnika a alternatorem)-zamontuj ale ORYGINALNY - inny będzie się ślizgał. Dymienie spowodowane jest uślizgiem paska napędu alternatora( gdy jest zużyty, stary, lub...
(at)Rezystor240 Generalnie, o czym już pisałem, do takich ,,dyskotek na kólkach ", dodaje się drugi alternator.
Dymiący, 98% kwas azotowy znany był już średniowiecznym alchemikom Tak, a Ty pomagałeś im odmierzać tlenki azotu, które reagowały z wodą. Pewnie ówczesnym alchemikom przekazałeś rurkę Venturiego, dokładne wagi i nauczyłeś wyższej matematyki, materiałoznawstwa? Nie wiem, czy tak stężony kwas azotowy V istnieje, bo kwas stężony jest nietrwały. Mnie w...
Zwróć jeszcze uwagę, że na stole zasilony to trochę inaczej niż z instalacji samochodu - wpływ pracy alternatora na wzmacniacz. Ale warto wszystko dobrze sprawdzić.
Piszemy na podstawie posiadanych przez nas wiadomości, że alternatory posiadają konstrukcyjne zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem prądu co negują inni forumowicze Włos się na głowie jeży..... Alternatory nie mają żadnego ograniczenia prądu, przewidzianego konstrukcyjnie i ja bardzo proszę, o nie wypisywanie idiotyzmów, bo zrobi się naprawdę nieprzyjemnie....
objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty alternator lecz nie pracuje równo trzęsie się i dymi na biało,po podłączeniu alternatora zaczyna dusić się i gaśnie, drugi problem z którym boryka się mechanik to taki iż po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy nie ma zmian mowa o cylinder 1 i 2 od strony rozrządu, po odpięciu wtyczek 3 i 4 jest różnica...
Reasumując, przy wymainie paska, jeżeli będziesz to robił u mechanika - koniecznie poporś o sprawdzenie alternatora. Objawy o których piszesz jasno sugerują, że alternator się kończy lub już się skończył. Prawdopodobnie alternator stoi "zatarty" lub się zaciera, a pasek ślizga się i dymi... Kontolka ładowania akumulatora po odpaleniu świeci się czy...
Elekromechanik nie zakładał alternatora. Tylko serwis. Gdyby zwarcie do masy było to takie zwarcie raczej generuje wysyką temperature w szczególności przy poboRZe 5A. Według mnie każdy przewodnik/półprzewodnik zachowywał by się jak "grzałka". Przy przewodzeniu aż tak dużego prądu, w zależności od rezystancji wydziela się ciepło. Może to wina mostka...
Witam mam takie jeszcze jedno pytanie ....bo piszeż ze jest mocna nie dymi itp a czy po tej zmianie alternatora w serwisie zaczęło się to dziać czy dopiero później ?.
Olej i pompa oleju na alternatorze.
Racja, jak będzie się grzał, dymił, ładowanie będzie słabe to oczywiście do wymiany. Sprawny alternator w maluchu powinien utrzymywać stałe napięcie 14-14,4V przy obrotach silnika 3000/min i włączonych światłach drogowych, ogrzewaniu szyby i dmuchawie.
Napisałem bzdury, bo panie kolego przykładowo Star 200 miał alternator 24V/40A i bez problemu ładował dwie baterie 165Ah, Więc wielkość alternatora nic nie ma do pojemności akumulatora. Masz duże zapotrzebowanie na prąd - skoro napięcie spada do 13,5V, to gdzieś znika -przeciążony alternator powinien dymić, a nie pozwalać na spadek. Jeśli chodzi o bzdury,...
wiec tak zbadałem czujnik uderzeniowy który wybija cały czas myślę że też ma coś z tym wspólnego.. ale dokładnie będę wiedział wszystko w sobotę jak rozbiorę cały przód i będzie wszystko widoczne jak na tacy bo prawdę mówiąc to nie niewiele jest tam miejsca aby rękę wcisnąc a już nie wspomnę głowę sprawdzę w tedy całą elektrykę a przede wszystkim przewody...
witam. Chyba raczej zwarcie uzwojenia stojana, żeby sprawdzić wszystkie diody musisz rozlutoważ uzwojenia stojana od mostka, a jeżeli masz rozlutowany stojan warto też go sprawdzić prostym sposobem łącząc jeden koniec poszczególnych uzwojeń w szereg z żarówką 230v i do sieci drugi biegun sieci dotykamy do pozostałych wolnych uzwojeń i do masy alternatora...
Pompa wtryskowa zajechana lub wykończony akumulator + zajechane łożyska alternatora, świece nic do tego nie maja.
Po wymianie alternatora zaswiecila się kontrolka więc pewnie napinacz do wymiany najlepiej z paskiem
Moglbys podpowiedziec co zapobiegnie takiemu zjawisku? Regeneracja turbo? Uprzedzajac ewentualne pytania oprocz alternatora nic nie bylo wymieniane do tej pory.
Witam serdecznie wszystkich i pozdrawiam bo to mój pierwszy post na tym forum. Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Mam taki problem z Oplem Astrą 1.7 tdi kombi z 1995r(silnik Oplowski), że nie odpali. Od dłuższego czasu rozrusznik długo kręcił żeby autko odpaliło. Czasami zdażało się, że początkowo paliły 3 gary a po chwili wszystkie. W obecnej chwili...
Jeżeli nic się nie zmieniło w maluchach przez ostatnie 15 lat ( a nie sądzę) to: Na początek sprawdź szczotki w aternatorze. Rozrusznik jest podłaczony bezpośrednio do akumulatora grubym przewodem ( 10-16mm2) Ten gruby na alternatorze to odejście calego odbioru instalacji. Czy masz alternator z wewnętrznym regulatorem czy taka puszkę na zewnatrz ( po...
Proszę wytłumaczcie mi. Niestety podmiana akumulatora nic nie dała, bo check pojawił się znowu ( po podłączeniu miał 13.3 ) . Alternator, coś zżera prąd ? Na co powinnam zwrócić uwagę ? Auto chodzi bez zarzutu, odpala zawsze, nie dymi, nie traci mocy, nie szarpie, nie ma zwiększonego spalania. Coś generuje ten błąd.
Potrzebuję porady w temacie usterki która przydarzyła mi się około miesiąc temu. W czasie jazdy w chwili skrętu kierownicą zablokowało mi paski klinowe na alternatorze, pompie wspomagania, i pompie chłodzenia dymiło się z paska. Z autem wylądowałem u mechanika, który stwierdził zatarcie pompy od wspomagania. Wymieniono pasek, płyn oraz pompę. Po naprawie...
Przyczyną był zastany alternator smarty po deszczach smart nie lubi stać w miejscu po przecięciu paska klinowego smart odpalił
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
Aku jest nowe i trzyma napięcie alternator trzyma, komp nic nie pokazuje żadnych błędów, Silnik nie pracuje równo dymi na biało a szaleje dawka paliwa z tego co komp pokazuje, jak się rozgrzeje do 65C to wtedy łapie 900obrotow i trzyma nie wiem czy ten silnik ma MAF czy nie bo komp pokazuje na zielono że powinien być ale nic nie pokazuje że coś leci...
Mam alternator 12V Volksvagen 90A . Do wzbudzenia alternatora zastosowałem malutki silniczek, który jest napędzany od alternatora, pracuje jako prądniczka. Silniczek pochodzi od nagrzewnicy samochodowej. Przy ok. 600obr silniczek ma takie same obroty, alternator się wzbudza. Powstaje prąd, który ładuje w grzałkę, mniejwięcej 30A . Wszystko gra, tylko...
Znajomy miał podobnie ale w a8, po zapalanie obrotomierz działał tylko kilka sekund.. wszystko zaczynało sie dymić a ładowanie miał na poziomie 18V. Wymienił regulator napięcia ale to nic nie dało.. winowajcą były diody w alternatorze.
panowie czytam i oczom nie wierzę co za ludzie biorą się do naprawy lub próby,napisz czy to jest ogrzewanie czy dogrzewacz bo to wielka różnica dla pracy webasta ogrzewanie ma na ogół zegar sterujący lub termostat.Dogrzewacz włącza zacisk alternatora ten z lampki i działa przy określonych temperaturach płynu chłodniczego
Olej go. To stary alternator z osobnym, mechanicznym regulatorem napięcia, jeśli się nie mylę bezszczotkowy który na wolnych obrotach w ogóle nie ładuje.
Wtyczki jeszcze nie wypinałem, bo dojście do alternatora jest praktycznie tylko od dołu po zdjęciu osłony silnika. Wczoraj wróciłem z trasy w sumie około 2800 km, i już w drodze powrotnej nie falowało, po dojechaniu na miejsce tak samo, równo pracował. Dzisiaj po nagrzaniu znowu faluje. Silnik w trasie zachowywał się normalnie, miał moc, nie dymił,...
w trakcie pracy podpinam tylko alternator to gaśnie, napięcie ładowania w normie, zamawiam używany alternator zobaczymy co będzie To samo. Silnik NIE DOSTAJE PALIWA dlatego delikatne obciążenie powoduje że nie ma siły się kręcić. Dokonaj pomiaru kompresji. Czy auto dymi jak uda się odpalić?
Witam. Kolega posiada seata (nie wiem jaki model) w samochodzie miał zakładany zestaw audio składający się ze wzmacniacza radia samochodowego tuby i głośników. Wszystkie głośniki ( przód i tył) + subwoofer jest podpięte pod wzmacniacz a radio służy tylko do podania sygnału. niestety radio JVC się rozsypało. Kolega kupił nowe radio pioneer-a. super wszystko...
DZISIAJ Z TEGO ALTKA ZACZĄŁ SIE WYDOBYWAĆ DYM I JUZ WOGÓLE NIE ŁADUJE. OD CZEGO DYMI CY TO ŁOŻYSKA DO WYMIANY? WIE KTOS MOZE GDZIE MOGE KUPIC CZESCI DO TEGO TYPY ALTKA
Witam ! Mam pytanie, wskazanie WDS -a wskazało błąd p1632 tj. obwód wyjściowy inteligentnego alternatora.Jest to jedyny błąd jaki wskazał WDS.Czy ten błąd może mieć wpływ na to, że po przekręceniu stacyjki i odpalaniu silnika przez 5 sekund mam obroty ok 55o-600 , a po tym czasie wskakują na normalne,nadmieniam że auto jest po wymianie alternatora,przed...
Witam, Niestety drogi kolego był to problem źle zregenerowanego wtrysku paliwa. Wszystkie 4 regenerowałem i jeden był źle zregenerowany. Po ponownej regeneracji problem znikł i astra śmiga. koszt regeneracji 1 wtrysku 350zł. W swojej Astrze wymieniłem już prawie wszystko :) łącznie z kołem dwu masowym, sprzęgłem, alternatorem, rozrusznikiem itp :) Powodzenia
Mimo wszystko, spróbuj tej szybszej jazdy. Turbina będzie chodzić i niby nic wiele się nie zmieni, bo znam przypadek, że właśnie taka była włożona i nic się nie zmieniło specjalnie,tak po założeniu, tej nie właściwej jak i po założeniu tej właściwej. Jednak Mapa silnika jest realizowana w oparciu o zaprojektowane wydajności i ciśnienia przynajmniej...
Trochę lepiej ale i tak zdarza się, że wchodzi sam na wysokie obroty a ja nie ruszam nawet manetką gazu. Regulacja gaźnikiem nie przynosi żadnych efektów. A jak to sprawdzić czy ETZ czy TS bo brak jakichkolwiek nalepek. Może to coś pomoże: zapłon tradycyjny na przerywaczu i do ładowania akumulatora wykorzystywany jest alternator. Nie wiem na ile te...
Ani wygląd ani ciśnienie oleju nie mają nic do mocy więc to bez znaczenia. Ile MTH ma nakręcone? Jak odbierałeś wtryski to miały nowe końcówki? Ustaw ciągnik na luzie z zaciągniętym ręcznym. Ustaw gaz ręczny na maksa, podnieś zawory i kręć silnikiem ciągnąc z pasek klinowy przy alternatorze i nasłuchuj. Opisz potem co słyszałeś. Opisz dokładnie co się...
Tam jest taka podkładka ebonitowa albo tekstolitowa a po 96 w MKII ten czujnik się reguluje tylną tarczą jak sciągałbyś miskę olejową albo koło zamachowe-jak go nie wyregulujesz to zaczyna dużo palić, dymić, chodzić twardo i mogą tłoki popękać. Tylko z lat 93-94 diesle brały sygnał z alternatora a od 95 wszystkie chodzą z czujnika położenia wału-jest...
Kolego uznaj że tak ma być , jestem posiadaczem czeskich motocykli cz , jawa i jawa ts i tak niestety one dymią , TS-ki prawie zawsze na prawym mocniej, a CZ-tki na lewym. Doszukiwałem się tez przyczyn w zapłonie , uszczelniaczach, czole wału, gaźnika itd itd i brak mi pomysłów i koniec końców uznałem że tak ma być. Moja ts także dymi mocniej na prawym...
Witam Miałem ten sam problem--ugotowało mi ako az zaczeło sie dymic,na moj pech byłem w trasie i musiałem dolewac wody.ale jakos dojechałem , na drugi dzien wymieniłem ako i regulator napiecia na alternatorze. i jest ok POLECAM NAJPIERW WYMIENIC REGULATOR
Do takiego zużytego silnika olej 5W30 jest zbyt rzadki. U mnie VW Golf 2 1,3 klekotał do momentu przytrzymania na najwyższych obrotach z powodu braku ładowania alternatora i słabego akumulatora. Połamała się zębatka pompy oleju bapędzana łańcuchem. Wtedy zrobiło się gķośno. Później przejecał 10 km i trzeba było przycìągnąć do domu. Na najgęstszym oleju...
Traktorek chodzi, miałem zerwane zęby na wieńcu, zmieniłem koło zamachowe no i zaczął się nowy problem, po wymianie traktorek odpalił i chodził około 30 min, po tym czasie zaczęło dymić się spod pokrywy silnika i traktorek zaczął strzelać, po rozebraniu okazał się ścięty klin i stopiony alternator, dlaczego tak się stało? Dodam że przy odpalaniu kable...
Dzień dobry, Może tutaj ktoś coś wymyśli, bo z mechanikiem wyczerpaliśmy już pomysły :/ Rozgrzany silnik (a z nim cała buda) wpada w wibracje na wolnych obrotach jeżeli temperatura na zewnątrz jest poniżej 18 st. C. Jeżeli jest powyżej 20 st. C, to wszystko jest OK. Sprawdzone (ew. wymienione) zostały do tej pory napęd paska klinowego (napinacz, koło...
1/35, nie 1/3. Może wygodniej przyjąć pojemność 1400, albo 1750cm3 - wtedy objętość wodoru wyjdzie 40, albo 50cm3. Powiedzmy, że mamy silnik 1400; 3000 obr/min = 50 obr/s, potrzebujemy 2 litry wodoru na sekundę, do wytworzenia takiej ilości wodoru przez elektrolizę potrzebny jest prąd o natężeniu ponad 17kA, jeśli to ma być cząsteczkowy wodór, atomowy...
Czyli gruby czerwony idzie na + do akumulatora? Dodano po 6 Jeszcze mam pytanie z innej beczki. Czy ten gruby wąż idący do górnej części chłodnicy (najgrubszy w całym układzie chłodzenia) powinien być zimny, ciepły czy gorący??? Bo dziś odpaliłem silnik i ten przewód był po kilku minutach pracy silnika gorący. Płyn w chłodnicy jest, olej w silniku też....
Sprawdzałeś zawór EGR? jeśli zabrudzony to recyrkulacja spalin nie działa prawidłowo a to właśnie przez niego idzie powietrze do turbiny,słychać na filmiku że problem z wkręcaniem się obrotów. Zawór właśnie zostawiłem póki co , czekam na zaślepkę , zdejmę go i wyczyszczę i zaślepię . ale czy EGR mógłby odcinać turbinę ? Póki co zdiagnozowałem chyba...
No nie no. Wraz ze wzrostem podłączonych odbiorników zacisk był coraz cieplejszy. Jak włączyłem wszystko na full i zacząłem zwiększać obroty to zacisk był na tyle gorący powyżej 4-5 tys obrotów, że zaczęło aż dymić. Dlatego chcę to zrobić zanim będzie źle i nadejdzie zima i naprawdę trzeba będzie dużo rzeczy włączyć.
Witam po krótkiej przerwie. Właśnie jestem po małych testach mojego rozwiązania. Poki co prowizorycznie zamontowałem alternator i połączyłem go z napędem silnika (wałek zdawczy) . Po odpaleniu silnika i uruchomieniu wiekszosci odbiorników (wentylator chłodnicy , światła , wspomaganie [bez obciazenia], pompa paliwa) przy obrotach silnika ok 1,5k oryginalny...
W każdym aucie znajomych montuje co najmniej 150A W rozwiązaniach z wyższej półki stosuje się inne rozwiązanie. Drugi aku w bagażniku doładowywany diodą 60A z instalacji auta. Dioda zapobiega przenoszeniu obciążenia, i w ten sposób - można sobie dymić na postoju, a autko i tak odpali. Wystarczy też cieńszy przewód. 20mm2 to max.
Dzieki bardzo! najbardziej zastanawiał mnie ten przekaźnik, a to drugie [B+] tez podłącze do akumulatora skoro już mam kabel. A mam jeszcze takie pytanie może wyda ci się śmieszne, ale dla mnie to zagadka. Otóż mam rozrusznik szybkoobrotowy i do niego idzie gruby kabel z akumulatora + a nad nim cieńszy i czy to tęż plus który idzie ze stacyjki i go...
i za tą kasę możesz kupić 2 silniki np. takie Dasz lina z opisem i danymi tego typu silników? Wpisz na allegro "silnik spalinowy do zagęszczarki" jest ich tam wiele do wyboru. Sam kupowałem do zagęszczarki bo jeden już zajechałem. Cena ok 280zł, różnią się grubością osi, 19 i 20 mm. Można kupić i zamontować koło pasowe ze sprzęgłem odśrodkowym. Jak...
Witam Zakupiłem MF 275 z silnikiem Perkins A4.236 popularnym w MF4 oraz Ursus 4 cylindry 4512/14 i następne. Odpala ładnie, równo, nie dymi z komina ani z odmy, ciśnienie oleju OK. Jest jeden problem coś wyje, jęczy wraz ze wzrostem obrotów silnika Zdjąłem pasek więc to nie alternator, pompa płynu, wykluczona pompa wspomagania. Pozostaje rozrząd lub...
Jak będziesz kręcił filmik przyjrzyj się paskowi, i rolce napinającej. Zgaś silnik a ktoś niech obserwuje alternator lub ustaw kamerkę, po zatrzymaniu silnika alternator powinien się chwilę kręcić, sprawdzenie samego "tłumika" w rolce jest bardziej skomplikowane, ale możesz też zrzucić pasek i odpalić bez niego. Co co dymienia, przed naprawą też dymił?...
Punto 1.2 8v jak silnik ostygnie trzeba 6-7 razy próbować żeby go odpalić. Po pierwszym odpaleniu pochodzi chwilę i gaśnie. Potem dwa trzy pokręcenia i z nogą w pedale gazu się bujnie. Jak złapie temperaturę to pali od strzala. Miał wymieniany silnik, nagrzewnice, alternator rozrusznik i zakładany gaz z 2 generacji na sekwencje. Po odpaleniu mam wrażenie...
Czy są jakieś dodatkowe "atrakcje"? Niestabilne wolne obroty. Dziury w gazie. Brak pełnej mocy itd. Często dymienie jest skutkiem wypadania zapłonów spowodowanego różnymi przyczynami. Problemy z zapłonem. Lewe powietrze. Zła regulacja gaźnika. A wymiana simmeringów wiąże się z ryzykiem nieszczelności. Szczególnie tyczy to simmeringu od strony alternatora...
Z racja zgłębiania wiedzy na temat diagnostyki alternatorów przekopuje internet i pozwolę sobie na forum elektrody wypisać parę znalezionych opinii o diagnostyce alternatora i poprosić o komentarz do nich Miernik uniwersalny ustaw > pomiar napięcia przebicia złącza ( rysunek diody często z buzerem ) Poprawne wyniki : 1. Z masy alternatora na wy prądowe...
Mój ukochany tatus oczywiście stwierdził bendix(100 zł) i okazało się, że dalej to samo. Ale zauważyłem, że dym leci zza alternatora przy uruchamianiu i bendix szybko się grzeje. Może to coś pomoże. Aktualnie sprawdzam kable. Już rozwiązałem swój problem. Szczotki w rozruszniku się zużyły i strasznie się z niego dymiło. Wymiana w zupełności wystarczyła.
temat stary ale może komuś sie przyda... w mojej megance 2 1.6 na szczęście szczelił pasek po zatrzymamiu i zgaszeniu silnika bo coś się dymiło i było czuć spaloną gumą..... pasek szczelił zamin otwarłem maskę wyraźny dzwięk , usterką było koło pasowe na alternatorze blokowało się. podczas regeneracji alternatora powiedziano mi że te koła tak mają że...
Witam W poniedziałek w nocy po krótkiej jeździe coś zadymiło pod maską od strony pasażera (jak auto stało na biegu jałowym). Pierwsze co to wyłączyłem zapłon, po otwarciu maski i odpaleniu silnika nic już nie dymiło. Następnego dnia rano w aucie zastałem rozładowany akumulator (być może zwarcie na diodzie alternatora), po naładowaniu auto odpaliło ale...
Witam. Kupiłem i przyciągnąłem escorta (1,6 ZETEC) z uszkodzoną elektroniką, ale ponieważ posiadałem model z tego samego roku (tylko mocniej skorodowany i bez klimy) więc przełożyłem komputer, immobilajzer i stacyjkę ... ruszył. Jednak mój stary ford miał o niebo lepsze przyspieszenie niż ten ... ten jest wołem. Przełożyłem dodatkowo przepływomierz...
Witam, w świeżo kupionym aucie rozładowywał się akumulator. Po wymianie na nowy wszystko ok, tylko zaczęła palić się dioda alternatora (akumulatorek na desce rozdzielczej). Napięcie na odpalonym samochodzie skakało od 13,5V do 17V. Przy którymś z testów zaczęło się dymić z radia i spod nóg pasażera. Auto natychmiast zgaszone, następnie na samym akumulatorze...
Ja nim przejechałam że 100km i to tylko miasto- wies ok 7km w jedną stronę. Ja nawet nie umiem katować silnika 😂 jechałam max 90km/h bez przeciągania na biegach do odciny czy coś. Domyślam się że takie sprawy są trudne, dlatego obawiam się z jednej strony że pójście na drogę sądową wygeneruje większe koszty niż 5 wymian takiej uszczelki ale czuję się...
witam niedawno kupiłem jumpy 2.0 hdi 80 kw i w trasie padł alternator dojechałem do domu ale bez mocy i z choinką na desce. dałem go do mechanika wymienił alternator i przy okazji rozrząd. odebrałem auto i wszystko było ok ale jak przekroczyłem 3 tys. obr. to zaczął się dusić trząś i dymi na biało brak mocy jak go przytrzymam to zgaśnie. odpala na dotyk...
No tak. Tylko jak zdiagnozować co ? Dodam jeszcze że ciśnienie na listwie przy rozruchu 250 a jak zapali to około 280 i w trakcie niskich obrotów i jak już normalnie pracuje też. Nie dymi nie kopci kopa ma galantego. Temat ciężki na forach, nikt nie pisze konkretnego rozwiązania, powymieniali wszystko i pomogło niektórzy nawet z alternatorem i rozrusznikiem...
Znalazłem przyczynę skoków napięcia podczas ładowania. Mianowicie. Pasek się ślizga :please: Za każdym razem jak odkręcałem alternator i zakręcałem ponownie było ok. Pochodził chwilę i znowu zaczynało napięcia skakać. Pochodził dłużej i zaczęło się dymić z paska. Problem w tym, że mam już naszpanowane na MAX a pasek mam prawie nowy, w zeszłym roku zmieniany...
emeryt, diody krzemowe mają zastosowanie ale ich charakterystyka raczej nie ma nic wspólnego a co do problemu to myślę że duży prostownik jest ok bo jeśli altek daje radę tak podnieść napięcie to musi mieć z czego czepiłbym się diod wzbudzenia - bo jeśli jedna albo dwie dostają przerwy to napięcie "widziane" przez regulator spada i w związku z tym regulator...
Cześć. Rozładowałem akumulator bo zapowietrzyłem diesla. Citroen jumper. Stał kilka dni na deszczu. Dolałem ropy, przyjechał kolega z kablami, odpalił od strzała. Zgasiłem go po 10 min. Kontrolki coś mega słabo świecą, biorę woltomierz - 3 V na akumulatorze. Odłączam klemy wraca 11.2 V bo wiadomo rozładowany. Ustawiam amperomierz a który de facto jest...
Witam wszystkich.Chciałbym się na tym forum ,zwrócić o pomoc w naprawie samochodu.Postaram się klarownie przedstawić problem.Samochód Pajero 3.2 DID 2000r. ,po uruchomieniu pali mi bezpiecznik 120A w ciągu 10...15 sekund.Sam alternator zachowuje się do momentu odpalenia prawidłowo,mam tu na myśli że przez zapaleniem świeci mi się kontrolka ładowania,a...
Czytałem Na Innych Stronach Forum , i dawałem tematy , Ludzie pisali np: Spróbować wrzucić 5 Bieg , i Pchnąć auto , Wlać Olej i spróbować odpalić ,lub przetarty pasek rozrządu? Dziwi mnie to że pasek rozrządu nawet się nie rusza , przed odjazdem do pracy sprawdzałem stan oleju i było Ok , a jak auto zgasło mi podczas jazdy to po 5min cały olej mi się...
Witam. Mam problem z ładowaniem (w samochodzie jak w temacie - rocznik 2001). Jakoś w Lipcu pojawiły się pierwsze problemy z ładowaniem - podczas jazdy zapaliła się kontrolka ładowania. Włączyłem silnik i posprawdzałem co mogłem (a bez miernika mogłem niewiele). Po przekręceniu kluczyka w pozycję M (włączenie zapłonu), dało się słyszeć buczenie silnika...
Witam, mam problem z moiom golfem 3 z silnikiem 1.9 sdi z 1995 roku. Pewnego dnia jak wracałem z pracy zauważyłem dym z manetki przełącznika kierunkowskazów co się okazało cały się stopił dokładnie plastik przy blaszkach które się stykają, jedna z blaszek po podłączeniu i sprawdzeniu co się dzieje nagrzewała się do czerwoności, wymieniłem manetki na...
Już prawie wszystko złożyłem nawet odpalałem, pracuje w porządku, tylko trochę intensywnie dymi na czarno niebiesko, ale tylko jak się przygazuje. Jeszcze wszystko wisiało w powietrzu, więc może musi się wszystko wypalić, spuszczany był płyn chłodniczy i próba bez chłodnicy, filtra powietrza, alternatora, intercoolera itp. Mam tylko dylemat gdzie wkręcić,...
Witam mam od dłuższego czasu problem z autem zaczęło się od lekkich falowań obrotów od 20 do 50 obroty starały się utrzymać w granicach 900 po ok 2msc parę razy zdążyło mi się że obroty latały góra dół od 850 do 1250 pomagało dodanie gazu lub uruchomienie silnika ponownie następnym objawem było samoczynne dodawanie gazu bez mojej ingerencji auto potrafiło...
Zaczęło się od przetarcia przewodów od wtyku komputera silnika. Powstało przez to zwarcie i zaczęło przez to palić bezpiecznik pompy paliwa, przekaźnika podwójnego. Powstało zwarcie i skleiło 8 przewodów. Po dojrzeniu tej usterki i wyeliminowaniu auto pojeździło 1tys. km zapaliła się kontrolka silnika i spalił się pierwszy alternator. Po wymianie alternatora...
alternator suzuki alternator alternator lublin smart alternator
zmniejszyć moment obrotowy lotnicze słuchawki pilot zmiennym kodem
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Podłączenie modułu gniazda przyczepy VW T5 2018 skrzynia Przetwornica Volt Polska 4000W - częste wyłączanie podczas grzania wody